päänsärky

onko ketään täällä jolla päänsäky ja niskipuja 24/7 mulla jatkunut jo 12v on kuvattu pää ja niska niskassa lievää kulumaa mut lääkärit sanoo että ei voi tehdä mitään,olen syönyt vaikka mitä lääkkeitä aina masennus lääkkeistä lähtien mut ei apua myös hieronta akupunktiot ja muut oon kokeillut,nyt tullut semmoinen kropan jännitys heti kun on yön saanut jotenkinmenemään että miten jaksan päivän menemään.Onko kellään neuvoa mitä vois kokeilla tai jotain ammatti-ihmistä kenen puoleen voisinkääntyä asun oulussa kiitos jo etukäteen jos saan vinkkiä

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuopiossa

Tekstistäsi tuli mieleen lihasjännityspäänsärky. (tensio)
      Suosittelen asiantuntijaksi Kuopion Mehiläisen Siveniusta. Minäkin kävin pohjoisesta hänen vastaanotolla. Juna on helpoin ratkaisu.

Onko varmaa, että mainitsemasi kuluma ei ole reumaa?

• ei sille mitään voi

Näissä niskapulmissa ei lääkäristä ole apua. Ei siellä Kuopiossakaan ole sulle uutta niskaa kaapissa. Ei lääkäri voi tarjota sulle muuta kuin jotain lääkkeitä ja fysioterapiaa, eihän se tule sinulle itse niskoja hieromaan. Istumatöitä jos tekee, niin kivut on niin kauan kuin jatkaa ja sen jälkeenkin. Joillakin auttaa melko säännöllinen kuukausittainen kortisonin pistäminen ongelmakohtiin. Muuten erilaisia lääkkeitä voi kokeilla, joillekin sopii Triptyl hyvin, tai Noritren, nämä vanhat masarit harvoin kuitenkin auttaa. Joillakin Sirdalud, tämä kuitenkin kestää vain sen 6 tuntia mitä se relaksoi ja yölläkin voi herätä niskakipuun.
      Erikseen on leikattavat stenoosiongelmat, jos käsissä on oikeita hermopistelyorieita ja toimintahäiriötä, ei vaan tensionaalista säteilyä. Kulumaa on kaikilla, se on normaali vanhenemisprosessi.
      Maallikolle on tyypillistä, että kaikelle niveloireilulle hän ei keksi muuta kuin "reuma", koska se on hoidettavissa (edistyminen siis estettävissä) oleva tauti ja vs. parantumaton tilanne ja nivelten iänmukainen kuluminen hänen on vaikeampaa hyväksyä.
      Mutta käy kaikilla spesialisteilla jos haluat rahas heittää siihen, muutkin kärsii näistä loppuikänsä, en usko että sinun tilanne tulee olemaan toinen.
      Yks vaihtoehto on ehkä ajottain pidettävä ortoosi niskassa, sellainen joka tukisi niskaa ja rasitus vähenisi jokskin aikaa. Sellaisen kyllä voisi pitää vaan kotona..

• 4+4
    • Luonnonlääkintä

Itse olen kärsinyt samoista ongelmista ja kska niitä on lääkitty kautta aikojen, ei kipuuun tehoa edes morfiini enää. Jäljelle jäivät sienet. Amerikkalainen koululääketiede ei osaa selittää tätä ongelmaa. Saksalais-Venäläinen sen tuntee kuten Kiinalainenkin lääketiede.

Itse sain lievitettyä kohtauksia ja osin poistettuakin ne Kiinalaisella lääketieteellä. Sielä laitettiin kolme akupunktioneulaa akilesjäntestä vaakatasossa (jos ihminen seisoo) läpi. Kipu siirtyi ja päälaelle ja väheni. Ongelma on se että hoitoa saadakseen pitäisi matkustaa joko Kiinaan tai Venäjälle ja olla sielä se 2-3kk. Jotta hoito saadaan varmasti loppuun asti suoritetuksi. Ikävä kyllä Suomalainen holistinen lääketieteemme ei tunne moiseen hoitoon korvauskäytäntöä.

Sen vuoksi olenkin ottanut sellaisen linjan, että aina kun on päänsärkypäivä (2-3pv/kk) olen suosista kotona sängyssä, enkä liiku minnekkään. Ei sen puoleen että se olisi miellyttävää kun ajantajukin menee, mutta jos ollaan kipeitä eikä valtio tue, niin sitten sairasteetaan. Enemmän ne menettää verotulojen ja liikevaihdon- sekä tuottavuuden menetyksinä.

Sinullekkin sanon, että luonnosta löytyy parhaat lääkekasvit. Tutki niitä, syksy tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe