Mitä Jumalaa haluaa

HMH1

Haluaisin jo pois tästä maailmasta,mutta en voi jättää poikaani,joka on kehitysvammainen. Hän elää kuitenkin täyttä ja hyvää elämää. Joskus ajattelen että tapan ensin hänet ja sitten itseni. Kärsin kovasti henkisesti sekä ruumiillisesti.Koen ettei mieheni arvosta tai rakasta minua,koen itseni riipaksi.
Vaikka tiedän että mieheni kuitenkin rakastaa minua olisisihan jo lähtenyt vuosia sitten. Mitä Jumala haluua minusta,miehestäni,pojastani.Miksi ihminen joka on väsynyt ei saa kuolla?(pääse jo Taivaan kottin?)

18

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin1

Miksi kärsit?

• HNH1

On erilaisia vaivoja:raudan puutetta ym. Mieheni ei halua että olen onnellinen ja aktiivinen, hän ei huomaa mitään hyviä asioista hän huomaa vaan virheet.Hän ei usko että virheistä voi oppia. Hänellä on mitä luultavammin myös narsistisia piirteitä. ps. Enkö saisi kärsiä? Minun vaivani eivät ole sinun,sinun tarvitse niitä kantaa minun taisteluni ovat minun taisteluni sinun ei tarvitse niitä taistella,

• Possut pussaa

Se ei ole varmaan ikinä kuullut, mitä se kärsiminen oikeasti tarkoittaa.

• Lakkaa ruikuttamasta
        HNH1 kirjoitti:

On erilaisia vaivoja:raudan puutetta ym. Mieheni ei halua että olen onnellinen ja aktiivinen, hän ei huomaa mitään hyviä asioista hän huomaa vaan virheet.Hän ei usko että virheistä voi oppia. Hänellä on mitä luultavammin myös narsistisia piirteitä. ps. Enkö saisi kärsiä? Minun vaivani eivät ole sinun,sinun tarvitse niitä kantaa minun taisteluni ovat minun taisteluni sinun ei tarvitse niitä taistella,

Jos on raudanpuutetta eli veren hemoglobiini alhaisella tasolla, syödään rautalääkettä ja sellaista ruokaa, josta saa ravintoaineita siihen vaivaan: sisäelimiä, lihaa, papuja, herneitä, kaalia, mustia viinimarjoja, mustikkaa, perunaa, ruisleipäa, kuivattuja hedelmiä (rusinoita, viikunoita, aprikooseja), veriletutkin ovat muuten hyviä ...

Sillä ei ole mitään väliä sinun elämässäsi, mitä mieähesi haluaa, vain ja ainoastaan sillä, mitä sinä haluat. Se on kova läksy opittavaksi, mutta se kannattaa oppia.

• HMH1
        Lakkaa ruikuttamasta kirjoitti:

Jos on raudanpuutetta eli veren hemoglobiini alhaisella tasolla, syödään rautalääkettä ja sellaista ruokaa, josta saa ravintoaineita siihen vaivaan: sisäelimiä, lihaa, papuja, herneitä, kaalia, mustia viinimarjoja, mustikkaa, perunaa, ruisleipäa, kuivattuja hedelmiä (rusinoita, viikunoita, aprikooseja), veriletutkin ovat muuten hyviä ...

Sillä ei ole mitään väliä sinun elämässäsi, mitä mieähesi haluaa, vain ja ainoastaan sillä, mitä sinä haluat. Se on kova läksy opittavaksi, mutta se kannattaa oppia.

En ruikuta,TOTESIN ja vastasin kysymykseen. Syön rautalääkkeita ja pyrin syömään terveellisesti ja yritän saada aikaa mm.hammashoitoon,että saisin lähetteen keskussairaalaan jossa sitten ne hoidettaisiin. Ja eikö Suomi24h ole myös RUIKUTTAMISTA varten kuten kaltaisiasi besseswissereitä varten. Miksi olet tällä palstalla jos täällä vain ruikutetaan? Ymmärrän jos sinulla on hyvä syy. Sanojesi avulla sain myös annettuani itselleni mahtavan norsunpotkun omaan takalistooni=ryhdistäydyytyä.

• sinua siunata tahdon

Kun päivät on eletty, niin kotiin päästään. Ei ajallinen kestä kuin usein alle sata vuotta. Tarvitset ymmärtävää kunelijaa ja sielunhoitoa.
      Kyllä päivilläsi on tarkoitus.

• HMH1

Kiitos lämpimistä sanoistasi kyllä tämä oli niin tässä. Eihän kukaan halua oikeasti kuolla vaan aloittaa alusta jossain muualla. Mutta miksi toisaalta erotakkaan?
        aINA KUN LUULEN että on jotain valoa tunnelin päässä,niin mato vefetää jalkojen alta aina jotain,jotain, (poikani jätän hoito kotiin) Hyppään siiis vain bussiin,ajan johonkin kivaan kaupunkiin ja johonkin hotelliin ja sitten. Luultavasti jo matka saa ajatukset tuulettumaan.Luultavasti en lähde minnekkään. Toisaalta kun saisi jostain jotain mukavaa lääkeainetta jonka avulla voisin vajota vaan johonkin syvään hyvään uneen tsm. Sitten ottaisinkin vahingossa liikaa.

• Hei!
      Jumala haluaa rakastaa sinua. Hän haluaa, että voisit kokea elämäsi mielekkääksi ja löytäisit elämäsi tarkoituksen ja myös ilon elämääsi.

Elämässäsi on hyvää: poikasi, joka elää täyttä ja hyvää elämää. Hänestä on varmasti sinulle iloa. Toivon, että voit hylätä tuhoisat ajatuksesi.

Mihin olet erityisesti väsynyt ja mistä erityisesti kärsit? Ehkä tarvitsisit kuuntelijaa ja keskustelijaa. Voisitko löytää sellaisen, vaikkapa seurakunnasta ja sen diakoniatoimistosta? Mistä arvelet, että miehesi ei rakasta tai arvosta sinua – ja kuitenkin tiedät, että hän rakastaa? Onko miehesi sinun tukenasi?

Apua on saatavilla, mutta ensimmäinen askel on yleensä otettava itse.

Toivon siunausta elämääsi ja uskon, että löydät myös Jumalan rakkauden elämääsi. Jumala yllättää hyvyydellään.

Ystävällisesti tervehtien
      Päivi-pappi Hämeestä

• HeidiMarianneV

Hienoa, Päivi-pappi!

Tämä palsta kaipaa ihan oikeasti tällaista apua. Ihmiset eivät käsitä, että uskonnosta on apua surressa jotain menetystä. Se asettaa pikku hiljaa asiat asiat omiin uomiinsa.
        Hyvää Naistenpäivää!

• Asenne ratkaisee

Papin vastaus on hyvä, siitä käy selville, että oikea kysymys kuuluu: mitä minä haluan? Täällä maan päällä on ihan turha pohtia, mitä joku Jumala haluaa ja tahtoo, täällä huolehditaan siitä, että tahtoo itse asioita omaksi hyväkseen.

• Sietokykyä ja pinnaa

Hyvin sanottu. Itse tahtominen näyttää kyllä suuntaa, mutta kaikki on korkeemmas käres eikä maksa vaivaa tuskailla kysellen mitä Jumala tahtoo. Ihmisten pitäisi osata luottaa. Marttyyrin asenne ei auta ketään nykyihmistä.

• Vai miten se oli

Eikö ole olemassa joku sellainen sanonta tai aforismi, että Jumala ei auta ketään, joka ei auta itse itseään.

• Amira

Juuri näin. Ei Jumala pysty sua kuopasta nostamaan, jos sä et halua itse yrittää sieltä pois.

• Itsekö aina vaan?
        Amira kirjoitti:

Juuri näin. Ei Jumala pysty sua kuopasta nostamaan, jos sä et halua itse yrittää sieltä pois.

Ai eikö se autakaan sitten, kun itsellä ei ole enää voimia nousta? Kiva tietää...

• HMH1
        Amira kirjoitti:

No jos ei Jumala pysty niin voihan se ajaa sinne jonkun nosturiauton tai soittaa pekkaniskalle.

• Usein rämpinyt
        Itsekö aina vaan? kirjoitti:

Ai eikö se autakaan sitten, kun itsellä ei ole enää voimia nousta? Kiva tietää...

Auttaa varmaankin, mutta sinun pitää keksiä tapa, tehdä ja toimia. Ja kun sinä esität toiveen, eli rukouksen, jollekin jonnekin, niin itseasiassa sinä esität sen itsellesi. Ja toiveesta saa voimaa sisälleen, sitä, jolla voi nousta ...

• HMH1

Ongelma on myös mieheni dieetti,hän on sen aikana vähän kuikkuinen.Mutta hän aina kiukkuinen ja sarkastinen joten ei ole paljoa eroa hänen dietin aikaiseen persoonaan ja persoonaan ENNEN diettiä. Hän on kyllä kaikillle muille mielinkielin mutta minulle v....olen ainoa henkilö jonka edessä hänen ei tarvitse esittää vaan voi olla oma V..itsensä.

• näin aina

On sulla puheet. Kandeis katsoa peiliin. Taitaa olla nyt masokismia ilmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe