Nimittää palstan rotuhygieniasta vastaavaksi palstalaiseksi?
Kenet pitäisi
19
110
Vastaukset
- Siihen sopisi
genio, dazu, wanha alve tai monttu.
- dazu(TonyDinozze)
Minä olen noista ainoa udmurtti Uralin takaa, Kalevalan kansaa
Otan tehtävän hoitaakseni, jos tämän hullujenhuoneen ylilääkäri
ja virkaholhoojani antaa luvan
miut ehdottomasti, mie en hyväksy muita rotuja ku itte oon paras, UGH!
- salaperäinen charrua
kannatan montea
- Palstan arjalaiset
tumma ei kelpaa!
- No entäs
Palstan arjalaiset kirjoitti:
tumma ei kelpaa!
yybeen mies?
- Kiskisu
Palstan arjalaiset kirjoitti:
tumma ei kelpaa!
Niin..
- Kiskisu
monte24 kirjoitti:
kiitän nöyrästi ;)
Usko vaan omia kirjoituksias.. juu. Ei enää.
- Kiskisu
No entäs kirjoitti:
yybeen mies?
Ei kun ap. Kaiken lisäks oleni homo. Mut vihaan kaltaisiani.. Onko muilla samaa ongelmaa?
- puhdasrotu
Immu
- Kiskisu
kissa vaan
- Kiskisu
minut! Vittu Kiskisu on homo ja mamu. Trolli kiusaaja
- aIbatrossi
Homojen ja mamujen syrjintä on vastoin Suomen lakia
shit on pakko valita Kiskisu.........:( - kiskisu
aIbatrossi kirjoitti:
Homojen ja mamujen syrjintä on vastoin Suomen lakia
shit on pakko valita Kiskisu.........:(hyi helvetti!
- kiltti mies
aIbatrossi kirjoitti:
Homojen ja mamujen syrjintä on vastoin Suomen lakia
shit on pakko valita Kiskisu.........:(Kumiankka albatrossi oli jäkis mies 40 luvulla :)
- aIbatrossi
kiltti mies kirjoitti:
Kumiankka albatrossi oli jäkis mies 40 luvulla :)
PÖH.......
jo 1939 ammuin kuuluisat Mainilam laukauxet
- murkeIe
Eskimo-anssi, neukku Genio ja tumma monte ei käy
- Kyöstix
Jazuli käy vaikka on manne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416