Olen aloittanut kuntosalilla heilumisen noin 6 kk:ta sitten ja nyt haluaisin tehdä kropastani mahdollisimman tasapainoisen voimieni puolesta.
Painoni on 76 kg penkkienkkani on 100 kg , kyykky 110 kg ja maastavetokin 110 kg. Tavoitteeni olisi 120 kg penkistä saman painoisena joten paljonko noiden kahden muun tulokset olisi hyvä olla ?
Voitko kertoa oman painosi ja tuloksesi kyseisissä nostoissa ja sen että koetko itse olevasi voimiesi puolesta ns "sopusuhtainen"?
Voimasuhteet pekki,kyyky ja mave?
22
710
Vastaukset
- Puhdas tekniikka
-Pituus 192, paino 110kg
- penkki: satasella menee n. 20 toistoa tosi puhtaasti herkutellen (en treenaa maksimia).
- kyykky: 130kg x 20
- mave 150 x 15
Mitä sinäkään niillä ykkösillä teet?
Ja onko tekniikat puhtaat - se tässä oleellista?- pensionista
Mitä niillä sarjapainoilla tekee? Jumittavat paikat, junnaavat samoilla ärsyketasoilla, eivät kehitä tehoa ja suorituskykyä!
Saattavat sopia tuolle kehonrakennusosastolle.
Maksimiykkösen nostaminen antaa uutta tehoa treeneihin -> kehitystä. - Ime nahkahaulikkoa
pensionista kirjoitti:
Mitä niillä sarjapainoilla tekee? Jumittavat paikat, junnaavat samoilla ärsyketasoilla, eivät kehitä tehoa ja suorituskykyä!
Saattavat sopia tuolle kehonrakennusosastolle.
Maksimiykkösen nostaminen antaa uutta tehoa treeneihin -> kehitystä.Sarjoilla se lihas kasvaa! Maksimilla -joka epäpuhdas- saa finniperseet kehua nakkikioskila ennen kuin ottavat kuonoon narupelleltä.
- pensionista
Ime nahkahaulikkoa kirjoitti:
Sarjoilla se lihas kasvaa! Maksimilla -joka epäpuhdas- saa finniperseet kehua nakkikioskila ennen kuin ottavat kuonoon narupelleltä.
Tehoa täytyy löytyä vähintään sen verran kuin päältä katsoen voisi odottaa!
Mitä hyötyä on lihasmassasta joka ei toimi räjähtävän tehokkaasti?
Ei mitään!
- betonieläkeläinen
90 / penkki 120 / etukyykky pohjaan 110 / mave180. 63v.
Penkillä ei ole mitään yhteyttä maveen ja kyykkyyn. Kyykkytuloksiin suhtaudun tietyllä skeptisyydellä koska polvikulmat ratkaisevat ja moni puhuu kyykystään kun kyse on puolikyykystä tai parhaimmillaan ponnistussyvyydestä.
Takakyykyn olen vaihtanut yhden huru-ukon innostamana tangolla tehtyyn hackkiin.
Tavoitteeni on saada mave 200kg:oon ennen 65v.
Penkki on pelkkää täytettä. - Tom Platz
2 kertaa oma paino mave , kyykky 1,5 kertaa oma paino x 3 ja penkki 1,5 kertaa oma paino. Siinä on aika hyvät suhteet.
- melan vilauttaja
Muskleforumilta löytyi tällainen linkki.
http://www.livestrong.com/article/380767-how-much-weight-can-the-average-man-lift/
"the average untrained man can squat 125 pounds, bench press 135 pounds and deadlift 155 pounds."
"Novice weight trainers -- weighing 198 pounds, with several months of experience average 230 pounds for the squat, 175 pounds for the bench press and 290 pounds for the deadlift."
"Intermediate lifters with a couple of years in weight training average 285 pounds for the squat, 215 pounds for the bench press, and 335 pounds for the deadlift."
"Advanced lifters with multiple years of training experience average 390 pounds for the squat, 290 pounds on the bench press, and 460 pounds for the deadlift."
Keskiverto natumiehen tuloksia. Noihin Advanced-tuloksiin jos ei natuna yrityksistä huolimatta pääse useamman vuoden treenin jälkeen, niin jotakin on silloin pielessä.
Tulokset saa kilogrammoiksi jakamalla ne 2,2:lla tai kertomalla 0,454:llä. - Tulokset:
Paino 132kg.
Penkki 205kg.
Mave 330kg.
Kyykky 280kg.
Kisanostoja.
Hyvä kun tässäkin ketjussa joku luulee olevansa kovakin kaveri jollain penkin 100 kilon painoilla ja maven 150 kilon painoilla.- odotan kovana
Oletko sinä kova kaveri 205 penkillä ja 330 mavella?
- Hassus
Hohhoijaa, sitten on myös nämä tapaukset erikseen jotka yli 20 ikävuoden varmaan yli kolmenkin kympin, jotka tulevat leijailemaan vuosienharjoittelulla ja kisanostoilla, ketjun aloittaja todenäköisesti ei ole mikään kilpailija eikä pyrikkään sellainen olemaan ja sinä tuut tyrmäämään heti. No äijä painaa 132 kg mavettaa 330? No voisinpahan tässä hiljentää sut ja sanoa että ompas paska tulos ton ikäselle ja kokoselle, kaveri 16v , 80kg mavettaa 220 mietippä sitä. Ja nyt mee sinne salille nostelee ettei tuu juniorit ohi.
- Tulokset:
Hassus kirjoitti:
Hohhoijaa, sitten on myös nämä tapaukset erikseen jotka yli 20 ikävuoden varmaan yli kolmenkin kympin, jotka tulevat leijailemaan vuosienharjoittelulla ja kisanostoilla, ketjun aloittaja todenäköisesti ei ole mikään kilpailija eikä pyrikkään sellainen olemaan ja sinä tuut tyrmäämään heti. No äijä painaa 132 kg mavettaa 330? No voisinpahan tässä hiljentää sut ja sanoa että ompas paska tulos ton ikäselle ja kokoselle, kaveri 16v , 80kg mavettaa 220 mietippä sitä. Ja nyt mee sinne salille nostelee ettei tuu juniorit ohi.
"Hohhoijaa, sitten on myös nämä tapaukset erikseen jotka yli 20 ikävuoden varmaan yli kolmenkin kympin, jotka tulevat leijailemaan vuosienharjoittelulla ja kisanostoilla, ketjun aloittaja todenäköisesti ei ole mikään kilpailija eikä pyrikkään sellainen olemaan ja sinä tuut tyrmäämään heti."
Miten olen leijaillut?
" No äijä painaa 132 kg mavettaa 330? No voisinpahan tässä hiljentää sut ja sanoa että ompas paska tulos ton ikäselle ja kokoselle, kaveri 16v , 80kg mavettaa 220 mietippä sitä."
Mistä sinä tiedät minkä ikäinen olen? Eikä tuosta saa huonoa tulosta tekemälläkään. Ja ymmärrätkö että tekisin sillä vinkuheinäkaverillasi puhtaita hauiskääntöjä? Laittaisin narun kiinni toinen pääty kaulaan ja toinen jalkoihin ja hauiksilla supistamaan. Sinä etkä 16 kesäinen pikkupoikakaverisi ole mitään.
" Ja nyt mee sinne salille nostelee ettei tuu juniorit ohi."
Et vieläkään tiedä minkä ikäinen olen. - Jakukow
Tulokset: kirjoitti:
"Hohhoijaa, sitten on myös nämä tapaukset erikseen jotka yli 20 ikävuoden varmaan yli kolmenkin kympin, jotka tulevat leijailemaan vuosienharjoittelulla ja kisanostoilla, ketjun aloittaja todenäköisesti ei ole mikään kilpailija eikä pyrikkään sellainen olemaan ja sinä tuut tyrmäämään heti."
Miten olen leijaillut?
" No äijä painaa 132 kg mavettaa 330? No voisinpahan tässä hiljentää sut ja sanoa että ompas paska tulos ton ikäselle ja kokoselle, kaveri 16v , 80kg mavettaa 220 mietippä sitä."
Mistä sinä tiedät minkä ikäinen olen? Eikä tuosta saa huonoa tulosta tekemälläkään. Ja ymmärrätkö että tekisin sillä vinkuheinäkaverillasi puhtaita hauiskääntöjä? Laittaisin narun kiinni toinen pääty kaulaan ja toinen jalkoihin ja hauiksilla supistamaan. Sinä etkä 16 kesäinen pikkupoikakaverisi ole mitään.
" Ja nyt mee sinne salille nostelee ettei tuu juniorit ohi."
Et vieläkään tiedä minkä ikäinen olen.Mielialan heittely saattaa johtua niistä aineista mitä käyttelet, äläs nyt ota kaikesta hernettä nenään. Käyttäisit aikas muuhun kun itses puolusteluun jäät kakkoseks kuitenkin.Pakkasen raiskaama pulkan naru olet ei se vastailu sitä mihinkään muuta. Todenäköisesti vastaat tähänkin jollain vihaisella kommentilla ja väität olevasi tyyni. Istu jätkä miekkaan. Ja mistä ikäs tiedän niin ihan helppoahan se tuosta lukea et sä meinaan tollasia tuloksia vedä parin vuoden treenillä, jos satuit tietämään vai onko nuoo sun tulokses satua ja siksi et ymmärrä? Kiitän ja kuittaan ja käytän aikani johonkin muuhun kun keskustelupalstalla istuskeluun ja liika ripulista ärtyneen keskiikäisen miehen viesteihin vastailuun.
- Tulokset:
Jakukow kirjoitti:
Mielialan heittely saattaa johtua niistä aineista mitä käyttelet, äläs nyt ota kaikesta hernettä nenään. Käyttäisit aikas muuhun kun itses puolusteluun jäät kakkoseks kuitenkin.Pakkasen raiskaama pulkan naru olet ei se vastailu sitä mihinkään muuta. Todenäköisesti vastaat tähänkin jollain vihaisella kommentilla ja väität olevasi tyyni. Istu jätkä miekkaan. Ja mistä ikäs tiedän niin ihan helppoahan se tuosta lukea et sä meinaan tollasia tuloksia vedä parin vuoden treenillä, jos satuit tietämään vai onko nuoo sun tulokses satua ja siksi et ymmärrä? Kiitän ja kuittaan ja käytän aikani johonkin muuhun kun keskustelupalstalla istuskeluun ja liika ripulista ärtyneen keskiikäisen miehen viesteihin vastailuun.
"Mielialan heittely saattaa johtua niistä aineista mitä käyttelet, äläs nyt ota kaikesta hernettä nenään."
Missä kohtaa olen ottanut herneet nenään?
"Käyttäisit aikas muuhun kun itses puolusteluun jäät kakkoseks kuitenkin."
Kateellinen pikkupoika.
"Pakkasen raiskaama pulkan naru olet ei se vastailu sitä mihinkään muuta. "
132kg on pulkan naru. Kyllä.
"Todenäköisesti vastaat tähänkin jollain vihaisella kommentilla ja väität olevasi tyyni. Istu jätkä miekkaan. Ja mistä ikäs tiedän niin ihan helppoahan se tuosta lukea et sä meinaan tollasia tuloksia vedä parin vuoden treenillä, jos satuit tietämään vai onko nuoo sun tulokses satua ja siksi et ymmärrä? Kiitän ja kuittaan ja käytän aikani johonkin muuhun kun keskustelupalstalla istuskeluun ja liika ripulista ärtyneen keskiikäisen miehen viesteihin vastailuun. "
Kateellinen pikkupoika.
Jatka ripulijuttujen kirjoittelua.
- leanmeansexmachin
132 kg kyllä on tyypillä mieletön pötsi.Törkeen näköisiä ukkoja noi läskit raskaan sarjan tykit kun helvetillinen paskareppu roikkuu pallien päällä.Voimaa kyllä on.Ällöttävän näköistä vaan,ei tippaakaan urheilullista olemusta joten ihan sama mitä sellainen nostaa, yäk..
Olympia nostajissa on tyyliä.- Tulokset:
"132 kg kyllä on tyypillä mieletön pötsi.Törkeen näköisiä ukkoja noi läskit raskaan sarjan tykit kun helvetillinen paskareppu roikkuu pallien päällä.Voimaa kyllä on.Ällöttävän näköistä vaan,ei tippaakaan urheilullista olemusta joten ihan sama mitä sellainen nostaa, yäk..
Olympia nostajissa on tyyliä."
Naurua. Mistä sinä vinkuheinä tiedät minkälainen pötsi minulla on? Mitäs jos ei ole pötsiä lainkaan? - prolift
"132 kg kyllä on tyypillä mieletön pötsi.Törkeen näköisiä ukkoja noi läskit raskaan sarjan tykit kun helvetillinen paskareppu roikkuu pallien päällä.Voimaa kyllä on.Ällöttävän näköistä vaan,ei tippaakaan urheilullista olemusta joten ihan sama mitä sellainen nostaa, yäk..
Olympia nostajissa on tyyliä."
Naurua. Mistä sinä vinkuheinä tiedät minkälainen pötsi minulla on? Mitäs jos ei ole pötsiä lainkaan?Jos kehonrakentaja raskaassa sarjassa painaa vaikka ton 132 kg niin he on silti aika tasapaksuja/tiukkoja niin voimanostaja jolla on elopainoa toi sama määrä huomattavasti pienemmillä lihaksilla niin sexmachinen ounastelujen puolelle minäkin kallistun,eli epäilen minäkin hra tuloksen keskivartalossa olevan runsaasti possua.
Äläkä nyt vaan saa roid ragea.. - Tulokset:
prolift kirjoitti:
Jos kehonrakentaja raskaassa sarjassa painaa vaikka ton 132 kg niin he on silti aika tasapaksuja/tiukkoja niin voimanostaja jolla on elopainoa toi sama määrä huomattavasti pienemmillä lihaksilla niin sexmachinen ounastelujen puolelle minäkin kallistun,eli epäilen minäkin hra tuloksen keskivartalossa olevan runsaasti possua.
Äläkä nyt vaan saa roid ragea.."Jos kehonrakentaja raskaassa sarjassa painaa vaikka ton 132 kg niin he on silti aika tasapaksuja/tiukkoja niin voimanostaja jolla on elopainoa toi sama määrä huomattavasti pienemmillä lihaksilla niin sexmachinen ounastelujen puolelle minäkin kallistun,eli epäilen minäkin hra tuloksen keskivartalossa olevan runsaasti possua.
Äläkä nyt vaan saa roid ragea.."
Mistä päätellen olen voimanostaja? Ja tiestikö että siellä lavoilla ollaan lähes rasvattomassa painossa?
Mitäs jos minulla on 15 prosentin rasvat?
Kyllä minuakin leipäännyttäisi. - Olet pelle perkele !
"Jos kehonrakentaja raskaassa sarjassa painaa vaikka ton 132 kg niin he on silti aika tasapaksuja/tiukkoja niin voimanostaja jolla on elopainoa toi sama määrä huomattavasti pienemmillä lihaksilla niin sexmachinen ounastelujen puolelle minäkin kallistun,eli epäilen minäkin hra tuloksen keskivartalossa olevan runsaasti possua.
Äläkä nyt vaan saa roid ragea.."
Mistä päätellen olen voimanostaja? Ja tiestikö että siellä lavoilla ollaan lähes rasvattomassa painossa?
Mitäs jos minulla on 15 prosentin rasvat?
Kyllä minuakin leipäännyttäisi.Heh, vitun ihraläski 132kg törömuna :)
- raw
prolift kirjoitti:
Jos kehonrakentaja raskaassa sarjassa painaa vaikka ton 132 kg niin he on silti aika tasapaksuja/tiukkoja niin voimanostaja jolla on elopainoa toi sama määrä huomattavasti pienemmillä lihaksilla niin sexmachinen ounastelujen puolelle minäkin kallistun,eli epäilen minäkin hra tuloksen keskivartalossa olevan runsaasti possua.
Äläkä nyt vaan saa roid ragea..Älkää nyt tosissanne verratko tavan puntti reenaajia, ammattilais bodareihin!! Suomesta löytyy kourallinen bodareita jotka ylipäätään pystyvät pääsemään siihen kuntoon... Paljon parempi vertailu kohde olisi esim. Vahva miehet, Mariusz Pudzianowski aika tiukka kaveri ja painoa 142kg. Puhumattakaan niistä "mahakkaammista" kilpailijoista esim. Žydrūnas Savickas painoa 175kg. Ja painaa ne bodaritkin offseasongilla...;)
- arvioita
Penkki on aika paljon edellä esim. maastanostoon nähden. Mutta se ei taida olla kovin harvinaista. Kyykyssä tuo suhde on yleisempi, koska kyykky on teknisesti vaikeampi liike. Vaatii treeniä kehittyäkseen.
Sanotaanko nyt että, 120kg penkki 140kg SIISTI kyykky ja 180kg maastanosto voisivat olla sellaisia hyviä tavoitteita? Kyykky on yleensä reilusti pienempi kuin maastanosto, jos syvyys on kohdallaan. Pyydä jotain kokenutta kaveria / salin ohjaajaa neuvomaan tekniikassa. Herkkä laji. Veto kehittyy nopeasti, kunhan pidät tekniikan siistinä ja uskalla tehdä sitä aktiivisesti / lisätä rautaa tankoon.
Omat suhteet 82,5kg:nä
JK 210
PP 170
MN 270
Nostelua takana n 17 vuotta. Ja penkki on ns. vahvin laji minulla. - m40vm74
M40, 182/90
Etukyykky pohjaan 115
Takakyykky pohjaan 130
Pena 110
Veto 180 - m29
Paino 90kg
Penkki 70kg
Kyykky 150kg
Mave 140kg
60m 7s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989