Kyllähän Suomi on pelannut hyvin. Sitä ei voi kiistää, mutta odotin näkeväni näissä kisoissa kuten yleensäkin Olympialaisissa todellista huippulätkää. Sen puolesta olen todella pettynyt. Paljon muuta katsottavaa on Olympialaisissa ollut yllin kyllin, että kaikkiaan oikein hienot kisat ja Suomikin on pärjännyt ihan Ok. Venäjä ei esittänyt ainuatakaan huippupeliä. Se ei päässyt lainkaan huipputasolle. Myös Kanadalta on odotettu paljon enemmän. Se oli vähällä joutua todella tiukoille Latvian kanssa mitalipeleihin pääsyn suhteen eikä ole myöskään esittänyt vielä oikein mitään. Muistan Torinon 2006, jossa Venäjä nöyryytti Ruotsia alkuerissä 6-0.
Se oli mahtavaa lätkää, jota oli ilo katsoa ja sitten Suomi pelasi sen kaikkien aikojen ottelunsa, jossa voitti Venäjän 4-0. Pelien taso oli silloin ihan jotain muuta kuin nyt. Vaikka Kanada on yhä mukana, on se suuri pettymys minulle silti. Esitystensä puolesta se ei ansaitsisi finaalipaikkaa. Jotenkin näistä kisoista jäi vähän valju maku jo nyt. Liikaa huonoa pelaamista huippumailta.
Helpolla mitali ei silti varmasti suomeen tule. Tänään pelataan jo hopeasta.
Taso pettymys näissä kisoissa jääkiekossa.
sitä odotellessa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39316416- 2646311
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113738- 1972797
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142382- 1392266
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226