Joonatan on ärsyttävä!

Tykkääthän?

Ei kukaan voi olla niin urpo ja omahyväinen. Ja se kimittävä ääni!

12

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi kitisijää

Totta. Heti sen jälkeen kun siitä tuli rikas se on ollut itsekäs ja leuhka urpo. Raha ja oma pärstä on ne tärkeimmät.

Mutta vähintään yhtä ärsyttävä on myös Mikko. Pelkkä saamaton kitisijä joka olis ihan hyvin voinu alunperin lähteä mukaan pelibisnekseen. Mutta ei. Ei huvittanu.

Ei pelibisnestä mun käsittääkseni haittaa tuo kärsinyt jalka. Siihen se kai vetos kun ei huvittanu. Nyt sitten kinutaan osuuksia toisen työstä.

• Joonatan Sievinen

Taitaa nimimerkki Kaksi kitisijää olla vaan kateellinen meikäläiselle, joka on tehny Torturesta maailmanlaajuisen hitin.

Nössö-Mikosta ei ois siihen ollut, mutta kyllä sitäkin massi nyt kiinnostaa, vaikka aluks lupas, että saan pitää pelin ja tehdä, mitä haluun sille

Kuinka monella munikäisellä on muuten oma kämppä Helsigin arvoalueella, Ferraari ja todella kaunis muija? No okei, Cindy karkas mun massien kanssa ja vei sen isopää Liisan kanssa samalla Ferraarini. Onneks vakuutusyhtiö korvas rahalliset menetykset. Mutta miljoonakämppä on ja pysyy.

Yleensäki kaikille teille, ketkä ootte mulle kateellisia. Suomi on vapaa maa yrittää. Siitä vaan polkaisette pelifirman pystyyn, jos rahkeet riittää.

Joonatan Sievinen
        toimitusjohtaja, Pala Productions Oy

• sa-int

Siitä Mikosta tulee mieleen yks inttiajan kaveri. Samanlainen yhteiskunnan mato, joka pummi rahaa, tupakkia ja lomakyytiä mutta itse ei ollut halukas auttamaan muita. Ulkonäöltäänkin on samaa näköä, oikein rupesi vituttamaan.

• Anonyymi
        Joonatan Sievinen kirjoitti:

Taitaa nimimerkki Kaksi kitisijää olla vaan kateellinen meikäläiselle, joka on tehny Torturesta maailmanlaajuisen hitin.

Nössö-Mikosta ei ois siihen ollut, mutta kyllä sitäkin massi nyt kiinnostaa, vaikka aluks lupas, että saan pitää pelin ja tehdä, mitä haluun sille

Kuinka monella munikäisellä on muuten oma kämppä Helsigin arvoalueella, Ferraari ja todella kaunis muija? No okei, Cindy karkas mun massien kanssa ja vei sen isopää Liisan kanssa samalla Ferraarini. Onneks vakuutusyhtiö korvas rahalliset menetykset. Mutta miljoonakämppä on ja pysyy.

Yleensäki kaikille teille, ketkä ootte mulle kateellisia. Suomi on vapaa maa yrittää. Siitä vaan polkaisette pelifirman pystyyn, jos rahkeet riittää.

Joonatan Sievinen

Joonatan oli se hidas poika ja sais tehdä comebackin.

• Anonyymi
        Joonatan Sievinen kirjoitti:

Joonatan Sievinen

Hie onko tämä Chatto mun on kivaa jos voidaan jutella täälä mulla oon olut Sadissa joskus Hämeen muassa ja mä Gaussin teitää mikä tämä paikka on pitääkö ladata Pleykauasttsa???

• säälittävä luttka

Joonatanin pää halkeaa kuin mätä meloni kun Albanialainen motoristijengi saapuu vierailulle ja ottaa torturesta osuudet. Siinä se sitten kitisee tuolla äänenmurros ininällään että älkää lyökö älkää lyökö ja kakkii ja pissii huisihinsa.
      Sen jälkeen jengi tappaa koko Ruåtsin mm-kiekkojoukkueen ja ne syötetään Moldovassa sioille.

• 2+20

En voinut olla nauramatta tuolle jutulle.

• Losssi

Uusi ossi

• tundra

Menee aiheen vierestä, mutta mulla tulee tuon Mikon äänestä ja ulkonäöstä heti mieleen näyttelijä Janne Virtanen nuorempana :)

• Ininää

Niin ja mikä vammanen vajukki se Mikkokin on?

• rillit yök

pitäs olla vieä rillit päässä

• Anonyymi

Ullan pitäs antaa Joonatanille ruskea ja haiseva opetus. Suoraan naamalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      74
      832
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe