verenpainelääkkeet

jos lopettaa käytön
2102
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Riippuu tapauksesta. Suositus on että juttelee asiasta osaavan lääkärin kanssa.
Eihän sitä silti kukaan voi estääkään.

Jos ei ole tehnyt elämäntapa muutoksia niin voi olla myös varma että lääkkeen lopettaminen nostaa verenpaineita.

Itse lopetin kun aloin taas liikkumaan säännöllisesti kunnon hikitreenejä, eikä ole kyllä enään verenpaineet edes olleet koholla.

Äänestä

Minä lopetin kans,kun aloin syömään terveellisesti ja liikkumaan enempi,verenpaineet ok...turha syödä....mutta lääkärin kans kannattaa jutella.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


[email protected] kirjoitti:

jos lopettaa käytön

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu