Mover
1.3.2014 21:18
0
Sulje
TÄSSÄ ON KYSYMYS SIITÄ, ONKO RASISMI RIKOS VAI EI.
JOS VALITSIT KOULUSSA JOSKUS AINEEN, JONKA OTSIKKONA ON "NAVETAN ARKEA" - JA SISÄLLÖKSI KIRJOITIT JÄÄKIEKON SM-LIIGAKAUDESTA - NIIN VARMAAN MIELESTÄSI SISÄLTÖ VASTAA OTSIKKOA, KUN KUMPIN LIITTYY SUOMEEN.
Täällä on silloin ihan turha keskustella, kun keskustelija kritisoi kaikkea muuta paitsi omaa kirjoitustaan.
Minä:
En voi olla nauramatta kovaa ja korkealta. Mover, hän itse on määritellyt että hän saa vastata, olla vastaamatta tai vastaamatta mitä sattuu...,
Tuollainen käytös paikassa joka perustuu keskusteluun, voi olla tosi inhottavaa.
NO NIIN , LEPUTANPA SILMIÄNI! Itse Mover menettää malttinsa kun vastataan mitä sattuu.
Kukas se huutaa? Kuka? Huutaa? Ihanaa !!!!!!!!!!
10
51
Vastaukset
- kissa kissa
Hulluinta hänen käytöksensä on silloin kun hän väittää totuutena jotakin mutta ei vastaa sitten väitteestä nouseviin kysymyksiin..
joten ota ja kaada lisää itsellesi, parahin Mover.- kissa kissa
Lähde väitteelleni tässä:
Mover10.2.2014 10:10
Jokainen saa vastata täällä mihin kysymykseen haluaa tai olla vastaamatta - myös luotsi. Vastaamattomuuteen ei tarvitse esittää syytä.
Minä: häneltä jäi pois ,että " hän varaa oikeuden vastata mitä sattuu..." kissa kissa kirjoitti:
Lähde väitteelleni tässä:
Mover10.2.2014 10:10
Jokainen saa vastata täällä mihin kysymykseen haluaa tai olla vastaamatta - myös luotsi. Vastaamattomuuteen ei tarvitse esittää syytä.
Minä: häneltä jäi pois ,että " hän varaa oikeuden vastata mitä sattuu..."Hoida ihan vain omat lisäyksesi.
- tanssiva kissakissa
Mover kirjoitti:
Hoida ihan vain omat lisäyksesi.
"Hoida ihan vain omat lisäyksesi"
Ei minun tarvitse hoitaa sinun lisäystäsi kun itse noin minulle kirjoitit..j oten mene vaikka kylmään suihkuun jos malttisi pettää noin pahasti.
Ei ole kysymys maltin menettämisestä vaan painokkuudesta.
En siinä nimittele, solvaa, hauku enkä kiroile - saati sano yhtään mitään asiatonta.- iso d
onko valehteleminen muffe mielestäsi siis asiallista??? oletkos kokeillut kirjoittaa oikeaan viestihierarkiaan? HAHAHAA!!!!
- kissa kissa
Mover
1.3.2014 23:20
En siinä nimittele, solvaa, hauku enkä kiroile - saati sano yhtään mitään asiatonta.
Minä:
Tuonko sinä oletat olevan riittävästi kun puhumme käytöksestä palstalla? Koska olet keskustelija palstalla, niin sinun pitää silloin keskustella niin kuin ihminen keskustelee. Älä esitä väitteitä tai ajatuksia jos et ole valmis vastaamaan kirjoittamastasi...
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS
MITÄ TAAS YRITÄN....SINUUN EI UPPOA MIKÄÄN PUHE KOSKA NÄET VAIN OMAN N APASI..JOTEN TURHAAN TÄSSÄ SELITÄN. MITÄ VOI ODOTTAA IHMISELTÄ JOKA IHAILEE HITLERIÄ..SANOKAAPA SE.
- Hän on Hänen Hän
Tuolla palstalla randomina lueskellessani (äskenkin löysin eritt. mielenkiintoista - en vaan ymmärrä vielä mihin se liittyy mutta korvan taa ... )
kun sokkona menee vaan ja lukee huomaa miten Mover vaatimalla vaatii ja pilkkaa kun joku ei vastaa hänelle, kuitenkin ne lauseet on kieroja monineen kietoineen ja välilauseineen, ettei niistä ota erkkikään selvää kuka mitä siinä ajattelee tai tarkoittaa.
Se että firman pomo haukkuu kokoajan alaisiaan, et sä osaa vastaa tehdä sanoa ... on ärsyttävää.
Tässä eräs aamu kinasin pitkään Moverin kaa ja kai se sitten hävisi sen kinan kun poisti koko kirjoituksen . Se oli se toinen mikä oli nastalla kiinni siellä alussa. Harmi kun piti se ottaa talteen ja lukea uudestaan mutta sinne mänt.
Eikä aihe ollut edes paha joku kysyi jotain palstan vakkari-jäseniltä, ja se tuntui minusta ylimieliseltä, että miksei uusia tahdota porukkaan, miksi tämä joku ei tahdo kysyä kaikilta vaan nimenomaan vakkarijäseniltä?
Mover puolusti sitä henkeen ja vereen vaikkei se edes ollu Mover
Se mua ihmetytti .... ellei se sittenkin ole Mover rekisteröimättömällä nimellä.
Joten taas se paljasti itsensä, möhläämällä. Oikein tupla-möhläämällä. tripla !
1. moka : pyytää vastausta vakkareilta, varsinkin kun täällä on vain muutama kirjoittaja
2. puolustaa sitä aloittajaa joka ei ole hän
3. poistamalla se paljasti olevansa hän.Kun nyt r-a-n-d-o-m-i-n-a olet palstalle tullut, niin ihan varmaankin v-a-i-v-a-t-t-a löydät komman, joss olen jotakin pilkannut - niin pääsen poistamaan sen?
Kirjoitan vain omalla nimimerkilläni, vain rekattuna.- hä hä hän
Mover kirjoitti:
Kun nyt r-a-n-d-o-m-i-n-a olet palstalle tullut, niin ihan varmaankin v-a-i-v-a-t-t-a löydät komman, joss olen jotakin pilkannut - niin pääsen poistamaan sen?
Kirjoitan vain omalla nimimerkilläni, vain rekattuna.Sanoin luen juttuja randomina, sokkona ihan mitä vaan! Avaan vaan ja alan lukee. Sieltä löytyy kaikenlaista. Onko se kiellettyä? En niitä voi löytää kun en tiedä missä ne oli, se kai on randomin huonopuoli.
Ja tapaus josta kerroin niin sanoinhan että poistit sen siinä kesken kirjoittelun.
Etkö sä lue mitä sulle kirjoitetaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708