LADA niva maastokelpoisuus?

igor

Kuinka hyvin esim niva menee hangessa tai maastossa,voiko mennä kunnolla korpeenkin?
Entäs sitten korottaminen,miten onnistuu ja mitä tarvitaan,kyse ei ole liikenne käyttöön tarkoitetusta autosta...

8

3669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisella

on vedätetty patrol pois pellolta

• hj 60

neuvoisin pysymään vaan hyväkuntosilla teillä,2 kertaa katkes etupään vetari lumessa!! myin paskan pois. ensmäinen ja viimenen itäauto mitä mulla on .mitä hyvää venäjältä on tullu ?? ei mitään.

• Nivoista

Jaa kuinka menee..Niin epäilempä että kuin toisetkin sillä ajelee korpeen ja korvesta poiskin.
      Ainoa miinus tulee auton bensakäyttöisyydestä..(Tiedä onko diselöity..?)Kelpasi ainakin eräälle pitklti toistakymmntä litraa ainetta.
      Outo auto kuitenkin joustovarat suuret.pyörät sopivasti kulmissa.Kevyt.Ei leveät renkaat..
      Muistaakseni suht lämminkin talvella.

• dfg

Nivassa on lyhyet joustovarat.
        Bensaa palaa.
        Varaosia saa helposti.
        5-vaihteinen loota on heikko.

• pivaa

ihan vakio laitteeksi menee suht, hyvin maastossa.lämminkin oli talvella.bensa kelpasi mainiosti,20-50 l. sadalla.kaveri dieselöi aikoinaan 2 nivaskaa käyttäen fiatin 1.7 ? ritmon koneita.toimivat ja laiskat.melutaso oli kyllä maantiellä f-18 suihkarin luokkaa....heh..

• Minä

Nehän on tarkoitettu ihan toisiin olosuhteisiin, kuin täkäläisille pikiteille...

Kanttixkantti henkilöladalla vetää vielä komeasti reiteen asti ylettyvässä venäjän kevätmudassa (=paikallinen tie), ja Nivalla sitten kun edellinen jäi paikalleen...

• nivaska

kyllä kanttiladalla pitemmälle vetää kun nivaskalla, niva kun laukee aina. kanttilada sentään kestää perille asti. On testattu!

• Vanha Kapitalisti

Lada Niva Paras kaikista. Kulutus Hummeriin nähden naurettavan pieni ja maastossa 100 kertaa ketterämpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1793
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe