Euroopan kulmilla sodan uhka,Mellerin Leksa tekee yleensä rahaa tällöin ,ennustamalla pitkin maata,mitä hänen mielestään tapahtuu seuraavaksi,ja kassat kilisee.
Missäs Leksa luuraa?
8
136
Vastaukset
- Vesa Y.
Lähetin kirjeen mediapastori Markku Vuoriselle, joka istui iltaa Mellerin kanssa.
Meller kertoi höpöjä Venuksesta. Mitä sillä todella tarkoitetaan, löytyy täältä: http://biblehub.com/revelation/2-28.htm
Pulpit Commentary
Verse 28. - I will give him the morning star. In Revelation 22:16 Christ himself is "the Bright and Morning Star." Therefore here he promises to give himself to him that overcometh. The morning star has ever been proverbial for brightness and beauty, and, as the harbinger of the day, is the bringer of light, life, and joy. Moreover, a star is often a sign of royalty: "There shall come a star out of Jacob, and a sceptre shall rise out of Israel" (Numbers 24:17); and as such it appeared to the Wise Men (Matthew 2:2).
Jamieson-Fausset-Brown Bible Commentary
28. the morning star—that is, I will give unto him Myself, who am "the morning star" (Re 22:16); so that reflecting My perfect brightness, he shall shine like Me, the morning star, and share My kingly glory (of which a star is the symbol, Nu 21:17; Mt 2:2). Compare Re 2:17, "I will give him … the hidden manna," that is, Myself, who am that manna (Joh 6:31-33).
Antakaa Jumalan puhdistaa myös Patmos vääristä opeista!
Meller oli kirjoittanut blogissaan "Suuresta sovituspäivästä eteenpäin (Osa 1)" ilmeisen kiihtyneessä mielentilassa, jossa hän kirjoitti alentavasti, manipuloivasti - ellei peräti loukkaavasti. Lisäksi hän käänsi ja väänsi Herran Sanaa tarkoitushakuisesti. Kassavirta näyttää olevan tärkeämpi kuin Jumalan aika.
Sitten tekstissä "Annatko vai maksatko vai ottaako vouti kymmenyksesi?" taas johdatteli lukijat syynalaisiksi rahaongelmiin. Niin että viekö vouti arvoisalta mediapastorilta kymmenysrahat, joita ei oltu lähetetty ajoissa? Ja mitä tulee kymmenyksiin, niin olen lähettänyt printin otsikolla "Testaa tietosi kymmenysten maksamisesta". Jos se joutui ö-mappiin ennen kuin luitte, niin eipä hätää. Se löytyy tuotapikaa netistä samaisella nimellä.
Benny Hinnin järjestön talousasiat -kirjoituksessaan puolestaan kertoi; "Hinnin merkittävimpiä tulolähteitä ovat hänen satojen tuhansien painoksina myydyt kirjansa ja muut kaupalliset tuotteet."
Mutta kuinka ollakkaan, Mellerin toinen ystävä - Wilkerson oli kehottanut polttamaan Hinnin kirjat ja kasetit.
Olen vihastunut ja huolestunut Mellerin yrityksestä palvella kahta herraa.
Suomi24 / Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Profetiat / Herra puhui rukouksessa
Katsokaa lapseni. Minä kokoan omiani, se on nyt alkanut. Älkää puhuko pahaa toisistanne, sillä minä korjaan rikkaruohot puutarhastani. Minä selvitän lusteen. Älkää katsoko toisiinne, ei oikealle, eikä vasemmalle. Katsokaa minuun, katsokaa minuun, minä vahvistan teitä. Minä olen antanut sinulle sen tehtävän, mikä sinulla nyt on. Se on tullut minulta. - Rahaako kerää? Mihin
Millä kateelliset kattaisivat evankeliumin levittämisen ?
Televisio- ja radio-ohjelmia
Patmos Lähetyssäätiöllä on Taivas TV7 -kanavalla seuraavat ohjelmat:
Leo Meller ja ystävät
Patmos maailmalla
Come Home
Come Home Kids
Sekä BC:tv -kanavalla Ohjelmana:
Studio24
ja seuraavat ohjelmat Radio Deissä:
Taivaan ja maan väliltä
Radiokirkko
Patmosradio
Raamatturadio
Ristitulta
Säätiöllä on ollut myös oma radiokanava Radio Patmos.
"Come Home" koulu- ja nuorisotyö
"Come Home" koulu- ja nuorisotyön kautta tavoitetaan kymmeniä tuhansia ala- ja yläastelaisia koululaisia eri puolella Suomea sekä vanhempia vanhempainilloissa. Riku Rinteen ja Ari "Arska" Paloheimon vetämä toiminta on muodostunut yhdeksi Suomen mittavimmista nuorisotyön muodoista. "Come Home" -ohjelmat näkyvät ja kuuluvat viikoittain TV7-kanavalla ja Radio Deissä.[7]
Toiminta-alueet
Afganistan
Afrikan islamilaiset maat
Albania
Armenia
Egypti
Etiopia
Intia
Irak
Israel
Keski-Aasia
Kongo- Vesa Y.
Leksan asenteesta rahaan on kyse. Ei tarvitse muistuttaa rahareijistä.
- Kato ihan ite
Vesa Y. kirjoitti:
Leksan asenteesta rahaan on kyse. Ei tarvitse muistuttaa rahareijistä.
Pakko olla asenne rahaan, mikäli vastuussa suurista rahareijistä. Eläkeläisenä painaa monta duunia keräten rahaa avutustarpeisiin. Tässä lisää avustuskohteista, jos on auttamisen haluja. kukaan ei ota sinulta mitään, ellet halua lahjoittaa.
Volokasehan tännekin.
http://www.patmos.fi/
- Siunausta
Katsokaa lapseni - Herran puhetta tuli minulle ja laitoin sen tälle sivustolle. Hyvä kun tunsit sen todellisksi, sillä todellakin Herra puhui sen ja amen.
- outolintu*
A suu siltasaaressa iso lukaali. maksaa vuokran kerra vuodessa käteisenä.
Näin kertoi taksi kuski joka oli jotain sukua hänelle.
Paljon muutakin jutteli joten se millä pääsee oikeudesta on vihjaista tuomarille Jumalan kostosta. jos paimenelleen langetetaan tuomio. Jokainen vaikka olisi kummoinen ateisti omaa taikauskoa ja karman lakia pelkää kolahtavan. Tästä on vuosia aikaa kun kuulin. Mutta muistissa pysyy.- Hih,hih.
Ja näin vouti toimii: Kirouksiin kuuluu mm. Lompakon yllättävä tyhjeneminen keskellä päivää ilman, että kukaan inhimillinen taskuvaras tyhjentää sitä. Jumala lähettää enkelinsä tekemään tuon työn. Enkeleitä eivät koske Mooseksen laki, joka kieltää varastamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699