Venäjämielinen ev.lut

Putinin haluja

Forström tarkoittaa että Ukraina alistuu Venäjän tahtoon.

" Forsströmin mukaan avaimet ratkaisuun ovat Ukrainalla itsellään. Kriisi voi ratketa, jos osapuolet Kiovassa ja Krimin niemimaalla pääsevät keskenään sopimukseen. Forsströmin mukaan sotilaallisesti Ukrainassa on tehty kaikki mahdollinen ennen varsinaisten sotatoimien aloittamista. Hän ei kuitenkaan usko, että kriisi puhkeaa aseelliseksi. - Olen sitä mieltä, että kyllä tässä järki hiljalleen voittaa, hän sanoo. Forsström ei täysin jaa Yhdysvaltain näkemystä, jonka mukaan Venäjän joukot pitävät jo hallussaan koko Krimin niemimaata. Tiedot Venäjän joukkojen määrästä Krimillä ovat hänen mukaansa liiaksi huhujen varassa.

- Krimin niemimaa ei ole Kiovan hallussa, niin voi varmasti sanoa, Forsström sanoo.

http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014030318088608_uk.shtml

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niet Eurooppa

Ukrainan lähentyminen Eurooppaan pitää lopullisesti perua. Olisiko Forström tarkoittanut tätä?

• Vorströmmi

Ratkaisun avaimet Ukrainalla.

Oppositio ja länsi syypäitä.
      Venäläisessä valtamediassa Ukrainan sekasorron yksiselitteinen syntipukki on ollut alusta asti Kiovasta alkunsa saanut oppositioliike. Venäläiskanavien mukaan Venäjän laittomana pitämä Ukrainan uusi johto ja sitä tukevat länsimaat ovat yksin syypäitä maan joutumiseen sodan partaalle.

Venäläismedian mukaan oppositio kiihdyttää ja provosoi tapahtumia, kun taas Venäjä ainoastaan rauhoittelee tilannetta ja suojelee Ukrainassa olevia kansalaisiaan. Venäjä maalaa itsestään kotimaisessa mediassa kuvaa Ukrainan sekasorrolta pelastajana.

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/venajan-mediassa-esitetaan-paattomia-vaitteita-ukrainasta/3009596

• ratkaisun avain

Se vaan on niin, että asevoimien edessä on parempi Ukrainan nöyrtyä. Näin kriisiin saadaan ratkaisu ilman suurempaa verenvuodatusta.

• forsssströmmi

Nämä forsströmit ovat niitä jotka raahataan studioon ja ne kertoo:
      "niin minä olen eversti ja olen asiantuntia aivan kaikessa... niin tässähän olen vain tiedotusvälineiden tietojen varassa ja uhkaavalta näyttää..... niin minä olen asiantuntija aivan kaikessa, mutta en minä nyt osaa sanoa mitä tästä syntyy .. vaikka voi olla syntymättäkin ... jos nyt odotellaan sitten uutiset ja minä sitten anon taas asiantuntijalausuntoni"

• Venäjämielinenkö?

Kyllä Forsström hakee järkevää ratkaisua. Se on nimenomaan kiinni Venäjästä. Ukraina ei aloita aseiden käyttöä.

Krim on kyllä täysin Venäjän hallinnassa, vaikka siellä joitain ukrainalaisia varuskuntia onkin.

• tunnuksetonryssä

" Krim on kyllä täysin Venäjän hallinnassa, vaikka siellä joitain ukrainalaisia varuskuntia onkin. "

Ja juuri tämän Forsström kielsi. Sanoo että venäläiset kyllä käyttää omia tunnuksia.
      Samoin toteaa, että koko Krimi ei ole venäläisten hallinnassa.

• klm2

Niinhän se on, että avaimet kiusaamisen loppumiseksi on kiusatulla. Kiusaaminen voi loppua, jos kiusaaja ja kiusattu pääsevät sopuun. Koulun pihalla on tehty kaikki mahdollinen ennen fyysisen kiusaamisen alkamista. Hän ei kuitenkaan usko, että kiusaaminen saa fyysisen väkivallan piirteitä.

- Olen sitä mieltä, että kiusatun järki voittaa ja ongelma ratkeaa sitä kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      75
      2372
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe