Kuuntelin kuulokkeilla ääniraamattua, profeetta Jesajan kirjan 10-14 lukuja. Raamattu kuvaa noissa luvuissa todella rajuin sanoin, kuinka Jumala tulee tuhoamaan Babylonian ja maan jumalattomat. Jesajan kautta Jumala kuvaa kauhistuttavin runollisin kielikuvin jumalattomien kohtaloa, jae jakeen perään Jumala kertoo tuhoavansa maan tasalle Babylonian palatsit ja ylpeät vääryyden rakastajat.
Yhtäkkiä huomasin hymyileväni innostuneesti ja riemua sydämessäni tuntien. Tunsin että oikeudenjanoni tulee tyydytetyksi. Iloitsin siitä, että ihmiskunnan pahuus tuhotaan järkyttävällä tavalla.
Olen viime aikoina ollut ahdistunut ja vihainen ihmiskunnan pahuudesta ja kieroutuneisuudesta, kun olen katsellut uutisia Ukrainan tilanteesta ja esim. tuntemattomien ihmisten pahoinpitelyistä Suomessakin. Inhoan ylitsevuotavalla raivolla myös omia syntejäni, joita olen menneisyydessäni ennen uskoon tuloa tehnyt. En halua enää tehdä syntiä. Olen uskoon tultuani elänyt uskosta käsin ja vakavasti parannuksessa.
Onko teidän muitten uskovaisten mielestä ok iloita jumalattomien tuhosta, niiden, jotka eivät ole ottaneet Jeesusta vastaan, vaikka heille on tarjottu evankeliumia?
Saanko iloita Baabelin ja jumalattomien tuhosta?
7
55
Vastaukset
- Lähimmäisenrakkautta
"Onko teidän muitten uskovaisten mielestä ok iloita jumalattomien tuhosta, niiden, jotka eivät ole ottaneet Jeesusta vastaan, vaikka heille on tarjottu evankeliumia?"
Kukaan muu, kuin "uskovainen" ei kehtais tuommoista edes kysellä.
Näkee millaisia piruja te olette muita ihmisiä kohtaan.- Jerusalem vs. Babel
Etkö itse siis vihaa omaa ja muiden ihmisten pahuutta? Etkö iloitse siitä, että ihmiskunnan pahuus tuhotaan?
- Lähimmäisenrakkautta
Jerusalem vs. Babel kirjoitti:
Etkö itse siis vihaa omaa ja muiden ihmisten pahuutta? Etkö iloitse siitä, että ihmiskunnan pahuus tuhotaan?
No kylläpä sulla eriomaisen hyvällä ihmisellä, sitten riemua riittää.
- sitä sun tätä
Lähimmäisenrakkautta kirjoitti:
Ettei ihan sydän pakahtuisi!
- Jerusalem vs. Babel
Lähimmäisenrakkautta kirjoitti:
"sulla eriomaisen hyvällä ihmisellä"
Johan sanoin, että olen itsekin tehnyt syntiä. Mitä siis tarkoitat kommentillasi?
- Rukous ja Rakkaus!
Elkää iloitko Paholaisten teosta,se ei kuulu Uskovalle,sen asian pitäsi kokea Hengessäkkin,mutta iloitkaa siitä mitä Jumala tekee se on ilomme,hän tekee aina oikeudenmukasesti,vaikka ei sitä moni tajua,mutta me tajuamme,jotka olemme Jeesuksen Kristuksen kautta pelastetut,niin minä ainakin toivon teidän tajuavan,vai olenko väärässä,mieti sitä omassa mielessäsi!
Rukoilkaa että ei paha saisi valtaa,kenessäkään ! Ari- Jerusalem vs. Babel
Aamen! Tämän allekirjoitan.
Jumala ei koskaan tee mitään väärää. En siis tehnyt väärin iloitessani Jumalan suunnitelmista Jesasjan kirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112