Turku Showroom Bar&Club

mies 86

Moniko palstalaisista on ehtinyt käymään tuolla? Itse kävin viime viikonloppuna kun olin saanut facebook-kutsun kaveriltani mutta tulin väärään aikaan kun yöklubiosasto avattiin vasta myöhemmin illalla. Luultavasti yksinolostani ajateltiin siellä kaikenlaista negatiivista...

42

4357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-21v

      No tuliko pillua? Itse en tuohon paikkaan pääse vielä ennen marraskuuta koska paikkaan on lauantaisin kait ikäraja 22. No eipä noi Sedun paikat ole kovin pitkäikäisiä olleet viime vuosina joten saa nähdä onko kyseistä yökerhoa enää Turussa silloin...

    • hei haloo

      Sehän on sedula! Kuka sinne haluaa mennä...

    • mies 86

      En saanut pimpsaa, vaikka toisaalta harvemminpa sitä edes tulee vongattua. Ainakin hyvin lähtenyt bisnes pyörimään, miinuksena tosin mainittakoon että (varmaankin juuri ikärajasta johtuen) naiset siellä ovat yleensä siitä kaksvitosesta ylöspäin eivätkä muutenkaan kauhean houkuttavan näköisiä. Baariosastolla kun kävin niin siellä oli lähinnä keski-ikäistä porukkaa, luultavasti eri firmoista kokoontuneita. Ei paljoa huvittanut alkaa lyöttäytyä joukkoon. Jotenkin muutenkin snobimainen paikka ensisilmäyksellä. Ainakin noin köyhän opiskelijan vinkkelistä.

    • man 55v.

      Kuulostaa hyvältä...lopultakin kypsempää porukkaa liikkeellä..pitänee mennä katsastamaan!

    • Newyorker

      Hyvä!

      Jos asuisin Turussa kävisin. Rahaa on! Maksan satasilla!

      Missä on virolaiset naiset!

    • No täytyy joskus käydä tämä baari katsomassa, mutta se on ainakin aivan varma juttu, että yksin en suostu tonne menemään, koska kuitenkin siellä ajateltaisiin kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta.

      • Oletko sä ruvennu oikeasti oman ittes parodiaksi.
        Minäpä otan ja lähen huomenna sekä keikalle, että baariin yksin.


      • crocuta kirjoitti:

        Oletko sä ruvennu oikeasti oman ittes parodiaksi.
        Minäpä otan ja lähen huomenna sekä keikalle, että baariin yksin.

        Miten niin parodiaksi? Oon vaan aina ollut sitä mieltä, ettei nuoren miehen kannata yksin baariin lähteä.

        Mutta hyvä sulla, jos kerran pystyt yksin lähtemään, etkä koe oloasi siellä yksinäiseksi ja ahdistavaksi kaveriporukoiden joukossa.


      • cjccjjjcjcjc
        DarkFear kirjoitti:

        Miten niin parodiaksi? Oon vaan aina ollut sitä mieltä, ettei nuoren miehen kannata yksin baariin lähteä.

        Mutta hyvä sulla, jos kerran pystyt yksin lähtemään, etkä koe oloasi siellä yksinäiseksi ja ahdistavaksi kaveriporukoiden joukossa.

        Bariinko mennä? Toiselle se on ylivaikea. Yksin ...voi eei..


      • cjccjjjcjcjc kirjoitti:

        Bariinko mennä? Toiselle se on ylivaikea. Yksin ...voi eei..

        No kyllä se yksin baariin meneminen on ainakin mulle aivan ylivoimaisen suuri este, kun ensinnäkään aika ei kulu yksin siellä ollenkaan ja sitten se tuntuu vielä niin hirveän ahdistavalta ja yksinäiseltä, kun ei ole juttuseuraa ja samalla saa vielä nähdä, kun kaikki muut ihmiset ovat omissa kaveriporukoissaan, niin kyllä siinä vaan väkisinkin tuntee olonsa tosi yksinäiseksi ja alkaa tulla nopeasti hyvin ahdistava olo.


      • cjcjcjccjjjcjcjc
        DarkFear kirjoitti:

        No kyllä se yksin baariin meneminen on ainakin mulle aivan ylivoimaisen suuri este, kun ensinnäkään aika ei kulu yksin siellä ollenkaan ja sitten se tuntuu vielä niin hirveän ahdistavalta ja yksinäiseltä, kun ei ole juttuseuraa ja samalla saa vielä nähdä, kun kaikki muut ihmiset ovat omissa kaveriporukoissaan, niin kyllä siinä vaan väkisinkin tuntee olonsa tosi yksinäiseksi ja alkaa tulla nopeasti hyvin ahdistava olo.

        Yksin on turha olla siellä. Porukassa baarissa on hauskempaa. Baari edelyttää hyvää juttuseuraa ja mukavaa keskustelua ja muuten mukavaa fiilistä. Yksin sellaista ei voi saada. Yksin on parempaa olla kotona katsomassa hyvää elokuvaa.


      • cjcjcjccjjjcjcjc kirjoitti:

        Yksin on turha olla siellä. Porukassa baarissa on hauskempaa. Baari edelyttää hyvää juttuseuraa ja mukavaa keskustelua ja muuten mukavaa fiilistä. Yksin sellaista ei voi saada. Yksin on parempaa olla kotona katsomassa hyvää elokuvaa.

        Näinhän se just on. Kyllä siellä baareissa on aina kaveriseurassa paljon mukavempi olla, kun että jos siellä yksinään olisi. Yksin kun ei pysty saamaan koskaan minkäänlaista hyvää fiilistä aikaan, eikä siinä ole mitään mieltä istua yksinään, kun aikakin tuntuu vain pitkästyttävältä. Kyllä se aika kuluu yksin ollessa paljon paremmin kotosalla, kun että turhaan baareihin lähtisi pitkästymään ja rahoja tuhlaamaan.


      • Cjcjcjjccjcjj
        DarkFear kirjoitti:

        Näinhän se just on. Kyllä siellä baareissa on aina kaveriseurassa paljon mukavempi olla, kun että jos siellä yksinään olisi. Yksin kun ei pysty saamaan koskaan minkäänlaista hyvää fiilistä aikaan, eikä siinä ole mitään mieltä istua yksinään, kun aikakin tuntuu vain pitkästyttävältä. Kyllä se aika kuluu yksin ollessa paljon paremmin kotosalla, kun että turhaan baareihin lähtisi pitkästymään ja rahoja tuhlaamaan.

        Haluatko lähteä huomenna sinne?


      • Cjcjcjjccjcjj kirjoitti:

        Haluatko lähteä huomenna sinne?

        No en huomenna, mutta joku kerta voisin kyllä lähteä sinne, mutta vain silloin, jos saan sinne seuraa jostakin.


      • Olaf
        DarkFear kirjoitti:

        Näinhän se just on. Kyllä siellä baareissa on aina kaveriseurassa paljon mukavempi olla, kun että jos siellä yksinään olisi. Yksin kun ei pysty saamaan koskaan minkäänlaista hyvää fiilistä aikaan, eikä siinä ole mitään mieltä istua yksinään, kun aikakin tuntuu vain pitkästyttävältä. Kyllä se aika kuluu yksin ollessa paljon paremmin kotosalla, kun että turhaan baareihin lähtisi pitkästymään ja rahoja tuhlaamaan.

        Baariin mennään iskemään ämmiä, eikä teeskentelemään tekokivaa "kaveri"porukassa. Kavereiden kanssa voi olla kotona tai mennä kaffelaan. Baariin mennään vain panot mielessä.


      • Ei oo tott...
        Olaf kirjoitti:

        Baariin mennään iskemään ämmiä, eikä teeskentelemään tekokivaa "kaveri"porukassa. Kavereiden kanssa voi olla kotona tai mennä kaffelaan. Baariin mennään vain panot mielessä.

        Oikea asenne. Juuri tällä palstalla tyttö valitti kun ei löydä seuraa baarista... Sitten selvisikin että hän liikkuu kauhean kokoisen lauman mukana... Ei ihme


    • ööää

      Mä aattelin tulla käymään Turussa parin viikon päästä. Onko keskustassa mitään hyvää baaria johon nelikymppinenkin sulautuu ilman että muut asiakkaat katselisivat että mitäs toi vanhus täällä tekee?

      • Aimo Flatus

        Kunnallissairaalantiellä olis ruumishuone....


      • Necro Filus
        Aimo Flatus kirjoitti:

        Kunnallissairaalantiellä olis ruumishuone....

        Onko siellä vastakuolleita neitseitä teininaisia, joiden kuolintapa on ollut sellainen, ettei kalmon ulkonäkö ole kärsinyt eikä immenkalvo repeytynyt?


      • Apollon ikäjakauma painottuu reilumman puoleisesti tuonne 25-30 puolelle, mutta varsin hyvin sinne tuntuvat ns. keski-ikäisetkin sulautuvan.


    • ääöööäää

      venus löytyy turusta...taitaa olla suunnattu enemmän aikuisille kun nuorille ;)

      • Minkä ikäluokan asiakaskuntaa tuolla venuksessa muuten käy?

        Mua kiinnostaisi Turusta just lähinnä ne baarit, joissa asiakaskunta on yli kolmekymppisiä ja vanhempiakin. Noihin paikkoihin voisin mennä, mutta en sentään yksinäni.


      • 54r56789ijhn
        DarkFear kirjoitti:

        Minkä ikäluokan asiakaskuntaa tuolla venuksessa muuten käy?

        Mua kiinnostaisi Turusta just lähinnä ne baarit, joissa asiakaskunta on yli kolmekymppisiä ja vanhempiakin. Noihin paikkoihin voisin mennä, mutta en sentään yksinäni.

        Miksi sunlaisesi nuori mies haluaa mennä keski-ikäisten baareihin?


      • 54r56789ijhn kirjoitti:

        Miksi sunlaisesi nuori mies haluaa mennä keski-ikäisten baareihin?

        Ei yli kolmekymppiset ole vielä mitään keski-ikäisiä ja mua nyt vaan ei kiinnosta jotkut teinimestat.


      • Mies-21v
        DarkFear kirjoitti:

        Ei yli kolmekymppiset ole vielä mitään keski-ikäisiä ja mua nyt vaan ei kiinnosta jotkut teinimestat.

        sellaista 35-50-vuotiasta on asiakaskunta ko. paikassa. Kai siellä muutama 20-34-vuotiaskin löytyy


    • Mies31v.

      Jos siellä huomenna kävis. Kaveri sitä ehdottanut jo tovin. Mutta nyt olen surussa ja sellainen on kaikille ihan vierasta, kun joku on down naisen takia ja itkee. Täällä yksin kattoo tunnin päästä sitä mitä oli kirjoittamassa. Kyyneliä silmissä voi tehdä aika vitusti virheitä.

      Mutta ne on niitä hetkiä kun sinä voit loistaa. Tee se sydämestäsi ja sulla on (melkein) aina joku joka bäkkaa sua.

      Eli sinne vaan.

    • mies 86

      DarkFear: Laitoin sulle sähköpostia muistaakseni toissapäivänä tapailun merkeissä, eiks sun sähköposti ollutkin [email protected]?

    • juuunou

      juu no itse tuota 22 ikärajaa hieman ihmettelin.. väitän että 24 vuotiaana oli kyllä reippaasti nuoerempaa sakkia liikenteessä-- Näin keskiviikko iltana oli ainoastaan alakerta auki, se toki puolillaan täysi. Ihmeteltiin paljon miespuolisen baarimikon käyttämiä "vapaa-kaato" mittoja, että tarkastaja kun paikalle poksahtaa, niin eiköhän se ollut siinä....

    • Viikkobilettäjä

      Ite oon käynyt viikolla kun ei tuo ikärajav24 riitä viikonlopuille.. Viikolla hyvä meininki siel alakerrasa

    • DeeÄffälle

      Niin, tuota fisofiaa ettei baariin voi mennä yksin, vois periaatteessa laajentaa myös kaikeen muuhun viihteelliseen toimitaan kuten leffassa taikka kahvilassa käyntiin. Samalla tavalla noita tehdään yleensä vähintään kaverin kanssa. Siltikin noitakin jopa nuoret miehet tekevät yksin.
      Itse olen sitä mieltä, että olet vain päättänyt jonkun yksittäisen surkean kokemuksen perusteella tai jopa väärin käsityksen kautta, että mies ei voi mennä baariin taikka laivalle yksin. Todellisuudessa, kun monet miehet menevät yksin baariin eikä niiltä koskaan kukaan kysy "miksi olet yksin?" Ja mitä sitten vaikka kysyisikin.Aina kun kun voi valehdella jos ei halua myöntää olevana "lonely wolf" esim; Kaveri pokasi jo muijan ja jatko kysymyksiä asian tiimoilta ei enään tule vaan voi jatkaa uudesta aiheesta.
      Asiaa voit myös miettiä siltä kulmalta että baari on Suomalaisten tapa etsiä uusia ihmisiä elämäänsä ystäviksi tai parisuhteeseen.Se on oikeastaan ympäristö missä ylitetään " pienessä rohkaisussa " sellaisia asioita mitä ei hedelmätiskillä uskalla selvinpäin tehdä.Ja tätä missionia tehtäessä, voi kaverit olla vain tiellä.

      Mutta, sinkku palstan vuosia jo lukeneena tiedän saavani selvän vastauksen joka on sisällältöön tyyliin ; "mies ei voi mennä yksin baariin tai laivalle koska kaikki kyselee miksi olet yksin.Naiset sen sijaan voivat" "yksin on tylsää olla baarissa" yms.

      Joten, sanompa tässä vain että "niimpä niin.." ;))

    • mies 86

      Itse olen käynyt Showroomissa nyt kolme tai neljä kertaa, toki siellä kehtaa yksinkin olla mutta varmaan se vaikuttaa vähän oudolta kun tupa tuntuu muutenkin olevan niin täynnä porukkaa ja koko ajan siellä heitetään läppää. Fb-kaverini joka työskentelee niille lähettää toistuvasti minulle facebook-kutsuja sinne niinkuin varmaan kaikille muillekin tuntemilleen henkilöille. Kävin jokin aika sitten siellä bilettämässä oikein kunnolla kun siellä oli jonkin sortin avajaiset ja hengasin siellä kaverini kanssa kirjaimellisesti yön lävitse, ja seuraavana päivänä oli (kuten odottaa saattoikin) aika hirveä darra päällä myöhäiseen iltapäivään asti.

    • mariska30

      Moi käytiin siellä.Ja petyin kun baarimikot on ihan sanonko mistä ..Eräs henkilö tilasi vähän erikoisemman drinkin niin baarimikko siihen vastasi että ei ole kyseisestä drinkistä ikinä kuullut :-( jos näinkin tasokas tökerho niin kannataisiko palkata osaavaa henkilökuntaa?? Baarimikot muutenkin tosi nuoria.jos ikäraja on 22 niin kuinka baarimikot voi olla nuorempia kuin sallittu ikäraja?? Pettynyt

      • mies 86

        Aika nuoren näköisiä minustakin, jotkut niistä. Itselläni on ehkä eniten ongelmia portsareiden kanssa kun toisinaan ei halua minua päästää sisään tai kun haluavat heittää ulos kun mukamas näytän niin väsyneeltä.

        Erityisesti ärsyttää kysymys "onks kaikki ok?" Ensimmäisenä tulee mieleeni, että ei ole eikä ole ollut moneen vuoteen. Ehkä sitten joku päivä kun lopulta valmistun tästä laitoksesta ja onnistun saavan pysyvän työpaikan. Enkä enää heräile keskellä yötä jatkuvaan tunteeseen omasta kelpaamattomuudestani ja riittämättömyydestäni tälle yhteiskunnalle tai edes läheisilleni. Mutta eihän sitä tietenkään voi portsareille sanoa kun eivät ne sitä kuitenkaan tajua.


    • 12847474330484

      Olisiko showroom siis sellainen paikka josta pari kaunista pitkää blondia voisi löytää fiksua ja anteliasta vanhempaa herraseuraa (n 30v)?

    • TURKKUSEX

      Jotain jotain DarkFear.

    • T P

      Muutama kysymys paikasta:

      1 Millainen pukukoodi siellä on, eli pääseekö sisään hupparissa ja farkuissa

      2 Onko paikassa sisäänpääsymaksua, jos on, niin se rajoittaa todella paljon käyntiä paikassa. 2€ vois maksaa jos ois todella edulliset juomahinnat

      3 Kuinka kalliit juomat. Yli 5€ oluttuoppi = en mene paikkaan

      Itse olen siis Turkulainen Linnankadulla asuva ihan ok näkönen työssä käyvä 27v "poju" ja tuo paikka kiinnostaisi, koska nykyjään siellä on karaokeakin. Ja kyllä, olen sinkku, ja menen paikkaan YKSIN. Silloin on aika hyvät mahikset saada seuraa(kin)

      • mies 86

        1. Ei ole pukukoodia. Ihan arkivaatteissa voi mennä.

        2. Sisäänpääsymaksu on muistaakseni viikonloppuisin ja/tai silloin kun siellä järjestetään bileitä eli aika usein mutta ei läheskään aina. Narikka 3€.

        3. Juomat on muistaakseni neljästä tai viidestä eurosta ylöspäin.

        Käy tsekkaamassa jossain vaiheessa jos kiinnostaa. Showroomissa on sekä baariosasto, tanssimusiikin soittoon varattu kellariosasto ja terassi.


      • T P
        mies 86 kirjoitti:

        1. Ei ole pukukoodia. Ihan arkivaatteissa voi mennä.

        2. Sisäänpääsymaksu on muistaakseni viikonloppuisin ja/tai silloin kun siellä järjestetään bileitä eli aika usein mutta ei läheskään aina. Narikka 3€.

        3. Juomat on muistaakseni neljästä tai viidestä eurosta ylöspäin.

        Käy tsekkaamassa jossain vaiheessa jos kiinnostaa. Showroomissa on sekä baariosasto, tanssimusiikin soittoon varattu kellariosasto ja terassi.

        Eli maksaa sisään aina, narikka velotetaan vaikka ei ois takkiakaan (vrt. silvermoon) eli ilmaiseksi ei pääse sisälle asti?

        Juomat maksaa noin 6-7€ tuoppi, siinä missä ne kustantaa baarille alle 3€ palveluineen yms.

        Ei tartte siis mennän


      • huhu huhh
        T P kirjoitti:

        Eli maksaa sisään aina, narikka velotetaan vaikka ei ois takkiakaan (vrt. silvermoon) eli ilmaiseksi ei pääse sisälle asti?

        Juomat maksaa noin 6-7€ tuoppi, siinä missä ne kustantaa baarille alle 3€ palveluineen yms.

        Ei tartte siis mennän

        Eiks se ole SEDULA????


      • 5. kerran
        huhu huhh kirjoitti:

        Eiks se ole SEDULA????

        sama suomeksi kiitos :) Ei meitä tommonen siansaksa kiinnosta


    • Peruskysymykset:

      Peruskysymykset:

      1 Millaisissa kuteissa paikkaan ei pääse

      2 Paljonko menee rahaa ennen kuin pääsee baaritiskille asti

      3 Paljonko maksaa 0,5 litran oluttuoppi

    • juubeliksenmaku

      EI showroomille, on yleensä kiinni kakskolmasosaa...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      5745
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      129
      2649
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      59
      1696
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      96
      1683
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1159
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      40
      942
    7. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      57
      920
    8. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      26
      863
    9. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      92
      813
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      799
    Aihe