Kaikki yllämainitun firman ylläpitämät vippipaikat on yhtä vitun rahastusta..ei tipu massia ei sitten millään!!!Kiertäkää kaukaa!!!! Joka paikkaan olen laittanut tiedustelun että miksi vippiä ei tipu,arvatkaa ovatko vastanneet..vittu kaikkea sitä onkin..
ovat täyttä rahastusta! Mullakin luottotiedot ym. ok, mut en ole saanu vippiä. Suosittelen kiertämään kyseisen firman paikat kaukaa. On muuten aikaisemmissakin viestiketjuissa ollut puhetta samasta firmasta ja kannattaa kattoo myös muut firmat, jotka tekee samaa noista aikaisemmista viestiketjuista.
Samoista paikoista puhutaan..tulee vastauksena jotain tyyliin "hakemus vastaanotettu,salasanasi internet palveluun jne...En ole koskaan päässyt kirjautumaan asiakassivuille..kuluu jonkin aikaa,tulee tekstari jossa kerrotaan ettei lainaa voida myöntää! Ihan vitunperseestä!!!! Toisen varoituksen sanan antaisin vipeistä joihin lähetetään viesti numeroon 16475,ei ole ainakaan mun kohdalla pelittänyt,tulee se sama vakioviesti jokaisesta takas..ETTÄ NÄIN!!!Kommentteja???
Kiva kun puhelinlaskut on pilvissä ja mitään ei ole saanut. joku 2 e viesti sinnekkin niin hermot menee.
Ja mulle tulee kans et salasanasi internet palveluun on joku xhg6fkx tms ja just sen jälkeen lainaa ei hyväksytty! nii ja sit kun koitan kirjautua sinne internet palveluun ni ei tietty pääse! Hohhoi!
Kyseessä petos, mahdollisesti törkeä sellainen jos selviää että keräävät todellisuudessa pelkästään tekstiviestimaksuja. Tämän pystyy ainoastaan selvittämään poliisin talousrikosyksikkö, mutta tutkintaa eivät aloita ellei tutkintapyyntöä tehdä.
Mars poliisiasemalle seuraavan tarinan kanssa:
1. Hain lainaa, tekstiviestit maksoivat X euroa.
2. Epäilen, koska minulla on luottotiedot kunnossa, ettei Wirde Bit Oy:llä ole ollut tarkoitustakaan myöntää minulle lainaa vaan tarkoitus on ollut kerätä tekstiviestirahat.
3. Koska en varmasti ole ainoa tässä asiassa, epäilen että toiminta on petollista.
4. Ylläolevasta johtuen haluan poliisin aloittavan tutkinnan siitä onko wired bit oy syyllistynyt petokseen tai mahdollisesti törkeään petokseen.
Samaa tarinaa voi käyttää jokaiseen pikavippifirmaan joka ei myönnä lainoja vaan "rahastaa tekstareilla". Eiköhän sillä tokene ja poliisin on PAKKO tutkia jos teette rikosilmoituksen.
Joo, olen minäkin kokeillut varmasti kaikista ton ko.firman vippipaikoista lainaa, mutta ei ole saanut vaikka kaikkien tietojeni olisi kyllä pitänyt olla OK.
Onkohan kukaan saanut niiltä lainaa, ja jos niin miten ihmeessä??
tiedä sitten onko mitään mahdollisuutta tehdä tutkintapyyntöä mihinkään ja mistä siinä voitaisiin syyttää,sen verran lainsuojatontahan nuo pikavippitouhut tuntuu olevan..vituttaa vaan tollaiset rahastajat,ihan riittävän kusessa tässä on muutenkin noitten vippien kanssa :)
Kokeilin joskus ennen noita palveluja ja vaikka kaikki tiedot on kunnossa en saanut lainaa. En ole viitsinyt sen jälkeen edes kokeilla kun olen kuullut huhuja, että yritys rahastaa tekstiviesteillä. Olisi hienoa jos jollakin olisi aikaa ja taitoa viedä asia eteenpäin ja selvittää mikä "huijari-firma" on kyseessä.
Jos mainostetaan että tietyillä ehdoilla saa lainaa ja ehdot hakijalla täyttyvät ja lainaa ei siltikään saa KUKAAN tulee mieleen ainakin heti alkuun harhaan johtava mainonta ja tämä ei tässä tapauksessa varmaan pahin rike ole. Laiton rahastus jne.
Jos joku on joskus lukenut tarkemmin noiden lainapalvelujen käyttöehtoja niin huomataan sieltä kohta:
"Luotonantajalla on oikeus olla harkintansa mukaan myöntämättä luottoa. Luotonantaja ei ole velvollinen perustelemaan tekemiään luottopäätöksiä."
Eli toisin sanoen jos "pärstä" ei miellytä niin luottoa ei tipu.
Tätä lakipykälää on siis hyvin helppo käyttää väärin ja osa voi näin huijatakin siis, koska myöntämättömiä lainoja ei tarvitse kenellekään perustella.
Totta.Hujareita täällä riittä....Kuka uskoisi....Eivät ne anna lainoja!ne vain kerää rahamme viestimme keinoilla ja soitojemme myös...Hävytöntä! Mihin veropolisi katsoo?
Toihan on joku markkinointitoimisto. Ihmeen köyhät sivut niillä on, vaikka myyvät noita pikavippisivustoja. Juu, ei noi todellakaan lainaa kenellekään. Osaako kukaan sanoa, pitääkö toi viestin hinta paikkansa, vai onko sekin huijausta?
Yllämainittujen firmojen pikavippipalveluista ei myönnetä lainoja - kerätään vain tekstarimaksuja.
Tähän viestiketjuun vastanneen kirjoittajan esiin nostama www.fastcash.fi kuuluu Wired-Bit Oy:n
pikalainasivustoihin.Huijauksen haistaa jo siitä,että lainan hakeminen ei ole enää ajantasaista.
Nykyään täytyy ensimmäisen pikalainan haun yhteydessä tunnistautua verkkopankkitunnuksilla
ja luoda oma Pin-koodi tai vaihtoehtoisesti pikavippifirma antaa ko.henkilökohtaisen koodin.Kehotan
karttamaan Buencali Oy:n ja Wired Bit Oy:n pikavippisivustoja!
Poliisille on lähetetty tietoa Wired-Bit Oy:n toiminnasta, mm. vihjattu toiminnasta jolla kerätään tuloja petoksenomaisesti pelkillä lainahakemuksilla. Asiakastunnukset tekaistuja, perättömät mainokset yms.
Kyllä tämä taitaa totta olla. Itsellekin tuli hylätty ja luottotiedot todellakin kunnossa. Luultavasti lainaavat vaan tekstareista saadun verran eteenpäin..Harmi etten nähnyt tätä ketjua ennemmin. Nyt markkinoivat jopa 600 ensilainaa, joten se houkuttelee montaa kokeilemaan..
sama
ovat täyttä rahastusta! Mullakin luottotiedot ym. ok, mut en ole saanu vippiä. Suosittelen kiertämään kyseisen firman paikat kaukaa. On muuten aikaisemmissakin viestiketjuissa ollut puhetta samasta firmasta ja kannattaa kattoo myös muut firmat, jotka tekee samaa noista aikaisemmista viestiketjuista.juuri nuo paikat
Samoista paikoista puhutaan..tulee vastauksena jotain tyyliin "hakemus vastaanotettu,salasanasi internet palveluun jne...En ole koskaan päässyt kirjautumaan asiakassivuille..kuluu jonkin aikaa,tulee tekstari jossa kerrotaan ettei lainaa voida myöntää! Ihan vitun perseestä!!!! Toisen varoituksen sanan antaisin vipeistä joihin lähetetään viesti numeroon 16475,ei ole ainakaan mun kohdalla pelittänyt,tulee se sama vakioviesti jokaisesta takas..ETTÄ NÄIN!!!Kommentteja???Joo sama
Kiva kun puhelinlaskut on pilvissä ja mitään ei ole saanut. joku 2 e viesti sinnekkin niin hermot menee.Ja mulle tulee kans et salasanasi internet palveluun on joku xhg6fkx tms ja just sen jälkeen lainaa ei hyväksytty! nii ja sit kun koitan kirjautua sinne internet palveluun ni ei tietty pääse! Hohhoi!
Tehkää rikosilmoitus petoksesta!
Kyseessä petos, mahdollisesti törkeä sellainen jos selviää että keräävät todellisuudessa pelkästään tekstiviestimaksuja. Tämän pystyy ainoastaan selvittämään poliisin talousrikosyksikkö, mutta tutkintaa eivät aloita ellei tutkintapyyntöä tehdä.Mars poliisiasemalle seuraavan tarinan kanssa:
1. Hain lainaa, tekstiviestit maksoivat X euroa.
2. Epäilen, koska minulla on luottotiedot kunnossa, ettei Wirde Bit Oy:llä ole ollut tarkoitustakaan myöntää minulle lainaa vaan tarkoitus on ollut kerätä tekstiviestirahat.
3. Koska en varmasti ole ainoa tässä asiassa, epäilen että toiminta on petollista.
4. Ylläolevasta johtuen haluan poliisin aloittavan tutkinnan siitä onko wired bit oy syyllistynyt petokseen tai mahdollisesti törkeään petokseen.
Samaa tarinaa voi käyttää jokaiseen pikavippifirmaan joka ei myönnä lainoja vaan "rahastaa tekstareilla". Eiköhän sillä tokene ja poliisin on PAKKO tutkia jos teette rikosilmoituksen.
Taitaa koko firma olla kusetusta!
Olen myös ajatellut tehdä tutkintopyynnön kysesesetä yrityksestä !!!!
Samaa
Joo, olen minäkin kokeillut varmasti kaikista ton ko.firman vippipaikoista lainaa, mutta ei ole saanut vaikka kaikkien tietojeni olisi kyllä pitänyt olla OK.Onkohan kukaan saanut niiltä lainaa, ja jos niin miten ihmeessä??
ilmoitus
tiedä sitten onko mitään mahdollisuutta tehdä tutkintapyyntöä mihinkään ja mistä siinä voitaisiin syyttää,sen verran lainsuojatontahan nuo pikavippitouhut tuntuu olevan..vituttaa vaan tollaiset rahastajat,ihan riittävän kusessa tässä on muutenkin noitten vippien kanssa :)Samaa mieltä
Kokeilin joskus ennen noita palveluja ja vaikka kaikki tiedot on kunnossa en saanut lainaa. En ole viitsinyt sen jälkeen edes kokeilla kun olen kuullut huhuja, että yritys rahastaa tekstiviesteillä. Olisi hienoa jos jollakin olisi aikaa ja taitoa viedä asia eteenpäin ja selvittää mikä "huijari-firma" on kyseessä.sehän on
pieni torikahvio Treen Tammelantorilla, ja joo , ei niillä ole aikeitakaan mitään lainailla, ei oleedes , mistä lainata...
Tottakai
selvitellä jos lakia rikotaan!Kerrotko
Mitä lakia tuossa rikottiin? Tyhmyyden lakia jos tuollaisista paikoista hakee?Etkö tajua
Jos mainostetaan että tietyillä ehdoilla saa lainaa ja ehdot hakijalla täyttyvät ja lainaa ei siltikään saa KUKAAN tulee mieleen ainakin heti alkuun harhaan johtava mainonta ja tämä ei tässä tapauksessa varmaan pahin rike ole. Laiton rahastus jne.Vai laiton
Jos mä olen toope niin sä olet sitten supertoope! Mistä lakikirjasta löytyy laiton rahastus?Voi olla
Voi olla että ne lainaa yhdelle tuhannesta niin ei tarvitse selvitellä jos tulee tarkastuksia yritykseen viranomaisilta.Tällä verukkeella huijaavat
Jos joku on joskus lukenut tarkemmin noiden lainapalvelujen käyttöehtoja niin huomataan sieltä kohta:"Luotonantajalla on oikeus olla harkintansa mukaan myöntämättä luottoa. Luotonantaja ei ole velvollinen perustelemaan tekemiään luottopäätöksiä."
Eli toisin sanoen jos "pärstä" ei miellytä niin luottoa ei tipu.
Tätä lakipykälää on siis hyvin helppo käyttää väärin ja osa voi näin huijatakin siis, koska myöntämättömiä lainoja ei tarvitse kenellekään perustella.
hujari 16475
Totta.Hujareita täällä riittä....Kuka uskoisi....Eivät ne anna lainoja!ne vain kerää rahamme viestimme keinoilla ja soitojemme myös...Hävytöntä! Mihin veropolisi katsoo?Kusetusta, onhan se
pitkän aikaa. Wired-bit oy ei lainaa KENELLEKÄÄN mitään, vaan keräävät vaan tektarimaksuja. Asiakaspalvelukaan ei siellä vastaa mitään.KulliPystyssä
Olette kaikki luottotiedottomii, itse saan vippejä mistä vaan.. Taidan siis olla pro!Uutta kusetusta
http://www.fastcash.fi/default.aspx/EtusivuBuencali Oy, Wired Bit Oy
Yllämainittujen firmojen pikavippipalveluista ei myönnetä lainoja - kerätään vain tekstarimaksuja.Tähän viestiketjuun vastanneen kirjoittajan esiin nostama www.fastcash.fi kuuluu Wired-Bit Oy:n
pikalainasivustoihin.Huijauksen haistaa jo siitä,että lainan hakeminen ei ole enää ajantasaista.
Nykyään täytyy ensimmäisen pikalainan haun yhteydessä tunnistautua verkkopankkitunnuksilla
ja luoda oma Pin-koodi tai vaihtoehtoisesti pikavippifirma antaa ko.henkilökohtaisen koodin.Kehotan
karttamaan Buencali Oy:n ja Wired Bit Oy:n pikavippisivustoja!
Rikosilmotusta vaan
tekemään ja heti.Ohjeet löytyy "Pikavipit petosta" ketjusta.
Ainut paikka
ei ole myönnetty lainaa on GSM-laina ja se tuon Wired-Bitin paikka.Huijarifirma....
Huijausta
Itse olen kans hakennut tuosta 16475 numerosta 3 eri lainaa,mutta kaikista tulee kielteinen päätös,vaikka kaikki luottotiedot ok jne.vituttaa kun turhaan menee pari kolme euroa tekstiviestiin...