En ymmärrä!

Audi 4x4

Mistä löydätte tarpeeksi suoraa tietä, että pystytte ajamaan noilla homosohvilla? Suomessa kun on niin mutkaisia teitä.

9

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V8 ja popeda

Äitees perseestä.

• ^^^^^^^^^^^^

Miksi tulet jenkkiautopalstalle kertomaan kotisi sisustuksesta?
      Ja millä tavalla sinun homoilusohvasi liittyy mutkaisiin teihin?

Minulla muuten oli vielä pari vuotta sitten Audi A6 Avant 4,2 Quattro Tiptronic kulkuvälineenäni. Se oli minulla lähes 6 vuotta käyttöautona.
      Harvoin missään autossa on ollut niin paljon vikoja, kuin siinä Audissani oli.

Mutta ajolleen se Audi oli ihan kelvollinen, ohjaus ehkä paras, mitä on missään muussa omistamassani autossa ollut.
      Mutta ei siitä miksikään rata-autoksi ollut. Minulla on tälläkin hetkellä 2 amerikkalaista autoa, jotka aivan tehdaskuosissakin pesee sen Audin mennen tullen rata-ajossa.
      Audi oli niin keulapainoinen ja löllö jousitukseltaan, että se sopi vain leppoisaan maantieajoon.

• gonorrea kid

ja mä en ymmärrä mitä sä näät siinä sun audissa??? elämässä on paljon asioita joita ei vaan ymmärrä, mitä järkee on huitoo jotai sulkapalloo mailalla??? tai juosta pitkin poikin vailla päämäärää???

• suklaamousse

onhan se kohtuu homoo ajella vanhalla jenkillä .elviskampaus päässä.

• Kelpo Mies

"onhan se kohtuu homoo ajella vanhalla jenkillä .elviskampaus päässä."
      Jos sinua hävettää, älä tee niin. Muissa tapauksissa asia ei ole sinua koskeva.

• 19+13

Jos nyt homoudesta puhutaan niin jenkkiautoissa näkyy kyllä nainen olevan aina mukana, kun taas audi, bemari ym. kuskit ajelee yksin tai miesporukassa et se siitä homo keskustelusta.
      Audi 4x4:kin tuli rohkesti kaapista ulos, ei mulla ole mitään homoja vastaan et saat olla homo ihan vapaasti.

• 440

No päätit kirjoittaa ihan jenkkiautoilijoille

• Hoplop fiilis

No se on jännää kun painava ja lilluva auto menee kaarteessa kuin vene aalloilla, vähän sellainen sailorin fiilis.

• ^^^^^^^^^^

Kieltämättä Audilla ajaessa tuli sellainen fiilis, painoihan se lähes 1900kg.
        Mutta ajanmittaan siihenkin tottui ja sillä vaan piti sitten ajella sen mukaan, ettei se ole mikään rata-auto.
        Onneksi vauhdinnälän sai tyydytettyä noilla jäykempialustaisilla amerikkalaisilla.

Minkälaisella amerikkalaisella autolla olet ajellut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3840
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2027
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      546
      1626
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1298
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe