Työttömyys pilaa elämän

turha elämä.

Kun ei voi tienata rahaa niin ei voi oikein tehdä mitään eikä suunnitella tulevaisuutta. Sitä vaan odottaa että ihme tapahtuis ja sais töitä. Orjatyöt ei hyödytä mitään kun ei ketään palkkaa sua palkalla vaikka tekist kuinka paljon ilmaisia orjahommia.

10

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori turhake

Sitähän tämä on. Orjatyö ei kiinnosta kun ei siitä hyödy yhtään mitenkään.

• ettänäinkin

kun tekee sanotaan vaikka 35v. töitä niin ei työttömyys enää haittaa vaan on jopa toivottavaa....nauttinut tästä ihanuudesta jo 5. vuotta... ihan omasta pyynnöstä.

• Maikka

Ei ihme, jos et tuolla äidinkielen osaamisella pääsekään töihin! Ensinnäkin, otsikon perään ei tule pistettä. Korjattuna yksi lause: Orjatyöt eivät hyödytä mitään, kun ei kukaan palkkaa sinua palkalla, vaikka tekisit kuinka paljon ilmaisia orjahommia. Kouluun takaisin, mars!

• KJ.

Niinkö

• YRITTÄJÄ JANNU 35.v
        KJ. kirjoitti:

Niinkö

mä olen ite yrittäjä ja teen töitä vuodessa noin 7/kk ja 5/kk olen työtön ja lomailen ja naatiin rahoistani jotka kerkeen tienata ton 7 kuukauden aikana niil pärjää ihan hyvin jos olis koko ajan hommia niin olisin jo RIKAS. mut parempi näin

• KJ.
        YRITTÄJÄ JANNU 35.v kirjoitti:

mä olen ite yrittäjä ja teen töitä vuodessa noin 7/kk ja 5/kk olen työtön ja lomailen ja naatiin rahoistani jotka kerkeen tienata ton 7 kuukauden aikana niil pärjää ihan hyvin jos olis koko ajan hommia niin olisin jo RIKAS. mut parempi näin

Vai niin

• työtön.

Minua yritettiin saada typpiin asiakkaaksi ja orjatöihin, Lopulta haukuttuani ja huudettuani niitä, ne myönsi että typpi on vain sellaisille joille hommataan vain orjatöitä että sieltä ei palkkatyötä tule kukaan saamaan. Ne tarjoaa siis yrityksille ilmaista työvoimaa ja saavat siitä itse palkkaa.

• mies mustissa.

Mua ainakin vi.tuttaa tää kotona makaaminen. Minua ei edes oteta orjatöihin koska olen haukkunut kaikki työkkärin ämmät ja vaatinut kunnon hommia. Olin kerran vähän aikaa työkokeilussa ja se oli ihan per.seestä. Olin yhdes pajassa ja haukuin sen pajan työvalmentajan ihan lyttyyn koska siellä ei mitään järkevää hommaa ollut. Jotain tuolien hiontaa ja liimaamista.

Menin työkkäriin ja kysyin että kuka hel.vetti mut palkkaa koskaan töihin jos mä hion jotain vanhaa tuolia. Itku kurkussa se selitti että tarkoitus on saada työtön kuntoutumaan että ne jaksais tehdä oikeita töitä.

Voi hel.vetti mä kirosin sille ja sanoin että ennen tein telinehommia jossa yks telineen osa painaa 20kg tai enemmän ja että minä en tarvii mitään kuntoutusta. No sen jälkeen ei mua ole otettu työkkäriin edes vaikka pyysin niiltä oikeita töitä.

Säännöllisin väliajoin lähettelen viestejä työkkäriin jossa vaadin kunnon töitä ja kunnon palkkaa. Onpahan jotain tekemistä ja kiusa se on pienikin kiusa.
      Työhakemuksia myös lähettelen joskus mut ei pääse edes haastatteluun joten aika turhauttavaa on vaan makailla kotona.

• Pitkäaikatyötön

"olen haukkunut kaikki työkkärin ämmät"
        "haukuin sen pajan työvalmentajan ihan lyttyyn"
        "kysyin että kuka hel.vetti mut palkkaa"
        "Voi hel.vetti mä kirosin sille"
        "kiusa se on pienikin kiusa"
        "aika turhauttavaa on vaan makailla kotona."

Tekstistäsi päätellen kannattaisi harkita joko toisten ihmisten kunnioittamisen aloittamista tai itsehillintä- ja käyttäytymiskoulutusta. Sellainen voisi parantaa työllistymismahdollisuuksiasi, jos joskus pääset työhaastatteluun. Työpaikoille nimittäin ei yleensä palkata henkilöitä, jotka tuovat ongelmia tullessaan, jos vain muita mahdollisuuksia on.

• huonosti menee
        Pitkäaikatyötön kirjoitti:

"olen haukkunut kaikki työkkärin ämmät"
        "haukuin sen pajan työvalmentajan ihan lyttyyn"
        "kysyin että kuka hel.vetti mut palkkaa"
        "Voi hel.vetti mä kirosin sille"
        "kiusa se on pienikin kiusa"
        "aika turhauttavaa on vaan makailla kotona."

Tekstistäsi päätellen kannattaisi harkita joko toisten ihmisten kunnioittamisen aloittamista tai itsehillintä- ja käyttäytymiskoulutusta. Sellainen voisi parantaa työllistymismahdollisuuksiasi, jos joskus pääset työhaastatteluun. Työpaikoille nimittäin ei yleensä palkata henkilöitä, jotka tuovat ongelmia tullessaan, jos vain muita mahdollisuuksia on.

Kyl se työtömyys pilaa elämän ko raha ei riitä ruokaan jos iso perhe. Meit o 7 !! Kyl alkaa tulla makarooni jo korvista ulos. Meil jokasella. Sit aina vaa halpaa uni makkaraa makaroonin seurana. Viikon loppusin popsitaan munnia jos ne tarjouskessa! Näin menty jo 12 v ko olaa pitkä aikasii työtömii. Repikää siitä ! Kurjasti o työtömän perheen asijat suomes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4969
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4689
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4163
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4087
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3158
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2767
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2742
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe