Miehen kuuluu olla kalju

persuja mä äänestän

Eikä syödä mitään homojen hiuslääkkeitä. Hiuslääkkeitä syövillä miehillä ei seiso enää, joten he joutuvat ottamaan takaporttiin, jos haluavat naida.

26

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin se finasteridi ei ole mikään homojen hiuslääke, vaan ihan tarkoitettu kaikille niille miehille, jotka haluavat hiuksensa säilyttää. Ei ole koskaan edes todistettu mitään erityisen pahoja haittavaikutuksia tosta finan syömisestä, joten ilman muuta miehen kannattaa sitä lääkettä syödä, koska kyllä se tukan päässä pysyminen on sen verran tärkeä asia kaikkein parhaita nuoruusvuosia elävän miehen elämässä ja siinä ei paljon jotkut pikkuvaivat kiinnosta, kun kyse on kuitenkin miehen hiuksista!!!

      Kyllä sitä miehellä täytyy olla hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä kaikkein parhaina nuoruusvuosina ja tietenkin myös vielä vanhempana. Mä kun en suostu hyväksymään itselleni mitään kaljuuntuneen persujuntin ulkonäköä, että tiedä sä se!!!!

      Ja mä kun äänestän vihreitä tai vasemmistoliittoa, enkä mitään persujuntteja, jotka kannattavat vaan niitä ahdasmielisiä elämänarvoja.

      • rakastan persuja

        Sivarit on homoja ja isänmaanpettureita.


      • 4+15

        Pelkäätkö darkkis että sua voitas leimata joksikin militaristiskinheadiks, jos kaljuuntuisit?

        Nää tyypit vaan trollaa sua paremman tekemisen puutteessa, ei kannata välittää.


      • Pakko olla trolli

        Ei ole tuntiakaan, kun luit tämän ja vastasitkin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12072857/#comment-66329603

        Ja nyt taistelet taas päivänselvää provoiluviestiä vastaan, jonka olisit voinut kuitata olankohautuksella. Aloittaja sai juuri sellaisen vastauksen kuin halusikin.

        Touhusi alkaa mennä trollauksenakin liian absurdiksi.


      • vasemmistoanarkisti
        rakastan persuja kirjoitti:

        Sivarit on homoja ja isänmaanpettureita.

        Petturi on ihminen, jonka vannoo uskollisuuttaan ihmiselle/aatteell ja myöhemmin pettää uskollisuuden vannomisesta huolimatta. Sivarit ja totaalit eivät nimenomaan ole ikinä vannoneet mitään uskollisuutta niinkin naurettavaan aatteen kuin isänmaallisuuden/nationalismin puolesta, joten eivät he nyt voi olla pettureitakaan.


      • PR-ovo
        Pakko olla trolli kirjoitti:

        Ei ole tuntiakaan, kun luit tämän ja vastasitkin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12072857/#comment-66329603

        Ja nyt taistelet taas päivänselvää provoiluviestiä vastaan, jonka olisit voinut kuitata olankohautuksella. Aloittaja sai juuri sellaisen vastauksen kuin halusikin.

        Touhusi alkaa mennä trollauksenakin liian absurdiksi.

        Ei darkkis osaa ajatella noin monimutkaisesti. Hänen on pakko päästää infantiilit aggressionsa ulos, kuten kunnon retardin kuuluukin.


      • 4+15 kirjoitti:

        Pelkäätkö darkkis että sua voitas leimata joksikin militaristiskinheadiks, jos kaljuuntuisit?

        Nää tyypit vaan trollaa sua paremman tekemisen puutteessa, ei kannata välittää.

        No kyllä sitä helposti saattaisi sellaiseksi leimautua, eli just täydelliseksi mun vastakohdaksi.

        Mutta ei tämä ole todellakaan ainoa syy. Tietenkin tähän on syynä ensisijaisesti se asia, että pidän hiuksia niin tärkeänä osana miehen ja ennen kaikkea omaa ulkonäköäni ja oon aina pitänyt hiuksistani niin paljon, etten suostu niistä luopumaan.


      • Kun tuosta aineesta luin, niin ei varmasti kannata kaikkien syödä. Vain niiden joilla on hiusten suhteen psyyke vaakalaudalla.


      • Rautainen Tahto

        Tulisi sota ja kaikki kaltaisesi pakotettaisiin rintamalle. Se olisi ituhipille oikein. Laittaisivat ehkä venäläisten miinakenttiä polkemaan. Nehän eivät ole jalkaväkimiinoista luopuneet.


      • Rautainen Tahto kirjoitti:

        Tulisi sota ja kaikki kaltaisesi pakotettaisiin rintamalle. Se olisi ituhipille oikein. Laittaisivat ehkä venäläisten miinakenttiä polkemaan. Nehän eivät ole jalkaväkimiinoista luopuneet.

        Onneksi sitä sotaa ei vaan sun ja muiden kaltaistesi militaristijunttikusipääpaskojen harmiksi koskaan tule, niin näin ollen te joudutte tyytymään vain pelkästään siihen väkivaltafantasiointiin tällä palstalla.

        Kyllä se kovasti teitä persujuntteja ja muita militaristijunttipaskoja harmittaa kun sitä sotaa ei tulla tässä maassa näkemään.


    • copy&paste hair

      Laadukas peruukki kestää pitkään. Jos ei ole naisiakaan niin sehän on hyvä sijoitus, eikä kroppa mene sekaisin hormooni tabuista.

    • Käyttäjätunnushcgg

      Dan Koivulaaksokin on täysin kalju ja hänen ajatusmaailma on samanlainen kuin sulla.

      • Rautainen Tahto

        Dan Koivulaakso saatetaan sekoittaa uusnatseihin tai suomensisulaisiin. Ties vaikka olisi sekoitettukin.


      • No niin on, mutta Koivulaakso onkin hyvä tyyppi ja hän kannattaa just oikeanlaisia elämänarvoja, toisin kun ne tämän palstan militaristipaskapersujuntit.


      • persujuntti
        DarkFear kirjoitti:

        No niin on, mutta Koivulaakso onkin hyvä tyyppi ja hän kannattaa just oikeanlaisia elämänarvoja, toisin kun ne tämän palstan militaristipaskapersujuntit.

        Mutta Koivulaakso on kalju eli persujuntti.


      • Suomi Suureksi
        DarkFear kirjoitti:

        No niin on, mutta Koivulaakso onkin hyvä tyyppi ja hän kannattaa just oikeanlaisia elämänarvoja, toisin kun ne tämän palstan militaristipaskapersujuntit.

        Dan on KALJU. VITUTTAAKO???


      • 8 8 H H H
        DarkFear kirjoitti:

        No niin on, mutta Koivulaakso onkin hyvä tyyppi ja hän kannattaa just oikeanlaisia elämänarvoja, toisin kun ne tämän palstan militaristipaskapersujuntit.

        PALEFACE ON KALJU. ONKO PALE PERSUJUNTTI. PALE EI AINAKAAN SYÖ FINAA KUTEN NEIDIT.


      • persujuntti kirjoitti:

        Mutta Koivulaakso on kalju eli persujuntti.

        Ei Koivulaakso voi olla persujuntti, koska hän on vasemmistoliiton miehiä ja vastustaa just kaikkia niitä asioita, joita ne persujuntit kannattavat.


      • Osmo Soininvaara
        8 8 H H H kirjoitti:

        PALEFACE ON KALJU. ONKO PALE PERSUJUNTTI. PALE EI AINAKAAN SYÖ FINAA KUTEN NEIDIT.

        Osmo Soininvaara on kalju eli persujuntti.


      • Eivät persuja
        Osmo Soininvaara kirjoitti:

        Osmo Soininvaara on kalju eli persujuntti.

        Timo Soinilla ja Jussi Halla-Aholla on hiukset eli eivät ole persujuntteja. Halla-Aho on kaiken lisäksi sivari.


      • Eivät persuja kirjoitti:

        Timo Soinilla ja Jussi Halla-Aholla on hiukset eli eivät ole persujuntteja. Halla-Aho on kaiken lisäksi sivari.

        Halla-Aho on täysin kaljuuntunut ja vaikka hän onkin sivari, niin on sen sijaan kertonut jälkeenpäin katuvansa sivarivalintaa ja aatteiden puolesta hän onkin oikein persujuntti pahimmasta päästä.


    • En kyl rupee ajaan itteeni kaljuks, enkä muutenkan syö mitään lääkkeitä koska kasvaa ihan luonnostaan tuuhea tukka :)

      • Kiskisu

        Se on hyvä, pidä toi. Kyllä miehen on hyvä pitää tukka päässä, mutta lyhyenä.


    • Kalju Persu

      Persuja mä äänestän, tahdon saada jytkyn!

      • Persut on

        wetmien puolue.


    • Ole vaiti

      WT-mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe