Nimimerkin "Sisar länsirannikolta" uni 2.3.2014

Piholta pöhitty

Nimimerkin "Sisar länsirannikolta" uni 2.3.2014

Elonkorjuu oli alkanut. Kaikki sato maan hedelmistä oli kypsynyt valmiiksi. Se
oli tippumaisillaan, kuin sanoen: korjatkaa meidät talteen. Niin kauaksi, kuin
silmillä näki, oli satoa vasemmalla ja oikealla. Se levittäytyi laajalti
silmieni eteen.

Suuria, raskaita meloneja tuotiin kärryillä meitä vastaan. Oli työn meininkiä,
kun ihmiset siirsivät kypsää satoa talteen.

Toiset työntekijät olivat jo lähteneet pois. Meitä jäi vielä muutama pellolle.
Kokosimme rippeitä. Kello kävi, ja näytti siltä, että osa sadosta jää
korjaamatta. Aikaa oli vain vähän jäljellä, kohta se loppuu. Katson kelloa,
enää 2 minuuttia, nyt pitää lähteä tai muuten myöhästymme.

Puolisydäminen mies, joka oli sanan kuullut, mutta ei ollut tehnyt ratkaisua
Jeesuksen puoleen, vitsaili meille viimeisille: "Ette kai usko, että nyt on
kysymys tempauksesta?" Hän jatkoi vitsaillen: "Te jäitte jäljelle, tempaus
tapahtui jo! Älkää ottako noin vakavasti!"

Me tiesimme, että olimme olleet satoa korjaamassa, meitä odotettiin vielä. Emme
välittäneet maailman huudoista. Uskoimme sisimmässämme, että nyt on tosi
kysymyksessä.

Viime hetkellä saavuimme määränpäähän, kokoontumispaikkaan. Kun saavuimme
pellolta asemalle, se muuttui lentokentän kiitoradaksi. Evakuointi oli
loppumaisillaan. Samassa lentokapteenit ottivat meidät vastaan, lähtö tapahtuu
pian.

Kiitorata oli vapaana koneen nousua varten. Radalla ei ollut mitään esteitä.
Viimeisiä työntekijöitä odotettiin evakkokoneeseen, joka nousi yläilmoihin.

16

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskis'

Herra puhunut viimeaikoina omilleen, että sato on kypsynyt. Hyvin linjassa sisaren uni sen kanssa.

• Seurailija

Aamen. Itsekkin näin pari vuotta sitten ylösottotapahtumasta. Se aika ei ole kaukana enää, lähempänä kuin osataan aavistakkaan.

• -jarmo-

Halleluja Jeesus Kristus, tervetuloa!!!

Ai "seurailija" on nähnyt.. mä olen kans monesti, vaikka tiedän että monet niistä ovat itseni mielikuvitksen aikaansaamia, tai sitten ei... mutta mitä odottaa, siitä näkee. Sitten kun näkee oikean profetaalisen unen, sen kyllä hiffaa heti mistä se tulee :)

Mä oon nähny monesti että mut hitaasti nostetaan irti maasta ja lennän vähän matkaa, mutta sitten kuitenki aina uni joko päättyy pettymyksenä tai mut lasketaan takas maahan ja petyn sitten taas unessa.

Toinen asia mitä olen nähnyt monesti on se että taivaalla tapahtuu valtavan suuria merkkejä, kuten että taivas repeää halki ja sieltä tulee suuria enkelijoukkoja jne. ja sitten olen nähnyt myös noita miehitysunikuvia, jossa vieraan vallan joukot tulee, eikä ne ole kilttejä, päin vastoin.

Et tämmöstä... siunausta kaikille Jeesuksen omille ja toivotan hartaasti itsetutkiskelua, miksi toimit siten kuin toimit, niille muille, joilla ei uskoa vielä ole.

• Seurailija

Niin -jarmo- tervetuloa vain Jeesus Kristus. Hallelluja.

Niin se oma näkyni oli tällainen, yksinkertainen: Olin aivan pimeässä tilassa kuulin vain äänet.. Kylmiä ja lämpimiä ihmisiä erotettiin toisistaan, oli kiire, sitten kuulin äänen että voitaisiin ottaa jo yksi ylös. Sattumaa tai ei mutta tunnettu evankelista David Wilkerson kuoli heti sen jälkeen ja on nyt taivaan kodissa.. Usein on mielessä tuo ihmeellinen selväpiirteinen uni vaikka ympärillä oli pimeää, aivan kuin olisin vahongossa päässyt kuulolle.., tunnen sen tulleen taivaasta.

• -jarmo-

Shalom "seurailija" Jeesuksessa Kristuksessa !!

Joo mä muistan ton, oot kertonu sen täällä tms. jostain tuli silloin. Sait kaiketi profetian tuolla tavalla Wilkersonin lähdöstä kotiin. Tuo oli toki ihan selvästi Pyhän Hengen tuottama unitilassa tullut näky. Hieno ja tunnistettava.

Itse en ole saanut tempausnäkyä oikeastaan koskaan sellaisena että voisin varmuudella tunnistaa sen Pyhän Hengen tuomaksi. Mutta ihmeellisen live-elämän kokemuksen olen saanut. Kerron sen:

Vuonna 2006 syyskuun 4. päivä istuin Helsingin rautatieaseman edessä ja olin itselleni luonut virheellisen teorian että tuo päivä oli se hetki kun lähtö tulee. Noh, ei tietenkään tullut ja pettymys olisi ollut suuri ja siksi sain lohdutuspalkinnon. Siinä istuskellessani edestäni meni ratsupoliisipari hevosilla rinnakkain, (valtion hevoset) enkä kiinnittänyt niihin sen enempää huiomiota, vaan nousin siitä ja menin junaan, kohti kotia (asuin silloin Keravalla). Junaan hypättyäni olin sen verran ajattelematon ja liikuttuneessa tilassa etten muistanut ostaa lippua ollenkaan ja istahdin junana (valtion rattaat, ensin hevoset, sitten rattaat) penkille.
        Tässä välissä mainitsen että olin vuosia Helsingin rautatieaseman vartijana, joten siellä oli henkilökunta mulle melko tuttua väkeä.
        Pasilan jälkeen konduktööri tuli vaunuun. Hän oli tuttu kaveri, n. 30v mies, tosi tiukka ja rehellinen maineeltaan ja oli kotoisin jostain Lähi-idän maasta, en tiedä mistä. Hänellä oli kauniit ja sileät kasvot ja rehelliset silmät. Hän istuutui viereeni tervehtien minua iloisesti ja kyseli kuulumisia. Itse kertoi että on nykyään esimiestehtävissä ja kouluttaa konduktöörejä.
        Sitten hän lähti ja minä en muistanut lippuani taaskaan, koska juttelimme, eikä konduktööri kysellyt minulta sellaista.
        Sitten ei mennyt kuin hetki, kun sisään vaunuun asteli kaksi Ratahallintokeskuksen kovapintaista tarkastajaa, lipuntarkastajaa ja he ovat valtion virkamiehiä, eikä heidän kanssa koskaan keskustella, eikä jossitella. Jopa vartijat saavat sakot ilman liippua matkustamisesta. Ajattelin mielessäni että no voihan pirskatti, nyt tuli sakot ja just konnari oli vieressä, enkä enää voi peräänkään mennä.
        Ratahallintokeskuksen ukkelit tulivta kohdalleni ja tervehtivät minua iloisesti oikein nimeltä ja kyselivät mitä minä nykyään oon puuhaillut. Eikä ne kyselleet multa minkään valtakunnan lippuja, ei taivaan eikä maan.
        Vasta perille tultuani, "kotiasemalle" tajusin että Jumala oli puhunut minulle tuolla tavalla lohdutukseksi, että elämä jatkuu ja sain silloin sanat tyhjään kysmysmerkkiini pääni päällä, että "meillä on tehtävää vielä" ja siitä alkoi päässäni suunnitelma luuoda ja toteuttaa sivusto www.pelastussanoma.fi ja ensi pääsiäisenä se täyttää 7 vuotta.

Tuo kuvaus valtion hevoset, rattaat, konduktööri ja tarkastajat, ansaitsematon kyyti kotiin, oli kuin yhtäkkiä eteeni avattu kuva, kondutööri, oli Jeesus kauniskasvoinen junan päällikkö ja RHK:n tarkastajat enkeleitä, joilta ei yksikään pääse ohi ilman heidän tarkastamaa Jumalan sinettiä.

Tule Herra Jeesus! "Keravan juna"

• Seurailija
        -jarmo- kirjoitti:

Shalom "seurailija" Jeesuksessa Kristuksessa !!

Joo mä muistan ton, oot kertonu sen täällä tms. jostain tuli silloin. Sait kaiketi profetian tuolla tavalla Wilkersonin lähdöstä kotiin. Tuo oli toki ihan selvästi Pyhän Hengen tuottama unitilassa tullut näky. Hieno ja tunnistettava.

Itse en ole saanut tempausnäkyä oikeastaan koskaan sellaisena että voisin varmuudella tunnistaa sen Pyhän Hengen tuomaksi. Mutta ihmeellisen live-elämän kokemuksen olen saanut. Kerron sen:

Vuonna 2006 syyskuun 4. päivä istuin Helsingin rautatieaseman edessä ja olin itselleni luonut virheellisen teorian että tuo päivä oli se hetki kun lähtö tulee. Noh, ei tietenkään tullut ja pettymys olisi ollut suuri ja siksi sain lohdutuspalkinnon. Siinä istuskellessani edestäni meni ratsupoliisipari hevosilla rinnakkain, (valtion hevoset) enkä kiinnittänyt niihin sen enempää huiomiota, vaan nousin siitä ja menin junaan, kohti kotia (asuin silloin Keravalla). Junaan hypättyäni olin sen verran ajattelematon ja liikuttuneessa tilassa etten muistanut ostaa lippua ollenkaan ja istahdin junana (valtion rattaat, ensin hevoset, sitten rattaat) penkille.
        Tässä välissä mainitsen että olin vuosia Helsingin rautatieaseman vartijana, joten siellä oli henkilökunta mulle melko tuttua väkeä.
        Pasilan jälkeen konduktööri tuli vaunuun. Hän oli tuttu kaveri, n. 30v mies, tosi tiukka ja rehellinen maineeltaan ja oli kotoisin jostain Lähi-idän maasta, en tiedä mistä. Hänellä oli kauniit ja sileät kasvot ja rehelliset silmät. Hän istuutui viereeni tervehtien minua iloisesti ja kyseli kuulumisia. Itse kertoi että on nykyään esimiestehtävissä ja kouluttaa konduktöörejä.
        Sitten hän lähti ja minä en muistanut lippuani taaskaan, koska juttelimme, eikä konduktööri kysellyt minulta sellaista.
        Sitten ei mennyt kuin hetki, kun sisään vaunuun asteli kaksi Ratahallintokeskuksen kovapintaista tarkastajaa, lipuntarkastajaa ja he ovat valtion virkamiehiä, eikä heidän kanssa koskaan keskustella, eikä jossitella. Jopa vartijat saavat sakot ilman liippua matkustamisesta. Ajattelin mielessäni että no voihan pirskatti, nyt tuli sakot ja just konnari oli vieressä, enkä enää voi peräänkään mennä.
        Ratahallintokeskuksen ukkelit tulivta kohdalleni ja tervehtivät minua iloisesti oikein nimeltä ja kyselivät mitä minä nykyään oon puuhaillut. Eikä ne kyselleet multa minkään valtakunnan lippuja, ei taivaan eikä maan.
        Vasta perille tultuani, "kotiasemalle" tajusin että Jumala oli puhunut minulle tuolla tavalla lohdutukseksi, että elämä jatkuu ja sain silloin sanat tyhjään kysmysmerkkiini pääni päällä, että "meillä on tehtävää vielä" ja siitä alkoi päässäni suunnitelma luuoda ja toteuttaa sivusto www.pelastussanoma.fi ja ensi pääsiäisenä se täyttää 7 vuotta.

Tuo kuvaus valtion hevoset, rattaat, konduktööri ja tarkastajat, ansaitsematon kyyti kotiin, oli kuin yhtäkkiä eteeni avattu kuva, kondutööri, oli Jeesus kauniskasvoinen junan päällikkö ja RHK:n tarkastajat enkeleitä, joilta ei yksikään pääse ohi ilman heidän tarkastamaa Jumalan sinettiä.

Tule Herra Jeesus! "Keravan juna"

Hieno kertomus-jarmo-, juuri noin Jumala toimii kaikki ei vaan näe sitä, eivät ymmärrä. pelastussanoma.fi on myös hyvä, jatka noin.. Jeesus tulee Aamen.

• -jarmo-
        Seurailija kirjoitti:

Hieno kertomus-jarmo-, juuri noin Jumala toimii kaikki ei vaan näe sitä, eivät ymmärrä. pelastussanoma.fi on myös hyvä, jatka noin.. Jeesus tulee Aamen.

Jep, kiitos seurailija ja siunausta.

Nyt mä lähden käymään kaupassa. Tää saikku on rankkaa ku ei oo mitään tekemistä ja ku on tottunu et joka päivä on jotain... nyt joutuu vaan himassa makaan tai istuun koneella.

• Turhaa touhua
        -jarmo- kirjoitti:

Jep, kiitos seurailija ja siunausta.

Nyt mä lähden käymään kaupassa. Tää saikku on rankkaa ku ei oo mitään tekemistä ja ku on tottunu et joka päivä on jotain... nyt joutuu vaan himassa makaan tai istuun koneella.

Miksi ylipäänsä pitäisi tehdä mitään muuta kuin rukoilla kasvoillaan maaten koska ylöstempauspäivä on kuulemman ihan aivan nyt heti justiinsa! Onhan silloin naurettavaa ja turhaa tehdä enää mitään maallisia asioita.

• 234rtg

Ja minä olin aina luullut että tempaus tarkoittaa sitä että yhtäkkiä vain noussaan yläilmoihin. Nyt pitää sitten etsiä lähin lentokenttä.

• ???????????????????

Onko lippu lunastettu?

• 234rtfg
        ??????????????????? kirjoitti:

Onko lippu lunastettu?

Ei ole. Ei niitä myyty kun ei ollu tempauslupakirjaa hankittuna.

• -jarmo-
        234rtfg kirjoitti:

Ei ole. Ei niitä myyty kun ei ollu tempauslupakirjaa hankittuna.

Oikein sanallisesti vahvistit tuon lippu- ja lupakirja-asian. Luehan yllä oleva pitempi kirjoitukseni niin saat käsityksen. Tai siis et saa, vaan saat lisää pilkantekoaihetta.

• 234rtg

JOO, mä olen tällä tasolla. Mä luulin sitä ja tätä, mutta minulla ei ole tietoa. Mutta minä haluan, minä.

• Jeesus yksin

Siunausta kaikille uskoville.

• 1829512

Kiitos samoin.

• amen

Profetia on Herralta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe