En ymmärrä!

Audi 4x4

Mistä löydätte tarpeeksi suoraa tietä, että pystytte ajamaan noilla homosohvilla? Suomessa kun on niin mutkaisia teitä.

9

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V8 ja popeda

Äitees perseestä.

• ^^^^^^^^^^^^

Miksi tulet jenkkiautopalstalle kertomaan kotisi sisustuksesta?
      Ja millä tavalla sinun homoilusohvasi liittyy mutkaisiin teihin?

Minulla muuten oli vielä pari vuotta sitten Audi A6 Avant 4,2 Quattro Tiptronic kulkuvälineenäni. Se oli minulla lähes 6 vuotta käyttöautona.
      Harvoin missään autossa on ollut niin paljon vikoja, kuin siinä Audissani oli.

Mutta ajolleen se Audi oli ihan kelvollinen, ohjaus ehkä paras, mitä on missään muussa omistamassani autossa ollut.
      Mutta ei siitä miksikään rata-autoksi ollut. Minulla on tälläkin hetkellä 2 amerikkalaista autoa, jotka aivan tehdaskuosissakin pesee sen Audin mennen tullen rata-ajossa.
      Audi oli niin keulapainoinen ja löllö jousitukseltaan, että se sopi vain leppoisaan maantieajoon.

• gonorrea kid

ja mä en ymmärrä mitä sä näät siinä sun audissa??? elämässä on paljon asioita joita ei vaan ymmärrä, mitä järkee on huitoo jotai sulkapalloo mailalla??? tai juosta pitkin poikin vailla päämäärää???

• suklaamousse

onhan se kohtuu homoo ajella vanhalla jenkillä .elviskampaus päässä.

• Kelpo Mies

"onhan se kohtuu homoo ajella vanhalla jenkillä .elviskampaus päässä."
      Jos sinua hävettää, älä tee niin. Muissa tapauksissa asia ei ole sinua koskeva.

• 19+13

Jos nyt homoudesta puhutaan niin jenkkiautoissa näkyy kyllä nainen olevan aina mukana, kun taas audi, bemari ym. kuskit ajelee yksin tai miesporukassa et se siitä homo keskustelusta.
      Audi 4x4:kin tuli rohkesti kaapista ulos, ei mulla ole mitään homoja vastaan et saat olla homo ihan vapaasti.

• 440

No päätit kirjoittaa ihan jenkkiautoilijoille

• Hoplop fiilis

No se on jännää kun painava ja lilluva auto menee kaarteessa kuin vene aalloilla, vähän sellainen sailorin fiilis.

• ^^^^^^^^^^

Kieltämättä Audilla ajaessa tuli sellainen fiilis, painoihan se lähes 1900kg.
        Mutta ajanmittaan siihenkin tottui ja sillä vaan piti sitten ajella sen mukaan, ettei se ole mikään rata-auto.
        Onneksi vauhdinnälän sai tyydytettyä noilla jäykempialustaisilla amerikkalaisilla.

Minkälaisella amerikkalaisella autolla olet ajellut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe