muistattehan että roolipeli keskustelujen pitää olla täydellisiä eli aloittajan nimimerkin pitää aina olla Michem De Auditore
joten jatkakaa tästä
jos olen poissa niin jos joku muu aloittaa roolipeli keskustelun niin hänen pitää käyttää Michem De Auditore nikkiä
T:korppi™ suomi24:jän tirehtööri ja roolipeli(1 2 3 4 5 6) keskustelujen aloittaja ja ylläpitäjä
roolipeli 6
497
354
Vastaukset
- Tiberius de Auditore
Hei älä jaksa! Sinun aloitukset ovat aina huonompia, sillä niiden oikeinkirjoitus on aina huonompaa kuin muilla. Isot alkukirjaimet? Pisteet ja pilkut? Kaikki puuttuvat!
Lisäksi se kirjoitetaan Michem de Auditore, ei Michem De Auditore, joten tuo nimesi on kaiken lisäksi väärin! - Michem De Auditore
Michem on kaupungissa tappamassa haltijoita
hän käyttää tällä hetkellä piiloterää ja lievästi käyrää sapelia pukuna kevyttä panssaria ja huppua- Michem De Auditore
@Tiberius
keski-maa ropen spiritti lähtee jos keskustelun nimessä on iso alkukirjain ja jos aloityaja on joku muu kuin Michem De Auditore
tulette huomaamaan sen joskus - Tiberius de Auditore
Michem De Auditore kirjoitti:
@Tiberius
keski-maa ropen spiritti lähtee jos keskustelun nimessä on iso alkukirjain ja jos aloityaja on joku muu kuin Michem De Auditore
tulette huomaamaan sen joskus(Mutta miten selität väärin kirjoitetun nimesi? Nimessä de kirjoitetaan pienellä. Katso vaikka temppeliritareiden suurmestareiden nimiä.)
Katson kaukoputkella kirkontornista ja näen Michemin taistelemassa. Lähetän Jääkärit tukemaan häntä. - Michem De Auditore
@Tiberius
tulette huomaamaan sen joskusluon uuden hahmon
nimi:boldog
ikä:ei tiedossa
luonne:sotaisa
muuta:johtaa pientä uruk hai joukkoa
boldog lähettää kirjeen hekekeelle kirjeessä lukee
''olen boldog uruk-hai johtaja ehdotan liittoutumista kanssasi saavun kohta sotakentälle'' - Michem De Auditore
luon uuden hahmon
nimi:boldog
ikä:ei tiedossa
luonne:sotaisa
muuta:johtaa pientä uruk hai joukkoa
boldog lähettää kirjeen hekekeelle kirjeessä lukee
''olen boldog uruk-hai johtaja ehdotan liittoutumista kanssasi saavun kohta sotakentälle''jääkärit saapuvat michemin luokse
michem tokaisee''vihdoin''samalla kun huitaisee yhden haltijan pään pois - Tiberius de Auditore
jääkärit saapuvat michemin luokse
michem tokaisee''vihdoin''samalla kun huitaisee yhden haltijan pään poisJääkäri osoittaa muuria."Ajetaan kääpiöt muurilta pois! Raskas jalkaväki pitää heidät portin ulkopuolella!" Jääkärit nousevat muurille ja alkavat hakata kääpiöitä.
- Michem De Auditore
Tiberius de Auditore kirjoitti:
Jääkäri osoittaa muuria."Ajetaan kääpiöt muurilta pois! Raskas jalkaväki pitää heidät portin ulkopuolella!" Jääkärit nousevat muurille ja alkavat hakata kääpiöitä.
''minä hoidan muurin sisäpuolella olevat haltijat sun muut pahikset'' michem sanoo ja juoksee haltijoiden kimppuun
- Tiberius de Auditore
''minä hoidan muurin sisäpuolella olevat haltijat sun muut pahikset'' michem sanoo ja juoksee haltijoiden kimppuun
Hyökkäystornit ovat palaneet jo kauan ja lopulta ne sortuvat. Ritarit ja jääkärit hyökkäävät jäljelle jääneiden kääpiöiden kimppuun. "Missä ne Mustat Ritarit viipyvät." Sanon katsoessani portteja kohti kaukoputkellani
- Michem De Auditore
Hyökkäystornit ovat palaneet jo kauan ja lopulta ne sortuvat. Ritarit ja jääkärit hyökkäävät jäljelle jääneiden kääpiöiden kimppuun. "Missä ne Mustat Ritarit viipyvät." Sanon katsoessani portteja kohti kaukoputkellani
yksi haltija sivaltaa michemiä tikarilla michem kaatuu ja toinen haltija on hyökkäämässä hänen kimppuunsa
- Tiberius de Auditore
yksi haltija sivaltaa michemiä tikarilla michem kaatuu ja toinen haltija on hyökkäämässä hänen kimppuunsa
Jääkäri hiipii hyökkäävän haltian taakse ja lyö häntä ranneterällä. "Varovaisemmin, Teidän pyhyytenne" Jääkäri sanoo.
- Michem De Auditore
Jääkäri hiipii hyökkäävän haltian taakse ja lyö häntä ranneterällä. "Varovaisemmin, Teidän pyhyytenne" Jääkäri sanoo.
''kiitos'' michem sanoo samalla kun jääkärin takana makaava haltija nousee ja hyökkää käyrillä veitsillä jääkärin kimppuun
Mitä vittua? Täälkö me siis jatketaan?
- Tiberius de Auditore
(En jaksa tapella korppia vastaan, joten siirrytään vain suosiolla tänne)
(Mich, et voi ohjailla haltioita. Ellet sitten ohjaile niitä, jotka ovat omalla puolellasi...)
Medeia tuijottaa ympärilleen kerääntyneitä vasaroilla ja kirveillä varustautuneita joukkoja. Hän tekee yksinkertaisen taian, jolloin ne muuttuvat tonnin painoisiksi. (`?)
Medeia huomaa metsän laidassa tytön, taasko se sama kakara?
(Tiberius, pyydän anteeksi... Koittakaa ymmärtää, olen tyttö, enkä ole perehtynyt linnoituksiin tai muuhun sellaiseen... )- Tiberius de Auditore
(Emme lähettäneet turhaan Paladineja. heidän immuniteetti taikoja vastaan on ruhtinaallisen suuri.)
Paladinit huomaavat medeian yrittävän taikoa. "Naurettava noita!" Ryhmänjohtaja huudahtaa. "Tappakaa se." Ryhmänjohtaja sanoo Paladineille ja he hyökkäävät Medeian kimppuun.
(Ymmärrän, jos et tiedä linnoituksista. En itsekään tiedä Keski-Maasta yhtään mitään, joten välillä Roolipelaaminen siellä on vaikeaa,)
(Noh... Minähän laitoin sen ?...)
Medeia kiroaa. Hänen pitäisi ottaa tästä selvitäkseen kaikki voimavarat käyttöön. Medeia vilkaisee paladiineja kerran. Tämän on parempi toimia.
Hän palautuu takaisin alkuperäiseen muotoonsa. Sitten Medeian pitää alkaa huitomaan sauvallaan ritareita. Nimenomaan vain huitomaan. Samalla hän yrittää luetella loitsun sanoja mielessään. Puolessa välissä Medeian polvet notkahtavat ja hän pudottaa sauvansa.- Tiberius de Auditore
Eräs Paladin näkee sauvan ja hetkeäkään epäröimättä hän kohottaa lekansa "Sanctus Crepticus!" Hän lausuu ja jysäyttää raskaan lekansa sauvan päälle.
- HeKeKee~
Eräs Paladin näkee sauvan ja hetkeäkään epäröimättä hän kohottaa lekansa "Sanctus Crepticus!" Hän lausuu ja jysäyttää raskaan lekansa sauvan päälle.
Haltioita suorastaan vyöryy portista sisään. Vaikka ritarit taistelevat vimmatusti, haltioilla on ylivoima ja he syöksyvät suoraan kaupunkiin. Haltiat hyppelevät talojen katoilta toiselle, ja raskaasti aseistetut haltiaritarit tappavat jokaisen liikkuvan vihollisen säälittä.
HeKeKee joukkoineen säntää kohti tavallisten ihmisten koteja. Kaupungin väki on ihmeissään kun haltioita säntäilee siellä täällä. "Saartakaa heidät keskusaukiolle." HeKeKee sanoo kun huitaisee liian läähelle tulevan pikkupojan pään poikki. "Tappakaa kaikki. Miehet, naiset, lapset ja vanhukset. Armoa ei anneta." Käynnissä on oikea verilöyly. - Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
Haltioita suorastaan vyöryy portista sisään. Vaikka ritarit taistelevat vimmatusti, haltioilla on ylivoima ja he syöksyvät suoraan kaupunkiin. Haltiat hyppelevät talojen katoilta toiselle, ja raskaasti aseistetut haltiaritarit tappavat jokaisen liikkuvan vihollisen säälittä.
HeKeKee joukkoineen säntää kohti tavallisten ihmisten koteja. Kaupungin väki on ihmeissään kun haltioita säntäilee siellä täällä. "Saartakaa heidät keskusaukiolle." HeKeKee sanoo kun huitaisee liian läähelle tulevan pikkupojan pään poikki. "Tappakaa kaikki. Miehet, naiset, lapset ja vanhukset. Armoa ei anneta." Käynnissä on oikea verilöyly.Kirjoitan vielä viimeisen käskyn salamurhaajille. "Laajentakaa toimintaanne. Levittäkää huhuja ja muuta propagandaa." Lähetän vielä kirjeet salamurhaajille ja juoksen taisteluun "Divina lux in Gladio!" Huudan ja lyön muutaman haltian kahtia.
- Neloth
Hei Tiberius, mielestäni muchaat sotilaitasi, esimerkiksi kun HeKeKee sanoi että hänen haltiat ovat hyviä taistelemaan kaupunkien sisällä, sinä sanoit sen jälkeen että sinulla on temppeliritarihaltioita. Toinen esimerkki on kun Medeia teki taian, sanoit sen jälkeen että paladineillasi on ruhtinaallisen korkea kestävyys taikuuteen.
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
Hei Tiberius, mielestäni muchaat sotilaitasi, esimerkiksi kun HeKeKee sanoi että hänen haltiat ovat hyviä taistelemaan kaupunkien sisällä, sinä sanoit sen jälkeen että sinulla on temppeliritarihaltioita. Toinen esimerkki on kun Medeia teki taian, sanoit sen jälkeen että paladineillasi on ruhtinaallisen korkea kestävyys taikuuteen.
(Ja HeKeKee sanoo voittavansa! Hän liioittelee omaa armeijaansa suuremmaksi kuin minulla! HeKeKee tässä on se ainoa joka munchaa ja lisäksi minulla on ollut haltioita jo kauan ja olen myös maininnut sen! Ja Paladinit nyt ovat kestäviä, jotta he erottuisivat eliittinä muista joukoista. Siis en ole voittanut haltioita millään taktiikalla tai aseella! Eikö se ole munchaamista?!
Pommit eivät auta, nuolet eivät auta, miekat eivät auta, keihäät eivät auta, tykistö ei auta, Edes mattopommitukset eivät auta, vaikka ne oikeasti tuhoaisivat sellaisen armeijan minuuteissa!!!)
Soitan perääntymiskäskyn "Perääntykää! Emme jää heidän piirittämäksi!".Joukkoni perääntyvät takaportista, joka on pidetty hallussamme. Lähes kaikki ehtivät perääntyä, jolloin kaupunkiin piilotetut räjähteet räjähtävät räjäyttäen kaupungin raunioiksi.(tähän et voi sanoa mitään! Tuosta ei voi selvitä, joten me tuhosimme armeijanne!)
Haltiat ovat pääosin sisällä, joten ulkona niitä on vain vähän, joka antaa jääkäreille mahdollisuuden. Jääkerit ja heidän tueksi lähetetty kevyt ratsuväki hyökkäävät ulos jääneiden vihollisjoukkojen ja etenkin tykistön kimppuun. "Pidämmekö triumviaatin toisessa kaupungissa? Se olisi nyt paikallaan!" Sanon hymyillen Legaatille. - Tiberius de Auditore
(Ja HeKeKee sanoo voittavansa! Hän liioittelee omaa armeijaansa suuremmaksi kuin minulla! HeKeKee tässä on se ainoa joka munchaa ja lisäksi minulla on ollut haltioita jo kauan ja olen myös maininnut sen! Ja Paladinit nyt ovat kestäviä, jotta he erottuisivat eliittinä muista joukoista. Siis en ole voittanut haltioita millään taktiikalla tai aseella! Eikö se ole munchaamista?!
Pommit eivät auta, nuolet eivät auta, miekat eivät auta, keihäät eivät auta, tykistö ei auta, Edes mattopommitukset eivät auta, vaikka ne oikeasti tuhoaisivat sellaisen armeijan minuuteissa!!!)
Soitan perääntymiskäskyn "Perääntykää! Emme jää heidän piirittämäksi!".Joukkoni perääntyvät takaportista, joka on pidetty hallussamme. Lähes kaikki ehtivät perääntyä, jolloin kaupunkiin piilotetut räjähteet räjähtävät räjäyttäen kaupungin raunioiksi.(tähän et voi sanoa mitään! Tuosta ei voi selvitä, joten me tuhosimme armeijanne!)
Haltiat ovat pääosin sisällä, joten ulkona niitä on vain vähän, joka antaa jääkäreille mahdollisuuden. Jääkerit ja heidän tueksi lähetetty kevyt ratsuväki hyökkäävät ulos jääneiden vihollisjoukkojen ja etenkin tykistön kimppuun. "Pidämmekö triumviaatin toisessa kaupungissa? Se olisi nyt paikallaan!" Sanon hymyillen Legaatille.Kierrämme tuhotun kaupungin ja hyökkäämme kaupungin ulkopuolella olevien vihollisten kimppuun. Nyt meillä on ylivoima ja vihollisella ei ole toivoakaan. Hyökkään raivoissani vihollisarmeijan kimppuun. "Tuhotkaa heidät! Ei yhtään armoa!" Huudan.
- mr.näätä
Kierrämme tuhotun kaupungin ja hyökkäämme kaupungin ulkopuolella olevien vihollisten kimppuun. Nyt meillä on ylivoima ja vihollisella ei ole toivoakaan. Hyökkään raivoissani vihollisarmeijan kimppuun. "Tuhotkaa heidät! Ei yhtään armoa!" Huudan.
mitä tämä on :o ( tiedän oikeesti hihihihi)
- Neloth
mr.näätä kirjoitti:
mitä tämä on :o ( tiedän oikeesti hihihihi)
(Neloth)
puhun mielessäni "on tylsää, taidanpa mennä sotimaan" levitoin kaupungin laitamille ja katson niitä muutamaa selviytynyttä haltiaa "sääli" sanon hiljaa ja alan tekemään taikuuden avulla valtavaa kasaa haltioiden ruumiista. Laitan kasan ympärille kynttilöitä ja kiipeän kasan päälle teen epäpyhän rituaalin ja haltiat alkavat liikkua. Järjestän zombit riveihin "puolethan ovat temppeliritareita, ja...zombejahan on ainakin satoja" sanon. Pidän zombeille puheen "kuunnelkaa madot! Teillä on etulyöntiasema sillä ette tunne kipua! Yrittäkää silti vältellä temppeliritareiden pyhiä loitsuja! Hyökkäykseen!" huudan ja katson kun zombeja vyöryy sisään kaupunkiin.(muistutan vielä, että zombini eivät ole mitään mätäneviä lihakasoja, vaan ainut tapa erottaa ne elävästä on ääntely sekä liilana hohtavat silmät) - Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
(Neloth)
puhun mielessäni "on tylsää, taidanpa mennä sotimaan" levitoin kaupungin laitamille ja katson niitä muutamaa selviytynyttä haltiaa "sääli" sanon hiljaa ja alan tekemään taikuuden avulla valtavaa kasaa haltioiden ruumiista. Laitan kasan ympärille kynttilöitä ja kiipeän kasan päälle teen epäpyhän rituaalin ja haltiat alkavat liikkua. Järjestän zombit riveihin "puolethan ovat temppeliritareita, ja...zombejahan on ainakin satoja" sanon. Pidän zombeille puheen "kuunnelkaa madot! Teillä on etulyöntiasema sillä ette tunne kipua! Yrittäkää silti vältellä temppeliritareiden pyhiä loitsuja! Hyökkäykseen!" huudan ja katson kun zombeja vyöryy sisään kaupunkiin.(muistutan vielä, että zombini eivät ole mitään mätäneviä lihakasoja, vaan ainut tapa erottaa ne elävästä on ääntely sekä liilana hohtavat silmät)Järjestäydymme hyökkäysasetelmiin. "Zombeja." Sanon ja katson lähestyvää sekalaista armeijaa. "Mutta he ovat heikkoja pyhiä voimia vastaan!" Huudan. Lähdemme hyökkäämään vihollisarmeijan rippeitä ja zombeja vastaan. Paladiniratsuväki on hyökkäyksen keihäänkärkenä ja jalkaväki tukee heitä. "Hakkaa päälle!" Huudan ja hyökkään armeijan kanssa. Jääkärit taas ovat vihollisen selustassa ja takana. Jääkärit ampuvat ballistoilla ja muilla jousiaseilla ja lähitaistelussa he käyttävät keveitä miekkoja.
- HeKeKee~
Haltiat ovat pääosin sisällä, joten ulkona niitä on vain vähän, joka antaa jääkäreille mahdollisuuden. Jääkerit ja heidän tueksi lähetetty kevyt ratsuväki hyökkäävät ulos jääneiden vihollisjoukkojen ja etenkin tykistön kimppuun. "Pidämmekö triumviaatin toisessa kaupungissa? Se olisi nyt paikallaan!" Sanon hymyillen Legaatille.Minä munchaan? Ok? Hyökkääjällä täytyy olla isompi armeija, muuten ei tule mitään. Nuolet ja keihäät saadaan pidettyä aisoissa kilpimuurilla, pommit kyllä toimivat mutta niitä ei saa tarpeeksi, tappioita kyllä tulee mutta eivät ne kauheasti vaikuta kun on sen verran iso armeija. Kyllä sä munchaat yhtä paljon kuuin minä, ellet enemmänkin.
- Enjaksakirjautua
(Mun mielestä joko kukaan täällä ei oo muchannut tai sitten ehkä kummatkin... En tiedä.)
Temppelinritarit siis hyväksyivät mustien ritareiden liittolaisuuskutsun. Ritarikunta on suhteellisen pian paikalla ja Roger lähettää nämä hyökkäämään haltioiden tai oikeastaan pääasiassa zombien selustaan. Tällaisen loitsun takana lienee vahva pimeä velho... Edessä on siis vaikea taistelu.
-Siiliö-- Tiberius de Auditore
Näen Mustat Ritarit. Puristan käteni nurkkiin, lyön sen sydämmeni kohdalle ja nostan ylös. "Onnea taisteluun, veljet!" Huudan ja jatkan taistelua.
- Neloth
Näen Mustat Ritarit. Puristan käteni nurkkiin, lyön sen sydämmeni kohdalle ja nostan ylös. "Onnea taisteluun, veljet!" Huudan ja jatkan taistelua.
"N'kvasta, y'nika, kvakis!" huudan pimeähaltiakielellä ja maa alkaa repeillä. Maassa on railoja joiden pohjaa ei näy. Railoista kuuluu epätoivoisia huutoja, ja pian railoita alkaa nousemaan kadotettuja sieluja. Yksi sieluista näyttää kuninkaalta ja hän puhuu minulle "vapautit meidät, mitä tahdot vastapalvelukseksi?" hän kysyy. Vastaan "tappakaa ritarit" vastaan ja samassa jalkani pettävät. Näen sumeasti kun sielut liikkuvat kaupunkia kohti, ja silmissäni pimenee.
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
"N'kvasta, y'nika, kvakis!" huudan pimeähaltiakielellä ja maa alkaa repeillä. Maassa on railoja joiden pohjaa ei näy. Railoista kuuluu epätoivoisia huutoja, ja pian railoita alkaa nousemaan kadotettuja sieluja. Yksi sieluista näyttää kuninkaalta ja hän puhuu minulle "vapautit meidät, mitä tahdot vastapalvelukseksi?" hän kysyy. Vastaan "tappakaa ritarit" vastaan ja samassa jalkani pettävät. Näen sumeasti kun sielut liikkuvat kaupunkia kohti, ja silmissäni pimenee.
Sielut lähestyvät kaupunk... Siis raunioita. "Mitä hemmettiä?! Mistä nuo tulevat?" Sanon.
(Kurpizza)
"Neloth!" kirkaisen ja ryntään haltian luo. Vihaisena selitän, kuinka typerää on kutsua epäämääräisiä sieluja tänne. Sota pitäisi saada loppumaan, eivätkä zombit ole kovin hyviä rauhanturvaajia. Sitten tajuan koko velhon olevan taju kankaalla. Hauskaa. Tartun Nelothia kaavusta, ja lähden raahaamaan häntä pois railojen lähettyviltä. Minulla on velka maksettavana. Tähyilen samalla, näkysisikö aaveiden joukossa tuttuja kasvoja.
Medeia tuijottaa sauvansa sirpaleita surullisena. Sitten hän katsahti paladiinien taakse.
"En minä ole pimeyden noita, vaan tuo tyttö tuolla." Medeia valehtelee ja osoittaa sormellaan ritarien taakse. "Hänhän yrittää parhaillaan pelastaa pimeyden velhoa."- Tiberius de Auditore
"Pidätämme sinut kuitenkin noituudesta syytettynä." Paladinryhmän johtaja sanoo ja laittaa Medeian rautoihin "Dei tincidunt" Paladin lausuu loitsun ja lukko muuttuu pyhien voimien vaikutuksen alaisena vahvemmaksi.Kaksi Paladinia vie Medeian tyrmään "Ympärivuorokautinen vartiointi Paladinien toimesta. Hän ei saa paeta" Paladinryhmänjohtaja sanoo.
Osa Paladineista juoksevat Kurpizzan luokse ja he piirittävät hänet. "Seis noita!" Eräs Paladin huudahtaa. "Näin hänet portilla aikaisemmin. Hän yritti päästä sisään ja käytti mustaa magiaa" Toinen Paladin sanoo.
No muttapa mutta. Tällaiseen ei ihan kuka tahansa kykenisi. Kyllä se on niin, että tämän velhon on pakko olla hyvin vahva. Jos Roger tappaisi velhon, niin zombitkin tuhoutuisivat. Aaveista Roger ei tiedä. Hänkin voisi oikeastaan koittaa tehdä jotain taioillaan. Mutta sitten Roger huomaa tainnuttuneen pimeähaltian. Lieneeköhän velhomme tuossa? Tuo tyttö yrittää raahata sitä pois, mutta ei kai hän kokeneelle ritaripäälikölle pärjää. Roger lähtee kävelemään näitä kohti. "Hei! Sinä siinä! Onko tuo ystäväsi tuossa kenties näiden zombien ja haamujen kutsuja? Minulla olisi siinä tapauksessa vähän asiaa hänelle", Roger huutaa.
Medeia virnistää. Hänellä olisi nyt aikaa tehdä suunnitelma.
Tuijotan piirittäjiä suu auki.
"Mitäh? Miksi olisin yrittänyt päästä portista sisään, kun olin viime päivinä vai yrittänyt päästä ulos? Olette tyhmempiä kuin Michem. Minä en osaa taikoa. Kiitos." Minun pitäsi pitää suuni kiinni, mutta olen liian vihainen. Kehtaavatkin. "Satun olemaan tälle hipille henkeni velkaa, joten voisitteko jättää minut kaikessa pyhyydessänne rauhaan ja mennä linnaan jatkamaan opiskelua."- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
Paladiinit olivat tuossa niitä piirittäjiä. ^^^ Siiliön viesti ei vielä silloin näkynyt.
Paladinit laittavat Medeian kahleisiin, jotka vahvistetaan taialla ja menevät ulos lukiten oven perässään. He jäävät oven ulkopuolelle vartioimaan.
"Selitä sitten useat silminnäkijähavainnot" Eräs Paladin sanoo Kurpizzalle. Paladinit huomaavat Rogerin. "Kuka olet ja mitä teet täällä?" Eräs Paladin kysyy Rogerilta.
Mulkaisen Rogeria.
"Että loiko? Todennäköisesti ja ikävä kyllä. Ja seuraava, joka väittää naisten muuttavan asenteitaan jatkuvasti, saa potkun takamuksiin." seuraavaksi mulkoilen paladiinia. "En tiedä, heräsin joku aika sitten keskeltä rämettä, eikä minulla siihenkään ole mitään järkevää selitystä. Muistan vain-" vaikenen. Muistikuva on liian hämärä ja outo...- Tiberius de Auditore
"Ei kuulosta erityisen vakuttavalta selitykseltä" Paladinryhmänjohtaja sanoo Kurpizzalle.
"Ei kuulosta erityisen vakuttavalta selitykseltä" Paladinryhmänjohtaja sanoo Kurpizzalle.
Punastun ja pudotan Nelothin maahan. Kestää hetken ennen kuin saan suuni auki.
"Mitä aiotte minulle tehdä." näytän ranteissani olevia naulan jälkiä vihaisena paladiinille. "Minut on jo naulattu ristiin. Kurkkukin on viiletty auki. Ihan teidän niin helv_etin pyhän johtajan toimesta. Hauskaa sinänsä. Silloinkin minua aluksi epäiltiin noituudesta. Homma vaan ku,si siihen, etten osaa taikoa." sähisen ja kiroilen tarkoituksella.- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
Punastun ja pudotan Nelothin maahan. Kestää hetken ennen kuin saan suuni auki.
"Mitä aiotte minulle tehdä." näytän ranteissani olevia naulan jälkiä vihaisena paladiinille. "Minut on jo naulattu ristiin. Kurkkukin on viiletty auki. Ihan teidän niin helv_etin pyhän johtajan toimesta. Hauskaa sinänsä. Silloinkin minua aluksi epäiltiin noituudesta. Homma vaan ku,si siihen, etten osaa taikoa." sähisen ja kiroilen tarkoituksella."Ei ole yhtään Tiberiuksen tapaista naulata viattomia ristiin. Itse asiassa hän käyttää ristiinnaulitsemista erittäin harvoin. Luultavasti vangitsemme sinut ja tuon ystäväsi tai kuka hän nyt onkaan epäiltynä noituudesta niin kuin sen vanhuksen." Paladinryhmänjohtaja sanoo.
"Ei ole yhtään Tiberiuksen tapaista naulata viattomia ristiin. Itse asiassa hän käyttää ristiinnaulitsemista erittäin harvoin. Luultavasti vangitsemme sinut ja tuon ystäväsi tai kuka hän nyt onkaan epäiltynä noituudesta niin kuin sen vanhuksen." Paladinryhmänjohtaja sanoo.
"Kuka tässä Tiberiuksesta on puhunut?" sanon. "Neloth tuskin riemastuu, kun huomaa teidän vanginneen hänet." Laitan kädet itsepäisesti puuskaan. Veli sanoi minua kakaraksi, joten en vahingossakaan aio käyttäytyä järkevästi.
- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
"Kuka tässä Tiberiuksesta on puhunut?" sanon. "Neloth tuskin riemastuu, kun huomaa teidän vanginneen hänet." Laitan kädet itsepäisesti puuskaan. Veli sanoi minua kakaraksi, joten en vahingossakaan aio käyttäytyä järkevästi.
"Sinä puhuit johtajastamme, joka on Tiberius de Auditore. Olemme Paladinien Veljeskunta, jonka taidat sekoittaa Temppeliherrain Ritarikuntaan. Tai itse asiassa olemme osa Temppeliritareita, mutta olemme Tiberiuksen kouluttama erikoisjoukko ja olemme uskollisia hänelle. Lisäksi meitä ei kiinnosta mitä pimeyden velho pitää tyrmästämme." Paladinryhmänjohtaja sanoo Kurpizzalle.
- HeKeKee~
kurpizza kirjoitti:
Haltiapioneerit lähtevät asettamaan räjähteitä eri puolille kaupunkia. "Aloittakaa vetäytyminen. Tehtävä melkein suritettu." Haltiat asettautuvat pakomuodostelmaan ja lähtevät marssimaan pois kaupungista. Hän vilkaisee taaksensa kaupunkiin, ja samalla kaupunki räjähtää taivaan tuuliin. "Tuosta ei kyllä kukaan selvinnyt. Tehtävä-" HeKeKee ottaa muistivihon esiin ja vetäisee sinne jonkin kohdan päälle viivan "-suoritettu."
(Psst! Oliko kaupungissa jotain räjähdyksenestämisloitsuja? Anyway, se oli aika posahdus se.)
Haltiat perääntyvät, jättäen kevyen osaston viivyttämään ritareita. - Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
Haltiapioneerit lähtevät asettamaan räjähteitä eri puolille kaupunkia. "Aloittakaa vetäytyminen. Tehtävä melkein suritettu." Haltiat asettautuvat pakomuodostelmaan ja lähtevät marssimaan pois kaupungista. Hän vilkaisee taaksensa kaupunkiin, ja samalla kaupunki räjähtää taivaan tuuliin. "Tuosta ei kyllä kukaan selvinnyt. Tehtävä-" HeKeKee ottaa muistivihon esiin ja vetäisee sinne jonkin kohdan päälle viivan "-suoritettu."
(Psst! Oliko kaupungissa jotain räjähdyksenestämisloitsuja? Anyway, se oli aika posahdus se.)
Haltiat perääntyvät, jättäen kevyen osaston viivyttämään ritareita.(Hetkinen. Räjäytimme kaupungin ja teidät jo aikoja sitten, joten se on raunioina ja tyhjillään, joten mitä iloa sen räjäyttämisestä teille on? Eikö armeijanne ole siis murskana?)
- Tiberius de Auditore
(Hetkinen. Räjäytimme kaupungin ja teidät jo aikoja sitten, joten se on raunioina ja tyhjillään, joten mitä iloa sen räjäyttämisestä teille on? Eikö armeijanne ole siis murskana?)
Tai no selvennetään tilannetta. Aiemmin tapahtunutta:
Haltiat yrittivät vallata Temppeliritareiden kaupungin, jolloin Temppeliritarit perääntyivät ja räjäyttivät kaupungin ja haltia-armeijan sen mukana. Sitten paikalle saapui Neloth, joka alkoi nostattaa zombeja, joita vastaan taistelimme kaupungin ulkopuolella. Taistelimme myös vihollisen elävien sotilaiden rippeitä vastaan. Liittolaisemme Mustat Ritarit saapuivat ja alkoivat taistella kanssamme. Neloth myös kutsui joitakin henkiä puolelleen menettäen tajuntansa. Kurpizza kantoi tajuttoman Nelothin pois ja nyt he ovat Paladinien sekä Mustien Ritarien johtajan, Rogerin piirittämänä. - HeKeKee~
(Hetkinen. Räjäytimme kaupungin ja teidät jo aikoja sitten, joten se on raunioina ja tyhjillään, joten mitä iloa sen räjäyttämisestä teille on? Eikö armeijanne ole siis murskana?)
(Hetkonen....
missä vaiheessa se räjäytettiin? Outoa... no jokatapauksessa, läheskään kaikki joukot eivät ehtineet sisään. Eli ikävä kyllä armeijani ei ole murskana :-( Molempien armeijat kärsivät pahoja tappioita, sen voin sanoa.) - Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
(Hetkonen....
missä vaiheessa se räjäytettiin? Outoa... no jokatapauksessa, läheskään kaikki joukot eivät ehtineet sisään. Eli ikävä kyllä armeijani ei ole murskana :-( Molempien armeijat kärsivät pahoja tappioita, sen voin sanoa.)(Siis sanoit tunkeutuneesi kaupunkiin ylivoimalla, joka tarkoittaa suurta osaa armeijastasi ja luultavasti joukkojasi ryntäsi kaupunkiin meidän perääntyessä. Tai no mitä väliä. Jatketaan.)
Lentälaivue aloittaa uuden pommituksen katapultit aloittavat myös pommituksen. Pommituksen jälkeen Temppeliritarit (Ja Mustat Ritarit?) hyökkäävät vihollisen kimppuun. Paladinratsuväki hyökkää "Keihäänkärkenä" jalkaväen tukiessa sitä. Selustan jääkärit tukevat hyökkäystä Skorpion-Ballistoilla ja muilla jousiaseilla.
"Minä puhuin-" vaikenen. Michem saattaisi ehkä sanoa näille neripateille, etten minä osaa taikoa. Parasta olisi varmaankin pitää suu kiinni. Säpsähdän kaupungista kuuluvaa räjähdystä.
"Mikäli teillä vielä on tyrmiä jäljellä... En ymmärrä mitä olen tehnyt Tiberiukselle... En ole nähnyt häntä sen jälkeen, kun veljeni kuoli uudestaan." sanon. "Näyttäkää pidätysmääräys, saatan tullakin suosiolla." sellaista paladiinilla ei pitäisi olla.- Tiberius de Auditore
"Pidätysmääräystä meillä ei ole, mutta me olemme laki Temppeliritarien mailla. Olet hyökännyt kimppuumme tukikohtamme portilla pimeää taikuutta apuna käyttäen. Kymmenet jousumiehet voivat todistaa sen." Paladinjohtaja sanoo Kurpizzalle.
"Pidätysmääräystä meillä ei ole, mutta me olemme laki Temppeliritarien mailla. Olet hyökännyt kimppuumme tukikohtamme portilla pimeää taikuutta apuna käyttäen. Kymmenet jousumiehet voivat todistaa sen." Paladinjohtaja sanoo Kurpizzalle.
"Niin mutta minä EN ole hyökännyt kimppuunne, enkä haluaisi edes olla teidän maillanne." intän vastaan.
- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
"Niin mutta minä EN ole hyökännyt kimppuunne, enkä haluaisi edes olla teidän maillanne." intän vastaan.
"No onko sinulla sitten identtinen kaksonen! Kuka sitten sinne hyökkäsi? Aivan sinulta hän kuitenkin näytti." Paladin sanoo.
- Neloth
kurpizza kirjoitti:
Herään ja näen heti joukon ritareita. "ette voi satuttaa aseetonta vanhaa haltiaa" sanon ensimmäiksi. Sitten näen Kurpizzan "mitä nuo vähä-älyiset villimiehet aikovat?" kysyn häneltä.
"Viedä meidät vankilaan." sanon Nelothille. "Minä olen kuulemma yrittänyt päästä heidän linnakkeeseensa sisälle pimeän taikuuden avulla.. Hauska nähdä sinuakin."
- Tiberius de Auditore
Paladinit katsovat Nelothia "Alkaako Pimeyden Velho jo heräilemään?" Eräs paladin sanoo.
- Michem De Auditore
(boldog)
uruk-hait saapuvat HeKeKeen luokse
''autamme temppelinritareiden tuhoamisessa''
(michem)
hakkaa piilo-terän erään haltijan kaulasta läpi''toivottavasti oli viimeinen'' assassiinit saapuvat michemin luokse he kertovat''veljesi paladinit ovat kurpizzan luona''
michem&assassinit lähtevät tiberiuksen paladinien luokse
(assassiinit&michem)
he saapuvat paladinien luokse
''jättäkää tyttö meidän hoideltavaksi''
michem(hänellä on päällään lähes samanlainen puku kuin muilla assassiineilla) sanoo - Neloth
"No miltä näyttää, sinä matalamielinen tampio" sanon paladinille.
"Kappas, sieltä tulee lisää pyhimyksiä." totean muivasti, kun näen huppupäisen porukan kulkevan joukkiota kohti. Täällä on kohta niin kova ruuhka, että pidättien pitää hankkia vuoronumero.
- Tiberius de Auditore
(Assassiinit ovat viholliskaupungeissa suorittamassa salamurhia. He eivät ole lähelläkään tätä taistelukenttää!)
"Keitä te sitten luulette olevanne? Jonkinlainen ylempi viranomainen, jolla on oikeus pidättää heidät? Meillä on kyllä tilanne hallinnassa, joten voitte poistua" Paladinjohtaja sanoo Michemin joukkiolle. "Pidättäkää heidät syytettynä Mustan Magian käyttämisestä!" Paladinjohtaja huutaa ja Paladinit alkavat laittaa Kurpizzaa ja Nelothia kahleisiin.
(Täältä ei voi kovin kauaa olla poissa ellei halua lukea miljoonaa viestiä putkeen.)
Mustat ritarit taistelevat. Roger on siis siellä, missä ilmeisesti noin 90% merkittävistä hahmoista. "Jos tapamme velhon, niin hänen nostamansa soturitkin menevät", Roger sanoo. "Ja olen Roger Smith. Johdan mustia ritareita, joiden kanssa teitte liiton", hän vastaa paladiinille.- Tiberius de Auditore
Paladinit väistyvät. "Jos zombit saadaan tapettua... niin voit tappaa hänet aivan vapaasti" Paladinjohtaja sanoo Rogerille. "Toki voit myös itse tuhota zombit, jolloin vain pidätämme sinut!" Paladinjohtaja huudahtaa Nelothille.
- Neloth
Paladinit väistyvät. "Jos zombit saadaan tapettua... niin voit tappaa hänet aivan vapaasti" Paladinjohtaja sanoo Rogerille. "Toki voit myös itse tuhota zombit, jolloin vain pidätämme sinut!" Paladinjohtaja huudahtaa Nelothille.
"kuinka ritarillista, tappaa vanha ja kahlittu haltia. Minulla ei ole aikomustakaan tuhota zombeja. Jos tapatte minut vaadin reilua kaksintaistelua" sanon.
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
"kuinka ritarillista, tappaa vanha ja kahlittu haltia. Minulla ei ole aikomustakaan tuhota zombeja. Jos tapatte minut vaadin reilua kaksintaistelua" sanon.
Paladinjohtaja naurahtaa Nelothille. "Kaksintaistelussa käytetään miekkaa ja luuletko voittavasi yhtäkään ritaria miekkataistelussa?" Paladinit irroittavat kahleet.
"Kenet siis haastat kaksintaisteluun? Sir Roger Smithin?" Paladinit kysyvät
Vääntelen kahleissa olevia käsiäni. Veljeni olisi... Räpyttelen silmiäni. Veli on kuollut.
"Entä haamut? Ne tuskin suostuvat Nelothin kuollessaakaan palaamaan takaisin manalaan." huomautan.
Medeia nojaa sellin kylmää seinää vasten. Vartijan katsoessa toiseen suuntaan, hän kaivaa neulan kaapunsa taskusta. Pimeässä sellissä on helppo tehdä huomaamattomasti taikoja.
Hän tekee pienet haavat käsiinsä, ja alkaa verellään tekemään kuvioita käsiinsä. Työ on hidasta, sillä vartijaa pitää vahtia jatkuvasti. Mutta Medeialla on aikaa.- Tiberius de Audutore
"Haamut ovat hallinnassa" Paladinit sanovat.
Ratsastan taistelun ulkopuolelle muutamam Paladinin kanssa. "Tehkää kilpimuuri eteeni, veljet. Minä hoidan nämä vihaiset henget." Sanon Paladineille. Lyön miekkani maahan ja polvistun pitäen toisella kädelläni miekan kahvasta kiinni ja
aloitan manauksen.
Katson haamuja. Suurin osa on vielä täällä, mutta muutamat pakenevat kauemmaksi. Heitä kaikkia tuskin saisi kerralla kiinni.
"Siltä näyttää." sanon naama peruslukemilla. Tai ainakin yritin pitää sen peruslikemilla, onnistumisesta en ole varma...- Neloth
Teen näkymättömyystaian ja tokaisen "idiootit". Lähden juoksemaan ja huudan Kurpizzalle "minä palaan vapauttamaan sinut".
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
Teen näkymättömyystaian ja tokaisen "idiootit". Lähden juoksemaan ja huudan Kurpizzalle "minä palaan vapauttamaan sinut".
"Nopeasti! Näkymättömyystaian torjunta!" Paladinjohtaja huudahtaa."Omnibus sanctis, ad lucem." Paladinit huutavat, jolloin Neloth tulee näkyviin. "Tuolla se juoksee! Perään!" neljä Paladinia lähtee juoksemaan Nelothin perään. Kaksi jää vartioimaan Kurpizzaa.
"Nyt hän ainakin todisti olevansa velho. Vaikka sinä et olisikaan, niin saat syytteen avunannosta rikokseen." Paladinit sanovat ja alkavat raahata Kurpizzaa tukikohtaa päin. - Neloth
"Nopeasti! Näkymättömyystaian torjunta!" Paladinjohtaja huudahtaa."Omnibus sanctis, ad lucem." Paladinit huutavat, jolloin Neloth tulee näkyviin. "Tuolla se juoksee! Perään!" neljä Paladinia lähtee juoksemaan Nelothin perään. Kaksi jää vartioimaan Kurpizzaa.
"Nyt hän ainakin todisti olevansa velho. Vaikka sinä et olisikaan, niin saat syytteen avunannosta rikokseen." Paladinit sanovat ja alkavat raahata Kurpizzaa tukikohtaa päin.Sytytän takana olevaani heinää tuleen ja kutsun toisesta ulottuvuudesta kaksi zombisoturia.
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
Sytytän takana olevaani heinää tuleen ja kutsun toisesta ulottuvuudesta kaksi zombisoturia.
Paladinit juoksevat heinänä läpi. "Zombeja!" Paladin huutaa ja lyö zombia lekalla päähän. Loput Paladinit tuhoavat toisen zombin. Paladinit jatkavat Nelothin jahtaamista.
"Hiljaa tai tainnutamme sinut!" Paladin ärisee Kurpizzalle
"Päästäkää minut irti!" kiljun vihaisena. "Päästäkää irti ******* ******!"
("Heinänä läpi" XD Mielikuva oli niin hauska... Sori, mullakin on vaikka mitä kirjoitusvirheitä...)
"Sinun ei tarvitsekaan käyttää siihen nuijaa. Hengityksesi haju hoitaa homman paremmin." sähisen paladiinille. "Herra balleriinat ovat ihan rauhassa vaan..."- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
("Heinänä läpi" XD Mielikuva oli niin hauska... Sori, mullakin on vaikka mitä kirjoitusvirheitä...)
"Sinun ei tarvitsekaan käyttää siihen nuijaa. Hengityksesi haju hoitaa homman paremmin." sähisen paladiinille. "Herra balleriinat ovat ihan rauhassa vaan...""Tainnuta se" toinen Paladin sanoo. "Hyvä on. Sanctum anesthesia" Paladin lausuu nukutusloitsun. Paladinit raahaavat Kurpizzaa portaita alas maanalaisia tyrmiä kohti.
- Neloth
"Tainnuta se" toinen Paladin sanoo. "Hyvä on. Sanctum anesthesia" Paladin lausuu nukutusloitsun. Paladinit raahaavat Kurpizzaa portaita alas maanalaisia tyrmiä kohti.
Teen räjäytystaian ja kolme paladinia räjähtää palasiksi. Heitän yhden paladinin päälle öljyä ja sen jälkeen teen häneen liekkitaian. Öljy syttyy ja näen kun paladin vääntyilee tuskaisena maassa. Päästän hänet kärsimyksistään tikarillani, ja lähden juoksemaan.
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
Teen räjäytystaian ja kolme paladinia räjähtää palasiksi. Heitän yhden paladinin päälle öljyä ja sen jälkeen teen häneen liekkitaian. Öljy syttyy ja näen kun paladin vääntyilee tuskaisena maassa. Päästän hänet kärsimyksistään tikarillani, ja lähden juoksemaan.
(Et tainnut lukea Paladinien taianvastustuskyvystä? Suosittelen lukemaan kaiken mitä on tapahtunut aikaisemmin)
Paladinit jatkavat Nelothin jahtaamista, joka osoittautuu jopa teräskuntoisilta Paladineilta vaikeaksi levyhaarniskojen, sotavasaroiden, kilpien ja varsijousten kanssa. He alkavat ampua Nelothia varsijousilla ja taioilla.
"...in nomine patris et filii et spiritus sancti. Amen." Lopetan manauksen. "Aika tehokasta,eikö?" Nousen ylös ja vedän miekkani maasta. "Tehokas manaus,Eikö?" Sanon Paladineille. - Neloth
(Et tainnut lukea Paladinien taianvastustuskyvystä? Suosittelen lukemaan kaiken mitä on tapahtunut aikaisemmin)
Paladinit jatkavat Nelothin jahtaamista, joka osoittautuu jopa teräskuntoisilta Paladineilta vaikeaksi levyhaarniskojen, sotavasaroiden, kilpien ja varsijousten kanssa. He alkavat ampua Nelothia varsijousilla ja taioilla.
"...in nomine patris et filii et spiritus sancti. Amen." Lopetan manauksen. "Aika tehokasta,eikö?" Nousen ylös ja vedän miekkani maasta. "Tehokas manaus,Eikö?" Sanon Paladineille.(Ai ne on sitten vai immuuneja taikuudelle? Miten sä luulet että voin tappaa niitä jos ne kerran on myös hyviä käyttämään miekkoja sun muita aseita? Voinhan mäkin luoda aseille immuuneja zombivelhoja jotka ovat myös hyviä miekkailijoita.)juoksen ja törmään peikkoon joka huutaa raivoissaan. Teen peikkoon illuusion ja peikko näkee minut ystävänä. Usutan peikon paladinien kimppuun.
- Tiberius de Auditore
Neloth kirjoitti:
(Ai ne on sitten vai immuuneja taikuudelle? Miten sä luulet että voin tappaa niitä jos ne kerran on myös hyviä käyttämään miekkoja sun muita aseita? Voinhan mäkin luoda aseille immuuneja zombivelhoja jotka ovat myös hyviä miekkailijoita.)juoksen ja törmään peikkoon joka huutaa raivoissaan. Teen peikkoon illuusion ja peikko näkee minut ystävänä. Usutan peikon paladinien kimppuun.
(Puhuinko jotakin immuuniudesta? En. Voidaan sopia, että he torjuivat taiat kilpillään tai omilla taioillaan, jos se on parempi. Ja eivätkä ne kutsumasi henget ole aseille immuuneja? En voi ainakaan kuvitella ketään huitomassa henkiä kirveellä, mutta hengen kimpussa olevan taikurin voin kuvitella.)
Paladinit hyökkäävät peikon kimppuun "Mitä hemmettiä peikot tekevät maillamme?! Pitäisi varmaan lähteä Peikonmetsästykseen!" Paladin huutaa. - Tiberius de Auditore
(Puhuinko jotakin immuuniudesta? En. Voidaan sopia, että he torjuivat taiat kilpillään tai omilla taioillaan, jos se on parempi. Ja eivätkä ne kutsumasi henget ole aseille immuuneja? En voi ainakaan kuvitella ketään huitomassa henkiä kirveellä, mutta hengen kimpussa olevan taikurin voin kuvitella.)
Paladinit hyökkäävät peikon kimppuun "Mitä hemmettiä peikot tekevät maillamme?! Pitäisi varmaan lähteä Peikonmetsästykseen!" Paladin huutaa.Paladinit heittävät Kurpizzan tyrmään ja laittavat hänet kahleisiin. Sitten he jäävät vartioimaan.
Minua nukuttaa aivan hirveästi, mutta pakotan silmäni auki. Makaan hankalassa asennossa kylmän sellin lattialla. Voisi olla huonomminkin. Ähkäisten oikaisen selkääni. Balleriinoilla ei ilmeisesti ole yhtään huumorintajua.
"Mitä minulla tehdään?" kysyn haukotellen.- Tiberius de Auditore
"Se on harmillista, mutta meillä ei ole oikeutta päättää. Luultavasti Tiberius de Auditore kertoo mitä teille tehdään hänen palattuaan taistelusta. Tietysti myös Inkvisition korkein oikeus voi tuomita teidät, jos Michem tai mielummin Tiberius ei tule paikalle." toinen Paladineista vastaa Kurpizzalle
"Se on harmillista, mutta meillä ei ole oikeutta päättää. Luultavasti Tiberius de Auditore kertoo mitä teille tehdään hänen palattuaan taistelusta. Tietysti myös Inkvisition korkein oikeus voi tuomita teidät, jos Michem tai mielummin Tiberius ei tule paikalle." toinen Paladineista vastaa Kurpizzalle
"Ja luettelisitko vielä kertaalleen, mistä kaikesta minua syytetään ja mitä kaikkea olen kuulemma tehnyt?" kysyn ääni aavistuksen kimeämpänä. Inkvisitio... Koitan olla panikoimatta. Minähän en ole tehnyt mitään...
- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
"Ja luettelisitko vielä kertaalleen, mistä kaikesta minua syytetään ja mitä kaikkea olen kuulemma tehnyt?" kysyn ääni aavistuksen kimeämpänä. Inkvisitio... Koitan olla panikoimatta. Minähän en ole tehnyt mitään...
"Sinua syytetään hyökkäyksestä Ritarikunnan jäseniä vastaan, Mustan Magian käyttämisestä sekä rikollisen auttamisesta, Voit selvitä pienemmällä tuomiolla, jos autat meitä saamaan kiinni sen toisen velhon. Neloth taisi olla hänen nimensä. Hyvä sopimus, eikö?" Toinen Paladin sanoo.
"Sinua syytetään hyökkäyksestä Ritarikunnan jäseniä vastaan, Mustan Magian käyttämisestä sekä rikollisen auttamisesta, Voit selvitä pienemmällä tuomiolla, jos autat meitä saamaan kiinni sen toisen velhon. Neloth taisi olla hänen nimensä. Hyvä sopimus, eikö?" Toinen Paladin sanoo.
Olen vangittuna. En osaa taikoa. Miten tuo balleriina kuvittelee minun auttavan Nelothin kiinni otossa, vaikka haluaisinkin.
"En pysty auttamaan teitä. Mikä on tuomio?"- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
Olen vangittuna. En osaa taikoa. Miten tuo balleriina kuvittelee minun auttavan Nelothin kiinni otossa, vaikka haluaisinkin.
"En pysty auttamaan teitä. Mikä on tuomio?""Emme me ole tuomareita, mutta jos sinut todetaan syylliseksi kaikkiin syytekohtiin, niin tuosta voi varmaan seurata kuolemantuomio. Tuomio on joko korkeimman oikeuden, Veljeskunnan johtajan tai Suurmestarin käsissä." Toinen Paladineista vastaa.
"Emme me ole tuomareita, mutta jos sinut todetaan syylliseksi kaikkiin syytekohtiin, niin tuosta voi varmaan seurata kuolemantuomio. Tuomio on joko korkeimman oikeuden, Veljeskunnan johtajan tai Suurmestarin käsissä." Toinen Paladineista vastaa.
Suustani karkaa vinkaisu. Hupaisaa sinänsä. Minä haukun joka ikistä vastaan tulijaa, naamioidun aseenkantajaksi ja varastelin ruokaa samalla kun olin ilman lupaa linnoituksen sisällä ja ai niin... Silloin kun olin ollut luvan kanssa linnoituksessa, olin järjestänyt, vahingossa kylläkin, täyden hälytyksen linnaan.
Ja sitten minut tuomitaan mustasta magiasta, avunannosta rikokseen ja hyökkäyksestä, joista en mihinkään ole syyllistynyt. Alan nauramaan hysteerisenä.
"Milloin... teloituspäivä... on?" kysyn naurun lomasta.- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
Suustani karkaa vinkaisu. Hupaisaa sinänsä. Minä haukun joka ikistä vastaan tulijaa, naamioidun aseenkantajaksi ja varastelin ruokaa samalla kun olin ilman lupaa linnoituksen sisällä ja ai niin... Silloin kun olin ollut luvan kanssa linnoituksessa, olin järjestänyt, vahingossa kylläkin, täyden hälytyksen linnaan.
Ja sitten minut tuomitaan mustasta magiasta, avunannosta rikokseen ja hyökkäyksestä, joista en mihinkään ole syyllistynyt. Alan nauramaan hysteerisenä.
"Milloin... teloituspäivä... on?" kysyn naurun lomasta."Se ei ole meidän päätettävissä" Paladin sanoo. "Mikä häneen nyt meni?" Paladin kysyy toiselta vartijalta. Hän kohauttaa hartioitaan. "En tiedä. Jonkinlainen hullu naurukohtaus? Varmaan joku mustan magian sivuvaikutus" Paladin vastaa.
Hirisen edelleen. Ei naurun pidättäminen voi oikeasti olla näin vaikeata, ainakaan muille.
"Mutta suunnilleen. Päivien, viikkojen vai kuukausien päästä..." kysyn, kun saan naamani melkein peruslukemille. Sitten mieleeni palaa jokin äärimmäisen outo muisto, ja purskahdan taas nauruun.- Tiberius de Auditore
"Riippuu taisteluiden pituudesta, joten aika voi hieman venyä. Meillä on sinun lisäksesi vain yksi vanki tällä hetkellä, joten oikeudessa ei pitäisi olla ruuhkaa." Paladinvartija vastaa.
"Riippuu taisteluiden pituudesta, joten aika voi hieman venyä. Meillä on sinun lisäksesi vain yksi vanki tällä hetkellä, joten oikeudessa ei pitäisi olla ruuhkaa." Paladinvartija vastaa.
Vaikenen.
"Ei kai hän vain satu olemaan se sama vanha nainen, johon törmäsin ainakin kaksi kertaa?" kysyn typertyneenä. Yhtäkkiä tunnen itseni vainoarhaiseksi.
(Lopetan tältä iltaa...)- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
Vaikenen.
"Ei kai hän vain satu olemaan se sama vanha nainen, johon törmäsin ainakin kaksi kertaa?" kysyn typertyneenä. Yhtäkkiä tunnen itseni vainoarhaiseksi.
(Lopetan tältä iltaa...)"Aika vanhalta se noita näytti. Tällä hetkellä hän on erikoisvartioituna tuossa viereisessä sellissä." Paladin sanoo Kurpizzalle.
- Michem De Auditore
"Aika vanhalta se noita näytti. Tällä hetkellä hän on erikoisvartioituna tuossa viereisessä sellissä." Paladin sanoo Kurpizzalle.
(tällä kertaa paavipukuinen)michem saapuu paladinien luokse ja sanoo''ristiinnaulitaan kurpizza''
"Eikö pitäisi pitää joku oikeudenkäynti?" vinkaisen ja ryömin niin kauaksi sellin nurkkaan kuin kahleet antavat myöten.
"Tai tarkemmin ajateltuna, ettekö vain voisi antaa minun kärsiä täällä vankilassa? Kuolemahan on aivan liian löysä rangaistus... Jumalahan on armelias meitäkin kohtaan..." selitän paniikissa. En halua kuolla.- Michem De Auditore
''saat kärsiä sellissä'' michem sanoo kun hänen aseenkantajansa tuovat puisen-ristin paikalle
''tai voisit kokea inkvisition mahdin'' - Tiberius de Auditore
''saat kärsiä sellissä'' michem sanoo kun hänen aseenkantajansa tuovat puisen-ristin paikalle
''tai voisit kokea inkvisition mahdin''Paladinit vain katsovat Michemiä paheksuvasti "Ei käy, herra. Hän odottaa oikeudenkäyntiä, joka alkaa vasta taistelujen jälkeen. Lisäksi hänen edellään jonossa on toinen noita. Mikset ole taistelussa komentamassa, teidän pyhyytenne?" Toinen Paladineista sanoo.
''tai voisit kokea inkvisition mahdin''Inkvisitiossa ihminen laitetaan testeihin, josta ei mitenkään voi selvitä hengissä. Ihmisen kuoltua sitten sanotaan, ups ei se ollutkaan noita... Tai sitten huijataan tai ihmistä kidutetaan niin kauan, että tämä väkisinkin "tunnustaa".
Hmm... Joten kumpikohan?
"Taidan jäädä selliin." päätän. "Sinä tiedät aivan hyvin, etten ole noita."
Medeia on saanut piirrokset valmiiksi. Hän on nyt jonkin aikaa kuunnellut sellin ulkopuolella käytyä keskustelua. Hupaisaa. He siis aikovat tappaa tytön ensiksi.- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
Inkvisitiossa ihminen laitetaan testeihin, josta ei mitenkään voi selvitä hengissä. Ihmisen kuoltua sitten sanotaan, ups ei se ollutkaan noita... Tai sitten huijataan tai ihmistä kidutetaan niin kauan, että tämä väkisinkin "tunnustaa".
Hmm... Joten kumpikohan?
"Taidan jäädä selliin." päätän. "Sinä tiedät aivan hyvin, etten ole noita."
Medeia on saanut piirrokset valmiiksi. Hän on nyt jonkin aikaa kuunnellut sellin ulkopuolella käytyä keskustelua. Hupaisaa. He siis aikovat tappaa tytön ensiksi.''avaisitko sellin'' michem sanoi paladinille
- Tiberius de Auditore
''avaisitko sellin'' michem sanoi paladinille
Paladinit miettivät. "Pitäisikö?" Toinen paladin kysyy. "Avaa vain. Hän on sentään Temppeliherrain ritarikunnan suurmestari." Toinen vastaa.
"Hyvä on, Suurmestari, mutta älä koske vankiin. Hän odottaa oikeudenkäyntiä.Pidä vahtia" Toinen Paladin sanoo, avaa oven ja astuu sisään. "Tule vain, herra Auditore" - Michem De Auditore
Paladinit miettivät. "Pitäisikö?" Toinen paladin kysyy. "Avaa vain. Hän on sentään Temppeliherrain ritarikunnan suurmestari." Toinen vastaa.
"Hyvä on, Suurmestari, mutta älä koske vankiin. Hän odottaa oikeudenkäyntiä.Pidä vahtia" Toinen Paladin sanoo, avaa oven ja astuu sisään. "Tule vain, herra Auditore"sanon ''kiitos'' ja annan paladinille kääron käärössä lukee''maineeni on tämän tytön varassa joten hän ei saa päästä vapaaksi''
kävelen tyrmään - Tiberius de Auditore
sanon ''kiitos'' ja annan paladinille kääron käärössä lukee''maineeni on tämän tytön varassa joten hän ei saa päästä vapaaksi''
kävelen tyrmäänMichemin kanssa sisään kävellyt Paladin katsoo kääröä ja antaa sen sitten toiselle Paladinille, joka jäi ovelle vartioimaan.
Olen vieläkin taistelussa, joka on ollut jumissa paikallaan jo pitkän aikaa. Puhallan metsästystorveeni, jolloin lepäämässä ollut takarivistä tulee eteen ja eturivi menee taakse. Ratsastan itsekin takariviin, riisun kypäräni ja hyppään alas hevosen selästä. Elävät vihollisetkin alkavat väsyä, mutta zombit eivät. Tosin vihollisetkin ovat tainneet tappaa zombeja, sillä ritareista muutettuja zombeja ei erota helposti elävistä joka aiheuttaa aina hieman sekaannusta. Lisäksi kukaan ei ole komentamassa zombeja, joten ne eivät ole erityisen järjestäytyneitä.
Viholliskaupungeissa Assassiinit aloittavat tehtävän. Tällä kertaa tehtävänä on sabotoida tehtaita. Lisäksi normaalia vartioiden- ja vihollispäällystön tappamista, jos jää aikaa. Myös lisää propagandaa haltia-armeijan raakuudesta levitetään lähinnä huhujen muodossa tavoitteena saada sodalle muidenkin vastustus kuin pasifistien ja muiden hippien.
Nojaan seinään, ja toivon pystyväni valumaan sen läpi. Nyökkään tervehdykseksi.
- Michem De Auditore
''kurpizza hauska nähdä taas onko muuten mukava selli'' michem sanoo
- HeKeKee~
''kurpizza hauska nähdä taas onko muuten mukava selli'' michem sanoo
(Kaikki tietävät että haltiat ovat hyvin kylmäverisiä tappajia sodassa, ja heillä on hyvin paljon liittolaisia. Hyvin harva uskaltaa nousta heitä vastaan)
HeKeKee ja armeija saapuvat takaisin Vihermetsään. "Komentaja Hethril! Olet palannut!" Portinvartija huudahtaa. "Miten meni?" "Saatte kyllä kuulla siitä. Päästäkää meidät sisään." Armeija marssii sisään metsän laidalla olevaan linnoitukseen. HeKeKee neuvottelee jaarlin kanssa. "Olemme saaneet sabotöörejä kiinni mailtamme. Temppeliritareita." Jaarli sanoo ja viittoo vartijoita tuomaan ruumiin. Ruumiilla on kaulassaan syvä viilto ja siltä on murskattu luita. "Saimme tuon kiinni tänä aamuna. Hyppäsi jyrkänteeltä alas kun ammuimme häntä kurkkuun." Jaarli sanoo. "Aivan. Vihollisten sissitoimintaa." HeKeKee mutisee. "Mutta. He eivät voi edetä syvemmälle metsään. Saamme heidät kiinni alta aikayksikön. Luutnantti Túthril! Kaksinkertainen vartiointi rajalle. Olen varma, että he hyökkäävät takaisin." - Michem De Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
(Kaikki tietävät että haltiat ovat hyvin kylmäverisiä tappajia sodassa, ja heillä on hyvin paljon liittolaisia. Hyvin harva uskaltaa nousta heitä vastaan)
HeKeKee ja armeija saapuvat takaisin Vihermetsään. "Komentaja Hethril! Olet palannut!" Portinvartija huudahtaa. "Miten meni?" "Saatte kyllä kuulla siitä. Päästäkää meidät sisään." Armeija marssii sisään metsän laidalla olevaan linnoitukseen. HeKeKee neuvottelee jaarlin kanssa. "Olemme saaneet sabotöörejä kiinni mailtamme. Temppeliritareita." Jaarli sanoo ja viittoo vartijoita tuomaan ruumiin. Ruumiilla on kaulassaan syvä viilto ja siltä on murskattu luita. "Saimme tuon kiinni tänä aamuna. Hyppäsi jyrkänteeltä alas kun ammuimme häntä kurkkuun." Jaarli sanoo. "Aivan. Vihollisten sissitoimintaa." HeKeKee mutisee. "Mutta. He eivät voi edetä syvemmälle metsään. Saamme heidät kiinni alta aikayksikön. Luutnantti Túthril! Kaksinkertainen vartiointi rajalle. Olen varma, että he hyökkäävät takaisin."(boldog)
uruk-hait saapuvat haltijoiden luokse
boldog huutaa''HeKeKee et ole vieläkään vastannut kysymykseeni'' - Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
HeKeKee ja armeija saapuvat takaisin Vihermetsään. "Komentaja Hethril! Olet palannut!" Portinvartija huudahtaa. "Miten meni?" "Saatte kyllä kuulla siitä. Päästäkää meidät sisään." Armeija marssii sisään metsän laidalla olevaan linnoitukseen. HeKeKee neuvottelee jaarlin kanssa. "Olemme saaneet sabotöörejä kiinni mailtamme. Temppeliritareita." Jaarli sanoo ja viittoo vartijoita tuomaan ruumiin. Ruumiilla on kaulassaan syvä viilto ja siltä on murskattu luita. "Saimme tuon kiinni tänä aamuna. Hyppäsi jyrkänteeltä alas kun ammuimme häntä kurkkuun." Jaarli sanoo. "Aivan. Vihollisten sissitoimintaa." HeKeKee mutisee. "Mutta. He eivät voi edetä syvemmälle metsään. Saamme heidät kiinni alta aikayksikön. Luutnantti Túthril! Kaksinkertainen vartiointi rajalle. Olen varma, että he hyökkäävät takaisin."Olemme kirkon rauniouden alla olevassa tilassa pitämässä kokousta (Onko Mustien Ritarien johtajat mukana?)
"Emme voi jättää tätä tähän. Sissitoiminta jatkuu, mutta meidän on tehtävä muutakin. Ketkä kannattavat pommituksia suurkaupunkeihin?" Sanon. "Emme me voi pommittaa haltiakaupunkeja! Sukulaisiani elää siellä!" Eräs johtaja, joka on haltia sanoo. "He ovat varmaan teloittaneet tai sulkeneet joillekkin keskitysleireille kaikki temppeliherroihin liittyneiden haltioiden sukulaiset maanpetturuudesta. Lisäksi tähtäämme vain sotilaskohteisiin. Emme ole samanlaisia kunniattomia paskiaisia niin kuin he" Vastaan.
"Mutta pommitukset vaativat paljon resursseja." I Legioonan Legaatti sanoo. "Voimme myös hyökätä heidän rannikkokaupunkeihin sekä ryöstää esimerkiksi kauppalaivoja" Suuramiraali sanoo. "Hyvä idea, Amiraali. Meillä on hyvin resursseja pommituksiin, mutta meidän on myös rangaistava kääpiöitä. Sissitoiminta ei välttämättä riitä heille." Sanon. "Entä oletteko miettineet suoraa hyökkäystä?" Eräs Legaatti kysyy. "En usko sen olevan kannattavaa. Varmasti keksimme paremman keinon." Vastaan Legaatille.
"Entäpä rauhanneuvottelut?" Kaupungin Ylipappi kysyy. "Ei ikinä! He eivät ansaitse rauhaa. Saavat elää hyökkäysten pelossa vielä kauan. Maahyökkäyksiä, merihyökkäyksiä, ilmahyökkäyksiä.... kaikkea mitä vain voi olla. Jos julistaa sodan meille niin siitä saa maksaa kalliisti." Huudahdan Ylipapille. "meidän pitää myös ottaa huomioon uudet liittolaisemme, Mustat Ritarit." Sanon... - Michem De Auditore
Olemme kirkon rauniouden alla olevassa tilassa pitämässä kokousta (Onko Mustien Ritarien johtajat mukana?)
"Emme voi jättää tätä tähän. Sissitoiminta jatkuu, mutta meidän on tehtävä muutakin. Ketkä kannattavat pommituksia suurkaupunkeihin?" Sanon. "Emme me voi pommittaa haltiakaupunkeja! Sukulaisiani elää siellä!" Eräs johtaja, joka on haltia sanoo. "He ovat varmaan teloittaneet tai sulkeneet joillekkin keskitysleireille kaikki temppeliherroihin liittyneiden haltioiden sukulaiset maanpetturuudesta. Lisäksi tähtäämme vain sotilaskohteisiin. Emme ole samanlaisia kunniattomia paskiaisia niin kuin he" Vastaan.
"Mutta pommitukset vaativat paljon resursseja." I Legioonan Legaatti sanoo. "Voimme myös hyökätä heidän rannikkokaupunkeihin sekä ryöstää esimerkiksi kauppalaivoja" Suuramiraali sanoo. "Hyvä idea, Amiraali. Meillä on hyvin resursseja pommituksiin, mutta meidän on myös rangaistava kääpiöitä. Sissitoiminta ei välttämättä riitä heille." Sanon. "Entä oletteko miettineet suoraa hyökkäystä?" Eräs Legaatti kysyy. "En usko sen olevan kannattavaa. Varmasti keksimme paremman keinon." Vastaan Legaatille.
"Entäpä rauhanneuvottelut?" Kaupungin Ylipappi kysyy. "Ei ikinä! He eivät ansaitse rauhaa. Saavat elää hyökkäysten pelossa vielä kauan. Maahyökkäyksiä, merihyökkäyksiä, ilmahyökkäyksiä.... kaikkea mitä vain voi olla. Jos julistaa sodan meille niin siitä saa maksaa kalliisti." Huudahdan Ylipapille. "meidän pitää myös ottaa huomioon uudet liittolaisemme, Mustat Ritarit." Sanon...michem kirjoittaa käärön
ja antaa sen paladinille
käärössä lukee
''miksei me vain tapeta häntä?'' - Tiberius de Auditore
michem kirjoittaa käärön
ja antaa sen paladinille
käärössä lukee
''miksei me vain tapeta häntä?''Paladin lukee käärön, kirjoittaa siihen jotakin ja antaa sen takaisin. "Oikeudenkäynti! Emme voi teloittaa viattomia. Tarvitsemme todisteita" Käärössä lukee.
Lähetti juoksee Michemin luokse ja ojentaa hänelle kirjeen, joka on Tiberiukselta. "Hei Michem! Täällä kirkonraunioiden alla on menossa tärkeä kokous. Suurmestarin olisi hyvä olla paikalla. Pukeutumiskoodi on Temppeliritarien tavallinen hupullinen kaapu. Emme odota, vaan aloitamme ennen sinua." kirjeessä lukee. - Michem De Auditore
Paladin lukee käärön, kirjoittaa siihen jotakin ja antaa sen takaisin. "Oikeudenkäynti! Emme voi teloittaa viattomia. Tarvitsemme todisteita" Käärössä lukee.
Lähetti juoksee Michemin luokse ja ojentaa hänelle kirjeen, joka on Tiberiukselta. "Hei Michem! Täällä kirkonraunioiden alla on menossa tärkeä kokous. Suurmestarin olisi hyvä olla paikalla. Pukeutumiskoodi on Temppeliritarien tavallinen hupullinen kaapu. Emme odota, vaan aloitamme ennen sinua." kirjeessä lukee.annan paladinille käärön''älä yritä määrätä suurmestaria'' ja lähden kirkon raunioihin vähän ennen lähtöä annan kultaiselle ritarille käskyn
- Tiberius de Auditore
annan paladinille käärön''älä yritä määrätä suurmestaria'' ja lähden kirkon raunioihin vähän ennen lähtöä annan kultaiselle ritarille käskyn
"Et ole johtajamme!" Paladin huuta Michemin perään. "Lähtihän se vihdoin!. En yhtään pidä tuosta Michemistä." Paladin sanoo toiselle.
- Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
HeKeKee ja armeija saapuvat takaisin Vihermetsään. "Komentaja Hethril! Olet palannut!" Portinvartija huudahtaa. "Miten meni?" "Saatte kyllä kuulla siitä. Päästäkää meidät sisään." Armeija marssii sisään metsän laidalla olevaan linnoitukseen. HeKeKee neuvottelee jaarlin kanssa. "Olemme saaneet sabotöörejä kiinni mailtamme. Temppeliritareita." Jaarli sanoo ja viittoo vartijoita tuomaan ruumiin. Ruumiilla on kaulassaan syvä viilto ja siltä on murskattu luita. "Saimme tuon kiinni tänä aamuna. Hyppäsi jyrkänteeltä alas kun ammuimme häntä kurkkuun." Jaarli sanoo. "Aivan. Vihollisten sissitoimintaa." HeKeKee mutisee. "Mutta. He eivät voi edetä syvemmälle metsään. Saamme heidät kiinni alta aikayksikön. Luutnantti Túthril! Kaksinkertainen vartiointi rajalle. Olen varma, että he hyökkäävät takaisin."(Mutta entä jos haltioiden kansa ei hyväksy moraalitonta murhaamista ja alkavat esimerkiksi lakkoilemaan? Lisäksi monien sukulaisia taistelee Temppeliritareiden riveissä, joka myös auttaa meitä saamaan kansan empatian puolellemme. Sota taas ei toimi ilman kotirintaman tukea, josta hyvänä esimerkkinä toimii ensimmäisen maailmansodan Saksa. Meillä tätä ongelmaa ei ole, sillä emme ole moraalittomia tappajia emmekä ole hyökänneet kimppuunne.
Myös sotilaidenne mielenterveys kärsii, jos jatkatte siviilien kansanmurhaa joka taas voi johtaa esimerkiksi itsemurhiin, rintamalta karkaamiseen, masentumiseen sekä huomattavaan moraalin heikkenemiseen.)
"Selli oli huomattavasti mukavempi ennen kuin sinä tulit." sanon ivallisesti. Minulla on paha aavistus...
- Michem De Auditore
kultainen-ritari kävelee kurpizzan selliin
- Tiberius de Auditore
kultainen-ritari kävelee kurpizzan selliin
"Niin?" Vartioivat Paladinit kysyvat Kultahaarniskaiselta Ritarilta.
- Michem De Auditore
"Niin?" Vartioivat Paladinit kysyvat Kultahaarniskaiselta Ritarilta.
''suurmestarin käsky minun pitää mennä tuonne''
- Tiberius de Auditore
''suurmestarin käsky minun pitää mennä tuonne''
"Näytä kirjallinen käsky." Paladin sanoo. "Hän on Paladinien Veljeskunnan vanki, joten otamme käskyjä vastaan vain Tiberius de Auditorelta." Paladinit sanovat
(Siis mikä hel****** kultainen ritari?? Khrysaor? Entä jos minäkin alan tunkemaan jtn. puolijumalariehumista tänne?)
"Huijari." totean kultahaarniskaiselle ritarille. "Kulta on pehmeää, siitä ei saa suojaavaa haarniskaa ja se on myös hyvin raskas metalli." Ainakin veli oli joskus sanonut minulle niin. Mietin, miksi Michem sai aina paavin mekko päällään hirveän hingun tehdä elämästäni ikävää....?- Michem De Auditore
(khysaor)
michem saapuu kirkonraunioihin ''siis te otatte käskyjä vain tiberiukselta'' kultainen ritari sanoo ja poistuu - Tiberius de Auditore
(Haarniska on vain kullattu lehtikullalla, joka merkitsee haarniskan kantajan olevan varakas ja korkea-arvoinen. Haarniska on silti kova kuin Kruppin teräs!)
- Tiberius de Auditore
(khysaor)
michem saapuu kirkonraunioihin ''siis te otatte käskyjä vain tiberiukselta'' kultainen ritari sanoo ja poistuu"Kyllä." Paladin vastaa.
Katson ovea, jonka edestä Paladinvartijat väistyvät. "Suurmestari. Olet myöhässä." Sanon Michemille.
(Sitähän minäkin.... Korpille tiedoksi, ettei Khrysaor ollut kreikan mytologiassa mikään hyvä tyyppi. Oikeastaan hän oli Meduusan poika... http://fi.wikipedia.org/wiki/Khrysaor Tietääkseni hänelle oli myös kultainen haarniska...)
- Michem De Auditore
''tiberius määrää paladineitasi tappamaan kurpizza''
- Tiberius de Auditore
''tiberius määrää paladineitasi tappamaan kurpizza''
nousen ylös tuolilta. "Jatketaan kokousta myöhemmin." Sanon muille ja vedän michemin ulos maanalaisesta kammiosta. "Mitä hemmettiä?! Miksi minä niin tekisin? Ja missä hän edes on?" Sanon Michemille.
- Michem De Auditore
nousen ylös tuolilta. "Jatketaan kokousta myöhemmin." Sanon muille ja vedän michemin ulos maanalaisesta kammiosta. "Mitä hemmettiä?! Miksi minä niin tekisin? Ja missä hän edes on?" Sanon Michemille.
''paladinisi vangitsivat hänet olen yrittänyt tappaa häntä lukuisia kertoja mutta aina hän on vain karannut muutamalla kerralla tunsin liikaa empatiaa häntä kohtaan muuten olisin saanut hänet tapettua''
- Tiberius de Auditore
''paladinisi vangitsivat hänet olen yrittänyt tappaa häntä lukuisia kertoja mutta aina hän on vain karannut muutamalla kerralla tunsin liikaa empatiaa häntä kohtaan muuten olisin saanut hänet tapettua''
"Miksi sinä taas haluat tappaa hänet? Minä en. Hän ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Mitä hän on tehnyt sinulle vai onko sinulla edes syytä tappaa häntä?" Sanon Michemille. Kutsun Pegasus-hevoseni. "Ei vieläkään lepoa, Adeodatus." Sanon väsyneen näköiselle hevoselleni ja taputan sitä. "Mennään sitten" Sanon Michemille ja hyppään hevoseni kyytiin.
- HeKeKee~
"Miksi sinä taas haluat tappaa hänet? Minä en. Hän ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Mitä hän on tehnyt sinulle vai onko sinulla edes syytä tappaa häntä?" Sanon Michemille. Kutsun Pegasus-hevoseni. "Ei vieläkään lepoa, Adeodatus." Sanon väsyneen näköiselle hevoselleni ja taputan sitä. "Mennään sitten" Sanon Michemille ja hyppään hevoseni kyytiin.
(Kysympä tässä vaan, miten te teette ilmapommitukset? Eihän täällä ole lentokoneita.)
"Turvavalmistelut on aloitettu. Gondorille ja Rohanille ilmoitettu sodasta. Valmiita auttamaan meitä jos he hyökkäävät. Rajavartiointia tehostettu. Lisäaseistusta tilattu kääpiöiltä." HeKeKee luettelee haltiakuningas Legolakselle. "Hienoa, Hethril. Olet toiminut eaimerkillisesti. Heillä kestää aikaa toipua hyökkäyksestä." Legolas sanoo. "Heh, aikaa. Sitähän meillä riittää vaikka ikuisesti."
(Rohan on ihmisten valtio, joka on tunnettu erittäin tehokkaasta ratsuväestään. Gondor taas on valtava roomalais-kreikkalainen sotilasimperiumi, joka hallitsee 1/3 Keski-Maasta.)
Medeia on melkein saanut varmistustaiat puretuksi. Hän ei voi purkaa niitä enempää, sillä muuten "balleriina" voisi huomata jotain epämääräistä. Medeiaa väsyttää. Hänen taikomisensa oli kutsunut muutamia käärmeitä selliin. Ne lähtivät kiireen vilkkaa pois.
Viereisestä sellistä kuuluu hermostunutta kolinaa. Yksi oli ilmeisesti eksynyt sinnekin. Medeia naureskelee hiljaa ja katsoo kolmen käärmeen kiertelemistä paladiinin jaloissa.- Tiberius de Auditore
( Erittäin suuriksi jalostetuilla kotkalinnuilla tietenkin. Mitä sinä luulit, HeKeKee)
"Mitä hemmmett... Käärmeitä!" Paladin sanoo ja alkaa huitoa käärmeitä miekallaan.
Toinenkin Paladin huitaisee käärmeet yhdellä miekan iskulla "Ei se noin vaikeaa ole" hän sanoo.
Luen salamurhaajien lähettämiä viestejä. Tappioita on syntynyt, mutta sabotaasissa ollan myös onnistuttu. Annan käskyn jatkaa toimintaa samaan malliin.
(Muistakaa että ette voi tietää kuka on salamurhaaja ja heitä on vaikea saada kiinni sillä he ovat haltioita haltiiden mailla ja osaavat pakenemisen salat.) Tiberius de Auditore kirjoitti:
( Erittäin suuriksi jalostetuilla kotkalinnuilla tietenkin. Mitä sinä luulit, HeKeKee)
"Mitä hemmmett... Käärmeitä!" Paladin sanoo ja alkaa huitoa käärmeitä miekallaan.
Toinenkin Paladin huitaisee käärmeet yhdellä miekan iskulla "Ei se noin vaikeaa ole" hän sanoo.
Luen salamurhaajien lähettämiä viestejä. Tappioita on syntynyt, mutta sabotaasissa ollan myös onnistuttu. Annan käskyn jatkaa toimintaa samaan malliin.
(Muistakaa että ette voi tietää kuka on salamurhaaja ja heitä on vaikea saada kiinni sillä he ovat haltioita haltiiden mailla ja osaavat pakenemisen salat.)"Voisitteko listiä tuonkin käärmeen. Minä inhoan niitä." vikisen ja tuijotan kaltereittan sisäpuolella kiertelevää käärmettä. Hyi, että inhoan niitä..
- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
"Voisitteko listiä tuonkin käärmeen. Minä inhoan niitä." vikisen ja tuijotan kaltereittan sisäpuolella kiertelevää käärmettä. Hyi, että inhoan niitä..
''tiberius tarkoittaako tuo että saan tehdä kurpizzalle lopun''michem sanoo
- Tiberius de Auditore
''tiberius tarkoittaako tuo että saan tehdä kurpizzalle lopun''michem sanoo
Paladinit taikovat muutaman valotaian käärmettä päin. "Tuo taisi tehdä siitä lopun" Paladin sanoo.
"Luultavasti ei, mutta mennään nyt kuitenkin katsomaan." Sanon Michemille.
"Kokous jatkuu tukikohdassa myöhemmin. Haluan myös tavata Mustien Ritarien Ritarikunnan suurmestarin" Sanon kokouksessa mukana olleille johtajille. En tosin tiedä, että onko mustien ritarien johtajan arvonimi Suurmestari vai joku muu, mutta sen näkee myöhemmin. - HeMothafukinKee
(Muistakaa että ette voi tietää kuka on salamurhaaja ja heitä on vaikea saada kiinni sillä he ovat haltioita haltiiden mailla ja osaavat pakenemisen salat.)(Ahaa. Siinä tapauksessa mekin voimme pommitella. Ja olen aika varma että haltiat huomaavat nopeasti ihmiset, jos niitä metsiin eksyy. Ja haltiat ovat erittäin tarkkasilmäisiä ja tuntevat Vihermetsän jokaisen sopukan. Et voi myöskään sanoa että olette onnistuneet sabotoinnissa, sillä se olisi autohittailua.)
- Michem De Auditore
HeMothafukinKee kirjoitti:
(Ahaa. Siinä tapauksessa mekin voimme pommitella. Ja olen aika varma että haltiat huomaavat nopeasti ihmiset, jos niitä metsiin eksyy. Ja haltiat ovat erittäin tarkkasilmäisiä ja tuntevat Vihermetsän jokaisen sopukan. Et voi myöskään sanoa että olette onnistuneet sabotoinnissa, sillä se olisi autohittailua.)
michem&tiberius ovat matkassa
''en saa mielenrauhaa ennenkuin se kurpizza on kuollut'' - Tiberius de Auditore
michem&tiberius ovat matkassa
''en saa mielenrauhaa ennenkuin se kurpizza on kuollut''(Mistä ihmeestä te olette keksineet jalostaa kotkia pommituksiin? Ja unohdit taas, että rodut ovat pääosin jaettu sopivan tehtävän mukaan. Esimerkiksi Jääkärijoukoissa dominoiva rotu on haltiat. Lisäksi sinä olet aitohittaillut aina kun olet vai ehtinyt. Jos esimerkiksi sanon meidän pysäyttäneen etenemisenne kaupungissa niin et voi väittää vastaan. Kaupunkitaistelun aikana sanoit teidän tunkeutuneen kaupunkiin ylivoimalla mutta hetken päästä kun pommit räjähtivät niin kaupunki olikin lähes tyhjä. Miesvahvuutemme oli suunnillen sama kuin teillä, joten suurimman osan joukoistanne piti siis olla kaupungissa.)
Saavun tukikohtaan. "Mitäs me olimme täällä tekemässä? ai niin! Nyt muistan. Meidän piti mennä katsomaan Kurpizzaa" Sanon. Ajatukseni pyörivät linnoitus- ja sotasuunnitelmissa. - Michem De Auditore
(Mistä ihmeestä te olette keksineet jalostaa kotkia pommituksiin? Ja unohdit taas, että rodut ovat pääosin jaettu sopivan tehtävän mukaan. Esimerkiksi Jääkärijoukoissa dominoiva rotu on haltiat. Lisäksi sinä olet aitohittaillut aina kun olet vai ehtinyt. Jos esimerkiksi sanon meidän pysäyttäneen etenemisenne kaupungissa niin et voi väittää vastaan. Kaupunkitaistelun aikana sanoit teidän tunkeutuneen kaupunkiin ylivoimalla mutta hetken päästä kun pommit räjähtivät niin kaupunki olikin lähes tyhjä. Miesvahvuutemme oli suunnillen sama kuin teillä, joten suurimman osan joukoistanne piti siis olla kaupungissa.)
Saavun tukikohtaan. "Mitäs me olimme täällä tekemässä? ai niin! Nyt muistan. Meidän piti mennä katsomaan Kurpizzaa" Sanon. Ajatukseni pyörivät linnoitus- ja sotasuunnitelmissa.''katsotaanko kohta kurpizzaa''
- Tiberius de Auditore
''katsotaanko kohta kurpizzaa''
"Juu. Mennään" Sanon, vien hevoseni talliin ja lähden kävelemään portaita alas Kurpizzan tyrmää kohti. "Tiberius on tulossa! Taistelu taisi loppua." Paladinvartija sanoo. Paladinit suoristavat selkänsä minun kävellessä ohi.
"Iltaa, herra Tiberius de Auditore." Paladinvartija sanoo. "Voisitteko avata tyrmän oven? Sen, jossa ei ole noitaa." Sanon. "Molemmissa tyrmissä on noita." Paladin vastaa. "Niin, mutta avatkaa se toinen. Nuori. Onkohan edes aikuinen" sanon Paladinvartijalle. "Ai se, joka riehui niin, että hänet piti tainnutta?" Paladinvartija kysyy. "Kuulostaa häneltä. Avatkaa tyrmä." Vastaan.
Paladinvartija avaa tyrmän ja astun sisään. "Iltaa!" Sanon Kurpizzalle. - Michem De Auditore
"Juu. Mennään" Sanon, vien hevoseni talliin ja lähden kävelemään portaita alas Kurpizzan tyrmää kohti. "Tiberius on tulossa! Taistelu taisi loppua." Paladinvartija sanoo. Paladinit suoristavat selkänsä minun kävellessä ohi.
"Iltaa, herra Tiberius de Auditore." Paladinvartija sanoo. "Voisitteko avata tyrmän oven? Sen, jossa ei ole noitaa." Sanon. "Molemmissa tyrmissä on noita." Paladin vastaa. "Niin, mutta avatkaa se toinen. Nuori. Onkohan edes aikuinen" sanon Paladinvartijalle. "Ai se, joka riehui niin, että hänet piti tainnutta?" Paladinvartija kysyy. "Kuulostaa häneltä. Avatkaa tyrmä." Vastaan.
Paladinvartija avaa tyrmän ja astun sisään. "Iltaa!" Sanon Kurpizzalle.michem ja kultainen-ritari kävelevät myös sisään
''päivää'' michem ja kultainen-ritari sanoi - HeKeKee~
Paladinvartija avaa tyrmän ja astun sisään. "Iltaa!" Sanon Kurpizzalle.(Missä välissä te olette ne kotkat jalostaneet? Keski-Maassa asuu myös suurkotkia, jotka voivat puhua ja ovat todella isoja. Miten te pystytte tyhjentämään kaupungin ja räjäyttämään ne saman tien? Siinä olisivat omat menneet mukana. Minäkin voin päättää että Vihermetsän valtakunnassa asuu temppeliritareita, jos teillä on haltioita. Haltiat elävät periaatteessa ikuisesti, joten he ovat pystyneet harjoittelemaan taistelemista jo satoja vuosia ennen ihmisten syntymää)
- Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
(Missä välissä te olette ne kotkat jalostaneet? Keski-Maassa asuu myös suurkotkia, jotka voivat puhua ja ovat todella isoja. Miten te pystytte tyhjentämään kaupungin ja räjäyttämään ne saman tien? Siinä olisivat omat menneet mukana. Minäkin voin päättää että Vihermetsän valtakunnassa asuu temppeliritareita, jos teillä on haltioita. Haltiat elävät periaatteessa ikuisesti, joten he ovat pystyneet harjoittelemaan taistelemista jo satoja vuosia ennen ihmisten syntymää)
(Temppeliritarit eivät ole rotu! Luulitko sinä muka Temppeliritarien olevan rotu? Temppeliritarit eivät myöskään edusta mitään rotua, joten meillä on monia rotuja.
Siis jos meillä ei voi olla haltioita, niin mitä rotua sitten? Pitääkö meidän keksiä joku oma rotu vai? Sovitaanko sitten niin, että koko ritarikunta on sitten täynnä enkeleitä, jotka ovat tietenkin myös kuolemattomia, pyhempiä, vanhempia, kestävämpiä, lentokykyisiä ja kaikin puolin parempia? Onko se sitten parempi?) - HeKeKee~
(Temppeliritarit eivät ole rotu! Luulitko sinä muka Temppeliritarien olevan rotu? Temppeliritarit eivät myöskään edusta mitään rotua, joten meillä on monia rotuja.
Siis jos meillä ei voi olla haltioita, niin mitä rotua sitten? Pitääkö meidän keksiä joku oma rotu vai? Sovitaanko sitten niin, että koko ritarikunta on sitten täynnä enkeleitä, jotka ovat tietenkin myös kuolemattomia, pyhempiä, vanhempia, kestävämpiä, lentokykyisiä ja kaikin puolin parempia? Onko se sitten parempi?)(Tarkoitan, että haltioiden mailla asuu myös ihmisiä.)
- Tiberius de Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
(Tarkoitan, että haltioiden mailla asuu myös ihmisiä.)
(No minun puolestani saa olla. Itsehän sinä päätät ketä sinne saa muuttaa. Muista, että meillä voi olla haltioita, sillä komennat Haltioiden valtioa, et rotua, sillä sitä ei voi komentaa. Temppeliritareissa on kolmea rotua. Ihmisiä, haltioita ja kääpiöitä. Muitakin rotuja saattaa olla, mutta ne ovat harvinaisempia.)
- kurpizza_
"Päivää." vastaan ja pälyilen samalla ympärilleni. Ei käärmeitä.
- Michem De Auditore
michem kutsuu griipin
- kurpizza_
michem kutsuu griipin
(Siis sinne selliin, maan alle?)
- Tiberius de Auditore
kurpizza_ kirjoitti:
(Siis sinne selliin, maan alle?)
(Miksi Michem kutsuu aina Griipin? Jopa maan alle! "michem kutsuu griipin" taitaa olla yksi yleisimmistä lauseista, joita hänen viesteistään löytyy)
"Taisimme vangita sinut turhaan. Tiedän kyllä mitä tapahtui." Sanon Kurpizzalle - kurpizza_
(Miksi Michem kutsuu aina Griipin? Jopa maan alle! "michem kutsuu griipin" taitaa olla yksi yleisimmistä lauseista, joita hänen viesteistään löytyy)
"Taisimme vangita sinut turhaan. Tiedän kyllä mitä tapahtui." Sanon KurpizzalleYllätyn niin, että jään tuijottamaan Tiberiusta suu auki. Tätä en ollut osannut odottaa. Vastahan he olivat teloittamassa minua.
"Jaa.... Kiitos... Mitä sitten tapahtui?" saan lopulta suustani ulos. - Tiberius de Auditore
kurpizza_ kirjoitti:
Yllätyn niin, että jään tuijottamaan Tiberiusta suu auki. Tätä en ollut osannut odottaa. Vastahan he olivat teloittamassa minua.
"Jaa.... Kiitos... Mitä sitten tapahtui?" saan lopulta suustani ulos."Joku vahva noita oli ottanut sinun muotosi. En usko sinun osaavan taikoa." Sanon ja alan irroittamaan kahleita. "Lisäksi et ole ollenkaan turvassa täällä. Vien sinut pois." Kuiskaan Kurpizzalle irrottaessani kahleita.
- kurpizza_
"Joku vahva noita oli ottanut sinun muotosi. En usko sinun osaavan taikoa." Sanon ja alan irroittamaan kahleita. "Lisäksi et ole ollenkaan turvassa täällä. Vien sinut pois." Kuiskaan Kurpizzalle irrottaessani kahleita.
Nyökkään ja päätän kerrankin pitää suuni kiinni. (Laittakaahan rasti kalenteriin...) Mietin, mikä minu täällä uhkaa? Käärmeet..? Noita?
- Tiberius de Auditore
kurpizza_ kirjoitti:
Nyökkään ja päätän kerrankin pitää suuni kiinni. (Laittakaahan rasti kalenteriin...) Mietin, mikä minu täällä uhkaa? Käärmeet..? Noita?
Saan kahleet irti ja viiton Kurpizzaa seuraamaan. "Me taidamme tästä lähteä. Nähdään, Michem." Sanon ja kävelen tyrmästä ulos.
- kurpizza_
Kävelen aivan Tiberiuksen selän takana pois sellistä.
"Öhm... Joo... Näh... siis.. Hyviä jatkoja Mich..em" korjaan. Veljen lempinimet ovat tarttuvia. Sellin ulkopuolella katseeni osuu viereiseen selliin, jossa vanha nainen tuijottaa silmät aavemaisesti kiiluen. Hän on varmaan se noita. Nyökkään. - Tiberius de Auditore
Kävelen portaat ylös ja astun ulos. "Pitäisiköhän sinun lähteä heti? Voisin myös viedä sinut hevosellani. Lentäen matka kulkee nopeammin." Sanon Kurpizzalle.
Anteeksi! En jaksa lukea, joten en tiedä, missä mennään! En osallistu ennen kuin jaksan lukea edes hieman.
- Tiberius de Auditore
Onneksi sentään sanot, ettet jaksa lukea. Jotkin nimeltämainitsemattomat henkilöt ovat jatkaneet, vaikka he eivät ole lukeneet kaikkea. Säästän sinulta vaivaa kirjoittamalla tärkeimmät kohdat!
Aiemmin tapahtunutta: Haltiat lähtivät käpälämäkeen. Temppeliritarien johtajat pitivät kirkon raunioiden alla kokouksen, joka päättyi Michemin keskeyttäessä sen. Sanoin kokouksen jatkuvan myöhemmin tukikohdassa ja haluavani tavata Mustien Ritarien johtajat, etenkin Suurmestarin. Kurpizza ja Medeia vangittiin, mutta kävin hakemassa Kurpizzan pois tyrmästä ja nyt olemme Päätukikohdan pihalla. HeKeKee tai Michem eivät ole tehneet taas mitään kertomisen arvoista. Nyt voit varmaan jatkaa? - Michem De Auditore
Onneksi sentään sanot, ettet jaksa lukea. Jotkin nimeltämainitsemattomat henkilöt ovat jatkaneet, vaikka he eivät ole lukeneet kaikkea. Säästän sinulta vaivaa kirjoittamalla tärkeimmät kohdat!
Aiemmin tapahtunutta: Haltiat lähtivät käpälämäkeen. Temppeliritarien johtajat pitivät kirkon raunioiden alla kokouksen, joka päättyi Michemin keskeyttäessä sen. Sanoin kokouksen jatkuvan myöhemmin tukikohdassa ja haluavani tavata Mustien Ritarien johtajat, etenkin Suurmestarin. Kurpizza ja Medeia vangittiin, mutta kävin hakemassa Kurpizzan pois tyrmästä ja nyt olemme Päätukikohdan pihalla. HeKeKee tai Michem eivät ole tehneet taas mitään kertomisen arvoista. Nyt voit varmaan jatkaa?telepaattinen viesti tiberiukselle''mitä luulet tekeväsi ''
michem seuraa tiberiusta - Tiberius de Auditoer
Aiemmin tapahtunutta: Haltiat lähtivät käpälämäkeen. Temppeliritarien johtajat pitivät kirkon raunioiden alla kokouksen, joka päättyi Michemin keskeyttäessä sen. Sanoin kokouksen jatkuvan myöhemmin tukikohdassa ja haluavani tavata Mustien Ritarien johtajat, etenkin Suurmestarin. Kurpizza ja Medeia vangittiin, mutta kävin hakemassa Kurpizzan pois tyrmästä ja nyt olemme Päätukikohdan pihalla. HeKeKee tai Michem eivät ole tehneet taas mitään kertomisen arvoista. Nyt voit varmaan jatkaa?(Unohdinko Nelothin? Hän lähti käpälämäkeen muiden haltioiden lailla eikä hänestä ole kuulunut aikoihin.)
"Puhu! Viimeksi kun käytiti liikaa telepatiaa niin se aiheutti minulle päänsäryn! Ja niin myös sinulle, jos et lopeta!" Sanon Michemille telepaattisesti.
Oletan, että Rogerillekin on ilmoitettu siitä, että Tiberius haluaa tavata hänet.
Roger saapuu päätukikohdan pihalle. "Tervehdys! Olen saanut kuulla, että uusi liittolaiseni haluaisi tavata minut. Mikäs on asian laita?" Roger sanoo. "Olen pahoillani siitä, etten tuonut ketään muuta mukaani, mutta he eivät nyt vaan päässeet tulemaan", hän jatkaa.- Michem De Auditore
michem antaa tiberiukselle käärön''jätetään kurpizza seuraa minua''
- Tiberius de Auditore
"Sir Roger Smith? Portit auki!" Vartioupseeri huutaa ja portti avataan. "Tervettuloa Päätukikohtaa, Sir!" Vartioupseeri sanoo.
- Tiberius de Auditore
"Sir Roger Smith? Portit auki!" Vartioupseeri huutaa ja portti avataan. "Tervettuloa Päätukikohtaa, Sir!" Vartioupseeri sanoo.
Otan käärön ja kirjoitan siihen viestin ja ojennan sen Michemille "Mitä hemmetiä?! Kulutat paperia turhaan! Puhu, sillä sanat eivät maksa!"
- Michem De Auditore
Otan käärön ja kirjoitan siihen viestin ja ojennan sen Michemille "Mitä hemmetiä?! Kulutat paperia turhaan! Puhu, sillä sanat eivät maksa!"
''seuraa minua'' michem kuiskasi tiberiukselle
Voin lähteä vaikka heti, jos pääsen muurin ulkopuolelle ja mieluiten vähän kauemmas." mutisen Tiberiukselle, niin ettei Michem kuule. "Miksi niin? Ei sinänsä, että haluaisin jäädä..."
- Tiberius de Auditore
"Oletko varma? Itse asiassa ulkonakaan ei ole turvallista." Kuiskaan Kurpizzalle
- Michem De Auditore
griippi ottaa kurpizzan kynsiinsä ja alkaa lennättää hänet muurin yli michem sanoo tiberiukselle''nyt kurpizza viedään hänen kotikyläänsä''
"Oletko varma? Itse asiassa ulkonakaan ei ole turvallista." Kuiskaan Kurpizzalle
"Noh... En tosiaankaan ole varma." vastaan rehellisesti. (Yhä kuiskaten) "Kuka minut tällä kertaa haluaa hengiltä?"
griippi ottaa kurpizzan kynsiinsä ja alkaa lennättää hänet muurin yli michem sanoo tiberiukselle''nyt kurpizza viedään hänen kotikyläänsä''
MISTÄ VITUSTA SE GRIIPPI TULI??? SINÄHÄN KUTSUIT SEN SINNE MAAN ALLE. NIIN ISO OTUS EI VARMANA LUIKI OVIAUKOISTA NOIN NOPEASTI!
- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
MISTÄ VITUSTA SE GRIIPPI TULI??? SINÄHÄN KUTSUIT SEN SINNE MAAN ALLE. NIIN ISO OTUS EI VARMANA LUIKI OVIAUKOISTA NOIN NOPEASTI!
PERUN SANANI
ei se griippi sit tullu sieltä Michem De Auditore kirjoitti:
PERUN SANANI
ei se griippi sit tullu sieltä(Ennen kuin saan syytteen jostakin... Voit sinä siellä ulkona kutsua sen griipin jne. Ihan yllättävä juonenkäänne... Kilahti vähän... sorry...XD)
- Tiberius de Auditore
kurpizza kirjoitti:
(Ennen kuin saan syytteen jostakin... Voit sinä siellä ulkona kutsua sen griipin jne. Ihan yllättävä juonenkäänne... Kilahti vähän... sorry...XD)
(Näköjään muutkin suuttuvat välillä! Minulla menee jostain syystä hermot HeKeKeen kanssa lähes aina. Mutta miten tässä griippijutussa siis tapahtui?)
- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
(Ennen kuin saan syytteen jostakin... Voit sinä siellä ulkona kutsua sen griipin jne. Ihan yllättävä juonenkäänne... Kilahti vähän... sorry...XD)
michem kävelee kurpizzan taakse
michem kävelee kurpizzan taakse
Säpsähdän Michemin askelia.
"Iltaa taas..." sanon.- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
Säpsähdän Michemin askelia.
"Iltaa taas..." sanon.porttia avataan vähän''nyt voit kai lähteä''michem sanoo
Tiberius kyllä sanoi, että ulkonakin on vaarallista... Mutta haltiat tuskin käyvät kimppuuni. Halaan veljeksiä (?) ja mutisen "Kiitos" ja lähden pikaisesti juoksemaan portista ulos, ennen kuin jompikumpi muuttaa mielensä.
Medeia nojaa ärtyneenä sellinsä takaseinään, noh... kyllä tämä tästä...- Michem De Auditore
portti suljetaan''sinne meni'' michem tokaisee
- Tiberius de Auditore
portti suljetaan''sinne meni'' michem tokaisee
"Miksi ihmeessä päästit hänet menemään? Ulkona on vaarallista. Ja eikö sinulla ollut minulle asiaa? Sen on parasta olla tärkeää." Sanon Michemille
- Tiberius de Auditore
"Miksi ihmeessä päästit hänet menemään? Ulkona on vaarallista. Ja eikö sinulla ollut minulle asiaa? Sen on parasta olla tärkeää." Sanon Michemille
Näen Rogerin. "Tai no itse asiassa pysy vain poissa tieltä." Sanon ja kävelen Rogerin luokse. "Oletteko te Mustien Ritarien johtaja?" Kysyn häneltä.
"Tervehdys! Mihin minua tarvitaan nyt? Olin juuri laskemassa, kuinka paljon taistelu teki tuhoja", Roger sanoo Tiberiukselle.
- Tiberius de Auditore
"No se nyt taitaa olla hieman erikoista, että olemme liittolaisia, mutta emme ole ikinä tavanneet. Lisäksi haluaisin keskustella muutamista asioista." Sanon.
- Michem De Auditore
"No se nyt taitaa olla hieman erikoista, että olemme liittolaisia, mutta emme ole ikinä tavanneet. Lisäksi haluaisin keskustella muutamista asioista." Sanon.
''unohda olisit vain tiellä'' michem sanoo ja lähtee linnantorniin
"Keskustellaan vaan", Roger sanoo.
(En ehdi tänään enää hyyppäillä täällä.)- Tiberius de Auditore
(Harmi, ettet ehdi olla täällä tänään.)
"Niin. Ensimmäiseksi kysyisin, että onko teillä yhtään liittolaisia? Mielestäni meidän pitäisi muodostaa vahva puolustusliitto, sillä koen kansani olevan uhattuna haltiahyökkäyksen jälkeen." Sanon Rogerille
Juostessani vilkuilen hermistuneena ympärilleni. Mikäköhän täällä on vaarallista? Ellei muutamaa eksynyttä huono-onnista zombia lasketa, en ole törmännyt mihinkään vaaralliseen.
-------------------------------------------------------------------------
Medeia on saanut kutsuttua muutamia käärmeitä lisää. Tai oikeastaan vähän enemmänkin. Paljon enemmän. Niitä kiemurtelee pitkin sellin lattioita, kunnes ne lähtevät vahingoniloisina luikertelemaan kohti ulkopuolella vartioivia paladiineja.
Medeiaa harmittaa. Käärmeet tuskin ovat kuolemanvaarallisia, niiden purema tosin voi aihettaa inhottavaa kutinaa ja ihon vihertymistä... Nämä käärmeet ovat sentään hiukkasen entisiä kestävempiä...(Kaikkia ei siis saa tapettua heti ensimmäisellä iskulla) Niitä luikertelee kymmeniä Medeian piirtämästä pentagrammista. Medeia istuu nurkassa tarkkailemassa harhautuksen onnistumista.- Tiberius de Auditore
"Taas käärmeitä" Paladinvartija sanoo. "Eikä vain vähän!" Toinen huudahtaa nähdessään lisää käärmeitä. "Mutta mistä ne tulevat?" Eräs kysyy. "No onko sillä väliä!" Toinen Paladin huudahtaa ja murskaa yhden lekallaan.
Kaikki käytävällä olevat viisi Paladinia alkavat tappaa käärmeitä aseillaan ja valotaioillaan. - Michem De Auditore
"Taas käärmeitä" Paladinvartija sanoo. "Eikä vain vähän!" Toinen huudahtaa nähdessään lisää käärmeitä. "Mutta mistä ne tulevat?" Eräs kysyy. "No onko sillä väliä!" Toinen Paladin huudahtaa ja murskaa yhden lekallaan.
Kaikki käytävällä olevat viisi Paladinia alkavat tappaa käärmeitä aseillaan ja valotaioillaan.michem selaa nelothin kirjaa''kas kummaa yksi taika johon tepsii käännösloitsu''
michem lausuu uteliaisuuttaan taian häneen imeytyy pimeää energiaa''aaa kirottua'' michem karjuu
nyt michem on tilapäisesti pahis
hän pukee mustan kevyen puvun
ja laittaa pimeän taikakirjan ja lohikäärme tikarin vyölleen
kaulaan dragonlord amuletin
ja päähän otsanauhan jossa on pentagrammi logo
Medeia toteaa aliarvioineensa paladiinien taistelutaidot. Suorastaan oppikirjaesimerkki siitä, kuinka tapetaan käärmeitä.
Medeia nousee ylös ja levittää kätensä. Hän alkaa mumista loitsun sanoja. Toinen lattiaan piirretty pentagrammi alkaa hohtamaan. Medeia astuu sen keskelle ja odottaa portaalin aukenemista. Vaikka hän oli pyrkinyt avaamaan kaikki paladiinien tekemät loitsut, pentagrammi toimii siltikin hitaasti.
"Pois sellistä." Medeia kuiskaa ja odottaa piinallisen hitaasti voimistuvaa hehkua. Käärmeet alkavat jo uhkaavasti vähentyä.- Michem De Auditore
paha-michem hiippailee sellien luokse hän vilkaisee kulman taakse ja huomaa paladinejä''tästä ei tule helppoa'' michem tokaisee puristaessaan dragonlord-amulettia
- Tiberius de Auditore
paha-michem hiippailee sellien luokse hän vilkaisee kulman taakse ja huomaa paladinejä''tästä ei tule helppoa'' michem tokaisee puristaessaan dragonlord-amulettia
"Mistä nämä käärmeet tulivat?!" Yksi Paladinvartija karjahtaa. "Eikö tämä ole hyvä paikka niiden lisääntymiselle?" Eräs Paladin kysyy. "En tiedä ja vaikka olisikin, niin ei käärmepopulaatio voi kasvaa näin isoksi meidän huomaamatta" Yksi Paladin vastaa
. "Tässä on kyllä jotakin erittäin epäilyttävää..." kokenein Paladin sanoo. Suurin osa käärmeistä on kukistettu. "Tarkistakaa selli! Se noita on varmasti tämän takana!" Kokenein Paladin huudahtaa. Paladinit katsovat selliin. "Siellä hän taikoo!" Eräs Paladin huudahtaa. "No pysäyttäkää hänet sitten!!" Kokenein Paladin huudahtaa.
Paladinit yrittävät pysäyttää Medeian pyhillä taioilla. - Michem De Auditore
"Mistä nämä käärmeet tulivat?!" Yksi Paladinvartija karjahtaa. "Eikö tämä ole hyvä paikka niiden lisääntymiselle?" Eräs Paladin kysyy. "En tiedä ja vaikka olisikin, niin ei käärmepopulaatio voi kasvaa näin isoksi meidän huomaamatta" Yksi Paladin vastaa
. "Tässä on kyllä jotakin erittäin epäilyttävää..." kokenein Paladin sanoo. Suurin osa käärmeistä on kukistettu. "Tarkistakaa selli! Se noita on varmasti tämän takana!" Kokenein Paladin huudahtaa. Paladinit katsovat selliin. "Siellä hän taikoo!" Eräs Paladin huudahtaa. "No pysäyttäkää hänet sitten!!" Kokenein Paladin huudahtaa.
Paladinit yrittävät pysäyttää Medeian pyhillä taioilla.michem hyppää esiin kulman takanta ja alkaa taikoa helvetillisiä liekkejä paladineita kohti
- Tiberius de Auditore
michem hyppää esiin kulman takanta ja alkaa taikoa helvetillisiä liekkejä paladineita kohti
"Mitä hemmettiä?!" Paladinit huudahtavat liekkien tullessa kohti. Haarniska suojaa heitä pahemmilta palovammoilta, kunnes he alkavat torjua tulia taioillaan ja kilvillään. "Tällä menolla tuo noita pääsee saa taikansa tehdyksi!" Paladin huudahtaa. "Te kaksi! Suojatkaa kilvillänne! Loput voivat auttaa noidan pysäyttämisessä!" Kokenein Paladin, joka on myös ryhmänjohtaja huutaa ja samassa ryhmä järjestäytyy. Kaksi asettuvat käytävälle suojaamaan ja kolme yrittää pysäyttää Medeian taioillaan.
Medeia jähmettyy mustapukuisen miehen aloittaessa riehumisen käytävällä. Hän harkitsee sekunnin liittoutumista, mutta tunnistaa sitten miehen Michem Auditoreksi. Miksi mies, joka pettää veljensä, olisi hänelle uskollinen? Käärmeistä sitä paitsi voi olla Auditorelle tarpeeksi apua, jos hän ei vain polttaisi kaikkia. Tyypillistä aloittelijoille ampua yli...
Medeia kohauttaa olkapäitään. Hohde voimistuu ja hän katoaa sellistä.- Tiberius de Auditore
"Ei hemmetti! Se katosi" Eräs Paladin huudahtaa. "No tuhotaan sitten tuo taikuri vai kuka hän nyt onkaan!" Paladinjohtaja huudahtaa. Paladinit alkavat taikoa Michemiä kohti.
- Michem De Auditore
michemin silmät muuttuvat punaisiksi hän alkaa syökseä tulta
- Michem De Auditore
michemin taika-voimat ei riitä enää nyt hän lähtee juoksemaan karkuun
- Tiberius Auditore
"Tämähän on oikea liekkimeri" Paladin huutaa. "Niin on! Alkaa olla kuumat paikat!" Toinen sanoo. Paladinit suojautuvat.
- Tiberius Auditore
Tiberius Auditore kirjoitti:
"Tämähän on oikea liekkimeri" Paladin huutaa. "Niin on! Alkaa olla kuumat paikat!" Toinen sanoo. Paladinit suojautuvat.
"Peräääänn!!" Paladinjohtaja huudahtaa ja Paladinit lähtevät juoksemaan Michemin perässä.
- Michem De Auditore
"Peräääänn!!" Paladinjohtaja huudahtaa ja Paladinit lähtevät juoksemaan Michemin perässä.
michem saapuu linnan-sisäpihalle hän on nyt sadan-metrin päässä tiberiuksesta
- HeKeKee~
michem saapuu linnan-sisäpihalle hän on nyt sadan-metrin päässä tiberiuksesta
(En seurannut tätä vähään aikaan :D Jokatapauksessa haltiat ovat nyt puollustuskannalla, joten taidan odotella teidän likkeitänne. Btw mullakin menee aina hermot sun kanssa Tibbe :DD)
- Tiberius Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
(En seurannut tätä vähään aikaan :D Jokatapauksessa haltiat ovat nyt puollustuskannalla, joten taidan odotella teidän likkeitänne. Btw mullakin menee aina hermot sun kanssa Tibbe :DD)
(Juu ei me olla tehty mitään mikä kiinnostaisi sinua. Taidat olla yksin siellä palatsissa, joten on varmaan tylsää? Minäkin odottelen tässä Siiliön vastausta.)
(Eli hetoknen... Jaa... Olen taas kartalla.)
"Meillä ei toistaiseksi ole muita liittolaisia kuin te. Mutta onhan olemassa vielä mielin määrin rotuja, jotka eivät ole liitossa muiden kanssa. Ihmisiä on useita kansoja ja haltioitakin saattaisi olla muitakin kuin nuo äskeiset ja kääpiöitäkin saattaisi löytyä ehkä ja ihmissiileillä ei toistaiseksi ole pysyvää liittoa ja sitten on niitä vähemmän tunnettuja kansoja kuten hobitit ja entit, mutta en tiedä liittoutuisivatko he puolellemme sotaan", Roger sanoo.- Tiberius de Auditore
"Uskon kyllä, että hyvät ja jalot kansat ovat valmiita auttamaan meitä. Luulin noita Haltioita sekä kääpiöitä hyviksi, mutta olin väärässä. Voin kuvitella, miltä joistakin haltia- ja kääpiötemppeliritareista tuntuu oman kansansa pettäessä heidät.
Itse asiassa veljeni sanoi Ihmissiilejä pahoiksi ja halusi suorittaa Ristiretken heidän mailleen. Tutkin arkistoja ja löysin tiedon, että ihmissiilit ja temppeliritarit olivat joskus liitossa, joten epäilen hänen sanomisiaan. Itse asiassa olimme myös liitossa haltioiden ja kääpiöiden kanssa. En tiedä mikä heihin meni kun he hyökkäsivät. "Sanon Rogerille. - Tiberius de Auditore
"Uskon kyllä, että hyvät ja jalot kansat ovat valmiita auttamaan meitä. Luulin noita Haltioita sekä kääpiöitä hyviksi, mutta olin väärässä. Voin kuvitella, miltä joistakin haltia- ja kääpiötemppeliritareista tuntuu oman kansansa pettäessä heidät.
Itse asiassa veljeni sanoi Ihmissiilejä pahoiksi ja halusi suorittaa Ristiretken heidän mailleen. Tutkin arkistoja ja löysin tiedon, että ihmissiilit ja temppeliritarit olivat joskus liitossa, joten epäilen hänen sanomisiaan. Itse asiassa olimme myös liitossa haltioiden ja kääpiöiden kanssa. En tiedä mikä heihin meni kun he hyökkäsivät. "Sanon Rogerille."Oletko muuten tavannut veljeni? Itse asiassa hän on Temppeliherrain Ritarikunnan Suurmestari, en minä. Yleensä minä kuitenkin hoidan kaiken tärkeän ja hän tekee mitä haluaa, joten liittoutuminen ilman hänen lupaansa ei varmaan haittaa." Sanon.
- Tiberius Auditore
Paladinit juoksevat ulos tyrmäkäytävältä. "Missä se tulitaikuri on?" Paladin kysyy ja katselee ympärilleen.
- Michem De Auditore
michem aloittaa linnantorniin kapuamisen
- HeKeKee~
michem aloittaa linnantorniin kapuamisen
(Btw kommentti: 5 ihmisten vuotta = 1 haltiavuosi. Toisin sanoen viisivuotias haltialapsi on kehitykseltään yksivuotiaan ihmisen tasolla.)
"Setä, miksi te soditte?" Kysyy Elrith, HeKeKeen 50 v veljenpoika. (Eli ihmisten iässä 10 v) "Hmm? Mitä sanoitkaan?" HeKeKee havahtuu mietteistään. "Siis miksi te soditte niitä ritareita vastaan?" Elrith kysyy. "Ahaa." HeKeKee vastaa. "Heidän johtajansa on hyvin vaarallinen. Hänet pitää eliminoida." "Mitä se eliminointi tarkoittaa?" Elrith pohdiskelee. "Tappamista." HeKeKee vastaa tylysti. "Ai". Elrith sanoo. "Kuka se johtaja sitten on?" Haltiapoika tiedustelee.
"Hänen nimensä on... Michem. Michem De Auditore." HeKeKee vastaa.
"On surullista, etteivät vanhat liitot kestä ikuisesti, mutta sellaista se on. Hyvyys ja pahuus ovat häilyväisiä asioita, joten en aina luottaisi siihen, jos joku sanoo jotakuta hyväksi tai pahaksi. En ole tavannut veljeäsi ja en usko minäkään, että haittaisi vaikka liittouduitkin ilman hänen lupaansa. Mehän kuitenkin vaan autamme emmekä vaadi muuta kuin liittolaisuutta", Roger sanoo.
- Michem De Auditore
michem kapusi juuri linnantorniin sieltä hän hyppäsi muurin päälle ja temppuili kunnes pääsi vihdoin huoneeseensa hän kaatuaa sängylle ja nukahtaa samantien
- Tiberius Auditore
michem kapusi juuri linnantorniin sieltä hän hyppäsi muurin päälle ja temppuili kunnes pääsi vihdoin huoneeseensa hän kaatuaa sängylle ja nukahtaa samantien
"Olet oikeassa, Roger. Itse asiassa hyvyys ja pahuus ovat vain meidän keksimiä sanoja. Se joka on toiselle paha on toiselle hyvä." Sanon Rogerille
Mutta haltiat loukkasivat solmimaamme liittolaissopimusta, vaikka se solmittiin aikoja sitten. Pitäisikö mennä valittamaan siitä heille ja vaatia suuria sotakorvauksia heidän aiheuttamistaan vahingoista?" Kysyn. - Michem De Auditore
"Olet oikeassa, Roger. Itse asiassa hyvyys ja pahuus ovat vain meidän keksimiä sanoja. Se joka on toiselle paha on toiselle hyvä." Sanon Rogerille
Mutta haltiat loukkasivat solmimaamme liittolaissopimusta, vaikka se solmittiin aikoja sitten. Pitäisikö mennä valittamaan siitä heille ja vaatia suuria sotakorvauksia heidän aiheuttamistaan vahingoista?" Kysyn.michem palasi ennalleen''mitä tapahtui''hän ihmetteli ja puki paavinkaavun
sitten hän lähti tiberiuksen luokse
Hölkkään metsän suojissa. Olisi tylyä häipyä nyt, mutta en keksi mitä muutakaan voisin tehdä. Voisin taas yrittää etsiä haltioita... Mutta heidän löytämisensä on aika kinkkinen juttu. Pysähdyn. Enkö ollutkin nähnyt jossakin kääpiöiden jälkiä?
Palaan jokusen matkaa taaksepäin ja lähden seuraamaan jälkiä. Joskin se on aika vaikeaa, sillä ne erottuvat huonosti.
Medeia herää muutaman sadan metrin päässä linnoituksen muurista. Hän nousee vaivalloisesti ylös ja päättää pohtia suunnitelmiaan tarkemmin. Tiberiuksella varmasti riittäisi puuhaa seonneen veljensä kanssa, joten yksi karannut noita tuskin jaksaa paljoa liikuttaa. Medeia rypistää kulmiaan. Hän oli selvästi aliarvioinut temppeliritarit ja yliarvioinut suurmestarin mielenterveyden. haltioiden kimppuun hyökkääminen olisi tosin vaikeampaa, kun hän ei tiennyt heidän tukikohdistaan mitään. Mikäli niitä siis oli."Ehkä. Uskoisin tosin, että jos he rikkoivat liittosopimuksen aloittaakseen sodan, niin he eivät varmaankaan ole halukkaita maksamaan sotakorvauksia. Uskoisin, että tämä sota tulee kestämään hyvin pitkään ellei toinen osapuoli tuhoudu taistelussa", Roger sanoi.
- Michem De Auditore
(ennalleen palannut)michem saapui tiberiuksen luokse''murskaavatkohan haltijat meidät''hän tokaisi
- Tiberius de Auditore
"Taidat olla taas oikeassa. Me emme tule kuitenkaan tuhoutumaan. Meillä on suunnitelma siltä varalta. Pystymme pakenemaan laivoilla saaristotukikohtiin ja alkaa merirosvoilla, mutta jos se ei riitä, niin silloin purjehdimme toisille mantereille ja palaamme takaisin vahvempana. Lisäksi sissisota jatkuu ikuisesti. Olemme kuitenkin vielä vahvoilla, sillä armeijamme on varmasti iskuvoimaisin ja modernein. Lisäksi aiomme rakentaa muurin rajoillemme. Mereltä tulevan uhan varalle meillä on jo puolustussysteemi." Sanon Rogerille.
- Tiberius Auditore
"Taidat olla taas oikeassa. Me emme tule kuitenkaan tuhoutumaan. Meillä on suunnitelma siltä varalta. Pystymme pakenemaan laivoilla saaristotukikohtiin ja alkaa merirosvoilla, mutta jos se ei riitä, niin silloin purjehdimme toisille mantereille ja palaamme takaisin vahvempana. Lisäksi sissisota jatkuu ikuisesti. Olemme kuitenkin vielä vahvoilla, sillä armeijamme on varmasti iskuvoimaisin ja modernein. Lisäksi aiomme rakentaa muurin rajoillemme. Mereltä tulevan uhan varalle meillä on jo puolustussysteemi." Sanon Rogerille.
"Michem. Hän on Mustien Ritarien Suurmestari Roger Smith." Sanon Michemille.
"Roger. Hän on veljeni. Temppeliherrain Ritarikunnan Suurmestari Michem de Auditore." Sanon Rogerille - Michem De Auditore
''haltijoilla on ylivoima mutta merirosvoilu kuulostaa hyvältä idealta''michem tokaisi
''milloin saamme ritarit tapettua''boldog kysyi HeKeKeeltä - Tiberius Auditore
''haltijoilla on ylivoima mutta merirosvoilu kuulostaa hyvältä idealta''michem tokaisi
''milloin saamme ritarit tapettua''boldog kysyi HeKeKeeltä"Katso nyt, Roger. Hän ei tiedä mitään edes omasta armeijastaan eikä hänellä ole käytöstapoja. Hän salakuuntelee ja ilmestyy aina kun häntä vähiten odottaa." Sanon.
- Michem De Auditore
"Katso nyt, Roger. Hän ei tiedä mitään edes omasta armeijastaan eikä hänellä ole käytöstapoja. Hän salakuuntelee ja ilmestyy aina kun häntä vähiten odottaa." Sanon.
(ajattele nyt oikeastikaan temppelinritareita ei ollut kovin paljoa uskon kyllä että haltijoita olisi enemmän)
- Tiberius de Auditore
(ajattele nyt oikeastikaan temppelinritareita ei ollut kovin paljoa uskon kyllä että haltijoita olisi enemmän)
(On meitä useita legioonia (Legioona=divisioona) ja vielä laivastoa, ilmavoimia, kansanarmeijaa, tykistöä, ratsuväkeä, Mustia Ritareita ja muuta sellaista, joten olemme aika tasoissa, elleivät he hyökkää koko valtionsa voimalla jamiljoonan liittolaisvaltion kanssa. Äläkä luule, että menisimme mihinkään Edward Kenway piraattiseikkailuihin Karibialle. Olisimme laivassa, mutta käyttäisimme vieläkin haarniskoja, pyhiä taikoja sekä ritarimiekkoja)
- HeKeKeh
(Haltioita ja heidän liittolaisiaan on kyllä todella paljon. Merirosvoilu voisi olla hyvä tapa sotia ylivoimaa vastaan.)
- Tiberius Auditore
HeKeKeh kirjoitti:
(Haltioita ja heidän liittolaisiaan on kyllä todella paljon. Merirosvoilu voisi olla hyvä tapa sotia ylivoimaa vastaan.)
(Eihän Keski-Maassa ole ruutia? Muuten voisimme jopa mennä Kenway tyylillä!
Lisäksi aiomme suojata maamme muurilla sekä hankkia liittolaismaita, jolloin muodostaisimme suurenliittouman. Ja tietenkin Assassiineily jatkuu.)
(Huooh... Jatkan kai metsässä juoksemista... Pitäisi keksiä Medeiallekin jotakin..)
Tajuan tulleeni citadellille. Siellä ei näytä olevan ketään. Uteliaisuuttani menen kuitenkin sisään. Täältä saattaisi löytyä ruokaa tai huopia, ainakin viiniä. Puinen risti on nurkassa edelleen aika uhkaavan näköisenä. Vältän katsomasta siihen suuntaan. Löydän yhdestä laatikosta jotain leivän tapaista ja sitä syödessäni jään vähäksi aikaa tarkkailemaan koristeellisia esineitä.- Tiberius Auditore
(Kyllä sinun pitäisi jotakin hahmoillesi keksiä. Muuten sinä tulet olemaan yksin kuin HeKeKee, jonka kanssa olen (Ihme kyllä) tullut toimeen tänään.)
- Michem De Auditore
(tiberius milloin teet toisen/uuden hahmon)
''käyn tappamassa pari haltijaa tai ihmissiiliä'' michem poistuu taakseen katsomatta - Tiberius Auditore
(tiberius milloin teet toisen/uuden hahmon)
''käyn tappamassa pari haltijaa tai ihmissiiliä'' michem poistuu taakseen katsomatta(No voisinhan joskus tehdä toisenkin hahmon, mutta miksi tekisin? Tämä yksi hahmo riittää, joten en tarvitse toista. Voisin tietysti tehdä Temppeliritarikapteenin, joka määrättäisiin ryöstelemään haltialaivoja tai sitten temppeliritariassassiini, joka tappaisi haltioita haltiakaupungeissa)
"Älä nyt hanki meille uusia vihollisia!" huudan perään.
(Koko ajan... Pieni muotoinen idea on...)
- Tiberius Auditore
(Hienoa, jos on ideoita. Minulla taas on pää täynnä sotasuunnitelmia ja etenkin haltaintappoideoita)
- Michem De Auditore
(Hienoa, jos on ideoita. Minulla taas on pää täynnä sotasuunnitelmia ja etenkin haltaintappoideoita)
michem saapuu ruskeille maille hän ottaa esiin piiloteränsä heittoveitset ja tomahawkit
kävelen kohti ihmissiilien kylää
näen lapsi ihmissiilin joka on puussa keräämässä jotakin
se juoksee pakoon mutta heitän sitä tomahawkilla irrotan tomahawkin siilin-piikeistä ja tokaisen ''siilin sivallus numero 1'' - HeKeKee~
michem saapuu ruskeille maille hän ottaa esiin piiloteränsä heittoveitset ja tomahawkit
kävelen kohti ihmissiilien kylää
näen lapsi ihmissiilin joka on puussa keräämässä jotakin
se juoksee pakoon mutta heitän sitä tomahawkilla irrotan tomahawkin siilin-piikeistä ja tokaisen ''siilin sivallus numero 1''(Siilinsivallus xD Hehe, lol.)
HeKeKee pyörittelee tikariaan tylsistyneenä. Mitään ei ole tapahtunut vähään aikaan. Temppeliritarit kuhnaavat jossain eivätkä halua hyökätä. HeKeKee pukee metsästysvarusteet ylleen, ottaen mukaansa jousen, nuolia ja solakan haltiamiekan. HeKeKee hiipii metsässä, kun hän näkee kumpareen takana oudon hiipparin (assasiinin?) HeKeKee alkaa lähestyä tätä. - Tiberius Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
(Siilinsivallus xD Hehe, lol.)
HeKeKee pyörittelee tikariaan tylsistyneenä. Mitään ei ole tapahtunut vähään aikaan. Temppeliritarit kuhnaavat jossain eivätkä halua hyökätä. HeKeKee pukee metsästysvarusteet ylleen, ottaen mukaansa jousen, nuolia ja solakan haltiamiekan. HeKeKee hiipii metsässä, kun hän näkee kumpareen takana oudon hiipparin (assasiinin?) HeKeKee alkaa lähestyä tätä.normaalillta. Hän ei näytä sotilaalta, sillä huppu ja viitta ovat yleisiä vaatteita.
Varsijousen hän pitää viittansa alla ja heittoveitset sekä tikari hän pitää vaatteiden alla piilossa. Hänellä on myös yksi ranneterä, joka on hänen oikean kätensä nahkarannekkeessa. Assassiini valmistautuu vetämään ranneterät esiin HeKeKeen lähestyessä.(Assassiinit ovat muuten pääosin kaupungeissa, mutta joskus he ovat metsässä, jos siellä on jotakin tärkeää. Onhan teillä kaupunkeja? He myös kulkevat yleensä ryhmissä, joten muut assassiinit voivat hyökätä yllättäen mistä vain.)
"Näetko? Michem lähti taas tekemään jotakin omia juttujansa." Sanon, lähden kävelemään ja viiton Rogeria seuraamaan. "Tule. Minulla on paljon uusia tappavia aseita ja suunnitelmia, jotka sinun pitäisi nähdä. Ne vievät meidät voittoon!" Sanon Rogerille. - Tiberius Auditore
normaalillta. Hän ei näytä sotilaalta, sillä huppu ja viitta ovat yleisiä vaatteita.
Varsijousen hän pitää viittansa alla ja heittoveitset sekä tikari hän pitää vaatteiden alla piilossa. Hänellä on myös yksi ranneterä, joka on hänen oikean kätensä nahkarannekkeessa. Assassiini valmistautuu vetämään ranneterät esiin HeKeKeen lähestyessä.(Assassiinit ovat muuten pääosin kaupungeissa, mutta joskus he ovat metsässä, jos siellä on jotakin tärkeää. Onhan teillä kaupunkeja? He myös kulkevat yleensä ryhmissä, joten muut assassiinit voivat hyökätä yllättäen mistä vain.)
"Näetko? Michem lähti taas tekemään jotakin omia juttujansa." Sanon, lähden kävelemään ja viiton Rogeria seuraamaan. "Tule. Minulla on paljon uusia tappavia aseita ja suunnitelmia, jotka sinun pitäisi nähdä. Ne vievät meidät voittoon!" Sanon Rogerille.Assassiini näkee HeKeKeen ja hän yrittää näyttää normaalillta. Hän ei näytä sotilaalta, sillä huppu ja viitta ovat yleisiä vaatteita.
"Näetko? Michem lähti taas tekemään jotakin omia juttujansa." Sanon, lähden kävelemään ja viiton Rogeria seuraamaan. "Tule. Minulla on paljon uusia tappavia aseita ja suunnitelmia, jotka sinun pitäisi nähdä. Ne vievät meidät voittoon!" Sanon Rogerille. - Michem De Auditore
Assassiini näkee HeKeKeen ja hän yrittää näyttää normaalillta. Hän ei näytä sotilaalta, sillä huppu ja viitta ovat yleisiä vaatteita.
"Näetko? Michem lähti taas tekemään jotakin omia juttujansa." Sanon, lähden kävelemään ja viiton Rogeria seuraamaan. "Tule. Minulla on paljon uusia tappavia aseita ja suunnitelmia, jotka sinun pitäisi nähdä. Ne vievät meidät voittoon!" Sanon Rogerille.michem lähestyy ryömivää ihmissiiliä ja päästää hänet tuskistaan piiloterällä
- HeKeKee~
Assassiini näkee HeKeKeen ja hän yrittää näyttää normaalillta. Hän ei näytä sotilaalta, sillä huppu ja viitta ovat yleisiä vaatteita.
"Näetko? Michem lähti taas tekemään jotakin omia juttujansa." Sanon, lähden kävelemään ja viiton Rogeria seuraamaan. "Tule. Minulla on paljon uusia tappavia aseita ja suunnitelmia, jotka sinun pitäisi nähdä. Ne vievät meidät voittoon!" Sanon Rogerille.HeKeKee kysyy assasiiniltä haltiakielellä: "Kuka olet, miksi olet täällä?"
- Tiberius Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
HeKeKee kysyy assasiiniltä haltiakielellä: "Kuka olet, miksi olet täällä?"
"no tuota... Olen täällä vain... kävelyllä." Assassiini vastaa ja vilkaisee HeKeKeen aseistusta.
- HeKeKee~
"no tuota... Olen täällä vain... kävelyllä." Assassiini vastaa ja vilkaisee HeKeKeen aseistusta.
"Kävelyllä? Kuninkaan puistoalueella?" Hekekee kysyy ja tarkistaa että miekka on paikallaan.
- Tiberius Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
"Kävelyllä? Kuninkaan puistoalueella?" Hekekee kysyy ja tarkistaa että miekka on paikallaan.
"Ai? O-onko tämä kuninkaan puistoalue? Taisin sitten eksyä." Assassiini sanoo.
- HeKeKee~
"Ai? O-onko tämä kuninkaan puistoalue? Taisin sitten eksyä." Assassiini sanoo.
HeKeKee katsoo hetken assasiinia. Sitten hän hyökkää tämän kimppuun miekka ojossa.
- Tiberius Auditore
HeKeKee~ kirjoitti:
HeKeKee katsoo hetken assasiinia. Sitten hän hyökkää tämän kimppuun miekka ojossa.
(Assassiinit toimivat harvoin yksin. Jos on yksi, niin on luultavasti toinenkin)
"Cum Ilis!" Assassiini huutaa ja samassa puusta hyökkää kaksi assassiinia yhden käden miekoillaan. Assassiini vetää ranneteränsä esiin. Toiseen käteensä hän ottaa tikarin.
(Ryömivää ihmissiiliä? Ihan sama. Muista kuitenkin, ettet voi tappaa heitä mielin määrin, koska he huomaisivat sinut lopulta eivätkä he ole ihan avuttomia.)
"Mikäli teidän alueillenne käy jotain liian pahaa, niin voitte tulla meidän tukikohtaamme ja elää siellä kunnes haltioiden uhka on ohi", Roger sanoo ja lähtee seuraamaan Tiberiusta.- Tiberius de Auditore
"Kiitos tarjouksesta. Ehkä tulemmekin joku päivä. Koetamme pitää teidät täällä turvassa, jos teidän tukikohdalle sattu jotakin." Sanon. Saavumme erään tarkoin vartioidun huoneen panssaroidulle huoneen ovelle. "Käytä näitä. Täällä käsitellään erittäin vaarallisia aineita." Sanon ja ojenan Rogerille huivin ja suojalasit.
- Michem De Auditore
"Kiitos tarjouksesta. Ehkä tulemmekin joku päivä. Koetamme pitää teidät täällä turvassa, jos teidän tukikohdalle sattu jotakin." Sanon. Saavumme erään tarkoin vartioidun huoneen panssaroidulle huoneen ovelle. "Käytä näitä. Täällä käsitellään erittäin vaarallisia aineita." Sanon ja ojenan Rogerille huivin ja suojalasit.
michem saapuu ihmissiili-kylän portille
- Michem De Auditore
michem painautuu seinää vasten ja alkaa kiivetä ihmissiili-leirin aidoista
- Michem De Auditore
- Michem De Auditore
- Tiberius Auditore
(Oliko pakko kirjoittaa kolme identtistä viestiä peräkkäin?)
- kurpizza_
Citadellista ei löydy paljoa. Muutama, todennäköisesti salamurhaajan, kaapu ja juomapullo. Otan yhden kaavun mukaani. Se on kylläkin liian iso, mutta voin kai käyttää sitä peittona.
Ulkona on mielestäni häiritsevän rauhallista, nythän pitäisi olla sota meneillään. Koitan näyttää mahdollisimman vähän varkaalta ja seurata huonosti erottuvia jälkiä... Eihän nämä enään ole kääpiöiden jälkiä... Olenko seurannut jotain hirveä koko matkan?? Kiroan ja yritän löytää takaisin kääpiöiden jäljille, mutta päädyn kiertämään kehää.- Michem De Auditore
michem on ihmissiilien kylässä hän päättää tappaa pari siiliä nyt hän kiipeää yhden tori-kojun katolle sieltä hän hyppää yhteen siili-majaan ja nyt hän hakkaa yhtä alokas-siiliä tomahawkeillansa siili makaa verisenä maassa
viimeistelen hänet piiloterilläni
ja tokaisen''siilin sivallus numero 2''
revin siililtä pään tökkään sen siilikeihääseen nyljen siilin piikkiselän heitän loppuruumiin tynnyriin
Mutta sillä majaan sattuu astumaan yksi kokeneempi ihmissiili, joka nappaa heti katanansa esiin ja huutaa hälytyksen. Pian koko kylä tietää, että paikalla on tunkeilija.
- Michem De Auditore
michem alkaa hyppiä majojen katoilla
- Tiberius Auditore
Salamurhaajat jatkavat taistelua HeKeKeetä vastaan.
Avaan paksun oven, jonka takana on (Al)kemistejä tekemässä tutkimustyötä. "Täällä kehittelemme tappavia kemikaaleja, jotka ovat yllättävän hyviä aseita." Sanon. "Tuolla kehitellään esimerkiksi ruttoa ja muita tauteja, joilla voidaan saastuttaa vihollisen vesi ja ruoka." Sanon ja osoitan erästä paikkaa huoneessa. "Tuolla taas kehitellään kasvimyrkkyjä, joilla pystyisimme tuhoamaan vihollisen metsän, jollojn he menettäisivät maansa tuntemuksen tuoman edun. Tuolla taas kehitellään räjähteitä" Sanon ja osoitan paria huoneen paikkaa. "Mitäs sanot, Roger? Olisiko tässä avain voittoon?" Kysyn Rogerilta. (Roger)
"Ehkäpä. Tosin nestemäisiä kemikaaleja on vaikeaa levittää ja kaasumaiset kulkevat tuulen mukana sattumanvaraisesti. Meidän täytyy keksiä kätevä tapa levittää niitä ilman onnettomuuksia", Roger sanoo katsellessaan hämmentyneenä ympärilleen.
(Ihmissiilit)
Lukuisat ihmissiilit alkavat jahdata Michemiä yrittäen saartaa tämän. Jotkut yrittävät osua pitkänmatkanaseilla.- Tiberius de Auditore
Nyökkään Rogerille "uskon assassiinien pystyvän aiheuttamaan ruttoepidemian viholliskaupungeissa levittämällä myrkkyjä kaivoihin ja muihin vesijohtoihin. Ilmalaivue tai katapultit taas voivat hoitaa metsämyrkyt. Tosin itse vihollisarmeijaa vastaan myrkyttäminen on lähes hyödytöntä juuri mainitsemasi levittämisongelmien vuoksi, joten pelkillä myrkyillä ei välttämättä voiteta." Sanon.
- Michem De Auditore
Nyökkään Rogerille "uskon assassiinien pystyvän aiheuttamaan ruttoepidemian viholliskaupungeissa levittämällä myrkkyjä kaivoihin ja muihin vesijohtoihin. Ilmalaivue tai katapultit taas voivat hoitaa metsämyrkyt. Tosin itse vihollisarmeijaa vastaan myrkyttäminen on lähes hyödytöntä juuri mainitsemasi levittämisongelmien vuoksi, joten pelkillä myrkyillä ei välttämättä voiteta." Sanon.
otan esiin jouseni ja ammun yhtä ihmissiiliä''toivottavasti tuo oli siilin sivallus numero 3''sanon ja hyppää kaksikerroksisen majan ylä-kerrokseen
(Roger)
"Totta", Roger sanoo.
(Ihmissiilit)
Osa ihmissiileistä kiipeää katolle ja alkaa jahdata siellä Michemiä.
(Kiva huomata, että korppikin osaa nykyään roolipelata melko virheettömästi. :)- Michem De Auditore
toinen michemin lapsista saapuu paikalle katsomaan tappelua
- Tiberius Auditore
"Siinä taisi olla tarpeeksi myrkkyasiaa. Tosin harmittaa tuhota kaunis metsä, mutta he tekivät samalla tavalla." Sanon
Mennäänkö nyt katsomaan jotakin jalkaväkijoukkioa vai kenties ratsuväkeä? Voimme myös mennä suunnitelmahuoneeseen, jossa voisin näyttää erilaisia suunnitelmia tai sitten voimme tietenkin käydä katsomassa laivastoa, mutta satamaan ratsastaminen kestää jonkin aikaa" Sanon Rogerille. (Roger)
"Mennään vaikka katsomaan niitä suunnitelmia", Roger sanoo.- Tiberius Audutire
"Tule" Sanon ja lähden kävelemään.
- Tiberius Auditore
Tiberius Audutire kirjoitti:
"Tule" Sanon ja lähden kävelemään.
Saavun Rogerin kanssa suunnitteluhuoneeseen. "Haluatko nähdä hyökkäys- vai puolustussuunnitelman ensin?" Kysyn Rogerilta ja otan laatikosta karttoja.
Ympyrän käveleminen alkaa kyllästyttämään ja hoippuroin takaisin kohti temppeliritarien tukikohtaa.
--------------------------------------------------
Medeia oli tullut siihen tulokseen, ettei ole mitään järkeä luoda zombiarmeijaa. Ensiksikin, täkäläisillä on liian paljon kokemusta sotimisesta. Toiseksi, täällä on liian valoisaa. Toisaalta... Medeia rypistää kulmiaan. Hän kaivaa kiireesti kalenterin taskustaan. Sopiva päivä olisi ollut eilen, tosin taika voi toimia tänäänkin.
Kestää tunteja kerätä kaikki ainekset, mutta lopulta Medeia on saanut ne kaikki kokoon. Yksi tuore kuollut jänis, ja muutama sotatantereelta varastettu ruumis oli työlästä raahata kukkulalle.
Medeia istui risti-istuntaan ja alkoi mumista ja keinuttaa itseään. Taika on yllättävän vahva ja Medeialta lähestulkoon menee taju. Lopulta hän lyyhistyy ja veriselle nurmikolle. Taivas pimeni yllättäen, oli yhtä pimeää kuin talvella.(?) Medeia ei tiedä kauanko taika kestää. Jos hän ei saa voimia tarpeeksi sen uusimiseen, todennäköisesti pari päivää.
(En sitten ole varma, lasketaanko tuo autohittailuksi...)- HeKeKeKe
Tibbe, on ikävää pilata rutto-ilosi mutta... haltiat eivät sairastu tauteihin.
- Tiberius Auditore
HeKeKeKe kirjoitti:
Tibbe, on ikävää pilata rutto-ilosi mutta... haltiat eivät sairastu tauteihin.
(No on siinäkin immuniteetti! Entäpä sairaus, joka tuhoaisi immuniteetin? Kyllä me jotakin keksitään, mutta jos ei niin mattopommitus kyllä hoitaa homman.)
- Tiberius de Auditore
(No on siinäkin immuniteetti! Entäpä sairaus, joka tuhoaisi immuniteetin? Kyllä me jotakin keksitään, mutta jos ei niin mattopommitus kyllä hoitaa homman.)
Katson ulos. "En huomannutkaan, että aurinko olisi laskenut. Vai onko tuolla vain pilvistä? Ei. Kyllä siellä on yö." Sanon ja kävelen takaisin suunnittelupöydän ääreen."Niin. Mihin me jäimmekään? Niin haluatko nähdä hyökkäys- vai puolustussuunnitelman ensin?" Kysyn Rogerilta.
- sateenkaari120
Katson ulos. "En huomannutkaan, että aurinko olisi laskenut. Vai onko tuolla vain pilvistä? Ei. Kyllä siellä on yö." Sanon ja kävelen takaisin suunnittelupöydän ääreen."Niin. Mihin me jäimmekään? Niin haluatko nähdä hyökkäys- vai puolustussuunnitelman ensin?" Kysyn Rogerilta.
Yhtäkkiä ylipainoinen siiliö ilmestyi paikalle ja rupesi haisemaan KUSELTA! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- HeKeKeKe
sateenkaari120 kirjoitti:
Yhtäkkiä ylipainoinen siiliö ilmestyi paikalle ja rupesi haisemaan KUSELTA! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Yhtäkkiä hikinen trolli hyppäsi paikalle ja alkoi imeä paskaansa :DDDDDDDDDDDDDDDDD
- pelaajainen
voi lol luuserit XD hankikaa tietokone pelejä vitun assburgerit köyhät paskat
- Michem De Auditore
en tiedä mitä tehdä mutta uskon toivoon muistelen kertoja jolloin olin tuonut muille toivoa
rukoilen selviäväni hengissä
''jumala on puolellani'' tokaisen
- Tiberius Auditore
Vartijat näkevät Kurpizzan, joka kävelee Päätukikohtaa kohti. "Kuka olet ja mitä teet täällä?" Vartija huutaa Kurpizzalle.
- Michem De Auditore
''pääsen ulos täältä ja palaan vielä takaisin mutta ensin pitää tehdä 10 siilin sivallusta''sanon katsoessani siilintaljaani''tapan ihmissiilejä vielä sen verran että saan varustettua kokonaisen armeijan niiden taljoilla''
Säikähdän pimeästä kuuluvaa ääntä. Kestää hetken, ennen kuin ymmärrän vastata.
"Jeanie Re-" aloitan, mutta tajuan onneksi virheeni. "Olen Kurpizza. Eksyin tuonne pusikkoon ja yritin tulla takaisin päin löytääkseni oikean reitin, mutta sitten tuli jo pimeää." selitän rehellisesti. "En huomannut edes auringolaskua."
Jään odottamaan hiljaa. Pidätetäänkö minut nyt uudestaan pimeästä taikuudesta.- Tiberius Auditore
Vartijat keskustelevat: "Päästetäänkö sisään?" "Päästetään, kysytään asiaa ja pidetään vartioinnissa. Paladinit hoitavat homman."
Paladinit kävelevät ulos valaisten tietään valotaialla. "En muista milloin olisi ollut näin pimeää." Paladin sanoo toiselle. "Muistan hänet! Tiberius päästi hänet ulos, mutta Michem ei tainnut pitää siitä." Eräs paladin sanoo nähdessään Kurpizzan.
"Niin, Kurpizza? Muistaakseni juoksit ulos sellaista vauhtia, että ihmettelen miksi tulit takaisin. Emme voi ajaa sinua takaisin metsään, sillä siellä haltiatkin eksyisivät tässä pimeydessä. Tule siis sisään, mutta muista että pidämme sinua silmällä." Paladinryhmän johtaja sanoo ja ohjaa Kurpizzan sisään. Muurien sisäpuolella sytytetään soihdut valaisemaan linna ja linnan ympärys. - Michem De Auditore
Vartijat keskustelevat: "Päästetäänkö sisään?" "Päästetään, kysytään asiaa ja pidetään vartioinnissa. Paladinit hoitavat homman."
Paladinit kävelevät ulos valaisten tietään valotaialla. "En muista milloin olisi ollut näin pimeää." Paladin sanoo toiselle. "Muistan hänet! Tiberius päästi hänet ulos, mutta Michem ei tainnut pitää siitä." Eräs paladin sanoo nähdessään Kurpizzan.
"Niin, Kurpizza? Muistaakseni juoksit ulos sellaista vauhtia, että ihmettelen miksi tulit takaisin. Emme voi ajaa sinua takaisin metsään, sillä siellä haltiatkin eksyisivät tässä pimeydessä. Tule siis sisään, mutta muista että pidämme sinua silmällä." Paladinryhmän johtaja sanoo ja ohjaa Kurpizzan sisään. Muurien sisäpuolella sytytetään soihdut valaisemaan linna ja linnan ympärys.kultainen ritari saapuu paikalle ja kysyy''miksi päästätte noidan sisälle''
- Tiberius Auditore
kultainen ritari saapuu paikalle ja kysyy''miksi päästätte noidan sisälle''
"Koska Emme voi jättää ketään tuonne pimeään, vai haluaisitko itse eksyä sinne? Ja eikö sinulla ole muuta tekemistä, kuin jahdata Paladineja? Ja kysyisin vielä, että miksi käytät kultaista haarniskaa? Oletko kenties joku rikas aatelinen? Sovitaan vaikka, että hän on Paladinien Veljeskunnan vanki. Lupaamme pitää häntä silmällä ja ritarit eivät ikinä riko lupaustaan"
Paladinryhmän johtaja sanoo Ritarille, joka pukeutuu lehtikullalla kullattuun haarniskaan
Kävelen portista sisään.
"Tuolla metsässä oli kivuliasta kävellä. Kiitos kun päästitte sisään." sanon aavistuksen nolona. Katselen soihduilla valaistettua linnan ympärystä. Täällä pitäisi useamminkin olla näin pimeää. Koitan painaa näkymän mieleeni, jos minulle joskus taas tulisi tilaisuus piirtää.
En tiedä, minne saan mennä, joten käärin varastamani salamurhaajan viitan oman viittani päälle ja istun ihailemaan näkymää.
Harpyijoita. Medeia päättää lopulta. Hän ei jaksaisi kutsua mitään voimakkaampaa, ja sitä paitsi ne pystyvät lentämään muurien yli. Ja koska ne ovat puoliksi ihmisiä, ne ovat tavallisia pahanilmanlintuja älykkäämpiä.
"Tappakaa muutamia ja aiheuttakaa kaaosta ja pelkoa." hän sanoo parven johtajalle. "Pysykää kaukana haltioista."
"Selvä on." johtaja harpyija vastaa kimeällä kirkumiselta kuulostavalla ännellään.
"Entä ruokavarastot? Saadaanko me syödä niitä?" yksi kysyy.
"Saatte." Medeia toteaa ärtyneenä.
"Entä saadaanko me lukemista..?" toinen kysyy.
"Ja saadaanko me-"
"MENKÄÄ!" Medeia kirkuu. Harpyijat lähtevät loukkaantuneesti kirkuen kohti tukikohtaa. Eikä suinkaan pienimpänä aikomuksena käydä ruokavarkaissa.
(Sori Tiberius...)- Tiberius Auditore
Eräs haltiatemppeliritari (pitää käyttää näin pitkää sanaa, ettette sekota ritarikunnan haltioita muihin haltioihin) kuuntelee varovaisesti. "Kuuletko?" Hän kysyy toiselta vartijalta, joka on kääpiö. "Ei kuulu yhtään mitään." hän vastaa. "Juuri niin. Tämä hiljaisuus on epäilyttävää" Haltia sanoo. Samassa harpyijat tulevat näkyviin.
"HARPYIJOITA!" Vartija huutaa ja antaa hälytyksen. Hetken päästä tukikohta on hälytystilassa. Ritarit valmistautuvat taisteluun ja paikalla olevat ilmavoimien yksiköt lähtevät lentoon, vaikkakin lentäminen on vaikeaa pimeässä. "Tuossa sinulle parempaa tekemistä!" Paladin sanoo kultaritarille ja osoittaa harpyijoita.
Näen harpyijat ulkona "Nyt ei olisi aikaa suunnitella, Roger! Voit odottaa täällä tai tulla taisteluun, mutta minä lähden nyt taistelemaan. Nähdään hitken päästä, Roger." Sanon, hyppään ulos ja lähden lentoon. "Divina lux in gladio!" Huudan, vedän miekkani esiin ja alan lyödä harpyijoita miekallani. - HeKeKeKe
Eräs haltiatemppeliritari (pitää käyttää näin pitkää sanaa, ettette sekota ritarikunnan haltioita muihin haltioihin) kuuntelee varovaisesti. "Kuuletko?" Hän kysyy toiselta vartijalta, joka on kääpiö. "Ei kuulu yhtään mitään." hän vastaa. "Juuri niin. Tämä hiljaisuus on epäilyttävää" Haltia sanoo. Samassa harpyijat tulevat näkyviin.
"HARPYIJOITA!" Vartija huutaa ja antaa hälytyksen. Hetken päästä tukikohta on hälytystilassa. Ritarit valmistautuvat taisteluun ja paikalla olevat ilmavoimien yksiköt lähtevät lentoon, vaikkakin lentäminen on vaikeaa pimeässä. "Tuossa sinulle parempaa tekemistä!" Paladin sanoo kultaritarille ja osoittaa harpyijoita.
Näen harpyijat ulkona "Nyt ei olisi aikaa suunnitella, Roger! Voit odottaa täällä tai tulla taisteluun, mutta minä lähden nyt taistelemaan. Nähdään hitken päästä, Roger." Sanon, hyppään ulos ja lähden lentoon. "Divina lux in gladio!" Huudan, vedän miekkani esiin ja alan lyödä harpyijoita miekallani.(Saattaa olla hankalaa osua lentävään harpyiaan miekalla :D)
- Tiberius Auditore
HeKeKeKe kirjoitti:
(Saattaa olla hankalaa osua lentävään harpyiaan miekalla :D)
(On se varmaan haastavaa, mutta ehkä se onnistuu?)
HeKeKeetä vastaan taistelevat assassiinit yllättyvät hänen taistelutaidoistaan. Pimeys laskeutuu ja assassiinit päättävät käyttää sitä edukseen. Hä perääntyvät pimeyteen ampuen muutaman nuolen ja heittäen pari heittoveistä peräänsä. - Michem De Auditore
HeKeKeKe kirjoitti:
(Saattaa olla hankalaa osua lentävään harpyiaan miekalla :D)
sytyttän talon palamaan
ja hyppään toisen majan katolle ja ammun kaksi palavaa nuolta muihin majoihin kiipeän siili-aidan yli ja näen kuinka griippini saapuu luokseni - HeKeKeKe
(On se varmaan haastavaa, mutta ehkä se onnistuu?)
HeKeKeetä vastaan taistelevat assassiinit yllättyvät hänen taistelutaidoistaan. Pimeys laskeutuu ja assassiinit päättävät käyttää sitä edukseen. Hä perääntyvät pimeyteen ampuen muutaman nuolen ja heittäen pari heittoveistä peräänsä.(No, saattaa olla että harpyiat ovat niin tyhmiä että tulevat liian lähelle.)
HeKeKee katsoo kun assasiinit perääntyvät. Pitäisikö lähteä perään? Vaiko ilmoittaa muille? HeKeKee lähtee metsästämään assasiineja. - Tiberius Auditore
sytyttän talon palamaan
ja hyppään toisen majan katolle ja ammun kaksi palavaa nuolta muihin majoihin kiipeän siili-aidan yli ja näen kuinka griippini saapuu luokseni(Et voi tosin lentää pimeässä nopeasti, vaikka sinulla olisikin griippi)
- Tiberius Auditore
HeKeKeKe kirjoitti:
(No, saattaa olla että harpyiat ovat niin tyhmiä että tulevat liian lähelle.)
HeKeKee katsoo kun assasiinit perääntyvät. Pitäisikö lähteä perään? Vaiko ilmoittaa muille? HeKeKee lähtee metsästämään assasiineja."Hän lähtee perään!" Assassiini sanoo juostessaan ja ladatessaan varsijoustaan.
"Näen kyllä, mutta voimme hyvin eksyttää hänet. Täällä pimeydessä ei näe paria metriä kauemmas. Olemme itse jo eksyksissä joten ei haittaa vaikka eksyisimme lisää." Toinen Assassiini vastaa.
Harpyijat lentävät harmistuneena ylemmäs. Jo nyt osa heidän kavereistaan oli kuolleita. Tai siis, palannut manalaan. Yksi alas jäänyt pisteli hyvää vauhtia poskeensa jostain roskiksesta löytynyttä leivän palaa. Otukset lähtevät uuteen hyökkäykseen. Alhaalla jousiampujien pitää varoa omiaan, ja siellä on sitä paitsi mukavaa kynsiä ihmisiä ja siepata heitä mukaansa.
Rumat, lentävät otukset tekevät ilmahyökkäyksen tukikohtaan. Alan huitomaan niitä veitsilläni, ettei kukaan saa päähänsä minun kutsuneen noita hirvityksiä. Onneksi otukset lentävät alhaalla. Pari yritti nostaa minut taivaalle, mutta onneksi sain huitaistua niitä veitsellä.- Tiberius Auditore
Lisää ritareita ryntää linnasta. "Kimppuun!" Huudan lentäjille harpyijoiden ollessa ylhäällä. "Kimppuun!" Paikalle sattumalta saapunut kenraali huutaa harpyijoiden ollessa alhaalla.
Harpyijat alkavat vihdoinkin käydä vähiin. Tukkani on pystyssä ja eteenpäin näkeminen alkaa olla haastavaa.
"Mistä ne tulivat?" huudan.- Tiberius Auditore
"Mistä me voisimme tietää?" Kurpizzan vieressä oleva ritari sanoo.
Laskeudun alas ja laitan miekan takaisin huotraansa. "Mitä hemmettiä?" Sanon.
"Veit sanat suustani, Tiberius." Eräs Paladin sanoo.
- Tiberius Auditore
Ilmavoimat alkavat palata takaisin. "Mistä nuo Harpyijat tulivat?" Kysyn ilmavoimien kenraalilta. "En tiedä. Manalasta? Tämä pimeys on myös epäilyttävää." Kenraali vastaa. "Niin. Tälläinen yllättävä pimeys ei ole luonnollista. Etsi Arkkipiispa ja käske hänen tutkia, liittyykö tähän pimeyteen pahoja voimia." Sanon Kenraalille ja hän lähtee etsimään Arkkipiispaa. Lähden kävelemään ja näen Kurpizzan. "Eikö hän jo lähtenyt?" Sanon itsekseni ja tuijotan ihmeissäni Kurpizzaa.
"Kuinka paljon teillä on vihollisi, jotka pystyvät kutsumaan lentäviä hirviöitä" tuhahdan. Sitten huomaan Tiberiuksen. "Iltaa, ete vieläkään päässyt minusta eroon."
- Tiberius Auditore
"Mitä hemmettiä sinä täällä teet? Onneksi Michem ei ole paikalla." Sanon Kurpizzalle.
"Mitä hemmettiä sinä täällä teet? Onneksi Michem ei ole paikalla." Sanon Kurpizzalle.
"Eksyin metsään." sanon nolona. "Missä hän sitten on? Minun tuntemani Michem ei jättäisi tilaisuutta tappaa kirkuvia lentäviä otuksia. Jos hän ilmestyy paikalle, yritän olla ärsyttämättä häntä. Niin vaikeaa kuin se onkin." selitän.
- Tiberius Auditore
kurpizza kirjoitti:
"Eksyin metsään." sanon nolona. "Missä hän sitten on? Minun tuntemani Michem ei jättäisi tilaisuutta tappaa kirkuvia lentäviä otuksia. Jos hän ilmestyy paikalle, yritän olla ärsyttämättä häntä. Niin vaikeaa kuin se onkin." selitän.
"Tuolla nyt eksyisivät haltiatkin kotimetsässään, joten en ihmettele miksi eksyit. Varmaan Jääkärit ja Assassiinitkin ovat varmaan aivan eksyksissä. Enkä usko Michemin saapuvan aikoihin. Hän sanoi lähteneensä tappamaan jotakin enkä usko hänen pääsevän takaisin tässä pimeydessä. Ehkä hän palaa aamulla, jos sitä edes tulee." Sanon Kurpizzalle.
Kaikkialla ihmetellään pimeyttä ja kaupungit valaistaan. Jääkärit ja Assassiinit välttävät liikkumista, sillä eksyminen on todennäköistä. Ilmavoimien linnut palaavat ilmavoimien tukikohtiin sekä lentotukialuksille. Majakat syttyvät ohjaten laivat takaisin laivastotukikohtiin. - Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
pakenin juuri ihmissiili leiristä olen menemässä citadeliin kunnes huomaan tukikohdassa häslinkiä saavun sinne ja
menen linnantorniin puen paavinvarusteet
kävelen sisäpihalle levitän käteni ja nostan paavin-sauvan ilmaan
voimakas-valotaika alkaa polttaa harpyijoita tuhkaksi - Tiberius Auditore
pakenin juuri ihmissiili leiristä olen menemässä citadeliin kunnes huomaan tukikohdassa häslinkiä saavun sinne ja
menen linnantorniin puen paavinvarusteet
kävelen sisäpihalle levitän käteni ja nostan paavin-sauvan ilmaan
voimakas-valotaika alkaa polttaa harpyijoita tuhkaksi(Taisin mainita, ettet voi lentää nopeasti pimeässä, joten et ole mitenkään voinut ehtiä tänne asti. Vai haluatko kenties eksyä?)
"Miksi soditte haltioiden kanssa? Tiedän kyllä, että he hyökkäsivät ensin, mutta onko kukaan ottanut selville miksi?" Katson mustalle taivaalle. Aamuako ei tulisi?
Medeia päättää ottaa nokoset. Hän on aivan liian väsynyt kutsumaan lisää mörköjä, mitä nyt muutama otus jännityksen vuoksi metsään. Niitä taisi olla kolmisen kappaletta, rumia, koiran tapaisia otuksia, joilla on valtavat torahampaat. Tosin, ne ovat aika tyhmiä, joten saa olla melko onnekas löytääkseen sen metsästä. Varmasti ovat eksyneet ja pudonneet jyrkänteeltä alas.- Tiberius Auditore
"Minulla ei ole hajuakaan miksi he hyökkäsivät. He tulevat kuitenkin vielä kärsimään siitä. Et tainnut nähdä heidän kansanmurhaa siviilejä vastaan? He taitavat olla paha uhka, joka on eliminoitava." Sanon ja katson itsekin taivaalle. "Syön hattuni, jos tämä pimeys ei ole pimeän taikuuden aiheuttama. Täme ei ole luonnollista." sanon Kurpizzalle
"Minulla ei ole hajuakaan miksi he hyökkäsivät. He tulevat kuitenkin vielä kärsimään siitä. Et tainnut nähdä heidän kansanmurhaa siviilejä vastaan? He taitavat olla paha uhka, joka on eliminoitava." Sanon ja katson itsekin taivaalle. "Syön hattuni, jos tämä pimeys ei ole pimeän taikuuden aiheuttama. Täme ei ole luonnollista." sanon Kurpizzalle
"Tapatte haltiat lähestulkoon sukupuuttoon. Ja he pistävät varmasti vastaan. Onko se oikeasti kaikkien ihmishenkien arvoista?" intän. "Monen isä tai veli kuolee... Täällä on pimeällä oikeastaan aika kivan näköistä."
- Tiberius Auditore
kurpizza kirjoitti:
"Tapatte haltiat lähestulkoon sukupuuttoon. Ja he pistävät varmasti vastaan. Onko se oikeasti kaikkien ihmishenkien arvoista?" intän. "Monen isä tai veli kuolee... Täällä on pimeällä oikeastaan aika kivan näköistä."
"En ole varma. Pyrimme parhaamme mukaan säästämään siviilit sodalta, mutta alkaa vaikuttaa siltä ettei se onnistu. Itse asiassa aiomme pakottaa heidät vain antautumaan tai solmimaan rauhan ja maksamaan meille lisää maita sekä suuret sotakorvaukset.
Hyökkäys myös nostatti paljon vihaa haltioita vastaan ja erittäin suuri määrä siviilejä pyrki armeijaan. Heidät koulutettuamme taidamme saada muutaman legioonan lisää. Ja ei tämä pimeys oikeastaan ole pahan näköistä. Tosin molemmat puolet ovat varmaan pääosin lopettaneet kaikki sotatoimet, sillä pimeässä taistelu ei taida onnistua keneltäkään." Sanon Kurpizzalle Tiberius Auditore kirjoitti:
"En ole varma. Pyrimme parhaamme mukaan säästämään siviilit sodalta, mutta alkaa vaikuttaa siltä ettei se onnistu. Itse asiassa aiomme pakottaa heidät vain antautumaan tai solmimaan rauhan ja maksamaan meille lisää maita sekä suuret sotakorvaukset.
Hyökkäys myös nostatti paljon vihaa haltioita vastaan ja erittäin suuri määrä siviilejä pyrki armeijaan. Heidät koulutettuamme taidamme saada muutaman legioonan lisää. Ja ei tämä pimeys oikeastaan ole pahan näköistä. Tosin molemmat puolet ovat varmaan pääosin lopettaneet kaikki sotatoimet, sillä pimeässä taistelu ei taida onnistua keneltäkään." Sanon KurpizzalleKohautan olkapäitäni. Toivottavasti pimeys jatkuu pitkään.
"Onko teillä se pimeyden noita viellä vangittuna, vai onko hänet jo telotettu? Hän saattaisi tietää jotain." kylmät väreet kulkevat selässäni. Käärmeitä.- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
Kohautan olkapäitäni. Toivottavasti pimeys jatkuu pitkään.
"Onko teillä se pimeyden noita viellä vangittuna, vai onko hänet jo telotettu? Hän saattaisi tietää jotain." kylmät väreet kulkevat selässäni. Käärmeitä.lopetan valotaikani ja otan esiin siilintaljani näytän sitä tiberiukselle
- Tiberius Auditore
lopetan valotaikani ja otan esiin siilintaljani näytän sitä tiberiukselle
"En tiedä." Sanon. "Hei! Sinä! Onko se noita jo teloitettu?" Kysyn ohi kävelevältä Paladinilta. "Niin... Tuota... Sattui käymään niin että... hän pakeni." Paladin änkyttää.
"Arvasin. Nyt meidän ei tarvitse paljoa arvailla kuka on tämän takana." Sanon Kurpizzalle. Michem ilmestyy tyhjästä niin kuin hän tyypillisesti tekee. "Terve. Paavi!" Huudahdan. "Mikä piikkimatto tuo on?" Kysyn Michemiltä nähdessäni taljan. - Michem De Auditore
"En tiedä." Sanon. "Hei! Sinä! Onko se noita jo teloitettu?" Kysyn ohi kävelevältä Paladinilta. "Niin... Tuota... Sattui käymään niin että... hän pakeni." Paladin änkyttää.
"Arvasin. Nyt meidän ei tarvitse paljoa arvailla kuka on tämän takana." Sanon Kurpizzalle. Michem ilmestyy tyhjästä niin kuin hän tyypillisesti tekee. "Terve. Paavi!" Huudahdan. "Mikä piikkimatto tuo on?" Kysyn Michemiltä nähdessäni taljan.''se on siilintalja''michem sanoi tiberiukselle puolikuiskaten
- Tiberius Auditore
''se on siilintalja''michem sanoi tiberiukselle puolikuiskaten
Olen jo valmiiksi kohtuullisen kalpea, mutta nyt muutun valkoistakin valkoisemmaksi. Olemme pahassa tilanteessa ja hän hankki uuden vihollisen?
"Siis... Ihmissiilintalja? Ei siileillä ole tuollaista taljaa. Näkivätkö he sinun kuuluvan Temppeliherrain Ritarikuntaan?" Kysyn Michemiltä. - Michem De Auditore
Olen jo valmiiksi kohtuullisen kalpea, mutta nyt muutun valkoistakin valkoisemmaksi. Olemme pahassa tilanteessa ja hän hankki uuden vihollisen?
"Siis... Ihmissiilintalja? Ei siileillä ole tuollaista taljaa. Näkivätkö he sinun kuuluvan Temppeliherrain Ritarikuntaan?" Kysyn Michemiltä.''eivät nähneet vallataanko ruskeat-maat heti kun ollaan voitettu haltijat''
- Tiberius Auditore
''eivät nähneet vallataanko ruskeat-maat heti kun ollaan voitettu haltijat''
"EI!" Huudahdan. "Me emme tule valtaamaan heidän maitaan, vaikkakin se ei olisi vaikeaa. Me emme tarvitse yhtäkään uutta vihollista!" Huudan Michemille.
- Michem De Auditore
"EI!" Huudahdan. "Me emme tule valtaamaan heidän maitaan, vaikkakin se ei olisi vaikeaa. Me emme tarvitse yhtäkään uutta vihollista!" Huudan Michemille.
''luuletko muka voivasi määrätä minä olen se joka täällä määrää et sinä''huudan tiberiukselle
- Tiberius Auditore
''luuletko muka voivasi määrätä minä olen se joka täällä määrää et sinä''huudan tiberiukselle
Naurahdan Michemin puheille. "Nykyään sinä saisit vain inkvisition puolellesi! Jos minua ei olisi, niin olisimme kaikki kuolleita! Et osaa johtaa ja siitä syystä syöksisit meidät turmioon! Et osaa myöskään diplomatiaa, josta syystä meillä on vain yksi liittolainen, joka on minun hankkima! Luuletko olevasi mahtava, koska olet ainoa, joka pukeutuu Paaviksi?! Minulla on vain kardinaalin kaapu, mutta olen sinua tuhat kertaa taitavampi kaikessa! huudan Michemille. Huomaan, että on hengästyttävää huutaa noin paljon.
- Michem De Auditore
Naurahdan Michemin puheille. "Nykyään sinä saisit vain inkvisition puolellesi! Jos minua ei olisi, niin olisimme kaikki kuolleita! Et osaa johtaa ja siitä syystä syöksisit meidät turmioon! Et osaa myöskään diplomatiaa, josta syystä meillä on vain yksi liittolainen, joka on minun hankkima! Luuletko olevasi mahtava, koska olet ainoa, joka pukeutuu Paaviksi?! Minulla on vain kardinaalin kaapu, mutta olen sinua tuhat kertaa taitavampi kaikessa! huudan Michemille. Huomaan, että on hengästyttävää huutaa noin paljon.
menen kalpeaksi ja astun pariaskelta taaksepäin''varo sanojasi miekkasi ei edes hohda valoa ja huudat aina divina lux in gladio niin vastenmielisen kuuloinen sotahuuto voisin halutessani poistaa kaiken valtasi''sanon mahtipontisesti
- HeKeKeKe
menen kalpeaksi ja astun pariaskelta taaksepäin''varo sanojasi miekkasi ei edes hohda valoa ja huudat aina divina lux in gladio niin vastenmielisen kuuloinen sotahuuto voisin halutessani poistaa kaiken valtasi''sanon mahtipontisesti
(Kekekekekeke! Tämäpäs sattui. Michem taisi hommata meille liittolaisen.)
(Anteeks. Olen ollut poissa, koska ip-osoite oli taas vaihteeksi estettynä. Te puhutte ihmissiilintaljasta, mutta minä selvennän teille rodun ihmissiili. Ensimmäisessä roolipelissä oli tämä teksti: "Vois muuten ehkä kertoo teille minkälaisia on "Ihmissiilit". Ne on ihmisen näkösii tyyppei joilla on piikikkäät hiukset ja ne osaa muuttuu siileiksi. Ne on yli-inhimillisen vahvoja ja notkeita. Ja niiden kasvot on siilimäiset. " )
(Roger)
Roger lähtee ulos tappamaan harpyijoita. (Eihän niitä vielä tapettu?) Roger huomaa Tiberiuksen riitelemässä Michemin kanssa. "Mitäs te täällä riitelette? Eivätkö viholliset riitä vai miksi täytyy kiistellä vielä ystävienkin kesken?" Roger sanoo.
(Ihmissiilit)
(Ensimmäinen hahmoni palaakin myös mukaan kuvioihin.) Siiliö saapuu ruskeilla mailla sijaitsevaan kylään. "Mitä täällä on tapahtunut?" hän kysyy. "Joku hyökkäsi kyläämme. Hän tappoi yhden lapsen ja pari aikuista. Lisäksi hän nylki yhden aikuisen", kylän varapäälikkö sanoo. Hetken hijaisuus. "Tiedättekö kuka hän olisi voinut olla?" Siiliö kysyy. "Emme, mutta lähistöllä asuu vain haltioita ja temppelinritareita emmekä usko, että kukaan vaivautuu tulemaan kauempaata", varapäälikkö sanoo. "Ovatko ainoat vaihtoehtomme siis kummatkin vanhoja ystäviäni? En uskoisi, että HeKeKee tai Michem hyökkäisi kimppuumme, mutta muistaisin kyllä, että heillä oli jotain riitaa viime näkemältä. Aion jututtaa kumpaakin. Ensin HeKeKeetä, koska en usko, että hän tappaisi vanhaa liittolaistaan. Michemistä en menisi takuuseen", Siiliö sanoo ja lähtee matkaan.(en ollenkaan tiedä, mitä viime aikoina on tapahtunut, mutta päätin jatkaa täällä)
Ensimmäinen ajatukseni on: suklaa. Sitä ei nyt ikävä kyllä ole saatavilla. Sitä ei osata valmistaa täällä. Sitten huomaan suklaalevyn. En kiinnitä huomiota revolveriin, viestilappuun, tai siihen, että heräin lattialta. Ahmin kaiken suklaan heti. Sitten huomaan hajun.
"Jumalauta!"
Nappaan revolverin ja lapun ja juoksen ulos. Takanani kirkko räjähtää. Katson ympärilleni. Kaikkialla on vain aavikkoa. Raunioiden takana on outo... joku. Kävellessäni sen luokse, luen lapun.
Viimeinen tehtävä: peri maksu. Vaadin veriuhrin.
Jotkut eivät kuole, vaikka ammut päähän.
Kiitos palveluksistasi.
En ymmärrä mitään. Olo on sekava. Edessäni on jonkinlainen lentolaite, joka toiminee jollain kellokoneiston tapaisella... Yhtäkkiä tajuan, että levysoitin ja kaakaovarastot menivät räjähdyksessä. Ajatus vie minulta kaikki voimat. Istun lentolaiteen penkille ja alan mietiskellä.
Viimeisin muistoni on... Ammuin sitä "korppia" (en tiedä, että hänen oikea nimensä on Michem) päähän. Lapun mukaan hän tosin on elossa...
Minneköhän se venäläinen katosi? Mitä helvettiä on tapahtunut? Mikä maksu minun pitä periä?
Mieleeni tulee, että kun silloin kauan sitten pyysin Kaaosta auttamaan HeKeKeetä ja Korppia jossakin taistelussa, saatoin rukouksesani vahingossa lipsauttaa jotain sellaista, kuin "He kyllä maksavat myöhemmin takaisin".
"Kiitos palveluksistasi," sanon itsekseni. Onko Kaaos hylännyt minut?
Pitäisi kai lähteä suorittamaan tehtävää. Ensin aion kuitenkin levätä vähän aikaa. Miksiköhän täällä on näin pimeää? Ei sillä, että se minua haittaisi... Voisin nukkua jonkin aikaa...(Siiliö)
Siiliö saapuu metsäpalatsin portille. "Päästäkää minut sisään! Olen HeKeKeen vanha ystävä ja liittolainen!" hän huutaa. Jos he eivät avaa, niin on aivan varmaa, että he ovat hyökkäyksen takana, Siiliö ajattelee.- HeKeKeKe
"Täällä." HeKeKee huikkaa Siiliölle takaapäin. HeKeKeen poskessa on viilyo, ja hän ontuu. Olallaan hän kantaa kuollutta assasiinia(?) "Kävin metsällä." Hekekee virnistää. "Mitä asiaa sinulla oli?"
- Tiberius Auditore
"Idiootti! Se ei ole sotahuuto! Ne ova taikasanat, jotka saavat miekkani vahvaakin vahvemmaksi! Et osaa kieltä!" Karjahdan Michemille.
"Nobiscum Deus on sotahuuto! Itse et edes käytä sotahuutoa" Huudan. Huomaan Rogerin saapuneen paikalle.
"Niin... Tuo Michem haluaa aina riidellä. Ei se minua haittaa. Voin kyllä riidellä. Ja viholliset alkavat jo loppua, joten lähdettäisiinkö ja jätetään tuo "führer" karjumaan yksikseen" Sanon, lähden kävelemään ja viiton Rogeria ja Kurpizzaa seuraamaan. Peräännyn Michemin ilmestyessä paikalle. Käärin salamurhaajan kaapua paremmin, jotta se näyttäisi enemmän makuupussilta.
"Kuka sinä olet?" kysyn paikalle kävelleeltä mieheltä. (=Roger)
Medeia havahtuu hereille. Pimeyden noitana ei tarvitse paljoa unta, joskus se on rasittavaa. Hänellä on outo olo. Ihan kuin pitäisi varoa jotakin. Mutta siihen ei kannata takertua. Ei ole aikaa.
(Onko jotain toivomuksia jonkun hirviön suhteen...? Olisi hauskaa tietää, mitä siellä ruudun toisella puolella ajatellaan... Ja tervetuloa takaisin Jokutyyppi!)(Roger)
"Olen Roger Smith. Mustien ritarien ritarikunnan johtaja ja temppelinritarien liittolainen", Roger vastaa Kurpizzalle. Hän lähtee seuraamaan Tiberiusta miettien samalla, että mikähän helvetti on führer.("Onko jotain toivomuksia jonkun hirviön suhteen...?"
Wendigo voisi olla hieno. Katso wikipediasta jos et tiedä, mikä se on. )- Tiberius Auditore
Kävelen kauemmas Michemistä "Niin... Meillä taisi olla suunnittelu kesken. Menkää molemmat suunnitteluhuoneeseen odottamaan. Tulen hetken päästä." Sanon Rogerille ja Kurpizzalle. Lähden kävelemään huonettani kohti.
- Michem De Auditore
''kurpizza miksi olet täällä'' michem kysyi
Aioin mennä Rogerin perässä suunnittelu huoneeseen, mutta Michem keskeytti kävelyni.
"Ulkona alkoi olla liian pimeä meininki." sanon ja jatkan matkaani. Miksiköhän minunkin pitää mennä suunnitteluhuoneeseen? En kyllä aio auttaa heitä haltioiden tappamisessa. Tiberius taitaa haluta pitää minut näköpiirissä.
(Tilaus vastaan otettu. Olen kuullut joskus Wendigosta, mutta wikipedia on hyvä kaveri. Toinen mörkö on sitten plagioitu mytologiasta...)- Michem De Auditore
nyökkään ja juoksen linnan torniin
nyökkään ja juoksen linnan torniin
Tuijotan Michemin jälkeen hiukkasen typertyneenä. Sitten seuraan Rogeria suunnitteluhuoneeseen.
- Michem De Auditore
kurpizza kirjoitti:
Tuijotan Michemin jälkeen hiukkasen typertyneenä. Sitten seuraan Rogeria suunnitteluhuoneeseen.
olen linnantornissa laitan ihmissiilin-nahkaviitan laukkuun ja puen salamurhaajan kaapuni
otan mukaan piiloterän heittoveitset tomahawkit jousipyssyn ja nuolet
- Tiberius Auditore
Saavun huoneeseeni, jota vartioi kaksi Paladinia. Ensin riisun haarniskani ja kampaan pitkät vaaleat hiukseni, jotka ovat hikiset taistelun jäljiltä sekä ajan partani. Puen puhtaat vaatteet sekä kiillotan aseeni ja levyhaarniskani ennen kuin puen ne. Puen myös punaisen kultareunuksisen viitan sekä kultareunuksisen temppeliritarien tabardin, jossa on valkoisella pohjalla punainen kultareunuksinen risti. Puhdistan vielä molemmat ranneteräni ja kiinnitän ne rannekkeisiini. vyölleni laitan miekan, tikarin. Viittani alle laitan varsijousen sekä nuolia. Otan mukaani vielä muutaman heittoveitsen ja lähden kävelemään suunnitteluhuonetta kohti.
- Michem De Auditore
komennan kuljettajaani ratsastsmaan aarniokotkalla nousemme lentoon olemme ihmissiilileirin yläpuolella hyppään alas aarniokotkan selästä ja teen laskeutumisen siilimajan katon läpi hiivin kujalle jossa odottaa 2 assassiinia
Nimeän lentolaitteen kiitokuoriaiseksi, koska sillä on ötökkämäiset siivet. Kuoriainen pitää kauheaa meteliä, mutta lentää oikein hyvin. Minun pitäisi siis hakea veriuhri HeKeKeeltä, Korpilta, tai siltä ihmissiilijohtajalta. Periaatteessa minun pitäisi vain tappaa joku heistä, mutta toisaalta, jos jokainen antaisi 1 ja 2/3L verta, säästyisimme ruumiilta. Kyllä he varmaan suostuvat, kunhan ymmärtävät, että muuten Kaaos suuttuisi heille ja minulle, jolloin olisimme kaikki pulassa.
Laskeudun temppeliritarien tukikohdan luokse. En vaivaudu koputtamaan oveen, koska he kuulivat tuloni varmasti.- Michem De Auditore
annan assassineille käskyn että odottakaa täällä tulen takaisin muutanan tunnin päästä poistun ihmissiilikylästä ja lähden griipilläni takaisin tukikohtaan laskeudun williamin(jokutyypin19)
viereen ja kysyn ''miksi olet täällä'' - Tiberius Auditore
()Siis haarniskassani on samaa näköä tämän kanssa: https://www.google.fi/search?q=Brutus Armor&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=CSoTU42aGaTQygPf4oHoBg&ved=0CCsQsAQ&biw=1024&bih=462&dpr=1 ))
Matkalla riisun tabardini, sillä en tarvitse sitä nyt. Kuulen ulkonta aivan kauheaa meteliä. "Kuka hemmetti siellä metelöi?!" Huudan ja lennän ikkunasta ulos. Pysähdyn suunnitteluhuoneen ikkunan eteen "Anteeksi, että joudutte odottamaan. Tulen hetken päästä." Sanon ja lennän muurille. "Mitä hemmettiä?" Sanon nähdessäni oudun lentolaitteen ja jonkun ihmisen sen vieressä. "Kuka olet ja mitä teet täällä?" Huudan.
(Ihmissiilit)
Ihmissiilit ovat lisänneet vartijoiden määrää, joten aarnikotka huomattiin saman tien ja pian oli täysi hälytystila päällä. Kaikki ihmissiilit ovat aseistettuina etsimässä tunkeilijaa. (He eivät vielä tiedä, että tunkeilijoita on useampi.) He liikkuvat kolmen ryhmissä ja tarkkailevat toistensa selustaa.- Michem De Auditore
2 assassiiniä hiipivät kylässä''voi ei meidät on huomattu olisi parasta odottaa michemiä''
- Michem De Auditore
2 assassiiniä hiipivät kylässä''voi ei meidät on huomattu olisi parasta odottaa michemiä''
(mikä sattuma tuli just katottua toi brutus tuolta assassin.s creed wikistä)
michem(joka siis lähti tukikohdalle ja on williamin vieressä)sanoo tiberiukselle''minä hoidan tämän joten mene suunnitelemaan''
(Ihmissiilit)
Yksi ihmissiiliryhmä sattuu kulkemaan assassiinien luo ja he huomaavat nämä. Ihmissiilit huutavat löytäneensä tunkeilijat j avetävät aseensa esiin. Ihmissiilejä alkaa juosta paikalle. Kaikki ihmissiilit hyökkäävät assassiinejen kimppuun."Olen William Alexander Lutch ja olen täällä... Sitä on hankala selittää... Mutta tarvitsen hänen (osoitan Michemiä) vertaan vähän yli puolitoista litraa, tai eräs kostonhimoinen jumala suuttuu hänelle ja minulle..." selitän Tiberiukselle. Selitykseni kuulostaa varmaan aika oudolta.
"Satutko muuten tietämään, mistä tämä pimeys johtuu?"- Tiberius Auditore
"MITÄ?! Onko hän palvonut epäjumalia!" Karjahdan ja katson Michemiä kohti.
- Michem De Auditore
''saat vertani mutta voitko sitten tehdä minulle pienen palveluksen''michem vastasi
(assassiinit)
toiseen assassiiniin osuu nuoli toinen meinaa paeta mutta kaatuu''armoa'' hän huutaa
(Eikö Michem ole yhtään vihainen siitä, kun William ampui häntä päähän? )
"Ei hän mitään ole palvonut. Tarvitsi vain vähän apua Minas Tirithin taistelussa..."
- Tiberius Auditore
"Se on kuitenkin rikos kirkkoa ja Ritarikuntaa vastaan!" Karjahdan
- Michem De Auditore
jokutyyppi19 kirjoitti:
"Minkälaisen palveluksen""
''kerron kohta tule sisään'' michem sanoo
(assassiinit)
he ovat peloissaan
(Ihmissiilit)
Haavoittunut assassiini otetaan vangiksi ja ihmissiilit jatkavat taistelua toista vastaan. Vangiksi otettua assassiinia aletaan heti kuulustella. "Kuka on työnantajanne?" kuulustelija kysyy.Eikun siis miten se meni? Onks kummatkin siis taistelukyvyttömiä vai? Jos on niin kumpaakin kuulustellaan.
- Tiberius Auditore
siilio kirjoitti:
Eikun siis miten se meni? Onks kummatkin siis taistelukyvyttömiä vai? Jos on niin kumpaakin kuulustellaan.
(Assassiinien vala kieltää kertomasta mitään...)
"Ei ole teidän asia" Assassiinit vastaavat - Michem De Auditore
siilio kirjoitti:
Eikun siis miten se meni? Onks kummatkin siis taistelukyvyttömiä vai? Jos on niin kumpaakin kuulustellaan.
(assassiinit)
''työnantajani on... en kerro''
(michem)
menen kalpeaksi''mentäisiinkö citadeliin''michem kysyi williamilta osoittaen aarniokotkaan ''hyppää kyytiin'' - Tiberius Auditore
(assassiinit)
''työnantajani on... en kerro''
(michem)
menen kalpeaksi''mentäisiinkö citadeliin''michem kysyi williamilta osoittaen aarniokotkaan ''hyppää kyytiin''"Tuosta rikoksesta sinua vielä rangaistaan..." murisen itsekseni ja lennän suunnitteluhuoneen ikkunasta sisään. "Päiv... Siis iltaa. Anteeksi pitkä odotusaika, mutta minulla ole tärkeää työtä." Sanon Rogerille ja Kurpizzalle.
- Tiberius Auditore
"Tuosta rikoksesta sinua vielä rangaistaan..." murisen itsekseni ja lennän suunnitteluhuoneen ikkunasta sisään. "Päiv... Siis iltaa. Anteeksi pitkä odotusaika, mutta minulla ole tärkeää työtä." Sanon Rogerille ja Kurpizzalle.
(Muistakaa myös, että on pilkkopimeää. jo muutenkin hämärissä paikoissa esimerkiksi metsissä liikkuminen on erittäin vaikeaa, lähes mahdotonta. Toisin lentäminen kaupunkeihin onnistuu, sillä valaistut kaupungit näkyvät hyvin pimeässä. Pystyt lentämään Citadelliin,jos se on valaistu ja ihmissiilit voivat pimentää kylänsä, jolloin Michem ei näe sitä.)
"Eipä mitään." totean. Michemin iso-veljenä oleminen aiheuttaa varmasti paljon työtä. "Mitä ulkona tapahtui?"
- Tiberius Auditore
"Jonkin epäjumalan pappi, William Alexander Lutch, tuli pyytämään Michemiltä veriuhrausta. Taisi suostua ja lentää hänen kanssaan Citadelliin. Hänen palattuaan aion vangita hänet epäjumalan palvomisesta. Niin saan hänet pois tieltä, jolloin meillä on vielä mahdollisuus voittaa tämä sota." Sanon Kurpizzalle.
"Jonkin epäjumalan pappi, William Alexander Lutch, tuli pyytämään Michemiltä veriuhrausta. Taisi suostua ja lentää hänen kanssaan Citadelliin. Hänen palattuaan aion vangita hänet epäjumalan palvomisesta. Niin saan hänet pois tieltä, jolloin meillä on vielä mahdollisuus voittaa tämä sota." Sanon Kurpizzalle.
"Williamko? Älä viitsi hikeentyä noin paljoa. Hän on ehkä hiukkasen outo, mutta hän on pelastanutkin minut kertaalleen. Ja hän auttoi erästä Aliceakin... " Ja ampui Michemiä päähän ja pakasti muutaman maan, mutta se on ehkä parempi jättää kertomatta.
"Michem raivostuu, jos vangitutat hänet. Alkaa nakkelemaan tulipalloja ja muuta hauskaa..."
Matkaamme kohti Citadelia. En ole aarnikotkan kyydissä, vaan lennän kuoriaisella.
"Mikä se palvelus on?" kysyn kovalla äänellä, jotta sen kuulisi laitteen surinan yli.- Michem De Auditore
saavumme citadelille
''palvelus on sellainen että autat minua tappamaan ihmissiilejä''
sanon avatessani citadelin oven
(Ihmissiilit)
"No siinä tapauksessa tapamme teidät. Voisimme pitää oikeudenmukaisen oikeudnkäynnin, jolloin joutuisitte vain elinkautiseen ja kidutukseen, mutta voimme hyvin väittää, että kuolitte taistelussa", kuulustelija sanoo ja nappaa tikarin vyöltään.
(Roger)
"En tiennytkään, että temppelinritari voisi edes palvoa epäjumalaa. Tai siis jos pääsee temppelinritariksi, niin miten voi haluta palvoa epäjumalaa? Eihän silloin edes hakisi temppelinritarin uralle", Roger sanoo.- Michem De Auditore
(assassiinit)
(tiberius kerro mitä he sanovat) - Tiberius Auditore
(assassiinit)
(tiberius kerro mitä he sanovat)"Noh... työnantajani nimi on HeKeKee. Hän on korkea-arvoinen haltiakenraali, joka on sodassa Temppeliritareita vastaan." Assassiinit valehtelevat ovelasti.
"Hän saa kuitenkin rangaistuksen. Tuon rikoksen vielä kruunaa se, että hän on puoliksi enkeli! Hänen suonissaan virtaa Jumalallinen veri ja hän vain pettää Jumalan!" Huudahdan Rogerille.
Mitä helvettiä? Miksi Michem haluaa tappaa ihmissiilejä?
"Voisimmeko hoitaa veriuhrin ensin? Muista, että se on myös sinun hyväksesi, koska ilman sitä Kaaos suuttuisi sinullekin. Sitten voin ehkä auttaa sinua ihmissiilien tappamisessa, jos perustelusi ja hinta ovat hyvät."- Michem De Auditore
''ok ota verta? mutta lupaathan auttaa ihmissiilien tappamisessa''
''ok ota verta? mutta lupaathan auttaa ihmissiilien tappamisessa''
Otan veitsen ja lausun uhriloitsun. Sitten viillän Michemin käteen haavan, joka on pieni, mutta josta loitsun ansiosta valuu erittäin paljon verta.
"Onhan sinulla täällä lääkäreitä? Tulet tarvitsemaan niitä, jos et halua kuolla verenhukkaan."
(Ihmissiilit)
"Selvä. Ja nyt kuolkaa", kuulustelija sanoo ja viiltää toisen assassiinin kurkun auki. Hän virnistää ilkeästi ja lähtee lähestymään toista assassiinia."Te ette siis ole puolijumalia." täsmennän. "Jos ihmissiilit aikovat hyökätä, ehdotan, että sanot heille veljesi menneen sekaisin eikä temppeliritareilla ole mitään aikomusta vahingoittaa heitä. Samaa olisit voinut sanoa haltioillekin." totean ärsyyntyneenä. Satoja vuosia vanhoja puolienkeleitä, ja toinen käyttäytyy kuin murrosikäinen. Ehkä enkelit kehittyvätkin hitaammin? Kumpikin näyttävät aika nuorilta, tosin Tiberiuksen tukka näyttää siltä, kuin hän ei olisi pessyt sitä sitten viime vuosi sadan.
- Michem De Auditore
(assassiinit)
''mestarimme on ravj...alt'' assassiini sanoi peloissaan Michem De Auditore kirjoitti:
(assassiinit)
''mestarimme on ravj...alt'' assassiini sanoi peloissaan(Ihmissiilit)
Kuulustelija pysähtyy. "Mitä sanoit?" hän kysyy painostavasti.- Tiberius Auditore
"Juuri niin aiomme sanoa heille, jos he hyökkäävät, mutta Haltioiden hyökkäys ei välttämättä johdu Michemistä." Sanon Kurpizzalle.
(Roger)
"Minunkin mielestäni kannattaa välttää sotaa ihmissiilien kanssa. En usko, että kykenisimme voittamaan sekä ihmissiilejä että haltioita", Roger sanoo.- Michem De Auditore
peitän kädessä olevan haavan''sepä kävi nopeasti mennään nyt ihmissiili kylään siellä odottaa 2 assassiinia''
peitän kädessä olevan haavan''sepä kävi nopeasti mennään nyt ihmissiili kylään siellä odottaa 2 assassiinia''
"Kerro ensin, miksi haluat tappaa heidät ja miksi minun pitäisi auttaa."
- Tiberius Auditore
Niin juuri. Meidän olisi saatava Ihmissiilit ainakin puolueettomiksi, sillä emme kestäisi kahden rintaman sotaa." Sanon Rogerille.
Assassiini vetää piiloteränsä(Ne ovat piilossa, joten ette tiedä niistä.), joka rikkoo nauhan. Hän kohottaa kätensä ja ampuu piiloaseella(Kyllä! Heillä on sellainenkin.) Siilikuulustelijaa kohti ja juoksee ulos. Hetken päästä hänestä ei ole jälkeäkää.. - Michem De Auditore
Niin juuri. Meidän olisi saatava Ihmissiilit ainakin puolueettomiksi, sillä emme kestäisi kahden rintaman sotaa." Sanon Rogerille.
Assassiini vetää piiloteränsä(Ne ovat piilossa, joten ette tiedä niistä.), joka rikkoo nauhan. Hän kohottaa kätensä ja ampuu piiloaseella(Kyllä! Heillä on sellainenkin.) Siilikuulustelijaa kohti ja juoksee ulos. Hetken päästä hänestä ei ole jälkeäkää..''heillä on hallussaan pyhä maa joka vähän niinkuin kuuluu minulle joten lähdetäänkö''michem sanoi
Huokaan. Haltiatko saivat ihan yhtäkkiä hirveän hingun vallata tukikohta? Eikö heidän pitäisi olla rauhaa rakastavaa kansaa.
"Jaa." sanon alistuneena.
Medeia muistaa hämärästi jonkin otuksen nimen, joka saattaisi auttaa häntä hänen suunnitelmassaan. Mutta siihen tarviitaan lisää ruumiita. Medeia lähtee tarpomaan pimeyteen.- Tiberius Auditore
"Meillä ei ole Haltioiden kanssa Suurlähetystöä, joten sodan syistä kysyminen on vaikeaa. Mutta... onkohan meillä molemmilla jossakin samassa kaupungissa Suurlähetystöt?
- Tiberius Auditore
"Meillä ei ole Haltioiden kanssa Suurlähetystöä, joten sodan syistä kysyminen on vaikeaa. Mutta... onkohan meillä molemmilla jossakin samassa kaupungissa Suurlähetystöt?
"Onko teillä Suurlähetystöä Haltioiden mailla?" Kysyn nopeasti Rogerilta.
"En ehdi auttaa sinua, enkä haluakaan, mutta pidä tämä veitsi. Lumoukseni ansiosta pienikin sillä tehty haava vuodattaa todella paljon verta. Lisäksi sillä pystyy leikkaamaan mitä vaan. Mutta älä missään tapauksessa kosketa sillä epäkuolleita, tai lumous katoaa ja sitä pitelevä henkilö, eli sinä, kuolee."
Tämän sanottuani menen kuoriaiselle ja lähden kohti haltioiden tukikohtaa.(Roger)
"Ei, mutta muistaisin, että pikkuserkullani olisi jotain yhteyksiä haltioihin. Voisimme pyytää häntä toimimaan viestinviejänä, mutta varoitan pikkuserkkuni on hyvin outo. Hänen nimensä on Leo Smith ja hän on vaeltava tietäjä. Saan häneen yhteyden heti, kun haluan", Roger sanoo.- Tiberius Auditore
"Hienoa! Olet osoittautunut hienoksi liittolaiseksi. Voisitko ottaa häneen yhteyden?" Kysyn.
- Michem De Auditore
"Hienoa! Olet osoittautunut hienoksi liittolaiseksi. Voisitko ottaa häneen yhteyden?" Kysyn.
''hieno veitsi''menen aarniokotkalla williamin perään''et kai kerro että olen tappamassa ihmissiilejä''
(Roger)
"Toki. Minulla ja jokaisella sukulaisellani on kaikilla esine, jolla voi ottaa yhteyden toiseen", Roger sanoo ja ottaa vyöllään roikkuvasta laukusta oudon näköisen pyöreän esineen. Hän painaa esineen keskellä olevaa symbolia ja symbolista heijastuu monta nimeä, joista Roger valitsee pikkuserkkunsa nimen. Roger lähettää esineellä viestin, jossa hän pyytää pikkuserkkunsa heti luokseen. "Hänen pitäisi saapua melko pian. Sitten voimme lähettää hänet kysymään, miksi haltiat hyökkäsivät", Roger sanoo.
Laitetaan nyt Leo Smithinkin kuvaus tänne.
Nimi:Leo Smith
Sukupuoli:Mies
Ikä:43v
Rotu:Ihminen
Luonne:Hyvin omituinen ja viisas mies, joka tietää paljon maailmasta, mutta ei jaa tietojaan ellei koe sitä tarpeelliseksi.
Ulkonäkö ja vaatetus:Ulkonäöstä on monia teorioita, koska ihmiset useimmiten näkevät hänet sellaisena minkälaisena haluavat hänet nähdä tai sellaisena kuin hän haluaa näyttäytyä. Useimmiten lyhyt parrakas ukkeli, jolla on vihreät silmät ja hiukset harmaantumaan päin. Käyttää aina melko tavallisia vaatteita, jotka ovat joko ruskeita, harmaita tai ruskeita.
Kyvyt:Tietää ja aistii paljon enemmän kuin normaalit ihmiset. Hänellä on suuri yhteys jonkinlaiseen ylempään voimaan, jonka avulla hän saa paljon tietoa jopa huonoista tiedonlähteistä. Hänen väitetään osaavan taikoa, mutta hän itse sanoo osaavansa vain pari heikkoa loitsua ja että loput on silmänlumetta ja pelon aiheuttamia harhoja.- Michem De Audutore
michem lähtee vastausta odottamatta''kiitos tikarista se on mahtava''
saavun ihmissiili kylään hiivin kujalle mutta en huomaa assassiinia kävelen ympäri katuja kunnes saavun kuulusteluhuoneen ovelle - Tiberius Auditore
"Erikoinen esine. Minulla on tapana viestiä telepatialla, mutta onhan tuokin hyvä tapa. Käyn vaikka valmistautumassa. Pidä Kurpizzaa silmällä." Sanon Rogerille.
"En kerro," sanon.
Ainakaan ilman hyvää syytä, lisään mielessäni. Sitten lähden eri suuntaan, kuin Michem.- Michem De Auditore
potkaisen oven auki ja alan hakata kuulustelijaa lumotulla-tikarilla niskaan''siilin sivallus numero 4'' tokaisen ja tutkin kuolleen assassiinin ruumista
(Roger)
"Selvä", Roger sanoo lyhyesti. Eli lapsenvahdin hommat. No mikäpä siinä. Kunhan ei vauvoja, uhmaikäisiä tai teinejä... Vai onko tuo teini. No ei väliä ellei se ala riehumaan, Roger ajattelee.
(Leo)
Leo oli juuri sattumalta metsässä, kun Roger lähetti viestinsä. Kirottu pimeys. Tämän takana on joku vahva maagikko. Täytyy lykätä pimeydestä eroon hankkiutumista ja mennä Rogerin luo. Leo lähtee erinomaisen suuntavaistonsa avulla kohti temppelinritarien tukikohtaa. Lopulta hän saapuu portille. "Päästäkää minut sisään! Olen Leo Smith! Roger Smithin pikkuserkku. Roger kutsui minut auttamaan jossain asiassa!" Leo huutaa vartijoille.- Tiberius Auditore
Olen juuri pesemässä hiuksiani, sillä en varmaankaan ehtisi ottaa rentouttavaa kylpyä kauniissa roomalaistyylisessä kylpylässä. Olen juuri kampaamassa juuri pestyjä hiuksiani, kun kuulen Leo Smithin saapuneen paikalle. Puen nopeasti Brutustyylisen haarniskani (Taisin esitellä sen jo?) ja juoksen takaisin suunnitteluhuoneeseen. "Hän saapui. tulkaa." Sanon ja lähden kävelemään portille päin.
(Ihmissiilit)
Viimeisillä voimillaan kuulustelija huutaa kuuluvasti ja ihmissiilejä tulee kuulusteluhuoneeseen katsomaan. Kun he näkevät Michemin, he laittavat taas hälytystilan päälle ja hyökkäävät.- Michem De Auditore
michem alkaa tehdä nopeita iskuja tikarillaan
- Tiberius Auditore
Paennut assassiini juoksee ulos kaupungista ja kuulee hälytyksen "Hemmetti! Taisivat nähdä minut!" Hän kiroaa ja juoksee metsän suojaan.
(Roger ja Leo)
Roger lähtee portin luokse. "Tervehdys Leo! Me tarvitsemme sinua eräässä asiassa. Sinähän tunnet haltiat eikö niin? Menisitkö kysymään heiltä, miksi he hyökkäsivät temppelinritarien kimppuun?" Roger huutaa pikkuserkulleen. "Hoituu vaikka tämä kirottu pimeys tulee vielä häiritsemään minua matkan aikana!" Leo vastaa ja lähtee.- Tiberius Auditore
"Hienoa. Kohta saamme vastauksen, mutta mitä me tehdään odotellessa? Täällä voi tulla tylsää." Sanon Kurpizzalle ja Rogerille.
(Ihmissiilit)
Ihmissiilejä kuolee, mutta Michem ei voi taistella ylivoimaa vastaan loputtomasti. Eli Michemin täytyy keksiä ovela keino paeta ellei hän halua joutua vangiksi.- Michem De Auditore
michem potkaisee kuulustelu huoneen-seinää''siilin sivallus numero 5 siilin sivallus numero 6 siilin sivallus numero 7''
seinä ei kaadu
(Ihmissiilit)
Kuulusteluhuoneeseen tulee sisälle pari jousimiestä, jotka alkavat ammuskella Michemiä.- Michem De Auditore
michem väistää muutaman nuolen yksi raapaisee hänen kaulaa''pahus''ottan nurkasta lekan ja pamautan seinän rikki pakenen
...Nurkassa ei ole lekaa. Miksi helvetissä olisi?
- Tiberius Auditore
Koska se olisi hyvä väline kuulustelussa?
- Michem De Auditore
(ok ei sitten ollut)
michem on kaatuamaisillaan
''ei kai loppuni koita nyt'' Michem De Auditore kirjoitti:
(ok ei sitten ollut)
''ei kai loppuni koita nyt''(Ihmissiilit)
"Antaudu ja laske kaikki aseesi!" eräs ihmissiili huutaa Michemille.Michem De Auditore kirjoitti:
(ok ei sitten ollut)
''ei kai loppuni koita nyt''(Ihmissiilit)
"Antaudu ja laske kaikki aseesi!" eräs ihmissiili huutaa Michemille.- Michem De Auditore
siilio kirjoitti:
(Ihmissiilit)
"Antaudu ja laske kaikki aseesi!" eräs ihmissiili huutaa Michemille.''en ikinä''huudan puristaen dragonlord-amulettia
"Saanko käydä jossain pesulla?" kysyn. Tukkani on niin kauan aikaa ollut likainen, etten tiedä mitä kaikkea sieltä voikaan löytyä.
- Tiberius Auditore
"Juu. Taidan itsekin mennä kylpylään. Tule. Roger voi tulla mös,jos haluaa" Sanon ja lähden kävelemään
- Michem De Audittore
"Juu. Taidan itsekin mennä kylpylään. Tule. Roger voi tulla mös,jos haluaa" Sanon ja lähden kävelemään
(lohikäärmeiksi)pienet-lohikäärmeet saapuvat ihmissiilikylään he alkavat syökseä tulta ja rikkovat kuulusteluhuoneen
Kylpylä? En ollut koskaan kuullutkaan mistään sellaisesta. Lähden laahustamaan Tiberiuksen perään.
"Onko siellä lämmintä vettä ja saippuaa?" kysyn tuntien itseni idiootiksi.
(Ihmissiilit)
Ihmissiilit jatkavat hyökkäystään. Paikalle virtaa lisää ihmissiilejä ja ne alkavat piirittämään Michemiä. Suunnilleen joka suunnalta tulee katanoiden sivalluksia, nuolia ja bo-shurikeneja, jotka on myrkytetty.
(Roger)
"Missäköhän veljesi mahtaa olla Tiberius? Veren uhraamiseen ei pitäisi mennä kovin paljoa aikaa", Roger sanoo.
(Leo)
Leo saapuu metsäpalatsin portille, jossa Siiliökin odottaa vartijoiden vastausta.- Tiberius Auditore
"Kukaan ei ikinä tiedä missä hän on. Turha stressata sillä itseään" Vastaan.
- Michem De Auditore
seinät menee rikki ''vihdoin'' huudahdan ja lähden juoksemaan karkuun
- Tiberius Auditore
"Missä olet asunut? Jossakin villi-ihmisten kekellä synkässä metsässä?" Kysyn naurahtaen.
"Kylpylässä on lämmintä vettä, saippuaa, saunoja, hierontaa... lista voisi jatkua loputtomiin. Se on rentoutumisen keskus, jollainen on jokaisessa suuremmassa Temppeliherrain Ritarikunnan hallitsemassa kaupungissa. Tuollahan se on." Sanon ja osoitan valkoisesta marmorista rakennettua Roomalaistyylistä rakennusta. "Hieno, eikö?" Kysyn.- Michem De Auditore
hyppään lohikäärmeen selkään''jumala pelasti minut jälleen''tokaisen
- Michem De Auditore
- Tiberius Auditore
(Jos lennät Lohikäärmeellä Temppeliritarien maille, niin he ampuvat sinut alas!)
- Michem De Auditore
(Jos lennät Lohikäärmeellä Temppeliritarien maille, niin he ampuvat sinut alas!)
michem pysähtyy kaupungin ulkopuolella ja kävelee kysyen minne tiberius meni hän saa kuulla että hän meni kylpylään päätän mennä itsekin kylpylään
"Ihan kotikylässä olen asunut. Sen jälkeen vähän siellä täällä, enkä juurikaan ole vaivautunut miettimään peseytymistä." totean loukkaantuneena. Vilkaisen "kylpylää". "On se hieno." sanon ihan Tiberiuksen mieliksi.
(Tässä koneessa TOIMIVA NETTI on ilmeisesti pelkkä urbaanilegenda. Kesti varttitunti ladata koko höskä... )- Tiberius Auditore
"Niin. Mennän sitten sisään." Sanon ja kävelen sisään.
- kurpizza_
Pesulla käynti sujuu muuten ihan näppärästi. Opin paljon uutta. Aseita ei kuulemma saa viedä kylpylän puolelle. Hanojen käyttö oli yllättävän monimutkaista. Lopulta sain pestyä itseni kunnolla puhtaaksi ja hoidettua reissun ihan mallioppiset.
Muut eivät välttämättä ole samaa mieltä.
Huomattavasti puhtaampana jään odottamaan Tiberiusta ja Rogeria (menikö hän sinne?) oviaukkoon.- Tiberius Auditore
Kävin kuumassa kylvyssä, saunassa, kylmässä kylvyssä, taas saunassa sekä hierojalla ja taas kuumassa kylvyssä. Join varmaan pari pulloa viiniä siinä ohessa. Harjaan vielä hiukseni ja puen haarniskani. Kävelen ulos ja näen Kurpizzan.
"Rentouttavaa, eikö?" Kysyn.
"Tälläisten kylpylöiden takia emme kärsi suurista tautiepidemioista, vaan olemme puhtaita ja moraalikin nousee huimaa vauhtia." Sanon.
- kurpizza_ (enjaksak)
"Moraali? Et sitten varmaankaan ole käynyt kuuntelemassa naistenpuolen juttuja. Tänään päivän kuumimmat puheen aiheet olivat typerät ihmiset, jotka eivät osaa käyttää hanoja ja sinun hiuksesi." sanon rehellisesti.
- Michem De Auditore
michem(jonka assassiinikaapu on veressä ja siilinpiikeissä saapuu paikalle)ja tokaisee''kylpylät on mahtavia''
- Tiberius Auditore
michem(jonka assassiinikaapu on veressä ja siilinpiikeissä saapuu paikalle)ja tokaisee''kylpylät on mahtavia''
"No mene sitten kylpyyn. Älä vie piikkejä sisälle. hoidan myös nuo haavasi, vai kenen verta tuon on?" Sanon Michemille.
- Tiberius Auditore
"Minun hiukseni? Mikä näissä nyt on vikana" Sanon haroen hiuksiani. "Ja onhan se aika naurettavaa, jos joku ei osaa käyttää hanoja! Sehän on naurettavan helppoa!" Huudahdan.
- Michem De Auditore
michem karistelee piikit pois ja astuu kylpyyn''se on ihmissiilin verta''vastaan kuiskaten tiberiukselle
- Michem De Auditore
michem karistelee piikit pois ja astuu kylpyyn''se on ihmissiilin verta''vastaan kuiskaten tiberiukselle
Säikähdän Michemiä. Naama tulipunaisena tokaisen Tiberiukselle:
"Hanojen käyttö EI OLE helppoa. Kukaan ei edes suostunut neuvomaan, koska lähes tulkoon huitaisin takanani kävelevää hyypiötä, joka ilmeisesti oli hieroja. Enkä tiedä mikä hiuksissasi on niin ihmeellistä. Osa oli sitä mieltä, että ne ovat ihanin asia koko universumissa, osa sanoi, että näytät hintiltä... Ja Michem, miksi olet käynyt loikkimassa kaktuspellossa?"- Michem De Auditore
michem loikoilee kylvyssä
- Tiberius Auditore
"Ai sinä et osannut käyttää hanoja? Ymmärrän..." Sanon Kurpizzalle.
- kurpizza_
Toivon, että vaihtaisimme puheenaihetta.
"Nyt osaan." (Kyllä. Sovitaan nyt, että Rogerkin meni kylpylään. Misä muuten on HeKeKee? )
(Roger)
Roger saapuu myös ulos. "Se oli rentouttavaa", Roger sanoo.- Tiberius Auditore
Nyökkään Rogerille. "Mihin me nyt mentäisi? Ja mikä vuorokaudenaika nyt on?" Kysyn ja katson ulos. On vieläkin pilkkopimeää.
- HeKeKeKe
"Päivää Siiliö. Mikä on asiasi?" HeKeKee kysyy
- Tiberius Auditore
Nyökkään Rogerille. "Mihin me nyt mentäisi? Ja mikä vuorokaudenaika nyt on?" Kysyn ja katson ulos. On vieläkin pilkkopimeää.
"Kestääköhän Leolla kauankin? Minä ainakin voisin nukkua hetken. Voi hommata teille molemmille huoneen, jos haluatte." Sanon Rogerille ja Kurpizzalle.
- kurpizza_
"Okei." mutisen. Vilkuilen itsekin taivaalle. Pimeys on väsyttävää.
(Medeia jatkaa manaamisiaan sitten kun minun pääni alkaa toimimaan kunnolla...)- Michem De Auditore
tulen ulos ja tokaisen''se oli rentouttavaa''
- Tiberius Auditore
tulen ulos ja tokaisen''se oli rentouttavaa''
vilkaisen Michemiä kohti. Hän ei selvästikään vietä kauaa aikaa kylvyssä. Täysin eri maata minun kanssa, joka viettää kylpylässä joskus useita tunteja, jos ei ole kiire.
- Tiberius Auditore
"En jaksa seistoa täällä." Sanon haukotellen. "Menen syömään jotakin ennen nukkumaanmenoa. Tuletteko te?" Sanon
(Siiliö)
"Hauska nähdä jälleen! Minun kyläni kimppuun kävi salamurhaaja. Ajattelin, että ainoat, jotka voisivat olla tämän takana ovat tietenkin lähinaapurini. Oli toki ikävää huomata, että kummankin naapurini johtajat ovat vanhoja liittolaisiani, mutta eipä täällä muitakaan vaihtoehtoja ole. Tiedän, että vaikka olisitkin hyökkäyksen takana, niin et tunnustaisi, mutta kysyn silti. Olitko se sinä vai Michem?" Siiliö sanoo.
(Roger)
"En ole syönyt juuri mitään koko päivänä ja taistelemista kuitenkin on riittänyt, joten ruokahaluni on suuri", Roger vastaa.
(HeKeKee. Huomasitko, että myös Leo Smith oli mennyt metsäpalatsille?)- kurpizza_
"Puhutko kylvystä vai piikikkäiden otusten tappamisesta?" kysyn nuivasti Michemiltä. Minua väsyttää, ja on pakko päästä välillä lapsellisesti naljailemaan.
(Tä on melkein yhtä ärsyttävää kuin nimimerkin jankkaaminen, mutta: "Vois muuten ehkä kertoo teille minkälaisia on "Ihmissiilit". Ne on ihmisen näkösii tyyppei joilla on piikikkäät hiukset ja ne osaa muuttuu siileiksi. Ne on yli-inhimillisen vahvoja ja notkeita. Ja niiden kasvot on siilimäiset. " )
(Tä on melkein yhtä ärsyttävää kuin nimimerkin jankkaaminen, mutta: "Vois muuten ehkä kertoo teille minkälaisia on "Ihmissiilit". Ne on ihmisen näkösii tyyppei joilla on piikikkäät hiukset ja ne osaa muuttuu siileiksi. Ne on yli-inhimillisen vahvoja ja notkeita. Ja niiden kasvot on siilimäiset. " )
- Tiberius Auditore
(Etko ole kertonut tuon jo, Siiliö?)
No eei kahdesti vaan ja nytkin toi kommentti näköjään tuli kahesti, mutta se on koneen vika. Silti jotkut vaikuttaa kuvittelevan, että ne olis vähän niin kuin tommosii kun mun profiilikuvassa on toi mikälie otus. Esim. Michem sanoo sitä ihmissiililtä nylkemäänsä juttua taljaksi vaikka se on käytännössä nahka ja silleen.
- Tiberius Auditore
( No toiset eivät vaan usko, vaikka selittää monta kertaa. )
- kurpizza_
(Sori, mutta niillähän on piikkejä, joten eikö ne silloin piikikkäitä otuksia?? Ja Michem mainitsi, että hänellä olisi jotain piikkejä vaatteissaan, hahmolleni ei puhuttu ihmissiileistä. Hahmoni voisi periaatteessa luulla, että Michem oli ollut raisk... ei anteeksi, kiusaamassa kaktuksia. Mutta joo sori, pää ei oikein toimi vieläkään... Sekavaa? Olkaa onnellisia, etten eilen kirjoitellut tänne kovin paljoa...)
No just se Michem kun puhuu niistä piikeistä ja sitä rataa.
- HeKeKeKe
HeKeKee huokaa syvään. "Haltiat ovat sodassa tenppeliritareita vastaan. Hyökkäsimme, sillä he olivat uhka. Eivät he niinkään, mutta Michemin johdolla he ovat liian arvaamattomia. Tässä on yksi heidän tiedustelijoistaan" HeKeKee sanoo ja nakkaa olallaan olevan ruumiin maahan.
- Michem De Auditore
HeKeKeKe kirjoitti:
HeKeKee huokaa syvään. "Haltiat ovat sodassa tenppeliritareita vastaan. Hyökkäsimme, sillä he olivat uhka. Eivät he niinkään, mutta Michemin johdolla he ovat liian arvaamattomia. Tässä on yksi heidän tiedustelijoistaan" HeKeKee sanoo ja nakkaa olallaan olevan ruumiin maahan.
(kiusaamassa kaktuksia:D)
''olin tipuin kaktuspuskaan ja tapoin ihmis...haltijoita niin haltijoita''
michem vastasi kurpizzalle
- Tiberius Auditore
"No mennään sitten syömään! Voimme keskustella ruokapöydässä sotasuunnitelmista, sillä ne jäivät ikävästi kesken" Sanon Rogerille.
- kurpizza_
"Ne olivat varmasti pakanallisten pimeyden noitien tekosia." huomautan nuivasti, naureskellen mielikuvalle, jossa Michem putoaa griipin selästä kiljuen keskelle kaktuksia. "Ja Tiberius, ellei sinua haittaa, saatte yhden kuokkavieraan pöytäänne"
- Tiberius Auditore
kurpizza_ kirjoitti:
"Ne olivat varmasti pakanallisten pimeyden noitien tekosia." huomautan nuivasti, naureskellen mielikuvalle, jossa Michem putoaa griipin selästä kiljuen keskelle kaktuksia. "Ja Tiberius, ellei sinua haittaa, saatte yhden kuokkavieraan pöytäänne"
Nyökkään Kurpizzalle "Tule vain mukaan." Sanon." Parempi kuitenkin pitää häntä silmällä" mietin. Lähden kävelemään linnaa kohti ja viiton kaksikkoa seuraamaan.
- kurpizza_
Nyökkään Kurpizzalle "Tule vain mukaan." Sanon." Parempi kuitenkin pitää häntä silmällä" mietin. Lähden kävelemään linnaa kohti ja viiton kaksikkoa seuraamaan.
Lähden hilpeästi hyppelehtien Tiberiuksen perään. Ruokaa. Muistan, etten ole syönyt yrttejä moneen päivään. Kaivan rasian esiin, ja tällä kertaa otan niitä annostuksen mukaisesti. Siis yksi hyppysellinen. Yleensä otin nyrkillisen. Useamman.
Kätken rasian taas vaatteisiini. Ei sinänsä, että Tiberius uhkaisi minua, mutta olen tainnut kehittää niihin jonkin sortin riippuvuuden. - Tiberius Auditore
kurpizza_ kirjoitti:
Lähden hilpeästi hyppelehtien Tiberiuksen perään. Ruokaa. Muistan, etten ole syönyt yrttejä moneen päivään. Kaivan rasian esiin, ja tällä kertaa otan niitä annostuksen mukaisesti. Siis yksi hyppysellinen. Yleensä otin nyrkillisen. Useamman.
Kätken rasian taas vaatteisiini. Ei sinänsä, että Tiberius uhkaisi minua, mutta olen tainnut kehittää niihin jonkin sortin riippuvuuden.Saavun suureen ruokasaliin, jossa on suuri ruokapöytä. "Istukaa alas. Ruoan pitäisi olla kohta valmista." Sanon ja istun päädyssä olevalle tuolillle.
- kurpizza_
Istun hämmentyneenä. Ketähän muita tulee ruokailemaan? En kuitenkaan kysy mitään, olen nolannut itseni jo ihan tarpeeksi monta kertaa. Siitä on pitkä aika, kun olen viimeksi ruokaillut pöydän ääressä. Taisi olla viimeksi kotona.
Medeia päättää manata lisää harpyijoita. Hankalaa, temppeliritarien kohtaamisen jälkeen ne eivä suostu tulemaan manalasta pois. Medeia käskee kovempaa, ja jotain suurta ja kylmää luiskahtaa rajan yli. Säikähtäneenä hän lopettaa manaamisen. Mikä se oli? Medeia ei ollut koskaan nähnyt mitään sen kaltaista.
Tuntematon mörkö (=Wendiko) hyökkää. Medeia parkaisee ja puolustatuu ensimmäisellä mieleensä tulleella taialla, joka ikävä kyllä on valotaika joka näkyy kauas. Parkuen hän lähtee juoksemaan pakoon. Hirviö härnää häntä katoamalla aina Medeian vilkaistessa taaksepäin.
Medeia huomaa riistanvartijan/erakon/mikälien talon ja ryntää ovesta sisään. Hän lyyhistyy täristen lattialle. Mikä se oli? Medeian pää oli kipeä ja olo oli jotenkin kuumeinen. Hän laahusti laverille ja yritti laittaa nukkumaan. Se ei onnistunut. Kyllä joku sen otuksen tappaa... Pitäisi varmaan vaipua transsiin. Samalla voisi kysyä Kirkeltä otuksen nimeä ja sen rauhoittavan teen valmistusohjetta.- Tiberius Auditore
Kokit alkavat tuoda pöytään paljon erilaisia herkullisen näköisiä ruokalajeja sekä parhaita viinejä. Mutisen vielä ruokarukouksen ennen kuin alan syömään.
- Tiberius Auditore
Kokit alkavat tuoda pöytään paljon erilaisia herkullisen näköisiä ruokalajeja sekä parhaita viinejä. Mutisen vielä ruokarukouksen ennen kuin alan syömään.
Tornissa olevat vartijat näkevät Medeian valotaiasta syntyneen valon, joka näkyy hyvin pimeydessä. "Mikä tuo on?" Vartija kysyy. "Jokin valo." Toinen vastaa.
En saa olla töitä täysin rauhassa edes syödessäni, vaan minulle tuodaan välillä kiireellisiä kirjeitä ja muuta. Saan tiedon myös oudosta valosta. Lähetän rajajääkäreille käskyn tarkistaa tilanne.
- kurpizza_
Syön useita minulle tuntemattomia ruokia, ja harmittelen, etten jaksa syödä enempää. Siltikin napsin paloja sieltä täältä.Juon viiniä varovasti, koska humallun nopeasti. Aina kun muut pöydässä istujat katsovat muualle, työnnän sämpylän taskuuni.
Tiberius näyttää ärsyyntyneeltä paikalla ramppaavien viestin viejien takia. Meinaan purskahtaa nauruun nähdessäni erään viestinviejän viikset, ja päätän lopettaa viinin juomisen.- Michem De Auditore
(onko ulkona vielä pimeää)
hiivin kurpizzaa kohti''muka parhaita viinejä sepäs nähdään''mutisen itsekseni - Tiberius Auditore
(onko ulkona vielä pimeää)
hiivin kurpizzaa kohti''muka parhaita viinejä sepäs nähdään''mutisen itsekseni(Ulkona on vieläkin pimeääkin pimeämpää, eli siellä ei näe sitten mitään!)
Syön vieläkin, koska päätän syödä itseni täyteen tällä kertaa kun on paljon hyvää ruokaa. Näen sisälle hiippailevan Micemin, joka tulee varmaan syömaan kanssamme.
Jääkäriryhmä, jossa on kolme haltiaa ja kaksi ihmistä kävelee metsässä. "Väärä hälytys! Ei täällä mitään outoa valoa ole!" Jääkäri huudahtaa. "Katsotaan vielä. Meidän pitää olla varmoja." Jääkäriryhmänjohtaja sanoo. Jääkärit jatkavat etsimistä.
(Roger)
Roger syö innoissaan. Useat ruokalajit ovat hänelle uusia, koska hän kuuluu hieman erilaiseen kulttuuriin. Hän suhtautuu uusiin ruokalajeihin optimistisesti eikä pety. "Ruoka on mahtavaa. Kerrohan hieman niistä sotasuunnitelmista", Roger sanoo. Hän huomaa Michemin eikä pidä hänen hiippailustaan, koska on lievästi paranoidi, jonka takia hän haluaa pitää kaikki näköpiirissään. "Eikö sinulla tosiaan ole nälkä kaiken seikkailemisen jälkeen Michem?" hän sanoo.
(Siiliö)
Siiliö huomaa tiedustelijan ruumiin vaatetuksen muistuttavan samanlaista assassiinipukua kuin hänelle oltiin kuvailtu hyökkääjällä olleen. "Vaikuttaa siltä, että meidän olisi parempi liittoutua temppelinritareita vastaan. Heidät täytyy tehdä vaarattomiksi", Siiliö sanoo HeKeKeelle.
(Leo)
Leo on kuullut tarpeeksi. Hän lähtee palaamaan temppelinritarien tukikohtaan, jotta voisi ilmoittaa kuulemastaan.- Michem De Auditore
michem istahtaa pöytään ja syö katkaravun ja juo tilkan viiniä''makoisaa''tokaisen
- Tiberius Auditore
"Niin juuri. taktiikat." Sanon ja nielaisen ruoan alas.
"Katos meillä on moderneimmat ja vallankumoukselliset taktiikat. Ennen taktiikka nojasi tehokkaaseen ratsuväkeen, mutta olen uudistanut hyökkäystaktiikan.
Nykyään taktiikkamme nojaa yllätyksellisyyteen sekä aselajien saumattomaan yhteistyöhön. Esimerkiksi Ilmavoimat ovat uudella tasolla ja nostettu heille kuuluvaan kunniaan. Ilmapommitukset ja tykistö estävät vihollista järjestäytymästä, jolloin he ovat helppo kohde nopealle ratsuväelle sekä jalkaväelle. Teidän ritarit tulevat olemaan Paladieni kanssa raskaan hyökkäyksen "keihäänkärkenä, jos hauat. " Sanon Rogerille.
"Kerronko koko hyökkäyssuunnitelman?" Kysyn- Michem De Auditore
''roger liittyvätkö mustat ritarit jollakin tavalla pimeään taikuuteen'' kysyn
(Roger)
"Kerro vaan", Roger sanoo.- Tiberius Auditore
"Hyökkäys alkaa ikävällä ja epäinhimillisellä, mutta pakollisella toimenpiteellä. Hyökkäyksellä siviilejä vastaan. Levitämme kaupunkiin räjähteitä, sytytämme tulipaloja sekä levitämme immuniteetin tuhoavaa sairautta. Haltioiden sairaanhoito on olematonta, joten tauti leviää kulovalkean tavoin.
Sitten alkaa oikea hyökkäys. Laivasto hyökkää vihollisen kimppuun merellä tuhoten kaikki haltioiden hallussa olevat laivat sotalaivoista kauppalaivoihin. Lisäksi he pommittavat rannikkokaupunkeja, joihin he voivat tehdä myös maihinnousun.
Maahyökkäys alkaa kasvimyrkyllä, joka pudottaa vihollismetsän kasvien lehdet. Raskaan jalkaväen sekä ratsuväen kanssa etenevät jääkärit ja assassiinit. Tykistö ei ole liian raskasta, sillä niitä pitää pystyä kuljettamaan ja saamaan ne ampumavalmiuteen nopeasti. Ilmavoimat ovat lähes tärkeimmät hyökkäysaseemme, sillä he voivat pommittaa järjestäytyvät vihollisarmeijat. Jos kohtaamme vihollisarmeijan, niin pommitamme ne ensin kaaokseen ja hyökkäämme vasta sitten. Ensimmäinen tavoitteemme on edetä metsäpalatsiin ja tuhota se. Sieltä voi saada arvokkaita vankeja ja tappaa tärkeitä haltioita.
Onko kysymyksiä tai jotakin lisättävää?"
(Roger)
Roger ei oikeastaan edes ylläty Michemin kysymyksestä. "Oikeastaan kyllä. Tavallaan. Mustat ritarit käyttävät pimeää taikuutta yhtenä aseistaan. Emme kuitenkaan ole menneet liian pitkälle sen jutun kanssa. Emme harrasta mitään saatanallisia rituaaleja. Käytämme vaan pimeitä loitsuja", Roger vastaa Michemille.- Michem De Auditore
''mahtavaa tuhoamme haltijat''
- Tiberius Auditore
''mahtavaa tuhoamme haltijat''
"In tenebris laboramus ut lucem servemus." Sanon. "Se sopisi Mustien Ritarien Ritarikunnan tunnuslauseeksi." Sanon
- Michem De Auditore
"In tenebris laboramus ut lucem servemus." Sanon. "Se sopisi Mustien Ritarien Ritarikunnan tunnuslauseeksi." Sanon
katson tiberiusta ja tokaisen''ei kyllä yhtään sopisi kaamean kuuloinen''
(Roger)
"Suunnitelma kuulostaa hyvältä. Meidän täytyy myös kukistaa haltioihin liittoutuneet kääpiöt", Roger sanoo.
(Leo)
Leo on melkein perillä. Yhtäkkiä hän tuntee luonnottoman kylmyyden. Hän valahtaa täysin kalpeaksi. "Ei voi olla", hän mutisee peloissaan. Hän ei kykene voittamaan tätä petoa, koska Leon taktiikka perustuu pelkoon ja harhoihin, joita hän vihollisilleen onnistuu tuottamaan. Tämä olio on kuitenkin jotakin, johon se ei voi toimia. Tämä on Wendigo. Leo nopeuttaa vauhtiaan. Jos hän selviää temppelinritarien tukikohdalle saakka, niin hän oletettavasti pelastuu ja voi pyytää jotakuta surmaamaan tuon hirviön, mutta jos hän ei ehdi, niin hän on mennyttä.- Tiberius Auditore
(In tenebris laboramus ut lucem servemus.=We work in the dark to serve the light. Sopisi Mustien Ritarien käyttämään pimeään taikuuteen, mutta hyvään tarkoitukseen.)
"Kääpiöt solmivat varmasti kanssamme erillisrauhan, kun he näkevät haltioiden lehdettömän metsän ja tuhoutuneet armeijat. Lisäksi vangit voivat olla korkea-arvoisia, joten voimme uhata tappaa heidät, jos he eivät solmisi rauhaa. Emme myöskään vaadi heiltä rahaa, maata tai mitään muutakaan, joten he varmasti lähtevät oman etunsa nimissä. Jos he eivät suostu, niin he saavat kärsiä pahasti rutosta" Sanon Rogerille
(Joo onnistuin kyllä kääntäjän kanssa suomentamaan tuon. Aika hyvin keksitty. )
(Roger)
"Totta. Eivät kääpiöt tosiaan taitaisi enää uskaltaa sotia haltioiden tuhon jälkeen", Roger sanoo.
(Leo)
Leo pääsee temppelinritarien tukikohdan ovelle. "Päästäkää minut äkkiä sisään! Olen suuressa vaarassa!" hän huutaa vartijoille.- Michem De Auditore
''et pääse sisään''kultainen ritari huutaa
- Tiberius Auditore
Vartijat katsovat Leoa "Päästäkää sisään!" Portinvartijaupseeri sanoo, sillä olin antanut käskyn päästä Leo sisään ja kertoa hänen saapuneen.
Nyökkään Rogerille. "Ja vielä, jos he kuulevat meidän saastuttaneet sairaudella haltiakaupungit, vaikka haltioiden ei edes pitäisi sairastua." Sanon Rogerille
Aseenkantajani saapuu paikalle. "Odottamasi henkilö saapui paikalle, teidän eminenssinne." Hän sanoo. "Hienoa! Mennäänkö?" kysyn Rogerilta.
- kurpizza_
Tiberiuksen suunnitelmat saavat lähestulkoon ruuan tulemaan vatsastani takaisin päivän valoon. Kaajan toisen lasillisen viiniä ja kumoan sen kurkustani alas. Huomaan Michemin vasta nyt.
"Päivää." sanon unisesti unohtaen vuorokauden ajan. Mietin, miksi Tiberius raahaa minua mukanaan kuuntelemassa sotasuunnitelmia. En ymmärrä.- Michem De Auditore
''kurpizza mitä muuten teet täällä'' kysyn
- kurpizza_
''kurpizza mitä muuten teet täällä'' kysyn
"En tiedä." vastaan. "En voinut jäädä uloskaan, koska siellä on pimeää."
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- HeKeKeKe
HeKeKee katselee armeijan keräytymistä. Joka puolella haltioiden valtakuntaa reserviläiset kerääntyvät kaupunkeihinsa. Kääpiöiden takomat teräspanssarit kiiltävät hopeisena auringossa, kun tasan tarkkaan samassa tahdissa marssivat haltiat harjoittelevat linnojen etupihoilla. Haltioiden ratsuväki, joka tunnetaan toimintakyvystään ja ketteryydestään, laukkaa ympäriinsä. Normaalit sotilaat, hilpareittensa kanssa, harjoittelevat sotataktiikoita. Haltiat ovat jakaantuneet 300 sotilaan neliöihin, jotka kykenevät erittäin nopeaan toimintaan. Ja haltioiden kaikista kuuluisimmat sotilaat, pitkäjousimiehet, jotka voivat kaataa vihollisen 400 metrin päästä. Haltioiden uudet kanuunajoukot ovat myös järjestäytyneet nopeasti. "Kenraali, Rohan ja Gondor ovat tulossa. Rohhirimillä kestää noin viisi päivää, mutta Gondor on tulossa laivoilla. He tulevat ensi viikon alussa." Majuri Undolian kertoo. "Nythän on maanantai? Selvä. Kuinka monta kutakin on?" HeKeKee vastaa. ""Rohhirimiä tulee noin 8000, kaikki ratsumiehiä. Gondorilaisia tulee..." Majuri häkeltyy hieman "30 000. Huh huh." "Mitä?" HeKeKee älähtää. "Niin vähän? Odotin enemmänkin 50 000 sotilasta. Heitä on varmaan 100 000 tai enemmän. Tulemme olemaan hyvin tasaväkiset"
- Tiberius Auditore
(Aurinko on muuten pimennetty vieläkin Medeian toimesta, joten haarniskat eivät voi kiiltää auringossa. Ei sillä tosin ole paljon väliä.)
Kävelen ulos portille ja näen Leo Smithin, joka näyttää siltä, että olisi juossut maratonin.
"Niin? Mitä sait selville? Miksi he hyökkäsivät?" kysyn.- Michem De Auditore
''kurpizza kuka päästi sinut sisään''kysyn
- kurpizza_
''kurpizza kuka päästi sinut sisään''kysyn
"En minä nimeä kysynyt. Joku siellä muurilla. Miksi niin?" Juon pari lasia vettä, ja toivon humalan hälvenevän.
En löydä pimeässä perille, joten päätän lopulta laskeutua ja leiriytyä.
(Leo)
"Kuulamani mukaan, haltiat kyökkäsivät, koska he pelkäsivät. Heidän mielestään temppelinritarit ovat epävakaa ja uhkaava naapuri niin kauan, kun heitä johtaa joku Michem niminen. Toivoisin muuten, että pitäisitte minut täällä turvassa kunnes joku on käynyt hoitelemassa metsässä yhden wendigon", Leo sanoo.- Tiberius Auditore
"He pelkäävät ja sen takia hyökkäilevät? No nyt heillä on syytäkin pelätä." Sanon
"Ja mikä ihmeen wendigo?" Kysyn Leolta.
(Leo)
"Wendigo on kauhea hirviö. En tiedä, mistä se tänne tuli, mutta se aiheuttaa kylmyyttä ja pelkoa uhreilleen ja syö ihmisiä. Uskoisin, että se liittyy jotenkin tähän pimeyteen. Ettekö siis aio lopettaa sotaa? Outoa käytöstä sanon minä", Leo sanoo.- Tiberius Auditore
"Minä? Ei minulla ole auktoriteettia siihen. Katsos en ole Michem. Olen Tiberius Auditore" Sanon, vaikka mietin taukoamatta Michemin syrjäyttämistä.
"Siis hirviö, joka aiheuttaa kylmyyttä, pelkoa ja syö ihmisiä? Voisin lähettää haltia- tai kääpiöritareita sen perään, sillä niitä se ei varmaankaan syö." Sanon Leolle
(Leo)
"Uskon, että wendigo syö mitä tahansa lihaa, mitä eteensä saa", Leo sanoo.- Tiberius Auditore
"Varmaankin... Sinulla on varmaan nälkä tuon matkan jälkeen. Meillä on juuri ruokailu meneillään." Sanon. "Tuletko ruoalle?" kysyn.
- Tiberius Auditore
Kävelen takaisin ruokasaliin Rogerin luokse. "Nyt tiedän syyn haltioiden hyökkäykseen." Kuiskaan Rogerille.
(Roger)
"Miksi kuiskaamme? Kerro miksi he hyökkäsivät", Roger kuiskaa takaisin.
(Leo)
Leo päättää mennä syömään, koska on hyvin nälkäinen.- Tiberius Auditore
"He pelkäävät meitä ja etenkin johtajaamme." Kuiskaan
- Tiberius Auditore
"He pelkäävät meitä ja etenkin johtajaamme." Kuiskaan
"Itse asiassa meidän kannattaisi keskustella asiasta muualla." Kuiskaan Rogerille ja viiton häntä seuraamaan.
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
(Roger)
Roger miettii hetken. Hänen päässään liikkuu muutamia ajatuksia. "En tietenkään halua kannustaa ketään petturuuteen, mutta eikö johtajan syrjäyttäminen toisi rauhaa? Sinäkin olet mielestäni kuvannut häntä suhteellisen hyödyttömäksi ja stradekisesti vajaaksi, joten ei se olisi edes suuri menetys", Roger kuiskaa. Hän haluaa tietenkin rauhaa. Onhan petturuus hänenkin mielestään inhottava ajatus, mutta hän on tunnettu siitä, kuinka hän yleensä käyttää järkeään mieluummin kuin päätyy kuolemanvaaraan, josta ei ole varmuuksia selviytyä.- Tiberius Auditore
"Niin juuri. Säästäisimme sekä haltioiden että meidän hengen. Yleensä Suurmestari on täydellinen johtajaluonne ja nero, mutta Michem on jotain muuta. Saan myös suurimman osan joukoista puolellemme, joten tämän ei pitäisi olla erityisen vaikeaa. Mennään käytävään keskustelemaan, sillä Michem on pirullisen hyvä salakuuntelemaan." Kuiskaan Rogerille.
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
(Roger)
(Käytävässä) "Eihän meidän edes tarvitse vahingoittaa häntä ellei hän pullikoi vastaan. Riittää kunhan teemme hänet vaarattomaksi ja saamme kaikki puolellemme", Roger kuiskaa.- Tiberius Auditore
Kävelen hieman kauemmaksi ovesta, sillä Michem voi olla oven takana salakuuntelemassa.
"Niin juuri. Inkvisitio on aivan varmasti hänen puolellaan ja sen lisäksi varmaan muutamat sotilasyksiköt. Minun puolellani on ehdottomasti Ilmavoimat, Laivasto, Paladinit sekä suuri osa muistakin joukoista. Jos ei olisi pimeää, niin menisin heti haltioiden luokse solmimaan rauhansopimuksen." Sanon Rogerille.
(Roger)
"Tämä pimeys on vaikeuttanut elämäämme reilusti. Minä voin mennä haltioiden luokse ja pyytää rauhaa. Muuten lähettäisin Leon, joka osaa suunnistaa paremmin, mutta hän ei kuollaksensakaan menisi metsään sen "wendigon" takia", Roger sanoo.- Tiberius Auditore
"Kyllähän minäkin voisin kävellä, mutta se olisi aivan liian hidasta. Valoisassa lentäisin siivilläni tai hevosellani, joka olisi nopeaa. Ei se wendigo meitä kumpaakaan varmaan pysäyttäisi, mutta Leo ei taida olla taistelija.
Olisiko muuten status quo ante bellum-tilanne hyvä? Minä en ole varma." Sanon.
(Roger)
"Olen pahoillani, mutten osaa tuota kieltä", Roger sanoo.- Tiberius Auditore
"Kaunis kieli. Suosittelen opiskelemaan sen. Status quo ante bellum tarkoittaa sitä, että palaisimme tilanteeseen, jollaista oli ennen sotaa. Kukaan ei menettäisi toiselle rahaa, alueita, valtaa tai mitään muutakaan. Kaikki olisi niin kuin ennen tai ainakin melkein." Sanon Rogerille.
Medeia kävelee mökissä ärtyneenä ympyrää. Hänen oma taikansa kääntyi häntä vastaan. Sen typerän otuksen takia Medeia ei voi mennä ulos. Hän lysähtää lattialle miettimään.
Herään keittiön lattialta. En muista kaikkea, mitä olin ennen sammumista tehnyt. Hoippuroin ylös. Luokseni kävelee minun ikäiseni tyttö puhtaiden vaatteiden kanssa. Hän selittää minun saavan ne omakseni. Voisin antaa vanhat vaatteeni hänelle. Vaihtokauppa kelpaa kummallekin. Tyttö saa hienommat vaatteet. Minä taas en enään halua pukeutua viimeksi ruumiilla olleisiin vaatteisiin.
"Uudet" vaatteet ovat tyypilliset kotonani. Samaa sävyä viittani kanssa. Tyytyväisenä menen ulos ja katson ensimmäiseksi taivaalle. Horisontissa on kirkas valojuova, joka enteilee auringonnousua.- Tiberius Auditore
Katson ulos ja näen auringonnousun. "Aurinko nuosee hetken päästä. Voisin kohta lähteä sopimaan rauhasta, mutta jos he eivät halua rauhaa kanssamme, niin silloin aloitamme hyökkäyksen välittömästi. suunnitelma on jo valmis." Sanon Rogerille.
- kurpizza_
(Upupupupup! Up!)
Medeia päättää mennä mökistä ulos. Aurinko nousee kohta, tuskin se nimetön mörkö kirkastuvassa päivänvalossa hyökkää. Medeia ehti kävellä noin kymmenen metrin päähän mökistä, kun tuttu kylmä tuulahdus tuntui hänen selkänsä takana.
"Häivy!" Medeia kirkaisee. Takaisin mökkiin hän ei ainakaan mene. Vihaisena Medeia heittää pari ikävää taikaa kohti hirviötä. Ei vaikutusta. Hirviö tuli lähemmäs ja metsä tuntui kylmenevän ja pimenevän.
Kompuroidessaan tiheässä metsikössä Medeia käytti kaikki mieleen tulleet taiat. Hänen ja hirviön jälkeen jäi tuhovana, jossa oli enimmäkseen kynttilöitä, muutama balettiasu, kristallipallo ja runsaasti palaneita puita. Medeia ampui muutamia valoraketteja muistuttavia taikoja, ja ne antoivat hänelle hiukkasen etumatkaa. Lopulta hän pääsi valoisalle aukiolla, ja hirviö jätti hänet rauhaan. Medeia lysähti maahan väsyneenä. Mitä hän oli päästänyt rajan yli?- Tiberius Auditore
(huh. Tämä roolipeli on jo melkein kuollut.... Lisää eloa tänne NYT!))
Kävelen linnasta ulos. Aurinko on jo noussut hieman valo häikäisee minua. Vedän brutuspuvussa olevan punaisen huppuni päähäni ja levitän siipeni.
- kurpizza_
(Jep, laitetaan vaikka hengitys koneeseen, jos muu ei auta!)
Aurinko on noussut yhä korkeammalle. Tiberius häippäsi jonnekin ja mietin kenet hän on määrännyt seuraavaksi lapsenvahdiksi. Jostain syystä ajatus metsään menosta saa niskakarvani nousemaan pystyyn. (Wendigon vaikutusta.) Tilanne on outo, kylämme on melkein metsän keskellä enkä ole ikinä pelännyt metsään menoa. Päätän pysyä toistaiseksi tukikohdassa. Aurinko nousee tuskallisen hitaasti. Kapuan muurille nähdäkseni sen paremmin.
Medeia piirtää ympärilleen suojaavan kehän. Sen sisässä hän saisi mietiskellä rauhassa. Ympyrästä tulee epätasainen käden tärisemisen takia. - Tiberius Auditore
Katson lentäessäni maahan, sillä aurinko häikäisee minut ja en voi katsoa eteeni. Näen jonkinlaisen polun metsän keskellä. Laskeudun ja huomaan polun syntyneen kaatuneista ja palaneista puista. Polun varrella on epämääräistä roinaa. Päätän lähteä seuraamaan polkua, kunnes aurinko vähän siirtyy pois häikäisemästä minua.
- entinen korppi™
kiitos kärsivällisyydestä menen aloittamaan roolipeli seiskan
- Tiberius Auditore
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648