Onko pituudella väliä?

mies1,78m

11

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29vneitsyt

      Itse reiluna 190-senttisenä miehenä voin sanoa että ei sillä ole mitään väliä, jos olet naamaltasi ruma. Pituus ja komeat kasvot yhdistettynä isoon vehkeeseen vetoaa naiseen kuin naiseen, mutta pelkällä pituudella ei tee yhtään mitään.

    • nakkimuna

      Kyllä on, mutta myös paksuus ratkaisee. Tiedän tämän, koska mulla on liian lyhyt ja ohut.

      • 19cm -> ei pimppaa!

        Ei riitä pelkkä pituus. Minulla on 19cm, eikä edes kovin ohut. Olen myös naisille kertonut että se on 19cm, mutta eivät ne silti ole innostuneet antamaan pimppaa.


    • nainen178cm

      Aina ei fiksuus auta, jos satunnainen vastaantulija päättää hyökätä kimppuusi. Niin on käynyt itselleni, mutta myös itseäni huomattavasti fiksummalle miespuoliselle kaverilleni. En silti ajattele, että turvallisuuden tunteen vuoksi kumppanin pitäisi olla pitkä. Kumppanin pituudella ei itselleni ole mitään merkitystä.

      • Ei fyysisillä voimilla ole mitään suoranaista tekemistä pituuden kanssa. Eikä välttämättä painonkaan kanssa.
        Ainoa mikä saattaa olla, että isokokoinen saattaa pystyä kehittymään voimakkaammaksi jos harrastaa painonnostoa, mutta jos ei harrasta, ei ihmisellä alunperin mitään hirveitä voimia ole.

        Tai jos mies on luontaisesti voimakas, paremminkin sellainen on painava kuin pitkä. Pituus on sivuseikka.

        Sitä paitsi päällekävijällä on usein ase. Ainakin puukko jos ei pyssyä.
        Eikä pituus ketään pelota jos ei ole suoranainen jättiläinen.
        Ja tappelutaitojakin vaadittaisiin.


    • Saattaa sillä jotain olla. Itte oon ainaki huomannu sen että pitkiä naisia ei näy juuri missään vapaana siis, kun taas lyhyitä naisia on vapaana aika paljonki. Et mun mielestä lyhyemmällä miehellä on paremmat mahikset saada omaa pituusluokkaa oleva nainen, meitä pitkiä miehiä kun on paljon enemmän mitä pitkiä naisia. Sit taas lyhyitä naisia tuntuu olevan huomattavasti enemmän kuin pitkiä naisia.

      Tuo siis perustuu vaan omiin havaintoihini :)

      • 13+14

        En oikein ymmärrä jorinoitasi. Eihän miehelle naisen pituudella ole mitään väliä yleisesti ottaen, kauneuttahan naisilta vain odotetaan. Naisen optimipituus on 155-175, tuosta ylöspäin ja alapäin makukysymys. En ole koskaan huomannut ettei nainen kelpaisi miehille lyhyytensä vuoksi, jos ei mistään kääpiöstä ole kyse.

        Naiset taas omasta lyhyydestään huolimatta etsivät aina mahdollisimman pitkää miestä, tästä tuskin on epäselvyyttä. Kipuraja menee jossain 178 cm paikkeilla, siitä ylöspäin kaikki on plussaa ja josta alaspäin tultaessa miehen markkina-arvo laskee rajusti jokaista senttiä kohden.


      • lyhyt nainen
        13+14 kirjoitti:

        En oikein ymmärrä jorinoitasi. Eihän miehelle naisen pituudella ole mitään väliä yleisesti ottaen, kauneuttahan naisilta vain odotetaan. Naisen optimipituus on 155-175, tuosta ylöspäin ja alapäin makukysymys. En ole koskaan huomannut ettei nainen kelpaisi miehille lyhyytensä vuoksi, jos ei mistään kääpiöstä ole kyse.

        Naiset taas omasta lyhyydestään huolimatta etsivät aina mahdollisimman pitkää miestä, tästä tuskin on epäselvyyttä. Kipuraja menee jossain 178 cm paikkeilla, siitä ylöspäin kaikki on plussaa ja josta alaspäin tultaessa miehen markkina-arvo laskee rajusti jokaista senttiä kohden.

        Ei kaikki etsi. MInulle kelpaa ihan hyvin 170 cm pituinen mies. Jopa sen alle voi olla jonkin verran. Pelkkä pituus ei ratkaise sitä, onko joku mies kiinnostava vai ei. Jos mies on mukava, ystävällinen ja hänen kanssa on helppo jutella, niin sellaiset asiat on ne tärkeimmät, joilla tehdään vaikutus baarissa tai muualla elämässä.


      • 13+14
        lyhyt nainen kirjoitti:

        Ei kaikki etsi. MInulle kelpaa ihan hyvin 170 cm pituinen mies. Jopa sen alle voi olla jonkin verran. Pelkkä pituus ei ratkaise sitä, onko joku mies kiinnostava vai ei. Jos mies on mukava, ystävällinen ja hänen kanssa on helppo jutella, niin sellaiset asiat on ne tärkeimmät, joilla tehdään vaikutus baarissa tai muualla elämässä.

        Onko sitten kysymys siitä ettei pituus oikeasti kiinnostaisi vai koetko ettet ehkä pärjää kanssasisarten kanssa kilpailussa niistä pidemmista miehistä... Jos olet oikeasti tasokas, sinullahan on noilla kriteereillä valinnanvaraa paljon enemmän kuin useimmilla muilla :) En minä tosin sanonutkaan ettei lyhyempi mies kenellekään kelpaisi, mutta kysyntä laskee tuon kipurajan alapuolella erittäin jyrkästi. Tottahan toki se miehelle on iso taakka, jos ei kelpaa suurimmalle osalle naisista sellaisen tekijän takia jota ei voi itse muuttaa.

        Olenhan minäkin 177 cm miehenä saanut iskettyä 7v. nuoremman kauniin 179 cm naisen. Toki on huomattava sekin, ettei tuon pituisilla naisilla edes ole tarjolla läheskään samaa määrää itseä pidempiä miehiä kuin 10 cm lyhyemmillä.


    • kiltti mies.

      Joo, ei alle 170 cm ole mahkuja saada naista- Naisen väkivaltainen ex voi tulla kylään ja naisella pitää olla silloin sellanen 190 cm bodaaja turvana.

    • nainen 30.

      Kyllä 20cm riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe