Voxra ja hikoilu

Hikinen

Aloitin syömään 150 mg Voxraa ja sen myötä alkoi hirvittävä hikoilu.Siis hiki
valuu pitkin selkää ja pusero on kainaloista aivan märkä.
Onko kenelläkään kokemusta helpottaako tämä sivuoire jossain vaiheess vai jatkuuko koko lääkkeen käytön ajan ?

11

7186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatka jos auttaa

Jos on ylipainos, niin ylimääräiset nesteet poistuu. Jatka vain, niin hyödyt näet muutaman päivän päästä.

• Erde

Nyt ei taida olla enää kyse normaalista aineenvaihdunnan kiihtymisestä.

Jos kuuri on vasta alkanut, niin lopetat lääkkeen oton heti ja ota terveydenhuollon ammattilaisiin . Jos olet jatkanut lääkkeen ottoa jo yli viikon, voi äkillinen lopettaminen olla vaarallista ja jos oireet ovat niin pahat, että koet henkesi olevan vaarassa, voit puolittaa annoksen, jos siinä on leikkausura.

Itselläni on vahva psykostimulantti käytössä joka kiihdyttää aineenvaihduntaa ja edes minulla ei ole noin pahaa hikoilua ja sinulla ei ole edes stimulantti.

• Erde

*ei ole edes vahva stimulantti.

Piti iha korjata itteeni.

• mit pitsi
        Erde kirjoitti:

*ei ole edes vahva stimulantti.

Piti iha korjata itteeni.

Va i nih

• Myös voxtra

Ainakin minulla oli hikoilua alussa mutta loppui noin parin viikon jälkeen. Samoin masennus tuntui pahenevan aluksi mutta oireet meni ohi aika pian.

• vai ressi

Samat kokemukset. Käykö muistin päälle?

• HlvtinHikiJo

Vanha ketju mutta kirjoitan silti kun joku etsii kumminkin tietoa. Kaksi vuotta syönyt voxraa ja hikoiluttaa kovasti edelleen. Se on vähän kausiluontoista, välillä hikikohtauksia tulee ja välillä ei. En ole löytänyt vaikuttavaa tekijää.

• Alatimärkä

Puoli vuotta Voxraa. Hikoilu tullut vahvasti n. kuukausi sitten mukaan. Annostus 150 mg. Pää ja hiukset märkänä useamman kerran vrk:ssa...Mieliala kuitenkin hyvä. Hikoilu vaivasi aikoinaan myös sertralinin kanssa. Jos jotain hyvää sivuvaikutuksista pitää löytää...ei ainakaan lisää ruokahalua.

• voxrattaja

Moro

Siirryin toisesta masennuslääkkeestä suoraan voxraan niin en muista edes tarkkaa aloitus aikaa mutta noin kuukauden olen voxraa käyttänyt ja ei minulla mitään kovaa hikoilua ole.
        Ehkä hieman enemmän mutta ei sanottavasti.
        Myöskin nukun erittäin hyvin.
        Tämä ei ainakaan lihota tai vie tunteita.
        Jotenkin ajattelen selvemmin ja kirkkaammin :)

• 3254534

Bupropioni vaikuttaa kehon energiansäätelyjärjestelmään, yksi vaikutus on nimenomaan lämmöntuoton lisääntyminen joka voi johtaa heikkokuntoisella hikoiluun. Energiasäätelyjärjestelmä voi bupropionin vaikutuksesta vähentää näläntunnetta, lisätä lämmöntuottoa ja nopeuttaa aineenvaihduntaa. Yleensä vaikutus hyvin pieni mutta ehkä jotkut herkempiä vaikutukselle.

Ajattele positiivisesti, laihdut kun keho käyttää ylimääräistä energiaa lämmöntuottoon.

• Voxra

Kyllähän voxra on psykostimulantti. Hikouluttaa plus stimujen muut sivarit. Kuitenki vähemmän kuin masis lääkkeel. Ainakin mulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe