Voiko ihminen selvitä vaivanajasta. Mikä teillä on käsitys asiasta. Kun ylöstempaaminen tapahtuu ne jotka jäävät maanpäälle onko heillä vielä mahdollisuus selvitä. Siis voivatko saada taivaspaikkaa heräsi kysymys !?
mitä mieltä olette
40
334
Vastaukset
Sehän on ollut ja mennyt jo 2000 vuotta sitten Raamatun mukaan.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Tuon mukaan jo Johanneksen aikana oli viimeinen aika vaivoineen..* Lappix, sinä voisit lopettaa tuon harhaisuutesi, Johanneksen aika on edelleen, ei se mihinkään oo joutunut, vaikka hän on jo Herransa luona, se loppuu vasta kun Jeesus tulee. Apostolien aikana jo , ensimmäinen seurakunta odotti Jeesusta tulevaksi, ja he luulivat että Hän tulee heidän aikana, ja niin oletti Johanneskin, mutta ei tullut, ja siksi on sama aika, kuin Johanneksen aikana, se päättyy vasta Jeesuksen tuloon. Koita ymmärtää, ja jos et, ano viisautta Jumalalta, hän antaa sitä soimaamaamatta, sinllekin, jos vaan nöyrryt Hänen Sanaansa tottelemaan ja uskomaan. Sinulla on hyvin paljon sekavia ja merkillistä Raamatun selityksiä ! Harhautat ihmisiä !
- Job.18:14.
Kaikki temmataan. Aam.4:2. Herra, Herra on vannonut pyhyytensä kautta: Totisesti, katso, päivät tulevat teille, jolloin teidät temmataan ylös koukuilla ja viimeisetkin teistä kalaongilla.
Ylöstempaaminen tapahtuu vasta vaivanajan lopulla, Herran päivän alla, Herran tulemuksen alla.
Se on oleva vanhurskasten ylösnousemus jossa nousevat ylös jokainen Kristuksessa kuollut, että he Kristuksen omat jotka silloin vielä elossa ovat.
Minun Raamattuni ei anna mitään vihiä siihen, että vanhurskasten ylösnousemuksen jälkeen kukaan voisi enään pelastua.
Silloin usko on muuttunut kuulemisen sijasta näkemiseksi.
Olen kirjoittanut tästä aiheesta paljon tässä ketjussa;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12083696#comment-66431418- näin se on
Uskovien ylöstempaus on eri tapahtuma kuin Jeesuksen toinen tuleminen.
Uskovat eivät ole antikristuksen ajassa koska uskovissa on Pyhä Henki ja Pyhä Henki poistuu, että antikristus voi tulla. näin se on kirjoitti:
Uskovat eivät ole antikristuksen ajassa koska uskovissa on Pyhä Henki ja Pyhä Henki poistuu, että antikristus voi tulla.Missä Raamattu kertoo, että uskovat ja Pyhä Henki poistuu enne antikristuksen tuloa?
- 1234567...
näin se on kirjoitti:
Uskovat eivät ole antikristuksen ajassa koska uskovissa on Pyhä Henki ja Pyhä Henki poistuu, että antikristus voi tulla.Näin se vaan ei ole kuten kirjoittelet ! Antikristukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Uskovat ovat antikristuksen ajassa, ennen Jeesuksen toista tulemista. Antikristukset saavat surmansa Hänen ilmestyksestään. Siihen loppuu antikristuksen aika.
- jaikalii
nikojt kirjoitti:
Missä Raamattu kertoo, että uskovat ja Pyhä Henki poistuu enne antikristuksen tuloa?
Pyhä Henki vuodatettiin uskovien yhteyteen; "En minä jätä teitä orvoiksi, minä tulen teidän tykönne" "Sinä päivänä te ymmärräette että minä olen teissä ja te minussa" "Minä olen heidän keskellään" "Minä olen teidän kanssanne" "Kristus teissä"
"täytti koko huoneen jossa he istuivat" "ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi" (Apt 2:2,4).
Kun uskovat temmataan pilviin Herraa vastaan (1 Tess 4:13-18, 1 Kor 15:51-53), heissä ja heidän yhteydessään oleva Pyhä Henki otetaan myös pois maan päältä. Siis, sama Pyhä Henki, joka vuodatettiin helluntaipäivänä, otetaan ylös. näin se on kirjoitti:
Uskovat eivät ole antikristuksen ajassa koska uskovissa on Pyhä Henki ja Pyhä Henki poistuu, että antikristus voi tulla.* Niko kirjoittaa, " Ylöstempaaminen tapahtuu vasta vaivanajan lopulla, Herran päivän alla, Herran tulemuksen alla. " ?
* Sinulle voi tulla, mutta ei Raamatun mukaan, siksi sun ei pitäisi opettaa harhojasi, se ei kuulu helluntailaisuuteen, vaan se opetus, mitä Vilho Hartonen, ja jonka linjoilla olen itsekin, on helluntailaisuutta, sinun opetuksesi ei mene missään helluntaiseurakunnassa, siksi sinä, Niko, olet aivan väärällä palstalla, omine oppeinesi ! Eikä auta se, että haet lisää ja lisää Raamatun kohtia, ne ei väärää käsitystäsi lopunajaoista oikeaksi tee, koska Raamattu ei käy itseään vastaan. Sinun tulisi nöyrtyä Raamatullisen opetuksen vastaan ottamiseen, ja tulisit tuntemaan touuden, Jeesuken Kristuksen ! Jostain syystä sinulla on sellainen ylpeyden ja omahyväisuuden , itseä ja lihallista mieltä tyydyttävä asnne omaan opetukseesi, joka ei kestä Raamatun valoa !1234567... kirjoitti:
Näin se vaan ei ole kuten kirjoittelet ! Antikristukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Uskovat ovat antikristuksen ajassa, ennen Jeesuksen toista tulemista. Antikristukset saavat surmansa Hänen ilmestyksestään. Siihen loppuu antikristuksen aika.
* " 1234567..." lpeta jo, harhasi ja yleensä opetuksesi, koska et vaan tunne , etkä tiedä, niin kuin tietää tulee. Opetuksesi ei ole halluntailaisuutta, joten voisit hyvillä mielin siirtyä omalle palstallesi, miksi et sitä tee, mekin, jotka olemme helluntailaisia, pysymme kotonamme, emmekä provosoi kenenkään toisin ajattelevien palstalla, mutta sinä ja Jonah ja Niko, te vaan runnotte valheitanne , piittaamatta Ylläpidon säännöistä ! Se on röyhkeyttä ja ette kunnioita Ylläpidon ohjeita !
Mohikaani_27 kirjoitti:
* " 1234567..." lpeta jo, harhasi ja yleensä opetuksesi, koska et vaan tunne , etkä tiedä, niin kuin tietää tulee. Opetuksesi ei ole halluntailaisuutta, joten voisit hyvillä mielin siirtyä omalle palstallesi, miksi et sitä tee, mekin, jotka olemme helluntailaisia, pysymme kotonamme, emmekä provosoi kenenkään toisin ajattelevien palstalla, mutta sinä ja Jonah ja Niko, te vaan runnotte valheitanne , piittaamatta Ylläpidon säännöistä ! Se on röyhkeyttä ja ette kunnioita Ylläpidon ohjeita !
* Niin, ettekä kunniota helluntailaisten opetusta, me kunnioitamme toisin ajattelijoita, emmekä ole heidän palstalloiaan häiriköimäeeä ! Mikä teidät saa tänne esittämään omia viisauksianne, kun ette edes tunne Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta. Jos te keskustelisitte helluntailaisuudesta, mutta ette sitä tee, vaan pumppaatte virasta evankeliumianne väenväkisin, menkää kotiinne sitä selttämään omillennen, jos itse oletatte olevanne viisaampia kuin muut yhteisönne jäsenet. He sitä tarvitsevat, emme me helluntailaiset !
jaikalii kirjoitti:
Pyhä Henki vuodatettiin uskovien yhteyteen; "En minä jätä teitä orvoiksi, minä tulen teidän tykönne" "Sinä päivänä te ymmärräette että minä olen teissä ja te minussa" "Minä olen heidän keskellään" "Minä olen teidän kanssanne" "Kristus teissä"
"täytti koko huoneen jossa he istuivat" "ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi" (Apt 2:2,4).
Kun uskovat temmataan pilviin Herraa vastaan (1 Tess 4:13-18, 1 Kor 15:51-53), heissä ja heidän yhteydessään oleva Pyhä Henki otetaan myös pois maan päältä. Siis, sama Pyhä Henki, joka vuodatettiin helluntaipäivänä, otetaan ylös.Niin...
Missä Raamattu Sanoo tempauksen ja vanhurskasten ylösnousemuksen tapahtuvan ennen ahdistuksen aikaa ja antikristuksen aikaa?Mohikaani_27 kirjoitti:
* Niko kirjoittaa, " Ylöstempaaminen tapahtuu vasta vaivanajan lopulla, Herran päivän alla, Herran tulemuksen alla. " ?
* Sinulle voi tulla, mutta ei Raamatun mukaan, siksi sun ei pitäisi opettaa harhojasi, se ei kuulu helluntailaisuuteen, vaan se opetus, mitä Vilho Hartonen, ja jonka linjoilla olen itsekin, on helluntailaisuutta, sinun opetuksesi ei mene missään helluntaiseurakunnassa, siksi sinä, Niko, olet aivan väärällä palstalla, omine oppeinesi ! Eikä auta se, että haet lisää ja lisää Raamatun kohtia, ne ei väärää käsitystäsi lopunajaoista oikeaksi tee, koska Raamattu ei käy itseään vastaan. Sinun tulisi nöyrtyä Raamatullisen opetuksen vastaan ottamiseen, ja tulisit tuntemaan touuden, Jeesuken Kristuksen ! Jostain syystä sinulla on sellainen ylpeyden ja omahyväisuuden , itseä ja lihallista mieltä tyydyttävä asnne omaan opetukseesi, joka ei kestä Raamatun valoa !Ymmärräthän mohikaani sen, että pre-tribulatistinen oppi ei ole helluntailaisuuden dogmi. Se ei ole helluntailaisuuden yksi kivijalka ja opinkohta, joka määrittää helluntailaisen uskon.
Päinvastoin on monia suuria helluntailaisseurakunnan jäseniä jotka eivät opettaneet saati uskoneet pre-tribulatistiseen tempaukseen.
Kuten Derek Prince yksi suurimmista mainitakseni....- Mohikaani_27 ei kirj
nikojt kirjoitti:
Ymmärräthän mohikaani sen, että pre-tribulatistinen oppi ei ole helluntailaisuuden dogmi. Se ei ole helluntailaisuuden yksi kivijalka ja opinkohta, joka määrittää helluntailaisen uskon.
Päinvastoin on monia suuria helluntailaisseurakunnan jäseniä jotka eivät opettaneet saati uskoneet pre-tribulatistiseen tempaukseen.
Kuten Derek Prince yksi suurimmista mainitakseni....* Ei tietenkään hellunta-opin määrittää Raamattu, ja seurakunna Pää on Herra Jeesus, ja on myös seurakunnan perustus, ja muuta perustusta ei olekkaan. Ylöstempaaminen taas on Raamatun opetuksen mukainen raitis oppi Jeesuksen tulosta seurakunnalleen. Ja jos on joitakin suuria, on kuitenkin vain yksi SUURI, ja Hän on helluntai-opin ainut perusta ja kulma kivi.Jeesus Kristus !
- jaikalii
nikojt kirjoitti:
Niin...
Missä Raamattu Sanoo tempauksen ja vanhurskasten ylösnousemuksen tapahtuvan ennen ahdistuksen aikaa ja antikristuksen aikaa?Paavali kirjoittaa siitä tessalonikalaisikrjeissään. Olet ehkä lukenut.
jaikalii kirjoitti:
Paavali kirjoittaa siitä tessalonikalaisikrjeissään. Olet ehkä lukenut.
Toki olen ja kyllä Paavali tempauksesta tessalonikalaiskirjeessään kirjoittaa, mutta sitä ihmettelen, että näet tempauksen tapahtuvan ennen antikristusta...
- näin se on
nikojt kirjoitti:
Toki olen ja kyllä Paavali tempauksesta tessalonikalaiskirjeessään kirjoittaa, mutta sitä ihmettelen, että näet tempauksen tapahtuvan ennen antikristusta...
Mikä vielä pidättä antikristuksen ilmestymistä?
nikojt kirjoitti:
* Ja minä ihmettelen sitä, että et näe, että se ylösotto tapahtuu ennen vaivanaikaa? Mikä siinä Paavalin tiedossa viittaa sen tapahtuvan vasta vihanajan lopussa ? Viimeinen psunako ?
* Viimeinen pasuna soi , kun armonaika päättyy, ja ylienkelin ääni kajahtaa, tapahtuu vanhurskasten, eli uskossa nukkuneiden ylösnousemus, ja heidät muutetaan, ja samoin meidät, jotka olemme vielä elossa, kaikki me muutumme, silmänräpäyksessä.
* Ilmestyskirja ei puhu viimeisetä pasunasta, vaan seitsemästä pasunasta, ja nimeää kaikki numero järjestyksessä, samoin seitsemännen pasunan. Ei sanota, viimeinen pasuna, vain ylösoton yhteydessä on viimeinen pasuna, ja se päättää armotalouskauden, eli armonajan.Mohikaani_27 kirjoitti:
* Ja minä ihmettelen sitä, että et näe, että se ylösotto tapahtuu ennen vaivanaikaa? Mikä siinä Paavalin tiedossa viittaa sen tapahtuvan vasta vihanajan lopussa ? Viimeinen psunako ?
* Viimeinen pasuna soi , kun armonaika päättyy, ja ylienkelin ääni kajahtaa, tapahtuu vanhurskasten, eli uskossa nukkuneiden ylösnousemus, ja heidät muutetaan, ja samoin meidät, jotka olemme vielä elossa, kaikki me muutumme, silmänräpäyksessä.
* Ilmestyskirja ei puhu viimeisetä pasunasta, vaan seitsemästä pasunasta, ja nimeää kaikki numero järjestyksessä, samoin seitsemännen pasunan. Ei sanota, viimeinen pasuna, vain ylösoton yhteydessä on viimeinen pasuna, ja se päättää armotalouskauden, eli armonajan.Paavalin opettama tempaus tapahtuu vasta Herran päivän kynnyksellä, ei ennen sitä.
Ahdistuksen aika EI ole Herran päivä, niinkuin Raamattu selvästi opettaa, sillä ennen Herran päivää on auringon pimennyttävä ja Elian tultava ja Josafatin laaksossa oltava antikristuksen suuren sotajoukon.
Tempaus tapahtuu vasta Herran päivän alla niinkuin Paavali ja Herra Jeesus itse opettaa uskovien keräämisestä, sekä Ilmestyskirja.näin se on kirjoitti:
Mikä vielä pidättä antikristuksen ilmestymistä?
Kysyit, että mikä "pidättää" antikristuksen tulemusta.
Johanneshan kirjoitti kirjeessään, että monta antikristusta on jo tullut ja, että viimeinen aika on jo käynnissä.
Mutta lopunajan, viimeinen antikristus ei ole vielä tullut.
Jeesus kertoi itse apostoleilleen niistä tapahtumista, jotka on tapahduttava lopunajassa ennenkuin Herra on tuleva takaisin.
Jeesus sanoi, että ensin on tulevansuuri luopumus, samaa sanoi Paavali.
Suuri luopumus on siis tapahduttava ensin, ennenkuin antikristus voi tulla.
Profetioiden on täytyttävä.
Suuri ahdinko ja luopumus tekevät "maaperän otolliseksi" kadotuksen lapsen tuleman ka ottavan vallan.
Mutta on myös tultava Jumalan säätämä määrä ihmisiä Kristuksen omiksi ja jokaisen etnisen ryhmän on saatava kuulla ensin pelastuksen evankeliumi niinkuin Jeesus lupasi.
Ennen niitä, lopunajan tapahtumat eivät voi alkaa.
Jumalan armo ja pitkämielisyys on taannut sen, että vielä tuo päivä ei ole koittanut.
Paavali kirjoitti tessalonikalaisille ensimmäsiessä kirjeessään näin;
"4 Sanoimmehan, kun olimme teidän tykönänne, teille jo edeltäpäin, että meidän oli ahdinkoon joutuminen, niinkuin on käynytkin ja te tiedätte käyneen."
Paavali oli näet opettanut heidän tykönä ollessaan, että HE TULEVAT JOUTUMAAN ahdinkoo.
Näin myös kävi.
Tessalonikalaiset olivat raskaissa ahdingoissa ja olivat varmoja, että kyseessä oli nyt se ahdinko mistä Herra Jeesus itse puhui Matteus 24 luvussa.
Mutta eivät he ymmärtäneet, että profetioiden on täytyttävä täydellisesti ennen kuin Herra Jeesus voi tulla.
Sen tähden he olivatkin alkaneet jo pelätä, että Herran tuoiden aika oli käsillä, Herran päivä, joka koittaa Herran tulemuksesa. Osamoli varma, että Jeesus on aivan ovella ja jätti jopa työnsä tekemäti odottaessaan Herran paluuta!
He eivät siis jatkaneet sitä vaellusta mitä Paavali ensimmäisessä kirjeessään heitä nöytyyteen ja kuuliaisuuteen kehoitti.
Sen tähden Paavali kirjoitti heille tiukkasanaisen uuden kirjeen, jossa kovin sanoin nuhteli heitä, että he eivät saa uskoa Herran päivän ja meidän kokoamisen Hänen tykönsä olevan käsillä ENNENKUIN profetiat ovat täyttyneet!
Meitä ei siis voida koota/temmata Hänen tykönsä ennenkuin suuri luopumus ja kadotuksen lapsi ovat ensin tulleet.
Paavali jopa käski olla uskomatta ketään joka niin opettaa!
- metsässä ootte
On teillä sairaita nuo tempausjutut! Sairastahan se on koko tämä helluntalasitouhu!
- ----------
Ilmestyskirjassa kerrotaan selvästi, ensin ihmiset sanovat "nyt on rauha ei hätää mitään" ja tapahtuu suuri ahdistus jota kestää muutaman päivän, ehkä ei tapahdu mitään mutta on henkistä ahdistusta, joka on joutunut vaikka pelkäämään päiväkausia, ymmärtää millaista on kun koko ajan haluaisi päästä ulos asunnosta eikä pääse.
Sitten aurinko pimenee, ja kaikki näkevät Jeesuksen. Ylöstempauksen jälkeen alkaa ahdistuksen aika jota kestää 3 ja puoli vuotta.
Muutamat ihmiset selviävät kuin ihmeen tavalla auringon paahteesta ja muista vitsauksista, "minä teen ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta".
Tuhatvuotinen valtakunta perustetaan ja näistä ihmisistä polveutuvat siellä syntyvät.
Jeesus viittaa monessa kohtaa uuteen elämään, myös profeetoissa: "minä tahdon koota kaikki ne joille olen tuottanut onnettomuutta".
Siksi varokaamme tekemästä sitä syntiä että tuomitsemme epämukavan ihmisen kadotukseen!- no miten on
Voi voi luulette on taivas, on tavallinen taivas, tuon puoleista elämääkö, ei ei ne on vaan uskomuksia ei ole mitään todistetta taivaasta.
Jos todistatte sen niin se olisi ihmeitten ihme, raamattu ei todista. - 1234567...
--------------- Johan oli harhaista kirjoituksesi. Ylöstempauksen jälkeen ei ala ahistuksen aika. Ahistukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista.
Auringon paahteet ja kaikki muutkin viimeiset vitsaukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. 1234567... kirjoitti:
--------------- Johan oli harhaista kirjoituksesi. Ylöstempauksen jälkeen ei ala ahistuksen aika. Ahistukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista.
Auringon paahteet ja kaikki muutkin viimeiset vitsaukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista.Niin, paitsi että Johannes oli jo ahdistuksessa parituhatta vuotta sitten ja pakeni Patmoksen saarelle. Ja Jeesuskin piti tulla jo opetuslasten eläessä.
- heipä heiii
1234567... kirjoitti:
Auringon paahteet ja kaikki muutkin viimeiset vitsaukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista.Ensimmäinen jeesus oli kulttisaarnaaja, näitä silmän kääntäjiä riittää nykyäänkin
- ----------
Millä sitten selität tämän Raamatunkohdan: yksi seitsemästä seurakunnasta on joka pelastetaan koetuksen hetkestä.
Myös se jossa sanotaan, olen saattava heidät kumartumaan jalkaisi juureen ja he ymmärtävät että sinua rakastan.
Mistä tiedämme, en sanonutkaan olevani oikeassa, vain päättelin.- Mohikaani_27 ei kirj
* Nyt et ymmärrä, kaikki seitsemän seurakuntaa ilmentää Jumalan seurakunnan tilaa nykyajassa, kaikkia seitsemää ominaisuutta löytyy Jumalan seurakunnasa, joka on universaalinen, siihen samaan mahtuu kaikki seitsemän, opeiltaan hengeltään virheiltään vavaisuudeltaan, hyvyyksiltään, mutta se on Jumalan seurakunta, joka kohta puoliin temmataan yläilmoihin pilvessä, Herraa vastaan.
* En ymmärrä teitä tempauksen vastustajia, tämä yllä kirjoittamani löytyy Raamatusta melkein samoilla sanoilla?
*1Tess. 4:13.18. Lukekaa, ja jos ette usko, silloin on parempi alkaa alusta, ja kohdata Jeesus henkohtaisesti, tunnustakaa Hänelle syntinne, ja anotte anteeksi antoa, ja Hän armahtaa, jos vilpittömiä olette !
- jaikalii
Jos tänne jää tempauksen tapahduttua, on pieni mahdollisuus pelastua. Silloin tulee tunnustaa syntinsä Jeesukselle Kristukselle ja pyytää syntiään anteeksi. Mutta koska Pyhä Henki on myös otettu ylös seurakunnan mukana, jäljelle jäänyt parannuksen tekevä ihminen ei saa Jumalalta mitään tuntemuksia eikä varsinkaan vahvistusta siitä että on pelastettu ja on saanut synnit anteeksi. Silloin tulee vain pitää kiinni uskosta Jeesukseen Kristukseen tapahtui mitä tahansa. Ei saa kieltää Jeesusta ja pitää tunnustaa Hänet ihmisten edessä vaikka se merkitsisi sitä että sinut tapetaan kiduttamalla. Sillä jos tänne jää, todennäköisesti joutuu lunastamaan pelastuksensa omalla verellä koska Jeesuksen veri ei kelvannut pelastukseksi silloin kun armoa vielä tarjottiin uskon kautta Jeesukseen.
Mutta kuten sanoin, pelastuksen mahdollisuus on mutta se ei tule olemaan helppo pelastua. Voi olla kovat paikat edessä.
Lue Ilm 7:9 Näissä jakeissa monien raamatuntulkitsijan mielestä puhutaan niistä ihmisistä jotka ovat pelastuneet ylöstempauksen ajasta. Sitä Raamattu kutsuu vaivan ajaksi ja suureksi ahdistuksen ajaksi.
"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
7:10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
7:11 Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
7:12 sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
7:13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
7:15 Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
7:16 Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
7:17 sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."- jaikalii
>>> ovat pelastuneet ylöstempauksen ajasta.
Jaikal:
>>>Sillä jos tänne jää [siis ylöstempauksen jälkeen], todennäköisesti joutuu lunastamaan pelastuksensa omalla verellä koska Jeesuksen veri ei kelvannut pelastukseksi silloin kun armoa vielä tarjottiin uskon kautta Jeesukseen.Nyt jaikal kirjoitit kyllä toista evankeliumia puhuessasi omalla verellä pelastumisesta!
Kukaan ei pelastu omalla verellä!
Ilmestyskirja nimenomaan kertoo, että ne marttyyrit jotka tulevat nimenomaan ahdistuksen ajasta ja siinä ajassa marttyyriyden kokeneena ovat pesseet ja valkaisseet pukunsa NIMENOMAAN Karitsa verellä!
Jätä pois moinen opetus jossa puhut omalla verellä pelastumisesta, se on toista evankeliumia, ei Kristuksen!
Raamatun mukaan vain 144000 otetaan taivaalliseen halllitukseen, jotka yhdessä Jeesuksen kanssa hallistevat 1000 vuotta.
- jaikalii
Ne 144 tuhatta ovat Israelin sukukunnista, siis juutalaisia.
Jumalalla on myös toinen lauma pakanoista joita Hän kaitsee ja ottaa luokseen. Paavali kääntyi pakanoiden puoleen ja pakanoillakin on Jumalan lapsioikeus Jeesuksessa Kristuksessa (Ef 2. luku). "Luodakseen itsessään nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi tehden rauhan Hänen ristinsä veren kautta."
* mielen muutos" , omn mahdollisuus, kaikki ne, jotka selviävät antikristuksen vihanajasta, pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan, ja kun Kristus lopettaa sodat, ja lähettää evankelistat koko maailmaan ja kaikki kansat tulee Kristukselle uskollisiksi, eli tulevat uskoon. Silloin saarnataan Jumalan valtakunnan evankeliumia, sitä jota Jeesuskin saarnasi maanpäällä ollessaan. Veren evankeliumin aika loppuu siihen, kun Jeesus tulee, ja se julistetaan loppuneeksi viimeisen pasunan soitolla, ja ylienkelin äänen kajahtaessa. Ja seurakunta nousee Herraa vastaan yläilmoihin, ja niin me saamme olla aina Herran kanssa. Ja siitä alkaa antikristusen vallan aika ja sodat kaikkialla maaimassa, se vainoaa varsinkin Jeesuksen tunnustavia, ja se vaatii silloin moraalista rohkeutta, koska Pyhä Henki on poissa, samoin rukoileva seurakunta, mutta joka vahvana pysyy loppuun as ti, se pellastuu vielä vaivanajastakin ! Ja pääsee, jos elää, tuhatvuotiseen valtakuntaan, nauttimaan Israelia kohtaavasta ylenpalttisesta siunauksesta , sen jälkeen, kun he tunnustavat Jeesusken ja uskovat Häneen ja Hänen Messiaanisuuteen. Jeesus pelastaa heidät antikristuksen sorron alta, ja he pelalstuvat koko kansana, mitä siitä on jäännöstä jäljellä pedon vihalta ! Sak14:4,4,5. 12:10 13:1.
- Mohikaani_27 ei kirj
* Kun viimeinen pasuna soi, ja ylienkelin ääni kjahtaa, päättyy ARMOTALAOUSKAUSI, , ja Jeesus tulee noutamaan seurakuntansa,. Tämän jälkeen alkaa tuomiotalauskausi.
* Kun ihmiset saattoiva pelastua ennen seurakuntaa, samoin he voivat pelastua seurakunnan ylösoton jälkeisenä aikana. Ja on tietoa enemmän kuin , Vanhan liiton aikana,
* Ketä ja kuka silloin pelastuu, se on jo toinen asia. Pelastus mahdollisuuden määrää se, kuinka paatutnut kukin on, onko mahdollista edes pelastua, se mitatan sill, miksi Jeesusken armo ei kelvannut armonajalla ? Miksi silloin hyljättiin Jumalan kutsu ?
* Ylös tempauksesta jää monia pois, ja myös saarnamiehiä ja muita Jumalan työssä palvelleita, ja tavallisia rivijäseniä. He kaikki tiesivät totuuden, on kyse siitä, paatumusko vai mikä on syy, miksi eivät päässeet mukaan ylösottoon ?
* Joka tapauksessa heidän apunaan on tulla pelastetuksi, he omistavat Jeesusken todistuksen sydämessään, se on heidän voimansa, vaaditaan vaan moraalinen rohkeus tunnustaa Jeesus antikristuksen tuomioistuimen edessä, joka tietää varmaa teloitusta. palkkana on iankaikkinen elämä. Ei enää seurakunssa, sen etuuksiin ei enää kukaan pääse ylösoton jälkeen, mutta onhan taivaassa tilaa, ja monin verroin parempaa, kuin ikusiessa vaivassa.
* Mutta, joku on sanonutkin, "kuka hullu jättää sen varaan pelastumisensa ?" Voi kuolla ennen sitä, voi olla, ettei olekaan voimaa tunnustaa Jeesusta, kiväärin piipun edessä ! Ehkä ehtii rakakstua maail,maan uudestaan, ettei haualuakkaan pelalstua, on tullut paatumus salaa sydämeen, nautinnollisen elämän myötä.
* Kannattaa siis etsiä Jeesuksen armahdusta NYT, tässä ajassa, pelalstus on varma, jos vaan itse on halukas ja vilpitön. Jeesus ei petä, Hän on uskollinen ja vanhurskas, itseään kieltää Hän ei saata. Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:
* Kun viimeinen pasuna soi, ja ylienkelin ääni kjahtaa, päättyy ARMOTALAOUSKAUSI, , ja Jeesus tulee noutamaan seurakuntansa,. Tämän jälkeen alkaa tuomiotalauskausi.
* Kun ihmiset saattoiva pelastua ennen seurakuntaa, samoin he voivat pelastua seurakunnan ylösoton jälkeisenä aikana. Ja on tietoa enemmän kuin , Vanhan liiton aikana,
* Ketä ja kuka silloin pelastuu, se on jo toinen asia. Pelastus mahdollisuuden määrää se, kuinka paatutnut kukin on, onko mahdollista edes pelastua, se mitatan sill, miksi Jeesusken armo ei kelvannut armonajalla ? Miksi silloin hyljättiin Jumalan kutsu ?
* Ylös tempauksesta jää monia pois, ja myös saarnamiehiä ja muita Jumalan työssä palvelleita, ja tavallisia rivijäseniä. He kaikki tiesivät totuuden, on kyse siitä, paatumusko vai mikä on syy, miksi eivät päässeet mukaan ylösottoon ?
* Joka tapauksessa heidän apunaan on tulla pelastetuksi, he omistavat Jeesusken todistuksen sydämessään, se on heidän voimansa, vaaditaan vaan moraalinen rohkeus tunnustaa Jeesus antikristuksen tuomioistuimen edessä, joka tietää varmaa teloitusta. palkkana on iankaikkinen elämä. Ei enää seurakunssa, sen etuuksiin ei enää kukaan pääse ylösoton jälkeen, mutta onhan taivaassa tilaa, ja monin verroin parempaa, kuin ikusiessa vaivassa.
* Mutta, joku on sanonutkin, "kuka hullu jättää sen varaan pelastumisensa ?" Voi kuolla ennen sitä, voi olla, ettei olekaan voimaa tunnustaa Jeesusta, kiväärin piipun edessä ! Ehkä ehtii rakakstua maail,maan uudestaan, ettei haualuakkaan pelalstua, on tullut paatumus salaa sydämeen, nautinnollisen elämän myötä.
* Kannattaa siis etsiä Jeesuksen armahdusta NYT, tässä ajassa, pelalstus on varma, jos vaan itse on halukas ja vilpitön. Jeesus ei petä, Hän on uskollinen ja vanhurskas, itseään kieltää Hän ei saata.Ai nyt on sitten ilmestynyt kertomuksiin antikristuksenkin tuomioistuin.
>>>...vaaditaan vaan moraalinen rohkeus tunnustaa Jeesus antikristuksen tuomioistuimen edessä...Jonah kirjoitti:
Ai nyt on sitten ilmestynyt kertomuksiin antikristuksenkin tuomioistuin.
>>>...vaaditaan vaan moraalinen rohkeus tunnustaa Jeesus antikristuksen tuomioistuimen edessä...* Sinä Jonah kirjoitat hyvin ylimielisesti, ja pilkallisesti. Miksi ei voi olla antikristuksen tuomioistuin, se pidätyttää kaikki, jotka tunnustavat Jeesuksen, ja heidät raahataan pedon eteen, ja elleivät kumarra petoa, tuomio on välitön, ja teloitetaan. Eikö tätä muka voi sanoa tuomioistuimeksi, saata-na muutenkin yrittää matkia Jeesusta joka asiassa.
* " Sille, joka tunnustaa Jeesuksen antikristuksen tuomioistuimen edessä on palkkana iankaikkinen elämä, sanoo Mohikaani. "
* Näin vaan tapahtuu, mutta se maksaa oman hengen, koska ei kelvannut ajassa se, että Jeesus antoi henkensä puolestamme !
* Joko sinä olet ottanut Jeesuksen vastaan henkohtaisena Pelastajana ja Vapahtajana ? Oletko koskaan kohdannut Jeesusta henkilökohtaisesti, että olisit saanut syntisi OIKEASTI anteeksi, vai onko se vaan ajatuksesasi oleva mielikuva, nimellisesti Jeesukseen uskomalla, mutta et koskaan ole todellisuudessa Häntä kohdannut ?
* Ei tarvii mulle sitä alkaa todistelemaan eri Raamatun kohdilla, tutki vaan itseäsi, tunnetko Jeesuksen henkohtaisesti, Hänet tulee tuntemaan uudestisyntymisen kokemuksessa, Sisäinen Kristuksen tunteminen on todellista, kun uudestisyntyy Jumalan Hengen kasteessa, saa siinä vielä lahjaksi Pyhän Hengen sinetin sisimpäänsä, Kristuksen ilmestymisen päivään saakka.
* Jeesus tulee ihan koska tahansa, kunhan vaan pakanain täysi luku on sisälle tullut, silloin viimeinen pasuna soi, ja ylienkelin ääni kajahtaa, ja seurakunta muutetaan, kuolleet ja elävät, ja temmataan yläilmoihin Jeesusta vastaan, pilvessä.Mohikaani_27 kirjoitti:
* Sinä Jonah kirjoitat hyvin ylimielisesti, ja pilkallisesti. Miksi ei voi olla antikristuksen tuomioistuin, se pidätyttää kaikki, jotka tunnustavat Jeesuksen, ja heidät raahataan pedon eteen, ja elleivät kumarra petoa, tuomio on välitön, ja teloitetaan. Eikö tätä muka voi sanoa tuomioistuimeksi, saata-na muutenkin yrittää matkia Jeesusta joka asiassa.
* " Sille, joka tunnustaa Jeesuksen antikristuksen tuomioistuimen edessä on palkkana iankaikkinen elämä, sanoo Mohikaani. "
* Näin vaan tapahtuu, mutta se maksaa oman hengen, koska ei kelvannut ajassa se, että Jeesus antoi henkensä puolestamme !
* Joko sinä olet ottanut Jeesuksen vastaan henkohtaisena Pelastajana ja Vapahtajana ? Oletko koskaan kohdannut Jeesusta henkilökohtaisesti, että olisit saanut syntisi OIKEASTI anteeksi, vai onko se vaan ajatuksesasi oleva mielikuva, nimellisesti Jeesukseen uskomalla, mutta et koskaan ole todellisuudessa Häntä kohdannut ?
* Ei tarvii mulle sitä alkaa todistelemaan eri Raamatun kohdilla, tutki vaan itseäsi, tunnetko Jeesuksen henkohtaisesti, Hänet tulee tuntemaan uudestisyntymisen kokemuksessa, Sisäinen Kristuksen tunteminen on todellista, kun uudestisyntyy Jumalan Hengen kasteessa, saa siinä vielä lahjaksi Pyhän Hengen sinetin sisimpäänsä, Kristuksen ilmestymisen päivään saakka.
* Jeesus tulee ihan koska tahansa, kunhan vaan pakanain täysi luku on sisälle tullut, silloin viimeinen pasuna soi, ja ylienkelin ääni kajahtaa, ja seurakunta muutetaan, kuolleet ja elävät, ja temmataan yläilmoihin Jeesusta vastaan, pilvessä.Sen verran olen vuosien varrella lukenut viestejäsi Mohikaani, että voin sanoa, että sinulla ei ole varaa puhua muitten ylimielisyydestä yhtään mitään.
Nytkin kyselet:
Joko sinä olet ottanut Jeesuksen vastaan henkohtaisena Pelastajana ja Vapahtajana ?
Tuollaista kysymystä pidän suoraan sanoen loukkaavana osoittaessasi sen minulle, joka olen ollut vuosikausia uskossa ja tunnustanut Jeesuksen Kristuksen Herrakseni, Vapahtajakseni ja Pelastajakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623