nyt loppu vippaaminen

shoppaaja lady

Vielä olisi kaksi vippiä maksamatta ja en kyllä enää ota uusia kun saan maksettua pois. Olen aina maksanut ajallaan pois ja luotto tiedot kunnossa. Laitoin oman luotto kiellon ja en osta enää mitään velaksi.

11

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vippi Ville

Ketä kiinnostaa?

• höpö höpö

Vai laitoit vapaa ehtoisesti luottokiellon... taidat puhua palturia.. olet korviasi myöden veloissasi etkä osaa enään muuta kuin pyöriä 24:sen sivulla todistelemassa itsellesi että selviät. News flash for you honey, olet aivan kusessa, et tule ikinä selviämään niistä. Ne seuraa sua aina.

• OTTAKAA ESIMERKKIÄ ALOITTAJASTA.

Minusta on hyvä että näitäkin (pieniä) kokemuksia ja sanoja tullaan jakamaan tänne. Minusta se on tärkeää. Ja samala linjalla olen itsekin.

Ei eletä velaksi!! , eihän?
      = )

• ex-peluri/vippaaja

Vertaistuki on tärkeää. Aloittaja teit oikean ratkaisun kun päätit lopettaa vippaamisen. Itse lopetin vasta kun kaikki paikat oli koluttu ja luottotiedot menneet. Siihen päälle vielä osamaksu sopparit ja tuhansien eurojen puhelin laskut kytkypuhelimien kanssa. Nyt sitä kakkua on yllin kyllin enkä tossiaan tiedä pystynkö koskaan maksamaan takaisin kun en ole vielä valmistunut vaikka opiskelen tällä hetkellä.

UO:ssa ainakin joku 12 tuhatta euroa, mutta perintätoimistoilta tulee 8 tuhannen eurona ja 5 tuhannen euron laskuja jotka pitäisi maksaa käräjille menon uhalla. Velkaa on varmaan 30 tuhatta euroa tai enemmän. Ei sitä pysty enään pysymään perässä. Peliongelma on nyt hoidettu kuntoon joten talous on ok niin että toimeen tulen. Saa nähdä pystyykö noita sopimaan.

Elämä muuttuu hankalaksi kun on iso velkalasti joka pitää ottaa aina huomioon asioissa. Tällä hetkellä se ei vaikuta kovinkaan paljoa, mutta tulevaisuudessa olisi kiva omistaa asunto ja hyvä auto esim. joka on mahdonta näillä veloilla. Sitä vaan tuli elettyä sokeasti hetkessä ja ajateltua vain sitä että mistä seuraavan vipin saisi. Tietyn rajan kun ylitti niin tuli hälläväliä ajattelu mukaan, sama se on ottaa kaikki vipit kun luottotiedot menee kuitenkin. Itse pelasin kaikki rahat mitä sain. Tässä oma tarina, ottakaa opiksi. Olen katkera Tuomon tuville sekä kaikille WIred bit puljullle sillä niistä en ikinä saanut mitään lainaa. Lainahakemukset oli virheellisiä ja yms. tekosyitä ettei voitu myöntää lainaa. Sama oli tämä yksi lainakeidas tai joku sellainen? mihin piti soittaa hakiessa lainaa. Ei ikinä mitään myönnetty, mutta kallis puhelinmaksu veloitettiin.

• ex-peluri/vippaaja

tuossa vielä wire-bit huijaus viritelmästä kokemuksia: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6112076

perintätoimistoista Multi-Limit Oy on pelkkä vitsi. Uhannut jo syksystä 2009 laittaa paperit käräjäoikeuteen jos en nyt maksa heti. Viesteissä aina kovat uhkaukset että nyt kannattaa ottaa tosissaan yms. Miten voi ottaa tosissaan jos on viisi vuotta uhattu laittaa käräjille, mutta ei ole vieläkään edistytty asiassa tippaakaan. Ympäristönlämpenemistä nämä firmat vain vauhdittavat kun pommittavat kirjeillään. Joten nyt patalaiskat honastoukat hoitakaa asiat tai lopettakaa uhkailu!

• Hyvä Tuomo !

Arvoista ex-peluri-vippaaja. Kerroit olevasti katkera Tuomon tuville, koska et saanut lainaa. Tämä siitäkin huolimatta, että olit oman kertomasi mukaan suuri kusipää, joka otti lainaa mistä tahansa ja nyt lainat ovat ulosotossa. Arvaapa, onko Tuomo hyvillään, ettei erehtynyt lainaamaan sinun kaltaisellesi roistolle?

• jape vantaa

ISTUT PANKIN PÄÄLLÄ: KÄYTÄ SITÄ :50-100H

• ex-peluri, miten sait peliongelmasi hoidettua? Onko se hoidettu koska luottotietosi ovat menneet ja et voi enää saada vippejä yms.? Eihän tuollaisia monen tuhannen velkoja voi sopia kun rahaakaan ei ole, pyydä että laittavat ne ulosottoon odotteleen parempia päiviä. Opiskele itsellesi jokin ammatti ja kun olet palkkatyössä niin vasta sitten sulla mahdollisuuksia alkaa makseleen velkojasi. Aika potti kyllä tulossa kaikenkaikkiaan.

• ex-peluri/vippaaja

Sain oman tukihenkilön a-klinikalta jonka luona kävin viikottain noin pari vuotta. Niin pohjalla olin että oli ruokalappujen kanssa käytävä ruoka-ostot kun ei pysynyt mikään raha näpeissä. Sain toimeentulo tukea 20 euroa tilille ja loput maksusitoumuksena kauppaan. Sitten rupesi tuo käteisosuus pikkuhiljaa kasvamaan kun luottoa alkoi syntymään. Nyt olen jo pitkään ostanut itse ruoat ja saanut rahat omaan käyttöön enkä pelaa enään. Aina ajattelin etten koskaan pääse eroon pelikierteestä kun ratkesin yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki tuntui niin järjettömältä että on pakonomainen tarve pelata ja ottaa velkaa tietäen että raha menee hukkaan. Valtava häpeä oli myös suuri taakka.

Olen tosin oppinut itsekuria tämän kierteen ja suuren prosessin vaikutuksesta. Lopetin tupakan poltonkin ja päätös on pitäny jo pari vuotta.

Muutes jos viitsit neuvoa ex-vippaaja tuosta "ulosottoon laittamisen pyytömisestä kuinka se hoituu"? olenko itse perintätoimistoon yhteydessä ja pyydän heitä laittamaan saatavat ulosottoon? suostuvatko he kuinka todennäköisesti pyyntöön?

• Kyllä, ilmoitat perintäfirman asiakaspalveluun soittamalla tai spostilla/molemmilla tavoilla että haluat saatavan siirrettävän ulosottoon. Itsellä tosin ei ole kokemusta moisesta.

Hieno homma tuo pelikierteesi selätys. Apua kannattaa pyytää vaikka kuinka häpeäisi tilannetta.

• ap.

Tänään maksoin viimeisen vipin ja enää ei ole velkaa. Aivan ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7400
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      49
      5541
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      60
      3070
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1588
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      200
      1427
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe