mitä juot tänään?

karhu...

karhua...

30

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kahvia ja myöhemmin äipän kaa kaljaa

      • intiaaniasiamies

        Onx monte oppinut Lappeessa kalpeanaamojen juomatapoja

        charruat juovat perinteisesti puro tulilientä eli 80%pirtua


      • intiaaniasiamies kirjoitti:

        Onx monte oppinut Lappeessa kalpeanaamojen juomatapoja

        charruat juovat perinteisesti puro tulilientä eli 80%pirtua

        tää on kumma juttu, nääs suomessa pystyn juomaan kaljaa, mut uruguayssa se tökki viime kerralla, yhdestä putelista tul ähky, eikä voinut jatkaa juomista.
        onneks löysin smirnoff ice juoman jota rupesin itte lantrailemaan smirnoff vodkalla greippi limpparil


      • artigas24
        monte24 kirjoitti:

        tää on kumma juttu, nääs suomessa pystyn juomaan kaljaa, mut uruguayssa se tökki viime kerralla, yhdestä putelista tul ähky, eikä voinut jatkaa juomista.
        onneks löysin smirnoff ice juoman jota rupesin itte lantrailemaan smirnoff vodkalla greippi limpparil

        Rehti kalpeanaama tykkää mexicolaisesta Coronakaljasta
        pikku lime siivu--on yllävän raikasta ja mietomakuista
        mexikaanien tulisten mämmehin verratuna
        mexikaanien suosin tosi tulista habanero chiliä
        se saa inkkareittenki suusta liekit lentämään

        Syövätkö Lappeen inkkarit karjalan piirakoita?


    • Tänään olen juonut vettä, rasvatonta maitoa ja ajattelin vielä tuhota loput punaviinistä, jos se on vielä juomakelpoista.

      • aIbatrossi

        Tulenkos auttamaan sen punkun hävittämisessä?

        Onx se Mendozaa


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Tulenkos auttamaan sen punkun hävittämisessä?

        Onx se Mendozaa

        Eiköhän tuo alas mene, riittää juuri yhteen lasilliseen. On mendozan alueelta.

        Seuraavana kaapissa odottelee italialainen punkku pitkästä aikaa...


      • aIbatrossi
        oasis79 kirjoitti:

        Eiköhän tuo alas mene, riittää juuri yhteen lasilliseen. On mendozan alueelta.

        Seuraavana kaapissa odottelee italialainen punkku pitkästä aikaa...

        Mainiota!!!111!!!
        temperoi se italiano punkku --Ruffinoa???
        olen jo taxilla tulossa


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Mainiota!!!111!!!
        temperoi se italiano punkku --Ruffinoa???
        olen jo taxilla tulossa

        Verrocchio valpolicella ripasso superiore 2011. Uusi tuttavuus, vaatinee tuhdimpaa syötävää kaveriksi, joten jätän toiseen kertaan.

        Takseilu on kallista, ei vaan meikän kukkaro anna myöden.


      • aIbatrossi
        oasis79 kirjoitti:

        Verrocchio valpolicella ripasso superiore 2011. Uusi tuttavuus, vaatinee tuhdimpaa syötävää kaveriksi, joten jätän toiseen kertaan.

        Takseilu on kallista, ei vaan meikän kukkaro anna myöden.

        No minähän sen taxin maxan..jos jaxan..

        Menitkö ostamaan vuoden 2011 viiniä?
        Etkö muistanut sen vuoden viinipolkijotten istumalakkoa

        sixi sen vuosikerren viinit maistuvat istumalakkolaiste pepulta

        haen viinikellarista jotain hienompaa punkkua tuliasixi


      • aIbatrossi kirjoitti:

        No minähän sen taxin maxan..jos jaxan..

        Menitkö ostamaan vuoden 2011 viiniä?
        Etkö muistanut sen vuoden viinipolkijotten istumalakkoa

        sixi sen vuosikerren viinit maistuvat istumalakkolaiste pepulta

        haen viinikellarista jotain hienompaa punkkua tuliasixi

        Tarkoitin ettei itselläni ole varaa takseilla ajella.

        Kerron, jos viinissä on jokin outo sivumaku. Tutun suosittelemana tuon ostin, saa nähdä meneekö maut yksiin.


      • aIbatrossi
        oasis79 kirjoitti:

        Tarkoitin ettei itselläni ole varaa takseilla ajella.

        Kerron, jos viinissä on jokin outo sivumaku. Tutun suosittelemana tuon ostin, saa nähdä meneekö maut yksiin.

        Tjaaah........

        Ehkäpä monikin voi tykätä viininpolkijan pepun aromista

        Ei kai se tuttu ollut brawo.brawi taas jälleen kerran

        hän tykkää peppujen aromeista.........


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Tjaaah........

        Ehkäpä monikin voi tykätä viininpolkijan pepun aromista

        Ei kai se tuttu ollut brawo.brawi taas jälleen kerran

        hän tykkää peppujen aromeista.........

        Anna nyt noiden peppujuttujen jo olla.

        Eiks bb huomioi sua tarpeeks, kun mainitset niin usein... ;)


      • aIbatrossi
        oasis79 kirjoitti:

        Anna nyt noiden peppujuttujen jo olla.

        Eiks bb huomioi sua tarpeeks, kun mainitset niin usein... ;)

        vissiin semmonen bb on?

        Tulee vaan väkisinkin, että olis lyhenne big butt:D

        Sinäkin vissiin luulet minun imitattoritrolleja minuxi:(


      • oasis79 kirjoitti:

        Verrocchio valpolicella ripasso superiore 2011. Uusi tuttavuus, vaatinee tuhdimpaa syötävää kaveriksi, joten jätän toiseen kertaan.

        Takseilu on kallista, ei vaan meikän kukkaro anna myöden.

        :)

        On muuten todella hyvää punkkua.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        :)

        On muuten todella hyvää punkkua.

        Siis se Verocchion Superiore Ripasso


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Siis se Verocchion Superiore Ripasso

        Kieltämättä mukavan pehmeä viini, täytyy yhtyä suosittelijoihin :)


    • Tänään on juotu teetä, kivennäisvettä, karjalaa, teetä

    • hyvää syntymäpäivää

      toscanan punkkua

    • Teetä
      "Nippon green"

    • Kete Rahkonen

      PIIMÄÄ !!

    • Orvokki Vähä-Pimpero

      Votka-pakuritee!

    • aIbatrossi

      Alkoin tehdä mieli ginger alea..............
      otnkin sitä jääkaapistani....................

      • Leif N.

        Ei sinulla ole edes jääkaappia, syntinen maan mato!


    • määmy

      Kam(m)omillateetä.

    • 6krt vuodessa

      Kahvia,appelsiinimehua ja lasillinen kivennäisvettä. Ei siis mitään alkoholipitoista,kuten ei huomennakaan,eikä ensi viikolla.. Ehkä sitten joskus taas.

      • Kiskisu

        Aika hapokasta.


    • Vieteriukko.

      Voin ottaa pari tuoppia karhua mun menen pubiin katsomaan kun jenkit ottaa pataan.

      Jos jenkit nyt häviää niin on se mannaa, viime vuonnahan me hävisimme täpärästä MM-pronssi ottelun.

      Mutta nyt tahdon nähdä jenkkien luhistuvan ikäänkuin kostona viime keväästä.

    • Nasdaq

      Pontikan ja Strohin blandista.

      Aika kuraa.



      (naurua)

    • Vettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe