Laita Palstavahti Joksu taas tähän se sinun vikalista Fiatistasi , on mielenkiintoinen luettava.
Toivomus Joksulle
9
79
Vastaukset
- Late Lapista
En ole enään Joksu,olen taas Late Lapista,terviisii Oulun "piiriltä".Late Lapista SSSSS Ry!
- Joks-berg
Ei Joksua korvaa täällä edes Late Lapista. Ei Joksun veroista ole edes toista pöhlöä Niuvassakaan
- On se Joksu
Joks-berg kirjoitti:
Ei Joksua korvaa täällä edes Late Lapista. Ei Joksun veroista ole edes toista pöhlöä Niuvassakaan
Se on Reino,Joksu ,Tahvo ja Late ja Rumatikki
- Joksu jäähyllä?
On se Joksu kirjoitti:
Se on Reino,Joksu ,Tahvo ja Late ja Rumatikki
Missä reinojankuttaja joudu ,onko jäähyllä?
Laita Joksu Fiati vikalista ,saadaan me karavaanarit nauraa taas .jookos - se on reinuo
Joksu jäähyllä? kirjoitti:
Missä reinojankuttaja joudu ,onko jäähyllä?
Laita Joksu Fiati vikalista ,saadaan me karavaanarit nauraa taas .jookosSe on Reino Rummatikillä.
- Joks-berg
se on reinuo kirjoitti:
Se on Reino Rummatikillä.
Joksu yövahti Petosen ABC Kuopiossa klo 00.03
- Palstavahti Joksu
Joks-berg kirjoitti:
Joksu yövahti Petosen ABC Kuopiossa klo 00.03
Olin lehtiä jakamassa Puijolla , kylmää oli , rumatikki ei lämmitä. Tarvitsi käydä Petoisen ABC lämmittelemässä välillä yöllä.
Kaipasitteko kovasti yöllä kommenttejani. lupaan ensiyönä taas laittaa liitteitä klo 02.15 - Tyäeläkeläinen
Palstavahti Joksu kirjoitti:
Olin lehtiä jakamassa Puijolla , kylmää oli , rumatikki ei lämmitä. Tarvitsi käydä Petoisen ABC lämmittelemässä välillä yöllä.
Kaipasitteko kovasti yöllä kommenttejani. lupaan ensiyönä taas laittaa liitteitä klo 02.15Mulla on Atriatikki -04 Rumatikillä Pääsiäisestä aletaan puhaltelemaan.
- Kankimies kanssa
Palstavahti Joksu kirjoitti:
Kaipasitteko kovasti yöllä kommenttejani. lupaan ensiyönä taas laittaa liitteitä klo 02.15Hyvä laita vaan kommenttejasi yöllä Joksu. Laita taas Fiatin vikalistasi tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474