Ujo, laiha ja muutenki arka?
http://www.youtube.com/watch?v=umS20Xp9FjM
Kuka palstalaine o
17
162
Vastaukset
- villirentukka
Anssi alkotrossi on 70 vuotias spurgu =))))
- Villirentukka
Arvaa haitanneeko tuo mua.... Olet vasta kymmenes tiedottaja...=(
Kyllä mä osaan lukea....pikkasen kirjoittaakin.
Onko se sulle ongelma........??
Pulisen melkein jokaisen kanssa kuka nyt kirjoittaakin....suoranaiseen kakkaan en vaivaudu vastaan..... ja joskus jotain jää huomaamatta vahingossa.
Hauskaa päivän jatkoa sullekkin, kuka ujo sit lienetkin; kun mun nickillä kirjoitat! - määmy
Villirentukka kirjoitti:
Arvaa haitanneeko tuo mua.... Olet vasta kymmenes tiedottaja...=(
Kyllä mä osaan lukea....pikkasen kirjoittaakin.
Onko se sulle ongelma........??
Pulisen melkein jokaisen kanssa kuka nyt kirjoittaakin....suoranaiseen kakkaan en vaivaudu vastaan..... ja joskus jotain jää huomaamatta vahingossa.
Hauskaa päivän jatkoa sullekkin, kuka ujo sit lienetkin; kun mun nickillä kirjoitat!Uskon, et toi ylempi o aito villirentukka ja sä feikki.
- määmy
määmy kirjoitti:
Uskon, et toi ylempi o aito villirentukka ja sä feikki.
Senkun uskot vaan feikki-määmy
- valvoja epe
määmy kirjoitti:
Senkun uskot vaan feikki-määmy
Taitaa taas työt mahtua tuokkoseen tänäänkin?
- määmy
valvoja epe kirjoitti:
Taitaa taas työt mahtua tuokkoseen tänäänkin?
Mä todellakitodellakitodellaki diggaan ku kaks feikkimäämyy flaidaa kumpi o aito määmy.
Ju epe valvova, kokous kesti vain viis ja puol tuntii - määmy
määmy kirjoitti:
Mä todellakitodellakitodellaki diggaan ku kaks feikkimäämyy flaidaa kumpi o aito määmy.
Ju epe valvova, kokous kesti vain viis ja puol tuntiiEn mitään välitä, jos mun nickiä lainataan
- rosestar
pedo-love ei ainakaa oo laiha.
- hyvää yötäja morjens
:D
Hahaaa! - Ikisinkku M
Kuvavaras y.b
Haha! :D- aImis
voisiko olla? :((
- aIbatrossi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo mut..Ujous on uusi musta.
TÄH..musta vai?
Selitteleex Fru Yberg vihdoinkin luopuneensa peroxidiblondiudestansa mustaihoisen miehensä toivomuxsesta
Mikäs tango se olikaan......hmm...sanat:
Taas on yö silkinmusta
täynnä onnen odotusta
Sua oottanut oon vainen
sä Elsakettu narttu foxy nainen..
Kera haulikon meen kanalaan
ja Elsan sialun ammyun Manalaan
--vaikuttaako tukan värjäys sialunelämöintiin
tai sheivaaminen, kute raamatunmytolgian mukaan
Deliahin lätkässä olevaa Mr Simpsonin woimiin,,,,,
Simpson & Delilah ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=3dTWuslyIrk
=O))
http://www.youtube.com/results?search_query=taas yö on silkin musta&sm=12 - (reps)
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo mut..Ujous on uusi musta.
Yybee kävi täällä!!!
minähän se :)
- määmy
Tummii ei lasketa mukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674