rantakuntoon

a-p.k

Kevät näyttäs tulevan etuajassa joten ajattelin alottaa reenin kesän rantarientoja ajatellen. Salilla teen kerran viikkoon miken penkin tuolta pakkotoiston puolelta, eli 2x6 max painoilla. Päälle haukkarit ja forkut. Toinen päivä penkki käsipainoilla vinopenkissä, lisäksi ojentajat ja forkut. Jaloille pari kertaa viikkoon hiit vetoja juosten ylämäkeen. Turhat mässyt vex niin päkki tulee näkyviin. Miten muut reenaa rantakuntoon?

75

3175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apina.

      Perus PakkisApina..

      "Salilla teen kerran viikkoon miken penkin tuolta pakkotoiston puolelta, eli 2x6 max painoilla. Päälle haukkarit ja forkut. Toinen päivä penkki käsipainoilla vinopenkissä, lisäksi ojentajat ja forkut. Jaloille pari kertaa viikkoon hiit vetoja juosten ylämäkeen. Turhat mässyt vex niin päkki tulee näkyviin. Miten muut reenaa rantakuntoon?"

      Perus "Moon väännän habaa.. Moon väännän penkkiä.. Moon jalat tulee treenattua kun juoksee..!111"

    • niinno...

      jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok. Vähän podia yläkertaan ja kyllä nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee. Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen

      • Apina.

        Teit itsestäsi vielä enemmän narrin. Siis jos olet tuo aloittelija. Huomaa todellakin että olet PikkuPakkislainen.

        "jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok. Vähän podia yläkertaan ja kyllä nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee. Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen"

        Huhhuh.

        "nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee."

        Oletko oikeasti noin tyhmä? Tajuatko että siinä ei todellakaan tule mitään tavaraa minnekkään? Miksi et mene sauvakävelemään niin hauis ja ojentajat kasvaa siinä samalla? Ei tarvitse silloin mennä salille ollenkaan.

        "jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok."

        Jos aikoo saatnan tyhmän näköiseksi, ja saatnan tyhmäksi, jättää jalat treenaamatta. Ei siinä ole mitään ookoota että treenaa yläkroppaa mutta ei jalkoja.

        "Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen"

        Eli siis kun jalkoja treenaa niin PUFF!!! Muuttuu massiiviseksi? Mutta kun yläkroppaa treenaa niin on "timmi"?

        Tajuat tässä vaiheessa itsekkin että et ole ajatellut mitään loppuun. Turha ruveta edes perustelemaan. Voit kyllä koittaa avartaa enemmän tuota ajatusmaailmaasi.

        Mutta voit sinä tehdä itsestäsi tyhmän flamingon näköisen. Jokainen tyylillään. Täysin vapaasti. Mutta älä nyt rupea harhoja tai valheita kuvittelemaan todeksi.

        Googleta miltä näytät kun et jalkoja treenaa.

        Laitetaan vielä ohjelmasi (sponsored by: Pakkotoisto):

        Ma-Penkki
        Ti-Forkut/hapa/penkki
        Ke-Forkut/hapa/penkki/ojentajat
        To-Forkut/hapa/penkki
        Pe-Penkki
        La-Forkut/hapa/penkki/ojentajatMEGATREENI
        Su-Juoksu(jalat)(ylämäessä)(Pakkotoisto)

        Älä kirjoita noita pimeitä juttujasi että joku ei ota niitä vakavasti ja tee samalla tavalla kuten sinä.


      • a-p.k
        Apina. kirjoitti:

        Teit itsestäsi vielä enemmän narrin. Siis jos olet tuo aloittelija. Huomaa todellakin että olet PikkuPakkislainen.

        "jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok. Vähän podia yläkertaan ja kyllä nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee. Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen"

        Huhhuh.

        "nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee."

        Oletko oikeasti noin tyhmä? Tajuatko että siinä ei todellakaan tule mitään tavaraa minnekkään? Miksi et mene sauvakävelemään niin hauis ja ojentajat kasvaa siinä samalla? Ei tarvitse silloin mennä salille ollenkaan.

        "jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok."

        Jos aikoo saatnan tyhmän näköiseksi, ja saatnan tyhmäksi, jättää jalat treenaamatta. Ei siinä ole mitään ookoota että treenaa yläkroppaa mutta ei jalkoja.

        "Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen"

        Eli siis kun jalkoja treenaa niin PUFF!!! Muuttuu massiiviseksi? Mutta kun yläkroppaa treenaa niin on "timmi"?

        Tajuat tässä vaiheessa itsekkin että et ole ajatellut mitään loppuun. Turha ruveta edes perustelemaan. Voit kyllä koittaa avartaa enemmän tuota ajatusmaailmaasi.

        Mutta voit sinä tehdä itsestäsi tyhmän flamingon näköisen. Jokainen tyylillään. Täysin vapaasti. Mutta älä nyt rupea harhoja tai valheita kuvittelemaan todeksi.

        Googleta miltä näytät kun et jalkoja treenaa.

        Laitetaan vielä ohjelmasi (sponsored by: Pakkotoisto):

        Ma-Penkki
        Ti-Forkut/hapa/penkki
        Ke-Forkut/hapa/penkki/ojentajat
        To-Forkut/hapa/penkki
        Pe-Penkki
        La-Forkut/hapa/penkki/ojentajatMEGATREENI
        Su-Juoksu(jalat)(ylämäessä)(Pakkotoisto)

        Älä kirjoita noita pimeitä juttujasi että joku ei ota niitä vakavasti ja tee samalla tavalla kuten sinä.

        Kyllä mun mielestä pikajuoksijoilla ihan hyvät kintut on vaik vaan lähinnä juoksevat. Yläkrtaahan ne reenaa punteilla koska vahvat kädet antaa vauhtia juoksuun. Mistähän ton ohjelnan vetäsit mä omani kerroin kyllä alussa.


      • Apina.
        a-p.k kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä pikajuoksijoilla ihan hyvät kintut on vaik vaan lähinnä juoksevat. Yläkrtaahan ne reenaa punteilla koska vahvat kädet antaa vauhtia juoksuun. Mistähän ton ohjelnan vetäsit mä omani kerroin kyllä alussa.

        Huhhuh.

        "Kyllä mun mielestä pikajuoksijoilla ihan hyvät kintut on vaik vaan lähinnä juoksevat."

        Joo. Ok. On hyvät kintut. Ok

        Mutta älä luule että eivät jaloille tee mitään salilla


        "Yläkrtaahan ne reenaa punteilla koska vahvat kädet antaa vauhtia juoksuun."

        Kyllä ne kuule alakertaakin treenaa. Älä luo mitään harhoja. Miksi ne ei muuten treenaa semmoisia 60cm käsivarsia? Ajattele miten nopeasti ne sitten juoksisi.

        "Mistähän ton ohjelnan vetäsit mä omani kerroin kyllä alussa"

        Otin sen ohjelman Pakkotoiston sivuilta. Se on aika lähellä tuota sinun ohjelmaasi.

        Laitetaan vielä toinen muokattu versio tuosta nykyisestä ohjelmastasi. (Sponsored by: Pakkotoisto)

        Ma-Penkki/forkut
        Ti-Penkki(käsipainot)/hapa
        Ke-Penkki/forkut/vatsat
        To-Penkki(käsipainot)/hapa
        Pe-Penkki/forkut
        La-Penkki penkki(käsipainot)/hapa/forkut
        Su-Juoksu(jalat)2min x 2 vatsat


      • a-p.k
        Apina. kirjoitti:

        Huhhuh.

        "Kyllä mun mielestä pikajuoksijoilla ihan hyvät kintut on vaik vaan lähinnä juoksevat."

        Joo. Ok. On hyvät kintut. Ok

        Mutta älä luule että eivät jaloille tee mitään salilla


        "Yläkrtaahan ne reenaa punteilla koska vahvat kädet antaa vauhtia juoksuun."

        Kyllä ne kuule alakertaakin treenaa. Älä luo mitään harhoja. Miksi ne ei muuten treenaa semmoisia 60cm käsivarsia? Ajattele miten nopeasti ne sitten juoksisi.

        "Mistähän ton ohjelnan vetäsit mä omani kerroin kyllä alussa"

        Otin sen ohjelman Pakkotoiston sivuilta. Se on aika lähellä tuota sinun ohjelmaasi.

        Laitetaan vielä toinen muokattu versio tuosta nykyisestä ohjelmastasi. (Sponsored by: Pakkotoisto)

        Ma-Penkki/forkut
        Ti-Penkki(käsipainot)/hapa
        Ke-Penkki/forkut/vatsat
        To-Penkki(käsipainot)/hapa
        Pe-Penkki/forkut
        La-Penkki penkki(käsipainot)/hapa/forkut
        Su-Juoksu(jalat)2min x 2 vatsat

        No enhän mä tee penkkiä kun 2xviikko joista toinen vinopenkkiä. Viikossa tulee sekä hauis että ojentajat. Forkkuja siksi että mulla on aika hennot ranteet niin kestää penkkauksen ja mielellään nousujohteisesti. Selkää tulee kun tekee penkin teknisestiokein vetämällä lapoja yhteen ja jännittämällä latseja. En oo väittäny etteikö pikajuoksijatkin tekisi salilla jalkoja. Mut ENIMMÄKSEEN juoksee. En kuvittele tulevani Boltiksi tai saavani bodarin kehon ohjelmallani mut ei oo tarkotuskaan. Tiukka vahvan näkönen podi vaan ni on hyvä mennä rannalle ja pelailla biitsiä ilman et on rimpula tai maha hyllyy vaik ei mulla juuri mahaa ole. Mikä täsdä nyt on ongelma eikö sitä voi muotoilla reeniä omiin tavotteisiin sopivaksi. Kysymys kuulu miten muut hankkiutuu rantakuntoon. Mitä sä teet vai reenaatko vaan dissaamalla muiden ohjelmia?


      • Apina.
        a-p.k kirjoitti:

        No enhän mä tee penkkiä kun 2xviikko joista toinen vinopenkkiä. Viikossa tulee sekä hauis että ojentajat. Forkkuja siksi että mulla on aika hennot ranteet niin kestää penkkauksen ja mielellään nousujohteisesti. Selkää tulee kun tekee penkin teknisestiokein vetämällä lapoja yhteen ja jännittämällä latseja. En oo väittäny etteikö pikajuoksijatkin tekisi salilla jalkoja. Mut ENIMMÄKSEEN juoksee. En kuvittele tulevani Boltiksi tai saavani bodarin kehon ohjelmallani mut ei oo tarkotuskaan. Tiukka vahvan näkönen podi vaan ni on hyvä mennä rannalle ja pelailla biitsiä ilman et on rimpula tai maha hyllyy vaik ei mulla juuri mahaa ole. Mikä täsdä nyt on ongelma eikö sitä voi muotoilla reeniä omiin tavotteisiin sopivaksi. Kysymys kuulu miten muut hankkiutuu rantakuntoon. Mitä sä teet vai reenaatko vaan dissaamalla muiden ohjelmia?

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mutta huhhuh että on taas pimeitä jotkut jutut. En ole ennen jotain juttuja edes kuullut.

        "No enhän mä tee penkkiä kun 2xviikko joista toinen vinopenkkiä. Viikossa tulee sekä hauis että ojentajat. Forkkuja siksi että mulla on aika hennot ranteet niin kestää penkkauksen ja mielellään nousujohteisesti. Selkää tulee kun tekee penkin teknisestiokein vetämällä lapoja yhteen ja jännittämällä latseja."

        Taas kerran. Hapa, rinta, ojentajat. Mihin mitään muuta tarvitaankaan. Ja tuo forkkuperustelu ranteilla on aika heikko. Tajuathan että ranteisiin et saa paksuutta muulla kun rasvalla? Vaikka forkut olisi 50cm, ranne pysyy silti pelkkänä luuna. Mutta tämä seuraava kohta on paras.

        "Selkää tulee kun tekee penkin teknisestiokein vetämällä lapoja yhteen ja jännittämällä latseja."

        HUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUH. PENKILLÄ rakennetaan SELKÄÄ! Kyllä! Latsit kasvaa aivan jäätävää vauhtia kun penkkaa! Tajuatko että tuo on naurettavin juttu mitä minä tai kukaan muu on kuullut? Penkillä ei kasva selkä. En voi uskoa että sanoit noin. Tuo oli varmaan kirjoitusvirhe sinulta. Pakko olla.
        "

        "En oo väittäny etteikö pikajuoksijatkin tekisi salilla jalkoja. Mut ENIMMÄKSEEN juoksee."

        Olet viitannut että he tekevät salilla yläkertaa ainoastaan. Voin lainata kohdan sinulle. Hyvä jos muutit nyt mielipidettäsi ja tajusit olevasi väärässä.

        "En kuvittele tulevani Boltiksi tai saavani bodarin kehon ohjelmallani mut ei oo tarkotuskaan."

        Ok... Sinulla on vain hyvin ristiriitaisia juttuja.

        "Tiukka vahvan näkönen podi vaan ni on hyvä mennä rannalle ja pelailla biitsiä ilman et on rimpula tai maha hyllyy vaik ei mulla juuri mahaa ole. "

        Ristiriitaisuutta. Hyvin pahaa sellaista.

        Haluat "tiukan vahvan näköisen podin", etkä halua olla "rimpula". Et kumminkaan halua olla "bodari".

        Huomaatko, että et tiedä itsekkään mitä haluat? Mutta minä tiedän vastauksen, mitä haluat olla. Tässä se tulee:

        Kuten monet muut, sinä haluat olla RHP.

        RHP tulee sanoista Rinta Hauis Pelle ja on ollut historiassa jo pitkän aikaa. Vielä tänä päivänä ihmiset ovat niin sekaisin että toteuttavat RHPn elämää, toiset tietoisesti ja toiset tiedostamatta. Voit googletella aiheesta juttua tai kuvia.

        "Mikä täsdä nyt on ongelma eikö sitä voi muotoilla reeniä omiin tavotteisiin sopivaksi. "

        Sinun ristitiitaisia puheita ja harhojasi koitan vain oikaista. Tietenkin teet kuten haluat. Sinun tavoitteet ovat RHP (RintaHauisPelle. Muista kertoa kaikille siellä rannalla myös tämä, vaikka se näkyy jo kaukaa. Googleta siitä enemmän sitten.

        "Kysymys kuulu miten muut hankkiutuu rantakuntoon. "

        Muut hankkiutuvat rantakuntoon pudottamalla painoa. Lisäämällä liikuntaa, muuttamalla ruokavaliota. Eivät olemalla RHP - henkilöitä.

        "Mitä sä teet vai reenaatko vaan dissaamalla muiden ohjelmia?"

        Kiitos kysymästä, reenaan itse ihan reenaamalla.

        Itse teen kuten aikaisemmin ilmoitin. Pudotan painoa. Tämän teen muuttamalla ruokavaliota ja lisäämällä liikuntaa.

        Tässä vielä yksi ohjelma kun tuli ilmi tuo yksi juttu.

        Ma-Penkki(=selkä).
        Ti-Vinopenkki(käsipainot=selkä)hapa, ojentajat.
        Ke-Penkki(=selkä), hapa, ojentajat, forkut(=ranteet).
        To-=Tiistai.
        Pe-Keskiviikko.
        La-Penkki(=selkä), vinopenkki(käsipainot=selkä), hapa, ojentajat, forkut.
        Su=Ylämäkijuoksu(=jalat@Pakkotoisto).

        Kerrotko vielä miksi et treenaa raskaasti jalkoja salilla?


      • a-p.k
        Apina. kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mutta huhhuh että on taas pimeitä jotkut jutut. En ole ennen jotain juttuja edes kuullut.

        "No enhän mä tee penkkiä kun 2xviikko joista toinen vinopenkkiä. Viikossa tulee sekä hauis että ojentajat. Forkkuja siksi että mulla on aika hennot ranteet niin kestää penkkauksen ja mielellään nousujohteisesti. Selkää tulee kun tekee penkin teknisestiokein vetämällä lapoja yhteen ja jännittämällä latseja."

        Taas kerran. Hapa, rinta, ojentajat. Mihin mitään muuta tarvitaankaan. Ja tuo forkkuperustelu ranteilla on aika heikko. Tajuathan että ranteisiin et saa paksuutta muulla kun rasvalla? Vaikka forkut olisi 50cm, ranne pysyy silti pelkkänä luuna. Mutta tämä seuraava kohta on paras.

        "Selkää tulee kun tekee penkin teknisestiokein vetämällä lapoja yhteen ja jännittämällä latseja."

        HUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUH. PENKILLÄ rakennetaan SELKÄÄ! Kyllä! Latsit kasvaa aivan jäätävää vauhtia kun penkkaa! Tajuatko että tuo on naurettavin juttu mitä minä tai kukaan muu on kuullut? Penkillä ei kasva selkä. En voi uskoa että sanoit noin. Tuo oli varmaan kirjoitusvirhe sinulta. Pakko olla.
        "

        "En oo väittäny etteikö pikajuoksijatkin tekisi salilla jalkoja. Mut ENIMMÄKSEEN juoksee."

        Olet viitannut että he tekevät salilla yläkertaa ainoastaan. Voin lainata kohdan sinulle. Hyvä jos muutit nyt mielipidettäsi ja tajusit olevasi väärässä.

        "En kuvittele tulevani Boltiksi tai saavani bodarin kehon ohjelmallani mut ei oo tarkotuskaan."

        Ok... Sinulla on vain hyvin ristiriitaisia juttuja.

        "Tiukka vahvan näkönen podi vaan ni on hyvä mennä rannalle ja pelailla biitsiä ilman et on rimpula tai maha hyllyy vaik ei mulla juuri mahaa ole. "

        Ristiriitaisuutta. Hyvin pahaa sellaista.

        Haluat "tiukan vahvan näköisen podin", etkä halua olla "rimpula". Et kumminkaan halua olla "bodari".

        Huomaatko, että et tiedä itsekkään mitä haluat? Mutta minä tiedän vastauksen, mitä haluat olla. Tässä se tulee:

        Kuten monet muut, sinä haluat olla RHP.

        RHP tulee sanoista Rinta Hauis Pelle ja on ollut historiassa jo pitkän aikaa. Vielä tänä päivänä ihmiset ovat niin sekaisin että toteuttavat RHPn elämää, toiset tietoisesti ja toiset tiedostamatta. Voit googletella aiheesta juttua tai kuvia.

        "Mikä täsdä nyt on ongelma eikö sitä voi muotoilla reeniä omiin tavotteisiin sopivaksi. "

        Sinun ristitiitaisia puheita ja harhojasi koitan vain oikaista. Tietenkin teet kuten haluat. Sinun tavoitteet ovat RHP (RintaHauisPelle. Muista kertoa kaikille siellä rannalla myös tämä, vaikka se näkyy jo kaukaa. Googleta siitä enemmän sitten.

        "Kysymys kuulu miten muut hankkiutuu rantakuntoon. "

        Muut hankkiutuvat rantakuntoon pudottamalla painoa. Lisäämällä liikuntaa, muuttamalla ruokavaliota. Eivät olemalla RHP - henkilöitä.

        "Mitä sä teet vai reenaatko vaan dissaamalla muiden ohjelmia?"

        Kiitos kysymästä, reenaan itse ihan reenaamalla.

        Itse teen kuten aikaisemmin ilmoitin. Pudotan painoa. Tämän teen muuttamalla ruokavaliota ja lisäämällä liikuntaa.

        Tässä vielä yksi ohjelma kun tuli ilmi tuo yksi juttu.

        Ma-Penkki(=selkä).
        Ti-Vinopenkki(käsipainot=selkä)hapa, ojentajat.
        Ke-Penkki(=selkä), hapa, ojentajat, forkut(=ranteet).
        To-=Tiistai.
        Pe-Keskiviikko.
        La-Penkki(=selkä), vinopenkki(käsipainot=selkä), hapa, ojentajat, forkut.
        Su=Ylämäkijuoksu(=jalat@Pakkotoisto).

        Kerrotko vielä miksi et treenaa raskaasti jalkoja salilla?

        Ono sun ajattelu aina ja kaikissa asioissa noin mustavalkosta vai onko sulla vaan missio lytätä mun ohjelma. Juu en halua olla rimpula mutta en myöskään bodari. Kykenetkö näkemään mitään elämää noiden ääripäiden välillä? Haluan sulattaa vähän silavaa pötsistä, kyllä, vaikka ei mulla mitään isoa mahaa ole. Ristiriitasta, niinristiriitasta et tollasen kirjottajan täytyy olla idiootti vai? Ompahan vaan sen verran fläsää ettei päkki kunnolla erotu mut di mitään ihravyöryä vyön yli. IMissä se hirveä ristiriita? Mitä selän treenaamiseen penkissä tulee ootko koskaan kuullu isometrisesta treenistä. Kun penkin tekee oikein siinä on latsitkin töissä. Ei, en kuvittele että se aiheuttaa jäätävää kasvua selässä, mutta sanon vieläkin mahdollisimman yksinkertaisesti, ei ole tarkoituskaan. Tunnut itse kuvittelevan että noi mun penkkireenit ja höysteet aiheuttaa jäätävän kasvun rinta ja hauislihaksissa kesään mennessä jolloin ruho on täysin epäsuhtanen. Kenen jutut on ristiriitasia. Mä haluan vaan pikkasen tavaraa yläkertaan ja päkin näkyviin ja jäntevän ja nopiat jalat piitsikentille. Ja ruokavalio on huomioitu kuten eka postissa kirjotin, mässyt veks. Ihme mossotusta sulla, miksi et voi vastailla asiallusesti tai jättää vastaamatta jos ei ole relevanttia asiaa?


      • Apina.
        a-p.k kirjoitti:

        Ono sun ajattelu aina ja kaikissa asioissa noin mustavalkosta vai onko sulla vaan missio lytätä mun ohjelma. Juu en halua olla rimpula mutta en myöskään bodari. Kykenetkö näkemään mitään elämää noiden ääripäiden välillä? Haluan sulattaa vähän silavaa pötsistä, kyllä, vaikka ei mulla mitään isoa mahaa ole. Ristiriitasta, niinristiriitasta et tollasen kirjottajan täytyy olla idiootti vai? Ompahan vaan sen verran fläsää ettei päkki kunnolla erotu mut di mitään ihravyöryä vyön yli. IMissä se hirveä ristiriita? Mitä selän treenaamiseen penkissä tulee ootko koskaan kuullu isometrisesta treenistä. Kun penkin tekee oikein siinä on latsitkin töissä. Ei, en kuvittele että se aiheuttaa jäätävää kasvua selässä, mutta sanon vieläkin mahdollisimman yksinkertaisesti, ei ole tarkoituskaan. Tunnut itse kuvittelevan että noi mun penkkireenit ja höysteet aiheuttaa jäätävän kasvun rinta ja hauislihaksissa kesään mennessä jolloin ruho on täysin epäsuhtanen. Kenen jutut on ristiriitasia. Mä haluan vaan pikkasen tavaraa yläkertaan ja päkin näkyviin ja jäntevän ja nopiat jalat piitsikentille. Ja ruokavalio on huomioitu kuten eka postissa kirjotin, mässyt veks. Ihme mossotusta sulla, miksi et voi vastailla asiallusesti tai jättää vastaamatta jos ei ole relevanttia asiaa?

        Minähän olen vastannut asiallisesti ja ystävällisesti.

        "Ono sun ajattelu aina ja kaikissa asioissa noin mustavalkosta vai onko sulla vaan missio lytätä mun ohjelma. Juu en halua olla rimpula mutta en myöskään bodari. Kykenetkö näkemään mitään elämää noiden ääripäiden välillä? "

        Miten minä näen vain mustavalkoisena asiat? Ja miten minä en näe mitään noiden kahden välissä? Juurihan minä selitin sinulle, että silloin sinä olet RHP. Ja se on siis fakta. Googletitko enemmän tuosta RHP - tyypistä? Katsos niin kauan kun sinä et treenaa jalkoja, sinä OLET rimpula. Sinä olet RIMPPAKINTTU. Kuten kerroit myös, haluat "pienet ja jäntevät ja nopsakat ja heiveröt" jalat, eli sinulla on kurjen jalat. Näytät flamingolta. Mutta saat näytttää miltä haluat.

        "Haluan sulattaa vähän silavaa pötsistä, kyllä, vaikka ei mulla mitään isoa mahaa ole. Ristiriitasta, niinristiriitasta et tollasen kirjottajan täytyy olla idiootti vai? Ompahan vaan sen verran fläsää ettei päkki kunnolla erotu mut di mitään ihravyöryä vyön yli. IMissä se hirveä ristiriita?"

        Sinulla on hyvin hatarat perustelut kokoajan. Se hirveä ristiriita on monissa sinun jutuissasi. Mutta kyllä sinä joskus tulet ymmärtämään.

        "Mitä selän treenaamiseen penkissä tulee ootko koskaan kuullu isometrisesta treenistä. Kun penkin tekee oikein siinä on latsitkin töissä. Ei, en kuvittele että se aiheuttaa jäätävää kasvua selässä, mutta sanon vieläkin mahdollisimman yksinkertaisesti, ei ole tarkoituskaan."

        Tiedän mitä se tarkoittaa. Mutta ethän sinä voi tosissasi perustella mitenkään tuota juttuasi? Et vaan voi? Silloin on latsit yhdessä joo mutta et sinä voi sanoa että treenaat silloin selkää. Selkäsi ei kasva sillä tavalla. Ei sitten yhtään. Ymmärrätkö? Selkäsi EI kasva penkkaamalla. Eli treenisi koostuu hapasta, forkuista ja ojentajista.

        "Tunnut itse kuvittelevan että noi mun penkkireenit ja höysteet aiheuttaa jäätävän kasvun rinta ja hauislihaksissa kesään mennessä jolloin ruho on täysin epäsuhtanen. Kenen jutut on ristiriitasia."

        Itseasiassa kesään mennessä voit saada hyvinkin jäätävän kasvun lihaksiin mikäli tekisit asiat oikein. Mutta jos haluat mennä sinne salille muutenkin silmäilemääm itseäsi vain peilistä ja kehuskelemaan kaikille että olet käynyt salilla niin ole hyvä.

        " Mä haluan vaan pikkasen tavaraa yläkertaan ja päkin näkyviin ja jäntevän ja nopiat jalat piitsikentille."

        Ole hyvä. Kaikin mokomin. Sinä olet siis virallisesti RHP.

        "Ja ruokavalio on huomioitu kuten eka postissa kirjotin, mässyt veks."

        Hyvin on huomioitu. "mässyt vex". On hyvin huomioitu.

        "Ihme mossotusta sulla, miksi et voi vastailla asiallusesti tai jättää vastaamatta jos ei ole relevanttia asiaa?"

        Kopioitko sen kohdan missä en ole vastannut asiallisesti? Ja osaat ihan sanan "relevanttia". Hienoa.

        Katsos jokainen asia mitä minä sanon tässä, on relevanttia. Olen vastannut alkuperäisiin kysymyksiisi perustelujen kera, ja olen myös koittanut palauttaa sinua maan pinnalle laajasti ja kattavasti. Mutta se ei ole mahdollista, sillä sinä olet myöntänyt jo useaan otteeseen että sinä HALUAT olla RHP.

        Minun tarkoitus ei ole olla epäystävällinen, pahoittelen jos joku kohta on siltä vaikuttanut. Olen koittanut vain auttaa ystävällisesti.


      • a-p.k
        Apina. kirjoitti:

        Minähän olen vastannut asiallisesti ja ystävällisesti.

        "Ono sun ajattelu aina ja kaikissa asioissa noin mustavalkosta vai onko sulla vaan missio lytätä mun ohjelma. Juu en halua olla rimpula mutta en myöskään bodari. Kykenetkö näkemään mitään elämää noiden ääripäiden välillä? "

        Miten minä näen vain mustavalkoisena asiat? Ja miten minä en näe mitään noiden kahden välissä? Juurihan minä selitin sinulle, että silloin sinä olet RHP. Ja se on siis fakta. Googletitko enemmän tuosta RHP - tyypistä? Katsos niin kauan kun sinä et treenaa jalkoja, sinä OLET rimpula. Sinä olet RIMPPAKINTTU. Kuten kerroit myös, haluat "pienet ja jäntevät ja nopsakat ja heiveröt" jalat, eli sinulla on kurjen jalat. Näytät flamingolta. Mutta saat näytttää miltä haluat.

        "Haluan sulattaa vähän silavaa pötsistä, kyllä, vaikka ei mulla mitään isoa mahaa ole. Ristiriitasta, niinristiriitasta et tollasen kirjottajan täytyy olla idiootti vai? Ompahan vaan sen verran fläsää ettei päkki kunnolla erotu mut di mitään ihravyöryä vyön yli. IMissä se hirveä ristiriita?"

        Sinulla on hyvin hatarat perustelut kokoajan. Se hirveä ristiriita on monissa sinun jutuissasi. Mutta kyllä sinä joskus tulet ymmärtämään.

        "Mitä selän treenaamiseen penkissä tulee ootko koskaan kuullu isometrisesta treenistä. Kun penkin tekee oikein siinä on latsitkin töissä. Ei, en kuvittele että se aiheuttaa jäätävää kasvua selässä, mutta sanon vieläkin mahdollisimman yksinkertaisesti, ei ole tarkoituskaan."

        Tiedän mitä se tarkoittaa. Mutta ethän sinä voi tosissasi perustella mitenkään tuota juttuasi? Et vaan voi? Silloin on latsit yhdessä joo mutta et sinä voi sanoa että treenaat silloin selkää. Selkäsi ei kasva sillä tavalla. Ei sitten yhtään. Ymmärrätkö? Selkäsi EI kasva penkkaamalla. Eli treenisi koostuu hapasta, forkuista ja ojentajista.

        "Tunnut itse kuvittelevan että noi mun penkkireenit ja höysteet aiheuttaa jäätävän kasvun rinta ja hauislihaksissa kesään mennessä jolloin ruho on täysin epäsuhtanen. Kenen jutut on ristiriitasia."

        Itseasiassa kesään mennessä voit saada hyvinkin jäätävän kasvun lihaksiin mikäli tekisit asiat oikein. Mutta jos haluat mennä sinne salille muutenkin silmäilemääm itseäsi vain peilistä ja kehuskelemaan kaikille että olet käynyt salilla niin ole hyvä.

        " Mä haluan vaan pikkasen tavaraa yläkertaan ja päkin näkyviin ja jäntevän ja nopiat jalat piitsikentille."

        Ole hyvä. Kaikin mokomin. Sinä olet siis virallisesti RHP.

        "Ja ruokavalio on huomioitu kuten eka postissa kirjotin, mässyt veks."

        Hyvin on huomioitu. "mässyt vex". On hyvin huomioitu.

        "Ihme mossotusta sulla, miksi et voi vastailla asiallusesti tai jättää vastaamatta jos ei ole relevanttia asiaa?"

        Kopioitko sen kohdan missä en ole vastannut asiallisesti? Ja osaat ihan sanan "relevanttia". Hienoa.

        Katsos jokainen asia mitä minä sanon tässä, on relevanttia. Olen vastannut alkuperäisiin kysymyksiisi perustelujen kera, ja olen myös koittanut palauttaa sinua maan pinnalle laajasti ja kattavasti. Mutta se ei ole mahdollista, sillä sinä olet myöntänyt jo useaan otteeseen että sinä HALUAT olla RHP.

        Minun tarkoitus ei ole olla epäystävällinen, pahoittelen jos joku kohta on siltä vaikuttanut. Olen koittanut vain auttaa ystävällisesti.

        Onko kadonnu viimeinenkin logiikka sulta? Syytän mua ristiriitaisuuksista ite laita mun kirjottamaksi sanoja joita en oo kirjottanu. Missä oon sanonu että haluan pienet ja heiveröiset jalat? Tosi relevantisti oot vastannu alkuperäisiin kysymyksiin juu. Alkuperäinen kysymyshän kuului miten muut reenaavat itsensä rantakuntoon. Sä reenaat "ihan vaan reenaamalla" . Raaskitko todella ihan ilmatteeksi tollasen helmen jakaa meidän kuolevaisten kanssa? Sekoilet omiin harhoihisi omasta näppäryydestäsi.


      • Apina.
        a-p.k kirjoitti:

        Onko kadonnu viimeinenkin logiikka sulta? Syytän mua ristiriitaisuuksista ite laita mun kirjottamaksi sanoja joita en oo kirjottanu. Missä oon sanonu että haluan pienet ja heiveröiset jalat? Tosi relevantisti oot vastannu alkuperäisiin kysymyksiin juu. Alkuperäinen kysymyshän kuului miten muut reenaavat itsensä rantakuntoon. Sä reenaat "ihan vaan reenaamalla" . Raaskitko todella ihan ilmatteeksi tollasen helmen jakaa meidän kuolevaisten kanssa? Sekoilet omiin harhoihisi omasta näppäryydestäsi.

        Minä vastaan vieläkin asiallisesti ja ystävällisesti. Voisitko sinä tehdä samoin?

        "Onko kadonnu viimeinenkin logiikka sulta? Syytän mua ristiriitaisuuksista ite laita mun kirjottamaksi sanoja joita en oo kirjottanu. "

        Ei ole kadonnut mitään, ja kopioin ainoastaan sinun sanojasi.

        "Missä oon sanonu että haluan pienet ja heiveröiset jalat?"

        Se oli sarkasmia. Voin kopioida sinulle kohdan missä kerroit että haluat "jäntevät" jalat. Se tarkoittaa lähestulkoon samaa asiaa.

        "Tosi relevantisti oot vastannu alkuperäisiin kysymyksiin juu. Alkuperäinen kysymyshän kuului miten muut reenaavat itsensä rantakuntoon. Sä reenaat "ihan vaan reenaamalla"."

        Olen vastannut. Kuten sanoin, myös kattavasti ja laajasti koittanut palauttaa maan pinalle. Tuolla lainaamalla kommentillasi tarkoitin että itreenaan ilman hifistelyjä.

        Raaskitko todella ihan ilmatteeksi tollasen helmen jakaa meidän kuolevaisten kanssa? "

        Raaskin. Voisitko olla hielan ystävällisempi kun muut koittavat täällä vain auttaa sinua?

        Se onkin yksi aika iso juttu mikä monilta jää tajuamatta. Porukka hifistelee kuin viimeistä päivää vaikka edes perusasiat ei ole kunnossa.

        "Sekoilet omiin harhoihisi omasta näppäryydestäsi."

        Kerrootko minulle mitä harhoja minulla on? Ja miten olen näppärä?


      • a-p.k
        Apina. kirjoitti:

        Minä vastaan vieläkin asiallisesti ja ystävällisesti. Voisitko sinä tehdä samoin?

        "Onko kadonnu viimeinenkin logiikka sulta? Syytän mua ristiriitaisuuksista ite laita mun kirjottamaksi sanoja joita en oo kirjottanu. "

        Ei ole kadonnut mitään, ja kopioin ainoastaan sinun sanojasi.

        "Missä oon sanonu että haluan pienet ja heiveröiset jalat?"

        Se oli sarkasmia. Voin kopioida sinulle kohdan missä kerroit että haluat "jäntevät" jalat. Se tarkoittaa lähestulkoon samaa asiaa.

        "Tosi relevantisti oot vastannu alkuperäisiin kysymyksiin juu. Alkuperäinen kysymyshän kuului miten muut reenaavat itsensä rantakuntoon. Sä reenaat "ihan vaan reenaamalla"."

        Olen vastannut. Kuten sanoin, myös kattavasti ja laajasti koittanut palauttaa maan pinalle. Tuolla lainaamalla kommentillasi tarkoitin että itreenaan ilman hifistelyjä.

        Raaskitko todella ihan ilmatteeksi tollasen helmen jakaa meidän kuolevaisten kanssa? "

        Raaskin. Voisitko olla hielan ystävällisempi kun muut koittavat täällä vain auttaa sinua?

        Se onkin yksi aika iso juttu mikä monilta jää tajuamatta. Porukka hifistelee kuin viimeistä päivää vaikka edes perusasiat ei ole kunnossa.

        "Sekoilet omiin harhoihisi omasta näppäryydestäsi."

        Kerrootko minulle mitä harhoja minulla on? Ja miten olen näppärä?

        Ootkohan joltakin eksoottiselta murrealueelta kun tunnut ymmärtävän suomen kieltäeri tavoin kuin mä? Jäntevät ja nopeat jalat on siis lähes samaa tarkoittava ilmaus kuin pienet ja heiveröt, kuten (sarkastisesti : D) lisäilit mun alkuperäiseen ilmaukseen. Mielestäsi sulta ei ole logiikka kadonnut? Ok, uskottavahan se on kun mies niin sanoo, sori kun epäilin. Loogisesti siis hitaat ja veltot tarkoittaa about samaa kuin isot massiiviset. Voi kertoa, että olen työni kautta nähnyt paljon hitaita javelttoja raajoja jotka eivät ole massiivisia. On aina hienoa kun toisia pyritään auttamaan, vaikka tän ketjun tarkotus ei ollutkaan avun kysely vaan mielenkiinto muiden reenitapja kohtaa. Sinä omet siis sevä pyrkinyt auttamaan, että kertonut omasta ja käsittääkseni myös muiden fiksusti reenaavien tavoista pyrkiä rantakuntoon. Kuten olet kertonut, rantakuntoon pyritään liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota muuttamalla. Itse reenaat reenaamalla, johon itsestään selvästi ja loogisesti sisältyy ajatus hifistelemättömyydestä. Olet omien sanojesi mukaan vastannut laajasti ja kattavasti. Nyt täytyy lainata sun omia sanoja ja todeta että et kertakaikkiaan vain voi perustella mitenkään väitettäsi katravasta vatauksesta. Vastauksesi ovat ylimalkaisia ja lisäilet sekä minun että omiin sanomisiisi jälkikäteen merkityksiä joita niissä ei alun perin ollut. Reenaamalla reenaamiseen kun ei sisälly mitään ajatusta hifistelyn osuudesta reeniin, puolesta tai vastaan. Lisäi,it ajatuksen jälkikäteen. Btw, loogisesti sanomasi viittaisi siihen, että pidät ohjelmaani hifistelynä. Miten ihmeessä se olisi hivistelyä? Se on omia tarpeitani ja tavoitteitani varten tehty yksikertaisia perusliikkeitä sisältävä.


      • Apina.
        a-p.k kirjoitti:

        Ootkohan joltakin eksoottiselta murrealueelta kun tunnut ymmärtävän suomen kieltäeri tavoin kuin mä? Jäntevät ja nopeat jalat on siis lähes samaa tarkoittava ilmaus kuin pienet ja heiveröt, kuten (sarkastisesti : D) lisäilit mun alkuperäiseen ilmaukseen. Mielestäsi sulta ei ole logiikka kadonnut? Ok, uskottavahan se on kun mies niin sanoo, sori kun epäilin. Loogisesti siis hitaat ja veltot tarkoittaa about samaa kuin isot massiiviset. Voi kertoa, että olen työni kautta nähnyt paljon hitaita javelttoja raajoja jotka eivät ole massiivisia. On aina hienoa kun toisia pyritään auttamaan, vaikka tän ketjun tarkotus ei ollutkaan avun kysely vaan mielenkiinto muiden reenitapja kohtaa. Sinä omet siis sevä pyrkinyt auttamaan, että kertonut omasta ja käsittääkseni myös muiden fiksusti reenaavien tavoista pyrkiä rantakuntoon. Kuten olet kertonut, rantakuntoon pyritään liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota muuttamalla. Itse reenaat reenaamalla, johon itsestään selvästi ja loogisesti sisältyy ajatus hifistelemättömyydestä. Olet omien sanojesi mukaan vastannut laajasti ja kattavasti. Nyt täytyy lainata sun omia sanoja ja todeta että et kertakaikkiaan vain voi perustella mitenkään väitettäsi katravasta vatauksesta. Vastauksesi ovat ylimalkaisia ja lisäilet sekä minun että omiin sanomisiisi jälkikäteen merkityksiä joita niissä ei alun perin ollut. Reenaamalla reenaamiseen kun ei sisälly mitään ajatusta hifistelyn osuudesta reeniin, puolesta tai vastaan. Lisäi,it ajatuksen jälkikäteen. Btw, loogisesti sanomasi viittaisi siihen, että pidät ohjelmaani hifistelynä. Miten ihmeessä se olisi hivistelyä? Se on omia tarpeitani ja tavoitteitani varten tehty yksikertaisia perusliikkeitä sisältävä.

        Ei tarvitse heittäytyä epäystävälliseksi kun toiset koittaa palauttaa maan pinnalle.

        "Ootkohan joltakin eksoottiselta murrealueelta kun tunnut ymmärtävän suomen kieltäeri tavoin kuin mä? Jäntevät ja nopeat jalat on siis lähes samaa tarkoittava ilmaus kuin pienet ja heiveröt, kuten (sarkastisesti : D) lisäilit mun alkuperäiseen ilmaukseen."

        Henkilön joka on RHP, ei voi käsittää tiettyjä asioita. Sinä ajattelet että on ok ja siis jopa suotavaa, sinun tavoitteiden mukaista, niin ole hyvä. Luulet että selkä kasvaa penkillä, ole hyvä, ajattele niin. Mutta älä möläyttele julkisesti tuommoisia että joku ei ota tosissaan noita juttujasi.

        "Mielestäsi sulta ei ole logiikka kadonnut? Ok, uskottavahan se on kun mies niin sanoo, sori kun epäilin."

        Perusteletko miten minulta on logiikka kadonnut?

        "Loogisesti siis hitaat ja veltot tarkoittaa about samaa kuin isot massiiviset. Voi kertoa, että olen työni kautta nähnyt paljon hitaita javelttoja raajoja jotka eivät ole massiivisia."

        Onneksi olkoon. Haluatko mitalin? Sanoin jo, että voit olla RHP jos haluat.

        "On aina hienoa kun toisia pyritään auttamaan, vaikka tän ketjun tarkotus ei ollutkaan avun kysely vaan mielenkiinto muiden reenitapja kohtaa."

        Tiedetään. Mutta katsos, kun tulee ilmi että sinä olet aivan hukassa, niin pakkohan sinua on koittaa palauttaa maan pinnalle, että et nolaa itseäsi pahemmin ja jossain muualla kun internetissä.

        "Sinä omet siis sevä pyrkinyt auttamaan, että kertonut omasta ja käsittääkseni myös muiden fiksusti reenaavien tavoista pyrkiä rantakuntoon."

        Ei kestä kiittää.

        "Kuten olet kertonut, rantakuntoon pyritään liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota muuttamalla. Itse reenaat reenaamalla, johon itsestään selvästi ja loogisesti sisältyy ajatus hifistelemättömyydestä. Olet omien sanojesi mukaan vastannut laajasti ja kattavasti. "

        Alkaa menemään hieman sekavaksi tuo puheesi.

        "Nyt täytyy lainata sun omia sanoja ja todeta että et kertakaikkiaan vain voi perustella mitenkään väitettäsi katravasta vatauksesta. "

        Kerrotko mitä minä en voi perustella ja miksi? Sinä olet sanonut että "selkää tulee kun penkkaa". Siinä pelkästään yksi aivan jäätävä täysin perätön harhakommentti.

        "Vastauksesi ovat ylimalkaisia ja lisäilet sekä minun että omiin sanomisiisi jälkikäteen merkityksiä joita niissä ei alun perin ollut."

        Noniin. Kopioitko kohdat missä olet lisäillyt sinun tai omaan juttuuni jotain jälkikäteen? Ja miten vastaukseni ovat "ylimalkaisia"?

        "Reenaamalla reenaamiseen kun ei sisälly mitään ajatusta hifistelyn osuudesta reeniin, puolesta tai vastaan."

        Ok.

        " Lisäi,it ajatuksen jälkikäteen."

        Kopioitko kohdan missä lisäsin jonkun ajatuksen jälkikäteen? Ole hyvä, kopioi?

        " Btw, loogisesti sanomasi viittaisi siihen, että pidät ohjelmaani hifistelynä. Miten ihmeessä se olisi hivistelyä? "

        Sinun ohjelmasi kuvastaa perinteistä mutta silti niin äärimmäistä RHP - ohjelmaa. Ja se on fakta.

        "Se on omia tarpeitani ja tavoitteitani varten tehty yksikertaisia perusliikkeitä sisältävä."

        Sinun tarpeita, jotka ovat että sinä olet RHP. Piste. Ja siis taas kerran, se on fakta, että sinun ohjelmasi on RHP - henkilölle tehty, ja että sinun tavoitteet ovat RHP.

        Ja kuvaat sitä äärimmäisen perinteistä RHP - henkilöä, joka "haluun kesäksi biitsille tiukan podin ja tavaraa yläkertaan..".

        Mutta niitähän rannat ovat täynnä. Sinä saat olla RHP. Ei sitä ole kukaan missään vaiheessa kieltänytkään. Et sinä, enkä minä. Olet näitä jotka sanoo "meikän ei tarvii reenaa jalkoja, ku meitsi pelaa säbää!1!!! siin reenantuu kyl jalat!1 six reenaaan salilla vaan yläkertaa! (ja ainoastaan rintaa, hapaa ja ojentajaa!!1" Tiedä vaikka sanotkin vielä noin ja pelaat säbää, ja vaikka et, olet sanonut nyt että juostessa (sählyssä) kasvaa jalat.

        Ja taas kerran, jos toiset koittavat olla ystävällisiä niin voit sinäkin olla.


      • a-p.k
        Apina. kirjoitti:

        Ei tarvitse heittäytyä epäystävälliseksi kun toiset koittaa palauttaa maan pinnalle.

        "Ootkohan joltakin eksoottiselta murrealueelta kun tunnut ymmärtävän suomen kieltäeri tavoin kuin mä? Jäntevät ja nopeat jalat on siis lähes samaa tarkoittava ilmaus kuin pienet ja heiveröt, kuten (sarkastisesti : D) lisäilit mun alkuperäiseen ilmaukseen."

        Henkilön joka on RHP, ei voi käsittää tiettyjä asioita. Sinä ajattelet että on ok ja siis jopa suotavaa, sinun tavoitteiden mukaista, niin ole hyvä. Luulet että selkä kasvaa penkillä, ole hyvä, ajattele niin. Mutta älä möläyttele julkisesti tuommoisia että joku ei ota tosissaan noita juttujasi.

        "Mielestäsi sulta ei ole logiikka kadonnut? Ok, uskottavahan se on kun mies niin sanoo, sori kun epäilin."

        Perusteletko miten minulta on logiikka kadonnut?

        "Loogisesti siis hitaat ja veltot tarkoittaa about samaa kuin isot massiiviset. Voi kertoa, että olen työni kautta nähnyt paljon hitaita javelttoja raajoja jotka eivät ole massiivisia."

        Onneksi olkoon. Haluatko mitalin? Sanoin jo, että voit olla RHP jos haluat.

        "On aina hienoa kun toisia pyritään auttamaan, vaikka tän ketjun tarkotus ei ollutkaan avun kysely vaan mielenkiinto muiden reenitapja kohtaa."

        Tiedetään. Mutta katsos, kun tulee ilmi että sinä olet aivan hukassa, niin pakkohan sinua on koittaa palauttaa maan pinnalle, että et nolaa itseäsi pahemmin ja jossain muualla kun internetissä.

        "Sinä omet siis sevä pyrkinyt auttamaan, että kertonut omasta ja käsittääkseni myös muiden fiksusti reenaavien tavoista pyrkiä rantakuntoon."

        Ei kestä kiittää.

        "Kuten olet kertonut, rantakuntoon pyritään liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota muuttamalla. Itse reenaat reenaamalla, johon itsestään selvästi ja loogisesti sisältyy ajatus hifistelemättömyydestä. Olet omien sanojesi mukaan vastannut laajasti ja kattavasti. "

        Alkaa menemään hieman sekavaksi tuo puheesi.

        "Nyt täytyy lainata sun omia sanoja ja todeta että et kertakaikkiaan vain voi perustella mitenkään väitettäsi katravasta vatauksesta. "

        Kerrotko mitä minä en voi perustella ja miksi? Sinä olet sanonut että "selkää tulee kun penkkaa". Siinä pelkästään yksi aivan jäätävä täysin perätön harhakommentti.

        "Vastauksesi ovat ylimalkaisia ja lisäilet sekä minun että omiin sanomisiisi jälkikäteen merkityksiä joita niissä ei alun perin ollut."

        Noniin. Kopioitko kohdat missä olet lisäillyt sinun tai omaan juttuuni jotain jälkikäteen? Ja miten vastaukseni ovat "ylimalkaisia"?

        "Reenaamalla reenaamiseen kun ei sisälly mitään ajatusta hifistelyn osuudesta reeniin, puolesta tai vastaan."

        Ok.

        " Lisäi,it ajatuksen jälkikäteen."

        Kopioitko kohdan missä lisäsin jonkun ajatuksen jälkikäteen? Ole hyvä, kopioi?

        " Btw, loogisesti sanomasi viittaisi siihen, että pidät ohjelmaani hifistelynä. Miten ihmeessä se olisi hivistelyä? "

        Sinun ohjelmasi kuvastaa perinteistä mutta silti niin äärimmäistä RHP - ohjelmaa. Ja se on fakta.

        "Se on omia tarpeitani ja tavoitteitani varten tehty yksikertaisia perusliikkeitä sisältävä."

        Sinun tarpeita, jotka ovat että sinä olet RHP. Piste. Ja siis taas kerran, se on fakta, että sinun ohjelmasi on RHP - henkilölle tehty, ja että sinun tavoitteet ovat RHP.

        Ja kuvaat sitä äärimmäisen perinteistä RHP - henkilöä, joka "haluun kesäksi biitsille tiukan podin ja tavaraa yläkertaan..".

        Mutta niitähän rannat ovat täynnä. Sinä saat olla RHP. Ei sitä ole kukaan missään vaiheessa kieltänytkään. Et sinä, enkä minä. Olet näitä jotka sanoo "meikän ei tarvii reenaa jalkoja, ku meitsi pelaa säbää!1!!! siin reenantuu kyl jalat!1 six reenaaan salilla vaan yläkertaa! (ja ainoastaan rintaa, hapaa ja ojentajaa!!1" Tiedä vaikka sanotkin vielä noin ja pelaat säbää, ja vaikka et, olet sanonut nyt että juostessa (sählyssä) kasvaa jalat.

        Ja taas kerran, jos toiset koittavat olla ystävällisiä niin voit sinäkin olla.

        Tämä vääntö saa ruveta nyt riittämään. Ketju on jo pilalla, tokkopa tähän kukaan enää i nostuu aiheesta kirjottamaan.
        Ystävällusestihän mä vastasin, huomattavasti sua ystävällisemmin. Kopioimaan en ala kun juuri oon pointtini esimerkkeineen srlittäny. Jos et ymmärrä kirjoittamaani niin tuskin auttaa jos lisäilen sun kirjoituksia väliin. Ja tuollahan nuo on ylempänä molempien kirjoitukset, lukeepi sieltä vaan ajatuksen kanssa. Lue oikein hitaasti ja tarkasti, koska luetun ymmärtäminen ei taida kuulua vahvuuksiisi. Ai mitenkö niin, no lukaisepa vaikka edellisen viestisi kohta jossa pyydät mua perustelemaan logiikkas katoaminen. Mitä sanon kopioimassasi kohdassa? Väitänkö siinä edelleen että sun logiikka on kadonnu, mitä? Keskity hyvä ihminen sekä siihen mitä luet että mitä kirjotat. Ja tää siis ihan kaikella ystävyydellä.


      • Apina.
        a-p.k kirjoitti:

        Tämä vääntö saa ruveta nyt riittämään. Ketju on jo pilalla, tokkopa tähän kukaan enää i nostuu aiheesta kirjottamaan.
        Ystävällusestihän mä vastasin, huomattavasti sua ystävällisemmin. Kopioimaan en ala kun juuri oon pointtini esimerkkeineen srlittäny. Jos et ymmärrä kirjoittamaani niin tuskin auttaa jos lisäilen sun kirjoituksia väliin. Ja tuollahan nuo on ylempänä molempien kirjoitukset, lukeepi sieltä vaan ajatuksen kanssa. Lue oikein hitaasti ja tarkasti, koska luetun ymmärtäminen ei taida kuulua vahvuuksiisi. Ai mitenkö niin, no lukaisepa vaikka edellisen viestisi kohta jossa pyydät mua perustelemaan logiikkas katoaminen. Mitä sanon kopioimassasi kohdassa? Väitänkö siinä edelleen että sun logiikka on kadonnu, mitä? Keskity hyvä ihminen sekä siihen mitä luet että mitä kirjotat. Ja tää siis ihan kaikella ystävyydellä.

        "Tämä vääntö saa ruveta nyt riittämään. Ketju on jo pilalla, tokkopa tähän kukaan enää i nostuu aiheesta kirjottamaan."

        Miksi tämä ketju on muka "pilalla"? Ei tässä ole mitään vikaa.

        "Ystävällusestihän mä vastasin, huomattavasti sua ystävällisemmin."

        Sieltä oli vain aistittavissa runsaasti sarkasmia. Miten olet vastannut ystävällisemmin?

        "Kopioimaan en ala kun juuri oon pointtini esimerkkeineen srlittäny."

        Toisin sanoen, ei ole mitään mitä kopioida. Siinä näkee mustaa valkoisella kun kopioit kodat mistä puhut.

        " Jos et ymmärrä kirjoittamaani niin tuskin auttaa jos lisäilen sun kirjoituksia väliin. Ja tuollahan nuo on ylempänä molempien kirjoitukset, lukeepi sieltä vaan ajatuksen kanssa. Lue oikein hitaasti ja tarkasti, koska luetun ymmärtäminen ei taida kuulua vahvuuksiisi."

        Kuten sanoin, sinulla ei ole mitään mitä voit kopioida, koska sellaista ei ole. Ja taas kerran, sarkasmia havaittavissa.

        " Ai mitenkö niin, no lukaisepa vaikka edellisen viestisi kohta jossa pyydät mua perustelemaan logiikkas katoaminen. Mitä sanon kopioimassasi kohdassa? Väitänkö siinä edelleen että sun logiikka on kadonnu, mitä? "

        Sanoit sarkastisesti että "on vaan sitten uskottava".

        "Keskity hyvä ihminen sekä siihen mitä luet että mitä kirjotat. Ja tää siis ihan kaikella ystävyydellä."

        Kyllä minä keskityn siihen mitä luen ja kirjoitan. Sinun olisi hyvä keskittyä sinun ajatuksiin ja ajatuksen kulkuun. Koska olet tässä ketjussa kertonut täysin perättömiä väitteitä. Mm. että "selkää tulee penkkaamalla" ja sitten koitit perustella sitä jollain isometrisillä treeneillä.

        Tuleekin kysymys, miksi sinä et tee isometrisiä hauiskääntöjä? Koska silloinhan "tulee" hauiksia? Miksi et tee jotain ismometristä treeniä forkuille? Kun silloin "tulee" forkkuja. Ja samaa ojentajille. Miksi?


      • Ketjunne Lukenut
        Apina. kirjoitti:

        "Tämä vääntö saa ruveta nyt riittämään. Ketju on jo pilalla, tokkopa tähän kukaan enää i nostuu aiheesta kirjottamaan."

        Miksi tämä ketju on muka "pilalla"? Ei tässä ole mitään vikaa.

        "Ystävällusestihän mä vastasin, huomattavasti sua ystävällisemmin."

        Sieltä oli vain aistittavissa runsaasti sarkasmia. Miten olet vastannut ystävällisemmin?

        "Kopioimaan en ala kun juuri oon pointtini esimerkkeineen srlittäny."

        Toisin sanoen, ei ole mitään mitä kopioida. Siinä näkee mustaa valkoisella kun kopioit kodat mistä puhut.

        " Jos et ymmärrä kirjoittamaani niin tuskin auttaa jos lisäilen sun kirjoituksia väliin. Ja tuollahan nuo on ylempänä molempien kirjoitukset, lukeepi sieltä vaan ajatuksen kanssa. Lue oikein hitaasti ja tarkasti, koska luetun ymmärtäminen ei taida kuulua vahvuuksiisi."

        Kuten sanoin, sinulla ei ole mitään mitä voit kopioida, koska sellaista ei ole. Ja taas kerran, sarkasmia havaittavissa.

        " Ai mitenkö niin, no lukaisepa vaikka edellisen viestisi kohta jossa pyydät mua perustelemaan logiikkas katoaminen. Mitä sanon kopioimassasi kohdassa? Väitänkö siinä edelleen että sun logiikka on kadonnu, mitä? "

        Sanoit sarkastisesti että "on vaan sitten uskottava".

        "Keskity hyvä ihminen sekä siihen mitä luet että mitä kirjotat. Ja tää siis ihan kaikella ystävyydellä."

        Kyllä minä keskityn siihen mitä luen ja kirjoitan. Sinun olisi hyvä keskittyä sinun ajatuksiin ja ajatuksen kulkuun. Koska olet tässä ketjussa kertonut täysin perättömiä väitteitä. Mm. että "selkää tulee penkkaamalla" ja sitten koitit perustella sitä jollain isometrisillä treeneillä.

        Tuleekin kysymys, miksi sinä et tee isometrisiä hauiskääntöjä? Koska silloinhan "tulee" hauiksia? Miksi et tee jotain ismometristä treeniä forkuille? Kun silloin "tulee" forkkuja. Ja samaa ojentajille. Miksi?

        Ei millään pahalla, mutta kirjoitustapasi on helvetin ärsyttävä.

        Eivätköhän kaikki saa treenata juuri niin, kuin itse haluavat.

        Täytät perinteisen, itseään täynnä olevan henkilön piirteet: annat toisille sellaisia neuvoja, jotka ovat hyväksi itsellesi.

        Kaikilla saa olla omat mielipiteet, mutta niitä ei tarvitse alkaa tyrkyttämään muille.


      • Militantti Antti
        a-p.k kirjoitti:

        Tämä vääntö saa ruveta nyt riittämään. Ketju on jo pilalla, tokkopa tähän kukaan enää i nostuu aiheesta kirjottamaan.
        Ystävällusestihän mä vastasin, huomattavasti sua ystävällisemmin. Kopioimaan en ala kun juuri oon pointtini esimerkkeineen srlittäny. Jos et ymmärrä kirjoittamaani niin tuskin auttaa jos lisäilen sun kirjoituksia väliin. Ja tuollahan nuo on ylempänä molempien kirjoitukset, lukeepi sieltä vaan ajatuksen kanssa. Lue oikein hitaasti ja tarkasti, koska luetun ymmärtäminen ei taida kuulua vahvuuksiisi. Ai mitenkö niin, no lukaisepa vaikka edellisen viestisi kohta jossa pyydät mua perustelemaan logiikkas katoaminen. Mitä sanon kopioimassasi kohdassa? Väitänkö siinä edelleen että sun logiikka on kadonnu, mitä? Keskity hyvä ihminen sekä siihen mitä luet että mitä kirjotat. Ja tää siis ihan kaikella ystävyydellä.

        Kai sen ny tjokainen tajuaa, että tuo aloitus oli ihan piruuttaan tehty! Kuka helkkari nyt tänne tulisi tosissaan mitään treenausneuvoja kyselemään:)? Tänne tullessan jokaisen pitäisi tietää, että täällä ei ole kellään mitään vastuuta mistään asioista ja saa nimimerkin takaa huudella mitä sattuu. Jos joku joskus aloittaisikin asiallisen ketjun hyvässä ja rehellisessä tarkoituksessa, niin ei mene kauaakaan, kun mukaan tulee kaikenlaisia kieroja ja sairaita ihmisiä vain provosoimaan keskustelua. He saavat siitä itselleen jotain mielihyvää, kun eivät kykene oikeassa elämässään luomaan minkäänlaisia ihmiskontakteja. Eihän näitä, useimmiten psyykkisesti sairaita tai jopa lapsia kannata sen kummemmin noteerata eikä heidän kirjoituksistaan provosoitus. Saatikka vastata mitään, siitä ne vasta tyydytyksen saavat, kun huomaavat, että joku ärsyyntyy!


      • Basso_
        Apina. kirjoitti:

        "Tämä vääntö saa ruveta nyt riittämään. Ketju on jo pilalla, tokkopa tähän kukaan enää i nostuu aiheesta kirjottamaan."

        Miksi tämä ketju on muka "pilalla"? Ei tässä ole mitään vikaa.

        "Ystävällusestihän mä vastasin, huomattavasti sua ystävällisemmin."

        Sieltä oli vain aistittavissa runsaasti sarkasmia. Miten olet vastannut ystävällisemmin?

        "Kopioimaan en ala kun juuri oon pointtini esimerkkeineen srlittäny."

        Toisin sanoen, ei ole mitään mitä kopioida. Siinä näkee mustaa valkoisella kun kopioit kodat mistä puhut.

        " Jos et ymmärrä kirjoittamaani niin tuskin auttaa jos lisäilen sun kirjoituksia väliin. Ja tuollahan nuo on ylempänä molempien kirjoitukset, lukeepi sieltä vaan ajatuksen kanssa. Lue oikein hitaasti ja tarkasti, koska luetun ymmärtäminen ei taida kuulua vahvuuksiisi."

        Kuten sanoin, sinulla ei ole mitään mitä voit kopioida, koska sellaista ei ole. Ja taas kerran, sarkasmia havaittavissa.

        " Ai mitenkö niin, no lukaisepa vaikka edellisen viestisi kohta jossa pyydät mua perustelemaan logiikkas katoaminen. Mitä sanon kopioimassasi kohdassa? Väitänkö siinä edelleen että sun logiikka on kadonnu, mitä? "

        Sanoit sarkastisesti että "on vaan sitten uskottava".

        "Keskity hyvä ihminen sekä siihen mitä luet että mitä kirjotat. Ja tää siis ihan kaikella ystävyydellä."

        Kyllä minä keskityn siihen mitä luen ja kirjoitan. Sinun olisi hyvä keskittyä sinun ajatuksiin ja ajatuksen kulkuun. Koska olet tässä ketjussa kertonut täysin perättömiä väitteitä. Mm. että "selkää tulee penkkaamalla" ja sitten koitit perustella sitä jollain isometrisillä treeneillä.

        Tuleekin kysymys, miksi sinä et tee isometrisiä hauiskääntöjä? Koska silloinhan "tulee" hauiksia? Miksi et tee jotain ismometristä treeniä forkuille? Kun silloin "tulee" forkkuja. Ja samaa ojentajille. Miksi?

        Täytyypä kommentoida sen verran, että vaikutat kirjoitustesi perusteella varsin epämiellyttävälle tyypille. Sellaiselle "minä ja vain minä olen oikeassa" tyypille. Ilmeisesti olet käynyt koko elämäsi salilla ja näytätkin juuri sille. Ihannoit Bullia ja sen ulkonäköä. Kaikki jotka eivät pyri samaan ovat ilmeisesti idiootteja eivätkä ymmärrä salitreeneistä eivätkä mistään muustakaan kuntoilusta yhtään mitään. Kaltaistesi vuoksi aloittelevat saliharrastajat alkavat treenaamaan aivan liian kovaa ja tosissaan ja menettävät mielenkiintonsa heti alkuunsa.

        Tämä on vain oma mielipiteeni, mutta epäluonnollisen suuret lihakset näyttävät todella urpoille ja usein sellaiset omaavat ovatkin niitä.

        Toivon todella, että yritit vain provosoida, mutta ihmettelen, kuinka jaksoit sitä noin pitkään ja tosissaan tehdä.


      • a-p.k
        Militantti Antti kirjoitti:

        Kai sen ny tjokainen tajuaa, että tuo aloitus oli ihan piruuttaan tehty! Kuka helkkari nyt tänne tulisi tosissaan mitään treenausneuvoja kyselemään:)? Tänne tullessan jokaisen pitäisi tietää, että täällä ei ole kellään mitään vastuuta mistään asioista ja saa nimimerkin takaa huudella mitä sattuu. Jos joku joskus aloittaisikin asiallisen ketjun hyvässä ja rehellisessä tarkoituksessa, niin ei mene kauaakaan, kun mukaan tulee kaikenlaisia kieroja ja sairaita ihmisiä vain provosoimaan keskustelua. He saavat siitä itselleen jotain mielihyvää, kun eivät kykene oikeassa elämässään luomaan minkäänlaisia ihmiskontakteja. Eihän näitä, useimmiten psyykkisesti sairaita tai jopa lapsia kannata sen kummemmin noteerata eikä heidän kirjoituksistaan provosoitus. Saatikka vastata mitään, siitä ne vasta tyydytyksen saavat, kun huomaavat, että joku ärsyyntyy!

        Ei piruuttaan, ihan mielenkiinnosta muiden reenitapoja kohtaan. Tarkotushan ei ollu varsinaisesti neuvojen kysyminen. Sit alko ja lähti vähän lapasesta tuo vääntö. Mukava että on vähän muitakin kommentteja tänne tullu.


      • Militantti Antti
        a-p.k kirjoitti:

        Ei piruuttaan, ihan mielenkiinnosta muiden reenitapoja kohtaan. Tarkotushan ei ollu varsinaisesti neuvojen kysyminen. Sit alko ja lähti vähän lapasesta tuo vääntö. Mukava että on vähän muitakin kommentteja tänne tullu.

        No juu, voihan se niinkin olla, ei täällä kaikki sentään kieroutuneita ole :) Ja, niinkuin edellä sanoin, niin huuhaa-vastaukset ja kirjoitelmathan voi sivuuttaa lukematta ja niihin mitenkään puuttumatta. Sen verran kommentoin tuohon treenaamiseen, että olin nuorempana piiritason yleisurheilija ja treenasin paljon. Nyt kymmenien vuosien jälkeen ei voi enää treenata samalla lailla, vaan kevyemmin ja vain pitää yleiskuntoa yllä. Tietenkin yritän myös pitää lihaskuntoa yllä, mutta treenauksen luonne muuttuu iän myötä.. Tuntuu vähän siltä, että suomalainen mies on aina "rantakunnossa" riippuamatta siitä kuinka esimerkiksi maha roikkuu uikkarein päällä ja koko olemus säteilee velttoutta Eli kauneus näyttää olevan näiden urosten omassa silmässä ! :) Jos taas minä yrittäisin pyykkilautavatsaa kuten nuorempana oli, niin varmaan kuolisin nälkään! Iän myötä kun ei jaksa enää treenata niin paljon. että paikat pysyisivät timminä, liekö niin tarpeenkaan?


      • 123nytt
        Basso_ kirjoitti:

        Täytyypä kommentoida sen verran, että vaikutat kirjoitustesi perusteella varsin epämiellyttävälle tyypille. Sellaiselle "minä ja vain minä olen oikeassa" tyypille. Ilmeisesti olet käynyt koko elämäsi salilla ja näytätkin juuri sille. Ihannoit Bullia ja sen ulkonäköä. Kaikki jotka eivät pyri samaan ovat ilmeisesti idiootteja eivätkä ymmärrä salitreeneistä eivätkä mistään muustakaan kuntoilusta yhtään mitään. Kaltaistesi vuoksi aloittelevat saliharrastajat alkavat treenaamaan aivan liian kovaa ja tosissaan ja menettävät mielenkiintonsa heti alkuunsa.

        Tämä on vain oma mielipiteeni, mutta epäluonnollisen suuret lihakset näyttävät todella urpoille ja usein sellaiset omaavat ovatkin niitä.

        Toivon todella, että yritit vain provosoida, mutta ihmettelen, kuinka jaksoit sitä noin pitkään ja tosissaan tehdä.

        samaa mieltä.

        Itse aihe hukkui kahden kinasteluun, miten jaksavat.... huh huh. "pakko olla oikeassa ja saada edes hetken hurmio keskustelufoorumilla" on jo jotenkin huolestuttavaa.

        Mutta itse aiheeseen.
        Proteiinia pullan sijaan ja vähitään 30min 3x viikossa syke ylös siten, että hiki tulee vielä hetken treenin lopettamisen jälkeen.

        Hölkkäämistä, juoksemista, punnertamista tai vaikka klapien tekoa. Ei peruskuntoon mitään kuntosaleja tai superhienoja haba-laitteita extreme-ponnistuksilla tarvita.

        Ja jos haluaa lihakset näkyviin, niin sitten tunnin verran aktiviteettia päivässä 5 kertaa viikossa. Ei se vaikeata ole. Vaikeinta on varmaan luopua kaljasta ja pizzasta.

        Kannattaa myös muistaa tauko, esim viikon treenitauko 3-5 viikon harjoittelun jälkeen niin ei paikat poksahtele.


      • Näillä linjoilla
        Apina. kirjoitti:

        Teit itsestäsi vielä enemmän narrin. Siis jos olet tuo aloittelija. Huomaa todellakin että olet PikkuPakkislainen.

        "jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok. Vähän podia yläkertaan ja kyllä nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee. Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen"

        Huhhuh.

        "nopeassa ylämäkijuoksussa jalkoihin vähän tavaraa tulee."

        Oletko oikeasti noin tyhmä? Tajuatko että siinä ei todellakaan tule mitään tavaraa minnekkään? Miksi et mene sauvakävelemään niin hauis ja ojentajat kasvaa siinä samalla? Ei tarvitse silloin mennä salille ollenkaan.

        "jos ei mikskään bodariksi aio niin melko ok."

        Jos aikoo saatnan tyhmän näköiseksi, ja saatnan tyhmäksi, jättää jalat treenaamatta. Ei siinä ole mitään ookoota että treenaa yläkroppaa mutta ei jalkoja.

        "Tarkotus nimen omaan olla timmi, ei massiivinen"

        Eli siis kun jalkoja treenaa niin PUFF!!! Muuttuu massiiviseksi? Mutta kun yläkroppaa treenaa niin on "timmi"?

        Tajuat tässä vaiheessa itsekkin että et ole ajatellut mitään loppuun. Turha ruveta edes perustelemaan. Voit kyllä koittaa avartaa enemmän tuota ajatusmaailmaasi.

        Mutta voit sinä tehdä itsestäsi tyhmän flamingon näköisen. Jokainen tyylillään. Täysin vapaasti. Mutta älä nyt rupea harhoja tai valheita kuvittelemaan todeksi.

        Googleta miltä näytät kun et jalkoja treenaa.

        Laitetaan vielä ohjelmasi (sponsored by: Pakkotoisto):

        Ma-Penkki
        Ti-Forkut/hapa/penkki
        Ke-Forkut/hapa/penkki/ojentajat
        To-Forkut/hapa/penkki
        Pe-Penkki
        La-Forkut/hapa/penkki/ojentajatMEGATREENI
        Su-Juoksu(jalat)(ylämäessä)(Pakkotoisto)

        Älä kirjoita noita pimeitä juttujasi että joku ei ota niitä vakavasti ja tee samalla tavalla kuten sinä.

        Kun päälaji on jalkoja kehittävää, niin salikauden painopiste on yläkropassa.


    • ohjelma

      Ma penkki ja forkut
      Ti penkki ja forkut
      Ke hauis ja forkut
      To ojentajat ja forkut
      Pe vinopena ja forkut
      La hauis,pena,ojentajat ja forkut
      Su hiit

    • känneinen bodari

      mikä on pakko sun nostella painoja, mittu terenaa kotoan omalla kejpm mianolla esim. luevanvedot, etunoja ounnerruskset, tee seim simmonen pyramidi tyyliin 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-987654321- Sirren vielä dipit telineessä on aika vitun hyvä liike ohentajaille, rinannlle ja olkapäille harmi vaan kun itellä ol rintaranka niin perkeleen jumissa niin eihän sittä liikeestä tuu paskaakaan!

      Näillä,. eteeme votim kusipää ja takasen ei lle palaamista? Onko vituu seläv?

    • ----,

      Lienee parasta heti alkuun mainita, että kannatan koko kehon treenaamista tasapuolisesti ja itse pidän mm jalkakyykystä. Tämä info vain siksi että ei tarvitse kenenkään päiväänsä pilata siksi että jälleen palstoilla olisi joku idiootti, joka ei kyykkää.
      Punttipalstojen tositreenaajat (ja tämä titteli on siis sarkasmia, pakko mainita ettette kehuksi luule) kohdistavat lähes uskonvainojen kaltaisen hyökkäyksen ihmisiä kohtaan, jotka eivät syystä tai toisesta treenaa jalkoja ja nimenomaan jalkakyykyllä. Tässä lienee kyse samoista järjen jättiläisistä, jotka toki itse treenaavat kovaa myös penkkiä, mutta auta armias jos joku aloitteleva saliharjoittelija rohkenee lähestyä ja avata keskustelua kysymällä paljonko penkistä nousee. Alkaa joko mollaaminen rintahauispelleksi tai vaikka jäätävä tuijotus joka saa aloittelijan ymmärtämään että on itse idiootti, ja tositreenajat on oma ylhäinen kasti joita ei sovi lähestyä.
      Eikö teillä ole mitään tajua kuinka ihmisiä tulee kohdella sekä saleilla että täällä palstoilla. Ensiksikin, penkkipunnerrus on ehkä tunnetuin liike ja sillä nyt vaan moni aloittaa harjoittelun. Penkki ja levytanko löytyy monestakin autotallista tai makkarin nurkasta. Kun sitten on saanut ensikosketuksensa painoharjoitteluun penkin kauttta jossakin autotallissa ja uskaltautunut salille, on aika luontevaa avata keskustelu kyselemällä kokeneemmilta penkkituloksia. On jotakin vertailukohtaa kun tietää oman tasonsa ko liikkeessä, joka on siinä vaiheessa ehkä 35 kg. Onko joku kirjoittamaton sääntö, että penkkitulosta ei voi ystävällisesti sanoa ja kun tulokas näin huomaa, että se iso ja vahva kaveri on hyvä ja ystävällinen tyyppi, kertoa hänelle treenauksesta laajemminkin.
      Ihmiset myös harjoittelevat eri tarkoituksiin. Harvassa kai ovat syyt, vammoja lukuunottamatta, jotka estävät jalkojen treenauksen. Monikohan ortodoksipunttihirmu meni vaikkapa haukkumaan Risto Leskemaata aikoinaan rintahauispelleksi, kun mies jätti jalkareenit pois että paino pysyisi alempana ja keskittyi penkkipunnerrukseen.
      Jos nyt penkkipunnerruspainotteisella treenillä välttämättä haluaa rantakuntoa tavoitella lisäisin yläselan ja taolkapaiden liikkeitä, ettei ryhti painuisi etukumaraan. Hauiskäännöt voisi esim jättää pois ja vetää vaikka leukoja, siinä kasvaa kyllä hanskatkin. Ja vähän vipareita takaolkapäille. Kun on vahva yläselkä niin siitä on sitten hyöty siihen penkkiinkin, ei niin että penkki kehittää sen vahvan selän. Tämän apina asiantuntevasti mutta vittumaisesti jo selvittikin.
      Jos oikein aloitrajan tarkoituksen ymmärsin, hänen tarkoituksensa on pelara rantalentistä. Ylämäki-intervalleilla saa kyllä hyvin kuntoa ko peliä varten, mutta vielä paremmin mimmien päät kääntyisi kun hankkisi kinttuihin kunnon ponnistusvoiman, vaikkapa kyykyillä.
      Kuitenkin, kun en tiedä miltä aloittaja näyttää, ja onko tavoite pelkästään näyttää paremmalta vai pelata paremmin (jos hän nyt pelaa), onko jokin vamna joka estää esim kyykkäämisen, en kyllä ilkeäisi lähteä kovin henkilökohtaista mollausta harjoittamaan. Totta kyllä että tuota ohjelmaa voisi hieman hienosäätää.

    • cro1

      Kyllä minulla on lihaksikkaat jalat vaikka en ole kyykännytkään.Juurikin tehnyt mm tuota ylämäkijuoksua,kelkan vetoa etu ja takaperin ja boxhyppyjä.Ei se kyykky mikään ainut ja autuaaksi tekevä harjoitus ole.
      Joku nimetön höpönassu on nyt vaan tietämätön,unohtakaa moinen turha itkijä..

      • Olet vain lapsi...

        Onkohan tämä aloittajan epätoivoinen trollausyritys?

        Kyllä minulla on lihaksikkaat jalat vaikka en ole kyykännytkään."

        Takuuvarmasti. Laitappas kuva, tai itseasiassa tehdään helpommaksi, laita nyt ensin ympärysmitta.

        " tehnyt mm tuota ylämäkijuoksua,kelkan vetoa etu ja takaperin ja boxhyppyjä."

        Olet joku fitness/crossfit pikkupoika. Kerroppas se reiden ympärysmitta.

        "Ei se kyykky mikään ainut ja autuaaksi tekevä harjoitus ole."

        Ei olekkaan. Mutta kun sinä itsestään liikoja luuleva lapsi ajattelet että ei ole muita liikkeitä kun kyykky.


        "Joku nimetön höpönassu on nyt vaan tietämätön,unohtakaa moinen turha itkijä"

        Kumpi on tietämätön?

        Sinä luulet että sinulla on lihaksikkaat jalat? Ja luulet että olet saanut lihaksikkaat jalat tekemällä "boxhyppyjä"?

        Olet vain narri. Hovinarri.

        Ihmisillä on paksummat käsivarret kuin sinun reidet.


    • Siinä rantakuntoon

      Rantakuntoon pääset sinäkin kauneusleikkauksella!

      • lollero_.

        tarkoitit kai rasvaimua..


    • a-p.k

      Tänään penkkipunnerrus 2x6 62,5 kg, vika toisto oli kyllä tuskaa. Päälle hauiskääntö tangolla 2x10 myötäotteella 25 kg, tuli forkut siinä samalla. Otin sit vielä vähän voimapyörää. Huomenna ylämäkeen, vähän lipsukassa kunnossa tiet vaan.

    • Oikeat lajit

      Sulla on ihan väärät lajit. Käy uimassa, lentopalloilemassa ja pelaamassa friisbiitä. Niitähän siellä rannoilla harrastetaan.

    • norame

      Vähän myöhäistä alkaa miettimään rantakuntoon pääsyä. Kannattaisi aloittaa jo syksyllä. Toki rasvaa ehtii vielä polttamaan.

    • +0+

      Rasvaimulla pääsee nopeesti rantakuntoon.

    • Itse en käy salilla ja treenaan kotona & lenkkeilen. Olen rantakunnossa :)

    • r.kunto

      Rantakuntoon pääsee, kun laittaa uikkarit päälle.

      • zzzzzzzas

        ja unohtaa sukan kaksinkerroin...


    • Hu oo

      Rantojen miehet treenaavat ryyppäämällä, siinä roppa muokkautuu mukavammin.

    • kkk...kkk...kkk...

      pakollisen rantakunnon rantakunnon hankinnan epäonnistuessa on parempi linnouttautua kotiinsa ettei tarvitse ulkona häpeillä,eikä edes kauppareissuilla koska tilaan ruoat Alepasta ja vasta lokakuussa käväisen ulkona ja taas vapun jälkeen jään komeroon hakkaamaan tattia,et vanhana kun ei jaksa enään kesäkondista hankkia ja mieli on niin ylpeä että jään komeroon oman mielen rauhan takia.. :(

      • kookooo

        sun pitäis saada joku lyyli sinne komeron hämyyn !!!!!!!!! kyllä niitä samoin tuntevia on markkinoilla,mutta miten sä voisitkaan löytää niitä,ja ne sua... :(


    • MIESANONNÄIN

      Mun mielestä mitään rantakuntoo ei ole olemassakaan :)
      Jokainen voi mennä sinne sellasena kuin on.
      Mutta muuten tsemppiä hyvään kuntoon ja paremmalta näyttämiseen ihan yleisesti.
      t. rantakunnoton lyyli :D

    • 14+14

      Melkein käy sääliksi aloittajaa. Toinen yrittää kysellä muiden treenitapoja kesän rantakelejä silmällä pitäen, ja heti on joku ultimate salihörhö lyttäämässä koko pointin. Sinällään tietysti oli ihan huvittavaa lukea ketju läpi, tunnustan nauraneeni ääneen parissa kohtaa :D

      Kuitenkin asiaan. Oikein tuntee heräävänsä eloon taas pimeän talven jälkeen kun aurinko paistaa ja linnut kirkuu puissa. Itselleni kävi taas niin tyypillisen vanhanaikaisesti, että otin ja lihoin melkein 10kg sitten viime syyskuun. Ihan ja puhtaasti vain lohtusyömällä, mutta jos nyt jotakin tekosyytä koitan itselleni keksiä, niin lopetin myös tupakoinnin. Aineenvaihdunta hidastui kyllä selkeästi. Enihuu.

      Itseä niskasta kiinni ja töihin. Otin heti ensitöikseni 3 päivän vesipaaston päästäkseni pöhötyksestä eroon, ja dietti päälle. Treeneissä noudatan kyllä hyvin peruslinjaa, eli 6päivänä viikossa 30-45min amulenkki ja päälle 3 salitreeniä viikossa ma ke pe selkä, rinta, käsivarret, vatsa, perse ja jalat. Sunnuntaisin on lusmupäivä niin liikkumisen kuin syömisenkin suhteen.

      Tavoite asetettu toukokuun puoliväliin painonpudotuksen suhteen, mutta itsellä on vain pääasia hyvä olo ja normaali vartalo. Sitäpaitsi tulisi turhan kalliiksi uusia koko vaatevarasto kesää ajatellen, joten ennemmin takaisin vanhoihin mittoihin kuin se, että pitäisi kaikki ostaa uusiksi. Hyvin menee mutta menkööt.

    • Istutaan

      Töissä,palavereissa,autoissa,ratikoissa,junissa,lentokoneissa,teraseilla,ravintoloissa,kotisohvilla,saunanlauteilla, konserteissa,katsomoissa ja tietokoneitten äärillä sitä sitten päivitellen ettei aika,kunto ja raha riitä enää minnekään.

    • Aamu treeni

      Vatsa lihakset olen pitänyt helposti tosi hyvinä.Teen 2x30 päätä polviin taivutusta ja 2x30 jalat kattoon taivutusta vuoro aamuina heti herättyäni.
      Sali treenit päälle.Olen jo niin tottunut vatsa jumppaan aamulla,että päivä ei hyvin starttaa ilman treeniä.
      Sunnuntai on lepopäivä.

    • hah mitä taaperoita

      Ja mihin sitä rantakuntoa sitten tarvitaan ?

      saadaksesi jonkun kevykengän ansaasi ja sitten onkin jo toisen palstan vuoro ja sinnekysmys mitä teen kun kumppani ei ole uskollinen enkä minäkään ole!

      voi näitä yksinkertaisia ihmisraukkoja.

    • turhamaisuudenhuippu

      En aio treenata mitenkään!

      Silkkaa egoilua kaikki lihakset, ymmärrän jos ihmiset treenaavat terveyden takia, mutta en ymmärrä treenaamista turhamaisuuden vuoksi tai siksi, että "OLISI PAREMPI IHMINEN KUIN MUUT".

      Tämä treenaus-hössötys on mennyt jo aikoja sitten yli. Mielenhäiriö on liiallinen treenaaminen, ihminen ei pysty enää elämään, kun koko ajan on mielessä "treenaaminen".

      • ziroziro

        >>En aio treenata mitenkään!

        Kuten sanoit, oman itsensä vuoksi on hyvä treenata, tukee terveyttä. Eli treenaa myös ihmeessä sinäkin! Plussana on, että näyttää myös paremmalta.


      • normi treener

        Turhan moni vetää mömmöjä ja kuvittelee olevansa lahjakas :) Ikävä kyllä totuus sattuu kun elimistö on pilalla sen takia että oli pari vuotta puff ja iso.


      • relax relax relax
        ziroziro kirjoitti:

        >>En aio treenata mitenkään!

        Kuten sanoit, oman itsensä vuoksi on hyvä treenata, tukee terveyttä. Eli treenaa myös ihmeessä sinäkin! Plussana on, että näyttää myös paremmalta.

        hah kuule en treenaa. minua ei niin vain aivopestäkään. nyt olen ollut kohta 2 vuotta tekemättä mitään liikunnallista, pelaan tietokoneella, syön mitä tahansa milloin huvittaa. silloin tällöin pyöräilen maastopyörällä.

        lopetin saliharrastuksen ja lopetin hiihtämisen, ja lopetin jääkiekon jota pelasin yli 20 vuotta. lopetin vain koska kyllästyin. parhaina aikoina nostin noin 130 kg penkistä ja kyykkäsin 200 kg. maastavedosta, jota en jostain syystä osaa mitenkään vain 160 kg. juoksin 100 metriä 12 sekuntiin. coopperissa 3300 metriä. painoa oli 88 kg kun lopetin.

        nyt en ole tehnyt mitään 2 vuoteen ja painoa on 83 kiloa ja pituus on 185. rasvaa on tullut ja lihasta lähtenyt, sen näkee peilistäkin, mutta minua se ei haittaa. inhoan urheilijan elämää.


    • syntholilla lihakset

      Haluatko tietää salaisuuden? Syntholilla saa lihakset, ja säästyy hieltä sekä säästyy aikaa :)

    • Syö elävää kasviravintoa, (keittämättömänä, paistamattomana). Jätä pois eläintuotteet, sen sijaan syö paljon hedelmäsokeria- ja kuitua (banaaneja 15-30 päivässä), paljon nestettä. Monipuolista treeniä.

    • txt

      Tapout XT

    • Jfkfj

      No annetaan yksi kunnollinen vastaus.. Se on iha okei tehä pari kk pelkkää penkkiä ja haukka jos tavoitteet jää siihen "rantakuntoon", mutta selkä kannattaa kyllä ottaa mukaan, on meinaan sen verran iso lihas että vaikuttaa paljon YLÄkroppaan edestäpäinkin katsottuna.

      Ja JOS nyt sattuu treeni-into jäämään kesän jälkeen päälle (mikä aika varmaa jos nopeita tuloksia rinta haukka), niin silloin harmittaa ja PALJON, ettei ottanut niitä jalkoja mukaan.. Niiden treenaaminen vaikuttaa oikeasti koko kroppaan. Myös prässin tekeminen.. Ei se kyykkääminen ole pakollista. :) monipuolinen treenaaminen on pidemmänpäälle mukavampaakin..

    • Rantakunnosta en nyt tiedä mutta
      minä nyt treenaan näin oman terveyden
      ja jaksamisen vuoksi.

      Ma Maastaveto selkä kädet
      Ti Sähly/lenkki
      Ke Penkkipunnerrus rinta vatsa
      To Nyrkkeily
      Pe Kyykky jalat kädet
      La pystypunnerrus olkapäät vatsa
      ja sähly/lenkki
      Su Lepo

      Kädet treenaan kahdesti koska
      ne on mittauksen mukaan eniten
      perässä.

      Pääliikeet 5/3/1 ohjelmalla
      apuliikkeet 3x8-12 toistoilla.
      Apuliikkeissä en vedä kaikkea
      itsestäni irti koska palautuminen
      ei ole enää nuorten tasolla.

      Hiilareita olen vähentänyt;
      proteiinia ja hyvien rasvojen
      käyttöä lisännyt. Esim
      perunaa vähentänyt ja tilalle
      tummaa riisiä ja ohraa.

      Lisäksi olen kiinnittänyt huomiota
      että juon tarpeeksi vettä.

      Unta riittävästi.

      Kahdeksassa kuukaudessa
      paino pudonnut noin 12kg. En
      tiedä kuinka luotettava inbody
      mittaus on mutta sen mukaan
      lihasta 20-25% enemmän kuin
      ikäisilläni keskimäärin ja rasva%
      14.
      Ei tuo siis ole mikään "hengen-
      pelastaja" rantakunto, mutta näin
      45-vuotiaitten sarjassa ei nyt
      tarvi mennä kaislikosta uimaan.

    • ....................

      Enää en jaksa olla timmi. Ei se auta saamaan naisia kuitenkaan. Tietysti oma terveys on tärkeä. Mutta peilikuva ei paljon lohduta, jos kukaan ei kuitenkaan katsele.

      • Jaksaajaksaa

        Kyllä katselee. Vaikka sinua ei kukaan kehtaa tuijottaa, hieman fikummat ihmiset ajattelevat miten käyttäydyt ja miten olet itsestäsi huolehtinut.


    • a-p.k

      Tänään 8x n. 30 sek vetoja yämäkeen. Palatukset 1 1/2 min. Etu ja takareisissä tuntuu, pohkeissa tuntuu, perse suorastaan pumpissa, selkäfileissäkin tuntuu. Tehokasta!

    • timmi 38v.

      Itse olen treenannut vain "rantalihaksia" viimeiset 10 vuotta. Six-pack, rintalihakset ja käsivarret. Olkapäät tullut siinä samalla ihan ok. Jalat on tikut mutta mitä väliä, pidän farkkuja ja rannalla tosi pitkiä shortseja. Naiset ei saa katsetta irti timmistä yläkropasta selvästikään. Pesän tuloa ei voi estää. Miinuspuolena on että ryhti painuu kumaraan kun selässä ei ole voimaa samassa suhteessa. Mutta köyriessä tarvii enemmän vatsalihaksia, se on hyvä. Usein tuleekin pantua niin paljon, ettei tartte reenata vatsoja enää salilla.

    • Vaikea vastata mitään noihin sinun valitsemiin liikkeisiin, koska en tiedä miten "rantakunnon" määrität. Jättäisin rinnat kuitenkin vähemmälle. Minä jätin penkin kokonaan pois ohjelmasta 19 vuoden treenin jälkeen ja korvasin sen inclinellä. Valitse isoja liikkeitä (mave, leuanveto myötäotteella...) niin ei tarvitse hifistellä millään pienemmillä (säästät aikaa ja energiaa).

      Minulla lähtee aina ylimääräinen pois kun pidän 3-4 viikon tauon salilta ja keskityn vain uimiseen jne. Tämä johtuu etenkin vähentyneestä ruokahalusta.
      HIIT on muuten ihan loistava vaikka äärimmäisen rankka. Vuonna 2004 vetäsin 12 viikkoisen HIIT:in.

      Tsemiä!

    • Repeen aina, kun kuulen sanan "timmi", ja siksi eksyin tänne katsomaan. Nyt repsahdin vielä enemmän, kun s24:n otsikko olikin tehty _miehestä_ :D Mutta älä välitä, varmaan haluttiin huomiota ja onhan toi varmaan ajankohtainen aihe.. Näin keväisin. Minusta rantakuntoon pääsee, kun pukee uikkarit päälle, kun on tarpeeks lämmintä :)

      Mielenkiintoista toi, että miehetkin on alkaneet harrastaa liikuntaa, "reenata" ulkonäön takia. Huomaa, miten tipahtanut itse on nykyajan trendeistä.

      • nykymies

        Miehet on aina "reenanneet" myös ulkonäön takia. Ei tietenkään kaikki, ei kaikki miehet eikä naiset. Eri asia onko tunnustettu todellinen motivaatio kuntoiluun. Eipä tuo haittaa vaikka ulkonäön takua kuntoilee, samat hyödythän liikunnasta saa.


    • to yksinkert.blondi

      Siis miestenhän nimenomaan tarvitsee treenata ulkonäköpaineiden vuoksi.
      Unelmien miehellähän on treenatut lihakset ja six pack, sekä karvaton rintakehä.
      Saavuttaakseen tämän täytyy treenata oikein, syödä oikein ja levätä riittävästi.
      Naisten tarvitsee vain olla laihoja. Riittää kun vähän käy lenkillä tms.
      Onpa vaikeeta.

    • Apua pliis

      Miten saisin hyvät lihakset? Mitat on 152.5cm ja 38kg ja joudun käydä sairaalalla anoreksia takia... Mutta ois paljo helpompaa hyväksyä ittensä jos ois lihakset... Oon 15. Vuotias

    • http://lifeofpipa90.
    • http://lifeofpipa90.
    • Vaarin pöxyt
    • nopeetuloksii

      Paljon ruokaa ja isoilla painoilla hauiskääntöjä. Älä unohda sustaa ja decaa

    • a-p.k

      Kaikesta dissauksesta huolimatta todettava et on ollu ja edelleen on mulle just oikea ohjelma. Sopivasti tullu lihaa ja rasvat alle 10. Rannallakin näillä keleiilä saanu olla. Jeeeeeeeeee.......

      • Pikkupoika RHP.

        "Kaikesta dissauksesta huolimatta todettava et on ollu ja edelleen on mulle just oikea ohjelma. Sopivasti tullu lihaa ja rasvat alle 10. Rannallakin näillä keleiilä saanu olla. Jeeeeeeeeee....... "

        Kyllä.

        "edelleen on mulle just oikea ohjelma."

        Ei treenata jalkoja - ohjelma. Kyllähän se pikkupojilla toimii. Kerrotko vielä paljon on sopivasti lihaa? Ja mistä päättelit alle 10 rasvat?


      • a-p.k
        Pikkupoika RHP. kirjoitti:

        "Kaikesta dissauksesta huolimatta todettava et on ollu ja edelleen on mulle just oikea ohjelma. Sopivasti tullu lihaa ja rasvat alle 10. Rannallakin näillä keleiilä saanu olla. Jeeeeeeeeee....... "

        Kyllä.

        "edelleen on mulle just oikea ohjelma."

        Ei treenata jalkoja - ohjelma. Kyllähän se pikkupojilla toimii. Kerrotko vielä paljon on sopivasti lihaa? Ja mistä päättelit alle 10 rasvat?

        No mulla on ihan sopivasti lihaksia en siis oo tikku. Jalat in mun mielestä kehittyny hyvin ylämäkiintervalleilla. Rasvat sain selville kun ostarilla mainostivat semmosta vaaan näköstä joka mittaa painon ha rasvat kabs. Sai käydä testaamassa. Mulla 8 pros.


      • Pikkupoika RHP.
        a-p.k kirjoitti:

        No mulla on ihan sopivasti lihaksia en siis oo tikku. Jalat in mun mielestä kehittyny hyvin ylämäkiintervalleilla. Rasvat sain selville kun ostarilla mainostivat semmosta vaaan näköstä joka mittaa painon ha rasvat kabs. Sai käydä testaamassa. Mulla 8 pros.

        "No mulla on ihan sopivasti lihaksia en siis oo tikku."

        Älä naurata.

        "Jalat in mun mielestä kehittyny hyvin ylämäkiintervalleilla."

        Täytyykin alkaa levittämään tuota sanomaa eteenpäin. Turhaa ne kyykkäilyt on. Ylämäkijuoksua vaan niin jalat turpoaa.

        "Rasvat sain selville kun ostarilla mainostivat semmosta vaaan näköstä joka mittaa painon ha rasvat kabs. Sai käydä testaamassa. Mulla 8 pros. "

        Olisi pitänyt arvata. Eli sinulla on rasvaprosentti jotain n. 20. Luuletko tosissasi että sinun ostarilla mittaama rasvaprosenttisi pitää paikkansa?


      • a-p.k
        Pikkupoika RHP. kirjoitti:

        "No mulla on ihan sopivasti lihaksia en siis oo tikku."

        Älä naurata.

        "Jalat in mun mielestä kehittyny hyvin ylämäkiintervalleilla."

        Täytyykin alkaa levittämään tuota sanomaa eteenpäin. Turhaa ne kyykkäilyt on. Ylämäkijuoksua vaan niin jalat turpoaa.

        "Rasvat sain selville kun ostarilla mainostivat semmosta vaaan näköstä joka mittaa painon ha rasvat kabs. Sai käydä testaamassa. Mulla 8 pros. "

        Olisi pitänyt arvata. Eli sinulla on rasvaprosentti jotain n. 20. Luuletko tosissasi että sinun ostarilla mittaama rasvaprosenttisi pitää paikkansa?

        Miks niiden laitteiden mittaustulokset ei pitäs paikkaansa? Niitähän myydään ihmisille kai siinä joku kuluttajasuoja on. Samoja vehkeitä on joillakin saleilla nähny.


      • Saasta
        a-p.k kirjoitti:

        No mulla on ihan sopivasti lihaksia en siis oo tikku. Jalat in mun mielestä kehittyny hyvin ylämäkiintervalleilla. Rasvat sain selville kun ostarilla mainostivat semmosta vaaan näköstä joka mittaa painon ha rasvat kabs. Sai käydä testaamassa. Mulla 8 pros.

        Aivoja ei sitten olekaan, ainakaan kirjallisesta ulosannista päätellen, kielioppi ja lauserakenteet oikeinkirjoituksesta puhumattakaan ovat jääneet ~9 vuotiaan tasolle.


      • a-p.k
        Saasta kirjoitti:

        Aivoja ei sitten olekaan, ainakaan kirjallisesta ulosannista päätellen, kielioppi ja lauserakenteet oikeinkirjoituksesta puhumattakaan ovat jääneet ~9 vuotiaan tasolle.

        Tarkoititko mua? Et ole ihan kartalla itsekään kritiikkisi kanssa. Mun ohjelma on saanut tässä ketjussa paljon kritiikkiä, suurimmaksi osaksi täysin asiatonta. Kuitenkin asiatonkin ohjelman mollaaminen on pysynyt aiheessa. Sä et ole ymmärtänyt ollenkaan mistä tällä palstalla keskustellaan. Täällä aiheena treeni, ei kielenhuolto.


      • Saasta
        a-p.k kirjoitti:

        Tarkoititko mua? Et ole ihan kartalla itsekään kritiikkisi kanssa. Mun ohjelma on saanut tässä ketjussa paljon kritiikkiä, suurimmaksi osaksi täysin asiatonta. Kuitenkin asiatonkin ohjelman mollaaminen on pysynyt aiheessa. Sä et ole ymmärtänyt ollenkaan mistä tällä palstalla keskustellaan. Täällä aiheena treeni, ei kielenhuolto.

        Nyt näyttää jo hieman paremmalta (kielellisesti), jatka samaan tyyliin, niin eiköhän viestisi osu ja uppoa jo paremmin, peukkuja !!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe