Carvista

Autofanatikko

Onko tiellä kokemuksia autoliikkeestä carvista joka myy eninmäkseen jenkkiautoja? Kiitos vastauksista etukäteen.

15

6567

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt:(

En suosittele. Jos kaikki menee hyvin, ihan ok. Ongelmien ilmetessä ei tunneta vastuuta.

• voi räkä

Voihan se olla niinkin,että Pettynyt:( ei itse tiedä vastuitaan/ oikeuksiaan. Mitä sitä täällä lätisee, jos erimielisyyksiä myyjä/ostaja, niin kuluttajariitalautakuntaan valitus, niin kyllä sieltä suositus tulee, mutta turha parkua, jos jää häviölle, kun on ne oikeudet myyjälläkin. Ehkä sitten, jos myyjä häviää, eikä noudata suositusta voi jotain itkua tänne naputella.

• Kaikkisuurempaa
        voi räkä kirjoitti:

Voihan se olla niinkin,että Pettynyt:( ei itse tiedä vastuitaan/ oikeuksiaan. Mitä sitä täällä lätisee, jos erimielisyyksiä myyjä/ostaja, niin kuluttajariitalautakuntaan valitus, niin kyllä sieltä suositus tulee, mutta turha parkua, jos jää häviölle, kun on ne oikeudet myyjälläkin. Ehkä sitten, jos myyjä häviää, eikä noudata suositusta voi jotain itkua tänne naputella.

Jenkeistä tuodaan ne autot ,joita ei liike siinä maassa uskalla enää loppu käyttäjälle myydä.

• Anonyymi
        voi räkä kirjoitti:

Juu. Kyllä on erikoista toimintaa. Välillä piha tyhjänä ja sitten taas täys. Kuka omistaa autot, vaikka on maahantuoja niin silti kusetetaan esim autojen painoissa kun tyyppikatsastetaan.

• Tyytymätön

Aivan aliarvoinen firma. Tein aikanaan autokaupat käyttäen kyseistä firmaa rahoittajana. Kaupparahoja sainkin sitten odotella melkein 3 kk eikä ketään kiinnostanut vastata asiasta edes puhelimessa. Naurettavaa toimintaa

• Fast n Loud

Carvista aputoiminimi on vaihtanut omistuspohjan vuonna 2011 ja nykyinen nimen omistava yritys on maksukäyttäytymiseltään parhaassa maksuvalmius ryhmässä. Olet varmaan tehnyt kauppoja, kun liike oli Vantaalla. Minulla on ainakin erittäin hyvät kokemukset liikkeestä sen Lohjalla olo aikana. Asiathan voi tarkastaa Suomen asiakastiedolta.

• Mikkeli2345

Itse olen muutamana viime vuonna ollut nykyisen omistajan kanssa kaupoissa ja aina on kyllä moitteettomasti asiat hoidettu. Hyvät kokemukset nykyisen omistajan kanssa ja kaikki maksut ovat hoituneet viipymättä.

• hummerh2

Juu ihan positiivinen kokemus jäi hummerin ostosta...lähettivät jopa joulukortin.😎

• Anonyymi
        Fast n Loud kirjoitti:

Carvista aputoiminimi on vaihtanut omistuspohjan vuonna 2011 ja nykyinen nimen omistava yritys on maksukäyttäytymiseltään parhaassa maksuvalmius ryhmässä. Olet varmaan tehnyt kauppoja, kun liike oli Vantaalla. Minulla on ainakin erittäin hyvät kokemukset liikkeestä sen Lohjalla olo aikana. Asiathan voi tarkastaa Suomen asiakastiedolta.

Ei siellä kaikki näy. Esim se kuinka Lohjalla Hariva Oy kiertää veroa ja maksuja. Myy auton kyllä firmasta, mutta kaupan teolla myyjänä onkin herra Markus itse. Jotain häikkää. Jätin auton ostamatta. Äläkä säkään osta, tao ita lattialämmitys tekemisiä tai muuyakaan. Ihan huijari. Teettää pimeesti töitä sukulaisillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä kaikki näy. Esim se kuinka Lohjalla Hariva Oy kiertää veroa ja maksuja. Myy auton kyllä firmasta, mutta kaupan teolla myyjänä onkin herra Markus itse. Jotain häikkää. Jätin auton ostamatta. Äläkä säkään osta, tao ita lattialämmitys tekemisiä tai muuyakaan. Ihan huijari. Teettää pimeesti töitä sukulaisillaan

" Ihan huijari. Teettää pimeesti töitä sukulaisillaan" aika vakava syytös, onko todisteita?, muuten tulkitsen kateellisen panetteluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä liittyy Carvistaan?

• Anonyymi
        Fast n Loud kirjoitti:

Kai se aputoiminimi on muuttunu, kun veroja kiertää.... Missä on verotarkastajat silloin kun niitä tarvitaan!

• Anonyymi

Jenkkiautoja myy vissiin.

• Anonyymi

eikä myy vaan korealaisia ladoja, intialaisia mersuja ja vietnamilaisia audeja.
        ihan rehti liike. 👍

• Anonyymi

Mine oste kebeb aute okei? Jakorasia tai selllainen ei ose...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe