Rumien pariutuminen

utelias(ko)?

Kukaan ei halua rumaa kumppania, mutta enemmistö ihmisistä on rumia ja silti 80 prosenttia suomalaisista on parisuhteessa. Mutta millaista se on? Miltä tuntuu, kun tietää, että on tullut huolituksi vain koska toinen ei saanut miestä/naista jonka halusi? Miltä tuntuu olla ihmisen kanssa, johon ei tunne yhtään vetoa?

17

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä vaan

Jokuvaan, kirjoita vaan omalla nimimerkilläs. Ja mites tää aloitus on nyt näin lyhyt, iskikö väsy? SILLOIN pitää mennä NUKKUMAAN kun on väsynyt eikä kirjoitella NETTIIN paskaa.

• Itsesuggestiota

Suurin osa ihmisistä on hyviä huijaamaan itseään, antoihan tavalliset saksan kansalaiset natsisaksankin aikanaan tapahtua maassaan, kuten venäläisetkin antavat jatkuvasti rikollisten johtaa maataan (näennäisesti eri asia, mutta itse asiassa sama isossa mittakaavassa)... ja rumatkin rakastuvat ja se rakkaus kuitenkin tuntuu *oikealta*, eli se onni on aitoa.

• Ehkä nämä ihmiset eivät jaa mielipidettäsi ihmisten (tai ainakaan oman kumppaninsa) rumuudesta.

• blue oyster

Suurin osa ihmisistä arvostaa ihmisessä sisäistä kauneutta enemmän kuin ulkoista. Kun on henkisesti samalla aaltopituudella ja arvostaa toista, niin se mahdollistaa keskinäisen ystävyyden ja rakkauden. Jos suhde perustuu pelkkää ulkonäön palvontaan, niin suhde on äkkiä ohi.

Ulkonäköön myös turtuu. Rumakin alkaa näyttämään ihan kivalta ja kun viettää paljon aikaa yhdessä, niin alkaa nähdä, että mitkä ne on ne kohdat kasvoista tai kehosta, jotka on kauniita. Jollain voi olla kaunis niska, hyvä ryhti, kaunis hymy, seksikkäät reidet, joita ei ole huomannut, jos jää bongailemaan vain hänen huonoja puoliaan esim. iso nenä tai hörökorvat. Vaikkapa hörökorvat eivät kerro mitään siitä, että kuinka kiva hän on, miten hyvä sängyssä, onko hyvä huumorintaju jne.

Te ATM:t, jotka ette ole olleet koskaan vielä sängyssä naisen kanssa. kuvittelette, että sen naisen kanssa pelehditään sängyssä kaiket päivät. Loppujen lopuksi suurimmalla osalla miehistä yhdyntä on ohi 10 minuutissa. Vaikka harrastaisi seksiä 2 kertaa päivässä, niin nakuna ollaan ehkä puoli tuntia. Vuorokauteen jää hirvittävä määrä tunteja, jolloin tehdään muuta kuin seksiä.

Jos sinulla ei seiso muuta kuin noin 0,01 % naisten kanssa, niin älä tuputa seksiongelmiasi muille. On valtavat määrät miehiä, jotka onnistuvat ihan mainiosti seksissä tavallisten (lue: teidän mielestä rumien) naisten kanssa niin, että kumpikin saa nautintoa ja tyydytyksen.

• Hyvin sanottu!

• rumanainen

Minä valitsin elämän yksin. En siksi, että minua olisi haitannut kumppanini rumuus, uskon, että olisin voinut rakastaa rumaa miestä, mutta siksi, että miehille naisen ulkonäkö on niin tärkeä, etten usko, että mies voi välittää naisesta, joka ei ole kaunis, enkä halunnut olla vain jonkinlainen panopuu paremman puutteessa. Minusta ruman naisen ei ole järkeä ryhtyä suhteeseen, koska uskon, että ainakin siinä asiassa palstan luuserit ovat oikeassa, että miehen silmissä rumalla naisella ei todella tee mitään.

Joskus mietin sitä, millaista olisi olla kaunis... Olisi ihan uskomatonta, jos joku voisi haluta olla kanssani, perustaa perheen, jos joku voisi aidosti tykätä juuri minusta. Mietin usein, että ymmärtääkö kauniit naiset, miten hirveän hyvä tuuri heillä on käynyt? Eihän kauneus ole tae hyvästä suhteesta, mutta se antaa siihen kuitenkin mahdollisuuden! Ruma nainen ehkä saa jonkinlaisen platonisen kotileikin, mutta ei oikeaa suhdetta ja moni ruma nainen ei pääse edes neitsyydestään eroon, saati sitten ihan oikeaan parisuhteeseen.

En ole koskaan ymmärtänyt rumia ihmisiä, jotka aloittavat suhteen, minusta se tuntuu ajatuksenakin niin pohjattoman yksinäiseltä!

• maailman rumin tyttö

Olin viimeisimmässä parisuhteessa mieheen, joka varmasti yritti parhaansa ollakseen hyvä ja rakastava kumppani. Koko suhteen ajan sain kuulla exän kauneuden julistamista, ja vertailua minä ja muut rumat naiset vs. ex ja muut kauniit naiset. Hyvistä yrityksistä olla hyvä kumppani huolimatta ko. mies sai minut tuntemaan hyvin epäonnistuneeksi ja riittämättömäksi naisena. Lopetin suhteen ja päätin, etten koskaan enää ala parisuhteeseen. Ruman itsetuntoa syö tuollaiset suhteet enemmän kuin ilman suhdetta eläminen.

• Naisasialooseri.

Niin rumaa naista ei ole olemassakaan etteikö se pääsisi neitsyydestään eroon. Kaikilla tuntemillani rumilla naisilla on myöskin parisuhteet ja vielä itseään paremman näköisen miehen kanssa.

• kiltti mies.

Naiset arvostaa ulkoista kauneutta ainoastaan. Voisin laittaa monta esimerkkiä siitä mutta en nyt jaksa. Minä en valinnut että eläisin yksin vaan ei naiset yksinkertaisesti halua näin rumaa miestä vierelleen.

Minulle ulkonäkö ei ole tärkeää, ehkä siksi että olen itse ruma ja olen vain realisti enkä usko että kaunis nainen rakastuis minuun. Kunhan nainen on kiva ja mukava ja sen kanssa tulee toimeen ilman riitelya niin se kelpais mulle.

• m28.

Kiinnostava aihe, vaikka suurin osa ihmisistä ei ole viehättäviä niin kaikki silti haluavat viehättävän kumppanin ja jopa pitävät sitä minimivaatimuksena.
      Ruma mies ei halua rumaa naista yhtään sen enempää mitä komea mies, mutta joutuu lopulta tyytymään.

Tyytyminen on myös mielenkiintoista, luin kerran yhden miehen kommentin joka meni naimisiin naisen kanssa johon ei ollut mitään tunteita, sanoi vain että kyllästyi yksinoloon. Surullista mutta todellisuutta suurimmalle osasta jotka eivät pysty mieleistä kumppania saamaan. Itse olen toistaiseksi valinnut yksinolon jo 28 vuotta.

• .........

Yhtä lailla se nainen todennäköisesti joutui tyytymään. Todella yleistähän se väkisinkin on, mutta tavallaan sitten kai parempi, että molemmat joutuvat tyytymään, pahinta olisi se, kun toinen tykkää oikeasti, mutta toinen ei!

• 20+10
        ......... kirjoitti:

Yhtä lailla se nainen todennäköisesti joutui tyytymään. Todella yleistähän se väkisinkin on, mutta tavallaan sitten kai parempi, että molemmat joutuvat tyytymään, pahinta olisi se, kun toinen tykkää oikeasti, mutta toinen ei!

Naisilla se on vähän eri juttu koska he pystyvät todella helposti deittaamaan ylöspäin.
        Tuon näkee ihan käytännössä, mies ei ole juuri ikinä naista huonommannäköinen. Miehet aina parempitasoisia.

• ..............
        20+10 kirjoitti:

Naisilla se on vähän eri juttu koska he pystyvät todella helposti deittaamaan ylöspäin.
        Tuon näkee ihan käytännössä, mies ei ole juuri ikinä naista huonommannäköinen. Miehet aina parempitasoisia.

Ulkonäkö ja taso ei ole sama asia. Nainen itse asiassa hyvin harvoin pystyy deittailemaan ylöspäin ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että laadukkaita miehiä(mukavia, uskollisia, tuntevia, jne.) on todella vähän.

Vaikka nainen saisi(teidän mielestänne) itseään paremman näköisen miehen, niin harvalla kauniillakaan naisella on kuitenkaan laadukasta miestä, joten itse asiassa useamman nainen on se, joka joutuu tyytymään itseään huonompaan mieheen.

Ja mitä tulee ulkonäköön, niin en kyllä sanoisi ihan noinkaan. Suomalaiset on rumaa rotua, niin naiset kuin miehetkin. Suomessa ei kyllä ole yhtään enempää hyvännäköisiä miehiä kuin naisiakaan.

• 20+10
        .............. kirjoitti:

Ulkonäkö ja taso ei ole sama asia. Nainen itse asiassa hyvin harvoin pystyy deittailemaan ylöspäin ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että laadukkaita miehiä(mukavia, uskollisia, tuntevia, jne.) on todella vähän.

Vaikka nainen saisi(teidän mielestänne) itseään paremman näköisen miehen, niin harvalla kauniillakaan naisella on kuitenkaan laadukasta miestä, joten itse asiassa useamman nainen on se, joka joutuu tyytymään itseään huonompaan mieheen.

Ja mitä tulee ulkonäköön, niin en kyllä sanoisi ihan noinkaan. Suomalaiset on rumaa rotua, niin naiset kuin miehetkin. Suomessa ei kyllä ole yhtään enempää hyvännäköisiä miehiä kuin naisiakaan.

"laadukkaita miehiä(mukavia, uskollisia, tuntevia, jne.) on todella vähän."

Taidetaan käsittää tämä jotenkin eri tavalla koska mun mielestä juuri tällaisia miehiä on vapaana paljon, itsekin olen. Ihan kivat kriteerit laadukkuudelle mutta tässä varmaan tarvittaisiin taas nainen-suomi-sanakirjaa apuun.

"Ja mitä tulee ulkonäköön, niin en kyllä sanoisi ihan noinkaan. Suomalaiset on rumaa rotua, niin naiset kuin miehetkin. Suomessa ei kyllä ole yhtään enempää hyvännäköisiä miehiä kuin naisiakaan. "

Ei olekaan enemmän hyvännäköisiä miehiä mutta kun naisilla on niin paljon valinnanvaraa että he voivat valita juuri ne jotka vähemmän yllättävästi on heitä paremmannäköisiä.

• Et kai ole tosissasi
        20+10 kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään!! Luuletko sinä, että ihmiset kulkevat tuolla lajittelemassa toisia ihmisiä ulkonäön perusteella eri kouluarvosanoin ja jos vain seiska miikan nainen saa seiska plussan miehen, niin jipii, kaikki hyvin ja ikuinen onni on taattu?!!

Tyytymistä on se, ettei saa sitä, jonka haluaa. Luuletko tosiaan, että jos on vaikka pari vuotta ollut rakastunut naapurin Mikkoon, joka ei oikeastaan edes ole kovin komea, mutta jolla on ihanat silmät ja mukava luonne, niin jos vain saa jonkun satunnaisen miehen, joka on hiukan komeampi kuin mitä itse on, niin sitten ei ole joutunut tyytymään?

Satun myös tuntemaan kauniin naisen, jolla on todella komea mies, mutta silti hän kokee joutuneensa tyytymään, koska hän olisi itse asiassa halunnut paljon vähemmän komean miehen, mutta tuo vähemmän komea mies valitsi hänen sijaansa vähemmän kauniin naisen.

Sinun elämäsi on kyllä näköjään todella yksinkertaista...

• ..............
        20+10 kirjoitti:

"laadukkaita miehiä(mukavia, uskollisia, tuntevia, jne.) on todella vähän."

Taidetaan käsittää tämä jotenkin eri tavalla koska mun mielestä juuri tällaisia miehiä on vapaana paljon, itsekin olen. Ihan kivat kriteerit laadukkuudelle mutta tässä varmaan tarvittaisiin taas nainen-suomi-sanakirjaa apuun.

"Ja mitä tulee ulkonäköön, niin en kyllä sanoisi ihan noinkaan. Suomalaiset on rumaa rotua, niin naiset kuin miehetkin. Suomessa ei kyllä ole yhtään enempää hyvännäköisiä miehiä kuin naisiakaan. "

Ei olekaan enemmän hyvännäköisiä miehiä mutta kun naisilla on niin paljon valinnanvaraa että he voivat valita juuri ne jotka vähemmän yllättävästi on heitä paremmannäköisiä.

Okei, unohdin tosiaan listasta sen, että laadukas mies ei arvota toisia ihmisiä pelkästään ulkonäön perusteella.

Se, että mies ehkä on hitusen naista paremmannäköinen, ei lohduta naista millään tavoin, jos mies ei ole se, jonka nainen halusi. Ja sivunmennen sanoen, minusta on todella surullista, jos et oikeasti ymmärrä sitä (ja poistaa sinut laadukkaiden miesten listalta myös kohdan tunteva takia).

• hmm...
        20+10 kirjoitti:

Mun mielestä tuo, että "mies ei juuri ikinä olisi huonomman näköinen" ei pidä paikkaansa. Ulkonäkö on miehille tärkeämpi valintakriteeri kuin naisille. Koulutus ja työ taas merkkaa naisten valitessa miestä. Siksi on todennäköisempää, että amistyttö seurustelee yliopistoa käyvän pojan kanssa kuin amispoika yliopistoa käyvän tytön kanssa. Ulkonäöltään ei niin viehättävä mies voi saada todennäköisemmin viehättävän naisen kuin ei niin viehättävä nainen viehättävän miehen.

Tiedetään, että ylipaino syrjäyttää - niin ps/markkinoilla kuin työelämässä - naiset todennäköisemmin kuin miehet. Eiköhän siinä ole kyse vain ulkoisista tekijöistä. Myös MA-teorian mukaan naisen tasoa nostaa eniten ulkonäkö. Miesten kohdalla se ei päde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe