Mitkä ovat parhaat päivät ja ajat saada siellä runkkuseuraa? Minkälaista äijää siellä käy? Onko isomunasiakin? Onko samaa porukkaa vai veihteleeko?
Ylistaron levari
424
23504
Vastaukset
- spermaa varmaa lentä
Kyll varmaan siel käy semmosta jätkää
Tiedän kyllä paikan
valtatien varrella kallioiden välis on levarit kahden puolen tietä - Hyvä mesta
viikonloppuisin ja kyllä viikollakkin. Muutamia isokalusia pyörii paikalla joilta saa kunnon kyytiä, mutta aika myöhään illasta. Kevät tuo säpinää ja paikalla piipahtaa kaiken ikäistä ja tarpeet on kaikilla, milloin mitkäkin.
- astutus
Mistä sitä porukkaa sinne kokoontuu,
Vai on siellä nii homoluolaaa - Muna mielessä
astutus kirjoitti:
Mistä sitä porukkaa sinne kokoontuu,
Vai on siellä nii homoluolaaaHyvä juttu. Kiitos tiedosta. Eiku sinne runkkaamaan. Toivotaan että saan seuraa.
- vemputtaja;)
Tänään runkulle Tervajoen-laihian välillä olevalle p-paikalle?
- runkku2
tänään ylistaroon ppaikalle runkkailee ja näyttelee kullia
- ooooooooooooh
joo tiedän tä paikan.
varmaa etumus koholla, kun auto kurvaa parkkii- Kevätvärinää
Kävin matalammalla puolella ja huomenna uusiksi, kevätkiima tuntui jo paikalla. Koitan iltapäivää ja iltahämärää josko olis täysiä kasseja tarjolla. Joko Malkakoskella säpinää, vois piipahtaa myös imuttelemassa.
- ooooooooooooooh
Kevätvärinää kirjoitti:
Kävin matalammalla puolella ja huomenna uusiksi, kevätkiima tuntui jo paikalla. Koitan iltapäivää ja iltahämärää josko olis täysiä kasseja tarjolla. Joko Malkakoskella säpinää, vois piipahtaa myös imuttelemassa.
- Munat & poikaset
ooooooooooooooh kirjoitti:
Olen monesti pysähtynyt Ylistaron levarilla mutta vain kerran on siellä ollut toinen äijä kädellä. Ei ollut mistään kotoisin. Milloin siellä muka on äksöniä? Voiko siellä vaan katsella muiden touhua jos ei itse halua mennä mukaan. Ajatus on kiihottava!
- kiinnostunut1
Millä kohdalla tuo levari tarkalleen on? Eli paljon matkaa vaikkapa Seinäjoelta..?
- pamppu.
Ylistarosta Vaasaa kohti no ehkä viitisen kilometriä.
- Muna mielessä
Hyvä tietää. Jos vaikka perjantaina piipahtaisi.
- eväät syöty
Muna mielessä kirjoitti:
Hyvä tietää. Jos vaikka perjantaina piipahtaisi.
Näyttää autoja melkei siel olevan, mitähän kukin siel sit puuhastele
- Muna mielessä
eväät syöty kirjoitti:
Näyttää autoja melkei siel olevan, mitähän kukin siel sit puuhastele
Toivottavasti siellä on lounaaksi munia. Heh heh!
- lämmintä
Muna mielessä kirjoitti:
Toivottavasti siellä on lounaaksi munia. Heh heh!
kovana vai pehmeenä niitä munia vai juoksevana
- Muna mielessä.
lämmintä kirjoitti:
kovana vai pehmeenä niitä munia vai juoksevana
Kovat ja juoksevat sopii mulle.
- utelias1
Tänään levarilla menoa?
- Muna mielessä
Huomenna.
- Keltuainenko
Muna mielessä kirjoitti:
Huomenna.
Onko siellä Ylistaros jyväjemmarit alkaneet munia imee, voiko olla totta ?
- Muna mielessä
Keltuainenko kirjoitti:
Onko siellä Ylistaros jyväjemmarit alkaneet munia imee, voiko olla totta ?
On totta. Sinne vaan puuhailemaan. Kyllä se muna maistuu Pohjanmaallakin!
- utelias kysyy
Muna mielessä kirjoitti:
On totta. Sinne vaan puuhailemaan. Kyllä se muna maistuu Pohjanmaallakin!
Malkakoskella kuis
- Muna mielessä
utelias kysyy kirjoitti:
Malkakoskella kuis
Siitä ei mitään tietoa mutta kaikki halukkaat Ylistaroon, siellä tapahtuu! Harmi että sinne pääsee niin harvoin mutta aina kun mahdollista aion tehdä siellä yhtä sun toista.
- hamemies1
olin viikko sitten malkakoskella hame ja sukkikset päällä,ei ainakaan silloin ketään ollu.Yksin piti tyydyttää
- Utelias53
Olisinpas ollut paikalla, olisit saanut laueta suuhuni.
- juttusille vaa
Utelias53 kirjoitti:
Olisinpas ollut paikalla, olisit saanut laueta suuhuni.
kyll siel on pian auringon ottajia
- Muna mielessä
juttusille vaa kirjoitti:
kyll siel on pian auringon ottajia
Jaa, hameet sun muut naisten vempaimet saavat meikäläisen kääntymään takaisin. Täydellinen anti-klimax on naisten vaatteisiin pukeutunut mies. Huh huh, siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Duunarimies hikisissä vaatteissa on jotain ihan muuta!
- joo aurinkoa ottamaa
OOtko kiinnostunut komeist kaluist nimim muna mielessä
gay kundi vai ok- Muna mielessä
Totta kai komeat kalut kiinnostaa. Semmoiset ovat todella kiihottavia. Oisko sulla sellainen tarjolla!
- komee kalu
Eihän komeeta kalua kannata ohittaa imuttamatta, mutta mikä on mielestäsi komee, kiinnostaa.
- jaancd
Mukavasti ollut kiimasia ukkoja levarilla,kolme kertaa käynyt tälle keväälle ja aina munaa saanut..Ukkoja on toisaan parhaimillaan parkissa 4-5 kpl mutta ne ei uskalla kun muita...Itse asuissa viihtyvä isokulli
- nuorempi.
Mihin aikaan säpinää eniten, voisin lähtee ajeleen kauempaakin. Onko nuorempiakin, vai vaan vanhempia kullien kyttääjiä?
- Muna mielessä
On ihan sattuman kauppaa kuka siellä on. Ite olen törmännyt vanhoihin paappoihin enimmäkseen mutta on siellä muutamia nuorempiakin muna kovana ollut. Tosin kokemusta on vaan muutamasta kerrasta. Harvoin pääsen itsekin sinne mutta ehdottomasti aion pysähtyä kun ohi ajan. Levarirunkut ovat tosi kiihottava juttu!
- isoa saanut
Molemmin puolin on tosiaan kyttääjiä osa vanhoja ukkoja ja toisinaan viirilejä nuoria kulleja tarjolla...Ujouis tosiaan haittaa monia ns..!!!!!!!Toista oli vuosia sitten kun iso kyrpä näytteli kullliaan estottomasti ja kutsuvasti nykyään kytätään autossa jne
- vanhamaasturi
Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme
- freudilainen lipsaus
vanhamaasturi kirjoitti:
Kyllä runkkuseuraa on yleensä saanut kummasti vaan vanhoista muoriin poikkee "kuselle"tulisko ketään ti iltap.13.5 voitaas tyhjentää toisemme
toi muori saattaisi jopa kiinnostaa ;)
- vanhamaasturi
vanhamaasturi kirjoitti:
Tulinkin jo ma iltap.ja kassit sain tyhjätä kiimaiseen suuhun tulikin kunnon satsi,kiitokset "lenkkeilijälle"
- Jaska4
Oliko se isokyrpä mustapartainen ja kova nussimaan? Taidan tietää hänet. Kulkeeko hän vielä siellä levarilla? Hän on nussinut minuakin lukemattomia kertoja, liukuvoiteena käytti tummelia.
Ah sitä suurta ja isoterskaista kyrpää.
Vastaisitko, jos tiedät hänestä jotain? Kiitos jo etukäteen!
- kiimaa06
Onko siellä nameja iso kulleja tarjolla kuinka...?Itse sex asuissa viihtyvä kiimakulli
- Muna mielessä
Mitä tarkoittaa sexasuissa? Ettei vaan mitään naisten vaatteita?
Kertokaa mistä on kysymys jos mies hakee toisista miehistä runkkuseuraa ja on pukeutunut naisten vaatteisiin?
Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä. - joka junaan
Muna mielessä kirjoitti:
Kertokaa mistä on kysymys jos mies hakee toisista miehistä runkkuseuraa ja on pukeutunut naisten vaatteisiin?
Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä.Äläs nyt ole niin tuomitseva. Kyllä jokaisella on oikeus hakea tyydytystä kaikilla laillisilla tavoilla mistä tuntee itselleen iloa saavansa. Ei se pappa korkokengissä ja minarissa nyt hetken tuumailun jälkeen mitenkään shokeeraava ole. Ota huomioon, että se pappa on ollut samalainen jo nuorempana, nyt on vain ikää karttunut. Se ei vaan ole sun juttusi. Minuakin ihmetyttää mitä monet saavat flesukasta kun oikeita ihmisiäkin maailmasta löytyy. Täytyy vain etsiä.
- Anonyymi
Muna mielessä kirjoitti:
Jos haluan miesten välistä niin se on sitten paras olla sitä kaikin tavoin. Sehän on ihan säälittävän näköistä kun on pappa pukeutunut hameeseen. Mua alkaa lähinnä naurattaa eikä takuulla ota eteen. En ole ennakkoluuloinen, en vaan ymmärrä.En mäkään,kyllä miehinen mies on parasta
- yx kyssäri...?
Hesan seudulla on kai joku vanhempi äijä kun pörrää autolla parkkareilla. Näyttää ilmottelevan täälläkin...onko joku tavannut sitä tai edes nähnyt...? Kannattaisko testaa, kiinnostaisi...
- Muna mielessä
Kiitos vastauksesta nimimerkki Moneen junaan. En halunnut tuomita ketään, totta kai jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. En vaan henk koht ymmärrä mitä seksikästä on miehessä mekko päällä. Itse tykkään tosi miehekkäistä miehistä työvaatteissa. Mutta on totta että antakoon kaikkien kukkien kukkia.
- Beeämvee
Muna mielessä kirjoitti:
Kiitos vastauksesta nimimerkki Moneen junaan. En halunnut tuomita ketään, totta kai jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. En vaan henk koht ymmärrä mitä seksikästä on miehessä mekko päällä. Itse tykkään tosi miehekkäistä miehistä työvaatteissa. Mutta on totta että antakoon kaikkien kukkien kukkia.
Onko porukka siirtynyt jonnekin muualle kun levarilla on hiljaasta? Vai onko?
- ei toki
Illalla menen ainakin minä roikottamaan isoa, saa tulla katsomaan.
- Beeämvee
Menee jääkiekko munan edelle. Mutta huomenna vois...
- oksennustulee
Beeämvee kirjoitti:
Menee jääkiekko munan edelle. Mutta huomenna vois...
kuka sunki kyrpääs hieroo ja nuolee yäk
- varmaan helpotti
oksennustulee kirjoitti:
kuka sunki kyrpääs hieroo ja nuolee yäk
Eile oli Malkakosken saunan terassilla taas kuivunutta ´spermaa.
Oli joku terassia siementänyt
- ei saunaa
Täällä olis tarjolla pyöreää ja puhdasta pyllyä. Koska tuut, saat siementää ja lopuksi nuolen kalusi puhtaaksi. Saat myös imeä mellevää aisaani jos tykkäät niin päin.
- homomieskö
vai nii et siemennyspuuhia
- ei,kun bi.
Kaikki käy,kiinnostaako, siis malkakoski?
Täällä halukas 29v mies voisi tulla panemaan puhdasta pyllyä.
Torstai iltana 22.00?- Puutteessa ja pahasti
Taitaa olla kuollut paikka tämä Ylistaron levari. Ei ole siellä ketään. Kertokaa nyt milloin siellä on äksöniä? Yksin olen siellä autossa runkannut, ketään ei näy eikä kuulu.
- poitsu1997:3
Puutteessa ja pahasti kirjoitti:
Taitaa olla kuollut paikka tämä Ylistaron levari. Ei ole siellä ketään. Kertokaa nyt milloin siellä on äksöniä? Yksin olen siellä autossa runkannut, ketään ei näy eikä kuulu.
Huomenna keskiviikkona 4.6 klo 20.00 levarilla saa ottaa suihin ja minäkin otan jos joku tahtoo!;)
- horny69
Missä tämä paikka on?
- suihinottokone
Ylistarosta n. Viisi kilometriä vaasaan päin siinä kaksi levaria kallioitten välissä:)
- horny69
Aaah nyt löytyi. Olisiko siellä toimintaa tiedossa? Mieluummin myöhemmin illalla esim. 21.30->?
- mieli3
Haluaisko joku tänään imeä iltapäivällä tai illalla.
- Juhannuslasti
Tarjolla viikon säästelty juhlalasti juhannuksen kunniaksi, ohutta kesäspermaa. Lasti mieluiten annetaan suihin, voin ottaa sultakin suihin sitten. Kullini on iso puoliposlari, kunnon keskiyön herkkusuulle.
- Turhareissu
Ei ollut toimintaa 5.7 illalla levarilla, päivystin klo 22.30 - 23.50 eikä mitään. Yks vanhempi mies teki läpiajon ja vahtas pitkään mutta ei pysähtynyt. Toinen vanha mies kävi kusella siinä polun varressa, jätti auton käyntiin. Menin kans sinne metsään, ukko tuli vastaan mutta meni autoonsa ja hetken päästä lähti. Runkkailin metsässä sen aikaa että jos tulis sinne mutta ei. Maasto oli kyllä sen näköinen että toimintaakin on ollut, paperia pitkin polkuja.
- ensi viikonloppu
Tuu silloin runkulle. Vaimo marmattaa jatkuvasti ja mulle maistuu mieskin. Otatno isosta suihin ja on paksu.
- jaska4
Miten olisi lauantaina 12.07 vaikkapa 18-19 aikoihin? Mulla on nuori kaveri mukana, joka haluaa nussia, hän on aika pienikokoinen n.165 cm. Kaverilla on iha kunnon kyrpä noin 18 cm ja jo ajatuksesta, että saa nussia, hänellä seisoo. Hän on täysin estoton. Minä ohjaisin kullin reijälle runkkaisin ja katselisin, kun kaverini nussii. Hänelle käy minkäikäinen trahansa.
- kiinnostaa.
Saako sitä kaveriasi hässiä vielä isommalla mulkulla,saat seistä vieressä ja vetää käteen.
- Lasti lentoon
Nyt kuulostaa hyvältä, mäkin voisinntulla katsomaan ja vaikka imettään...
- imuri
Tuu, imen ja nuolen pallisi kuumiksi. Päälle saat pökkiä suihin lastisi.
Saat myös lutkuttaa isoa kulliani jos mies maistuu. - Lasti lentoon
No niin, tällä sopimuksella lauantaina 12.7.2014 klo 18-19 vaasaanpäin mennessä oikealla puolella levarilla... metsässä.
- imuri.
Sinä ja sun sopimukses, tuu jos tuut,mälli lähtee ensin ehtivälle. Onko sulla jotain avuja luetella ehtoja, heh.
- Lmnop
No oliko menoa?
- oli
Oli, harmittaako?
- Lmnop
Ei harmita, ei mahdollisuutta tulla paikalle.
- Jaska4
Oliko se isokyrpä mustapartainen ja kova nussimaan? Taidan tietää hänet. Kulkeeko hän vielä siellä levarilla? Hän on nussinut minuakin lukemattomia kertoja, liukuvoiteena käytti tummelia.
Ah sitä suurta ja isoterskaista kyrpää.
Vastaisitko, jos tiedät hänestä jotain? Kiitos jo etukäteen!
Toivottavasti joku tietäisi hänestä, taikka hänen puhelinnumeronsa, nykyisen asuinpaikkansa, taikka miten häneen saisi yhteyden. Asui ennen Ylistaron Jääskänjoella, missä nyt? Etunimi on Veikko.
Kiitos jo etukäteen!- 18cm
Joo oli kova sonni ja aah namin iso letku...!!Itse sain häneltä ja myös panin häntä.!Tais olla aikanaan kovin panomies sillä levarilla.!?
- Jaska4
Se isokyrpä asui ennen joko Jääskänjoella taikka Alhojoella. Ovat samalla alueella.
- btm06
Hän on kuollut jo vuosia sitten
- Jaska4
Kiitos Sinulle tiedosta! Onko hän sinua nussinut?
- btm06
Jaska4 kirjoitti:
Kiitos Sinulle tiedosta! Onko hän sinua nussinut?
kyllä on..
- Jaska4
btm06 kirjoitti:
kyllä on..
Olisiko tänään nuoremmalle kaverilleni pyllyä? Hänellä on ihan kunnon kalu ja armoton nussimaan. Tuon hänet kahdeksan pintoihin panemaan. Saanko katsoa vierestä?
- btm06
Olisko tänään menoa ylistarossa?
- mitä mitä mitä
Onko siell Ylistaros jotakin yksinkertaista porukkaa vai millasta hommaa
siellä pusikoissa pidetään
- Jaska4
Olisiko tänään nuoremmalle kaverilleni pyllyä? Hänellä on ihan kunnon kalu ja armoton nussimaan. Tuon hänet tänään (Maanantaina 28.07) kahdeksan pintoihin panemaan. Saanko katsoa vierestä?
- Jaska4
Eilen kahdeksan pintoihin oli hiljaista levareilla, johtui varmaankin siitä että tien päällystystyö oli meneilläänsiinä laihialtapäin tullessa oikealla olevan levarin sisäänajon kohdilla. Olin siellä ylistaronpuoleisella levarilla nuorehkon kaverini kanssa.
Odoteltiin siellä jonkun aikaa, kaverille pyllyä. Ei saanut poika vieläkään nussia.
Koskakohan se onnistuisi; jokohan tulevana lauantai-iltana? Laittakaa viestiä tänne, koska poika saisi nussia puhtaaseen pyllyyn! Minä ohjaan kullin reijälle ja poika sitten nussii. - AinaHuoraMukana
Mitäs pojaat jos mä tuon teille 60v nahkahameisen reisisaappaisen naisen nussittavaksi? Kyllä sekin imuttaa useampaakin maksusta. Vai imutatteko te vain toisianne? Kyllä on pohjanmaan "miehillä" malliksi mennyt..... pihistelevät naisetko teistä tommosia "joukkorunkkareita" on tehnyt.....
Halukkaita naislutkuttajia on vaikka kuinka paljon.... - pikkugullinen
Koska sitä nasta vois nussia
- KalleKaasari
Vieläkö on kesää jäljelä sen verran että vois saada munaa?
- kesääon
Kyllä saatavilla on, milloin ehdotat?
- Kallekaasari
Tänään iltapäivällä 3 aikaan. Jos sais suonikasta :)
- vsagmies
Millane sällli oot ? Mul iso ja vois tulla. Kummalla levarilla
- kesääon
Suonikasta onviikonlopulla.
- Tv06
Onko tänään tarjolla mitään? Illasta hoikka transu haluis nähdä kovia kaluja
- 18suonikas
Koska oot seuraavan kerran paikalla ?
- Volvo-lasse
Huomenna iltapäivällä voisin imeä jonkun pussit tyhjäksi.
Ps kulken s80 volvolla siitä tunnistat
Koputa vaan rohkeesti ikkunaan- 20cm
Millane sällli oot? ? Mihin aikaan. Ikä?
- Volvo-lasse
Vanhempi mies n60, joskus 3 aikaan siellä
- Toimiivarmas
Olisko huomenna mitään kivaa
- runkkarivain
Hyvä paikka, pussit tyhjentyy aina kun vaan jaksaa odottaa maltillisesti. Pahimmillaanki vaan 24 tuntia menny et on asiat hoitunu.
- Mackk
Lauantaina tulossa muita?
- Volvo-lasse
Olipas mukavaaviikonlopunan, viikolla uuksiksi? Vaikka keskiviikkona iltapäivällä. Muutkin tervetulleita ;)
- rookielevarilla
Tänään klo 18 ketään paikalla ?
- rookielevarilla
Sais imee viikon lastit
- automies1234
Onko kukaan paikalla ?
- vääpelivt
Aina joku paikalla, vähän väliä autot kiertää. Iltahämärän tullessa alkaa tapahtua enemmän. Vaikuttaa siltä, että maakunnassa on paljon runkkumiehiä ja homoja. Kukas sen kullin paremmin hoitelisikaan ja imuttaisi kuin kullikiimassa oleva toinen mies.
- fordmiess
onkos tänään illasta menijöitä?
- miesjacdtyttö
Olen tulossa punapäisen cdtytön kanssa hämärän tullen noin 19.30. Hänellä oli toiveena saada paljaalla ;)
- 55v
Missä sielä? Ja paljonkin menossa porukka?
- miespianpaikalla
Cdtyttö teki oharit mut itse olen tervajoella tulossa
- uros-valmiina
Aina aisa valmis, tulossa ollaan jo.
- jartsavaaan
Uros-valmiina millanen olet? ja monelta menossa?
- uros-valmiina
Huomenna sopisi. 58v ukm siisti iso varustus(paksu) .
- 34vhunk
http://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=866145 Tää on ihana!! Eilen nussin ilta myöhään levarilla...
- Fiiffi
Olisiko tänään seuraa saatavilla? Transut kiinnostais:)
- 195cm
Olisiko tänään ketään tuossa 13-15 välillä?
Runkkailua tekisi mieli... - M40sjk
Pysähdyin lauantaina kuselle tohon ylälevarille ja käväisin pikaisesti metsässä kurkkaamassa. Kyllä oli liukuvoidetta käytetty ahkerasti... ;-)
Runkkailin hetken ja jatkoin matkaa, ei näkynyt muita. - Jootännevaan
Tänään klo 18:30-19:00 välillä olen paikalla
- satunnainenkulkija
Paras miesmesta pohjanmaalla, jokaiselle jotakin. Harmittaa kun illat viilenee, mutta ei vielä varmaankaan niin paljoa etteikö voisi esiin ottaa ja seisottaa ;-)
- btm06
Löytyiskö tälle illalle ketään joka panis?
- satunnainenkulkija
Huominen sopisi hyvin, mutta ei panoja.
- sjokikulli
Tänään kukaan tulossa , pussit pitäis tyhjätä?
- Tepid1
Janakkalan levarilla saa tunnin ajan pyllyä klo 12 eteenpäin 34v neitsyt pyllyltä.
- TotuusOnToisenlainen
Notta ei pohojanmaalla HOMUja oo ? Suomalaisen miehen mitat, pohojalaaset uhoo ! Notta perkele näkyy olevan levarit täynnä !! Ja Runkkareita.... helvetti !
- 33runkaten
Mä aion tulla lyhyellävarotusajalla naisen kanssa sinne nussimaan, eli jos katselijoita löytyy niin saa tulla ;)
Saattaapa siinä jotain saada itsekkin ;)- NahkahuoranToveri
Ei kannata, mä olin siellä nais-seuralaisen kanssa, nahkamini, korkoreisisaappaat, kaulapanta, korvikset, rinnatpullollaan ja esillä oleskeli, tosi seksikäs naaras !! Ei nää karvaperseet reakoineet muutakuin heppiään rutistelivat toisten samanlaisten seurassa! No met naitiin....
- kyrpis-
NahkahuoranToveri kirjoitti:
Ei kannata, mä olin siellä nais-seuralaisen kanssa, nahkamini, korkoreisisaappaat, kaulapanta, korvikset, rinnatpullollaan ja esillä oleskeli, tosi seksikäs naaras !! Ei nää karvaperseet reakoineet muutakuin heppiään rutistelivat toisten samanlaisten seurassa! No met naitiin....
koska tuut uudestaan
- Fdidi
Kyllä jos sielä näistä saa niin tuun heti
- tonttunen51
Hyi olkoon mikä viesti ketju! Hinttareita täynnä, yäk, miten helvetin etovaa!! Kyllä jotain on pahasti päässä vialla ku äijät paneskelee keskenään ja imuttavatkin, hyi helvetti! Seksi on tarkoitettu VAIN ja ainoastaan miehen ja naisen välille ,näin se vaan on. Sanokoon hinttarit/lesbot mitä tahansa!!
- Anonyymi
Hyi helevetti,muehen kanssa parasta,mies osaa tehdä miehelle mitä pitääkin
- dddddasssss
joo kyll on melkosta potaskaa
- Noooooooooooh
Ei näitä ole pakko lukea, vaikka kovasti kiinnostaakin.
- ghhhhh
Nooh taitaa kaikkien lukijoiden kyrvät seisoo jakiimatippaa pukkaa vai vai niih
mitä sanootta - autoilen
olisiko lauantaiillalla imettäjää levarilla kyselee siisti 50v mies
- minkävärisellä-tuut
Tullaan tullaan, maltahan, saat kyllä.
- maakunnan-ukm-bi
Kumpi puoli tänään päivystää?
Ois imetettävää. - hälytyshälytys
riistakamerat, siellä...
- ohikulkijaM
Tänään klo 14 imijää tai peppun antajaa!?
- Isopoika16v
Olisiko jollekki päivälle joku innokas imuttelia nuorelle munalle? Voitaisiin sopia aika..
- kiima06
Tänään?
- Nuorijannu
Tule hypäjän koskelle nyt? Lähellä kyläkahvilaa?
- kiima06
Nyt en pääse sinne. Levari klo 21.30?
- Nuorijannu
On vähän pitkä matka! Etkö millään voisi tulla? Tai edes hieman lähemmäksi ja minkä ikäinen oot? Liikun itse vielä kaksi pyörä itsellä? Onko sun kik vielä käytössä
- Anonyymi
Saakohan karkkilassa kunnon munaa
- 19vtop
Tänään klo 21 joku montulle jota saa panna?
- Kiimaleva22
Ylistaron levarille panolle nyt ketään
- Salainen757
Onko kukaan paikalla nyt?
- kiimatipppeee
onko kiimatipat jo housuis vai
- Hooooo
Kukaan menossa 12?
- kiima06
Tänään myöhemmin illalla ketään?
- 06miesbi
tänään ?
- asdags
millanen sä oot?
- 06miesbi
siisti nuori parikymppinen
- xxlbtm06
Nyt joku panemaan?
- xxlbtm06
Tänään ketään panemaan?
- posliinivsa
Tänään.. Nyt pian menossa levarille runkkaamaan 17cm posliinia.. Olisko btm seuraa?
- 20vtop
Myöhään illalla ketään touhailee
- villeeeee1983
Olisko nuoremoaa jätkää...?
33w jätkä illalla pakettiautolla liikenteessä. Takana tummennetut lasit ja hyvä tila touhuta. Pääsis runkkaamaan saamaan aikaan omaa ja toisen kullia ja tietysti myös toisinpäin. Suihinototkin käy,mutta kumin kanssa! Mä 177/75 21cm- 19v
Villeeeee1983 mä voisin tulla oon 19v monenko aikaan suurinpiirtein? Itselle käy illalla/yöllä
- Obelilla
Pyöritkös koskaan uudemman kerran?
M33 195/95/18
Runkkailu kiinnostais ;)
- jätkätpätkät
Kuka sinne hinttien keskelle viitsis lähteä aivan epänormaalien puuhaa
- ukmbi-vm58
Siisti ukm pitää kaluasi hyvänä, nuolee ja imee palleja pitkään, saat kunnon suihinoton, koska?
- Poju40
Onko tänä iltana ketään menossa? Voisin katsella kun toiset touhuaa.
- Rungun33
Mäkin haluaisin katsella ja runkata!
- kiima06
Mihin aikaan?
- Asjhgfad
Runkkaamaan!
- Rungun
Onko levarilla käynyt porukkaa? Kelit parhaimmillaan :)
- kylvöajat
Kylvöaika ei nuorilla isännillä ole aikaa vetää koko ajan siementä ulos
- laurilast
Aurinkoa voi ottaa Malkakoskella taas kun lämpenee, luonnonkaunis paikka
- tehomiesbi
Kyllä siementä kerkeää levittää ja varsinkin ottaa vastaan, jos löytyy antajia
- puuhapeter
Millanen tehoviljelijä siel jokos alkaa siementä puskea ulos, itell vähä ahdasta etumus
- Runkkailua
Onko tänään ketään?
- 20vtop
Tänään joku jota sais panna?
- vvvvbi
Tälle illalle imettävää kyrpää, nyt haluttaisi, voin myös imettää omaani.
- Bottomman
Tänään suuni ja peppuni käytettävissä , vaikka useammallekin kerrallaan tai jonossa
- Isoauto
Ootko nyt ja kummalla puolella?
- Melamies06
Mihin aikaan ja kummalla puolen?
- sairasvääääns
Lopeta nyt saat tuo kyrvän lutkuttaminen aivan sairasta touhua tajutkaa nyt jo.
- runkkumies
Ajoin ohi tänään yhden aikaan muutaman kerran ja oli kyllä autoja molemmilla puolilla.
Tekisi niin mieli tulla imettämään kulliaan, mut pupu menee aina pöksyyn.
Isokin mulkku vielä olisi, ei tarvis hävetä ,kun esiin ottaa, mutta jos joskus pienissä sievissä rohkenisi paikalle.
Kyllä itsellenikin kyrpä maistuisi. - parastamenoa
Kyllä kyrvän imeminen on aivan parasta miehelle.
Ihana tunne , kun kalu sykkii suuhun herkut.
On hyvä ,että miehille on tällaisia paikkoja joissa voi purkaa paineita näin mukavasti. - Nuorikko69
Olisikoha huomenna ketään paikalla puoliltapäivin? Haluaisin koittaa miltä tuntuu runkata miestä.....
- Runkkailua
Tänään kolmen jälkeen ketään?
- kummalle-puolelle
Saatan lähteä, annatko imeä/imetkö?
Auton väri? - Jauhopulttu
Ei vittu jätkät. Koittakaa edes naista.
- bottomman
Tänään maistuisi kulli jos joku haluaisi naida tai imettää
- Melamies06
Maistuisko nyt?
- Anonyymi
Ei kai se ole sinulta pois jos jätkät on keskenään, pidä nyt vaan ne naiset äläkä luo näitä viestejä jos ei kiinnosta ja oksettaa.
- Poitsuu121
Onko nyt ketään poitsu 30v ajelee kohta ohi. Haluisin vaan katsoa kun laukeat.
- Slerpa
Haluaisin imeä isoa ja saatanan karvaasta kyrsää tänään ritamäen lavan takana ;)
- kesähalut
torstaiillalla siinä 8 mais imisin ja panokin ok siisti 50v um oon
- Isopussi
Uskaltaako tonne mennä paneskelemaan
- Jvvvltd
Onko nais seuraan mahdollisuutta?
- toiveenaolis
Tuokaa nyt joku naisia niin saadaan panna niitä. Paskainen reikä kun ei kaikkia kiinnosta. Naisen ikä eikä koko ole ratkaiseva vaan se että sillä on pillu.
- Biboy8729
Tänään illalla joskus 21-22 paikkeilla ketään levarilla 29v btm imisin kullia
- käsityötuntit
Mit'äs tuli biboy hommailtua oliko vilskettä
- käsityötunti
millanen biboylla itellä
- Runsas-spermainen
Tänään imijää on säkit täynnä ja laueta haluan jonku pyllyyn tai suuhun
- Biboy87291
Ei ollu mitään pari tuntia venailin. Ihan sopiva kai. Nytkin täälä levarilla
- KokematonPylly
Onko kukaan runkkailemassa?
- 20v
10min päästä joku imeen tai antaan persettä?
- Slerpa
Tuun tänään ja nain sun aivot pihalle odota 45 minuuttia niin olen vaasan puolella
- Slerpa
Maistuisiko IMURISEDÄLLE pienet pussit mutta runsaasti tuleva ja 24 cm kulli? Haluan roiskia ympäri levaria ;)
- käsityötunti
Millasta biboy tykkäät porn katella Tapaat sä ajella ja katella mis
- Biboy872912
Kaikki porno käy onko tänään ketään levarilla voisin imee kalua joskus kello 17.30
- vähäkyröö
Varmaan sä runkk kotonakin kun noi kiimanen kundi, onko sua usein imetty
- vähäkyröö
Onko biboy posliini
- Biboy8729
Oon posliini
- vähäkyröö
Mite usei sä runkkaalet tekee todella makeeta antaa lastit lentää
- vähäkyröö
Hankala saara munakarvat kokonaan pois mutta kyllä sekin taitaa onnistua kun on kunnon¨
laitteet - vähäkyröö
Aamulla töihin nyt nukkumaan eks nii bib
- Biboy8729
Saisko tänään imee kyrpää levarilla? Mihin aikaan sielä porukkaa? Imisin kunnolla
- vähäkyröö
Sua on taittu itteeski imiä, miltä tuntuu kun joku ottaa syvälle, itellä ei kokemusta
- Biboy8729
Tuu kokeilemaan oon nyt levarilla
- Seisooooooooo
Kukaan nyt paikalla?
- Bitop40v
Kuinka ollu porukkaa paikalla? Vois joku ilta ajella paikan päälle.
Tänään joku penksin koskelle imemään?
- imee
52 bi mies vois tulla...siisti Poslari.klo 13 0503439346
- mietteliäsbi
Missä siellä voisi imeä/imettää??
- Biboy8729
Bitop40v mä voisin imee.. kerro vaan aika millon pääset
- 30v_nautiskelija
Voisit tulla imemään mua tänään heti kun pääset ;)
- Biboy8729
30v_nautiskelija kirjoitti:
Voisit tulla imemään mua tänään heti kun pääset ;)
Ootko millane? Illalla voisin tulla
- 30_nautiskelijaa
Terve, karvaton ja kova ;) Löytyykö kik?
- Biboy8729
Ei mut numero on 0449168519
- 30_nautiskelijaaa
Nähdään levarilla. Moneltako ja millä puolella?
- Biboy8729
21.00 ylistaron puolella
- Biboy8729
Mun kik on Punkkariboy jos haluut et imen vielä joskus
- sonnnipoikaaa
Eikö ookin sairasta imeä nyt kusista kyrpää mieti nyt vai mikä nii kiihottavaa
- Robottixxx
Ihan vaan haluaisin tulla tässä sinulle kertomaan että kullin voi myös pestä ja kannattaakin tehdä se silloin tällöin.
Vanhan 70-80 vuotian ukon kusinen kyrpä, nami juuri kusemisen jälkeen tai jopa sen aikana huh että olis hyvää nami!!!!
- Pojupojupoju
Penksin kosken vanhassa myllyrakennuksessa voisi joku tulla huomenna ottamaan poskeen 2 aikaan?
- Hjyu
Millaista tarjolla?
- eiviikkoonpesty
Kusella menin käymään ylistaron kieppeillä jollain levarilla niin ensin ilmestyi käsi puskasta mulkkua hyväilemään. Eihän siinä puutteessa ja kiihotuksessa enää mitään voinut tuli ja otti poskeen sitten. Erikoinen paikka kyllä. Positiivinen kokemus loppupeleissä.
- 8421
Tekis mieli antaa jollekin persettä oikein kunnolla mutta ei oo oikein rohkeutta toteuttaa, kyse on lähinnä siitä että se tuntuis vaan niin randomilta, varsinkin laukeamisen jälkeen :D mikähän tässä on ratkaisu
- Qwertyuiod
Tänään tänne?
- Biboy8729
Täälä parasta aikaa
- Mnbvcwd
Runkkaamaan
- mm.mm..bi.ukm
Olis mahtavaa runkkailla useamman äijän porukassa, olisi kaiken kokoisia kyrpiä ja monenlaisia tyylejä, olisiko tänään sellainen ilta, ehdotelkaa kellonaikoja.
- Sieppari2
Tuo sama vanha äijä esittelee velttoa munaansa ohikulkijoille. milloinkahan saa jokerilyöjän mailasta???
- Aswerfgh
Nyt levarille
- Aswerghj
Runkkausta tänään
- Poiuytt
Saisko nyt imut tai persettä?
- Aswerghj
Ehdin jo lähtemään, miten huomenna illalla? Minkä ikäinen?
- Poiuytt
42 vee. Entä sinä?
- Aswerghj
36v
- Maaistona
Runkkaamaan
- Maaistona
Runkkua nyt
- Noin20cm
Onko sielä ketään tällä hetkellä? Vois kiinnostaa imut!
- Poiuytt
Imijää tai btm vielä tänää?
- MIIKAannan-nielua
Tänään mälli lentää kuka imee?
- Biboy8729
Voin tulla imemään ootko millane? Mihin aikaan?
- Melaboyabc
Saanko laskea lämpöset spermat sun pyllyynmuuta? Olen paksu kaluinen.
- Biboy8729
Millo Melaboyabc sun kalua sais imee?
- Biboy8729
Millo sun kalua sais imee?
- Biboy8729
Melaboyabc millo sulta sais ottaa poskeen?
- Biboy8729
Tää 24 sivusto näköjään tilttaa ku ei lähettänyt noita viestejä mut nyt kuitenki on julkaissut ne :/
- popva
Olisko jollai haluja saada kokemattomalta mieheltä käsihoito öljyllä? Olis kiihottavaa runkata toisen miehen kullia.Sovitaan aika!
- 20vTop
30-45min päästä joku levarille tekis mieli panna perseeseen;) saa mua toki imeäkki;)
- 20vTop
Tulisko joku
- popva
20v top millanen sulla on? 50v vois olla kiimassa. Koska?
- BigDick0
Pussit painaa kuka haluaa imeä? käsittämätön persereijän tarve. Takaan takaa että nautit ;)
- btmbtm
Sun ikä ym? Vielä tänään?
- BigDick0
28 kova ja innokas naimaan persettä. Mitä tekisit ?
- Dfer
Koska paikalla?
- PilluDeStRoYeR69
juu mä voin tulla mutta käsiöljyt sit mukaa OIKEESTI:D
- Isoosäkki
Onko tänään mitään imuja tai peppureikää tarjolla noin kello 01:00 säkit on täydet tulen mihinkä ikinä haluat.
- bb40
mul ois paikka mis voitte imettää ja panna,voi roiskia paljaalla peppuun tai suuhun,m40v,txt 041-701 9673
- 27wkundi
Lisää kikissä 90taurus välillä käyn siellä
- Hjyu
Nyt btm?
- Jönsester
Onko kalua nyt?
- Ukkelisjo
Onkos ketään huomenna päivällä paikalla? Haluaisin katsella ja ehkä hieman koittaa kovaa mulkkua..
- runkulle
Tänään päivällä runkkumiehiä menossa, olisi mukava saada pamputella. Ukm isolla.
- Biboy87291
Mihin aikaan mä täällä nyt
- 16btm
Kukaan laihialla tai isossakyrössä :)? 16v btm täällä
- Dfer
Isokyrö 37v top
- ahnassuu
iso kullista miestä imettään pussit tyhjix?
- bottomman
Munaa tekee mieli , suuhun ja peppuun . Panomiehet tulkaa jo !!
- Dfer
Tänään illalla?
- laukeennaamalle
koska paikan päältä löytyisi märkää reikää mättäänpäältä? Stayupit
- kesähalut
tänäiltana noin 10 mais 50v btm um paikalla
- Eetu-ville
Tulkaa joku 2:00 mun ja tainan kaas naimahan
- Biker22cm
Ketään tänään liikkeellä? Tekis mieli imuja?
- IsooKulli
Mä tuun ja työstän
- BOTTOMI
IsooKulli kirjoitti:
Mä tuun ja työstän
moi, haluisin isoo suihin ja tiukkaan peppuun. en pääse levarille mut mulla paikka asun yksin .vois ant bensak. jotain
- BOTTOMI
MOI, AJELETKO KOSKAAN HÄRMÄN SUUNNALLA, TYKKÄISIN OTTAA SUIHIN SUN ISOSTA. EN PÄÄSE SINNE LEVARILLE EI AUTOO JUST NYT.MITEN SAISIN YHTEYD. SUHUN?
- Minä22cm
Ketään tänään 22 jälkeen? Pussit on täynnä!
- Biboy87295
Pääsetkö nyt tulemaan voisin imee kunnolla
- Biboy87295
Voin odottaa 22 asti
- Biboy87295
Jos haluat vielä toistenkin toistenkin nii mun kik on Punkkariboy
- puuhapeter
Vedä kännyy
- ankeriasss
kyllä on miehet kyrpiensä kanssa pulassa kun pitäisi koko ajan kusista kalua imeä
- 8421
Olisko jollakin intoa antaa kunnolla munaa 22 v miehelle, taidan pian mennä joku päivä paikan päälle kun semmoinen tunne iskee. Sais olla kunnolla isoa
- Toppi28v
Tänään levarille menossa 28v toppi kolmen päivän lastit poslari tyhjääjää?
- bottomman
vieläkö tänään sais kullia imettäväksi ja oishan se kiva saada peppuunkin
- Mopopoika17v
Olisko huomenna iltapäivällä ketään?
- Pojuhhh
Huomenna aamupäivällä?
- Mopopoika17v
Moneltako ajattelit?
- Mopopoika17v
Oon paikalla yhdeltä, tulkaa jos pääsette
- Meseyy
Pian ohi onko ketään?
- bottomman
Tänään illalla vois imeä ja antaa perää . jotain 21.00 jälkeen
- Grt
Tuletko tänään
- Btmohikulkija
Oliskohan tänään myöhään illalla tai yöllä ketään panemaan?
- Opelmiess
Olisikohan levarilla runkulla kukaan kohtapuoliin?
- Qwertyuipk
Levarille
- imijä-imettäjä
VLähinnä harras kullin imijä olen, sellainen perinteinen polvillaan kulli suussa, imen pitkään ja nielen lastit , imen myös pallit ja nuolen myös reikää.
Imetän halukasta kullillani, ja runkut, ei nussimista. Viikonloppuisin aikaa. - Minä22cm
Onko tänään ketään 22.00 jälkeen? Olisin suihinoton tarpeessa... Runkkuseurakin käy.
- Bibi365
Moi voin tulla imemään kummalle puolelle?
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
kyseisellä paikalla on moni ukkomies käräytetty, rekkarit vaan ylös ja tietoa vaimolle jne...
- tänään-imemään
Koska polkupyörissä on taas alettu käyttämään rekisterikilpiä?
Älä ole katkera jos et sovi mukaan, ruinuta sinä sitä hapanta vittua kotona, kyllä miehet päinsä hoitaa kullin imemiset ihan ite. - kesähalu
huomenna imisin kalua noin 12 aamupäivällä,siistille kullille imut loppuun asti
- jatkuvakiima
Näkeekö ylistaron levarilla koskaan tosi isoja kulleja (20cm>) sellaista tahtoisin imeä ja nuolla?
- poromestari
Tee nyt vaa aamulypsyt kun noi aikasin oot herännyt
- Mopopoika17v
Onko tänään puoli 10 jälkeen ketään?
- XBIX
Noin kello 23 paikalla
- 20vtop
Minkälaista seuraa etit xbix
- syksym
ukm btm imisi huomenna siinä 11 mais aamupäivällä
- 58vrahtari
peppua sais illalla tervajoella , rahtari antas
- 17cm
Levarille tulos noin kello 19-20
- Mopopoika17v
Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä?
- syksym
tänään ottasin kullia suuhun, siinä yhden jälkeen
- 20cmtop
Tänään isokalu liikkeellä klo 11-12
- ityityiytu7
Eilinen isokaluinen mies, joka oli moottoripyörällä paikalla illalla, laita viestiä jos olet joskus uusiksi paikalla :) Olin se jälkimmäinen jolle sanoit lopuksi ettei enempää jaksa.
- bottomman
Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla
- 20vtop
Pääsee;)
- bottomman
Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla
- Herkkutatti18
Moneltako paikalla?
- Curius
Tiistaina kello 12 ketään paikalla?
- haluumaistaa
Onko tänään ketään paikalla iltapäivällä puoli neljä ?
- bottomman
Tänään illalla bottom imuri paikalla , saiskohan kunnon kullia ? Autossani onnistuu
- Anonyymi
bottomman kirjoitti:
Tänään illalla bottom imuri paikalla , saiskohan kunnon kullia ? Autossani onnistuu
Haluakko kovaa kullia tänään ja sperman suuhun
- Asdfghjknm
Miehiä levarille
- bigge3
Tänään nuorta imuria isokalulle parin tunnin päästä?
- Kokematon1983
Tänään 17-18 paikalla... apukuskinlippa merkkinä
- Kokematon1983
Olen paikalla tänään 18-19 aikaan.... olen useasti lauennu miehen suuhun ja nyt haluaisin että joku laukee minun suuhuni ;) ”haluan maistaa ;)
- XBIX
27.12 noin 15-16 ajan ohi. Olisko puhdasta suuta ja imettävääkin paikalla?
- cccccccccccccccccccccc
Miltä maistui
- Kokematon1983
Tänään paikalla 15-16 apukuskin lippa alhaalla... tuu rohkeesti käymään ;)
- imetään
Oletko kokematon1983 paikalla to klo 16
- Kokematon1983
Yritän olla;)
- mustaleimaemmentaali
Itsellä kokemuksena että aika juustosilla vehkeillä vanhat homot tulee paikalle.
- XBIX
27.12 noin kello 15-16 ajan ohi. Olisko puhdasta imijää/imettävää paikalla?
- Audilla17
Perjantai 29.12 kello 12 jälkeen. Mikä on merkki kun tietää hypätä samaan autoon? :)
- jussinpussita
Vedä kätees ettei tarvi lähteä kaupoille vai
- ws22tgf
Kävin viemässä matalalle puolelle spermaiset pikkuhousut. :
- johnerikddd
hahhha älä ny oo köppääne nehän jäätyy sinne kohomeloo hae pois ja laita pyykkikoneesehe voit
sitte taas täytäää niit - täysinkokematon
missähän tarkasti tämä kyseinen levähdyspaikka on?
- uskotko.vai.et
Moniko näistä viesteistä on ollut feikki-ilmoitus kiusantekoa varten?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15132844/runkkauksen-syvin-olemus#comment-92388056- uskotko.vai.et
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8402021/keta-taalla--#comment-39522391
Muistutan tuosta. Sama itse itsensä virkaan nimittänyt moraalianne valvova palstapoliisi on tehtaillut Suomi24 seksipalstoille feikki-ilmoituksia jo vuodesta 2009 asti. Varmistakaa treffinne esimerkiksi tekstiviestein, jotta ette joudu sadistin kiusanteon kohteeksi.
- hahahhaaaaa
Ei kai täällä ny kukaan tosissaan ole kirjotetaan ihan paskaa hupiajutuja
- bottomman
Olisko tänään kullia paikalla ?
- anskuuaaa
Mitä sulla mieles
- bottomman
Tänään voisi tulla , imemään ja antamaan peppua , löytyskö panomiehiä ?
- bottomman
Tänäänkin voisi tulla , imemään ja antamaan peppua , löytyskö panomiehiä ?
- bottomman
Pääseekö tänään kukaan tässä 2-3 tunnin sisällä? Olis suuta ja peppua tarjolla , autossa lämpimässä .....
- analyytikko
Onko noin sairaita ihmsiä et kusisia kyrpiä imetää ja pannaa paskareikää, voisivat mennä
pikaisesti lääk vastaanotolle psyk. osastolle. - Laurila00
Tänään herrasmiestä joka ottais ison vehkeen esiin ja painaisi sen mun tiukkaan kakkoseen.?
- Anonyymi
Oon 30v bi mies ja kävin siellä 2viikkoo sitte.kuhinaa oli. Runkkasin itteni loppuun asti toisen miehen katselessa.. lenti kyl kunnon lastit iteltä;)
- Anonyymi
Tulisikko mun pyllyyn. Oon kohta pylly pystys. Pane tuu sisään ja poistu
- Anonyymi
Huomenna perjantaina 16.8. suunnilleen klo 15:30 taas spermaa lennättelen.....
- Anonyymi
Onkohan täällä tänään lauantaina ketään n.21 jälkeen? Vai onko jotain parempaa paikkaa, missä vois ottaa/antaa suuhoitoa? 21cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan täällä tänään lauantaina ketään n.21 jälkeen? Vai onko jotain parempaa paikkaa, missä vois ottaa/antaa suuhoitoa? 21cm.
Oon paikalla 15min päästä
- Anonyymi
Seuraa tänään levarilla?
- Anonyymi
KOSKA ois runkkuseuraa nuorelle pojallee pojalle
- Anonyymi
minkälainen poika
- Anonyymi
Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik?
ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oo
Onko vielä toimintaa alueella?
- Anonyymi
[email protected] YV jos haluut oikeasti btm seuraa.
- Anonyymi
YLISTARON LEVARI MAINITTU PÄÄUUTISISSA
Etelä-Pohjanmaalla tehtiin synkän kuusimetsän keskellä pornografinen löytö – sitten jättidildot katosivat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008179729.html - Anonyymi
Onko tänään ylistaron levarilla seuraa klo 12 jälkeen? S-posti [email protected] tai kik hehkua
- Anonyymi
Tänään tiukkaa klo 16:00 polulla
- Anonyymi
Haluaako joku imeä mua tänään? Mulla paksu 20cm posliini isot kivekset.
- Anonyymi
Olen J.M ja minulla on pakettiauto missä olisin halukas huoraamaan pyllynreikääni. Hyppää rohkeasti autooni ja täytä minut
- Anonyymi
Hyvä paikka varsinkin kesäisin.mulla ollut muutamia kertoja nainenkin mukana.kaikki ei välttämättä ole siitä tykännyt jos pelkkiä umpi homoja ollut mutta kyllä sillekkin on saatu hyvin seuraa.
- Anonyymi
Olen kiimainen maipe ja kulli olis kiva
- Anonyymi
Pääsiäisenä tullaan nainen mukana.
- Anonyymi
Käykö vielä porukkaa? Ois kiva tavata mies tai miehiä jotka tykkäis imettää...
- Anonyymi
Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee käytyä muutaman kerran viikossa imettämässä, aina on ottaja löytynyt. Senjori 66v.
Olen varmaan aina vääriin aikoihin kun ei ole sattunut olemaan ketään tai mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varmaan aina vääriin aikoihin kun ei ole sattunut olemaan ketään tai mitään.
Siellä matalammalla puolen kun hetken oottelee nii kyllä kaveri löytyy. Kävele metsään ja ota kulli esiin, kyllä toinen tulee kohta perässä. Näin itse toimin. Seniori 66v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä matalammalla puolen kun hetken oottelee nii kyllä kaveri löytyy. Kävele metsään ja ota kulli esiin, kyllä toinen tulee kohta perässä. Näin itse toimin. Seniori 66v.
Mitä mieles jos stondis kyrön kundi 66
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://ameliachau.com/H/M4r8Z7
- Anonyymi
Minkä ikästä kundia siellä käy?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://allyak.com/H/R0e0J6
- Anonyymi
Farkut alko läydä ahtaaksi.. ootko Kyrön kundia
- Anonyymi
Millanen varustus 66
- Anonyymi
Minäpä tulen joko tänään tai huomenna illasta niin että hämärtää jo.
- Anonyymi
Sun käsi tuntuu ihan jo hierovan etumusta täs
- Anonyymi
Stondikset on kovat ...
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://amisagroup.net/H/R4c6X8
- Anonyymi
Millanen varustus cm
- Anonyymi
Ootko usein lypsänyt lämpimät suuh
- Anonyymi
Millasia kokemuksia eteläp. Seniorilla Ylistarosta
- Anonyymi
Meinaakko lähtiä hämäris käymähän...
- Anonyymi
Tänään täytynee käväistä imettämässä ja saatampa polvistua itsekkin imemään. Seniori 66v.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/B8s3O6
- Anonyymi
Kiva kuulla miten kävi, munat nyt sul valmiiks täynnä
- Anonyymi
Onks usein lypsetty
- Anonyymi
Olisiko tänään ylistarossa seuraa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://arara-ik.com/H/A9u2A4
- Anonyymi
Tulen huomenna klo.12
- Anonyymi
Pääsetkö ensi viikon loppuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsetkö ensi viikon loppuna.
Olisin tullut mutta en ollut katsonut että joku tulee.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://arara-ik.com/H/U1s5I0
- Anonyymi
Miten 66 seniorin kävi
- Anonyymi
Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kävi, oli vanhempi imijä kovassa kiimassa, nieli lastini kuten kuuluukin. Seniori 66v.
Olisinpa ollut katsomassa vierestä ja ehkä osallistumassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään illemmalla imettäisin Janakkalassa motarin parkissa. Siisti kalu noin 18cm paksuhko ja spermaa tulee hyvin. T. Bi Ukm 60v luotto 100%
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/M9j2K0
- Anonyymi
66 pian uudet purkutalkoot vai..
- Anonyymi
Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä keskiviikkona täytynee käydä. Pitää seurata kruising mappia koska olis kiimasia lutkuttajia. Kulli jo kyllä pyytelee, täytyy vähän näin aamusta runkata niin täyttyy kassit paremmin. Seniori 66v.
Kyllä hyvä antaa vetelyjä, tapaatko kiim. Nettiporn. katella. Siinä heti alkaa kirkasta nousta ja mahlat virtaa. Aina kermaa tulossa, vaikka usein tyhjääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan tuottoisa mies , aina siementä valmiina..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millasta mittaa ois tarjolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
66 joks omat runk.. seisoo varmaan pitääkö ajella taas..
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://armtown.com/H/M1s4C3
- Anonyymi
Mis oma käsi nyt..
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://armtown.com/H/F3k5M4
- Anonyymi
Olen tulossa tänään tai huomenna taas illan hämärtyessä.
- Anonyymi
tänään klo 21 isokyrpäinen ukm imettää/imee.
- Anonyymi
Käykö tuolla koskaan tyttöilijöitä. Itseäni kiinnostaisi sellainen touhuilu. T.tyttöilijä
- Anonyymi
Tänään tulossa onko muita.
- Anonyymi
Torstaina isoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torstaina isoo
Monelta olet paikalla.sopisiko että nainenkin tulisi mukana katselemaan.
- Anonyymi
Sunnuntai illakksi seuraa ylistaroon +50 v turistille
- Anonyymi
Ei sielä paljon ketään käy.tai nainen vain ei toivottu vieras.
- Anonyymi
Vieläköhän ohikulkija sais täällä imeä ja niellä lastit
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852