Se olisi jo alkanut jos ei olis EU:ta.
Kolmas maailmansota
7
64
Vastaukset
- paha paikka
Se voi EU:sta huolimatta alkaa, on hullu Putler ja on Nato.
- Tyrnävän pyöveli
eu itsestään aloittaa maailmansodan toimillaan!
Rauhaan nykyään kun kuuluu rahojen varastaminen sekä kansalasten "manipuliointi).
"eliitille" kaikki heti! - nälkäkin varastaa
Älä sinä pyöveli taas viserrä. Sanoppa milloin ja missä päin maailmaa ei olisi varastettu sekä manipuloitu? Venäjällä eliitille kuuluu kaikki rahat ja valta.
Samanlaista on tietysti EU:ssakin, mutta oleellinen ero on siinä, että meidän ns. demokratiassa on jonkulaisia mahdollisuuksia rajoittaa ja estää varastamista! - h merkel
Sotaahan käydään nykyään ilman aseita. Merkelin ideahan on pitää euro niin korkealla kurssilla, että muiden maiden teollisuus sakkaa viennin puutteeseen. Saksa lainaa rahaa ja perii kyllä aikanaan maaomistuksilla ja hallinnalla velkansa. Bundesbank ja deuchebank on ne jotka määrää euron valuuttakurssin. Asia on arka mutta yhdysvallat tajuaa sen eikä tee siksi mitään koska haluavat dollarin pysyvän heikkona sillä silloin valuutta virtaa takas usaan ja se on taloudellisesti hyvä juttu.
https://www.youtube.com/watch?v=5-971beSyOU kato ja ihmettele
- näin on
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Pastori Philip Barnetin profetia.html
Pastori Philip Barnetin Profetia Ukrainan kohtalosta 17.1.2007
17. tammikuuta 2007 Pyhä Henki kehotti minua rukoilemaan tällaista rukousta: ”Herra, näytä minulle tulevaa, näytä minulle mitä tulee tapahtumaan”. Ja minä näin unen: minä menin linja-autolla jossakin Cherkasskin läänin alueella. Bussi poikkesi pieneen kaupunkiin ja pysähtyi idän suuntaisesti. Ja minä näin vuoren, joka oli ohjuksen muotoinen, vuoren huipulla oli lunta ja tämä kaikki sijaitsi kaupungin laidalla metsässä, jossa kasvoi vihreitä puita. Tämä vuori oli tulivuoren näköinen, ja kun minä näin sen, ajattelin: ”Ukrainassa ei ole tällaisia vuoria!” Yhtäkkiä, unessa, minä muistin, että olen ollut täällä aikaisemminkin, monta vuotta sitten. Tällä samalla tiellä, ja näin aikaisemmin myös saman vuoren monta vuotta sitten. Silloin tämä vuori sijaitsi paljon kauempana kaupungista ja nyt se oli paljon lähempänä ja paljon suurempi. Kaupunki oli turistikaupunki ja minä olin shokissa siitä, että ihmiset eivät kiinnittäneet huomiota siihen, että vuori purkautuu kohta. Ja minä tiesin, että jos se purkautuu, niin kaikki, jotka ovat kaupungissa, kuolevat, ja koko kaupunki tuhoutuu. 100 km. säteellä kaikki tuhoutuu.
Minä katselin tälle vuorelle ja yhtäkkiä minut otettiin ja ikään kuin vietiin lähemmäksi tämän vuoren luo muutaman km:n päähän, ja minä seurasin sitä. Ja yhtäkkiä minut palautettiin takaisin bussiin. Vielä tuntomerkki siitä, että tämä tapahtui Ukrainassa, minä käännyin vierustoveriini päin ja kysyin: ”Mikä tämän vuoren nimi on?”, hän vastasi: ”Azov-Mena”. Ja toisen kerran hän vastasi: ”Azov-Mena”, ja hän sanoi sen hyvin tarkasti. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut sitä sanaa ja en voinut ymmärtää mitä se tarkoittaa. Mutta vuoren nimi toistui kaksi kertaa.
1.Moos. 41:32 sanotaan, että uni toistui Faaraolle kahdesti, varma merkki siitä, että unessa annettu sana on totta ja Jumala pian täyttää kaiken sen. Minä palasin uudestaan vuoren luokse ja aloin mennä bussin ovelle ja näin, että jälleen olin bussissa ja katselin vuorelle. Ja minä tunsin, että minun täytyy katsoa itään, ja kun minä katsoin, näin toisen vuoren, itään päin ensimmäisestä ja vähän etelään päin, se oli samannäköinen kuin ensimmäinen. Sitten näin kolmannen vuoren, samannäköinen ensimmäisen ja toisen kanssa, sitten neljännen, se oli vielä etelämmässä. Minä katselin vielä edemmäs oikealle ja näin viidennen vuoren ja se oli vielä edempänä idässä. Nämä ”vuoret” alkoivat muodostua kaareksi, puolikuun muotoiseksi. Minä katselin etelään ja vähän itään ja näin kuudennen vuoren, samannäköisen kuin edelliset. Sitten seitsemännen, vähän edempänä itään ja vähän pohjoisempaan, edelleen näin kahdeksannen vuoren, ja ne kaikki seisoivat kaaressa niin kuin puolikuu, ja kaikki ne olivat näöltään niin kuin ohjus, ja minä halusin viedä pois koko perheeni sieltä, sillä näytti siltä, että ne kaikki pian purkautuvat.
Minä istuin bussissa ja se kääntyi ympäri ja lähti itään, ja oikealla minä näin muistomerkit korkeudeltaan 4-5m. muistomerkkien alapuolella oli selitys, että mitä muistomerkit olivat, ja minä vähän sitä luin, bussi pysähtyi, ja minä muistin, että olen ollut täällä myös aikaisemmin. Minä olin siinä määrin pelästynyt, että halusin sieltä pois ja yhtäkkiä heräsin. Ja kun minä heräsin, minä ajattelin ja muistelin, että sehän oli sama uni, jonka näin kymmenen vuotta sitten. Mutta silloin jokainen näistä vuorista sijaitsi p - Todennäköisesti
Ihmiskunta ei ole lähelläkään loppua, viimeistään siinä vaiheessa kun Maan resurssit on kulutettu loppuun (mineraalit jne.) alkavat valtiot taistelemaan viimeisistä resurssien rippeistä, tämä on lähes varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724899Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134600- 794070
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak973968Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223004- 352748
- 282687
- 372662
- 392643
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232494