Yläluomileikkaus -kenelle mennä, kenelle ei Kokemuksia kaivataan

leikkaukseen

Olen menossa roikkuvien yläluomien takia leikkaukseen, en vain tiedä kenelle kannattaisi mennä. Aiemmin minulle on jouduttu tekemään murtumien takia plastiikkakirurgisia operaatioita ja valitettavasti myös niitä epäonnistuneita joten toivoisin nyt löytäväni mahdollisimman taitavan leikkurin.

Ihan kaikki kokemukset yläluomileikkauksista ja varsinkin niitä tekevistä lääkäreistä ottaisin ilolla vastaan. En haluaisi taas surra huonon lopputuloksen takia.

17

7760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 66 v

      Täällä myös toinen leikkaukseen aikova haluaisi tietää kenelle mennä. Olen pyöritellyt asiaa mielessäni joitakini vuosia ja alkuun olin varma, että Tatu Tarkka on erittäin hyvä. Tällä palstalla on viime aikoina ollut ei niinkään mairittelevaa tekstiä hänestä. Sitten Eeva Siitari tuntui varteenotettavalta lääkäriltä, kunnes joku haukkui hänenkin ammattitaitonsa. Olisi pitänyt mennä Tarja Juvoselle pari vuotta sitten, kun oli vielä töissä, ainakaan hänestä ei ole kirjoitettu mitään pahaa. Tätä menoa taitaa yläluomileikkauksen tarve siirtyä niin kauas tulevaisuuteen, ettei enää ole niin väliksi, miltä haudassa näyttää, miettii 66-vuotias mummo.

      • nainen 47

        Ei kannata tarttua yksittäisten pettyneiden teksteihin.Kirurgiassa on aina riskejä ja esim arpeutuminen on yksilöllistä.On aivan eri asia mennä esim arpikorjauksiin kuin melko yksinkertaiseen operaatioon kuten yläluomiplastiaan.

        Lisäksi kannattaa kiinnittää huomiota haukkujien kirjoitusten sävyyn, jos niissä on jatkuvaa saman asian toistoa ja frustroitunutta tekstiä monta vuotta operaation jälkeen, kyseessä on enemmän muu ongelma kuin asiallinen informaatio palstalle.

        Itse en pidä kauneuskirurgiaa peikkona, jos se tehdään huolella suunnitellen ja riskit tiedostaen.Tietysti rahaa täytyy olla, jotta ei tarvitse mennä puoskareille ulkomaille tms.
        Riippuvista yläluomista jotka tulevat ripsirajaan , ei kyllä kannata kärsiä, muutaman tonnin temppu korkeintaan.Olen nämä nähnyt äidilläni, ja en kyllä käsitä , miksi hän ei ole niitä leikkauttanut, silmät rasittuvat lukiesssa etc, Kelakin saattaisi korvata.
        On aika ikävää, että täällä milloin kukakin terveydenhuollon ammattilainen haukutaan suurin kirjaimin.Lääkärihän ei voi tänne tulla puolustautumaan.Salassapito sitoo. Voin sanoa, että Tarkka on osaava kirurgi ja tämän olen kuullut myös muilta lääkäreiltä.Itse olen teettänyt hänellä nämä tavalliset eli ylä ja -alaluomiplastian menestyksellä.Ihmisenä hän on asiallinen ja rauhallinen .


    • HyväHyvä

      Mun pari työkaveria kävi Tomilla sairaala tilkassa yläluomileikkauksessa ja olivat tyytyväisiä. Itse kävin siellä viime viikolla alaluomileikkauksessa ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen =)

      • 66 v

        Löysin tälläiset artikkelit Tom Schröderistä:

        Ei Tom Schröder ole PLASTIIKKAkirurgi lainkaan.
        http://www.lasertilkka.fi/asiantuntijat/tom_schroeder

        Myöskään kirurgina en oman kokemukseni vuoksi suosittele. Jäin yksin jälkihoidon ja komplikaation kanssa julkisen puolen varaan kun rahani oli jo saatu. Mihin tahansa toimenpiteeseen menettekin, keskustelkaa etukäteen miten toimitaan, jos operaatio epäonnistuu. Jos kaikki sujuu hyvin, ei ole väliä, kenelle menette. Mutta tärkeää on tietää miten kukin lääkäri toimii jos toimenpide epäonnistuttuu tai jää vajavaiseksi: kuka maksaa uusintaleikkauksen, syyllistetäänkö potilasta, suhtaudutaanko häneen ystävällisesti tämänkin jälkeen ym.

        Minä menen plastiikkakirurgin korjattavaksi em.kirurgin jäljiltä,en missään olosuhteissa menisi hänen korjattavakseen.
        Kyseessä oli ylä-ja alaluomileikkaus ja molemmat laskutettiin,alaluomesta otettiin rasvat pois ja jätettiin tyhjät ihopussit roikkumaan.Sain myös samaan hintaan pyytämättä mongolipoimut,joiden alta joutuu kaivamaan rähmää monta kertaa päivässä.
        Korjauksessa imetään jostain rasvaa,joka laitetaan pois otetun tilalle ja kiristetään löysät silmäpussit.
        Konsultaatiossa pimitettiin erittäin oleellista tietoa,l.ei kerrottu jälkihoidosta,joka tieto olisi saanut minut ehdottomasti hylkäämään laserleikkauksen.
        Tulen tekemään asiasta valituksen ja vaatimaan korvauksia,aiheeksi riittää jo pelkästään tiedon pimitys.


    • Vaikeaa valita

      Jokaisesta plastiikkakirurgista tulee niin myönteisiä kuin kielteisiäkin kokemuksia. On ihan arvontaa minkä plastiikkakirurgin valitsee. Itse kävin Asko Salmella yläluomileikkauksessa ja tulos oli hyvä (nyt vielä vuosienkin jälkeen). Silmien sisänurkista poistettiin isot rasvapatit eikä ainakaan vielä ole tullut mitään takaisin.

      • Leikattu mies

        Tatu Tarkka leikkasi minun yläluomeni 4 v. sitten. Hän teki minulle myös keskikasvon kohotusleikkauksen samalla kertaa. Olen erittäin tyytyväinen vieläkin.


      • No ei!

        En suosittele Asko Salmea. Minulle teki eriparisilmät. Toinen arpi paljon ylempänä kuin toinen. Myöskään korjausleikkaus ei häneltä onnistunut. 3. kertaa en hänelle enää mennyt korjattavaksi. Valitsin Mehiläisestä toisen plastiikkakirurgin, joka osasi korjata niin että eroa ei paljon enää huomaa, mutta silti tulos ei ole ollenkaan hyvä vieläkään, mutta nyt tämän kanssa sentään jo pystyy elämään.
        Ei vaivatunut mittaamaan kunnolla, hutiloinnin makua koko hommassa molemmilla kerroilla, ja ei minkäänlaista esteettistä silmää lopputuloksen suhteen! .. never again sinne.. enkä suosittele muillekaan kun ihan asiallisiakin vaihtoehtoja on olemassa.


    • aloittaja 15

      minusta on tärkeää, että kirurgeista kirjoitetaan. Olisin säästynyt monelta harmitukselta, jos silloin kun kävin ensimmäisiä kertoja leikkauksessa (en luomien) olisi ollut näin hyvä palsta. Minulle leikauksen tehnyt kirurgi epäonnistui ja selitteli teoksiaan sillä, että minun kasvoissani on se vika eikä hänessä ja menin uudelleen ja taas epäonnistui. Sittemmin hänestä on ollut paljon juttuja näillä palstoilla, kuinka on monilla muillekin leikannut pieleen. Ja häntä kehuttiin parhaaksi lääkäriasemalla.

      Kiitos kaikista kommenteista, lisää otetaan vastaan!

    • 66 vuotias

      Yläluomileikkauksia tehdään julkisessa terveydenhoidossa, jos luomet ovat niin pahat, että haittaavat näkökykyä, eli roikkuvat esim. ripsien päällä. Itseltä leikattu .

    • asdsaö

      Kenelle sitten kannattaa mennä? :/

    • lurppaluomi

      omani leikkasi Asko Salmi 3 v sitten, tulos hyvä. Tyytyväinen olen.

    • Minäkin etsin

      Sen ainakin tiedän,että KAI LASSILALLE ei pidä mennä=( Hänen jäljiltään silmäluomet vasta rupsahtikin,ei mitään käsitystä asiasta.Lisäksi erittäin töykkeä ja inhottava käytös. Oulussa v.2003.

    • Oulussa

      Kävin viime viikolla yläluomileikkauksessa Lotta Koskella. Tikit vielä paikoillaan ja turvotusta on jonkin verran. Kuitenkin jo nyt näkee, että tulos tulee olemaan erinomainen. Roikkuluomet ovat pois ja silmät turvotuksesta huolimatta pirteän näköiset, sanoisin jopa yhtä kauniit kuin vuosikymmeniä sitten.
      Olen tosi tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää , että Lotta Koski on hyvä leikkaamaan yläluomet.


    • Silmätpilalla

      Kai Lassila pilasi minunkin silmäni: karmeat, näkyvät arvet, joita ei saa kunnolla meikilläkään piiloon! Epäsymmetriset silmät, ei leikattu yhtään samalla tavalla. Toinen leikattiin alunperinkin liian kireäksi ja nyt minulla on myös toiminnallinen haitta. Toiseen jäi vielä se rasvapussi, joka piti poistaa ja korjausleikkauksesta jäi entistä pahemmat arvet niin, että silmä on nyt täysin pilalla ja kolmas korjaava leikkaus todennäköisesti mahdoton. Että silleen. Välttäkää häntä!!

    • Murulussu

      Silmäsairaala öga Tero Pajari leikkasi minun yläluomet 4pv.sitten tyytyväinen olen.

      • vuosiasittenleikattu

        Ei neljässä päivässä vielä näe minkälainen on lopputulos. On vielä turvotuksia ym. vasta puolen vuoden kuluttua voi hieman arvailla mitä on tulossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe