Onko Jumalakin Laiska?

Pakstori

Monet ihmiset luulee laiskuuden olevan kyky, jossa ihminen tekee työnsä ja muut velvollisuutensa vasta sitten kun on pakko. Ja sanoohan Raamattukin, että "Jumalakin kiirehtii tehdessään totta lupauksistaan"... Mutta ei Jumala haluaisi kiirehtiä, mutta uskovaisetkin ovat usein siinä harhassa, että heidän toiveensa ja muut Jumalan lupaukset pitäisi lunastaa jo tässä elämässä, ja siitä syystä Jumala kiirehtii asioita, joita uskovainen haluaa itselleen omaisuudeksi.... Mutta siinä kaikessa on paljon virhettä ja ei Jumalakaan täydellistä lahjaa anna, jos häntä pyytää kirehtimään... Kärsivälllisyys ei tarkoita laiskuutta, vaan että jokin toiveen tekemiseksi todelliseksi annetaan riittävästi aikaa... Ei Jumala mitään tärkeää asiaa kiirehdi, mutta turhia toiveitamme hän kiirehtii.... Jumalattomatkin, saattavat uskoa luonnostaan se, että unelmansa ja haavensa totuetuvat, mutta silloin on hyvin surullinen tilanne syntisellä, kun joku muu syntinen oli saanut toivensa toteen ennen häntä, eikä omalle toivelleen ollut enää tilaa ja rahoitusta... Maailma rakastaa unelmointia, mutta ei maailmankaan ruhtinas jokaiselle omalleen kykene tekemään haaveitaan todeksi, ja silloin on pettymys suuri, ja kansannousuja, esim. poliittisia valtoja vastaan tapahtuu, kun kansasta enemmistö on tyytymätön.

13

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakstori

Niin kyllähän Genesis jos sanoo, että 1/7 päivistä pitää pyhittää lepopäiväksi.... Mutta ei siitä kannata tehdä liian kovaa lakia, että minkä niistä päivistä lepää, kunhan suhde olisi levon ja työn välillä suurinpiirtein tuo. Mutta teoriassa jo se, että nukumme yömme on riittävä määrä lepoa, eikä esim 8 tunnin lepo unena, JOKA PÄIVÄ, ole kuin vähän liikaa jo sitten sitä lepoa.... Tämänkin vuoksi Jeesus sanoi, että VALVOKAA, jos nukkuu ja lepää enemmän kuin suhteella 1/7 elämästään, niin se on siis laitonta ja liikaa....

• å:)

Teidän kuvieltu jumala miksi olisi luonut maailman ?

• Pakstori

Jumala on ikuinen Jumala, ei hän halua kaikkia lahjojaan antaa sinulle tai minulle, vielä tässä elämässä... Siksi lavea tie on paha, koska siinä ihminen luulee voivansa hallita montaa lahjaa, mutta todellisuudessa lavean tien kulkija on niissä kaikissa monessa asiassa epätäydellinen, koska eihän aika riitä monessa asiassa hyvä olemaan.
        Ei Jumala ole murhannut koskaan ateistia, joka haluaa hänen olevan olematon, koska ei Jumala koe kauhua olemattmuudessa, vaan rauhaa, ellei saa sinne väärää ateistia, joka haluaa olemattomuutenssa olevan ääretön.

• Pakstori
        å:) kirjoitti:

Koska hän on luonut ihmiselle silmät, joilla kuvitellakin.

• Krevo.
        å:) kirjoitti:

Lainaa: Å:)

No, ei sitä ole vaikea tietää syytä, miksi tyhjyys(Taivaan Isä) haluasi Täyttäkin lopulta(Äiti maan), koska joku silloin näki, ettei tyhjyytensä ollut kaikin osin täysin tyhjä, vaan siellä oli täyttäkin.
        Mutta jos sinä olet ateisti, tai luulet etttei Tilvauus kaikkea luoo Massaansa, niin mikä sitten olisi Maailman luonut? Sana? Mutta sekin on vain pikseleitä tai ääniä tyhjyydessä.
        Jeesus ei silti toivinut Pieatrinkaan toimien raukenavan tyhjiin, koska ei Pietarilla olisi ollut vaimoa, jos hän ei olisi mitään muistoa saanut itsestään jäämään...

Emme me ihmiset tietä, millainen persoonallisuus on fysikaalisilla suurella, kuten pituudella, alalla ja tilavuudella, mutta sanojen logiikan persoonallaiuus on vielä helppoa ymmärtää ja tietää, meidän valmiiksi rakennetuilla aisteillamme, vaikka syvempi ymmärrin jos olisi, niin saisimme havaita muitakin tuulia...

Mutta ei kaikki mies-ihmiset halua sisartaan, toisita ihmistä vaimokseen, eikä kaikki Jumalat ota vaimokseen massaa....

• Veikko.
        Pakstori kirjoitti:

Jumala on ikuinen Jumala, ei hän halua kaikkia lahjojaan antaa sinulle tai minulle, vielä tässä elämässä... Siksi lavea tie on paha, koska siinä ihminen luulee voivansa hallita montaa lahjaa, mutta todellisuudessa lavean tien kulkija on niissä kaikissa monessa asiassa epätäydellinen, koska eihän aika riitä monessa asiassa hyvä olemaan.
        Ei Jumala ole murhannut koskaan ateistia, joka haluaa hänen olevan olematon, koska ei Jumala koe kauhua olemattmuudessa, vaan rauhaa, ellei saa sinne väärää ateistia, joka haluaa olemattomuutenssa olevan ääretön.

Äsken totesin, että en minä halua kuolla, en minä halua kaikkia voitta, mutta Jeesus siihen, että et sitten ollut minä, mutta ei Jeesus minua siitä, että minulla on liian monta rautaa tulessa, ja olen monessa asiassa vain hieman keskinkertainen, enkä voi niissä asioissa kuten shakissa, kirjoittamisessa, voittaa kuin muutamia aloittelijoita.
        Veikko-nimeni ei ehkä anna minun lupaa voittaa kaikkia:
        "Voitettu ei kaikkia kuolemalla oikeasti"....
        Jos Taivaan Isä silti karsii puutani, niin minustakin voi tulla voittaja, jossakin yhdessä asiassa, minulla on nyt kolme asiaa, ohjelmointi, kirjoittaminen ja Shakin tai Goon peluu, joissa olen melkein hyvä, mutta minkä noista Taivaan Isä poistaa, että saisin muut pari hyväksi?
        Raamattu kertoo, että puusta Israel, poistettiin MONTA oksaa, ja siihen oksastettiin monta villeistä pakanapuista peräisin olevaa oksaa, ja varmasti kasville mutaatio siitä tuli, mutta pitääkö Israelin oksat siis oksastaa villiin pakanapuuhun? Siltä tällä hetkellä uutisissa näyttää?

Mutta jos alkuperäinen pakana-puu pysyy joku villinä, tai jakopuu-Israel palautuu jaloksi, joskus, niin vasta silloin kuolleet heräävät eloon...

• ei laiska vaan vek

Jos Jumalaa nyt edes on olemassa niin hän on kyllä jättänyt kaiken ihmisen tehtäväksi kun ei ole auttanut kärsiviä mitenkään missään historian vaiheessa.

• Miikkaeli.

Lainaa. ei laiska vaan vekkuli
        Jos Jumalaa nyt edes on olemassa niin hän on kyllä jättänyt kaiken ihmisen tehtäväksi kun ei ole auttanut kärsiviä mitenkään missään historian vaiheessa.

Kärsimystä Mikaelin käsikirja piti VASTASYNTYNEIDEN sielun kyvyksi oppia, negatiivisten asioiden kautta.. Lapsisielut oppivat hellän kurituksen kautta, nuoret sielu kivun kautta, kypsät sielut tuskan kautta, ja vanhat sielut kuoleman kauhujen kautta.... Sitä vanhemmat sielut eivät ole fyysisesti keskuudessamme, fyysisinä liharuumiina, (transsendetnttiset ja äärettömät), vaan esimerkiksi kirjoitelmina, ja tallenteina, jos ovat jo sitten muistaneet kuollakin pois, meidän elävien mielipiteitä heistä kuulemaan. Se mitä he kokevat, ei vielä tiedetä... Varmaan se on noiden edellämainittujen asioiden kaaoksen järjestelyä?

Jos positiivisten asioiden kautta haluaa oppia, niin vastasynyneet oppivat hellyyden kautta, lapsisielut opiskelun kautta, nuoret sielut ilon ja ylpeyden ja ihailun ja loogisen laskemisen kautta, kypsät sielut kauneuden surun ja ikävän kautta ja komeasta ja kaunnisti asioita järjestelellä, murheitakin kokemalla ja vanhat sielut oppivat positiivsesti, jos jaksavat silti tehdä vielä jotain työtäkin....

• Pakstori
        Miikkaeli. kirjoitti:

Lainaa. ei laiska vaan vekkuli

Kärsimystä Mikaelin käsikirja piti VASTASYNTYNEIDEN sielun kyvyksi oppia, negatiivisten asioiden kautta.. Lapsisielut oppivat hellän kurituksen kautta, nuoret sielu kivun kautta, kypsät sielut tuskan kautta, ja vanhat sielut kuoleman kauhujen kautta.... Sitä vanhemmat sielut eivät ole fyysisesti keskuudessamme, fyysisinä liharuumiina, (transsendetnttiset ja äärettömät), vaan esimerkiksi kirjoitelmina, ja tallenteina, jos ovat jo sitten muistaneet kuollakin pois, meidän elävien mielipiteitä heistä kuulemaan. Se mitä he kokevat, ei vielä tiedetä... Varmaan se on noiden edellämainittujen asioiden kaaoksen järjestelyä?

Jos positiivisten asioiden kautta haluaa oppia, niin vastasynyneet oppivat hellyyden kautta, lapsisielut opiskelun kautta, nuoret sielut ilon ja ylpeyden ja ihailun ja loogisen laskemisen kautta, kypsät sielut kauneuden surun ja ikävän kautta ja komeasta ja kaunnisti asioita järjestelellä, murheitakin kokemalla ja vanhat sielut oppivat positiivsesti, jos jaksavat silti tehdä vielä jotain työtäkin....

Se, mikä minä noista olen? Urheilussa olen tuskin edes lapsi vielä, eikä mulla fyysistä kokoa paljoa olekaan, matemaattisissa asioissa, olen jo melko vanha, kirjoittelussa, olen nuori sielu, ja älypeleissä nuori varmaan...Lopputulos keskiarvona lasekettuna, että melko nuori? Mutta kypsän tuskia on vielä kovin vähän ollut, elli muutamia "sika"-infuenssan, tupakkiin keuhkojen hukuttamisen, ja hammassäryn loppuun asti kokemusta voisi luokitella tuskaksi....Jos jotakin kipuaan ei tapa, menemällä lääkäriin, niin silloin se asia lisää tuskaa, mutta kipu loppuu, koska kaikki pienet sairaudet paranee itsestään ilman lääkärin pusokarointeja, jos Jumalaansa uskoo... EI ihmisen hermot kipua ikuisesti voi tuntea, koska keho katkaisee sellaisen hermoyhteyden, josta tulee pelkkää kipua...

• ei laiska vaan vek
        Pakstori kirjoitti:

Se, mikä minä noista olen? Urheilussa olen tuskin edes lapsi vielä, eikä mulla fyysistä kokoa paljoa olekaan, matemaattisissa asioissa, olen jo melko vanha, kirjoittelussa, olen nuori sielu, ja älypeleissä nuori varmaan...Lopputulos keskiarvona lasekettuna, että melko nuori? Mutta kypsän tuskia on vielä kovin vähän ollut, elli muutamia "sika"-infuenssan, tupakkiin keuhkojen hukuttamisen, ja hammassäryn loppuun asti kokemusta voisi luokitella tuskaksi....Jos jotakin kipuaan ei tapa, menemällä lääkäriin, niin silloin se asia lisää tuskaa, mutta kipu loppuu, koska kaikki pienet sairaudet paranee itsestään ilman lääkärin pusokarointeja, jos Jumalaansa uskoo... EI ihmisen hermot kipua ikuisesti voi tuntea, koska keho katkaisee sellaisen hermoyhteyden, josta tulee pelkkää kipua...

Kaikki buddhalaisetkin paranee yleensä pikkusairauksista vaikkeivat uskokaan kristityn Jumalaan ihan vaan siksi että yleensä sairaudet paranevat itsestään.

• Pakstori
        Pakstori kirjoitti:

Transsedenttinen sielunikä, minulle tulee helposti kuolemani jälkeen, koska kirjoitelmia on paljon tallennettuina, ties missä, mutta ääretöntä sieluikää en vielä koe, sillä en ymmärrä, miksi Lucifer aloitti kapinansa, mutta Jumala sen ymmärsi, koska sekin oli melko tavallinen tapahtuma Universiumien olentojen historiassa, että joku alkoi rikkoa lakeja ja tehdä päinvastaisille asioilla omia lakejaan, ja luullen sillä tekevänsä vapauden? "Mutta Jeesus sanoi, että joka syntiä tekee, on silti vain synnin orja"... Ei sellaisen keho edes toimi, kauan luomistyön alun kaltaisena, joka syntiä liikaa tekee.... Siksi se on varmasti vain kuolema.

• Pakstori
        ei laiska vaan vek kirjoitti:

Kaikki buddhalaisetkin paranee yleensä pikkusairauksista vaikkeivat uskokaan kristityn Jumalaan ihan vaan siksi että yleensä sairaudet paranevat itsestään.

Lainaa: ei lasika vaan vek

Jeesus kävikin opiskelemassa "Tiibetilisen evankeliumin mukaan", Buddhan sanoja ja parantamisia, ja saavutti itsekin valkoisen munkin arvon siinä..(13=>29 vuotenaan). Budhhalaisille munkeille oli alinta olla mustassa kaavussa, ja toiseksi alinta valkoinen.... Jeesukselle riitti siinä valkoinen taso...
        Korkein taso on varmaan buddhan munkeille keltainen kaapu, ja toiseksi korkein punainen?

Mutta jos se jso Buddha ei tiedä, olevansa Luojansa rakennelma, jonka kehoon oli tehty valmiiksiohjelmistot geeneihinkin ihmisen parantamiseksi, niin ei Buddhakaan mitään tiedä, ja hänelle siis Lativialaisten violetti kaapu olisi ollut oikea väri eikä vielä keltainen tai punainen....

• Veikko.
        ei laiska vaan vek kirjoitti:

Lainaa. ei lasika vaan vek

Kyllä buddhalaisetkin uskovat kristittyjen Jumalaan, koska tokihan hekin rituaalinsa, ja tietonsa ovat kirjoittaneet.... Se, kunka paljon esim. Jeesus tai Buddha itse kirjoitteli, niin siitä ei ole tietoa, Jeesus oli eläessän puhemies, ja puhemiehet ovat oikealla, ja kirjoittajat varmasti sihteereinä ja vasemmalla....
        Se, millainen asia on keskellä, niin se on silmälle paras paikka, mutta vain Tuomarit sille paikalle pääsevät, ja kilpailunsa voittajat, vaikka kukaan kilpailija aina ole vain keskellä, eikä kukaan Tuomari pelkästään puolustajien anna voittaa, eikä kaikki aina vain syyttäjienkään.... Toivoa sopii, ettei aina vain rikkaiden annettaisi voittaa, mutta sitä oikean tuomarin tasoa, ei ole mahdollista saavuttaa, jos Jeesukseen ei usko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4906
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3537
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2818
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      95
      2578
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1488
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      138
      1402
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe