1. Johanneksen kirje 3
2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
Roomalaiskirje 8
29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
Uskotko Jeesusta?
Johannes 17
3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Uskotko Paavalia?
1. kirje Timoteukselle 2
5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
Uskotko Pietaria?
1. Pietarin kirje 1
3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
Uskotko Johannesta?
1. Johanneksen kirje 4
12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
Uskotko Jeesuksen opetuslapsia?
Luukas 24
19 Hän sanoi heille: "Mitä?" Niin he sanoivat hänelle: "Sitä, mikä tapahtui Jeesukselle, Nasaretilaiselle, joka oli profeetta, voimallinen teossa ja sanassa Jumalan ja kaiken kansan edessä,
Uskotko Jumalaa?
5. Mooseksen kirja 32
39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.
Jesaja 44
6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
5. Mooseksen kirja 4
35 Sinun on annettu se nähdä, tietääksesi, että Herra on Jumala, eikä muuta jumalaa ole kuin hän.
Tulevasi Jeesuksen kaltaiseksi? Että Jeesus on Jumala?
6
57
Vastaukset
- Pyhä Kolminaisuus!
Minua niin suututtaa ja pistää vihaksi kun tuollaisia jakeita ei jo alusta lähtien poistettu Raamatusta! Niitä käytetään Pyhää Kirkkoa ja Kolminaisuutta vastaan!
- Jeesuksen nimessä...
Mitä PYHÄÄ kirkkoa ja mitä kolminaisuutta? En ole tähän päivään mennessä vielä sellaista nähnyt, enkä edes seillaisesta edes mitään kuullut!
Kristuksen Jeesuksen nimessä tiedutellen. Puolustaja PYHÄ, (ei mitään pahaa) henki, joka Totuuden henki, / vähäisen, valkeudeksi / herätykseksi sanoman tuojaksi ja sen Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden Hänessä mahdollistavan, vasta Oikeasti Krist. sen, Hänen kirkkaudekisi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävän Krist. vaihtoehdon, Raamatun UT mukaiseksi ja mukaisesti käytännössä toimivaksi osoittavan ja todistavan puolesta toimivaksi, ja sitä osaltani rakentavaksi kutsuttu / armoitettu palvelijansa. - Etkö tiedä mikä PYHÄ
Jeesuksen nimessä... kirjoitti:
Mitä PYHÄÄ kirkkoa ja mitä kolminaisuutta? En ole tähän päivään mennessä vielä sellaista nähnyt, enkä edes seillaisesta edes mitään kuullut!
Kristuksen Jeesuksen nimessä tiedutellen. Puolustaja PYHÄ, (ei mitään pahaa) henki, joka Totuuden henki, / vähäisen, valkeudeksi / herätykseksi sanoman tuojaksi ja sen Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden Hänessä mahdollistavan, vasta Oikeasti Krist. sen, Hänen kirkkaudekisi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävän Krist. vaihtoehdon, Raamatun UT mukaiseksi ja mukaisesti käytännössä toimivaksi osoittavan ja todistavan puolesta toimivaksi, ja sitä osaltani rakentavaksi kutsuttu / armoitettu palvelijansa.PYHÄ Katolilainen ÄitiKirkkomme ja sieltä saamamme PYHÄ KolminaisuusOppimme.
- Pilkkaako Jeesus
Pyhää Kolminaisuutta vai onko jae Joh.17:3 lisätty Raamattuun jälkeenpäin tai käännetty väärin? Miksi Jeesus noin sanoi vai sanoiko?
- Kaiken muun saa
vielä anteeksi, muttei Pyhään Kirkkoon ja Pyhään Kolminaisuuteen kohdistuvaa pilkkaa!!!
- Jeesuksen nimessä...
Kaiken muun saa kirjoitti:
vielä anteeksi, muttei Pyhään Kirkkoon ja Pyhään Kolminaisuuteen kohdistuvaa pilkkaa!!!
Ei ole olemassa muuta kuin Isän ja Pojan, jotka ovat YHTÄ, Pyhäähenkeä. Kenenkä henkeä ja mistä se kolmas erillinen on?
Isän ja Pojan Pyhänhengen nimessä tiedustellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910