onko ketään täällä jolla päänsäky ja niskipuja 24/7 mulla jatkunut jo 12v on kuvattu pää ja niska niskassa lievää kulumaa mut lääkärit sanoo että ei voi tehdä mitään,olen syönyt vaikka mitä lääkkeitä aina masennus lääkkeistä lähtien mut ei apua myös hieronta akupunktiot ja muut oon kokeillut,nyt tullut semmoinen kropan jännitys heti kun on yön saanut jotenkinmenemään että miten jaksan päivän menemään.Onko kellään neuvoa mitä vois kokeilla tai jotain ammatti-ihmistä kenen puoleen voisinkääntyä asun oulussa kiitos jo etukäteen jos saan vinkkiä
päänsärky
5
93
Vastaukset
- Kuopiossa
Tekstistäsi tuli mieleen lihasjännityspäänsärky. (tensio)
Suosittelen asiantuntijaksi Kuopion Mehiläisen Siveniusta. Minäkin kävin pohjoisesta hänen vastaanotolla. Juna on helpoin ratkaisu.
Onko varmaa, että mainitsemasi kuluma ei ole reumaa? - ei sille mitään voi
Näissä niskapulmissa ei lääkäristä ole apua. Ei siellä Kuopiossakaan ole sulle uutta niskaa kaapissa. Ei lääkäri voi tarjota sulle muuta kuin jotain lääkkeitä ja fysioterapiaa, eihän se tule sinulle itse niskoja hieromaan. Istumatöitä jos tekee, niin kivut on niin kauan kuin jatkaa ja sen jälkeenkin. Joillakin auttaa melko säännöllinen kuukausittainen kortisonin pistäminen ongelmakohtiin. Muuten erilaisia lääkkeitä voi kokeilla, joillekin sopii Triptyl hyvin, tai Noritren, nämä vanhat masarit harvoin kuitenkin auttaa. Joillakin Sirdalud, tämä kuitenkin kestää vain sen 6 tuntia mitä se relaksoi ja yölläkin voi herätä niskakipuun.
Erikseen on leikattavat stenoosiongelmat, jos käsissä on oikeita hermopistelyorieita ja toimintahäiriötä, ei vaan tensionaalista säteilyä. Kulumaa on kaikilla, se on normaali vanhenemisprosessi.
Maallikolle on tyypillistä, että kaikelle niveloireilulle hän ei keksi muuta kuin "reuma", koska se on hoidettavissa (edistyminen siis estettävissä) oleva tauti ja vs. parantumaton tilanne ja nivelten iänmukainen kuluminen hänen on vaikeampaa hyväksyä.
Mutta käy kaikilla spesialisteilla jos haluat rahas heittää siihen, muutkin kärsii näistä loppuikänsä, en usko että sinun tilanne tulee olemaan toinen.
Yks vaihtoehto on ehkä ajottain pidettävä ortoosi niskassa, sellainen joka tukisi niskaa ja rasitus vähenisi jokskin aikaa. Sellaisen kyllä voisi pitää vaan kotona..- ei sille mitään voi
Esim. tommonen:
http://web.tradekorea.com/upload_file2/sell/44/S00067244/Cervical_____Rigid_Collars.jpg
tai
http://www.soospine.com/images/1miami_jB.jpg
Itse ainakin ajattelin jossakin vaiheessa kokeilla jotakin tälläistä. En siis mainosta mitään, onhan niitä lentotyynyjäkin mitä voi kokeilla, ei ne tosin itsellä ole istuneet.
Sittenhän on ne akupunktiohoidot, muttei ne lihaksia rentouta eikä niistä ole mitään kliinistä näyttöä. Ja sitten kaikki lämpötyynyt, jotka muuten tuntuvat hyvälle ja lämmittävät. Muttei niistä itse tensioon ole juuri apua.
- 4+4
http://www.kiropraktikkoliitto.fi/index.php/sinun-kiropraktikkosi
Etsi niskaan erikoistunut, koska kaikki eivät sitä ole.
Myös selkäliiton foorumilta saat neuvoa. - Luonnonlääkintä
Itse olen kärsinyt samoista ongelmista ja kska niitä on lääkitty kautta aikojen, ei kipuuun tehoa edes morfiini enää. Jäljelle jäivät sienet. Amerikkalainen koululääketiede ei osaa selittää tätä ongelmaa. Saksalais-Venäläinen sen tuntee kuten Kiinalainenkin lääketiede.
Itse sain lievitettyä kohtauksia ja osin poistettuakin ne Kiinalaisella lääketieteellä. Sielä laitettiin kolme akupunktioneulaa akilesjäntestä vaakatasossa (jos ihminen seisoo) läpi. Kipu siirtyi ja päälaelle ja väheni. Ongelma on se että hoitoa saadakseen pitäisi matkustaa joko Kiinaan tai Venäjälle ja olla sielä se 2-3kk. Jotta hoito saadaan varmasti loppuun asti suoritetuksi. Ikävä kyllä Suomalainen holistinen lääketieteemme ei tunne moiseen hoitoon korvauskäytäntöä.
Sen vuoksi olenkin ottanut sellaisen linjan, että aina kun on päänsärkypäivä (2-3pv/kk) olen suosista kotona sängyssä, enkä liiku minnekkään. Ei sen puoleen että se olisi miellyttävää kun ajantajukin menee, mutta jos ollaan kipeitä eikä valtio tue, niin sitten sairasteetaan. Enemmän ne menettää verotulojen ja liikevaihdon- sekä tuottavuuden menetyksinä.
Sinullekkin sanon, että luonnosta löytyy parhaat lääkekasvit. Tutki niitä, syksy tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702