3 litran boxissa? Onko eroja eri merkeissä? Ennen kuin lähden tekemään kattavaa selvitystä kuulostelisin tässä mahdollista jo olemassa olevaa tietoa.
Pahviviinit. Paljonko jäljellä kun pitää kallistaa
riittääkö vaimolle
3
198
Vastaukset
- vjjj987
Tässä olisi muutama hyvä Santa Helena Merlot 3 litraa , Piqueras Syrah-Monastrell 3litraa ja Fuzion Bonarda Malbec 3litraa. Eroja on ja myös saman viinimerkin eri vuosikertojen välillä voi olla eroja.
- ketriil
Eli siis viinejä pahveille!
- Klunk!
Meillä jos 3 litran punkkupänikän avaa, niin hyvä jos minulle edes riittää. Vaimo osaa kyllä pitää huolen, että hänelle piisaa.
Seuraavana päivänä on harvoin jäljellä mitään.
Kallistamisesta pitävät kyllä Valtiovarainministeriö ja Alko yhdessä huolen, meidän on turha siihen leikkiin yrittääkään vaivautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298