karhua...
mitä juot tänään?
30
118
Vastaukset
nyt kahvia ja myöhemmin äipän kaa kaljaa
- intiaaniasiamies
Onx monte oppinut Lappeessa kalpeanaamojen juomatapoja
charruat juovat perinteisesti puro tulilientä eli 80%pirtua intiaaniasiamies kirjoitti:
Onx monte oppinut Lappeessa kalpeanaamojen juomatapoja
charruat juovat perinteisesti puro tulilientä eli 80%pirtuatää on kumma juttu, nääs suomessa pystyn juomaan kaljaa, mut uruguayssa se tökki viime kerralla, yhdestä putelista tul ähky, eikä voinut jatkaa juomista.
onneks löysin smirnoff ice juoman jota rupesin itte lantrailemaan smirnoff vodkalla greippi limpparil- artigas24
monte24 kirjoitti:
tää on kumma juttu, nääs suomessa pystyn juomaan kaljaa, mut uruguayssa se tökki viime kerralla, yhdestä putelista tul ähky, eikä voinut jatkaa juomista.
onneks löysin smirnoff ice juoman jota rupesin itte lantrailemaan smirnoff vodkalla greippi limpparilRehti kalpeanaama tykkää mexicolaisesta Coronakaljasta
pikku lime siivu--on yllävän raikasta ja mietomakuista
mexikaanien tulisten mämmehin verratuna
mexikaanien suosin tosi tulista habanero chiliä
se saa inkkareittenki suusta liekit lentämään
Syövätkö Lappeen inkkarit karjalan piirakoita?
Tänään olen juonut vettä, rasvatonta maitoa ja ajattelin vielä tuhota loput punaviinistä, jos se on vielä juomakelpoista.
- aIbatrossi
Tulenkos auttamaan sen punkun hävittämisessä?
Onx se Mendozaa aIbatrossi kirjoitti:
Tulenkos auttamaan sen punkun hävittämisessä?
Onx se MendozaaEiköhän tuo alas mene, riittää juuri yhteen lasilliseen. On mendozan alueelta.
Seuraavana kaapissa odottelee italialainen punkku pitkästä aikaa...- aIbatrossi
oasis79 kirjoitti:
Eiköhän tuo alas mene, riittää juuri yhteen lasilliseen. On mendozan alueelta.
Seuraavana kaapissa odottelee italialainen punkku pitkästä aikaa...Mainiota!!!111!!!
temperoi se italiano punkku --Ruffinoa???
olen jo taxilla tulossa aIbatrossi kirjoitti:
Mainiota!!!111!!!
temperoi se italiano punkku --Ruffinoa???
olen jo taxilla tulossaVerrocchio valpolicella ripasso superiore 2011. Uusi tuttavuus, vaatinee tuhdimpaa syötävää kaveriksi, joten jätän toiseen kertaan.
Takseilu on kallista, ei vaan meikän kukkaro anna myöden.- aIbatrossi
oasis79 kirjoitti:
Verrocchio valpolicella ripasso superiore 2011. Uusi tuttavuus, vaatinee tuhdimpaa syötävää kaveriksi, joten jätän toiseen kertaan.
Takseilu on kallista, ei vaan meikän kukkaro anna myöden.No minähän sen taxin maxan..jos jaxan..
Menitkö ostamaan vuoden 2011 viiniä?
Etkö muistanut sen vuoden viinipolkijotten istumalakkoa
sixi sen vuosikerren viinit maistuvat istumalakkolaiste pepulta
haen viinikellarista jotain hienompaa punkkua tuliasixi aIbatrossi kirjoitti:
No minähän sen taxin maxan..jos jaxan..
Menitkö ostamaan vuoden 2011 viiniä?
Etkö muistanut sen vuoden viinipolkijotten istumalakkoa
sixi sen vuosikerren viinit maistuvat istumalakkolaiste pepulta
haen viinikellarista jotain hienompaa punkkua tuliasixiTarkoitin ettei itselläni ole varaa takseilla ajella.
Kerron, jos viinissä on jokin outo sivumaku. Tutun suosittelemana tuon ostin, saa nähdä meneekö maut yksiin.- aIbatrossi
oasis79 kirjoitti:
Tarkoitin ettei itselläni ole varaa takseilla ajella.
Kerron, jos viinissä on jokin outo sivumaku. Tutun suosittelemana tuon ostin, saa nähdä meneekö maut yksiin.Tjaaah........
Ehkäpä monikin voi tykätä viininpolkijan pepun aromista
Ei kai se tuttu ollut brawo.brawi taas jälleen kerran
hän tykkää peppujen aromeista......... aIbatrossi kirjoitti:
Tjaaah........
Ehkäpä monikin voi tykätä viininpolkijan pepun aromista
Ei kai se tuttu ollut brawo.brawi taas jälleen kerran
hän tykkää peppujen aromeista.........Anna nyt noiden peppujuttujen jo olla.
Eiks bb huomioi sua tarpeeks, kun mainitset niin usein... ;)- aIbatrossi
oasis79 kirjoitti:
Anna nyt noiden peppujuttujen jo olla.
Eiks bb huomioi sua tarpeeks, kun mainitset niin usein... ;)vissiin semmonen bb on?
Tulee vaan väkisinkin, että olis lyhenne big butt:D
Sinäkin vissiin luulet minun imitattoritrolleja minuxi:( oasis79 kirjoitti:
Verrocchio valpolicella ripasso superiore 2011. Uusi tuttavuus, vaatinee tuhdimpaa syötävää kaveriksi, joten jätän toiseen kertaan.
Takseilu on kallista, ei vaan meikän kukkaro anna myöden.:)
On muuten todella hyvää punkkua.Genio.Mente kirjoitti:
:)
On muuten todella hyvää punkkua.Siis se Verocchion Superiore Ripasso
Genio.Mente kirjoitti:
Siis se Verocchion Superiore Ripasso
Kieltämättä mukavan pehmeä viini, täytyy yhtyä suosittelijoihin :)
Tänään on juotu teetä, kivennäisvettä, karjalaa, teetä
- hyvää syntymäpäivää
toscanan punkkua
Teetä
"Nippon green"- Kete Rahkonen
PIIMÄÄ !!
- Orvokki Vähä-Pimpero
Votka-pakuritee!
- aIbatrossi
Alkoin tehdä mieli ginger alea..............
otnkin sitä jääkaapistani....................- Leif N.
Ei sinulla ole edes jääkaappia, syntinen maan mato!
- määmy
Kam(m)omillateetä.
- 6krt vuodessa
Kahvia,appelsiinimehua ja lasillinen kivennäisvettä. Ei siis mitään alkoholipitoista,kuten ei huomennakaan,eikä ensi viikolla.. Ehkä sitten joskus taas.
- Kiskisu
Aika hapokasta.
- Vieteriukko.
Voin ottaa pari tuoppia karhua mun menen pubiin katsomaan kun jenkit ottaa pataan.
Jos jenkit nyt häviää niin on se mannaa, viime vuonnahan me hävisimme täpärästä MM-pronssi ottelun.
Mutta nyt tahdon nähdä jenkkien luhistuvan ikäänkuin kostona viime keväästä. - Nasdaq
Pontikan ja Strohin blandista.
Aika kuraa.
(naurua) Vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416