Sälli Nännistö määrää Suomen joukkoja jo Ukrainaan :D
Kohta Suomen persdentti määrää
8
65
Vastaukset
- r ealisti
Minä ainakin otan pahvisen saulin kuvan mukaani ja menen sen alle poteroon makaamaan, niin minua ei näe kukaan ja olen turvassa jopa ydinpommeilta.
Se toimii niinkuin joku harry potterin näkymättömyysviitta.
On sillä saulilla vaan niin uskomaton voima ja saulihan on suomella töissäkin vielä, niin ja koko työväenpuolueensakin& wannabeet myös.
Sieltä alta on hyvä huudella sitten: "Työväenpuolue on populismin vastakohta" ja kaikkea muuta jänskää. Venäläiset ei ikinä arvais, missä olen milloinkin. - sieg heil?
Jennistä tulee runoja kirjoitteleva lottien yli-päällikkö, joka saa ensimmäisenä niinistön rautaristin ja nimitetään ritariksi.
- näin on
http://www.jouko-piho.fi/211357862
Kyllä nää on kaikki jo ilmoitettu mitä tulee tapahtumaa - EI Natolle VAS
Veroparatiisit on suljettava, veropakolaiseliitti laitettava verotukseen ja yhteiskuntavastuuseen.
- sahvi-paukka
Tarkoitatko tällaista saulin kuvaa?
Sitähän voi käyttää ikäänkuin kilpenäkin ja näin voimme esteettömästi hyökätä vihollisen kimpppuun koska mitkään luodit, eikä edes neutronipommit voi mitään tälle:
http://img.yle.fi/uutiset/etela-savo/article6168001.ece/ALTERNATES/w960/SauliNiinistotupla.jpg
Sori! Tulikin vahingossa vaha-saulin kuva, tässä linkki oikean pahvi-saulin kuvaan ja siinä voitte huomaa, kuinka sitä kuvaa voi esim. pitää suojanaan kaikkea pahaa vastaan, kuvassa eräs ylpeä isänmaallinen näyttää mallia siitä:
http://lansivantaan.kokoomus.net/@Bin/123764/IMG_2219.JPG - Presidentti kolossa
Puolustusvaliokunnan puheenjohtaja perussuomalaisten Jussi Niinistö kiristää ruuvia ja vaatii, että Suomen on nostettava valmiuttaan, jos tilanne kärjistyy ja sota syttyy Krimillä.
Jussi Niinistö tietää, että siihen presidentti Sauli Niinistö ei uskalla mennä kun silloin Suomen ja hänen NATO-liitoksensa ja NATO-riippuvuutensa paljastuisivat Suomen kansalle, emmekä olisi puolueettomia vaan osa USAn ja NATOn sotajoukkoa. - näin on
Pahvi-saulin kuvasta päätellen sitä voisi käyttää myös jonkinlaisena mailana, lähetetäänköhän sillä verovarojamme verovaratiiseihin?
Toki sillä voi varmaan myös torjua esim. kranaatteja ja tykinammuksiakin. Mutta vasta poteroon menemällä ja laittamallla kuvan suojakseen, on 100% turvassa.
Maa suojaa alta ja sivuilta, ja saulin kuva päältä.
Tuon vahakuvan kestävyydestä en olisi niinkään varma. Eikös se saattaisi sulaa esim. liekinheittimien edessä. Lisäksi kömpelön näköinen ja varmaan aika raskaskin.
Kyllä minä ainakin ottaisin pahvi-saulin kuvan suojakseni sotaan. - Haag-lund?
Onko puolustusministeri jo aseissa,hän johtanee joukkojaan
edestä niinkuin johtajan kuuluu,
ja hyvin pian meillä on suur-suomi, se mistä Marski haaveili,
mutta joutui maanpakoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935