roolipeli 7

Michem De Auditore

nyt alkaa seitsemäs roolipeli

334

348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (en osallistu)

      (Mitä jos aloittaisitte puhtaalta pöydätä, voisitte saada enemmän osallistujia...)

      • Michem De Auditore

        ei tule kuuloonkaan!


      • HeKeKeKe
        Michem De Auditore kirjoitti:

        ei tule kuuloonkaan!

        En haluasi aloittaa uutta koska pitäisi keksiäkaikki hahmot jne, ja meidän itse keksimistä maailmoista ei ole tullut mitään.


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        En haluasi aloittaa uutta koska pitäisi keksiäkaikki hahmot jne, ja meidän itse keksimistä maailmoista ei ole tullut mitään.

        En jaksa keksiä hahmoja, joten jatketaan tätä.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        En jaksa keksiä hahmoja, joten jatketaan tätä.

        @Tiberius De Auditore
        milloin aiot luoda uuden hahmon roolipeliin?
        tapatatko hahmosi?
        kyllästytkö hahmoosi?
        harkittaisiinko vielä uutta roolipeliä?


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        @Tiberius De Auditore
        milloin aiot luoda uuden hahmon roolipeliin?
        tapatatko hahmosi?
        kyllästytkö hahmoosi?
        harkittaisiinko vielä uutta roolipeliä?

        Miksi loisin uuden hahmon? Muistaakseni sinä yritit ja se ei tainnut menestyä.
        En aio ainakaan vielä tappaa hahmoani. Peli sillä sujuu erittäin hyvin ja pidän nimestä. En ole kyllästynyt hahmooni.
        Mikä uusi peli ja missä maailmassa? En mielelläni pelaa futuristista tai nykyaikaa. Fantasia on hyvä.


    • (Jaahas... Siis jatketaan täällä.)

      Medeia säpsähtää metsästä kuuluvia askelia (todennäk. Tiberius, en tiedä missä hän menee) Hän oli saanut selville hirviön nimen, Wendigo, muttei kukaan näyttänyt tietävän miten se tapetaan.
      Medeia nousi ylös valmiina viskaamaan muutaman valoraketin ja rojun Wendigon niskaan.

      • Tiberius Auditore

        Metsän keskellä näyttä olevan jonkinlainen aukio. Päätän kävellä sinne ja jatkaa varmaan sen jälkeen matkaa kohti haltiapalatsia. Aurinko lämmittää, mutta silti tuntuu hieman viileältä sekä muutenkin jotenkin karmivalta. Saavun aukiolle ja näen jonkin hahmon aukion keskellä.


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        Metsän keskellä näyttä olevan jonkinlainen aukio. Päätän kävellä sinne ja jatkaa varmaan sen jälkeen matkaa kohti haltiapalatsia. Aurinko lämmittää, mutta silti tuntuu hieman viileältä sekä muutenkin jotenkin karmivalta. Saavun aukiolle ja näen jonkin hahmon aukion keskellä.

        Medeia kirkaisee nähdessään ihmisen muotoisen hahmon aukion reunassa. Hän viskaa hätäraketit päin Wendigoa. Seuraavaksi alkaa tavaroiden viskely: kynttilöitä, kiviä, multaa, heinää ja ukulele. Ukulele? Medeia ei tiennytkään osaavansa taikoa ukulelen!

        Wendigoa ei näy. Kohta se varmaan hyökkää taas hänen kimppuunsa... Medeia saa idean, ihme ettei hän hoksannut sitä aikaisemmin. Sitä se paniikki teettää.
        Hän mutisee loitsun ja muuttuu näkymättömäksi. Varmuuden vuoksi hän menee takaisin maahan makaamaan. Toivottavasti Wendigolla ei ole hyvä hajuaisti.


      • Michem De Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Medeia kirkaisee nähdessään ihmisen muotoisen hahmon aukion reunassa. Hän viskaa hätäraketit päin Wendigoa. Seuraavaksi alkaa tavaroiden viskely: kynttilöitä, kiviä, multaa, heinää ja ukulele. Ukulele? Medeia ei tiennytkään osaavansa taikoa ukulelen!

        Wendigoa ei näy. Kohta se varmaan hyökkää taas hänen kimppuunsa... Medeia saa idean, ihme ettei hän hoksannut sitä aikaisemmin. Sitä se paniikki teettää.
        Hän mutisee loitsun ja muuttuu näkymättömäksi. Varmuuden vuoksi hän menee takaisin maahan makaamaan. Toivottavasti Wendigolla ei ole hyvä hajuaisti.

        (boldog)[hahmo esittely roolipeli kuuden alkupuolella]
        kävelen HeKeKeen luokse ja kysyn''kekpaisiko liittoutuminen''
        (michem)
        väijyn madeiaa puun takana otan esiin lumotun-veitseni ja hyppään hänen kimppuunsa


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        (boldog)[hahmo esittely roolipeli kuuden alkupuolella]
        kävelen HeKeKeen luokse ja kysyn''kekpaisiko liittoutuminen''
        (michem)
        väijyn madeiaa puun takana otan esiin lumotun-veitseni ja hyppään hänen kimppuunsa

        (Mitä hemmettiä, Michem?! Mistä sinä tänne muka ilmestyit? Ja se on muuten aukio, joten siellä ei ole puita.)

        Ensin lentää rojua ja nyt ei näy ketään" mutisen katsellessani aukiolle. Vilkaisen nopeasti taakseni ja vedän miekkani esiin kuullessani jotakin. Ei ketään. Laitan miekan takaisin huotraan ja lähden kävelemään aukion keskikohtaa kohti.


    • (Onko se lintuinfluensasta kärsivä assassiini-inkkari siellä nyt vai ei?)

      • Michem De Auditore

        (on)


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        (on)

        Medeia kiroaa ja koittaa potkia tyhjästä ilmestynyttä päällekarkaajaa pois. Hän läsäyttää taian päin tämän naamaa.

        Nojaan tylsistyneenä muuriin. Kauempana metsässä näen outoja valon välähdyksiä. Pitäisikö tästä kertoa johonkin suuntaan?


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Medeia kiroaa ja koittaa potkia tyhjästä ilmestynyttä päällekarkaajaa pois. Hän läsäyttää taian päin tämän naamaa.

        Nojaan tylsistyneenä muuriin. Kauempana metsässä näen outoja valon välähdyksiä. Pitäisikö tästä kertoa johonkin suuntaan?

        Otan kaukoputken esiin ja katson sillä taistelua.


    • Tiberius Auditore

      Olen juuri kävelemässä metsästä aukiolle kun näen taas jonkun(Michem, joka ei voi hyökätä Medeian kimppuun, sillä Medeia on näkymättömänä.) ja hyppään takaisin metsään.

      • Michem De Auditore

        lennän metrin päähän madeiasta''et pääse karkuun''sanon ja suljen silmäni


    • "Ainahan voi yrittää." Medeia mutisee ja viskaa kasan ukuleleja aukiolle tullutta miestä (Michemiä) päin.

      • Michem De Auditore

        näen kuinka ukulelet sinkoavat minua päin''auts''hyppään pois ukulele kasasta nappaan yhden niistä ja alan soittaa sillä pyhää musiikkia


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        näen kuinka ukulelet sinkoavat minua päin''auts''hyppään pois ukulele kasasta nappaan yhden niistä ja alan soittaa sillä pyhää musiikkia

        Katson ukulelemusiikkia soittavaa miestä. "Kummallinen taistelumuoto" mietin. Kävelen etäämmälle ja lähden lentoon kohti metsäpalatsia.
        Jonkin ajan päästä laskeudun lähelle palatsia ja kävelen portille. Olen hermostunut, vaikka he eivät voi tunnistaa minua temppeliritariksi. "Onko HeKeKee tavattavissa? Minulla on huipputärkeää asiaa!" Huudan vartijoille.


    • (Täh?)

      Medeia irvistää, ja toivoo että puolienkeli olisi sitttenkin tappanut hänet. Vai onko tämä jokin uusi kidutustyyli? Medeia muuttuu takaisin näkymättömäksi ja hipsii kauemmaksi.

      • Neloth

        Ilmoittaudun mukaan. Ostin eilen uuden puhelimen jossa toimii netti. Ja Nelothilla mennään.


      • Neloth

        Ilmoittaudun mukaan. Ostin eilen uuden puhelimen jossa toimii netti. Ja Nelothilla mennään.


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Ilmoittaudun mukaan. Ostin eilen uuden puhelimen jossa toimii netti. Ja Nelothilla mennään.

        teen ukulelen avulla äänihommelin joka laittaa madeian taas näkyviin''eipäs karkailla''sanon ja alan soittaa kovempaa


    • kurpizza_

      (Jee! Neloth tuli takaisin!)

      Medeian mielessä vilahtaa kasa vaihtoehtoja siitä, mihin ukulelen rämpyttäjä voisi soittimensa tunkea... Raivostuttavampi kuin Apollon ja Hermes yhteensä.
      "Apollonkin kadehtisi tuollaista soittoa." hän huomauttaa lipevästi.

      • Michem De Auditore

        lopetan soiton''hyödytöntä''mutisen ja alan lähestyä madeiaa


    • Tiberius Auditore

      (On kyllä tylsää, kun pitää odottaa HeKeKeen vastausta. Pelaan sen aikaa
      I Legioonan Legaatilla ja ehkä muillakin hahmoilla. Legaatti on kääpiö, jolla on ruskeat hiukset ja ruskea parta. Teen ehkä tarkemman esittelyn joskus.)

      Legaatti seisoo muurin päällä ja katsoo ulos marssivia joukkoja. Tiberius yrittää sopia rauhan, mutta armeijat menevät silti hyökkäysvalmiuteen rauhansopimuksen epäonnistumisen varalta. Lähes kaikki tukikohdassa olevat ilmavoimien yksiköt lentävät myös pois.

    • kurpizza_

      (Michem, se on Medeia ei Madeia...)

      Medeia perääntyy automaattisesti.
      "Kuka sinä olet?" hän kysyy.

      Käveleskelen edestakaisin muurilla. Olen niin keskittynyt seuraamaan ulos marssivaa armeijaa, että melkein törmään/kompastun kääpiöön. Ei ole minun vikani, en ole kovin useasti törmännyt minua lyhyempiin otuksiin.
      "Anteeksi." sanon.

      • Tiberius Auditore

        Legaatti vilkaisee Kurpizzaa. Näyttää Tiberiuksen mainitsemalta tytöltä. "hmmm... Oletko kenties Kurpizza?" Legaatti kysyy.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Legaatti vilkaisee Kurpizzaa. Näyttää Tiberiuksen mainitsemalta tytöltä. "hmmm... Oletko kenties Kurpizza?" Legaatti kysyy.

        ''sinun ei kuulu tietää sitä''vastaan ja hyökkään madeian kimppuun


    • kurpizza_

      (Medeia! E-kirjaimella.)

      Medeia hätkähtää ja tekee taialla muurin eteensä.
      "Kyllä minun kuuluu tietää kuka yrittää tappaa minut." hän sanoi. "Oletko jotain Tiberiuksen sukulaisia? Vihaisina teissä on todella paljon samaa..."

      Tuijotan kääpiötä kummastuneena.
      "Juu. Olenhan minä." vastaan.

      • Tiberius Auditore

        "Tiberius taisi mainita sinut. Sinä kuulemma aioit lähteä auringon noustua. Mitä teet vielä täällä?" Legaatti kysyy.


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Tiberius taisi mainita sinut. Sinä kuulemma aioit lähteä auringon noustua. Mitä teet vielä täällä?" Legaatti kysyy.

        Punastun.
        "Metsässä on jotain outoa." tartun kääpiötä kädestä ja raahaan hänet siihen päähän muuria, joka on lähinnä metsää. (?) "Siellä on jotain kylmää ja ahdistavaa."


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Punastun.
        "Metsässä on jotain outoa." tartun kääpiötä kädestä ja raahaan hänet siihen päähän muuria, joka on lähinnä metsää. (?) "Siellä on jotain kylmää ja ahdistavaa."

        Legaatti katsoo metsää kohti. "Ei siellä mitään ole!" hän huudahtaa. "Mennäänkö katsomaan?" Legaatti kysyy Kurpizzalta


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        Legaatti katsoo metsää kohti. "Ei siellä mitään ole!" hän huudahtaa. "Mennäänkö katsomaan?" Legaatti kysyy Kurpizzalta

        "Voidaan mennä." totean. Pitäähän minun jossain vaiheessa päästä typerästä fobiastani.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Voidaan mennä." totean. Pitäähän minun jossain vaiheessa päästä typerästä fobiastani.

        "No tule sitten." Legaatti sanoo ja kävelee portin luokse. Portti avataan käskystä ja Legaatti kävelee ulos metsää kohti.


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        "No tule sitten." Legaatti sanoo ja kävelee portin luokse. Portti avataan käskystä ja Legaatti kävelee ulos metsää kohti.

        Kävelen kääpiön perässä. Mitä lähemmäksi menen, sitä enemmän käsiäni kylmää. Täristen työnnän yrttejä nyrkillisen suuhuni. Metsä näyttää luonnottoman pimeältä.


      • I Legio Legate
        kurpizza kirjoitti:

        Kävelen kääpiön perässä. Mitä lähemmäksi menen, sitä enemmän käsiäni kylmää. Täristen työnnän yrttejä nyrkillisen suuhuni. Metsä näyttää luonnottoman pimeältä.

        Legaatti kävelee metsään. "Näetkö? Ei täällä ole mitään. Vain puita." Legaatti sanoo naurahtaen Kurpizzalle.


    • täyttääpaskaaa

      tunkekaa v*ttuun roolipelinne

      • pilkunviilaaja

        Tee ite parempi. Ja saanen huomattaa että mainitsemasi ruumiinosa on vittu vasta viiden lapsen jälkeen.

        Eräs Norjalainen, voisitko ystävällisesti ja kauniisti painua yllä mainittuun ruumiinosaan hakemaan sitä perkeleen panoseuraasi.


      • Eräs norjalainen
        pilkunviilaaja kirjoitti:

        Tee ite parempi. Ja saanen huomattaa että mainitsemasi ruumiinosa on vittu vasta viiden lapsen jälkeen.

        Eräs Norjalainen, voisitko ystävällisesti ja kauniisti painua yllä mainittuun ruumiinosaan hakemaan sitä perkeleen panoseuraasi.

        En valitettavasti voi. Olen panoseuraa vailla.


    • Eräs norjalainen

      Olen panoseuraa vailla.

      • Michem De Auditore

        lennän muurin yli''vihdoin siivistä on hyötyä'' huitaisen medeiaa lumotulla puukollani


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        lennän muurin yli''vihdoin siivistä on hyötyä'' huitaisen medeiaa lumotulla puukollani

        (Käsitit muurin hiukkasen väärin, mutta nooh... Olisi pitänyt selittää tarkemmin.)

        Medeia inahtaa, kun veitsi viiltää haavan hänen käteensä. Se ei ole kovin syvä, mutta miksi siitä valuu noin paljon verta. Hän huitaisee kädellään puolienkeliä ja säikähtää veren määrää.
        Rauhoitu, monet haavat näyttävät pahemmilta kuin ovat. Pitää vain päästä tästä neropatista eroon.
        "Häivy, senkin korppikotka!" Medeia huutaa. Hän sutaisee jalallaan epäselvän pentagrammin hiekkaan, maa hänen jaloissaan on veressä. Ainakin taian pitäisi tällä määrällä toimia nopeammin.

        Tuijotan metsikköä. Kalpenen. Jokin on nyt hullusti. Sitten tajuan jotain.
        "Tule pois. Siellä on aivan varmasti vaarallista. Kuuntele, linnut eivät laula." sanon epätoivoisena. Linnut eivät tosiaan laulaneet.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Käsitit muurin hiukkasen väärin, mutta nooh... Olisi pitänyt selittää tarkemmin.)

        Medeia inahtaa, kun veitsi viiltää haavan hänen käteensä. Se ei ole kovin syvä, mutta miksi siitä valuu noin paljon verta. Hän huitaisee kädellään puolienkeliä ja säikähtää veren määrää.
        Rauhoitu, monet haavat näyttävät pahemmilta kuin ovat. Pitää vain päästä tästä neropatista eroon.
        "Häivy, senkin korppikotka!" Medeia huutaa. Hän sutaisee jalallaan epäselvän pentagrammin hiekkaan, maa hänen jaloissaan on veressä. Ainakin taian pitäisi tällä määrällä toimia nopeammin.

        Tuijotan metsikköä. Kalpenen. Jokin on nyt hullusti. Sitten tajuan jotain.
        "Tule pois. Siellä on aivan varmasti vaarallista. Kuuntele, linnut eivät laula." sanon epätoivoisena. Linnut eivät tosiaan laulaneet.

        Legaatti kuuntelee hetken aikaa. Linnut eivät tosiaan laula. "Sitten täällä on varmasti niitä haltioita väijymässä. Tyypillistä heille." Legaatti sanoo.
        "Tulkaa esiin, senkin pelkurit! Tulkaa tappelemaan!" Legaatti huutaa metsään.


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        Legaatti kuuntelee hetken aikaa. Linnut eivät tosiaan laula. "Sitten täällä on varmasti niitä haltioita väijymässä. Tyypillistä heille." Legaatti sanoo.
        "Tulkaa esiin, senkin pelkurit! Tulkaa tappelemaan!" Legaatti huutaa metsään.

        Kääpiön käytös rentouttaa hieman. En kyllä ole koskaan kuullut lintujen pelkäävän haltioita.
        Metsästä ei kuulu edes huutoa pakenevien eläinten ääniä.
        "Haltiat olisivat jo ampuneet meidät." sanon varovaisesti. Kääpiöt voivat olla vihaisina vaarallisia. "Vai mitä hipit?" huudan kovalla äänellä. Jos metsässä olisi haltioita, he ampuisivat nyt varmasti.
        Ei mitään.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Kääpiön käytös rentouttaa hieman. En kyllä ole koskaan kuullut lintujen pelkäävän haltioita.
        Metsästä ei kuulu edes huutoa pakenevien eläinten ääniä.
        "Haltiat olisivat jo ampuneet meidät." sanon varovaisesti. Kääpiöt voivat olla vihaisina vaarallisia. "Vai mitä hipit?" huudan kovalla äänellä. Jos metsässä olisi haltioita, he ampuisivat nyt varmasti.
        Ei mitään.

        "Jospa heillä ei ole jousipyssyä?" Legaatti sanoo. Haltioilla tosin taitaa olla lähes aina jousipyssy. "No tullaan sitten..." Legaatti mutisee ja kävelee Kurpizzan luokse.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Jospa heillä ei ole jousipyssyä?" Legaatti sanoo. Haltioilla tosin taitaa olla lähes aina jousipyssy. "No tullaan sitten..." Legaatti mutisee ja kävelee Kurpizzan luokse.

        hyppään lähemmäs medeiaa ja huitaisen häntä lumotulla-puukolla naamaan''et pääse pakoon''


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Jospa heillä ei ole jousipyssyä?" Legaatti sanoo. Haltioilla tosin taitaa olla lähes aina jousipyssy. "No tullaan sitten..." Legaatti mutisee ja kävelee Kurpizzan luokse.

        Nyökkään helpottuneena kääpiön tullessa pois metsän lähettyviltä. Metsä näytti muuttuneen pimeämmäksi ja minua paleli jo sen verran paljon, että meinasin kiskoa avata salamurhaaja-kaavun ja kiskoa sen ylleni. (Oletan niiden olevan lämpimiä, koska assassiinien pitää näköjään viettää aika paljon aikaa tien päällä) Onneksi muistan, että minulla ei edes pitäisi olla sellaista.
        "Ihan kuin siellä olisi jokin..." epäröin. Mörkö? Kuulostaisin kaupungin keskellä kasvaneelta kakaralta. "Miten kääpiöt tuntevat taikuutta?"


      • Michem De Auditore kirjoitti:

        hyppään lähemmäs medeiaa ja huitaisen häntä lumotulla-puukolla naamaan''et pääse pakoon''

        Medeia kirahtaa. Hänen kasvoistaan valuu norona verta. Tämän parantamisessa menee kauemmin, hän ajattelee.
        "Sinähän pidät soittamisesta." hän toteaa kiukkuisena puolienkelille ja nakkaa toisen läjän ukuleleja (ei järin ekologista) tämän niskaan. Pentagrammi hohtaa kirkkaampana ja Medeia pääsee karkuun.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Nyökkään helpottuneena kääpiön tullessa pois metsän lähettyviltä. Metsä näytti muuttuneen pimeämmäksi ja minua paleli jo sen verran paljon, että meinasin kiskoa avata salamurhaaja-kaavun ja kiskoa sen ylleni. (Oletan niiden olevan lämpimiä, koska assassiinien pitää näköjään viettää aika paljon aikaa tien päällä) Onneksi muistan, että minulla ei edes pitäisi olla sellaista.
        "Ihan kuin siellä olisi jokin..." epäröin. Mörkö? Kuulostaisin kaupungin keskellä kasvaneelta kakaralta. "Miten kääpiöt tuntevat taikuutta?"

        Legaatti kävelee Kurpizzan luokse. "Hiljaista oli. Ei siellä tainnut ketään olla. Varmaankin me vain pelästytimme kaikki linnut ja muut eläimet pois." Legaatti sanoo Kurpizzalle ja vilkaisen metsää kohti. Ei näy ketään.


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        Legaatti kävelee Kurpizzan luokse. "Hiljaista oli. Ei siellä tainnut ketään olla. Varmaankin me vain pelästytimme kaikki linnut ja muut eläimet pois." Legaatti sanoo Kurpizzalle ja vilkaisen metsää kohti. Ei näy ketään.

        "Ai. Se on hyvä." sanon. "Minun kai kannattaa sitten lähtä."


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Ai. Se on hyvä." sanon. "Minun kai kannattaa sitten lähtä."

        "Lähde milloin haluat." Legaatti sanoo ja lähtee kävelemään takaisin linnoitusta kohti.


      • Neloth
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Lähde milloin haluat." Legaatti sanoo ja lähtee kävelemään takaisin linnoitusta kohti.

        Kävelen metsässä ja näen aukion. Aukiolla näen noidan joka heittelee Michemiä ukuleleilla. Näky huvittaa minua ja päätän mennä lähemmäs "Michem, onko hän sinun uusi tuttavuus? Näytät olevan pinteessä" sanon nauraen vahingoniloisesti. Mietin kumpaa iskeä salamalla. Olisi toki sääli ampua toista pimeää maagia, joten päätän hieman ojentaa Michemiä. Kysyn Medeialta "tarvitsetko apua?"


      • Michem De Auditore
        Neloth kirjoitti:

        Kävelen metsässä ja näen aukion. Aukiolla näen noidan joka heittelee Michemiä ukuleleilla. Näky huvittaa minua ja päätän mennä lähemmäs "Michem, onko hän sinun uusi tuttavuus? Näytät olevan pinteessä" sanon nauraen vahingoniloisesti. Mietin kumpaa iskeä salamalla. Olisi toki sääli ampua toista pimeää maagia, joten päätän hieman ojentaa Michemiä. Kysyn Medeialta "tarvitsetko apua?"

        (@neloth
        medeia häipyi jo)
        istun ukulele pinon päällä ja soitan yhdellä niistä balladia isästäni kunnes kuulen nelothin äänen''neloth''tokaisen hiljaa


    • Natha de Maximuksen

      (pääsenkö vielä mukaan??? olen muuten Natha de Maximuksen tytär)

      Kuulen ukulelen kilinää. Hävähdän ympärilleni ja huomaan tuntemattoman henkilön istumassa kivellä ukelele kainalossa. "Hei kuka sinä olet?"

      • Tiberius Auditore

        (Kaikki pääsevat mukaan! Tosin sinun kannattaisi varmaan esitellä hahmosi ensin.
        Nimi, rotu, ulkonäkö...)


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Kaikki pääsevat mukaan! Tosin sinun kannattaisi varmaan esitellä hahmosi ensin.
        Nimi, rotu, ulkonäkö...)

        hyppään pois pinon päältä ja tökkään ukulelen siihen ''olen Michem De Auditore kukas sinä olet''kysyn


    • kurpizza_

      Medeia on sitten jossain minulle tuntemattomassa paikassa parantelemassa haavojaan ja korviaan.

      Tuijotan kääpiön perään. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. En halua mennä metään, mutta minulla ei ole oikeastaan mitään asiaa tukikohtaan. Lopulta päätän.
      Teen U-käännöksen ja juoksen toiseen metsään. Se vaikuttaa huomattavasti mukavammalta, vaikkei se kovin tuttu minulle olekaan.

      • Tiberius Auditore

        (Itse asiassa koko alue tukikohdan ympärillä on käytännössä samaa metsää.)

        Alan hiljaa kyllästyä odottamiseen. "Onko se HeKeKee paikalle?! Minulla olisi ERITTÄIN TÄRKEÄÄ asiaa!" Karjun vartijoille.

        Legaatti kävelee takaisin tukikohtaan komentamaan.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Itse asiassa koko alue tukikohdan ympärillä on käytännössä samaa metsää.)

        Alan hiljaa kyllästyä odottamiseen. "Onko se HeKeKee paikalle?! Minulla olisi ERITTÄIN TÄRKEÄÄ asiaa!" Karjun vartijoille.

        Legaatti kävelee takaisin tukikohtaan komentamaan.

        Portit avautuvat aavemaisen hiljaa, itsekseen. Missän ei ole ketään näkyvissä.


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Portit avautuvat aavemaisen hiljaa, itsekseen. Missän ei ole ketään näkyvissä.

        Kävelen varovasti sisään ja katson joka suuntaan. Vasemmalle, oikealle, eteen, taakse ja ylös. Ketään ei näy eikä kuulu missään. Pidän huppuni tiukasti päässäni . Toisen käden pidän valmiina taikomaan ja toisen valmiina vetämään miekan esiin.


    • kurpizza_

      (Mikä metsä poltettiin?)

      Kuulen läheiseltä aukiolta puhetta. Hiivin lähemmäs, ja näen jotain hyvin kummallista: Michem ja Neloth ja joku tyttö puhelevat keskenään ison ukulele-kasan luona. Aikooko Michem varustaa armeijansa niillä?
      "Arvasinhan." mutisen itsekseni. "Neloth on hengissä."

      (Uudelle roolipelaajalle tiedoksi: Päähahmoni, eli Kurpizza, on lyhyt, 18-vuotias. Ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. Medeia taas on vanha muori, jolla on arpia kasvoissaan.)

      • Tiberius Auditore

        (Metsä kaupungin molemmilta puolilta. Ei se tainnut kokonaan palaa, mutta osa siitä. Sekoitatko taas kaupungin ja tukikohdan? Tosin kaupunkeja ja jonkinlaisia tukikohtia on useita, joten minun kannattaisi varmaan nimetä ne jotenkin.)

        (Ja uudelle roolipelaajalle: Päähahmoni on puolienkeli. Pitkä, Siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset. Michemin veli ja yksi Temppeliritarien korkeimmista johtajista sekä Paladinien johtaja)


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Metsä kaupungin molemmilta puolilta. Ei se tainnut kokonaan palaa, mutta osa siitä. Sekoitatko taas kaupungin ja tukikohdan? Tosin kaupunkeja ja jonkinlaisia tukikohtia on useita, joten minun kannattaisi varmaan nimetä ne jotenkin.)

        (Ja uudelle roolipelaajalle: Päähahmoni on puolienkeli. Pitkä, Siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset. Michemin veli ja yksi Temppeliritarien korkeimmista johtajista sekä Paladinien johtaja)

        (Hehe, taitaa Tibessä ulkonäön perusteella virrata hiukan haltiaverta. Mutta se on ylimystössä aika yleistä...)

        Kaupungissa ei ole näkyvissä ketään. Vain soihdut valaisevat pääkatua joka vie linnalle. Kaupungin takana kohoaa kukkula. Sen rinteitä kiertää tiheä metsä, ja sen päällä on suuri linna jonka tornit kohoavat ylöspäin kuin männyt. Linnan suunnalta kuuluu hiljaista, vienoa musiikkia.


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        (Hehe, taitaa Tibessä ulkonäön perusteella virrata hiukan haltiaverta. Mutta se on ylimystössä aika yleistä...)

        Kaupungissa ei ole näkyvissä ketään. Vain soihdut valaisevat pääkatua joka vie linnalle. Kaupungin takana kohoaa kukkula. Sen rinteitä kiertää tiheä metsä, ja sen päällä on suuri linna jonka tornit kohoavat ylöspäin kuin männyt. Linnan suunnalta kuuluu hiljaista, vienoa musiikkia.

        "Musiikkia? On tuo kuitenkin paljon parempaa kuin se ukulelerämpytys..." Mietin ja kävelen linnaa kohti.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Musiikkia? On tuo kuitenkin paljon parempaa kuin se ukulelerämpytys..." Mietin ja kävelen linnaa kohti.

        poistun vastausta odottamatta ja päätän lähteä tappamaan haltijoita


      • Michem De Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        poistun vastausta odottamatta ja päätän lähteä tappamaan haltijoita

        (boldog)[toinen hahmoni esittely roolipeli kuuden alkupuolella]
        ''HeKeKee kelpaisiko liittoutuminen''kysyn
        (michem) matkaan hevosrirarin kyydissä haltijoiden paikkaa(sinne jossa on tiberius) kohti


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        (boldog)[toinen hahmoni esittely roolipeli kuuden alkupuolella]
        ''HeKeKee kelpaisiko liittoutuminen''kysyn
        (michem) matkaan hevosrirarin kyydissä haltijoiden paikkaa(sinne jossa on tiberius) kohti

        Rajajääkärit pysäyttävät Michemin rajalla. "Anteeksi, herra, mutta ette voi mennä eteenpäin. Rajan takana on haltioiden maat ja siellä on vaarallista." Rajajääkäriupseeri sanoo Michemille ja ratsumiehelle.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Rajajääkärit pysäyttävät Michemin rajalla. "Anteeksi, herra, mutta ette voi mennä eteenpäin. Rajan takana on haltioiden maat ja siellä on vaarallista." Rajajääkäriupseeri sanoo Michemille ja ratsumiehelle.

        hyppään pois hevosen selästä''tehtävääni kuuluu että minä menen sinne''sanon rajajääkärille


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        hyppään pois hevosen selästä''tehtävääni kuuluu että minä menen sinne''sanon rajajääkärille

        "Rajalla on meneillään eräänlainen herrasmiessopimus. Älä siis mielellään hyökkää." Rajajääkäriupseeri sanoo ja osoittaa rajan toisella puolella olevia haltiarajavartioita. "Kumpikaan ei hyökkää. Eräänlainen aselepo ilman sopimusta. Se on hyvä näin, joten ole kiltti äläkä riko tätä herrasmiessopimustamme." Rajajääkäri upseeri sanoo Michemille.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Rajalla on meneillään eräänlainen herrasmiessopimus. Älä siis mielellään hyökkää." Rajajääkäriupseeri sanoo ja osoittaa rajan toisella puolella olevia haltiarajavartioita. "Kumpikaan ei hyökkää. Eräänlainen aselepo ilman sopimusta. Se on hyvä näin, joten ole kiltti äläkä riko tätä herrasmiessopimustamme." Rajajääkäri upseeri sanoo Michemille.

        (Tiberius vähennä temppelinritarien liikuttamista suurin osa on minun hallinnassani äläkä myöskään nimeä kaupunkeja ilman lupaani koska nekin minun hallinnassa tuliko selväksi)
        ''Herrasmies-sopimus ei käy päinsä' sanon hypätessäni hevosen selkään
        ratsastan rajan toiselle puolelle(?)


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        (Tiberius vähennä temppelinritarien liikuttamista suurin osa on minun hallinnassani äläkä myöskään nimeä kaupunkeja ilman lupaani koska nekin minun hallinnassa tuliko selväksi)
        ''Herrasmies-sopimus ei käy päinsä' sanon hypätessäni hevosen selkään
        ratsastan rajan toiselle puolelle(?)

        (No mutta luuletko pitäväsi heidän luottamuksesna täysin vastuuttomalla ja erittäin itsekkäällä käytöksellä? Lisäksi tulen kaappaamaan vallan tulevaisuudessa tarvittaessa vaikka haltioiden avustuksella, joten et ole kuvioissa kauaa. Sitten nimeä kaupungit mukaani.
        Lisäksi olen alkanut hiljalleen ottaa lisää joukkoja hallintaani sinun seikkaillessa muualla. Aloita sisällissota, jos käytökseni häiritsee. Se olisikin jännää.)

        (Ja lisäksi: Muistaakseni Haltiat paransivat omaa rajavartioaan, joten tulet kuolemaan ratsastaessasi heidän mailleen. Minä en kuollut, koska lensin ja haltioilla ei taida olla ilmantorjuntaa.)

        "Mutta tulette kuolemaan siellä!" Rajajääkäriupseeri huutaa perään.

        Kävelen kukkulan päällä olevaa haltialinnaa kohti.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (No mutta luuletko pitäväsi heidän luottamuksesna täysin vastuuttomalla ja erittäin itsekkäällä käytöksellä? Lisäksi tulen kaappaamaan vallan tulevaisuudessa tarvittaessa vaikka haltioiden avustuksella, joten et ole kuvioissa kauaa. Sitten nimeä kaupungit mukaani.
        Lisäksi olen alkanut hiljalleen ottaa lisää joukkoja hallintaani sinun seikkaillessa muualla. Aloita sisällissota, jos käytökseni häiritsee. Se olisikin jännää.)

        (Ja lisäksi: Muistaakseni Haltiat paransivat omaa rajavartioaan, joten tulet kuolemaan ratsastaessasi heidän mailleen. Minä en kuollut, koska lensin ja haltioilla ei taida olla ilmantorjuntaa.)

        "Mutta tulette kuolemaan siellä!" Rajajääkäriupseeri huutaa perään.

        Kävelen kukkulan päällä olevaa haltialinnaa kohti.

        HeKeKee katselee ulos kuninkaan valtaistuinsalin ikkunasta. "Sieltä hän tulee."HeKeKee miettii. Haltiakuningas Legolas näppäilee luuttua istuimellaan. HeKeKee nosta taas huilun huulilleen ja alkaa soittaa. Hänen veljensä Tharelas soittaa harppua yhden pilarin vieressä. Kappale on haltioiden valmistautumisrituaali, jonka he suorittavat ennen sotaanlähtöä.


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        HeKeKee katselee ulos kuninkaan valtaistuinsalin ikkunasta. "Sieltä hän tulee."HeKeKee miettii. Haltiakuningas Legolas näppäilee luuttua istuimellaan. HeKeKee nosta taas huilun huulilleen ja alkaa soittaa. Hänen veljensä Tharelas soittaa harppua yhden pilarin vieressä. Kappale on haltioiden valmistautumisrituaali, jonka he suorittavat ennen sotaanlähtöä.

        Saavun linnan lähelle ja katson kaukoputkella linnaa. "Tuolla on joku... Hän taitaa olla HeKeKee..." mutisen itsekseni.


      • Tiberius Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Saavun linnan lähelle ja katson kaukoputkella linnaa. "Tuolla on joku... Hän taitaa olla HeKeKee..." mutisen itsekseni.

        (Eikö kukaan jatka enää tätä roolipeliä?)

        Kierrän linnaa, kunnes löydän sopivan kohdan kiivetä, sillä lentäminen paljastaisi minut heti. Lähden kiiveämään linnan seiniä pitkin ylös jotakin ikkunaa kohti.
        (Voiko linnan seiniä pitkin kiivetä jotenkin?)


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Eikö kukaan jatka enää tätä roolipeliä?)

        Kierrän linnaa, kunnes löydän sopivan kohdan kiivetä, sillä lentäminen paljastaisi minut heti. Lähden kiiveämään linnan seiniä pitkin ylös jotakin ikkunaa kohti.
        (Voiko linnan seiniä pitkin kiivetä jotenkin?)

        (Hmm, periaatteessa se olisi mahdollista mutta se on vaivalloista. Pääportti linnaan tosin on auki eikä vartioita ole mailla halmeilla)


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        (Hmm, periaatteessa se olisi mahdollista mutta se on vaivalloista. Pääportti linnaan tosin on auki eikä vartioita ole mailla halmeilla)

        (Teräshansikkaani ovat kiipeilyyn suunnitellut, mutta portti taitaa olla paljon helpompi.)

        Kävelen linnan sisään. Vartijoita ei näy missään. Se on epäilyttävää, sillä assassiinit voisivat soluttautua sisään ja piiloutua helposti. Kävelen linnan käytävillä varovaisesti huppu tiukasti päässäni.


    • Eräs norjalainen

      Olen panoseuraa vailla.

    • kurpizza_

      (Minä ainakin vielä pelaan)

      Hermostutavaa kävellä autiossa metsässä. Lintujen laulua ei kuulu, enkä ole vielä nnistunut nkemään yhden yhtä oravaa. En jäänyt seuraamaan Michemin ja Nelothin ja sen oudon tytön juttelua.
      Kuvittelin heidän aiheuttaneen metsän hiljaisuuden. Niskakarvani nousevat pystyyn ja kovennan askelteni tahtia. Metsässä olo on hermostuttavaa. Citadell on enään vähän matkan päässä, ja siellä tuskin on sotilaita.
      Käännyn kuullessani rasahduksen, mutta mitään ei näy. Yhtäkkiä tuli hyytävän kylmä. Tosiaan. Pelkkiä haltioita. Heidänhän tapoihin kuuluu eläinten pelottelu.
      Siinä tuijottaessani pensaikosta ilmestyy musta ja kylmä otus. Täristen kaivan veitsen taskustani ja heitän. Se kimpoaa sivuun. Otus lähtee juoksemaan kohti.
      Kirkaisen ja lähden juoksemaan citadelia kohti.

      (Oli aikaa kirjoittaa pidempi, anteeksi. Medeia ei voi vielä ilmestyä, koska ropen aikaa on kulunut vasta niin vähän...)

    • Pelaan kyllä, mutta hahmoni on leiriytynyt, eikä tee mitään vähään aikaan.

    • Tiberius Auditore

      (Etkö leiriytynyt pimeyden takia? Nyt on jo aamu. Ja voisihan se Wedingo hyökätä sinunkin kimppuusi joskus. Ja missä ovat Siiliö ja Michem?)

      Jatkan harhailua linnan käytävillä. Ketään ei ole tullut vielä vastaan. Kävelen sitä huonetta kohti, josta kuuluu musiikia.

      Joukot ovat leiriytyneet lähelle rajaa, mutta niin, että niitä ei voi nähdä haltioiden puolelta. Legaatti on vieläkin tukikohdassa.

      • Michem De Auditore

        hiivin portista sisään ja huomaan tiberiuksen''mitä hän täällä tekee''tokaisen hiljaan ja alan seuraamaan häntä


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        hiivin portista sisään ja huomaan tiberiuksen''mitä hän täällä tekee''tokaisen hiljaan ja alan seuraamaan häntä

        (Itse asiassa olen jo linnan yläkerrassa. Ja miten pääsit haltioiden rajavartioston läpi?)
        Kuulen läheltä jotakin. Piiloudun kulman taakse ja vedän oikean käden rannekkeen terän esiin.


      • Michem De Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Itse asiassa olen jo linnan yläkerrassa. Ja miten pääsit haltioiden rajavartioston läpi?)
        Kuulen läheltä jotakin. Piiloudun kulman taakse ja vedän oikean käden rannekkeen terän esiin.

        huomaan kun tiberius meni kulman taakse''huh''


      • Tiberius Auditore
        Michem De Auditore kirjoitti:

        huomaan kun tiberius meni kulman taakse''huh''

        En kuule askelia. Kukaan ei taida seurata minua enää, mutta päätän varmistaa vielä tilanteen. Vedän terän takaisin ja otan esiin viittani alla olevan varsijouseni. Varsijousi on pienehkö, mutta tehokas. Se on puinen ja metalliosat ovat koristeltu kauniilla kaiverruksilla. Viritän jouseni, jota pitelen yhdellä kädellä ja käännyn kulman taakse tähdäten jousellani Michemiä kohti.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        En kuule askelia. Kukaan ei taida seurata minua enää, mutta päätän varmistaa vielä tilanteen. Vedän terän takaisin ja otan esiin viittani alla olevan varsijouseni. Varsijousi on pienehkö, mutta tehokas. Se on puinen ja metalliosat ovat koristeltu kauniilla kaiverruksilla. Viritän jouseni, jota pitelen yhdellä kädellä ja käännyn kulman taakse tähdäten jousellani Michemiä kohti.

        ''Tiberius miksi olet haltijoiden tukikohdassa''kysyn


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''Tiberius miksi olet haltijoiden tukikohdassa''kysyn

        "Mitä hemmettiä Michem tekee täällä?! Hän on täällä täydessä kuolemanvaarassa" Mietin. "Hän ei kuitenkaan välttämättä tunnista minua..." Mietin...
        "Kädet ylös tai ammun!" Karjaisen ja alan kävellä hitaasti Michemiä kohti osoittaen häntä varsijousellani.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Mitä hemmettiä Michem tekee täällä?! Hän on täällä täydessä kuolemanvaarassa" Mietin. "Hän ei kuitenkaan välttämättä tunnista minua..." Mietin...
        "Kädet ylös tai ammun!" Karjaisen ja alan kävellä hitaasti Michemiä kohti osoittaen häntä varsijousellani.

        ''tiberius oletko järjiltäsi petät minut vain koska haluat vallan eikö niin''


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''tiberius oletko järjiltäsi petät minut vain koska haluat vallan eikö niin''

        Taidan kertoa kaiken. "Haltiat haluavat sinut pois vallasta. Muuten he jatkavat sotaa.
        Pyhä valani oikeuttaa minut toimimaan temppeliritarien parhaaksi, eli syrjäyttämään sinut. Näin säästämme ritarikuntamme pitkältä sodalta. Ole viisas, ja luovu vallasta. Se on oman kansasi hyväksi." Sanon Michemille laskiessani varsijousen alas.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Taidan kertoa kaiken. "Haltiat haluavat sinut pois vallasta. Muuten he jatkavat sotaa.
        Pyhä valani oikeuttaa minut toimimaan temppeliritarien parhaaksi, eli syrjäyttämään sinut. Näin säästämme ritarikuntamme pitkältä sodalta. Ole viisas, ja luovu vallasta. Se on oman kansasi hyväksi." Sanon Michemille laskiessani varsijousen alas.

        ''en luovu vallastani eikö me voitaisi vain laittaa haltijat luulemaan että olen pois vallasta''


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''en luovu vallastani eikö me voitaisi vain laittaa haltijat luulemaan että olen pois vallasta''

        "Kyllä me voitaisiin, mutta he huomaisivat huonon hallitsemistyylisi, jota pitää muuttaa. Voit siis pitää vallan, mutta unohda hyökkäykset, ristiretket, viattomien kiusaaminen sekä kaikki muu sellainen. Äläkä myöskään näyttäydy julkisesti johtajana, sillä arvonimistäsi sinun tulee ainakin muodollisesti luopua. Kuulostaako hyvältä." Sanon Michemille.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Kyllä me voitaisiin, mutta he huomaisivat huonon hallitsemistyylisi, jota pitää muuttaa. Voit siis pitää vallan, mutta unohda hyökkäykset, ristiretket, viattomien kiusaaminen sekä kaikki muu sellainen. Äläkä myöskään näyttäydy julkisesti johtajana, sillä arvonimistäsi sinun tulee ainakin muodollisesti luopua. Kuulostaako hyvältä." Sanon Michemille.

        ''mitä tarkoitat muodollisesti luopumisella''


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''mitä tarkoitat muodollisesti luopumisella''

        "Sitä, että luovutat kaikki arvonimesi Suurmestarista Paaviin minulle. Olisit vielä johdossa, mutta et julkisesti. Olisin ainoa sinun lisäksesi, joka tietäisi siitä.
        Tosin et voisi suorittaa enää mitään kirkollisia messuja tai muita seremonioita, mutta ei se varmaan paljoa haittaa sinua. Eikö olekin hyvä idea? Mutta muista luopua liiasta sotimisesta ja muusta hulluudesta." Sanon Michemille.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Sitä, että luovutat kaikki arvonimesi Suurmestarista Paaviin minulle. Olisit vielä johdossa, mutta et julkisesti. Olisin ainoa sinun lisäksesi, joka tietäisi siitä.
        Tosin et voisi suorittaa enää mitään kirkollisia messuja tai muita seremonioita, mutta ei se varmaan paljoa haittaa sinua. Eikö olekin hyvä idea? Mutta muista luopua liiasta sotimisesta ja muusta hulluudesta." Sanon Michemille.

        "Mitä he puhuvat?" Tharelas kysyy HeKeKeeltä. "He juonivat. Michem pysyy edelleen vallassa." HeKeKee kuuntelee oven läpi. "Jahas. Jos Tiberius tulee neuvottelemaan syrjäytyksestä, hän valehtelee." Kuningas Legolas sanoo. "Tuokaa heidät tänne." HeKeKee ja Tharelas ryntäävät käytävään ja raahaavat heidät saliin(?)


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Mitä he puhuvat?" Tharelas kysyy HeKeKeeltä. "He juonivat. Michem pysyy edelleen vallassa." HeKeKee kuuntelee oven läpi. "Jahas. Jos Tiberius tulee neuvottelemaan syrjäytyksestä, hän valehtelee." Kuningas Legolas sanoo. "Tuokaa heidät tänne." HeKeKee ja Tharelas ryntäävät käytävään ja raahaavat heidät saliin(?)

        Jotkin haltiat ryntäävät käytävään ja yrittävät hyökätä. pidän vieläkin varsijousta kädessäni, joten koetan lyödä sillä Tharelasta vatsaan. Sitten yrtän lyödä vielä HeKeKeetä. Peräännyn ja vedän Michemin mukanani. Osoitan haltiakaksikkoa varsijousella."Kädet ylös ja liikkumatta tai ammun teidät siihen paikkaan" Karjaisen HeKeKeelle ja Tharelakselle.


    • Normaalisti tämän pituinen juoksumatka olisi vienyt minulta noin puoli minuuttia. Kamala hirviö selkäni takana paransi aikaa ainakin puolella, mutta matka tuntui silti kestävän tunteja. Citadelin oven aukaiseminen tuntui vievän vuosia.
      Lopulta lysähdin citadellin lattialle. Otus rynkytti ovea kiukkuisena. Täristen kompuroin kauemmaksi.
      Nappasin pari todennäköisesti pyhää pikaria, unohtaen täysin kaikki veitseni. Lopulta otus lähtee vihaisesti tuhisten pois. Päästän pikarit putoamaan lattialle. Jos saamarin epäuskoinen kääpiö olisi täällä, hän kyllä saisi.... Hätkähdän seinn takaa kuuluvaa rymähdystä. Henkeni hädässä ryntään alttarin (onko siellä sellainen?)alle piiloon.

      • Michem de Auditore

        (citadelissa on alttari)''pirulliset haltijat''mutisen ja otan puukkoni esiin


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (citadelissa on alttari)''pirulliset haltijat''mutisen ja otan puukkoni esiin

        "No niin, arvon herrat. Mennään suoraan asiaan..." Sanon tähdäten haltiakaksikkoa varsijousellani. Michemin käsken pitämään selustaa silmällä.
        "...Sovitaanko rauha vai haluatteko tuhoutua täydellisesti? Tämä on viimeinen mahdollisuus vastata." Sanon kaksikolle.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "No niin, arvon herrat. Mennään suoraan asiaan..." Sanon tähdäten haltiakaksikkoa varsijousellani. Michemin käsken pitämään selustaa silmällä.
        "...Sovitaanko rauha vai haluatteko tuhoutua täydellisesti? Tämä on viimeinen mahdollisuus vastata." Sanon kaksikolle.

        "Aseet voitte laittaa pois. Koko linna on täynnä sotilaita." HeKeKee sanoo kun kävelee ikkunalle. "Tiberius. Tulit tänne neuvottelemaan rauhasta, emmekö niin?"


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Aseet voitte laittaa pois. Koko linna on täynnä sotilaita." HeKeKee sanoo kun kävelee ikkunalle. "Tiberius. Tulit tänne neuvottelemaan rauhasta, emmekö niin?"

        "Tulinhan minä. Status quo ante bellum, eli tilanne ennen sotaa? Kukaan ei menetä eikä saa mitään. Mitä sanotte?" Kysyn kaksikolta. Varsijousta en kuitenkaan laske alas.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Tulinhan minä. Status quo ante bellum, eli tilanne ennen sotaa? Kukaan ei menetä eikä saa mitään. Mitä sanotte?" Kysyn kaksikolta. Varsijousta en kuitenkaan laske alas.

        HeKeKee kääntyy Tiberiusta kohti. "Sopii. Mutta meillä on yksi ehto." HeKeKee osoittaa Michemiä. "Haluamme hänet."


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        HeKeKee kääntyy Tiberiusta kohti. "Sopii. Mutta meillä on yksi ehto." HeKeKee osoittaa Michemiä. "Haluamme hänet."

        "Jos te annatte meille kuninkaanne, käykö? Vai paljonko te maksatte?" Vastaan vitsillä HeKeKeelle.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Jos te annatte meille kuninkaanne, käykö? Vai paljonko te maksatte?" Vastaan vitsillä HeKeKeelle.

        "Etkö älyä, että nyt puhutaan ihmishengistä?" HeKeKee ärjäisee. "Kuvittele nyt. Jos saamme tappaa Michemin, me molemmat säästymme tappioilta. Jos jatkat kiukutteluasi, sota jatkuu. Se tietää tappioita ja murhetta, meille molemmille!" Hekekee sanoo tuohtuneena. "Kumpi on tärkeämpää; kansasi, vaiko-" HeKeKee viittaa Michemiin- "Mielenvikainen veljesi?"


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Etkö älyä, että nyt puhutaan ihmishengistä?" HeKeKee ärjäisee. "Kuvittele nyt. Jos saamme tappaa Michemin, me molemmat säästymme tappioilta. Jos jatkat kiukutteluasi, sota jatkuu. Se tietää tappioita ja murhetta, meille molemmille!" Hekekee sanoo tuohtuneena. "Kumpi on tärkeämpää; kansasi, vaiko-" HeKeKee viittaa Michemiin- "Mielenvikainen veljesi?"

        " Ja te voittaisitte kaksi yksi? Ei käy. Et itse varmaankaan antaisi omaa veljeäsi barbaaristen vihollisten käsiin? Mitä te edes luulette saavuttavanne tappamalla veljeni? Onko mielestäsi sota sen arvoista? Jos on, niin olet täysin hullu!" Huudan HeKeKeelle.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        " Ja te voittaisitte kaksi yksi? Ei käy. Et itse varmaankaan antaisi omaa veljeäsi barbaaristen vihollisten käsiin? Mitä te edes luulette saavuttavanne tappamalla veljeni? Onko mielestäsi sota sen arvoista? Jos on, niin olet täysin hullu!" Huudan HeKeKeelle.

        "Ovatko veljeni aloittaneet sotaa? Ovatko he aiheuttaneet uhkaa Keski-Maalle? Niin. Eivät ole. Jollet anna häntä hyvällä-" HeKeKee vetää miekkansa esiin tupesta-"Niin sitten en näe muuta keinoa. Al amathro hal!" HeKeKee huudahtaa. Saliin alkaa marssia sotilaita. "Sota tulee maksamaan ihmishenkiä. Jos et halua luovuttaa häntä meille, niin tapa hänet itse." HeKeKee sanoo, ja heittää Tiberiukselle tikarin. "Kansasi vai veljesi."


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Ovatko veljeni aloittaneet sotaa? Ovatko he aiheuttaneet uhkaa Keski-Maalle? Niin. Eivät ole. Jollet anna häntä hyvällä-" HeKeKee vetää miekkansa esiin tupesta-"Niin sitten en näe muuta keinoa. Al amathro hal!" HeKeKee huudahtaa. Saliin alkaa marssia sotilaita. "Sota tulee maksamaan ihmishenkiä. Jos et halua luovuttaa häntä meille, niin tapa hänet itse." HeKeKee sanoo, ja heittää Tiberiukselle tikarin. "Kansasi vai veljesi."

        "Tätä tarkoitan barbaarisella kansalla. Ette osaa käyttäytyä sivistyneesti. Haluatte sotaa, vai? Saamanne pitää!" huudahdan HeKeKeelle ja heitän tikarin häntä kohti ampuen nuolen toisessa kädessä olevalla varsijousella heti perään. Lausun taikasanat, jolloin sokaiseva valo täyttää huoneen. Valo on kirkas ja kukaan ei voi pitää silmiään auki. "Vale, HeKeKee! Videbimus!" Huudahdan ja lähden lentoon Michem mukanani. Valon hälvettyä ketään ei ole enää näkyvissä.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Tätä tarkoitan barbaarisella kansalla. Ette osaa käyttäytyä sivistyneesti. Haluatte sotaa, vai? Saamanne pitää!" huudahdan HeKeKeelle ja heitän tikarin häntä kohti ampuen nuolen toisessa kädessä olevalla varsijousella heti perään. Lausun taikasanat, jolloin sokaiseva valo täyttää huoneen. Valo on kirkas ja kukaan ei voi pitää silmiään auki. "Vale, HeKeKee! Videbimus!" Huudahdan ja lähden lentoon Michem mukanani. Valon hälvettyä ketään ei ole enää näkyvissä.

        (No voi vittu. Mitä helkkaria tossa nyt tapahtu.)


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        (No voi vittu. Mitä helkkaria tossa nyt tapahtu.)

        (Tuo taisi olla monimutkaista, joten yksinkertaistan sen:
        Ensin heitin tikarin ja ammuin nuolen sinua kohti. Sen jälkeen tein valotaian (=Sokaiseva vaikutus). Valotaian päätyttyä olemme kadonneet.


    • kurpizza_

      Citadellissa on jääkylmä. Käärin salamurhaajan kaavun peitoksi ympärilleni ja alan tutkimaan veljeni muistikirjaa. Hän oli joskus kirjoittanut sinne jotain hirviöistä. Nalle Puh, Minotaurus, Medusa, Morso, Nuunuu.... Harpyijat, serpopardit, telekhiinit, lohikäärmeet, Wendigo, Hydra, Polyfemos, Medeia, Kampe, seireenit ja... Ventus? Rypistän turheutuneena kulmiana. Hirviöitä ja muita pahoja otuksia on liikaa. Hetkinen... Palaan muutaman sivun taaksepäin. Wendigohan asui metsässä?

    • plotwist

      Ja yhtä-äkkiä. tulee musta hahmo jota ei voi tunnista ja sanoo. "tulin raiskamaan teidät pikku pojat" ja sitten alkaa umpi pimennys maailmassa ja valo häviää ja hiljaisuus alkaa... pikku hiljaa alkaa sydänsyke nousemaan. ja alkaa kidutettut huudot helvetistä kuulumaan. ja tunnet selän takana joku joka ottaa sinun perseestä kiinni ja alkaa tapahtumaan jotain semmoista mitä et voi ikinä ajatella. ja loppulta löydät itsesi tuskun vieressä sänkyssä.

      • Michem de Auditore

        eräs munkki saapuu kurpizzan luokse''miksi tunkeuduit citadeliin''hän kysyi kurpizzalta


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        eräs munkki saapuu kurpizzan luokse''miksi tunkeuduit citadeliin''hän kysyi kurpizzalta

        (Sinne alttarin alle?)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Sinne alttarin alle?)

        (juuri sinne)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (juuri sinne)

        (Ahaa... Vai että semmoinen munkki!)

        Mietin vastausta jonkin aikaa. Kuulostaisi aika mielikuvitukselliselta syyttää Wendigoa.
        "En minä periaatteessa tunkeutunut." vetoan. "Olen käynyt täällä aiemminkin Miche... eh... Suurmestarin kanssa."


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Ahaa... Vai että semmoinen munkki!)

        Mietin vastausta jonkin aikaa. Kuulostaisi aika mielikuvitukselliselta syyttää Wendigoa.
        "En minä periaatteessa tunkeutunut." vetoan. "Olen käynyt täällä aiemminkin Miche... eh... Suurmestarin kanssa."

        ''en usko mutta miksi kädessäsi on suurmestarin omaisuutta(muistikirja)''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''en usko mutta miksi kädessäsi on suurmestarin omaisuutta(muistikirja)''

        "Tämäkö? Se on minun kuolleen veljeni." Näytän kannessa olevaa nimeä.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Tämäkö? Se on minun kuolleen veljeni." Näytän kannessa olevaa nimeä.

        ''se on silti suurmestarin omaisuutta joten ojenna se minulle''munkki sanoo ojentae kättään


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''se on silti suurmestarin omaisuutta joten ojenna se minulle''munkki sanoo ojentae kättään

        Sujautan muistikirjan paitani alle.
        "Suurmestarilla on paljon kaikenlaista, hän ei tee mitään veljeni muistikirjalla. Itseasiassa suurmestari omistaa isänikin, sillä isäni on temppeliritari. Tai ainakin oli joku vuosi sitten... Muistikirja kuuluu minulle."


    • Tiberius Auditore

      Roikun salin katossa (Michemin kanssa?) , sillä en olisi pystynyt suunnistamaan ulos tuossa valossa.

      Legioonat ovat vieläkin valmiudessa rajalla. Laivasto ja ilmavoimat ovat myös valmiustilassa. Assassiinit taas ovat valmiina levittämään täyden kaaoksen viholliskaupunkeihin.

      Legaatti lukee raportteja hieman huolestuneena, sillä hän sai tiedon haltioiden liittolaisista, jotka saapuvat noin viikon sisällä (Kyllä assassiinit näkevät suuret marssivat armeijat, joten siksi saimme tiedon näinkin nopeasti.)

      • HeKeKeKe

        Nääh, en tiedä jaksaako enää ropettaa.


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Nääh, en tiedä jaksaako enää ropettaa.

        Miksi et? Me voidaan vaikka vaihtaa aihetta takaisin siihen kaukoitään/Japaniin tai meidän itse keksimään maailmaan, jos tämä aihe kyllästyttää. Tosin jos poistut, niin sinun pitää varmaankin tehdä jotakin hahmollesi. Voit tappaa hänet tai vain "kadota", sillä voit haluta jatkaa peliä joku päivä.
        Meidän pitäisi sitten varmaan jatkaa kolmestaan (Minä, Michem ja Kurpizza), joka tulee varmaankin olemaan vaikeaa...


    • Harmi... Muutenkin koko suolisto ollut kamalan hiljainen... Kellään ei taida olla enää aikaa tai intoa pelata. :( Siiliökin on kadonnut jonnekin, liekö kokeita hirveänä tai jotain muuta?

      • Michem de Auditore

        ''muistikirja on suurmestarin omaisuutta joten ojenna se minulle''munkki ojentaa kättään turhautuneena


      • kurpizza_
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''muistikirja on suurmestarin omaisuutta joten ojenna se minulle''munkki ojentaa kättään turhautuneena

        Tuijotan munkkia vihaisena.
        "Kuuleppas nyt." sanon kiukkuisena."Minähän en veljeni omaisuutta millekään rasvassa paistetulle selibaatissa olevalle leivokselle luovuta! Arvon suurmestarilla ei ole mitään oikeutta veljeni muistikirjaan, ellei hän satu olemaan sukua."

        (Tai luodaan/keksitään parempi roolipeli, jota kaikki jaksaa pelata?)


      • Tiberius Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Tuijotan munkkia vihaisena.
        "Kuuleppas nyt." sanon kiukkuisena."Minähän en veljeni omaisuutta millekään rasvassa paistetulle selibaatissa olevalle leivokselle luovuta! Arvon suurmestarilla ei ole mitään oikeutta veljeni muistikirjaan, ellei hän satu olemaan sukua."

        (Tai luodaan/keksitään parempi roolipeli, jota kaikki jaksaa pelata?)

        (Niin, mutta mikä olisi hyvä roolipeli-idea? Minulle ei tule mitään hyvää mieleen.)


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Niin, mutta mikä olisi hyvä roolipeli-idea? Minulle ei tule mitään hyvää mieleen.)

        ''onko sinullakaan oikeutta tunkeutua suurmestarin citadeliin''munkki sanoo ja astuu kaksi askelta kurpizzaa kohti


      • kurpizza_
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''onko sinullakaan oikeutta tunkeutua suurmestarin citadeliin''munkki sanoo ja astuu kaksi askelta kurpizzaa kohti

        Luikahdan pois pöydän alta ja alan takaperin hipsimään ovea kohti. Hullu munkki!
        "Minä en missään vaiheessa väittänyt niin." sanon. "Mutta luulisin ulkona asuvan ihmissyöjän lievittävän rikosta. Tietääkseni cannibalismi on laitonta?"


      • Michem de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Luikahdan pois pöydän alta ja alan takaperin hipsimään ovea kohti. Hullu munkki!
        "Minä en missään vaiheessa väittänyt niin." sanon. "Mutta luulisin ulkona asuvan ihmissyöjän lievittävän rikosta. Tietääkseni cannibalismi on laitonta?"

        ''mutta etkö sinä tajua että tämä citadel ei ole mikään värikkään mielikuvituksen omaavan kakaran piilopaikka''citadelin ovesta saapuu sama sotilas joka naulasi kurpizzan ristiin''näytät tutulta''sotilas tokaisi kurpizzalle


      • kurpizza_
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''mutta etkö sinä tajua että tämä citadel ei ole mikään värikkään mielikuvituksen omaavan kakaran piilopaikka''citadelin ovesta saapuu sama sotilas joka naulasi kurpizzan ristiin''näytät tutulta''sotilas tokaisi kurpizzalle

        Kaivan taas nyrkillisen yrttejä. Pureskelen ja nielaisen. Työnnän rasian taskuuni. Varmistan veitsen olevan helposti saatavilla.
        "Hyvin paljon mahdollista. Olin tukikohdassa jokin aika sitten. Minulle on aivan sama, uskotteko Wendigoon vai ette. Voin lähteä nyt." huomautan.


      • Michem de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Kaivan taas nyrkillisen yrttejä. Pureskelen ja nielaisen. Työnnän rasian taskuuni. Varmistan veitsen olevan helposti saatavilla.
        "Hyvin paljon mahdollista. Olin tukikohdassa jokin aika sitten. Minulle on aivan sama, uskotteko Wendigoon vai ette. Voin lähteä nyt." huomautan.

        (citadel sakki)
        sotilas pistää kurpizzan kädet seläntaakse sillä välin kun munkki menee kurpizzan eteen ja nappaa muistikirjan hänen kädestään ''kukaan ei varasta temppelinritareilta mitään''
        (michem)
        olen melkein perillä


    • Tiberius Auditore

      On vain ajan kysymys, milloin minut huomataan. Vedän laukustani kaksi pommia, jotka sytytän valotaialla ja pudotan lattialle. Liidän salamannopeasti ikkunasta ulos kuullen räjähdyksen perästäni. "Requiescat in pace." Lausun ja teen ristimerkin kädelläni. Lähden kiitämään tukikohtaa kohti niin kovaa kuin pystyn.

      • Michem de Auditore

        nyt maistuisi kunnon viini''tiberius minä menen citadeliin''alan liitää citadelia kohti


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        nyt maistuisi kunnon viini''tiberius minä menen citadeliin''alan liitää citadelia kohti

        avaan citadelin oven astuessani sisään huomaan sotilaan pitelemässä kurpizzaa ja munkin ottamassa muistikirjaa
        ''teidän pyhyytenne tämä tyttö tunkeutui citadeliin ja varasti omaisuuttasi''munkki sanoi michemille


    • kurpizza_

      (Huooh... Muistikirja ei ollut kädessä vaan... aivan sama.)

      "Sehän on minun veljeni!" huudan. "Michem? Eikö olekin?" Rimpuilen irti sotilaan otteesta ja nappaan muiostikirjan takaisin ja piilotan sen uudestaan paitani alle.

      • Michem de Auditore

        munkki potkaisee kurpizzaa päähän ja sotilas vetää miekan esiin
        ''kyllä se on veljesi tai siis oli veljesi omaisuutta''sanon kurpizzalle


    • Tiberius Auditore

      Vilkutan vielä Michemille. "Nähdään myöhemmin! Minä menen takaisin tukikohtaan!" Huudan Michemin perään ja lähden kiitämään Tukikohtaa päin. "Murran varmaan äänivallin tällä menolla!" Mietin kiitäessäni täyttä vauhtia.

      Hetken päästä saavun tukikohtaan ja näen I Legioonan Legaatin, joka tulee luokseni. "Teidän eminenssinne."Hän sanoo ja kumartaa.
      "Niin?" Kysyn nyökäten.
      "Kaikki on mennyt hyvin. Joukot ovat rajalla ja olisimme tarvittaessa valmiita hyökkäämään." Legaatti sanoo. "Hienoa. Pidä valmiustila päällä." Sanon ja lähden kävelemään huonettani kohti. En ole nukkunut aikoihin ja olen kuolemanväsynyt.

      "Ai niin! Se tyttö lähti jo! Hän ei meinannut aluksi, sillä hän vaikutti kärsivän Nyctohylofobiasta tai jostakin sellaisesta." Legaatti huutaa perään. "Lähti varmaan kotiinsa. En usko hänen kuitenkaan kärsivän Nyctohylofobiasta." Sanon jä menen huoneeseeni. Riisun haarniskani ja nukahdan heti mentyäni sänkyyni.

      • Michem de Auditore

        munkki kävelee maahan potkaistun kurpizzan viereen ja ottaa muistikirjan''tässä teidän pyhyytenne''munkki sanoo michemille ojentaessaan muistikirjan


      • kurpizza_

        (Siis mistä? Tässä kohtaa on aukko sivistyksessä. Google ja wikipediakin ovat ihan pihalla...)


      • Tiberius Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Siis mistä? Tässä kohtaa on aukko sivistyksessä. Google ja wikipediakin ovat ihan pihalla...)

        (Tuo mainitsemani fobia on pelko pimeitä metsiä kohtaan.)


      • kurpizza-
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Tuo mainitsemani fobia on pelko pimeitä metsiä kohtaan.)

        (Okei, kiitos)


    • kurpizza_

      (Ninja-munkki!!!!)

      Kohoan typertyneenä ylös. Heitän munkkia sämpylällä päähän.
      "Tiedätkö mikä on nunnan hartain toive?" kähisen.

      • Michem de Auditore

        ''ei aavistustakaan''munkki sanoo
        kurpizzalle
        alan kävellä viinikellaria päin


      • kurpizza_
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''ei aavistustakaan''munkki sanoo
        kurpizzalle
        alan kävellä viinikellaria päin

        "Aamukahvi sänkyyn lämpimän munkin kanssa!" huudan munkin perään. Ikivanha vitsi, jonka veli joskus kertoi.

        (Kumpi sinne lähti kävelemään? Michem vai munkki?)


      • Michem de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Aamukahvi sänkyyn lämpimän munkin kanssa!" huudan munkin perään. Ikivanha vitsi, jonka veli joskus kertoi.

        (Kumpi sinne lähti kävelemään? Michem vai munkki?)

        ''haha hyvä vitsi''munkki hekottaa
        (michem)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''haha hyvä vitsi''munkki hekottaa
        (michem)

        "Eikö ollutkin?" nyökkään. "Voin sitten lähteä, kerta saitte varastettua muiskirjan."


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Eikö ollutkin?" nyökkään. "Voin sitten lähteä, kerta saitte varastettua muiskirjan."

        ''kyllä kannattaisi alkaa jo laputtaa''munkki sanoi
        (michem)
        saavun viinikellariin kaivan kurpizzan veljen huppuviitan linkku-veitsen viinitynnyreiden takanta''kaipaan sinua''kuiskaan ja asetan muistikirjan muiden tavaroiden päälle


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kyllä kannattaisi alkaa jo laputtaa''munkki sanoi
        (michem)
        saavun viinikellariin kaivan kurpizzan veljen huppuviitan linkku-veitsen viinitynnyreiden takanta''kaipaan sinua''kuiskaan ja asetan muistikirjan muiden tavaroiden päälle

        Luikahdan ovesta ulos ja purskahdan itkuun.
        "Paskiaiset." mutisen ja viikan assassiinikaavun. Se käy hyvin peitosta. Lähden kävelemään epävarmana metsään päin. Pääsisinkö sit otusta pakoon puuhun?

        Medeia on hyvin, hyvin vihainen. Yhtä vihainen kuin Nasse-setä. Siihen kohtaan, mihin Michem oli viiltänyt veitsellään, jää tummanpunaiset arvet. Medeia päättää etsiä Wendigon, hän on viimein keksinyt miten otusta voi hallita. Pari naarmua ei tunnu enää missään, mutta se ei siltikän tarkoita, että kosto pitäisi unohtaa... Hän ajatteli.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Luikahdan ovesta ulos ja purskahdan itkuun.
        "Paskiaiset." mutisen ja viikan assassiinikaavun. Se käy hyvin peitosta. Lähden kävelemään epävarmana metsään päin. Pääsisinkö sit otusta pakoon puuhun?

        Medeia on hyvin, hyvin vihainen. Yhtä vihainen kuin Nasse-setä. Siihen kohtaan, mihin Michem oli viiltänyt veitsellään, jää tummanpunaiset arvet. Medeia päättää etsiä Wendigon, hän on viimein keksinyt miten otusta voi hallita. Pari naarmua ei tunnu enää missään, mutta se ei siltikän tarkoita, että kosto pitäisi unohtaa... Hän ajatteli.

        Herään jonkin ajan päästä ja katson kelloa (Onko Keski-Maassa kelloja? Ei väliä. Nyt on) ja huomaan nukkuneeni monta tuntia. Ulkona on jo ilta-aurinko. Puen taas roomalaistyylisen Brutushaarniskani ja lähden kävelemään huoneesta.


    • Auringon lasku saa niskakarvani nousemaan pystyyn. Metsä tuntuu pimenevän nopeasti ja kuulen kaiken maailman rapinat sata kertaisina. Ilma tuntuu kylmenevän pakkasen puolelle.
      Näen kauempana vanhan naisen. Iltahämärässä erotan punaiset arvet toisessa poskessa. Ennen kujin ehdin tehdä mitään, kuulen juoksu askelia takaani. Vinkaisen ja kiipeän lähimpään puuhun. Alta kuuluu vihaista kynsien rapinaa ja erotan kirkkaan punaiset simät. Wendigo saattaa osata kiivetä...
      Yhtäkkiä nainen sanoo jotain, ja Wendigo jolkuttaa kuin tyytyväinen koira tämän luokse. Nainen katsoo minua jonkin aikaa, mutta olen ilmeisesti liian turha tapettavaksi. Kaksikko lähtee kävelemään metsään päin.

      Medeia puistaa päätään. Ihme puussa kykkijä. Hän olisi ollut sopiva alkupala Wendigolle. Nooh... Tyttö saisi kiikkua puussa ihan riittämiin. Köyden jatkona.
      Medeia nauraa itsekseen, siitä on tulossa paha tapa.
      "Tulepas nyt." hän sanoo rapsuttaen Wendigoa korvan takaa. "Sinulla on varmaan nälkä, mennääb etsimään muutama assassiini iltapalaksi."

      • Tiberius Auditore

        (Assassiinit eivät majaile Temppeliherrain Ritarikunnan mailla. Partiointia hoitaa ritarit sekä jääkärit. Usein teillä ja kaupungeissa ritarit ja synkkien metsien syvyyksissä Jääkärit sekä tietysti ilmavalvontaa suorittavat ilmavoimien kevyet yksiköt.)

        Kävelen ympäri tukikohtaa, joka on kaunis viimeisten auringonsäteiden loistaessa. Rogeria ei löydy mistään. Legaatti taas lähti tarkistamaan etulinjaa.

        Legaatti kävelee tylsistyneenä. "Olisi sittenkin pitänyt ottaa hevonen..." Hän mutisee ja vetää viittansa suojaamaan paremmin, sillä hänellä alkaa olla kylmä. "Taas tätä hemmetin yöpakkasta, vaikka aurinko on vielä ylhäällä... Olisi pitänyt ottaa lämpimämpi turkisviitta." Hän mutisee itskseen. Legaatti kuulee jotakin rapinaa metsästä ja vilkaisee sinne. "Onko siellä nyt ketään?! Minun kanssani ei paljon leikitä." Legaatti murahtaa vihaisena ja jatkaa matkaansa.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Assassiinit eivät majaile Temppeliherrain Ritarikunnan mailla. Partiointia hoitaa ritarit sekä jääkärit. Usein teillä ja kaupungeissa ritarit ja synkkien metsien syvyyksissä Jääkärit sekä tietysti ilmavalvontaa suorittavat ilmavoimien kevyet yksiköt.)

        Kävelen ympäri tukikohtaa, joka on kaunis viimeisten auringonsäteiden loistaessa. Rogeria ei löydy mistään. Legaatti taas lähti tarkistamaan etulinjaa.

        Legaatti kävelee tylsistyneenä. "Olisi sittenkin pitänyt ottaa hevonen..." Hän mutisee ja vetää viittansa suojaamaan paremmin, sillä hänellä alkaa olla kylmä. "Taas tätä hemmetin yöpakkasta, vaikka aurinko on vielä ylhäällä... Olisi pitänyt ottaa lämpimämpi turkisviitta." Hän mutisee itskseen. Legaatti kuulee jotakin rapinaa metsästä ja vilkaisee sinne. "Onko siellä nyt ketään?! Minun kanssani ei paljon leikitä." Legaatti murahtaa vihaisena ja jatkaa matkaansa.

        viini ei enää maistu otan kurpizzan veljen huppuviitan mukaanija lähden seikkailemaan lähden kiipeämään citadel alueen kallioita saavun metsään huomaan wendigon''en usko että tuon voittaminen on vaikeaa''tokaisen


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        viini ei enää maistu otan kurpizzan veljen huppuviitan mukaanija lähden seikkailemaan lähden kiipeämään citadel alueen kallioita saavun metsään huomaan wendigon''en usko että tuon voittaminen on vaikeaa''tokaisen

        ( Välimerkit! Tuo on oikeasti erittäin huonoselkoista tekstiä, joten etkö voisi vihdoinkin alkaa käydä äidinkielen tunneilla ja opiskella kirjoittamaan kunnolla?
        Tekstiesi ei tarvitse olla aivan täydellisiä, mutta nuo sinun omasi ovat usein erittäin rasittavaa luettavaa! Käytä pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia. Olisin siitä erittäin kiitollinen. )


    • (Medeia on idiootti, eikä erota jääkäreitä ja assassiineja. Ja Michem, Wenigoa ei todellakaan ole helppo tappaa. Ainakaan pimeän aikaan metsässä, sen omalla kotikentällä. Tiberius on ihan oikeassa niiden välimerkkien suhteen. Pilkkuja sinne ei tarvitse laittaa (muistaakseni kirjoitat yleensä kännykällä) Tuskin kaikki meidän luokan yseistäkään osaa pilkkuja laittaa. On nuo kirjoitukset siltikin parantuneet tosi paljon niistä ensimmäisistä :) Tekstejäsi/Trollailuja ei tunnistaisikaan, jos käyttäisit isoja alkukirjaimia)

      Medeia hätkähtää hiukan kuullessaan puheen. Sehän on se ukulelemies! Wendigo sulautuu puiden takana olevaan pimeyteen. Sen tapoihin ei kuulu hyökätä suoraan. Siitä on suorastaan hauskaa tehdä ihmisiä hulluiksi, kunnes nämä melkein juoksevat suuhun. Medeia on sille vain väliaikainen yhteistyökumppani, korvan takaa kutittaa niin pirun paljon. Mutta kyllä Wendigolle noidankin liha kelpaa.

      (Kurpizza kykkii puussa ja syö varastamiaan sämpylöitä ja miettii, uskaltaako mennä alas)

      • Michem de Auditore

        hyökkään wendigon kimppuun lumotulla veitselläni


    • Wendigo tuijottaa kiinnostuneena kohti juoksevaa Michemiä. Se sulautuu syvemmälle pimeyteen. Illallinen ihan juoksee syliin, Njam!

      • Michem de Auditore

        hyppään wendigon kimppuun ja isken lumotun-veitseni suoraan wendigon kaulaan(?)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        hyppään wendigon kimppuun ja isken lumotun-veitseni suoraan wendigon kaulaan(?)

        Wendgo murahtaa. Sen sydän on jäätä (from wikipedia), eikä veri ole kiertänyt sen suonissa vuosiin. Kaulasta törröttävä veitsi ei tosin tunnu kivalta. Wendigo ravistelee Michemin alas (?), sen kaulasta valuu kylmää, mustaa nestettä. Wendigo hyökkää.

        Viereisessä puussa asuvat eläimet alkoivat hyökätä liian usein kimppuuni, joten vastentahtoisesti laskeuduin alas. Alhaalla oli jäätävän kylmä. Kaivan veitsen käteeni ja lähden lampsimaan epämääräisesti johonkin suuntaan. Etäämpää kuulen ääniä, ja näen vanhan naisen, joka katsoo jotain hyvin kiinostuneena.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Wendgo murahtaa. Sen sydän on jäätä (from wikipedia), eikä veri ole kiertänyt sen suonissa vuosiin. Kaulasta törröttävä veitsi ei tosin tunnu kivalta. Wendigo ravistelee Michemin alas (?), sen kaulasta valuu kylmää, mustaa nestettä. Wendigo hyökkää.

        Viereisessä puussa asuvat eläimet alkoivat hyökätä liian usein kimppuuni, joten vastentahtoisesti laskeuduin alas. Alhaalla oli jäätävän kylmä. Kaivan veitsen käteeni ja lähden lampsimaan epämääräisesti johonkin suuntaan. Etäämpää kuulen ääniä, ja näen vanhan naisen, joka katsoo jotain hyvin kiinostuneena.

        (Onko Wendigo siis epäkuollut? Muistaakseni Michem kuolee, jos hän iskee tuolla veitsellä epäkuollutta.)

        Laskeudun Citadellin eteen ja hakkaan ovea. "Olen Herra Auditore vanhempi! Päästäkää minut sisään." Sanon.


      • Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Onko Wendigo siis epäkuollut? Muistaakseni Michem kuolee, jos hän iskee tuolla veitsellä epäkuollutta.)

        Laskeudun Citadellin eteen ja hakkaan ovea. "Olen Herra Auditore vanhempi! Päästäkää minut sisään." Sanon.

        (Wikipedia sanoo, että Wendigo on ihminen, joka on ollut kannibaali ja tuomittu vaeltamaan maan päällä ikuisesti? Saattaahan se ollakin elävä? En minä tiedä, mutta jos kerta on pimeyden ja kylmyyden ruummillistuma, ei sillä kovin lämmintä ruumiinlämpöä ja verta voi olla?)


    • Tiberius Auditore

      (No jos edes pisteet ja jonkinlainen kappalejako pitkissä teksteissä. Sillä pääsee jo pitkälle. Eikä Michem varmaankaan tiedä Wendigon olevan vaarallinen. Hän on minun tapaan hieman ylimielinen välillä, mutta hän on tietenkin minua ylimielisempi. Mutta hyökätä nyt pelkällä veitsellä hirviön kimppuun... Ei varmasti tule onnistumaan.)

      Legaatti saapuu etulinjaan ja alkaa tarkistaa joukkojaan. Paluumatkaa varten hän taitaa pyytää kuitenkin hevosen tällä kertaa.

      Tukikohdassa on tylsää. Olen jo kiillottanut kaikki likaiset haarniskani sekä aseeni, pyyhkinyt pölyt huoneestani, käynyt syömässä, lukenut kirjoja ja tarkistellut paladinjoukkojani sekä muita joukkoja. Minua ei edes nukuta enää. Lähden lentämään Citadelliin, jos vaikka Michem sattuisi olemaan siellä. Pidän muutenkin lentämisestä.

      • Michem de Auditore

        tipun maahan nousen pystyyn ja hakkaan veitsen avulla wendigon käden puuhun kiinni


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        tipun maahan nousen pystyyn ja hakkaan veitsen avulla wendigon käden puuhun kiinni

        munkki avaa citadelin oven


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        munkki avaa citadelin oven

        "Päi... Siis iltaa." Sanon hymyillen kohteliaasti. "Onko hänen pyhyytensä Suurmestari Auditore paikalla? Olen hänen veljensä, kardinaali Tiberius Auditore"
        Sanon Munkille ja näytän sormessani olevaa kultaista kardinaalisormusta.


    • Medeia päättää puuttua peliin. Hän tekee sen ainoan taian, mikä tuohon sekopäähän on vaikuttanut. Uusi läjä ukuleleja putoaa Michemin niskaan. (?) Wendigo kiskaisee kätensä irti ja katoaa metsään, jättäen Medeian oman onnensa nojaan.

      "Se on varmasti vihaisemi ensi kerralla." mutisen. Koitan pitää metsää silmällä. Wendigo on varmasti kiukkuinen, enkä haluaisi päätyä ruokalistalle.

      • Michem de Auditore

        otan yhden ukulelen ja poltan kaikki loput''kokko roihuaa''tokaisen ja otan veitsen ja wendigon käden mukaani


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        otan yhden ukulelen ja poltan kaikki loput''kokko roihuaa''tokaisen ja otan veitsen ja wendigon käden mukaani

        Irvistän, kun näen kokon valossa Michemin kaavun. Siis minun veljeni kaavun. Vanhus katosi hiukan Wendigon jälkeen, joten juoksen Michemin perään.
        "De Auditore!" huudan vihaisena.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Irvistän, kun näen kokon valossa Michemin kaavun. Siis minun veljeni kaavun. Vanhus katosi hiukan Wendigon jälkeen, joten juoksen Michemin perään.
        "De Auditore!" huudan vihaisena.

        ''mitä asiaa kurpizza''sanon yllättyneenä


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''mitä asiaa kurpizza''sanon yllättyneenä

        "Miksi sinulla on veljeni kaapu?" töksäytän. Tuijotan silmät pyöreinä ja suu auki ukulelea.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Miksi sinulla on veljeni kaapu?" töksäytän. Tuijotan silmät pyöreinä ja suu auki ukulelea.

        ''minulla on se kuule sen takia että inkvisitio voi polttaa sen huomisyönä roviolla''sanon


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''minulla on se kuule sen takia että inkvisitio voi polttaa sen huomisyönä roviolla''sanon

        Kohautan olkapäitäni. Haluaisin olla näkemässä, kun inkvisitio polttaa tulen kestävän viitan.
        "Muistikirjakin kai poltetaan? Mikä sääli. Siellä olisi lukenut vähän Wendigosta." värähdän muistellessani muistikirjaa. Veli antoi sen minulle. Hän oli varmasti kirjoittanut siihen jotain... Miksen keskittynyt lukemaan sitä kunnolla?
        "Aiotko polttaa ukulelenkin?" tyhmä kysymys, johan Michem poltti niitä nuotiollisen.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Kohautan olkapäitäni. Haluaisin olla näkemässä, kun inkvisitio polttaa tulen kestävän viitan.
        "Muistikirjakin kai poltetaan? Mikä sääli. Siellä olisi lukenut vähän Wendigosta." värähdän muistellessani muistikirjaa. Veli antoi sen minulle. Hän oli varmasti kirjoittanut siihen jotain... Miksen keskittynyt lukemaan sitä kunnolla?
        "Aiotko polttaa ukulelenkin?" tyhmä kysymys, johan Michem poltti niitä nuotiollisen.

        ''vitsailin vain inkvisitio ei ole polttamassa mitään lähiaikoina
        käytän veljesi kaapua siksi koska menen kaupungille enkä halua joutua tunnistetuksi''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''vitsailin vain inkvisitio ei ole polttamassa mitään lähiaikoina
        käytän veljesi kaapua siksi koska menen kaupungille enkä halua joutua tunnistetuksi''

        "Hyvä niin." totean apaattisena. Siksi kai ukulelekin on mukana.

        (Painun nukkumaan. Huomenna on aikainen herätys)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Hyvä niin." totean apaattisena. Siksi kai ukulelekin on mukana.

        (Painun nukkumaan. Huomenna on aikainen herätys)

        ''tai siis itseasiassa menen kotikylääsi tuletko mukaani''kysyn kurpizzalta
        (samat sanat)


      • kurpizza_
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''tai siis itseasiassa menen kotikylääsi tuletko mukaani''kysyn kurpizzalta
        (samat sanat)

        Mietin hetken aikaa.
        "Voin kai tullakin." päätän.


    • Eksyin kai aika pahasti pimeässä, enkä vieläkään tiedä, missä olin herätessäni, mutta nyt maisema näyttää tutulta. Tai ainakin näen Metsäpalatsin. Muuta en tästä maastosta tunnistakaan. Laskeudun pihalle olettaen jälleen, ettei minun tavitse koputaa, sillä lentolaitteen ääni kuuluu sisälle. Toivon, että HeKeKee on paikalla.
      (jos ei ole, saattaa Kaaoksesta tulla seuraava "päävihollinen". Hän ei toki ole voittamaton, vaikka onkin jumala...)

      • Tiberius Auditore

        (HeKeKee mahdollisesti lopetti roolipelaamisen. En ole varma, mutta niin hän taisi sanoa.)

        Kävelen Citadellissa. "Michem ei taida olla täällä." Mietin juodessani hänen viinejään.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (HeKeKee mahdollisesti lopetti roolipelaamisen. En ole varma, mutta niin hän taisi sanoa.)

        Kävelen Citadellissa. "Michem ei taida olla täällä." Mietin juodessani hänen viinejään.

        (HeKeKee on listimässä sotavankeja vittuuntuneisuuteen. On paikalla.)


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        (HeKeKee on listimässä sotavankeja vittuuntuneisuuteen. On paikalla.)

        (Hienoa, ettet lähtenytkään. Tosin meiltä saa vähemmän sotavankeja kuin Japanilta toisessa maailmansodassa(Eli kuolettavasti haavoittuneita, jotka eivät kykene tekemään itsemurhaa.)
        (Missä Siiliö muuten on? Onko kukaan nähnyt häntä?)

        Kävelen ulos Citadellista ja vedän hupun päähäni. Tähystän ympärilleni, mutta Michemiä ei näy vieläkään missään. (Millaisella paikalla Citadel sijaitsee? Metsässä, rannikolla vai jonkin kukkulan päällä?)

        Legaatti on vieläkin etulinjalla. Joukot ovat jonkin matkan päässä rajalta. Rajajääkärit sekä ilmavoimat partioivat rajalla. Se on myös miinoitettu kaukolaukaistavilla miinoilla. Suuren rajamuurin rakentamisesta ei ole vielä päätetty, mutta se tullaan varmaan rakentamaan lähitulevaisuudessa.


        (Kevyempi assassiinipukumallini, johon pukeudun tälläkin hetkellä Hieman erilaisena kuin kuvissa, mutta tyyli on kuitenkin sama:

        https://www.google.fi/search?q=Armor of Altair Brotherhood&tbm=isch&emsg=NCSR&noj=1&ei=0XYsU9GbGcXZ4AS1_oDgBQ)


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Hienoa, ettet lähtenytkään. Tosin meiltä saa vähemmän sotavankeja kuin Japanilta toisessa maailmansodassa(Eli kuolettavasti haavoittuneita, jotka eivät kykene tekemään itsemurhaa.)
        (Missä Siiliö muuten on? Onko kukaan nähnyt häntä?)

        Kävelen ulos Citadellista ja vedän hupun päähäni. Tähystän ympärilleni, mutta Michemiä ei näy vieläkään missään. (Millaisella paikalla Citadel sijaitsee? Metsässä, rannikolla vai jonkin kukkulan päällä?)

        Legaatti on vieläkin etulinjalla. Joukot ovat jonkin matkan päässä rajalta. Rajajääkärit sekä ilmavoimat partioivat rajalla. Se on myös miinoitettu kaukolaukaistavilla miinoilla. Suuren rajamuurin rakentamisesta ei ole vielä päätetty, mutta se tullaan varmaan rakentamaan lähitulevaisuudessa.


        (Kevyempi assassiinipukumallini, johon pukeudun tälläkin hetkellä Hieman erilaisena kuin kuvissa, mutta tyyli on kuitenkin sama:

        https://www.google.fi/search?q=Armor of Altair Brotherhood&tbm=isch&emsg=NCSR&noj=1&ei=0XYsU9GbGcXZ4AS1_oDgBQ)

        "Agentti Elroth. Haltioiden salamurhaajien eliittiä. Puukotti kolme assasiinia metsässä taistelun aikana." Kenraali Tharelas luettelee minulle. Ylikenraali Hethril halusi jonkun salamurhaamaan temppeliritareiden ylimestarin. Minua haastatellaan juuri nyt. "Elroth Undolinnath. Oletko aivan varma että haluat tehdä tämän? Tehtävä on hyvin vaarallinen." Mietin hetken. Jos onnistun, saan kunniaa, minut aateloidaan ja nimeni laitetaan Kunnian Kirjaan. Jos epäonnistun, minut saadaan kiinni ja inkvisitio kiduttaa minut elävältä. "Elroth?" Tharelas katsoo minua kysyvästi. "Ee, mitä? Siis juu, kyllä, suostun." "Erinomaista." Tharelas sanoo ja raapustaa jotain paperiin. "Voit lähteä nyt heti." Ryhdistäydyn ja huudahdan. "Aloth er-letha!" Ja marssin ulos salista.

        Minut kiidätettiin rajalle niin nopeasti kuin mahdollista. Metsän reunassa kohoava muuri estää näkemisen ulos. Hyppään alas kärrystä. "Vääpeli Elroth, otaksun?" Kysyy portin edessä oleva leveäharteinen haltiamies. "Kyllä herra." Tyyppi katselee minua arvioivasti. "Vai sinut he lähettivät salamurhaajaksi?" "No, ilmeisesti" puhahdan hermostuneena. "No, sinähän näytät ihan heiltä. Huppu ja kaikki" mies virnuilee. Siviilissä vetäisin häntä lättyyn. Nyt ei ole aikaa. Pujahdan portin ali ulos. Muutaman kilometrin päässä näkyy leiri. "Simä siellä!" Huutaa harteikas upseeri takaa. "Yritä hiipiä sinne nyt aamuhämärän turvin. Ole nopea, aamu koittaa pian!" Nyökkään, ja lähden matkaan.

        Nimi: Elroth
        Rotu: Haltia
        Ammatti: Salamurhaaja
        Ikä: 300
        Kyvyt: Puoliksi pimeähaltija. Lähes näkymätön hiipiessään. Näkee erinomaisesti pimeässä. Nopea ja sulavaliikkeinen. Ystävystyy helposti.
        Heikkoudet: Toisinaan hiukan varomaton, puhuu joskus liikaa, äkkipikainen.
        Taustaa: Isä oli hämäränhaltia, äiti salohaltia (metsähaltia). Isä kuoli kun tämä oli nuori jonkun metsäpedon hyökkäyksessä.


    • Tiberius Auditore

      Michemiä ei näy, joten lähden kiitämään takaisin tukikohtaa kohti. Matkalla melkein törmään erääseen lentäjään, mutta ehdin kuitenkin väistämään.
      Saavun tukikohtaan ja menen takaisin suunnitteluhuoneeseen miettimään seuraavaa siirtoa. I Legioonan Legaatti ei ole saapunut vieläkään, joten keskustelen muiden tärkeiden johtajien kanssa.
      Tosin mieltäni painaa HeKeKee, joka saattaa olla vieläkin elossa. Pidän kuitenkin nuolista, veitsistä ja pommeista selviämistä epätodennäköisenä ja yritän olla miettimättä asiaa.

      Legaatti on jo tarkistanut etulinjan, jossa ei hänen mukaansa ole ollenkaan moittimista "Täydellistä! Auditore tulee olemaan iloinen kuullessaan näin hyvästä valmiudesta." Legaatti sanoo ja lähtee hiljalleen ratsastamaan tukikohtaa kohti. Matka tuntuu paljon paremmalta ratsastaessa kuin jalan.

      • kurpizza_

        Wendigo on erittäin pahalla tuulella. Medeia koittaa pysyä poissa sen lähettyviltä. Sillä tuskin on nälkä. Otus kävi juuri teurastamassa muutamia kyläläisiä läheisestä kylästä, se ainoa johon ei oltu vielä rakennettu muuria suojaksi. Medeia kurtistaa kulmiaan. Hän ei hallitse Wendigoa läheskään tarpeeksi hyvin, oikeastaan hän ei ole varma, kumpi on se päättävä osapuoli.


      • Tiberius Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Wendigo on erittäin pahalla tuulella. Medeia koittaa pysyä poissa sen lähettyviltä. Sillä tuskin on nälkä. Otus kävi juuri teurastamassa muutamia kyläläisiä läheisestä kylästä, se ainoa johon ei oltu vielä rakennettu muuria suojaksi. Medeia kurtistaa kulmiaan. Hän ei hallitse Wendigoa läheskään tarpeeksi hyvin, oikeastaan hän ei ole varma, kumpi on se päättävä osapuoli.

        Kokouksessa päätimme ainakin vielä odottaa sekä rakentaa rajamuuri. Muuri rakennetaan väliaikaisesti puusta ja maasta tarpeeksi korkeaksi ja kestäväksi pysäyttämään jalka- ja ratsuväki. Muuri tulee nousemaan pystyyn erittäin nopeasti rakentajien, sotilaiden ja siviilien yhteistyön avulla.

        Kokouksen jälkeen lennän kylään, jossa on tapahtunut useampi murha. Näky on aika kauhea eivätkä edes haltioiden suorittamat brutaalit sotarikokset vedä sille vertoja. "Parantakaa puolustusta ja rakentakaa jo se muuri loppuun. Sotilaat reagoivat hitaasti ja päästitte sen hirviön pakenemaan." Sanon kylänjohtajalle ja kävelen metsän reunalle. "Näyttää siltä, että..." Laitan hupun päähäni. "...meillä on hirviö metsästettävänä" Sanon ja vedän miekkani esille.

        (Mikä on haltioiden valtion nimi, HeKeKee? Aion ehkä tehdä uuden hahmon josta tulee haltia. Ja miten noita haltianimiä tehdään?)

        ( Ensimmäisestä rajamuurista tulee suunnilleen tälläinen. Korkea kivimuuri tulee varmaan myöhemmin.
        http://www.youtube.com/watch?v=MTPKUI9zs_o)


      • Tiberius Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Kokouksessa päätimme ainakin vielä odottaa sekä rakentaa rajamuuri. Muuri rakennetaan väliaikaisesti puusta ja maasta tarpeeksi korkeaksi ja kestäväksi pysäyttämään jalka- ja ratsuväki. Muuri tulee nousemaan pystyyn erittäin nopeasti rakentajien, sotilaiden ja siviilien yhteistyön avulla.

        Kokouksen jälkeen lennän kylään, jossa on tapahtunut useampi murha. Näky on aika kauhea eivätkä edes haltioiden suorittamat brutaalit sotarikokset vedä sille vertoja. "Parantakaa puolustusta ja rakentakaa jo se muuri loppuun. Sotilaat reagoivat hitaasti ja päästitte sen hirviön pakenemaan." Sanon kylänjohtajalle ja kävelen metsän reunalle. "Näyttää siltä, että..." Laitan hupun päähäni. "...meillä on hirviö metsästettävänä" Sanon ja vedän miekkani esille.

        (Mikä on haltioiden valtion nimi, HeKeKee? Aion ehkä tehdä uuden hahmon josta tulee haltia. Ja miten noita haltianimiä tehdään?)

        ( Ensimmäisestä rajamuurista tulee suunnilleen tälläinen. Korkea kivimuuri tulee varmaan myöhemmin.
        http://www.youtube.com/watch?v=MTPKUI9zs_o)

        (Linkki ei toimi ainakaan minulla, joten laitetaan uudelleen.)

        http://www.youtube.com/watch?v=MTPKUI9zs_o


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Kokouksessa päätimme ainakin vielä odottaa sekä rakentaa rajamuuri. Muuri rakennetaan väliaikaisesti puusta ja maasta tarpeeksi korkeaksi ja kestäväksi pysäyttämään jalka- ja ratsuväki. Muuri tulee nousemaan pystyyn erittäin nopeasti rakentajien, sotilaiden ja siviilien yhteistyön avulla.

        Kokouksen jälkeen lennän kylään, jossa on tapahtunut useampi murha. Näky on aika kauhea eivätkä edes haltioiden suorittamat brutaalit sotarikokset vedä sille vertoja. "Parantakaa puolustusta ja rakentakaa jo se muuri loppuun. Sotilaat reagoivat hitaasti ja päästitte sen hirviön pakenemaan." Sanon kylänjohtajalle ja kävelen metsän reunalle. "Näyttää siltä, että..." Laitan hupun päähäni. "...meillä on hirviö metsästettävänä" Sanon ja vedän miekkani esille.

        (Mikä on haltioiden valtion nimi, HeKeKee? Aion ehkä tehdä uuden hahmon josta tulee haltia. Ja miten noita haltianimiä tehdään?)

        ( Ensimmäisestä rajamuurista tulee suunnilleen tälläinen. Korkea kivimuuri tulee varmaan myöhemmin.
        http://www.youtube.com/watch?v=MTPKUI9zs_o)

        (Viherlehden valtakunta. Voisin huomenna etsiä sinulle juttua haltianimistä.)


      • Michem de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        (Viherlehden valtakunta. Voisin huomenna etsiä sinulle juttua haltianimistä.)

        (citadel on vuorilla ja tiberius meidän maamme ei ole muuriaidattu ja etkä edelleenkään voi määrätä millaisia niistä tulee)
        lähden kurpizzan kanssa ratsastamaan ruskealla hevosella kohti kurpizzan kylää


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (citadel on vuorilla ja tiberius meidän maamme ei ole muuriaidattu ja etkä edelleenkään voi määrätä millaisia niistä tulee)
        lähden kurpizzan kanssa ratsastamaan ruskealla hevosella kohti kurpizzan kylää

        (Ei se vielä ole aidattu, mutta kohta on. Itse asiassa et voi päättää siitä, sillä et ole paikalla. Lopeta jo se helvetin valittaminen tai aloita sitten sota minua vastaan. Tosin sodalla huonontaisit vain omaa asemaasi, sillä ritarikunta hajoaisi kahteen osaan ja uskoisin pystyväni liittoutumaan muiden kanssa sinua vastaan.
        Olet muualla, joten kerään itselleni taukoamatta lisää valtaa ritarikunannan sisällä. Et voi myöskään yrittää määräillä minua, koska siitä ei seuraisi sinulle muuta kuin harmia. Tajusitko nyt, miksi et itse voi määrätä läheskään kaikkea?)


        Kävelen metsässä inkvisiittoreista ja jääkäreistä koostuvan joukon kanssa yrittäen etsiä Wendigoa. Onneksi jääkärit osaavat jäljittää. On vasta yö, mutta muurin rakentaminen aloitettiin, vaikka Michem ei siitä pitäisikään. Hänen mielipiteensä ei paljoa kiinnosta.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Ei se vielä ole aidattu, mutta kohta on. Itse asiassa et voi päättää siitä, sillä et ole paikalla. Lopeta jo se helvetin valittaminen tai aloita sitten sota minua vastaan. Tosin sodalla huonontaisit vain omaa asemaasi, sillä ritarikunta hajoaisi kahteen osaan ja uskoisin pystyväni liittoutumaan muiden kanssa sinua vastaan.
        Olet muualla, joten kerään itselleni taukoamatta lisää valtaa ritarikunannan sisällä. Et voi myöskään yrittää määräillä minua, koska siitä ei seuraisi sinulle muuta kuin harmia. Tajusitko nyt, miksi et itse voi määrätä läheskään kaikkea?)


        Kävelen metsässä inkvisiittoreista ja jääkäreistä koostuvan joukon kanssa yrittäen etsiä Wendigoa. Onneksi jääkärit osaavat jäljittää. On vasta yö, mutta muurin rakentaminen aloitettiin, vaikka Michem ei siitä pitäisikään. Hänen mielipiteensä ei paljoa kiinnosta.

        saavun kurpizzan kanssa kylään kuulen monen ihmisen puhuvan rakennettavasta muurista kysyn heiltä''ketkä rakentavat muurin minne?''
        eräs tyttö vastaa''temppelinritarit rakentavat muurin tuohon heidän alueillensa''
        ''ok''
        kävelen kurpizzan viereen''odota täällä palaan tuota pikaa''sanon hyppätessäni hevosen selkään alan ratsastaa kohti muurinteko paikkaa


      • HeKeKeKe
        Michem de Auditore kirjoitti:

        saavun kurpizzan kanssa kylään kuulen monen ihmisen puhuvan rakennettavasta muurista kysyn heiltä''ketkä rakentavat muurin minne?''
        eräs tyttö vastaa''temppelinritarit rakentavat muurin tuohon heidän alueillensa''
        ''ok''
        kävelen kurpizzan viereen''odota täällä palaan tuota pikaa''sanon hyppätessäni hevosen selkään alan ratsastaa kohti muurinteko paikkaa

        Hiivin metsikössä kohti rajamuuria. Temppeliritarit ovat kyllä tehokkaita rakentajia. Kävelen muina haltioina rakennusmiesten seassa telttojen keskellä. Työnjohtajan paikalla seisoskelee hienoihin vaatteihin pukeutunut vaaleahiuksinen mies. "Hän siis on Tiberius? Kuvittelin hänet pidemmäksi." Mietin itsekseni. Samassa leiriä kohti kiitää ruskealla hevosella kulkeva ratsastaja.


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        saavun kurpizzan kanssa kylään kuulen monen ihmisen puhuvan rakennettavasta muurista kysyn heiltä''ketkä rakentavat muurin minne?''
        eräs tyttö vastaa''temppelinritarit rakentavat muurin tuohon heidän alueillensa''
        ''ok''
        kävelen kurpizzan viereen''odota täällä palaan tuota pikaa''sanon hyppätessäni hevosen selkään alan ratsastaa kohti muurinteko paikkaa

        matkalla törmään tiberiukseen''annoinko teille luvan rakentaa jotakin muuria''kysyn tiberiukselta


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        saavun kurpizzan kanssa kylään kuulen monen ihmisen puhuvan rakennettavasta muurista kysyn heiltä''ketkä rakentavat muurin minne?''
        eräs tyttö vastaa''temppelinritarit rakentavat muurin tuohon heidän alueillensa''
        ''ok''
        kävelen kurpizzan viereen''odota täällä palaan tuota pikaa''sanon hyppätessäni hevosen selkään alan ratsastaa kohti muurinteko paikkaa

        matkalla törmään tiberiukseen''annoinko teille luvan rakentaa jotakin muuria''kysyn tiberiukselta


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        matkalla törmään tiberiukseen''annoinko teille luvan rakentaa jotakin muuria''kysyn tiberiukselta

        ''sinä et saa määrätä muureista'' karjaisen tiberiukselle ja alan kiitä kohti muurinteko paikkaa


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''sinä et saa määrätä muureista'' karjaisen tiberiukselle ja alan kiitä kohti muurinteko paikkaa

        (Se Kurpizzakylä on muistaakseni 3 päivän kävelymatkan päässä. )

        "Voi hemmetti!" Sanon itsekseni nähdessäni Michemin.
        "puukehikko on jo pystyssä lähes koko matkalta. Se pitää vielä täyttää vallihaudasta saatavalla maalla. Projekti tulee viimeistelyä vaille valmiiksi kahdenkymmenen neljän tunnin sisällä, joten sen peruminen ei ole ollenkaan kannattavaa. Jonkun pitää tehdä päätökset, kun eräs nimeltämainitsematon Temppeliherrain Ritarikunnan Suurmestari ei tee elettäkään kansansa hyväksi." Sanon Michemille.
        Michemin syrjäyttäminen tuntuisi taas hienolta vaihtoehdolta, mutta haltiat vaativat hänen tappamista, johon en suostu.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Se Kurpizzakylä on muistaakseni 3 päivän kävelymatkan päässä. )

        "Voi hemmetti!" Sanon itsekseni nähdessäni Michemin.
        "puukehikko on jo pystyssä lähes koko matkalta. Se pitää vielä täyttää vallihaudasta saatavalla maalla. Projekti tulee viimeistelyä vaille valmiiksi kahdenkymmenen neljän tunnin sisällä, joten sen peruminen ei ole ollenkaan kannattavaa. Jonkun pitää tehdä päätökset, kun eräs nimeltämainitsematon Temppeliherrain Ritarikunnan Suurmestari ei tee elettäkään kansansa hyväksi." Sanon Michemille.
        Michemin syrjäyttäminen tuntuisi taas hienolta vaihtoehdolta, mutta haltiat vaativat hänen tappamista, johon en suostu.

        ''nopeammin''sanon ratsulle vaikka olen melkein perillä
        kiidän rakennuspaikan(sama jossa se haltija sala-murhaaja on) keskelle
        hyppään alas ratsunselästä ja sanon työnjohtajalle''kuka antoi luvan rakentamiseen''


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''nopeammin''sanon ratsulle vaikka olen melkein perillä
        kiidän rakennuspaikan(sama jossa se haltija sala-murhaaja on) keskelle
        hyppään alas ratsunselästä ja sanon työnjohtajalle''kuka antoi luvan rakentamiseen''

        "Rakennusluvan myönsi hänen Eminenssinsä Tiberius Auditore." Työnjohtaja vastaa. Istun muurikehikon päällä vähän matkan päässä katsomassa Michemin touhuja.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Rakennusluvan myönsi hänen Eminenssinsä Tiberius Auditore." Työnjohtaja vastaa. Istun muurikehikon päällä vähän matkan päässä katsomassa Michemin touhuja.

        ''onko hänellä muka oikeutta myöntää rakennus lupaa''sanon työnjohtajalle


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''onko hänellä muka oikeutta myöntää rakennus lupaa''sanon työnjohtajalle

        "Eihän kenelläkään ole yksin oikeutta myöntää rakennuslupaa, mutta luvassa oli myös rakennusviraston sekä puolustusministeriön sinetit. Lupa on siis Herra Auditoren lisäksi Puolustusministeriön sekä Rakennusviraston hyväksymä," Työnjohtaja sanoo Michemille.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Eihän kenelläkään ole yksin oikeutta myöntää rakennuslupaa, mutta luvassa oli myös rakennusviraston sekä puolustusministeriön sinetit. Lupa on siis Herra Auditoren lisäksi Puolustusministeriön sekä Rakennusviraston hyväksymä," Työnjohtaja sanoo Michemille.

        ''katsotaan''sanon ja kävelen yhden sotilaan luokse''hae paavinkaapuni''sanon sotilaalle


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''katsotaan''sanon ja kävelen yhden sotilaan luokse''hae paavinkaapuni''sanon sotilaalle

        "Muttaa... Citadelliin ja tukikohtaan on molempiin yli tunnin kävelymatka. Oletko valmis odottamaan pukuasi useamman tunnin?" Sotilas kysyy Michemiltä.

        "Mitäköhän Michem nyt tekee..." Mutisen itsekseni ja kävelen lähemmäksi.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Muttaa... Citadelliin ja tukikohtaan on molempiin yli tunnin kävelymatka. Oletko valmis odottamaan pukuasi useamman tunnin?" Sotilas kysyy Michemiltä.

        "Mitäköhän Michem nyt tekee..." Mutisen itsekseni ja kävelen lähemmäksi.

        Katselen tilannetta. Alan ymmärtää miksi Michem halutaan hengiltä. Tyyppi on täysi sekopää. Hän on nyt selin minuun, voisin hypätä hänen kimppuunsa yhdellä loikalla ja tappaa hänet. En kuitenkaan tee sitä vaan katson tilanteen kehittymistä.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Muttaa... Citadelliin ja tukikohtaan on molempiin yli tunnin kävelymatka. Oletko valmis odottamaan pukuasi useamman tunnin?" Sotilas kysyy Michemiltä.

        "Mitäköhän Michem nyt tekee..." Mutisen itsekseni ja kävelen lähemmäksi.

        ''hmm hyvä että sanoit en tarvitsekaan pukuani''sanon
        kävelen työnjohtajan luokse
        ''onko teillä suurmestarin lupa''


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''hmm hyvä että sanoit en tarvitsekaan pukuani''sanon
        kävelen työnjohtajan luokse
        ''onko teillä suurmestarin lupa''

        (HeKeKee et voi tunnistaa minua suurmestariksi koska minulla on huppuviitta)


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (HeKeKee et voi tunnistaa minua suurmestariksi koska minulla on huppuviitta)

        (Eikö sinua tunnista Suurmestariksi puheittesi perusteella?)

        "Ei suurmestarin lupaa tarvitse noin vähäpätoisiin asioihin. Hänellä on paljon tärkeämpääkin tekemistä, kuin yhden muurin miettiminen." Rakennustyönjohtaja vastaa. "Älä yritäkään perua rakennusprojektia. Se olisi vain täyttä hulluutta." Sanon ja kävelen Michemn viereen.


      • HeKeKeKe
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Eikö sinua tunnista Suurmestariksi puheittesi perusteella?)

        "Ei suurmestarin lupaa tarvitse noin vähäpätoisiin asioihin. Hänellä on paljon tärkeämpääkin tekemistä, kuin yhden muurin miettiminen." Rakennustyönjohtaja vastaa. "Älä yritäkään perua rakennusprojektia. Se olisi vain täyttä hulluutta." Sanon ja kävelen Michemn viereen.

        "Anteeksi että häiritsen, mutta minulla on ehdotus?" Sanon Tiberiukselle ja Michemille matkien tempeliritarien aksenttia. "Minulla on ehdotus, miten ratkaisette kiistan"


      • Tiberius Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Anteeksi että häiritsen, mutta minulla on ehdotus?" Sanon Tiberiukselle ja Michemille matkien tempeliritarien aksenttia. "Minulla on ehdotus, miten ratkaisette kiistan"

        Vilkaisen haltiaa kohti. "Ja kukas te olette? Kertokaa toki ehdotuksenne." Kysyn häneltä.


      • Michem de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Anteeksi että häiritsen, mutta minulla on ehdotus?" Sanon Tiberiukselle ja Michemille matkien tempeliritarien aksenttia. "Minulla on ehdotus, miten ratkaisette kiistan"

        ''esitä ihmeessä ehdotuksesi''
        sanon muukalaiselle


      • HeKeKeKe
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''esitä ihmeessä ehdotuksesi''
        sanon muukalaiselle

        "Meidän kotikylässämme järjestettiin aina kaksinkamppailu, kun joillakin oli riitoja keskenään. Miksette tekin koettaisi sitä? Vahvempi voittaa."


    • (Kurpizzakylä XD)

      Michem häippäsi jonnekin, eikä mitään aikomusta jäädä seisoskelemaan keskelle katua. Täällä on varmasti liikaakin tuttuja. Kiipeän kauppiaan talon katolle. Liukastellen piiloudun savupiipun taakse katselemaan Michemin, Tiberiuksen ja jonkin kolmannen miehen juttutuokiota. Michem näyttää sen verran kiukkuiselta, etten haluaisi olla kilometriä häntä lähempänä.

    • Tiberius Auditore

      "Kaksintaistelu? Emme yleensä harrasta sellaista, mutta on tuo ihan hyvä idea." Sanon Haltialle. "Mitäs sanot, Michem?" Kysyn Michemiltä

      • Michem de Auditore

        ''kelpaa''sanon tiberiukselle


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kelpaa''sanon tiberiukselle

        ''tai odota hetki voisitko kertoa kyseisen kaksintappelun säännöt onko se että kumpi vuodattaa ensimmäiseksi verta''kysyn


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''tai odota hetki voisitko kertoa kyseisen kaksintappelun säännöt onko se että kumpi vuodattaa ensimmäiseksi verta''kysyn

        "Turnajaistyylinen kaksintaistelu hevosilla ja peitsillä, miekkailu rapiireilla vai nyrkkitappelu? Voit itsekin keksiä parempaa. Säännöt riippuvat kaksintaistelun muodosta." Sanon Michemille.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Turnajaistyylinen kaksintaistelu hevosilla ja peitsillä, miekkailu rapiireilla vai nyrkkitappelu? Voit itsekin keksiä parempaa. Säännöt riippuvat kaksintaistelun muodosta." Sanon Michemille.

        ''nyrkkitappelu kuulostaisi hyvältä''


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''nyrkkitappelu kuulostaisi hyvältä''

        "Hyvä on. Otetaan yläruumis ilma panssarointia. Nyrkkeilyhanskoilla vai ilman?" Kysyn ja alan riisua assassiinipuvun yläosaa.
        "Lyöminen vain nyrkin etuosalla, ei kämmenellä tai kyynärpäällä. Lyöminen niskaan, selkään, munuaisiin tai vyön alapuolelle kielletty. Jalan päälle astuminen tai vastustajan roikottaminen ja kiinni pitäminen kielletty. Myös potkiminen on kielletty, ymmärsitkö säännöt?" Sanon Michemille.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        "Hyvä on. Otetaan yläruumis ilma panssarointia. Nyrkkeilyhanskoilla vai ilman?" Kysyn ja alan riisua assassiinipuvun yläosaa.
        "Lyöminen vain nyrkin etuosalla, ei kämmenellä tai kyynärpäällä. Lyöminen niskaan, selkään, munuaisiin tai vyön alapuolelle kielletty. Jalan päälle astuminen tai vastustajan roikottaminen ja kiinni pitäminen kielletty. Myös potkiminen on kielletty, ymmärsitkö säännöt?" Sanon Michemille.

        (miten saadaan ratkaistua että kumpi voitti)
        riisun huppuviitan''ymmärsin''


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (miten saadaan ratkaistua että kumpi voitti)
        riisun huppuviitan''ymmärsin''

        (Arvotaan jotenkin? En minä tiedä!)

        Riisun yläruumiini paljaaksi paljastaen lihakset. Laitan hiukseni poninhännälle ja hammassuojat hampaisiini. Vyöltän otan pois kaikki aseet. "Valmiina taisteluun?" Kysyn Michemiltä. En tosin edes muista tappelun aihetta, mutta ei sillä väliä.


    • kurpizza_

      Nyrkkitappelu? Ainakin kylän kakaroille tulee hauska ilta/yö. Mutta siinä tuskin kukaan pääsee hengestään, mikä on hyvä juttu.
      Hätkähdän kuullessani kolinaa ja kiroamista aiheesta Typerät-penikat-jotka-kiipeilevät-kunnon-ihmisten-kattojen-päällä. Sitten kiukkuinen naisen pää ilmestyy kurkistamaan katolle.
      "Jeanie! Mitä sinä täällä teet?" hän kysyy hämmästyneenä. Pitäisikö minun hypätä katolta alas? Huutaa apua? Väittää hänen erehtyneen? En ehdi vastata mitään.
      "Sinä et tiedäkään, mitä kaikkea jännää täällä on tapahtunut." sitten nainen, jonka muistan vain hämärästi, alkaa kertoa pikkuserkkunsa siskon kummin kaimasta, jonka veli meni naimisiin hänen tyttärensä kissan alkuperäisen omistajan tädin kanssa. Nyökkään. Seuraan sivusilmällä alkavaa tappelua, mikä on aika helppoa. Nyökkään aina sopivissa kohdissa ja sanon "Hmm" tai "Ihanko totta?" tai "Aivan niin."

      • Tiberius Auditore

        (Siis me olemme rajalla. Eikö se Kurpizzakylä ole jossakin vähän kauempana, eikä Temppeliritarien mailla? Vai missä se on? Etäisyydet ovat tosin menneet tässä pelissä aina sekaisin.)

        Sidon vielä kaulassani olevan suuren kultaisen kardinaaliristin vyölleni."Da mihi virtutem certamen domine. in nomine patris, et filii, et spiritus sancti. Amen." Sanon ja teen ristinmerkin käsilläni.
        "Antaa tulla, Paavi!" Huudan ja kohotan nyrkkini.


      • Michem de Auditore
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        (Siis me olemme rajalla. Eikö se Kurpizzakylä ole jossakin vähän kauempana, eikä Temppeliritarien mailla? Vai missä se on? Etäisyydet ovat tosin menneet tässä pelissä aina sekaisin.)

        Sidon vielä kaulassani olevan suuren kultaisen kardinaaliristin vyölleni."Da mihi virtutem certamen domine. in nomine patris, et filii, et spiritus sancti. Amen." Sanon ja teen ristinmerkin käsilläni.
        "Antaa tulla, Paavi!" Huudan ja kohotan nyrkkini.

        (@kurpizza
        kuka jeanie?)
        riisun yläpään paljastaen lihakset mutta hiuksia en pysty poninhännälle koska liian lyhyet siihen
        ''olen valmiina tiberius''karjaisen


    • kurpizza_

      (Ääh... En minä tiedä missä ollaan. Luulin Michemin menneen sinne kylään, ja sinä olet samassa paikassa. No... Sovitaan, että se oli joku Kylästä toiseen muuttanut mummeli. Se kai on parasta. Ajattelin kylän olevan jossain vähän kauempana, kävellen jokunen päivä? Se voi olla temppeliritarien mailla, se on minulle aivan sama. Kylälaisistä suurinosa kuitenkin pyrkii temppeliritareiksi (onko autohittailua?) Ja ainakin ennen sotaa haltioista pidettiin.)

    • (Hahmoni ristimänimi, jota hän ei enää käytä.)

      Medeia katsoo tappelun alkua huvittuneena. Jospa puolienkelit piesäisivät toisensa sen verran huonoon kuntoon, että hänen olisi mahdollista tappaa heidät. Se ei tosin taida olla todennäköistä. Medeia kohauttaa olkapäitään. Oli miten oli, puolienkelten tappelua on hauska seurata. Kunhan on tarpeeksi kaukana.

    • Tiberius Auditore

      Tappelu alkaa. Hyökkään nopeasti torjuen hänen hyökkäyksensä ja odottaen oikeaa hetkeä iskeä.

      • Michem de Auditore

        (piinaa vielä yksi kysymys miten selviää kumpi voittaa?)
        hyökkään tiberiuksen kimppuun meinaan tehdä potkuja mutta osaan hillitä itseni enkä tee niitä


      • Tiberius Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (piinaa vielä yksi kysymys miten selviää kumpi voittaa?)
        hyökkään tiberiuksen kimppuun meinaan tehdä potkuja mutta osaan hillitä itseni enkä tee niitä

        (No se kumpi ei häviä. Mistä sen voi tietää etukäteen?)


    • Tiberius Auditore

      (Aika hiljaista. Taitaa johtua siitä, että meillä on taistelu meneillään ja kaikki vain katsovat sitä. Joku voi vaikka keskeyttää taistelun tai jotakin muuta, jotta saisimme tänne vähän eloa.)

      Taistelu jatkuu tasaisena pitkän aikaa. Alkaa olla jo aamuyö. "Milloin hän on nyrkkeilyä harjoitellut? Eihän tämä meinaa loppua ikinä..." Mietin.

    • kurpizza_

      (Kumpi hahmoistani selviäisi siitä hengissä? Nooh... Älkää sitten syyttäkö tuosta viimeisestä repliikistä)

      Tappelu on jatkunut jo ikuisuuksia. Kuten viereisen naisen sukuselvityskin. Liu'un katolta alas ja ryntään tappelijoiden lähelle. Tarpeeksi kauas kuitenkin väistämään mahdollisia kirveitä ja tulipalloja.
      "Mistä syy alkaa nyrkkeilemään keskellä yötä?" kysyn tuijottaen kumpaakin silmät pyöreinä. "Ja pistäkää ihmeessä vaatteet päälle."

      • Tiberius Auditore

        (Eihän sinun olisi omaa hahmoa pakko laittaa mukaan. Olisithan voinut tapattaa Wendigon...(Eikö se ole ainakin jotenkin Medeian hallinnassa?) Se olisi varmaan lopettanut tappelun siihen paikkaan!)

        Peräännyn Michemin läheltä Kurpizzan saapuessa paikalle. "En edes muista tappelun syytä. Se oli varmaan jotakin tärkeää? Tai sitten jotakin vähemmän tärkeää. Pitäähän sitä aina välillä tapella, vaikka ilman syytäkin." Sanon pitäen kuitenkin nyrkit valmiina.


    • kurpizza_

      (Wendigo on ruokalevolla...)

      Kuulostaa tutulta. Kun tivasin Michiltä, miksi hän vainosi minua, ei hänkään muistanut syytä. Muistan epäuskoisena päätäni.
      "Ihan miten vain. Minä kyllä viettäsin yön mieluummin nukkumassa." Mieleeni juolahtaa, että olisin voinut jättää pojat tappelemaan mennä nukkumaan. Että olen välillä aika idiootti.
      "Ehkä teidänkin kannattaisi lopettaa painiminen. Päivemmällä voitte käydä sitten käpysotaa tai pukkista."

      • Tiberius Auditore

        Nyt muistan miksi en ole nyrkkeillyt aikoihin. Arvoiseni vastustajan kanssa ottelu voi venyä ennätyspitkäksi, mutta Michemhän sitä riitaa tuli haastamaan. Olisinkin ottanut mielummin jonkin nopeamman taistelun. Katson kysyvästi Michemiä, jota seisoo paikallaan tappelualueen toisessa päässä.


      • kurpizza_
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        Nyt muistan miksi en ole nyrkkeillyt aikoihin. Arvoiseni vastustajan kanssa ottelu voi venyä ennätyspitkäksi, mutta Michemhän sitä riitaa tuli haastamaan. Olisinkin ottanut mielummin jonkin nopeamman taistelun. Katson kysyvästi Michemiä, jota seisoo paikallaan tappelualueen toisessa päässä.

        Tiberius tuijottaa Michemiä. Teen itsekin niin, sillä ei ole Michin tapaista olla noin hiljaa. Sivusilmällä näen metsässä jotain liikettä. Se ei näytä tulevan kohti, joten se on varmaan joku eläin.

        Medeia rymistelee takaisinpäin. Jalkoja särkee, sillä tappelu olikin kestänyt monta tuntia. Hän oli varmaan sata kertaa suunnitellut uutta ukulele-hyökkäystä, mutta luoponut ajatuksesta. Yhdellekin puolienkelille on vaikea pärjätä. Medeia kiroaa.


      • moottoriturpa
        kurpizza_ kirjoitti:

        Tiberius tuijottaa Michemiä. Teen itsekin niin, sillä ei ole Michin tapaista olla noin hiljaa. Sivusilmällä näen metsässä jotain liikettä. Se ei näytä tulevan kohti, joten se on varmaan joku eläin.

        Medeia rymistelee takaisinpäin. Jalkoja särkee, sillä tappelu olikin kestänyt monta tuntia. Hän oli varmaan sata kertaa suunnitellut uutta ukulele-hyökkäystä, mutta luoponut ajatuksesta. Yhdellekin puolienkelille on vaikea pärjätä. Medeia kiroaa.

        Mutta sitten kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar hyökkää metsästä martta-täti armeijansa kanssa ja lahtaa kaikki super-hyper-öhkö-möhkö-ähky dark epic fire wizard killer triple -haulikollaan ja tekee sen... KAHDESTI


      • moottoriturpa kirjoitti:

        Mutta sitten kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar hyökkää metsästä martta-täti armeijansa kanssa ja lahtaa kaikki super-hyper-öhkö-möhkö-ähky dark epic fire wizard killer triple -haulikollaan ja tekee sen... KAHDESTI

        (Selevä.)

        Vähän sivummalla vahvasti humaltunut mies höpisee kiivaasti jostain mutanttikoirista ja martoista. Kuuloikohan äskeinen nainen mahdollisesti jompaan kumpaan kerhoon? Seuraavaksi hän alkaa selittää öhkö-möhkö-haulikosta.
        "Paikallinen moottoriturpa?" kysyn Tiberiukselta.


      • moottoriturpa
        kurpizza kirjoitti:

        (Selevä.)

        Vähän sivummalla vahvasti humaltunut mies höpisee kiivaasti jostain mutanttikoirista ja martoista. Kuuloikohan äskeinen nainen mahdollisesti jompaan kumpaan kerhoon? Seuraavaksi hän alkaa selittää öhkö-möhkö-haulikosta.
        "Paikallinen moottoriturpa?" kysyn Tiberiukselta.

        Yhtäkkiä x-ray näkökenttääni ilmaantuu pieni keltainen rotta joka höpisee vieressä seisoskelevalle pinkille yksisarviselle minusta jotain. Sitten x-rayni sumenee ja kaivan taskusta kivan pikku pussukan sieniä ja tungen reilun kourallisen suuhuni. Huomaan kuinka kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar komentaa äxbläbuts-kielellä martta-armeijaa hyökkäämään rotan ja yksisarvisen kimppuun. MUAHHAHHAHHAA!!!


      • moottoriturpa kirjoitti:

        Yhtäkkiä x-ray näkökenttääni ilmaantuu pieni keltainen rotta joka höpisee vieressä seisoskelevalle pinkille yksisarviselle minusta jotain. Sitten x-rayni sumenee ja kaivan taskusta kivan pikku pussukan sieniä ja tungen reilun kourallisen suuhuni. Huomaan kuinka kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar komentaa äxbläbuts-kielellä martta-armeijaa hyökkäämään rotan ja yksisarvisen kimppuun. MUAHHAHHAHHAA!!!

        Juopon sekoiluihin selvisi syy. Sienet. Kävelen sekopään luo ja tartun hntä käsivarresta.
        "Kuuleppas nyt, hyvä.. herra? Minusta nuo sienet eivät ole ehkä terveellisiä. Mennäänpäs tuonne baarin puolelle ja voidaan hommata sinulle jotain kivaa ja erittin alkoholi pitoista."


      • moottoriturpa
        kurpizza kirjoitti:

        Juopon sekoiluihin selvisi syy. Sienet. Kävelen sekopään luo ja tartun hntä käsivarresta.
        "Kuuleppas nyt, hyvä.. herra? Minusta nuo sienet eivät ole ehkä terveellisiä. Mennäänpäs tuonne baarin puolelle ja voidaan hommata sinulle jotain kivaa ja erittin alkoholi pitoista."

        Se keltainen rotta käy päälleni ja höpisee jotain baarista ja sienistä. "ET SAA NÄÄ ON MUN!!! LISÄÄ!!!!!!" päätän vastata rotalle ja tuuppaan sen kauemmaksi ja alan kaivella pussiani esiin. Yhtäkkiä metsästä rynnistää esiin dinosaurus joka yrittää syödä minut!


    • Tiberius Auditore

      Katson jotakin outoa huumehörhöä, jonka luokse Kurpizza meni. Sitten vilkaisen Michemiä kohti. "No niin, Michem. Lopetetaanko tappelu tähän? Jos et sano mitään, niin se tarkoittaa että luovutat ja minä voitan." Sanon virnistäen Michemille.

      • moottoriturpa

        Pakenen dinosaurusta pinkin yksisarvisen ja jonkin oudon silmäpuolen vesikauhuisen örkin luokse. Martta-armeija hyökkää dinosauruksen kimppuun ja saan viimeiset sienet pussista suuhuni. Tämä yksisarvinen jota kuolaava örkki sanoo Michemiksi on uusi paras kaverini ja se keltainen rotta saa vaikka nussia kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisarta! Yksisarvinen alkaa hirnua jotain mutta en ota selvää että mitä vitun kettua??


    • Mies menee aivan hulluksi ja tönäisee minua. Menen kiroten kauemmaksi. Ihan kuin haluaisin vetää hänen sieniään. Kaivan yrttirasian taskustani.
      "En minä sinun sieniäsi halua. Minulla on omat riippuvuuteni." sanon ja heilutan rasiaa.

    • Kukaan ei ole tullut avaamaan ovea, (olen siis odottanut pihalla monta tuntia...) joten alennun viimein koputtamaan.

    • Tiberius de Auditore

      Michem ei taaskaan vastaa. "Hienoa. Minä siis voitin. Sinä tosin voitit mykkäkilpailun." Sanon ja alan pukea mustaa assassiinipukua ja varusteitani.

      • moottoriturpa

        Örkki heiluttaa mulle munaansa ja heittää sadetakin niskoilleen. Otan sen henkilökohtaisena loukkauksena ja rynnistän sen kimppuun. Örkki kaatuu ja alan nuijia sitä nyrkeilläni minkä pystyn. "Vitun homo örkki! Nussi vaik rottaa mut mulle et mitää vitun helikopteria esitä!!!"


      • Tiberius Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Örkki heiluttaa mulle munaansa ja heittää sadetakin niskoilleen. Otan sen henkilökohtaisena loukkauksena ja rynnistän sen kimppuun. Örkki kaatuu ja alan nuijia sitä nyrkeilläni minkä pystyn. "Vitun homo örkki! Nussi vaik rottaa mut mulle et mitää vitun helikopteria esitä!!!"

        (Aikamoisissa huumeissa tuo tyyppi.)

        "Jaahas. Nyt taas lisää hyökkäilijöitä. Ritarit voisivat hoitaa homman, mutta taidat tehdä sen itse." Mietin. Vedän molemmissa rannekeissa olevat piiloterät esille ja alan puukottaa hullua niillä. "Sinne meni yksi hullu! Onko muita?!" Huudan


    • Jaaa. Taas pudonneena kärryiltä... Taisin luvata pelaavani Rogerilla jakson (6 viikkoa) loppuun saakka, mutta kun se on semmonen juttu, että jos sitä kaivataan ja joku jaksaa jopa kertoa, missä hän on ja mitä on tapahtunut, niin pelaan hänelläkin, mutta sain poissa ollessani aika helvetin hyvän hahmoidean.

      Nimi:Zabloficra Descodre
      Sukupuoli:Mies
      Ikä:34
      Rotu:Ihminen
      Ulkonäkö:Pitkät verenpunaiset hiukset, suippo parta, ilkeät silmät, noin 180cm-pitkä ja melko laiha.
      Luonne:Vallanhimoinen mielipuoli.
      Kyvyt:Osaa taikoa. Taikakyvyt tosin keskittyvät lähinnä tuleen ja tuhoon.
      Muuta:Johtaa erästä ihmisheimoa, joka ei halunnut saapua Keskimaahan, muttei alkanut myöskään palvelemaan Morgothia. (Turhaa ja käsittämätöntä tietoa, ellette ole lukeneet Silmarillionia.) Kansa kehittyi paljon ja he alkoivat palvoa tuhoa, tulta ja verta. Tätä kansaa ollaan aina opetettu siihen uskoon, että kaikkien muiden rotujen ja heimojen jäsenten tappaminen on oikein ja hyvä juttu. Heimo pitää Zabloficraa puolijumalana. Heimo eli ennen hienossa valtakunnassaan kaukana kaakossa, mutta joku ihmissiiliheimoista hyökkäsi sinne jatkuvan ärsytyksen seurauksena sankoin joukoin ja Zabloficra päätti johtaa heimonsa luoteeseen. Siten he saapuivat Keskimaahan.


      Zabloficra kulkee joukkojensa etunenässä. He ovat kulkeneet jo pitkään, mutta nyt he näkevät asutusta. Zabloficra komentaa kansansa hyökkäämään ja melko nopeasti he ovat vallanneet tuon pienen kaupungin. He asettuvat sinne asumaan.

      • Tiberius de Auditore

        (Hyvä, että tulit vihdoin takaisin, Siiliö. Taidan taas selostaa tapahtuneen.)

        Lähdin tukikohdasta sopimaan rauhasta, mutta se ei mennyt suunnitelmien mukaan, sillä Michem tuli paikalle ja sota jatkuu. Tosin kukaan ei ole vieläkään hyökännyt mihinkään.
        Rajamuuria alettiin rakentamaan, mutta Michem ei pitänyt siitä ja aloitimme nyrkkitaistelun, joka taisi päättyä juuri äsken, sillä Michem ei ole kirjoitellut tänne mitään aikoihin.
        HeKeKee on varmaankin palatsissaan ja hänen uusi Haltia-assassiinihahmonsa, Elroth, on samassa paikassa rajalla Minun, Kurpizzan ja Michemin kanssa. Medeia taas on metsässä Wendingon kanssa. Roger taitaa olla vieläkin tukikohdassa. Tässä taisi olla kaikki tärkeimmät asiat.


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Hyvä, että tulit vihdoin takaisin, Siiliö. Taidan taas selostaa tapahtuneen.)

        Lähdin tukikohdasta sopimaan rauhasta, mutta se ei mennyt suunnitelmien mukaan, sillä Michem tuli paikalle ja sota jatkuu. Tosin kukaan ei ole vieläkään hyökännyt mihinkään.
        Rajamuuria alettiin rakentamaan, mutta Michem ei pitänyt siitä ja aloitimme nyrkkitaistelun, joka taisi päättyä juuri äsken, sillä Michem ei ole kirjoitellut tänne mitään aikoihin.
        HeKeKee on varmaankin palatsissaan ja hänen uusi Haltia-assassiinihahmonsa, Elroth, on samassa paikassa rajalla Minun, Kurpizzan ja Michemin kanssa. Medeia taas on metsässä Wendingon kanssa. Roger taitaa olla vieläkin tukikohdassa. Tässä taisi olla kaikki tärkeimmät asiat.

        (Unohdin vielä mainita, että pelaan myös I Legioonan Legaatilla, joka on usein Tiberiuksen sijainen tukikohdassa, kun hän ei ole paikalla. Legaatti on siis I Legioonan johtaja ja aika tavallisen näköinen kääpiö. En ole keksinyt hänelle vielä nimeä, joten käytän nimeä Legaatti.)

        Legaatti on juuri herännyt ja on syömässä aamupalaa. "Hyökkäyskäskyä ei ole vieläkään tullut eikä kukaan ole edes hyökännyt vielä maillemme." Legaatti miettii.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Hyvä, että tulit vihdoin takaisin, Siiliö. Taidan taas selostaa tapahtuneen.)

        Lähdin tukikohdasta sopimaan rauhasta, mutta se ei mennyt suunnitelmien mukaan, sillä Michem tuli paikalle ja sota jatkuu. Tosin kukaan ei ole vieläkään hyökännyt mihinkään.
        Rajamuuria alettiin rakentamaan, mutta Michem ei pitänyt siitä ja aloitimme nyrkkitaistelun, joka taisi päättyä juuri äsken, sillä Michem ei ole kirjoitellut tänne mitään aikoihin.
        HeKeKee on varmaankin palatsissaan ja hänen uusi Haltia-assassiinihahmonsa, Elroth, on samassa paikassa rajalla Minun, Kurpizzan ja Michemin kanssa. Medeia taas on metsässä Wendingon kanssa. Roger taitaa olla vieläkin tukikohdassa. Tässä taisi olla kaikki tärkeimmät asiat.

        Hyi helvetti!!! Örkki tökki kyrvällään minuun reiän. Makaan maassa ja katselen kuinka sateenkaaren värinen vereni valuu pitkin maata. Örkki örisee ja luulen että se aikoo raiskata minut. Nousen ylös ja pakenen metsään kun martta-armeija, kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar ja dinosaurus räjähtävät ympärilläni kappaleiksi. Pinkki yksisarvinen, rotta ja sairas raiskaajaörkki jäävät sinne seisomaan. "Palaan vielä örkki ja sillon väännän sulta munan irti ja tungen sen ja ton rotan sun reikääs!!!" Huudan ja juoksen kohti vanhaa sienestys-paikkaani...


      • Tiberius Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Hyi helvetti!!! Örkki tökki kyrvällään minuun reiän. Makaan maassa ja katselen kuinka sateenkaaren värinen vereni valuu pitkin maata. Örkki örisee ja luulen että se aikoo raiskata minut. Nousen ylös ja pakenen metsään kun martta-armeija, kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar ja dinosaurus räjähtävät ympärilläni kappaleiksi. Pinkki yksisarvinen, rotta ja sairas raiskaajaörkki jäävät sinne seisomaan. "Palaan vielä örkki ja sillon väännän sulta munan irti ja tungen sen ja ton rotan sun reikääs!!!" Huudan ja juoksen kohti vanhaa sienestys-paikkaani...

        En aio päästää tuollaista hullua karkuun. "Valmiina! Tulta!" Huudan jousiampujarivistölle ja he ampuvat nuolisateen hullua kohti.


      • moottoriturpa
        Tiberius Auditore kirjoitti:

        En aio päästää tuollaista hullua karkuun. "Valmiina! Tulta!" Huudan jousiampujarivistölle ja he ampuvat nuolisateen hullua kohti.

        Katson taakseni ja näen kukkaissateen lentävän päälleni. Ne puhkaisevat raajani ja lisää sateenkaariverta pulppuaa ympäri maailmaa. Pyörin maassa hetken ja näen sen saman homoörkin heiluttamassa helikopteria kymmenen metrin päässä. "Haistha vithu" kurlutan ja päästän mehevän pierun.


      • moottoriturpa
        moottoriturpa kirjoitti:

        Katson taakseni ja näen kukkaissateen lentävän päälleni. Ne puhkaisevat raajani ja lisää sateenkaariverta pulppuaa ympäri maailmaa. Pyörin maassa hetken ja näen sen saman homoörkin heiluttamassa helikopteria kymmenen metrin päässä. "Haistha vithu" kurlutan ja päästän mehevän pierun.

        (Tekis mieli tehä comeback jossai vaihees tai liittyy jonku puolelle nii älä viitti selittää mun tappamisesta. Niiku jos mun hahmo vaik vaa pääsis pakoo puolkuolleena?)


      • moottoriturpa kirjoitti:

        (Tekis mieli tehä comeback jossai vaihees tai liittyy jonku puolelle nii älä viitti selittää mun tappamisesta. Niiku jos mun hahmo vaik vaa pääsis pakoo puolkuolleena?)

        (Aivan sama minulle... Ensi kerralla jonkin sortin hahmoesittely?)


    • "Ei sinun olisi tarvinnut häntä tappaa." valitan Tiberiukselle. "Sinusta olisi ullut oikein nätti pinkki yksisarvinen."

    • Tiberius de Auditore

      (No rehellisesti sanottuna luulin sinuakin aluksi vain huonoksi trolliksi. Sen takia tarvitaan hyvä hahmoesittely.)

      "No hän hyökkäsi, joten se olisi vain itsepuolustusta. Jos olisin parempi taikomaan, niin olisin voinut muuttaa hänet pinkiksi yksisarviseksi ja ottaa väliaikaisesti ratsukseni." Sanon.

      • moottoriturpa

        (Mahtikasta!!! Pitää keksii joku parempi hahmo tai liittyy teiän seuraavaan roolipeliin)


      • "Sitten sinun pitäisi laittaa ratsuun sopivat vaatteet. Balettitanssijan asu?" naurekelen mielikuvalle.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Sitten sinun pitäisi laittaa ratsuun sopivat vaatteet. Balettitanssijan asu?" naurekelen mielikuvalle.

        "Ei ratsastuksessa käytetä balettitanssija asua! Et taida tietää mitään edes ratsastuksesta saati sitten pukeutumisesta." ärähdän Kurpizzalle.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Ei ratsastuksessa käytetä balettitanssija asua! Et taida tietää mitään edes ratsastuksesta saati sitten pukeutumisesta." ärähdän Kurpizzalle.

        (Pistäskö joku teist yleiskäsityksen täst koko roolipelistä niiku maailmast, hahmoist ja mikä on rajana?)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Pistäskö joku teist yleiskäsityksen täst koko roolipelistä niiku maailmast, hahmoist ja mikä on rajana?)

        (Siis tämä peli sijoittuu Keski-Maahan, mutta mikää ei ole niin tarkkaa. Voit jopa itse keksiä rotuja, niin kuin Siiliö on tehnyt. Voit myös keksiä jotakin muuta tai vaikka ottaa oikeasta maailmasta jotakin sopivaa. Esimerkiksi itse olen Temppeliritari ja olen ottanut pukuuni ja varusteisiini vaikutteita Assassin's Creed peleistä. Mukaan ei voi ottaa mitään liian modernia. Esimerkiksi modernit aseet sekä moderni teknologia on kiellettyä. Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä, että kaikkea fantasia- ja keskiaikatyylistä saa ottaa mukaan. Alku voi mennä vähän huonosti, mutta opit kyllä ajan myötä pelaamaan hyvin.

        Tällä hetkellä roolipelissä on meneillään eräänlainen sota Temppeliritarien (Monirotuinen uskonnollinen ritarikunta ja ritarivaltio) ja Viherlehden Valtakunnan (Eräs haltiavaltio) välillä, sillä he haluavat syrjäyttää Suurmestari Michem de Auditoren.
        Haltioilla on liittolaisina paljon eri valtakuntia ja meillä on Roger Smithin(Siiliön yksi hahmo) johtama Mustien Ritarien Ritarikunta. Meillä on joukot hyökkäysvalmiina ja assassiineja soluttautunut viholliskaupunkeihin valmiina sabotoimaan ja aiheuttamaan kaaosta. Vihollista johtaa HeKeKee. Jokainen voisi myös esitellä oman hahmonsa uudelleen. )


    • Hätkähdän. Mistä Tiberius noin suuttui.
      "Se oli vitsi." ärähdin yhtä häijysti takaisin.

      (Kirjoitan nyt pikaisesti. Pelipaikka on Keski-maa, hieman muunneltuna tosin. Täällä on pelihahmoina ollut haltioita, kääpiöitä, ihmissiilejä, ihmisiä, Tiberius ja Michem ovat puolienkeleitä ja muutama on pelannut lohikäärmeellä. Voit myös keksiä aivan uuden lajin.
      Temppeliritareilla ja haltioilla on omat tukikohdat, ihmissiilit asuvat jossain kylässä. Lisäksi on joitain kyliä, joissa asuu ihmisiä.
      Metsistä sen verran, että sinne on muuttanut Wendigo. Se liikkuu enimmäkseen pimeällä ja syö ihmisiä. Medeia on sitten pimeyden noita, jolla kaikki ei mene aina putkeen.)

      • moottoriturpa

        (Eli se mun narkkari ei ehkä ollut ainoo outu hyyppä täs maas? ;)


    • (Et lähellekään)

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11641734#comment-0
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11899823#comment-65137184
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11934592#comment-65336709
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11998830#comment-0
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12029044#comment-65973042
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12073738#comment-0
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12075114#comment-0

      Jos kiinnostaa, siinä on entiset roolipelit. Hauskaa luettavaa, huomaa jos jotakuta on alkanut vituttamaan... Lukemiseen voi vierähtää jokunen tunti. Pitäisi jättää kaikki kinastelut välistä pois ja tehdä yhtenäiseksi tarinaksi....

      Tervetuloa roolipelaamaan!!!

      Minun hahmoni:
      Kurpizza: Lyhyt, ruskeat hiukset, siniharmaat silmät, 18-vuotias tyttö. Osaa käyttää veitsiä ja varastella. Isoveli on kuollut, isä jonkin sortin temppeliritari ja äiti... ööh... mietinnässä vielä.
      Medeia: Vanha pimeyden noita. Osaa manata ja kutsua ukuleleja, mutta huono lähitaistelussa.
      Wendigo(ei varsinaisesti hahmoni): Nopea, punaiset silmät, syö ihmisiä. Läsnäolon tunnistaa pimeydestä ja kylmyydestä. Ei välttämättä tapa uhriaan heti.

      • Tiberius de Auditore

        Nimi: Tiberius de Auditore

        Rotu: Puolienkeli

        Ammatti: Temppeliherrain Ritarikunnan johtaja toisena komentoketjussa. On myös Kardinaali. Paladinien Veljeskunnan (Korkeasti koulutettuja ritareita, jotka osaavat usein taikoa.) johtaja.

        Ikä: Tuntematon, Vanha.

        Ulkonäkö: Pitkä ja hoikka, mutta paljon vahvempi kuin miltä näyttää. Pitkät vaaleat hiukset. Vaalea iho ja siniset silmät. Haalea sädekehä.

        Kyvyt: Käyttää useita aseita sekä joitakin valotaikoja. On hyvä taistelija. Hyvä johtamaan ja suunnittelemaan.

        Muuta: Suurmestari/Paavi Michem de Auditoren isoveli. Omaa Aatelis- ja Kardinaaliarvon, joita käyttää tilanteesta riippuen. Pukeutuu usein haarniskaan, assassiinipukuun tai johonkin niiden välimuotoon. Omistaa kuitenkin paljon erilaisia vaatteita, joita välillä yhdistelee. Pitää aina mukanaan Piiloteriä sekä useimmiten miekkaansa, tikariaan ja piiloasetta
        (rannekkessa oleva pistoolimainen ase.) ja välillä heittoveitsiä sekä varsijousta. Omistaa Adeodatus nimisen valkoisen siivekkään hevosen.


        (Tuossa oli jonkinlainen hahmoesittely. Tuohon voisi myös laittaa vahvuudet ja heikkoudet, mutta en halua paljastaa niitä. Tulette näkemään ne vielä.)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Nimi: Tiberius de Auditore

        Rotu: Puolienkeli

        Ammatti: Temppeliherrain Ritarikunnan johtaja toisena komentoketjussa. On myös Kardinaali. Paladinien Veljeskunnan (Korkeasti koulutettuja ritareita, jotka osaavat usein taikoa.) johtaja.

        Ikä: Tuntematon, Vanha.

        Ulkonäkö: Pitkä ja hoikka, mutta paljon vahvempi kuin miltä näyttää. Pitkät vaaleat hiukset. Vaalea iho ja siniset silmät. Haalea sädekehä.

        Kyvyt: Käyttää useita aseita sekä joitakin valotaikoja. On hyvä taistelija. Hyvä johtamaan ja suunnittelemaan.

        Muuta: Suurmestari/Paavi Michem de Auditoren isoveli. Omaa Aatelis- ja Kardinaaliarvon, joita käyttää tilanteesta riippuen. Pukeutuu usein haarniskaan, assassiinipukuun tai johonkin niiden välimuotoon. Omistaa kuitenkin paljon erilaisia vaatteita, joita välillä yhdistelee. Pitää aina mukanaan Piiloteriä sekä useimmiten miekkaansa, tikariaan ja piiloasetta
        (rannekkessa oleva pistoolimainen ase.) ja välillä heittoveitsiä sekä varsijousta. Omistaa Adeodatus nimisen valkoisen siivekkään hevosen.


        (Tuossa oli jonkinlainen hahmoesittely. Tuohon voisi myös laittaa vahvuudet ja heikkoudet, mutta en halua paljastaa niitä. Tulette näkemään ne vielä.)

        Mahtavii hahmoi! Voiskos tehä jotai enemmänki ku kuolevaista vai pitääks tällasen uuden pysytellä maan tasolla? Ja mä tein sen edellisen moottoriturvan sen takii et halusin vähä hauskemman hepun tähä hommaan


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Mahtavii hahmoi! Voiskos tehä jotai enemmänki ku kuolevaista vai pitääks tällasen uuden pysytellä maan tasolla? Ja mä tein sen edellisen moottoriturvan sen takii et halusin vähä hauskemman hepun tähä hommaan

        (Siis enkelit, puolienkelit, haltiat (Ja Puolihaltiat?) ovat kuolemattomia, eli eivät kuole vanhuuteen, sairauksiin ym. He voivat tosin kuolla taistelussa. Täysin kuolematon hahmo on itse asiassa sääntöjen vastainen (Munchaaminen))


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Siis enkelit, puolienkelit, haltiat (Ja Puolihaltiat?) ovat kuolemattomia, eli eivät kuole vanhuuteen, sairauksiin ym. He voivat tosin kuolla taistelussa. Täysin kuolematon hahmo on itse asiassa sääntöjen vastainen (Munchaaminen))

        Paitsi jos se ei vois tappaa ketään?


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Paitsi jos se ei vois tappaa ketään?

        Tuosta en ole varma. Mitä se sitten tekee, jos se ei pysty vahingoittamaan ketään?


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Tuosta en ole varma. Mitä se sitten tekee, jos se ei pysty vahingoittamaan ketään?

        En tiiä; mietin vaa


    • Hahmoesittelyt:
      Nimi: William Alexander Lutch
      Tietoa: noin 20 vuotias mies. Kaaoksen entinen ylipappi, jolla on vielä viimeinen tehtävä suoritettavana ja hieman magiaa jäljellä, niin kauan, kun tehtävä on kesken. Karkotettiin tänne alun perin toisesta maailmasta, jossa oli korkea teknologiataso. Kirkkonsa räjähdettyä omistaa enää revolverin, viisi luotia (eikä lisää ole tulossa, koska niitä ei osata täällä valmistaa) ja oudon lentolaitteen.

      Nimi: Kaaos
      Tietoa: Luonnonkatasrofien, hulluuden ja poliittisen juonittelun jumala.

    • Hahmo voi mielestäni olla teoriassa kuolematon, muttei voittamaton. Esim. mulla oli se henki, joka pystyi hankkimaam aina uuden kehon jos vanha kuoli.

    • Tiberius de Auditore

      (Siiliö, HeKeKee ja Michem voisivat myös esitellä kaikki tämänhetkiset hahmonsa uudelleen. Mielestäni olisi hyvä, jos jokaisen roolipeliketjun alkuun laitettaisiin uudelleen hahmoesittely uusien pelaajien varalta. Muistakaa myös, että on kohteliasta kertoa, jos aiot olla kauemmin pois roolipelistä. Michem taisi lähteä joksikin aikaa ilmoittamatta ja se ei ole kivaa.)

      • moottoriturpa

        (Okei. No mä pysyn täs idiootis)
        nimi: unohtunut, syynä sienet, voi kutsua moottoriturvaksi
        laji: ihminen, vielä
        ikä: 48
        Luonne: sekava ja psykoottinen aineissa muuten inhimillinen
        Kyvyt: muuten normi ihminen, mutta kun saa jotain kannabista kovempaa ja pesäpallomailan nii on pysäyttämätön
        Riippuvuus: täytyy saada päivittäin edes henkonen tai vieroitusoireet seuraavat
        Ulkonäkö: roikkuva ja verinen ruskeanvalkoinen t-paita ja kollarihousut, lävistyksiä, toinen käsi palanut ja naama arvilla
        Elämäntehtävä: paskanvitut, voitte antaa sellasen
        (Liittyy jonkun puolelle kuha voisitte vaik jotenki parantaa sen. Kiitti! :)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Okei. No mä pysyn täs idiootis)
        nimi: unohtunut, syynä sienet, voi kutsua moottoriturvaksi
        laji: ihminen, vielä
        ikä: 48
        Luonne: sekava ja psykoottinen aineissa muuten inhimillinen
        Kyvyt: muuten normi ihminen, mutta kun saa jotain kannabista kovempaa ja pesäpallomailan nii on pysäyttämätön
        Riippuvuus: täytyy saada päivittäin edes henkonen tai vieroitusoireet seuraavat
        Ulkonäkö: roikkuva ja verinen ruskeanvalkoinen t-paita ja kollarihousut, lävistyksiä, toinen käsi palanut ja naama arvilla
        Elämäntehtävä: paskanvitut, voitte antaa sellasen
        (Liittyy jonkun puolelle kuha voisitte vaik jotenki parantaa sen. Kiitti! :)

        (Eikö kukaan jatka tätä? Aika kuollutta taas kerran.)

        Katson ympärilleni. Michem jumittaa vieläkin samassa paikassa, Kurpizza vain seisoo tuolla, muurinrakentajat rakentavat ja vartiat vartioivat. Ei minulla taida olla täällä enää mitään tärkeää tekemistä, joten lähden kävelemään pois rajalta ja muurilta.


      • HeKeKeKe

        Nimi: Hethril, kutsutaan HeKeKee
        Rotu:Haltia
        Ikä: Noin 700
        Ulkonäkö: Männyn kaarnan väriset pitkät hiukset, pituus noin 180 cm, tasapainoiset sirot kasvot. Musta-siniset silmät.
        Luonne: Yleisesti ottaen rauhallinen, hiukan laskelmoiva. Viherlehden Valtakunnan ylipäällikkönä hänellä on kovat paineet.
        Taidot: Diplomatia, fyysinen taistelu, haltioiden tapa vaihtaa ajatuksia lähietäisyydellä.
        Muuta: Pitää huilun soittamisesta.


    • Nyt ei heti oo aikaa. Näilmennää(taisittenei)XD
      Älkää ottako tota tosissanne. Ette ymmärrä.

    • Hölkkään Tiberiuksen perään.
      "Varo Wendigoa." sanon. Tiberius saattaa ehkä tietääkin otuksesta, mutta kaiken varalta on hyvä varoittaa.

      • moottoriturpa

        Nousen kontalleni ja alan ryömiä kohi metsää. Olen syönyt tarpeeksi sieniä selvitäkseni muutamasta haavasta, mutta nyt tarvitsen apua. Jos kykenen raahautumaan kantapaikkaani voin selvitäkin. Katson olkani yli ja näen örkiksi luulemani miehen lähtevän toiseen suuntaan, eikähän näe minua. Aion palata vielä ja maksatan sen mitä hän teki. Mutta nyt on selviydyttävä...


    • möhinää

      Nimi: Alice Dolly
      Ikä: 16v
      Tietoja: Adlocleyn prinsessa. Karkasi Adlocleystä koska Krockey-niminen roteva mies koitti tapattaa tytön jotta voisi olla Adlocleyn kuningas. Krockey sai Alicen napattua, mutta tämä lupasi ettei enää ikinä tulisi Adlocleyyn, jos saisi jäädä henkiin.

      Kuljen metsässä miettien, onko tällä hetkellä sotaa. Mikä vuodenaika on? Mitä on tapahtunut? En tiedä. Olen vain vaivoin hengissä, hiiret ja muut pikkueläimet eivät ravitse minua hyvin. Alkuun niin ylellinen ja pitkä ruusuinen hameeni on riekaleina. Tunnen itseni alastomaksi, vaikka hame peittää vielä suhteellisen paljon. Mitä voisin tehdä?

      • moottoriturpa

        Olen rämpinyt reilun matkaa ja alan olla poikki. En pääse sienestyspaikkaan asti elävänä ja olen jättänyt jälkeeni verivanan. Onneksi pedot eivät voi haistaa sitä, sillä olen muutamaan otteeseen ottanut yhteen niiden kanssa. Käännyn selälleni ja huohahdan hetken. Kuulen ääntä ja katselen metsään päin. Siellä kävelee nuori tyttö. Olisikohan hänellä jotain parantavaa?


    • Tiberius Auditore

      "Olen kyllä kuullut Wedingosta. En usko sen olevan minulle erityisen vaarallinen ainakaan minulle. Olen tappanut lukemattomia muitakin vaarallisia, saatanallisia otuksia, joten se olisi vain yksi muiden joukossa." Sanon Kurpizzalle.
      "Minne sinä muuten aiot mennä?" Lisään.

      • HeKeKeKe

        HeKeKeen veli Tharelas kävelee kohti HeKeKeetä. HeKeKee katsoo tyhjä ilme kasvoillaan kohti seinää näppäillessään luuttua. "Hethril, Korpisuon reserviläiset haluavat uusia jänteitä jousiinsa. Pitäisikö meidän lähettää niitä heille, vaikka niitä tarvitaan enemmän Hopeavirralla. HeKeKee on hiljaa. Lopulta hän vastaa seinään tuijottaen kuin siinä olisi jotain kummallista. "Olisi kiva käydä kalassa." "Kalassa?" Tharelas ihmettelee. "Niin. Vaikka.... Tiberiuksen kanssa." Tharelas ihmettelee HeKeKeen vastausta. "Kalassa? Tiberuksen kanssa? Mitä sinä höpiset?" Tharelas tivaa. HeKeKee kohauttaa laiskasti olkapäitään, ja sanoo matalalla äänellä: "En minä tiedä."


    • Rugaru

      Nimi: Rugaru
      Laji: demonin kaltainen aineellinen varjo
      Ikä: ei tiedossa
      Näkö: vaihtaa muotoaan koko ajan. Jos saa kehon, muuttaa sen pimeäksi ja punasilmäiseksi.
      Tavoite: tarvitsee kehon jotta voisi aloittaa maailmanlopun
      Luonne: armoton, julma mutta pitää lupauksensa

    • Kohautan olkapäitäni.
      "En minä tiedä mihin olen menossa. En ole pitkään aikaan ollut menossa minnekään. Jos yritän mennä johonkin, en pääse sinne, ja jos en jonnekin halua, päädyn sinne jotenkin. Onko sillä siis väliä? Mutta Wendigon tulo on voinut herättää muitakin pahoja otuksia. Opin sen Nelothin palvelijana. Paha ei tule yksin." höpötän. Outoa puhetta minulta. Kaipa Tiberius ymmärtää. Hän on jokusen vuoden vanhempi.

      Medeia kiroilee lisää törmätessään puuhun. Hän vannoo polttavansa koko metsän silloin kun.,. kun.. Miksi aina pitäisi odottaa? Koko metsän polttaminen ei onnistu, mutta tulipalo olisi silti kivaa vaihtelua. Medeia kohottaa kätensä ja lausuu loitsun. Maa hänen jalkojensa juuressa roihahtaa tuleen.

      • Tiberius de Auditore

        "Ei monestakaan pahasta ole minulle vastusta, joten olen aika turvassa. Muista kuitenkin itse varoa Wendigoa ja muita pahoja otuksia, sillä et taida olla yhtä hyvä taistelija kuin minä. Taidan mennä takaisin tukikohtaan ja ehkä Citadelliin ennen sitä juomaan Michemin viinejä. Ne ovat hyviä." Sanon jä lähden kävelemään metsää kohti tietä pitkin.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Ei monestakaan pahasta ole minulle vastusta, joten olen aika turvassa. Muista kuitenkin itse varoa Wendigoa ja muita pahoja otuksia, sillä et taida olla yhtä hyvä taistelija kuin minä. Taidan mennä takaisin tukikohtaan ja ehkä Citadelliin ennen sitä juomaan Michemin viinejä. Ne ovat hyviä." Sanon jä lähden kävelemään metsää kohti tietä pitkin.

        Tuijotan Tiberiuksen jälkeen. Mitä minä nyt teen? Olen väsynyt juoksemaan ympäriinsä. Juoksemaan... Hmm... Juosta... Alice Dolly? Mihinköhän hänkin katosi? Tuijotan epämääräistä metsää. Voisin käydä paikallisessa baarissa tai odottaa Michemin havahtumista. Kolikot kilahtelevat taskussani. Lainailin niitä muutamilta vartijoilta.

        Medeia komentaa liekkejä suuremmiksi. Ne riistäytyvät hallinnasta ja tarttuvat hänen kaapuunsa. Medeia kiroaa niin pahasti, että jopa Kurpizza olisi puistellut päätään. Medeia hoippuroi kauemmaksi liekeistä. Hänestä ei olisi pyromaaniksi.


    • Tiberius de Auditore

      Kävelen metsässä ja yhtäkkiä näen savua. "Voi hemmetti! Metsäpalo!" kiroan ja juoksen palopaikalle. Koetan selailla taikakirjastani joitakin sammutustaikoja.

    • Medeia yskii. Hän pääsi onneksi kauemmaksi liekeistä. Tyytyväisenä hän jäi tuijottamaan aiheuttamaansa tuhoa.

      • Tiberius de Auditore

        kirjassa ei paljoa puhuta tulien sammuttamisesta, sillä siellä on pääosin pyhiä valotaikoja, mutta... omat muistiinpano kirjan lopussa! Sieltä löydän eräänlaisen tyhjiöloitsun. Lausun loitsun, jolloin tulen ympärille syntyy hapeton alue. Tuli ei pala ilma happea, joten se sammuu nopeasti. Katson ympärilleni ja huomaan Medeian.
        "Hei sinä!" Huudan ja lähden kävelemään Medeiaa kohti.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        kirjassa ei paljoa puhuta tulien sammuttamisesta, sillä siellä on pääosin pyhiä valotaikoja, mutta... omat muistiinpano kirjan lopussa! Sieltä löydän eräänlaisen tyhjiöloitsun. Lausun loitsun, jolloin tulen ympärille syntyy hapeton alue. Tuli ei pala ilma happea, joten se sammuu nopeasti. Katson ympärilleni ja huomaan Medeian.
        "Hei sinä!" Huudan ja lähden kävelemään Medeiaa kohti.

        Medeia säpsähtää. Mistä tuo puolienkeli tänne tupsahti.
        "Hienoa, kun sait sen sammutettua." hän sanoo kiireesti.


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Medeia säpsähtää. Mistä tuo puolienkeli tänne tupsahti.
        "Hienoa, kun sait sen sammutettua." hän sanoo kiireesti.

        Tunne lähelläni liikettä. Tarvitsen vartalon, mutta nykyään kovin harva on sopiva tarkoituksiini. Ajanhukkaa, ajattelen, mutta on parempi tarkistaa. Jos uhri ei ole sopiva, voin aina syödä sen. Nousen ja lähden liikkumaan eteenpäin.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Medeia säpsähtää. Mistä tuo puolienkeli tänne tupsahti.
        "Hienoa, kun sait sen sammutettua." hän sanoo kiireesti.

        "Näyttää etäisesti tutulta..." mietin kävellessäni Medeiaa kohti. "Ja sinä olet?" kysyn.


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        Tunne lähelläni liikettä. Tarvitsen vartalon, mutta nykyään kovin harva on sopiva tarkoituksiini. Ajanhukkaa, ajattelen, mutta on parempi tarkistaa. Jos uhri ei ole sopiva, voin aina syödä sen. Nousen ja lähden liikkumaan eteenpäin.

        "Viitut se likka mitää auttanu" totean kun ämmä katoaa metsään. En vittu jaksa enää ollenkaa, tuumin ja haistelen tyhjää sienipussiani. Jokin metsässä liikkuu ohitseni. Eikai taas joku helvetin dinosaurus???!!! Se liikkuu tasaisesti enkä näe sitä kunnolla, mutta se ei tunnu piittaavan minusta. Näen vain terävät ja hohtavat punaiset silmät, jotka kiiluvat olion, ilmeisesti, päässä. Se menee menojaan ja haistan kuoleman. Vai lieneekö vain oma pieruni. No jaa, tyhjä sienipussikin voi aiheuttaa jotain; ajattelen ja jatkan ryömimistä...


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Näyttää etäisesti tutulta..." mietin kävellessäni Medeiaa kohti. "Ja sinä olet?" kysyn.

        (Anteeks, luinaiempia juttuja ja tajusin oman demonini vaikuttavan wendigolta. Vaihdan oman hahmoni silmät keltaiseen niin ei tule sekaannusta.)


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Näyttää etäisesti tutulta..." mietin kävellessäni Medeiaa kohti. "Ja sinä olet?" kysyn.

        Pääsen uhrini tai tässä tapauksessa uhrien luo. Näen miehen ja naisen juttelevan palaneen aukion keskellä. Alan pohtia; kummasta saisi sopivan vartalon. Kaivelen hampaistani veitsen muotoisilla sormillani jäänteitä edellisestä uhrista ja mietiskelen...
        (Kumpi haluaisi tulevaisuuteen ongelmia demonin kanssa? Mietin itse tekisikö Medeiasta vahvemman oman hahmoni voimilla. Vähän niinku symbioosi?)


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Pääsen uhrini tai tässä tapauksessa uhrien luo. Näen miehen ja naisen juttelevan palaneen aukion keskellä. Alan pohtia; kummasta saisi sopivan vartalon. Kaivelen hampaistani veitsen muotoisilla sormillani jäänteitä edellisestä uhrista ja mietiskelen...
        (Kumpi haluaisi tulevaisuuteen ongelmia demonin kanssa? Mietin itse tekisikö Medeiasta vahvemman oman hahmoni voimilla. Vähän niinku symbioosi?)

        (Tähän symbioosiin kuuluisi jotain tämän kaltaista; demonin voimien jakaminen johon kuuluu pimeyden voimat, korruptoituminen, ulkonäön muutos ja demonin kanssa yhdistyminen eli sen sulautuminen hahmoon kiinni. (Mielet pysyy tietty erillään, et voi ajatella melkei ite) Tai vois vaikka paeta ja jättää demonin metsästää jotain muita. Tai se söis jonku. Mut haluisin kuulla mielipiteen)


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        (Tähän symbioosiin kuuluisi jotain tämän kaltaista; demonin voimien jakaminen johon kuuluu pimeyden voimat, korruptoituminen, ulkonäön muutos ja demonin kanssa yhdistyminen eli sen sulautuminen hahmoon kiinni. (Mielet pysyy tietty erillään, et voi ajatella melkei ite) Tai vois vaikka paeta ja jättää demonin metsästää jotain muita. Tai se söis jonku. Mut haluisin kuulla mielipiteen)

        Ja voimat siihen esittelyyn: erilaiset pimeyden loitsut, kaiken pimeyden hallitseminen ja muuttaminen aineelliseksi -> eli siis ei pidä valosta. Pystyy muuttamaan muotoaan. Aineellisena haavoittuu helposti valolle, mutta muuten voittamaton. Ihmisvartalossa kestää valoa mutta ei voi muuttaa muotoaan. Voi korruptoida eläimiä ja kuolleiden ruumiita omaan palvelukseensa.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Näyttää etäisesti tutulta..." mietin kävellessäni Medeiaa kohti. "Ja sinä olet?" kysyn.

        (Onkos kaikki pikkukakarat jo unten mailla XD ? Mun hahmo on sitte vaik aamusta sen sienestyspaikas ku kaikki nukkuu jo)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Onkos kaikki pikkukakarat jo unten mailla XD ? Mun hahmo on sitte vaik aamusta sen sienestyspaikas ku kaikki nukkuu jo)

        (Enhän minä ole vielä nukkumassa. Pitää siirtää kellonaikaa tunti eteenpäin nyt, joten pitää olla hereillä. ja Rugarulle. En suosittele yrittämään hahmoni valtaamista, sillä hän on puolienkeli ja siitä tulisi varmasti vaikeaa.)


    • (Rugaru// Voit vallata Medeian. Medeia tuskin jää häiritsemään ja palaa manalaan. Anti mennä vaan. Saattaa tehdä comebackin hiukkasen vihaisena... )

      Medeia hillitsee rvistyksen. Hänen niskakarvansa nousivat jostain syystä pystyyn. Ihan kuin selän takana...
      "Minä olen kuningas Aieteen tytär" hän vastasi hiljaa. (Varastin Medeian kreikan mytologiasta....)

      • Rugaru

        Nyt tunnistan toisen uhreista; puolienkeli. Eli siis jäljelle jää tämä noita. Hyvä, tarpeeksi vahva vartalo, mutta se ei osaa hallita omia voimiaan.
        Tunkeudun metsän läpi ja kuolemanhiljaisesti noidan taakse. Hän ei näe minua, mutta taitaa aistia, kun levitän varjoni hänen päälleen.
        (Ei Medeiaa tarvitse lopettaa täysin. Niinkuin sanoin, se voi olla vain symbioosi, ellet sitten halua että hahmoni ottaa täyden vallan.)


    • Kukaan ei avaa ovea, joten lähden kohti ihmissiilien kylää. Jostain syystä tuntuu, että alkaa olla kiire.

      • moottoriturpa

        Vittu jee! Olen rämpinyt koko halvatun metsän halki ja viimeinkin näen läjän violetteja pilkullisia sieniä sammalmättäällä. Raahaudun niiden luokse ja otan yhden. Sitten näen lisää sieniä jotka johtavat syvemmälle metsään. "Aamen" sanon ja puraisen sienestä palan.


    • Zabloficra kuuntelee tiedustelijansa asiaa. Hän lähetti tiedustelijan tutkimaan maailman menoa täällä päin. Tiedustellija oli keskustellut useiden ihmisten kanssa ja saanut selville käytännössä kaiken maailman menosta. "Ihmissiilejä on täälläkin. Onneksi eivät ole samaa heimoa, kuin ne toiset. Ja vähän matkaa kohti pohjoista on sota-alue. Kaikenlaista sekavaa tapahtunut lähiaikoina", tiedustelija kiteytti äsken kertomaansa.

      • Niin ja muita hahmojani esittelen jos niitä joku keksii kaivata.


      • HeKeKeKe

        Elroth hiipii metsikössä sen hullun ukkelin perässä. Tyyppi keräilee sieniä ja mutisee jotain itsekseen. Elroth aikoo selvittää kuka tuo hullu on, joten hän seuraa tätä.


    • William! Fix the roof!
      Jos mulla olisi hovimestari, niin se nukkuis vittu kellarissa morsojen keskellä.
      Kyllä se Viljami on kiva opettaja. Antaa meidän laskea liukumäkeä kesken koulupäivän.

      Ette ikän arvaa, mitä tuli eilen katottua. Siis Screamin ja Creepypastan lisäksi.

      • moottoriturpa

        (Ei ainakaa rauski-setää!)
        Poimin sienen toisen jälkeen ja pistän joka kolmannen suuhuni. Niiden vaikutus alkaa näkyä jo, kun haavani muuttuvat sateenkaaren värisiksi ja paranevat. "Kylle perkele kelpaa vittu tappaa se örkki nyt!" Hölisen itselleni ja jatkan matkaa.

        Kun olen päässyt satoja metrejä syvemmälle metsään ja paitani helma on pullollaan sieniä, kuulen rasahduksen takanani. Käännyn pudottarn puolet sienistä ja näen hörökorvaisen kengurun. Se on tietty seurannut minua sienien toivossa! Nakkaan sienet maahan ja kaiken syömäni voima alkaa kiertää verisuonissa ja tunnen kasvavani pituutta ainakin kaksi metriä. Käteni suonet pullistelevat ja revin lähimmän tammen maasta aseekseni. "TULE ISIN LUO!!!" Huudan kengurulle joka piileskelee puun takana.


    • möhinää


      Kuulen outoa ääntä metsästä. Rasahduksia ja huutoja. Kuka muu täällä on? Lähden juoksemaan paniikissa, ja saavun metsän rajalle. Näen tutun paikan: ihmissiilien kylä! Mieleni täyttyy lämmöllä ja helpotuksella kun marssin hymyilen kylään.
      "Hei, muistatteko minut?"

      • (Ihanaa, että joku muukin pelaa naishahmolla! Tervetuloa takaisin!!!!)


      • kurpizza kirjoitti:

        (Ihanaa, että joku muukin pelaa naishahmolla! Tervetuloa takaisin!!!!)

        Kiitos ☺


    • (Rugaru// Okei. Sinä voit olla se "hallitsevampi" osapuoli... Saat sinäkin pelata kunnolla.)

      Tiberius ei ole vielä vastannut. Medeia tuntee jotain jääkylmää selkänsä takana. Ihan kuin joku tunkisi kylmän veitsen selkäytimeen.
      "Auts..." hän mutisee kylmän hen valuessa päälaelta.

      • Rugaru

        Teen aukon häneen ja tunkeudun sisään. En aio paljastaa läsnäoloani puolienkelin edessä; en ole vielä saanut kunnon otetta noidasta. Kun hän poistuu voin ottaa täyden hallinnan noidasta ja sitten jopa puolienkeli saa olla varuillaan.
        (Ok. No sulha nyt on toinenki hahmo nii tuskin haittaa jos tämä on osa-aikaisesti mennyttä. Aina mä voin uuteen vartaloon vaihtaa.)


      • Rugaru kirjoitti:

        Teen aukon häneen ja tunkeudun sisään. En aio paljastaa läsnäoloani puolienkelin edessä; en ole vielä saanut kunnon otetta noidasta. Kun hän poistuu voin ottaa täyden hallinnan noidasta ja sitten jopa puolienkeli saa olla varuillaan.
        (Ok. No sulha nyt on toinenki hahmo nii tuskin haittaa jos tämä on osa-aikaisesti mennyttä. Aina mä voin uuteen vartaloon vaihtaa.)

        (Sitä minäkin. Medeialla en enää tämän viestin jälkeen pelaa... Ainakaan vähään aikaan....)

        Kylmyys levisi jokapuolelle. Ihan kuin suonissa olisi veren sijasta virrannut jäätä. Medeiaa huippasi, mutta jokin voima piti häntä pystytyssä. Hän tajusi tarkemmin nousevan auringon, ja jostain syystä Medeia halusi kauaksi siitä. Ennen hän oli pitänyt auringosta, vaikkei se pimeyden taikoja edistänytkään.
        Joku yrittää vallata kehoni, Medeia tajuaa. Kipu hänen päässään voimistuu ja silmissä näkyy mustia täpliä. Hengittäminen oli vaikeaa.
        Päästä minut pois. Medeia sanoo sille telepaattisesti. Palaan mieluummin manalaan kuin otan hyyryläisiä päähäni. Päästä minut pois.


      • Michem de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Teen aukon häneen ja tunkeudun sisään. En aio paljastaa läsnäoloani puolienkelin edessä; en ole vielä saanut kunnon otetta noidasta. Kun hän poistuu voin ottaa täyden hallinnan noidasta ja sitten jopa puolienkeli saa olla varuillaan.
        (Ok. No sulha nyt on toinenki hahmo nii tuskin haittaa jos tämä on osa-aikaisesti mennyttä. Aina mä voin uuteen vartaloon vaihtaa.)

        alan lentää citadeliin pitkän ajan päästä saavun citadeliin ja astun viinikellariin puen paavipuvun otan kurpizzan veljen kamppeet laitan ne paavinkaapuni alle
        kävelen torniin alan soittaa urkuja ja laulan kirkkomusiikkia
        nyt kirkonkellot ja kirkkomusiikki
        kaikuvat ympäri citadelia ympäröivää vuoristoa
        (jos en pääsä tänne niin hahmoni juo viiniä ja soittaa kirkkomusiikkia citadelissa)


    • Ihmissiilit huomaavat Alice Dollyn ja päättävät viedä hänet johtajansa luokse. (Eli yksi hahmoistani. :D) Ihmissiilien päälikkö Siiliö tunnistaa Alicen heti. "Tervehdys. En uskonukaan enää näkeväni sinua. Mukava kuitenkin taas tavata", Siiliö sanoo.

      Tässä sitten Siiliön hahmokuvaus:

      Hahmon nimi: Siiliö
      Rotu: Ihmissiili
      Status: 2000-jäsenisen vahvan joukkion johtaja. (Alunperinhän se oli 700, mutta sitten se oli vähän vähemmän, mutta ihmissiilit ovat hieman lisääntyneet saatuaan lisää tilaa.
      Luonne: Sekava, kohtelias, julma, sadistinen, ystävällinen ja ovela. (Helvetin outoa)
      Muuta: Vaarallinen. Osaa taistella ilman aseita ja osaa tehdä lähes mistä vaan hengenvaarallisen aseen. Lieviä maagisia kykyjä, jotka vahvistuvat tiettyjen asioiden vuoksi joskus.

    • Tiberius de Auditore

      "hmm... Entä mitä ihmettä teet täällä? On epäilyttävää nähdä sinut aivan metsäpalon vieressä. Oletko kenties pyromaani?" kysyn Medeialta

      • Rugaru

        Otan nyt haltuun noidan kehon. Hänen mielensä pistää vastaan, mutta saan sen nujerrettua. Aurinko nousee eikä keho suojaa minua vielä sen valolta. Pakko päästä takaisin pimeyteen.
        "Anteeksi, minun on mentävä" sanon noidan äänellä puolienkelille ja juoksen metsään.

        Voima tässä kehossa riittää tarkoituksiini. Täytyy saada aikaan pienikokoinen armeija. "Mistäköhän täällä löytyy kuolleita?" Ajattelen ja levitän pimeyteni lonkerot ympäri metsää.
        (Kiitän Medeiasta ja aion käyttää häntä kunnes saan jonkin vielä voimakkaamman vartalon. Se voisi tapahtua vaikka roolipelin loppuvaiheilla)


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Otan nyt haltuun noidan kehon. Hänen mielensä pistää vastaan, mutta saan sen nujerrettua. Aurinko nousee eikä keho suojaa minua vielä sen valolta. Pakko päästä takaisin pimeyteen.
        "Anteeksi, minun on mentävä" sanon noidan äänellä puolienkelille ja juoksen metsään.

        Voima tässä kehossa riittää tarkoituksiini. Täytyy saada aikaan pienikokoinen armeija. "Mistäköhän täällä löytyy kuolleita?" Ajattelen ja levitän pimeyteni lonkerot ympäri metsää.
        (Kiitän Medeiasta ja aion käyttää häntä kunnes saan jonkin vielä voimakkaamman vartalon. Se voisi tapahtua vaikka roolipelin loppuvaiheilla)

        pytomaaneja ei saisi varmaankaan päästää karkuun, mutta en jaksa juosta perään.
        Hänet saadan varmaankin kiinni, jos hän vielä yrittää jotakin. Lähden kiitämään tukikohtaa kohti.


    • [Kaaos]
      Alkaa olla tylsää... Sotiminen voisi olla piristävää.

      [William]
      Kuulen päässäni äänen: "aika loppui". Silmissäni pimenee. Tuntuu, kuin mielelleni tehtäisiin jotain, mutta en ole varma, mitä. Havahdun siihen, että törmään maahan ihmissiilien kylän reunalla.

    • Hymyilen. "Onko täällä.....soveliaampia vaatteita?" kysyn peitellen etumustani. Metsässä juostessa mekko oli revennyt vaan entistä enemmän. "Ja lisäksi en ole syönyt kuin..rottia....oh..." päässäni alkaa pyöriä ja jalkani petttävät alta. Kaikki mustenee.

    • "Hoitakaa hänet kuntoon. Vaatteet, ruokaa, lepopaikka ja lääkkeitä rotista tulevia sairauksia vastaan", Siiliö sanoo parille ihmissiilille. Samaan aikaan vartijat huomaavat myös Williamin lähistöllä ja päättävät hakea hänet.

    • Herään yllättäen. Minut on hoidettu kuntoon. Päälläni olevat vaatteet eivät ole kummoiset, mutta ainakaan en joudu häpeilemään repaleisessa mekossani. Tuntuu yhäkin heikolta, mutta näen vieressäni jonkinlaista keittoa (??).

      • // No uskon et Siiliölle käy, nii jatkan jo

        Ryystän keiton ahnaasti ja jään vielä nälkäiseksi. Nielen myös lääkeet jotka on pöydällä (???), ja jatkan nukkumista.


    • [William]
      Ihmissiilit tulevat hakemaan minua. Menen mukaan ajattelematta sen enempää.

    • (Joo keittoa ja lääkkeitä on.)

      Siiliö ei tunnista Williamia, vaikka he ovatkin tavanneet jo aiemmin jopa kahdesti. Hän kyllä tietää tavanneensa tämän joskus. "Tervehdys. Kuka olet? Olemme tainneet tavata joskus, mutta en muista", Siiliö sanoo.

    • [William]
      "Olen William Alexander Lutch. Putosin tänne lentolaitteellani ja luulen, että minulle on tulossa jokin mielisairaus..."

    • Rugaru

      Tunnen kuinka lonkeroni löytävät kuolleita ja tunkeudun niitten sisään. Hetken kuluttua saan kaikki metsän vainajat kymmenen kilometrin säteellä palvelukseeni. Niitä on satoja. Ja kaikki ovat sammaleen, sienien, lehtien ja oksien peitossa käveleviä raatoja.
      Noidan nykyinen olemus ei ole sopiva minulle. Muutan kasvoni keltasilmäiseksi ja vaatteet vaihdan puhtaaseen, aineelliseen varjoon. Verisuonet muuttuvat mustiksi ja näkyvät valkoisen ihon läpi.
      "Nyt täytyy vallata kaupunki josta voin aloittaa lopun" ajattelen, vedän hupun päähäni ja lähden kävelemään pitkin metsää satojen kuolleitten sotilaitteni seuraamana.

    • Syötyäni varhaisen aamupalan, lähden pirteästi kävelemään metsää kohti. Kolikot kilahtelevat taskussani. Täälläpäin ei varmaankaan ennen ole kuultu taskuvarkaista. Nyt on. Mukavaa, kun on pitkästä aikaa rahaa.
      Metsän reunassa kaivan veitsen taskustani. Kaiken varalta, vaikka metsä ei näytäkään vaaralliselta. Linnut laulavat pitkästä aikaa ja päivästä on tulossa kirkas. Lähden hiukkasen epäröiden metsään. Jostain kantautuu savun hajua.

      • HeKeKeKe

        Mä meen tekemään uuden roolipelin, tää on täynnä.


    • Tiberius de Auditore

      Saavun tukikohtaan ja menen puhumaan Legaatille. "Mitään erikoista ei ole tapahtunut." Legaatti sanoo. "Hienoa. Missä Smithit ovat?" Kysyn. "En ole nähnyt heitä vähään aikaan. Ovat täällä jossakin tai sitten johtamassa joukkojaan." Legaatti vastaa. "hyvä on. Deus vobiscum, Legate." Sanon. "Deus vobiscum, Cardinali." Hän vastaa. Lähden kävelemään huonettani kohti.

      • Michem de Auditore

        soittaminen alkaa kyllästyttää mutta silti jatkan


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        soittaminen alkaa kyllästyttää mutta silti jatkan

        ''nyt riittää''tokaisen ojentaessani munkille kurpizzan veljenkamppeet
        puen assassiinikaavun ja lähden metsään
        munkit jäivät citadeliin ja he soittavat kirkkomusiikkia ja kelloja

        nimi:Michem de Auditore
        ikä:melkein sama kuin tiberiuksella
        status:temppelinritareiden suurmestari
        kyvyt:osaa käyttää tomahawkeja hyvin ja on myös dragonlord eli johtaa hieman lohikäärmeitä dragonlord amuletin avulla
        luonne:sekava
        muuta:kaikki assassiinit ja inkvisitio ovat hänen puolellaan
        käyttää aseinaan yleensä kahta tomahawkia


    • Rugaru

      Kävelen esiin metsästä. Edessäni siintää ihmissiilien kylä. Vartaloni kestää nyt aurinkoakin joten voinen pienentää ihmissiilien kantaa hiukan. Vierelleni laahustaa armeijani "Odottakaa" komennan niitä ja pohdin iskua. Tästä voisi alkaa Rugarun aikakausi.

      • moottoriturpa

        (Joo voitas kaikki vaihtaa toho roolipeli kasiin)


      • Tiberius de Auditore

    • Näen sekavia unia ja kieriskelen sängyssäni. Putoankin pari kertaa, mutta sinnikkäästi nousen ja koitan jatkaa unia, kunnes en enää onnistu saamaan unta. Nousen ylös ja venyttelen. Huomaan mahani kurisevan. Olen varmaan siis nukkunut jo kauan. Lähden kävelemään ja etsimään ihmissiilien johtajaa, Siiliötä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe