Onko tiellä kokemuksia autoliikkeestä carvista joka myy eninmäkseen jenkkiautoja? Kiitos vastauksista etukäteen.
Carvista
14
6033
Vastaukset
- Pettynyt:(
En suosittele. Jos kaikki menee hyvin, ihan ok. Ongelmien ilmetessä ei tunneta vastuuta.
- voi räkä
Voihan se olla niinkin,että Pettynyt:( ei itse tiedä vastuitaan/ oikeuksiaan. Mitä sitä täällä lätisee, jos erimielisyyksiä myyjä/ostaja, niin kuluttajariitalautakuntaan valitus, niin kyllä sieltä suositus tulee, mutta turha parkua, jos jää häviölle, kun on ne oikeudet myyjälläkin. Ehkä sitten, jos myyjä häviää, eikä noudata suositusta voi jotain itkua tänne naputella.
- Kaikkisuurempaa
voi räkä kirjoitti:
Voihan se olla niinkin,että Pettynyt:( ei itse tiedä vastuitaan/ oikeuksiaan. Mitä sitä täällä lätisee, jos erimielisyyksiä myyjä/ostaja, niin kuluttajariitalautakuntaan valitus, niin kyllä sieltä suositus tulee, mutta turha parkua, jos jää häviölle, kun on ne oikeudet myyjälläkin. Ehkä sitten, jos myyjä häviää, eikä noudata suositusta voi jotain itkua tänne naputella.
Jenkeistä tuodaan ne autot ,joita ei liike siinä maassa uskalla enää loppu käyttäjälle myydä.
- Anonyymi
voi räkä kirjoitti:
Juu. Kyllä on erikoista toimintaa. Välillä piha tyhjänä ja sitten taas täys. Kuka omistaa autot, vaikka on maahantuoja niin silti kusetetaan esim autojen painoissa kun tyyppikatsastetaan.
- Tyytymätön
Aivan aliarvoinen firma. Tein aikanaan autokaupat käyttäen kyseistä firmaa rahoittajana. Kaupparahoja sainkin sitten odotella melkein 3 kk eikä ketään kiinnostanut vastata asiasta edes puhelimessa. Naurettavaa toimintaa
- Fast n Loud
Carvista aputoiminimi on vaihtanut omistuspohjan vuonna 2011 ja nykyinen nimen omistava yritys on maksukäyttäytymiseltään parhaassa maksuvalmius ryhmässä. Olet varmaan tehnyt kauppoja, kun liike oli Vantaalla. Minulla on ainakin erittäin hyvät kokemukset liikkeestä sen Lohjalla olo aikana. Asiathan voi tarkastaa Suomen asiakastiedolta.
- Mikkeli2345
Itse olen muutamana viime vuonna ollut nykyisen omistajan kanssa kaupoissa ja aina on kyllä moitteettomasti asiat hoidettu. Hyvät kokemukset nykyisen omistajan kanssa ja kaikki maksut ovat hoituneet viipymättä.
- hummerh2
Juu ihan positiivinen kokemus jäi hummerin ostosta...lähettivät jopa joulukortin.😎
- Anonyymi
Fast n Loud kirjoitti:
Carvista aputoiminimi on vaihtanut omistuspohjan vuonna 2011 ja nykyinen nimen omistava yritys on maksukäyttäytymiseltään parhaassa maksuvalmius ryhmässä. Olet varmaan tehnyt kauppoja, kun liike oli Vantaalla. Minulla on ainakin erittäin hyvät kokemukset liikkeestä sen Lohjalla olo aikana. Asiathan voi tarkastaa Suomen asiakastiedolta.
Ei siellä kaikki näy. Esim se kuinka Lohjalla Hariva Oy kiertää veroa ja maksuja. Myy auton kyllä firmasta, mutta kaupan teolla myyjänä onkin herra Markus itse. Jotain häikkää. Jätin auton ostamatta. Äläkä säkään osta, tao ita lattialämmitys tekemisiä tai muuyakaan. Ihan huijari. Teettää pimeesti töitä sukulaisillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä kaikki näy. Esim se kuinka Lohjalla Hariva Oy kiertää veroa ja maksuja. Myy auton kyllä firmasta, mutta kaupan teolla myyjänä onkin herra Markus itse. Jotain häikkää. Jätin auton ostamatta. Äläkä säkään osta, tao ita lattialämmitys tekemisiä tai muuyakaan. Ihan huijari. Teettää pimeesti töitä sukulaisillaan
" Ihan huijari. Teettää pimeesti töitä sukulaisillaan" aika vakava syytös, onko todisteita?, muuten tulkitsen kateellisen panetteluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy Carvistaan?
- Anonyymi
Fast n Loud kirjoitti:
Kai se aputoiminimi on muuttunu, kun veroja kiertää.... Missä on verotarkastajat silloin kun niitä tarvitaan!
- Anonyymi
Jenkkiautoja myy vissiin.
- Anonyymi
eikä myy vaan korealaisia ladoja, intialaisia mersuja ja vietnamilaisia audeja.
ihan rehti liike. 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346