Onko joku kokenut vastaava? Alapäässä tuntoherkkyys vähentynyt huomattavasti. Limakalvot ovat kuivat ja klitorikseni on lakannut olemasta. Klitoriksen koskettelu ei tunnu hyvältä ja orgasmin saanti on vaikeutunut. Orgasmit eivät myöskään tunnu yhtä voimakkailta kuin aikaisemmin. Ongelma alkoi, kun aloin käyttää marvelon-merkkisiä pillereitä .( Aiemmin käytin tasminettaa) Vaihdoin takaisin tasminettaan, mutta ongelma ei poistunut.
Verkosta löytyy englanniksi em aiheesta tietoa, kun googlaa................Voi elämän kevät, voisivat kehittää enemmän hormonittomia ehkäisykeinoja. Mutta löytyykö siis kohtalotovereita?
tasminetta ja alapään tuntoherkkyyden väheneminen
3
5304
Vastaukset
- hormoonittomuuskunniaan
Kyllä, ihan sama homma oli. Käytin Melianea ja seksi ei tuntunut käytännössä miltään, paitsi sattui ja halut katos. Lopetin pillerit ja n. 1kk päästä alkoi taas tuntua :)
- asdasdasdadr
Cerazette-minipillerit aiheuttivat minulla samaa. Ihan kuin olisi tunto kadonnut klitoriksesta, en siis tuntenut mitään mielihyvää kosketuksesta. Ongelma tosin katosi kun vaihdoin yhdistelmäehkäisyyn. Syötkö mitään mielialalääkkeitä? Nekin voivat aiheuttaa tuollaisia oireita. Keholla saattaa myös kestää hetki tottua taas pillerien vaihtoon, mikäli olet vaihtanut takaisin vanhoihisi vasta vähän aikaa sitten.
- nnn3333
En käytä mielialalääkkeitä. Olin n 5kk käyttämättä mitään hormonaalista ehkäisyä- tuona aikana alapääni tuntoherkkyys palasi ennalleen. Ongelma alkoi välittömästi ensimmäisen pillerin oton jälkeen, kun aloin taas käyttää ehkäisyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762