Keskustalaiset juuret maaseudulta opettaa elämään tilanteen mukaan. Me voimme helposti korvat miinat laskemalla happotulvan maahantunkeutuijien päälle ja siitä ei selviä kukaan. Keskustan on ottanut tämä huomioon jo Talvivaaraa suunnitellessa.
Miinat voidaan korvata happotulvalla Talvivaarasta.
9
<50
Vastaukset
- Sonnimies, se aito
Keskustalaista neroutta, olisi järkyttävä yllätys hyökkääjälle, köntsävedet niskaan.
Hoh hoh hooooooo punikit sulaisi vedessä.- JOHTAJA J:LLÄ
Kyllä näin tapahtuisi, lisäksi organisoimme Perhon sudenmetsästäjistä armottomia jäljittäjiä ja he napsisivat mahdollisesti tulvasta selvinneet.
Paikallis-ja hajasijoitettuja joukkoja muodostettaisiin Kehä kolmosen pohjoispuolelle, Helsinki voitaisiin luovuttaa tarpeettomana viholliselle.
Saisivat Kapin vaivoikseen. - Kannuksen Lukko
JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:
Kyllä näin tapahtuisi, lisäksi organisoimme Perhon sudenmetsästäjistä armottomia jäljittäjiä ja he napsisivat mahdollisesti tulvasta selvinneet.
Paikallis-ja hajasijoitettuja joukkoja muodostettaisiin Kehä kolmosen pohjoispuolelle, Helsinki voitaisiin luovuttaa tarpeettomana viholliselle.
Saisivat Kapin vaivoikseen.Täällä Pohjanmaalla valmistaudutaan kovaa kyyti, elukoiden ja omaa köntsää levitetään pelloille, on semmoiset mujut, että tekeeköhän mieli höökiä. Pahimmassa tapauksessa läväytetään maataloustukivaatimukset höökääjille, niin eiköhän lopu meno halut.
- Kajaanin kentraali
Kannuksen Lukko kirjoitti:
Täällä Pohjanmaalla valmistaudutaan kovaa kyyti, elukoiden ja omaa köntsää levitetään pelloille, on semmoiset mujut, että tekeeköhän mieli höökiä. Pahimmassa tapauksessa läväytetään maataloustukivaatimukset höökääjille, niin eiköhän lopu meno halut.
Myös peltokynnökset voidaan tehdä etelä-pohjoinen suuntaisesti ja vielä erimittaisilla väleillä, paha siinä on juosta ja vielä voitaisiin köntsiä välit täyteen sitä itseensä.
- Aki Haaroloikka
Kajaanin kentraali kirjoitti:
Myös peltokynnökset voidaan tehdä etelä-pohjoinen suuntaisesti ja vielä erimittaisilla väleillä, paha siinä on juosta ja vielä voitaisiin köntsiä välit täyteen sitä itseensä.
Viimeisenä keinona on tarjota kotimaisia keskustalaisia raaka-aineita ja jopa ehkä Geneven sopimuksen vastaisita tilaviiniä! Karkuun lähtisivät kuin Aki Haaro kepun puoluetoimistosta!
- armoton kepulainen
Aki Haaroloikka kirjoitti:
Viimeisenä keinona on tarjota kotimaisia keskustalaisia raaka-aineita ja jopa ehkä Geneven sopimuksen vastaisita tilaviiniä! Karkuun lähtisivät kuin Aki Haaro kepun puoluetoimistosta!
Jokaisesta maitolaiturista ja moposta taistellaan katkeraan loppuun asti, edes köntsiä ei jätetä towereiden saapaiden tallottavaksi. Keskusta isäntä katselee leppymättömillä punaisilla silmillään kiljuköntsät housussa maahantunkeutuvia ja on armoton vastustaja.
- pelokas keskustalain
JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:
Saisivat Kapin vaivoikseen.Onneksi keskusta on hajasijoittanut meidän kaikki, jos hiljoo ollaan, niin jäniksiksi luulee ja kävelevät ohi. Ryppyilemään ei kannata köntsät housussa alkaa.
- Isenäinen Savo
Myös kunnon keskustalaisesta raaka-aineesta huolella tehty "liukukönstä" on paha este hyökkääjälle, sellaisen päälle jos maastoutuu, niin Seppo Kääriäiselle haisoo monta päivää!
- tukisoturit
Myös Väyrysellä voidaan uhata, jos muu ei auta! Lähetetään täsmä-nahjus Vanhasen kanssa venäjällä, kyllä muuttuisi ääni Kremlin kellossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243