Olen harkinnut lopettaa tosiasioiden
opettamisen täällä toistaiseksi
mikäli tavat ei parane.
Olen harkinnut.
18
129
Vastaukset
- jyrrrrrrrrrrrr
Järkevä päätös.
Palstan taso on vajonnut Repen kaltaisten vuoksi huomattavasti siitä mitä se oli silloin kun Molo ja Apo täällä vähän kiroilivat.
Nämä nykyevokit ovat suorastaan pohjasakkaa mitä moraaliseen käytökseen tulee ja siistä syystä minäkin olen päättänyt jättää palstan ja teen sen juuri nyt.
Terveisin aito-jyr.- Totuudentorvettaja
Tämä on kreationismia käsittelevä palsta, jolle kirjoittaa kreationisteja jotka kuvittelevat kiven voivan sulaa tulvavedessä kuin sokerin, jotka kuvittelevat mannerlaattojen voivan purjehtia ranta tyrskyen pikavauhtia tuhansia kilometrejä ja jotka kuvittelevat parin saarnamiehen tietävän luonnontieteistä enemmän, kuin tutkijoiden. Ei tämän tasoa voi laskea, eikä ole voinut.
- uteljas
Totuudentorvettaja kirjoitti:
Tämä on kreationismia käsittelevä palsta, jolle kirjoittaa kreationisteja jotka kuvittelevat kiven voivan sulaa tulvavedessä kuin sokerin, jotka kuvittelevat mannerlaattojen voivan purjehtia ranta tyrskyen pikavauhtia tuhansia kilometrejä ja jotka kuvittelevat parin saarnamiehen tietävän luonnontieteistä enemmän, kuin tutkijoiden. Ei tämän tasoa voi laskea, eikä ole voinut.
Täällä on vain räyhääviä alle armeija ikäsiä evokkeja jotka luulee että kaikki muutkin vain luulee.
Aloitus jossa esittelit käsityksiäsi erään vakiopalstalaisen perhe-elämästä olikin selvä enne tuolle ilmoitukselle.
- alottaja...
kekek-kekek kirjoitti:
Aloitus jossa esittelit käsityksiäsi erään vakiopalstalaisen perhe-elämästä olikin selvä enne tuolle ilmoitukselle.
Sen nikkivarkaanko?
Kyseessä on eri henkilö.
Ilmeisesti palstan nikkihäirikkö. alottaja... kirjoitti:
Sen nikkivarkaanko?
Kyseessä on eri henkilö.
Ilmeisesti palstan nikkihäirikkö.Ahaa, Perähikiä lopettaa. Uskoisimmeko? No tuskin.
- Riitankamu
uteljas kirjoitti:
Täällä on vain räyhääviä alle armeija ikäsiä evokkeja jotka luulee että kaikki muutkin vain luulee.
Riitta-Liisa tuossa naapuriketjussa selvittikin tahattomasti mutta ansiokkaasti tämän palstan evokkien tietotason.
Eli luuloa luulon päälle eikä muuta. - tieteenharrastaja
Riitankamu kirjoitti:
Riitta-Liisa tuossa naapuriketjussa selvittikin tahattomasti mutta ansiokkaasti tämän palstan evokkien tietotason.
Eli luuloa luulon päälle eikä muuta.Siinähän lappusilmäinen tulppakorva ansiokkaasti "todisti", ettei yksikään ihminen osaa puhu tai edes elehtiä.
- Laki-aki.
Lainaa. utelijas
Olen harkinnut lopettaa tosiasioiden
opettamisen täällä toistaiseksi
mikäli tavat ei parane.
Sinäkö opettaja? Varo, koska Raamattu sanoo, että "meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin", eikä se ole siitä kiinni, opettivatko oikein ja vai väärin, vaan oikeata rangaistaan oikeasti, ja väärää väärästi.... Mutta sellainen opettaja, joka ei rupea oppilaitaan pistämään paremmuusjärjestykseen, ei sellaista opettajaa tuomita, mutta onko sellainen mikään opettaja?- uteljas
Olen toki evokkeja viisaampi jokaisella asteikolla mitattuna mikäli mittarissa kriteerinä on reaalimaailma ja reaalitiede.
- jyri.kop.
Ja pöh, evokkeja pystyy opettamaan lapsikin sillä ei yksikään 5 v. lapsi usko ihmisen periytyneen ahvenesta.
- alottaja
uteljas kirjoitti:
Olen toki evokkeja viisaampi jokaisella asteikolla mitattuna mikäli mittarissa kriteerinä on reaalimaailma ja reaalitiede.
Nikkivorohälytys!!!
- puolimutka.kop.
jyri.kop. kirjoitti:
Ja pöh, evokkeja pystyy opettamaan lapsikin sillä ei yksikään 5 v. lapsi usko ihmisen periytyneen ahvenesta.
"Ja pöh, evokkeja pystyy opettamaan lapsikin sillä ei yksikään 5 v. lapsi usko ihmisen periytyneen ahvenesta."
Hih hih. En usko minäkään. Lienee kreationistien kehittämän evo-opin mukasta että ihminen on periytynyt ahvenesta.
Kerrotko jyr että millä ihmeen yliluonnollisella tempulla voit lopettaa tosiasioiden kertomisen kun et oo tosiasioiden kertomista edes alottanu täällä palstalla missään vaiheessa? - multinakki.
jyri.kop. kirjoitti:
Toihan on se mun heitto, tietenkin Tuntemattomasta poimittu mutta silti.
- jyrrrrrrss
Jep. Alle kouluikäisistä yksikään ei tosiaankaan usko evoluutioon. Olen tämän kuluneen kuukauden ajan kysynyt asiaa monilta pikkulapsilta ja he kaikki olivat siis huomattavasti älykkäämpiä kuin evokit ja nauroivat sille ajatukselle että ihminen olisi muinaisen kalan jälkeläinen.
http://www.youtube.com/watch?v=JZglEIzTpGM- analysoija mään
Kreationismi onkin ajattelutapana 5 vuotiaan tasolla. Siksi kreationismi on ajettava päähän 5 vuotiaana ja sen jälkeen säännöllisellä helevettipelottelulla pidettävä siellä. Pelottelusta huolimatta suuri osa kretuperheiden lapsista opittuaan tosiasiat koulussa luopuu kretuilusta. Tämä luopuminen on havaittavissa siitä, että vaikka kretut lisääntyvät ehkäisykiellon takia monikertaisesti normaali-ihmisiin nähden, niin kretujen määrä silti on vähentynyt valtavasti vuosisadan kuluessa.
- jyripedari
Kyllähän sinä pedofiili olet tainnut kysyä pikkulapsilta jotain muutakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614679Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954385- 733845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963767Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192805- 352578
- 372482
- 242459
- 382459
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232324