Minulla penkissä ongelma; jos joku varmistaa tai laitan varmistisraudat, niin en yritä tarpeeksi, vaan jätän nostamatta — muut saa nostaa. Minua naurattaa kun joku varmistaa, Yksin treenatessa on pakko nostaa, mutta ei siinä uskalla yli 140kg ladata rautaa tankoon. Miten on ja vinkkejä?
Paljonko laitat painoja penkissä ilman varmistusta?
39
1716
Vastaukset
- Trollaus???
Onko tämä trollaus?
"Minulla penkissä ongelma; jos joku varmistaa tai laitan varmistisraudat, niin en yritä tarpeeksi, vaan jätän nostamatta — muut saa nostaa."
Itse tavallaan jo vastasit. Tämä on psyykkistä ja sinun korvien välissä. Sinä olet pskahousu joka ei tee.
"Minua naurattaa kun joku varmistaa, Yksin treenatessa on pakko nostaa, mutta ei siinä uskalla yli 140kg ladata rautaa tankoon."
Sinä olet pskahousu ja pelkäät epäonnistumista. Eikä 140kg ole vielä rauta.
" Miten on ja vinkkejä?"
Kuten sanoin, ongelma on korviesi välissä. Lopeta olemasta pskahousu ja sitten asiat alkaa toimimaan.- Pena vaan
Miten minä vastasin? Enhän minä tiedä paljonko väki nostaa ilman varmistajaa, VITTU! Sinä kusipää netissä iniset, oikeasti sinusta ei ole mihinkään vitun tissiposki!
- Trollaus???
Pena vaan kirjoitti:
Miten minä vastasin? Enhän minä tiedä paljonko väki nostaa ilman varmistajaa, VITTU! Sinä kusipää netissä iniset, oikeasti sinusta ei ole mihinkään vitun tissiposki!
"Miten minä vastasin? "
Vastaamalla että sinä olet pskahousu joka pelkää epäonnistumista. Sinä vastasit omaan kysymykseesi jo, etkö sinä ymmärrä?
"Enhän minä tiedä paljonko väki nostaa ilman varmistajaa, VITTU! Sinä kusipää netissä iniset, oikeasti sinusta ei ole mihinkään vitun tissiposki!"
Kysyit "Miten on, vinkkejä?" Joten annoin sinulle vinkin. Älä ole pskahousu.
Kuten sanoin, olet pskahousu joka pelkää epäonnistumista. Sinä sanoit että kun muut varmistamassa niin "antaa muiden nostaa.
Olet vain pskahousu. - ahaaaaaaaaaaaaaa
Trollaus??? kirjoitti:
"Miten minä vastasin? "
Vastaamalla että sinä olet pskahousu joka pelkää epäonnistumista. Sinä vastasit omaan kysymykseesi jo, etkö sinä ymmärrä?
"Enhän minä tiedä paljonko väki nostaa ilman varmistajaa, VITTU! Sinä kusipää netissä iniset, oikeasti sinusta ei ole mihinkään vitun tissiposki!"
Kysyit "Miten on, vinkkejä?" Joten annoin sinulle vinkin. Älä ole pskahousu.
Kuten sanoin, olet pskahousu joka pelkää epäonnistumista. Sinä sanoit että kun muut varmistamassa niin "antaa muiden nostaa.
Olet vain pskahousu.Toidat olla sama mukamas vitsikäs heppu joka tuolla toisessa ketjussa herjaat ihmisiä nimimerkillä Apina. Saatko jotakin tyydytystä toiminnastas?
- Trollaus???
ahaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Toidat olla sama mukamas vitsikäs heppu joka tuolla toisessa ketjussa herjaat ihmisiä nimimerkillä Apina. Saatko jotakin tyydytystä toiminnastas?
"Toidat olla sama mukamas vitsikäs heppu joka tuolla toisessa ketjussa herjaat ihmisiä nimimerkillä Apina. Saatko jotakin tyydytystä toiminnastas? "
Olen vai?
Koita herätä. Vastasin kysymyksiisi.
Olet vain pskahousu. - ahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Trollaus??? kirjoitti:
"Toidat olla sama mukamas vitsikäs heppu joka tuolla toisessa ketjussa herjaat ihmisiä nimimerkillä Apina. Saatko jotakin tyydytystä toiminnastas? "
Olen vai?
Koita herätä. Vastasin kysymyksiisi.
Olet vain pskahousu.Olet. Oot liian hölmö muuttaaksesi kirjoitustyyliäsi. Ja minä en 7le kysynyt sulta mitään. Hanki elämä.
- Trollaus???
ahaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Olet. Oot liian hölmö muuttaaksesi kirjoitustyyliäsi. Ja minä en 7le kysynyt sulta mitään. Hanki elämä.
"Olet. Oot liian hölmö muuttaaksesi kirjoitustyyliäsi. Ja minä en 7le kysynyt sulta mitään. Hanki elämä. "
Aijaa. Sinähän näytät tietävän kaiken. Kiukutteleva pikkupoika. Ehkä minä sitten olen.
"Miten on ja vinkkejä? "
Kuten näet, olet kysynyt. Turha on minulle kiukutella vinkuheinä jos sinulla on paha olla.
"hanki elämä.. moon loukkaantunut pikkupoika111!" - ahaaaaaaaaaaaaa
Trollaus??? kirjoitti:
"Olet. Oot liian hölmö muuttaaksesi kirjoitustyyliäsi. Ja minä en 7le kysynyt sulta mitään. Hanki elämä. "
Aijaa. Sinähän näytät tietävän kaiken. Kiukutteleva pikkupoika. Ehkä minä sitten olen.
"Miten on ja vinkkejä? "
Kuten näet, olet kysynyt. Turha on minulle kiukutella vinkuheinä jos sinulla on paha olla.
"hanki elämä.. moon loukkaantunut pikkupoika111!"Mä en ole kysynyt mitään vinkkejä. Käytät samoja sanojakin kuin vittuillessasi nimimerkillä Apina tuolla toisaalla.
- Trollaus???
ahaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Mä en ole kysynyt mitään vinkkejä. Käytät samoja sanojakin kuin vittuillessasi nimimerkillä Apina tuolla toisaalla.
"Mä en ole kysynyt mitään vinkkejä. Käytät samoja sanojakin kuin vittuillessasi nimimerkillä Apina tuolla toisaalla."
Oletko sinä psykoosissa?
Lue sinun aloitusposti uudelleen. Sinä kysyt vinkkejä psykoosipotilas.
Jos sinulla on paha olla ja olet sekava, älä pura sitä muihin. - ahaaaaaaaaaaaa
Trollaus??? kirjoitti:
"Mä en ole kysynyt mitään vinkkejä. Käytät samoja sanojakin kuin vittuillessasi nimimerkillä Apina tuolla toisaalla."
Oletko sinä psykoosissa?
Lue sinun aloitusposti uudelleen. Sinä kysyt vinkkejä psykoosipotilas.
Jos sinulla on paha olla ja olet sekava, älä pura sitä muihin.Herää pahvi, en ole aloittaja enkä todellakaan sulta mitään kysynyt. Paljastin vaan sun multinikkeilyn eri ketjuissa. Samaa vinoilua näemmä aina.
- Trollaus???
ahaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Herää pahvi, en ole aloittaja enkä todellakaan sulta mitään kysynyt. Paljastin vaan sun multinikkeilyn eri ketjuissa. Samaa vinoilua näemmä aina.
Voi, voi. Meillä on joku loukkaantunut lapsi täällä.
"Herää pahvi, en ole aloittaja enkä todellakaan sulta mitään kysynyt."
Luulin että olet aloittaja. Oletkin vain joku mielensä pahoittanut poika(tyttö?).
"Paljastin vaan sun multinikkeilyn eri ketjuissa."
Voi, voi. Että ihan "paljastit" minun "multinikkeilyn". Jos ei ole käyttäjää Suomi24-sivulla niin "multinikkeilee". Eli paljastit myös oman "multinikkeilysi". Onneksi olkoon.
"Samaa vinoilua näemmä aina."
Voi, voi, voi. Meillä on loukkaantunut mielensäpahoittaja.
Oletko sinä se RHP sieltä toisesta ketjusta? - ahaaaaaaaaaaaa
Trollaus??? kirjoitti:
Voi, voi. Meillä on joku loukkaantunut lapsi täällä.
"Herää pahvi, en ole aloittaja enkä todellakaan sulta mitään kysynyt."
Luulin että olet aloittaja. Oletkin vain joku mielensä pahoittanut poika(tyttö?).
"Paljastin vaan sun multinikkeilyn eri ketjuissa."
Voi, voi. Että ihan "paljastit" minun "multinikkeilyn". Jos ei ole käyttäjää Suomi24-sivulla niin "multinikkeilee". Eli paljastit myös oman "multinikkeilysi". Onneksi olkoon.
"Samaa vinoilua näemmä aina."
Voi, voi, voi. Meillä on loukkaantunut mielensäpahoittaja.
Oletko sinä se RHP sieltä toisesta ketjusta?Olen sen ketjun lukenut ja tyyliisi ärsyyntynyt. Et selvästikään tiedä treenaamisesta mitään etkä varmaan itse harrasta. Osaat vain vinoilla mutta et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi. Äly ja taidot ei vain riitä.
- Trollaus???/Olet apina.
ahaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Olen sen ketjun lukenut ja tyyliisi ärsyyntynyt. Et selvästikään tiedä treenaamisesta mitään etkä varmaan itse harrasta. Osaat vain vinoilla mutta et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi. Äly ja taidot ei vain riitä.
"Olen sen ketjun lukenut ja tyyliisi ärsyyntynyt. Et selvästikään tiedä treenaamisesta mitään etkä varmaan itse harrasta. Osaat vain vinoilla mutta et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi. Äly ja taidot ei vain riitä."
Sivuutit sitten taidokkaasti kaikki kysymykset ja kohdat.
"Olen sen ketjun lukenut ja tyyliisi ärsyyntynyt"
Eli meillä on loukkaantunut lapsi.
"Et selvästikään tiedä treenaamisesta mitään etkä varmaan itse harrasta."
Jaahas. Mihinkäs perustat tämän väittämän? Jos sanon että kyllä niitä jalkojakin kannattaa treenata eikä olla RHP (Rinta Hauis Pelle), niin en tiedä "treenaamisesta mitään"?
En harrastakkaan. Mutta pidän elämäntapana. 6 kertaa viikossa salille.
"Osaat vain vinoilla mutta et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi."
Meillä on mielensä pahoittanut loukkaantunut lapsi. Pitäisikö sinulle antaa tikkukaramelli?
Tajuatko miten tyhmiltä juttusi kuullostavat?
"et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi.""
Jos et tajunnut, minulla ei ole rekisteröityä käyttäjää. Ja sinä sorrut omaan juttuusi, käytätkö aina samaa nimimerkkiä? Mutta koko juttusi on täysin naurettava. Mitä minä en uskaltaisi tehdä tai sanoa? En uskalla sanoa että RHP on nimensä mukaan Rinta Hauis Pelle? Katsos sinä voit tulla ihan samalle salille kertomaan mikä sinulla on hätänä ja miten olet loukkaantunut. Jos suuta soitat, isken leukaluun sijoiltaan. Tule huomenna Meijerille NOIN 10.00. Olen semmoinen iso kalju mies. Laitan vaikka valkoisen tpaidan päälle niin tule ottamaan hihasta kiinni.
"Äly ja taidot ei vain riitä.""
Tiedän että sinulla ei ole älyä tai taitoja. Ei siitä tarvitse erikseen ilmoittaa.
Eli tuletko huomenna kertomaan miksi olet loukkaantunut vai haluatko tulla joku toinen päivä?
Vaihdan nimimerkin sinulle nyt mieliksi.
Ja voitko vastata että oletko sinä se ketjun aloittanut RHP vai joku muu? - ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Trollaus???/Olet apina. kirjoitti:
"Olen sen ketjun lukenut ja tyyliisi ärsyyntynyt. Et selvästikään tiedä treenaamisesta mitään etkä varmaan itse harrasta. Osaat vain vinoilla mutta et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi. Äly ja taidot ei vain riitä."
Sivuutit sitten taidokkaasti kaikki kysymykset ja kohdat.
"Olen sen ketjun lukenut ja tyyliisi ärsyyntynyt"
Eli meillä on loukkaantunut lapsi.
"Et selvästikään tiedä treenaamisesta mitään etkä varmaan itse harrasta."
Jaahas. Mihinkäs perustat tämän väittämän? Jos sanon että kyllä niitä jalkojakin kannattaa treenata eikä olla RHP (Rinta Hauis Pelle), niin en tiedä "treenaamisesta mitään"?
En harrastakkaan. Mutta pidän elämäntapana. 6 kertaa viikossa salille.
"Osaat vain vinoilla mutta et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi."
Meillä on mielensä pahoittanut loukkaantunut lapsi. Pitäisikö sinulle antaa tikkukaramelli?
Tajuatko miten tyhmiltä juttusi kuullostavat?
"et uskalla tehdä sitä edes samojen nimimdrkkien suojista vaan yrität muuttaa henkilöllisyyttäsi.""
Jos et tajunnut, minulla ei ole rekisteröityä käyttäjää. Ja sinä sorrut omaan juttuusi, käytätkö aina samaa nimimerkkiä? Mutta koko juttusi on täysin naurettava. Mitä minä en uskaltaisi tehdä tai sanoa? En uskalla sanoa että RHP on nimensä mukaan Rinta Hauis Pelle? Katsos sinä voit tulla ihan samalle salille kertomaan mikä sinulla on hätänä ja miten olet loukkaantunut. Jos suuta soitat, isken leukaluun sijoiltaan. Tule huomenna Meijerille NOIN 10.00. Olen semmoinen iso kalju mies. Laitan vaikka valkoisen tpaidan päälle niin tule ottamaan hihasta kiinni.
"Äly ja taidot ei vain riitä.""
Tiedän että sinulla ei ole älyä tai taitoja. Ei siitä tarvitse erikseen ilmoittaa.
Eli tuletko huomenna kertomaan miksi olet loukkaantunut vai haluatko tulla joku toinen päivä?
Vaihdan nimimerkin sinulle nyt mieliksi.
Ja voitko vastata että oletko sinä se ketjun aloittanut RHP vai joku muu?Olen joku muu. Tuota omaa kuvaustas ittestäs et kyllä usko itsekkään. Treenauksesta et tiedä mitään, koskapa et kerro treenaamisesta mitään. Vinoilet vaan. Vai iso kaljupää, HAAHHAAAA....pullukka korkeintaan. Väkivallalla uhkailee näillä palstoilla vain pelokas pieni räkänokka. Elävässä elämässä et varmaan salille uskallakaan kuin korkeintaan ovelta kurkistelemaan. Että ihan leukaluun sijoiltaan lyöt, huhhhuh ku kävi pelittamaan. Vaikkaniin tekisitkit et mun pieksämisestä sulkaa hattuus saa, oon ylipainonen nörtti, ja niin taidat olla sinäkin. Kyllä koira koiran tuntee. Mutta mä sentään käyn salilla niitä pieniä painojani nostamassa.
- Trollaus??? Olet apina.
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Olen joku muu. Tuota omaa kuvaustas ittestäs et kyllä usko itsekkään. Treenauksesta et tiedä mitään, koskapa et kerro treenaamisesta mitään. Vinoilet vaan. Vai iso kaljupää, HAAHHAAAA....pullukka korkeintaan. Väkivallalla uhkailee näillä palstoilla vain pelokas pieni räkänokka. Elävässä elämässä et varmaan salille uskallakaan kuin korkeintaan ovelta kurkistelemaan. Että ihan leukaluun sijoiltaan lyöt, huhhhuh ku kävi pelittamaan. Vaikkaniin tekisitkit et mun pieksämisestä sulkaa hattuus saa, oon ylipainonen nörtti, ja niin taidat olla sinäkin. Kyllä koira koiran tuntee. Mutta mä sentään käyn salilla niitä pieniä painojani nostamassa.
Huhhuh miten harhaisia jotkut ihmiset voi olla.
"Olen joku muu."
Jaahas. Selvä. Joku joka ei edes kirjoittanut ketjua on loukkaantunut ylipainoinen nörttilapsi. Ok.
"Tuota omaa kuvaustas ittestäs et kyllä usko itsekkään. "
Aijaa. Jos sinä olet ylipainoinen nörtti, luuletko että kaikki muut on? Enkä ajattele että olen iso. Käytän vain muiden sanoja.
"Treenauksesta et tiedä mitään, koskapa et kerro treenaamisesta mitään."
Missä minun on pitänyt kertoa yhtään mitään treenaamisesta?
" Vinoilet vaan."
Haluatko ylipainoinen nörttilapsi sen tikkukaramellin?
"Vai iso kaljupää, HAAHHAAAA....pullukka korkeintaan."
Kuten aikasemmin kysyin, jos sinä olet pullukka nörttilapsi, luuletko että kaikki muut on?
"Väkivallalla uhkailee näillä palstoilla vain pelokas pieni räkänokka."
Missä vaiheessa olen uhkaillut? Sanoin vain faktan, että jos joku kadulla soittaa suuta, niin nenä on kipeänä.
" Elävässä elämässä et varmaan salille uskallakaan kuin korkeintaan ovelta kurkistelemaan."
Just. Pelaisit vähemmän niitä pelejä niin et olisi noin harhainen. Niin tuletko huomenna?
"Että ihan leukaluun sijoiltaan lyöt, huhhhuh ku kävi pelittamaan."
Ok.
"Vaikkaniin tekisitkit et mun pieksämisestä sulkaa hattuus saa, oon ylipainonen nörtti, ja niin taidat olla sinäkin. "
En minä siitä mitään papukaijamerkkejä halua. Ja kuten sanoin, pelaa vähemmän niitä pelejä, niin olisit vähemmän harhainen.
"Kyllä koira koiran tuntee. Mutta mä sentään käyn salilla niitä pieniä painojani nostamassa."
Sanon vielä viimeisen kerran, jos sinä olet ylipainoinen nörttilapsi, se ei tarkoita että kaikki muut ovat. Tiesitkö että on erilaisia ihmisiä? Sinä elät siinä tietokonepeli fantasiamaailmassa. Olet harhainen.
Mutta.
Ihan aikuisten oikeasti, propsit että myönnät olevasi joku ylipainoinen loukkaantunut nörttipoika. Olet varmaan ainut tällä palstalla tai missään joka moista myöntää.
Eli haluatko sinä tulla huomenna sinne salille ihmettelemään? Voit siis tulla joka tapauksessa sinne, 1-2 tuntia siellä olen. - ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Trollaus??? Olet apina. kirjoitti:
Huhhuh miten harhaisia jotkut ihmiset voi olla.
"Olen joku muu."
Jaahas. Selvä. Joku joka ei edes kirjoittanut ketjua on loukkaantunut ylipainoinen nörttilapsi. Ok.
"Tuota omaa kuvaustas ittestäs et kyllä usko itsekkään. "
Aijaa. Jos sinä olet ylipainoinen nörtti, luuletko että kaikki muut on? Enkä ajattele että olen iso. Käytän vain muiden sanoja.
"Treenauksesta et tiedä mitään, koskapa et kerro treenaamisesta mitään."
Missä minun on pitänyt kertoa yhtään mitään treenaamisesta?
" Vinoilet vaan."
Haluatko ylipainoinen nörttilapsi sen tikkukaramellin?
"Vai iso kaljupää, HAAHHAAAA....pullukka korkeintaan."
Kuten aikasemmin kysyin, jos sinä olet pullukka nörttilapsi, luuletko että kaikki muut on?
"Väkivallalla uhkailee näillä palstoilla vain pelokas pieni räkänokka."
Missä vaiheessa olen uhkaillut? Sanoin vain faktan, että jos joku kadulla soittaa suuta, niin nenä on kipeänä.
" Elävässä elämässä et varmaan salille uskallakaan kuin korkeintaan ovelta kurkistelemaan."
Just. Pelaisit vähemmän niitä pelejä niin et olisi noin harhainen. Niin tuletko huomenna?
"Että ihan leukaluun sijoiltaan lyöt, huhhhuh ku kävi pelittamaan."
Ok.
"Vaikkaniin tekisitkit et mun pieksämisestä sulkaa hattuus saa, oon ylipainonen nörtti, ja niin taidat olla sinäkin. "
En minä siitä mitään papukaijamerkkejä halua. Ja kuten sanoin, pelaa vähemmän niitä pelejä, niin olisit vähemmän harhainen.
"Kyllä koira koiran tuntee. Mutta mä sentään käyn salilla niitä pieniä painojani nostamassa."
Sanon vielä viimeisen kerran, jos sinä olet ylipainoinen nörttilapsi, se ei tarkoita että kaikki muut ovat. Tiesitkö että on erilaisia ihmisiä? Sinä elät siinä tietokonepeli fantasiamaailmassa. Olet harhainen.
Mutta.
Ihan aikuisten oikeasti, propsit että myönnät olevasi joku ylipainoinen loukkaantunut nörttipoika. Olet varmaan ainut tällä palstalla tai missään joka moista myöntää.
Eli haluatko sinä tulla huomenna sinne salille ihmettelemään? Voit siis tulla joka tapauksessa sinne, 1-2 tuntia siellä olen.Haastan sut. Jos oot 6 x viikossa harjoitteleva ja isoksi mainittu kaveri, jolla lisäksi on varaa kirjottaa et 140 kg penkissä ei vielä ole mikään rauta, niin täytyyhän sun tietää jotakin painoharjottelusta. Haaste kuuluu; kirjoita asiallinen ja rakentava kannan otto sekä tähän ketjuun että sinne rantakuntoketjuun jossa myös loistit täydellisellä mitään sanomattomuudella. Pelkkää ilkeilyä sun kirjotukset.
Voisit myös kehitellä uskottavamman nettipersoonan. Iso elämäntapatreenaaja ei notku suomi24:ssä irvistelemässä ihmisille. Ne nostaa painoja ja sitten painaltaa naisiin, jossain alan ihmisten palstoilla ehkä kirjoittelevat. Sulla on vilkas mielikuvitus, sulla on sana hallussa vaikka valitsetkin ilkeilyn sanojesi genreksi, miksi kadulla et vastaa sanaan sanalla kun sen osaat. Miksi muka satuttaisit vastapuolen nenän? Ei, et ole uskottava. Mä saatan vaikka pelaillakin todellisuuspakoni muotona, sä selvästi kehittelet jotakin nettipersoonaa itestäs. Kehittele uskottavampi, tai kirjotappas ihan oikeana ittenäs. Niinkin voi tehdä vaikka nimimerkillä esiintyykin. Kuten sanoin, koira koiran tuntee, oot varmasti mun tapainen omaa fyysistä ulkomuotoaan häpeilevä nörtti kuten mä, ilkeämpi vaan. Jos et ole, todista se kirjottamalla kuin ainakin asioista perillä omeva painoharjottelija. - Trollaus??? Olet apina.
Haastan sut. Jos oot 6 x viikossa harjoitteleva ja isoksi mainittu kaveri, jolla lisäksi on varaa kirjottaa et 140 kg penkissä ei vielä ole mikään rauta, niin täytyyhän sun tietää jotakin painoharjottelusta. Haaste kuuluu; kirjoita asiallinen ja rakentava kannan otto sekä tähän ketjuun että sinne rantakuntoketjuun jossa myös loistit täydellisellä mitään sanomattomuudella. Pelkkää ilkeilyä sun kirjotukset.
Voisit myös kehitellä uskottavamman nettipersoonan. Iso elämäntapatreenaaja ei notku suomi24:ssä irvistelemässä ihmisille. Ne nostaa painoja ja sitten painaltaa naisiin, jossain alan ihmisten palstoilla ehkä kirjoittelevat. Sulla on vilkas mielikuvitus, sulla on sana hallussa vaikka valitsetkin ilkeilyn sanojesi genreksi, miksi kadulla et vastaa sanaan sanalla kun sen osaat. Miksi muka satuttaisit vastapuolen nenän? Ei, et ole uskottava. Mä saatan vaikka pelaillakin todellisuuspakoni muotona, sä selvästi kehittelet jotakin nettipersoonaa itestäs. Kehittele uskottavampi, tai kirjotappas ihan oikeana ittenäs. Niinkin voi tehdä vaikka nimimerkillä esiintyykin. Kuten sanoin, koira koiran tuntee, oot varmasti mun tapainen omaa fyysistä ulkomuotoaan häpeilevä nörtti kuten mä, ilkeämpi vaan. Jos et ole, todista se kirjottamalla kuin ainakin asioista perillä omeva painoharjottelija."Haastan sut. Jos oot 6 x viikossa harjoitteleva ja isoksi mainittu kaveri, jolla lisäksi on varaa kirjottaa et 140 kg penkissä ei vielä ole mikään rauta, niin täytyyhän sun tietää jotakin painoharjottelusta. Haaste kuuluu; kirjoita asiallinen ja rakentava kannan otto sekä tähän ketjuun että sinne rantakuntoketjuun jossa myös loistit täydellisellä mitään sanomattomuudella. Pelkkää ilkeilyä sun kirjotukset.
Voisit myös kehitellä uskottavamman nettipersoonan. Iso elämäntapatreenaaja ei notku suomi24:ssä irvistelemässä ihmisille. Ne nostaa painoja ja sitten painaltaa naisiin, jossain alan ihmisten palstoilla ehkä kirjoittelevat. Sulla on vilkas mielikuvitus, sulla on sana hallussa vaikka valitsetkin ilkeilyn sanojesi genreksi, miksi kadulla et vastaa sanaan sanalla kun sen osaat. Miksi muka satuttaisit vastapuolen nenän? Ei, et ole uskottava. Mä saatan vaikka pelaillakin todellisuuspakoni muotona, sä selvästi kehittelet jotakin nettipersoonaa itestäs. Kehittele uskottavampi, tai kirjotappas ihan oikeana ittenäs. Niinkin voi tehdä vaikka nimimerkillä esiintyykin. Kuten sanoin, koira koiran tuntee, oot varmasti mun tapainen omaa fyysistä ulkomuotoaan häpeilevä nörtti kuten mä, ilkeämpi vaan. Jos et ole, todista se kirjottamalla kuin ainakin asioista perillä omeva painoharjottelija."
Vttu mitä juttuja, ihan aikuisten oikeasti. Tällä kertaa en takerru kaikkiin juttuihisi kun teit itsestäsi jo niin nolon.
"Haastan sut."
Tajuatko ylipainoinen harhainen nörttilapsi, että minä olen tässä pyytänyt sinua salille etkä tullut tänään. Sanoin että kerro joku toinen päivä jos ei tänään sovi, kiertelet ja kaartelet.
Eli sinä ylipainoinen rillirouskunörtti teet itsestäsi naurettavan.
"Iso elämäntapatreenaaja ei notku suomi24:ssä irvistelemässä ihmisille."
Ymmärrätkö taas että jos sinä ylipainoinen lapsi teet jotain, se ei tarkoita että muut tekee niin.
Jos lähetän puhelimella silloin tällöin viestin tänne, miten minä "notkun" täällä? Aivan. Taas kerran kun sinä teet jotain, oletat että kaikki muut ovat samanlaisia.
"Jos et ole, todista se kirjottamalla kuin ainakin asioista perillä omeva painoharjottelija"
Ymmärrätkö ylipainoinen lapsi, että pyysin sinua tänään salille. Olisit voinut ihmetellä ulkomuotoani niin paljon kuin haluat. Mutta ei se mitään, voit laittaa uuden ajan mikä sinulle sopii. Mutta kaivat vaan itsellesi syvempää ja syvempää kuoppaa miten nolaat itseäsi.
"koira koiran tuntee"
Kyllä. Tämä on tuo noloin mantra mitä tässä toistat.
Sinä olet ylipainoinen itseään häpeilevä loukkaantunut rillirousku, niin automaattisesti ajattelet että kaikki muut ovat samanlaisia.
Tuo juttusi että minun joku kirjoitus edes todistaisi mitään on muutenkin aika hatara. Niin ilmoita vaan milloin haluat tulla tekemään reenit samaan aikaan, se jos joku todistaa asioita. - ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Haastan sut. Jos oot 6 x viikossa harjoitteleva ja isoksi mainittu kaveri, jolla lisäksi on varaa kirjottaa et 140 kg penkissä ei vielä ole mikään rauta, niin täytyyhän sun tietää jotakin painoharjottelusta. Haaste kuuluu; kirjoita asiallinen ja rakentava kannan otto sekä tähän ketjuun että sinne rantakuntoketjuun jossa myös loistit täydellisellä mitään sanomattomuudella. Pelkkää ilkeilyä sun kirjotukset.
Voisit myös kehitellä uskottavamman nettipersoonan. Iso elämäntapatreenaaja ei notku suomi24:ssä irvistelemässä ihmisille. Ne nostaa painoja ja sitten painaltaa naisiin, jossain alan ihmisten palstoilla ehkä kirjoittelevat. Sulla on vilkas mielikuvitus, sulla on sana hallussa vaikka valitsetkin ilkeilyn sanojesi genreksi, miksi kadulla et vastaa sanaan sanalla kun sen osaat. Miksi muka satuttaisit vastapuolen nenän? Ei, et ole uskottava. Mä saatan vaikka pelaillakin todellisuuspakoni muotona, sä selvästi kehittelet jotakin nettipersoonaa itestäs. Kehittele uskottavampi, tai kirjotappas ihan oikeana ittenäs. Niinkin voi tehdä vaikka nimimerkillä esiintyykin. Kuten sanoin, koira koiran tuntee, oot varmasti mun tapainen omaa fyysistä ulkomuotoaan häpeilevä nörtti kuten mä, ilkeämpi vaan. Jos et ole, todista se kirjottamalla kuin ainakin asioista perillä omeva painoharjottelija."
Vttu mitä juttuja, ihan aikuisten oikeasti. Tällä kertaa en takerru kaikkiin juttuihisi kun teit itsestäsi jo niin nolon.
"Haastan sut."
Tajuatko ylipainoinen harhainen nörttilapsi, että minä olen tässä pyytänyt sinua salille etkä tullut tänään. Sanoin että kerro joku toinen päivä jos ei tänään sovi, kiertelet ja kaartelet.
Ymmärrätkö taas että jos sinä ylipainoinen lapsi teet jotain, se ei tarkoita että muut tekee niin.
Jos lähetän puhelimella silloin tällöin viestin tänne, miten minä "notkun" täällä? Aivan. Taas kerran kun sinä teet jotain, oletat että kaikki muut ovat samanlaisia.
"Jos et ole, todista se kirjottamalla kuin ainakin asioista perillä omeva painoharjottelija"
Ymmärrätkö ylipainoinen lapsi, että pyysin sinua tänään salille. Olisit voinut ihmetellä ulkomuotoani niin paljon kuin haluat. Mutta ei se mitään, voit laittaa uuden ajan mikä sinulle sopii. Mutta kaivat vaan itsellesi syvempää ja syvempää kuoppaa miten nolaat itseäsi.
"koira koiran tuntee"
Sinä olet ylipainoinen itseään häpeilevä loukkaantunut rillirousku, niin automaattisesti ajattelet että kaikki muut ovat samanlaisia.
Tuo juttusi että minun joku kirjoitus edes todistaisi mitään on muutenkin aika hatara. Niin ilmoita vaan milloin haluat tulla tekemään reenit samaan aikaan, se jos joku todistaa asioita.Ei edelleenkään asiaa sen vertaa että olisi mitään kommentoitavaa. Et tiedä painoharjottelusta mitään. Tuu salille, joopa joo, miksi oletat että oltas edes lähimain samoilla kulmilla suomee?
- ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Haastan sut. Jos oot 6 x viikossa harjoitteleva ja isoksi mainittu kaveri, jolla lisäksi on varaa kirjottaa et 140 kg penkissä ei vielä ole mikään rauta, niin täytyyhän sun tietää jotakin painoharjottelusta. Haaste kuuluu; kirjoita asiallinen ja rakentava kannan otto sekä tähän ketjuun että sinne rantakuntoketjuun jossa myös loistit täydellisellä mitään sanomattomuudella. Pelkkää ilkeilyä sun kirjotukset.
"Haastan sut."
"koira koiran tuntee"
Tuo juttusi että minun joku kirjoitus edes todistaisi mitään on muutenkin aika hatara. Niin ilmoita vaan milloin haluat tulla tekemään reenit samaan aikaan, se jos joku todistaa asioita.Jos edes yks sun virkkeistä antas ymmärtää et tiedät jotain salihommista voisin kyllä harkita tulevani. En ulkomuotoas ihailemaan vaan oppia ottamaan. Mutta et tunnu tietävän sen vertaa ku mä, ja se on tosi heikosti.
- Trollaus??? Olet apina.
Ei edelleenkään asiaa sen vertaa että olisi mitään kommentoitavaa. Et tiedä painoharjottelusta mitään. Tuu salille, joopa joo, miksi oletat että oltas edes lähimain samoilla kulmilla suomee?
"Ei edelleenkään asiaa sen vertaa että olisi mitään kommentoitavaa."
Sinähän taidokkaasti sivuutat kaikki seikat ja kysymykset. Taas kerran, se että kertoisin miten treenaan ja syön ja lepään(?) ei todistaisi yhtään mitään. Minähän voisin keksiä niitä tai kopioida jostain sivuilta.
"Et tiedä painoharjottelusta mitään."
En edes tiedä mistä painoharjoittelusta puhut.
"Tuu salille, joopa joo, miksi oletat että oltas edes lähimain samoilla kulmilla suomee?"
No oletan että asut pk-seudulla. Ja jos jossain lähellä asut niin varmasti voit jättää yhden CS-pelin pelaamatta ja tulla vetämään reenit samaan aikaan kun olet niin 100% varma asioista. - ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Ei edelleenkään asiaa sen vertaa että olisi mitään kommentoitavaa."
Sinähän taidokkaasti sivuutat kaikki seikat ja kysymykset. Taas kerran, se että kertoisin miten treenaan ja syön ja lepään(?) ei todistaisi yhtään mitään. Minähän voisin keksiä niitä tai kopioida jostain sivuilta.
"Et tiedä painoharjottelusta mitään."
En edes tiedä mistä painoharjoittelusta puhut.
"Tuu salille, joopa joo, miksi oletat että oltas edes lähimain samoilla kulmilla suomee?"
No oletan että asut pk-seudulla. Ja jos jossain lähellä asut niin varmasti voit jättää yhden CS-pelin pelaamatta ja tulla vetämään reenit samaan aikaan kun olet niin 100% varma asioista." En edes tiedä mistä painoharjoittelusta puhut."
Ensimmäinen rehellinen virke sulta. Onnex olkoon. - Trollaus??? Olet apina.
Jos edes yks sun virkkeistä antas ymmärtää et tiedät jotain salihommista voisin kyllä harkita tulevani. En ulkomuotoas ihailemaan vaan oppia ottamaan. Mutta et tunnu tietävän sen vertaa ku mä, ja se on tosi heikosti.
Voitko laittaa nuo viestisi muuten yhteen viestiin.
"Jos edes yks sun virkkeistä antas ymmärtää et tiedät jotain salihommista voisin kyllä harkita tulevani."
Missä vaiheessa olen koittanut antaa ymmärtää tai todistaa mitään? Ja taas kerran, minä voin hyvällä omatunnolla pyytää sinut reeneihin. Loppu on sinusta kiinni. Miksi luulet että minulla olisi mitään väliä todistella jossain internetissä mitään jollekkin tuntemattomalle ylipainoiselle itseään häpeävälle nörtille?
"En ulkomuotoas ihailemaan vaan oppia ottamaan."
En tiedä mitä oppia minulta saat, voit ainakin katsoa miten itse teen asiat ja mitkä sopii ja toimii minulle.
"Mutta et tunnu tietävän sen vertaa ku mä, ja se on tosi heikosti."
Ja taas kerran, mihin perustat tämän väittämän?
-Siihen että olen kertonut että on aivan saatnan typerä olla treenaamatta jalkoja. Olla RHP (Rinta Hauis Pelle).
Nyt tulikin mieleen, että oletko sinä RHP ja olet siksi niin loukkaantunut? - ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Voitko laittaa nuo viestisi muuten yhteen viestiin.
"Jos edes yks sun virkkeistä antas ymmärtää et tiedät jotain salihommista voisin kyllä harkita tulevani."
Missä vaiheessa olen koittanut antaa ymmärtää tai todistaa mitään? Ja taas kerran, minä voin hyvällä omatunnolla pyytää sinut reeneihin. Loppu on sinusta kiinni. Miksi luulet että minulla olisi mitään väliä todistella jossain internetissä mitään jollekkin tuntemattomalle ylipainoiselle itseään häpeävälle nörtille?
"En ulkomuotoas ihailemaan vaan oppia ottamaan."
En tiedä mitä oppia minulta saat, voit ainakin katsoa miten itse teen asiat ja mitkä sopii ja toimii minulle.
"Mutta et tunnu tietävän sen vertaa ku mä, ja se on tosi heikosti."
Ja taas kerran, mihin perustat tämän väittämän?
-Siihen että olen kertonut että on aivan saatnan typerä olla treenaamatta jalkoja. Olla RHP (Rinta Hauis Pelle).
Nyt tulikin mieleen, että oletko sinä RHP ja olet siksi niin loukkaantunut?''Voitko laittaa nuo viestisi muuten yhteen viestiin.''
Aijaa sä olet laiskakin vielä, kun et jaksa lukea viestejäni ellei ne ole yhdessä viestissä. Et todellakaan kuntoile yhtään.
''Missä vaiheessa olen koittanut antaa ymmärtää taitodistaa mitään? Ja taas kerran, minä voin hyvällä omatunnolla pyytää sinut reeneihin. Loppu on sinusta kiinni. Miksi luulet että minulla olisi mitään väliä todistella jossain internetissä mitään jollekkin tuntemattomalle ylipainoiselle itseään häpeävälle nörtille?''
Et sä olekaan yrittänyt antaa ymmärtää vaan sä olet antanut ymmärtää todistelevasi jotain. Onko sulla lyhyt muistikin vai? Koitapa pelata vähemmän CSää. Miksi sä muuten ihmettelen että mikä on internet? Kyllä tämä on kysymys sinulle, paskahousu.
''En tiedä mitä oppia minulta saat, voit ainakin katsoa miten itse teen asiat ja mitkä sopii ja toimii minulle.''
Etpä taida tietää mikä sopii sinulle.
Sitäpaitsi mä lin eilen siellä salilla etkä sä ollut siellä, Ellet sitten ollut piiloutunut vessaan. Mikä sua paskahousua oikein vaivaa? Jos muuten vielä vastaat tähän viestiin niin sä olet kynäniskapaskahousu. - Trollaus??? Olet apina.
''Voitko laittaa nuo viestisi muuten yhteen viestiin.''
Aijaa sä olet laiskakin vielä, kun et jaksa lukea viestejäni ellei ne ole yhdessä viestissä. Et todellakaan kuntoile yhtään.
''Missä vaiheessa olen koittanut antaa ymmärtää taitodistaa mitään? Ja taas kerran, minä voin hyvällä omatunnolla pyytää sinut reeneihin. Loppu on sinusta kiinni. Miksi luulet että minulla olisi mitään väliä todistella jossain internetissä mitään jollekkin tuntemattomalle ylipainoiselle itseään häpeävälle nörtille?''
Et sä olekaan yrittänyt antaa ymmärtää vaan sä olet antanut ymmärtää todistelevasi jotain. Onko sulla lyhyt muistikin vai? Koitapa pelata vähemmän CSää. Miksi sä muuten ihmettelen että mikä on internet? Kyllä tämä on kysymys sinulle, paskahousu.
''En tiedä mitä oppia minulta saat, voit ainakin katsoa miten itse teen asiat ja mitkä sopii ja toimii minulle.''
Etpä taida tietää mikä sopii sinulle.
Sitäpaitsi mä lin eilen siellä salilla etkä sä ollut siellä, Ellet sitten ollut piiloutunut vessaan. Mikä sua paskahousua oikein vaivaa? Jos muuten vielä vastaat tähän viestiin niin sä olet kynäniskapaskahousu.Mietinkin että miksi sinusta ylipainoisesta loukkaantuneesta nörtistä ei ole kuulunut.
Nyt näköjään olet ottanut uutta vaihdetta silmään. Ihan huomaa miten kimpaantuneena ja loukkaantuneena olet.
"Aijaa sä olet laiskakin vielä, kun et jaksa lukea viestejäni ellei ne ole yhdessä viestissä. Et todellakaan kuntoile yhtään."
Hekohekohekohekohekoheko. Hyvin yritetty.
"Et sä olekaan yrittänyt antaa ymmärtää vaan sä olet antanut ymmärtää todistelevasi jotain. Onko sulla lyhyt muistikin vai? Koitapa pelata vähemmän CSää. Miksi sä muuten ihmettelen että mikä on internet? Kyllä tämä on kysymys sinulle, paskahousu."
Sekavaa tekstiä.
Montakohan kertaa olen sanonut, että jos sinä teet jotain se ei tarkoita että muut tekee. Sanoin sinulle että pelaa vähemmän CSää(mitä sinä aikuisten oikeasti pelaat), niin nyt koitat antaa samaa neuvoa minulle.
"Etpä taida tietää mikä sopii sinulle."
Vielä on paljon tietämättä.
"Sitäpaitsi mä lin eilen siellä salilla etkä sä ollut siellä, Ellet sitten ollut piiloutunut vessaan."
Nyt yhtäkkiä olet mukamas tullut paikalle, 10 päivää viime viestin jälkeen, ja vielä pqinoittaen miten et ole tulossa. Huhhuh.
Joka tapauksessa, kyllä minä olin salilla. Monenkos aikaan sinä olit?
"Mikä sua paskahousua oikein vaivaa? Jos muuten vielä vastaat tähän viestiin niin sä olet kynäniskapaskahousu."
7 vuotiaan nörtti Jonnen juttuja.
"Jos sanot vielä jotain oot pelle!1;!!"
Sinä olet pskahousu. Älä nyt liikaa siellä loukkaannu ja hermostu. Juo vähemmän energiajuomia. - ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mietinkin että miksi sinusta ylipainoisesta loukkaantuneesta nörtistä ei ole kuulunut.
Nyt näköjään olet ottanut uutta vaihdetta silmään. Ihan huomaa miten kimpaantuneena ja loukkaantuneena olet.
"Aijaa sä olet laiskakin vielä, kun et jaksa lukea viestejäni ellei ne ole yhdessä viestissä. Et todellakaan kuntoile yhtään."
Hekohekohekohekohekoheko. Hyvin yritetty.
"Et sä olekaan yrittänyt antaa ymmärtää vaan sä olet antanut ymmärtää todistelevasi jotain. Onko sulla lyhyt muistikin vai? Koitapa pelata vähemmän CSää. Miksi sä muuten ihmettelen että mikä on internet? Kyllä tämä on kysymys sinulle, paskahousu."
Sekavaa tekstiä.
Montakohan kertaa olen sanonut, että jos sinä teet jotain se ei tarkoita että muut tekee. Sanoin sinulle että pelaa vähemmän CSää(mitä sinä aikuisten oikeasti pelaat), niin nyt koitat antaa samaa neuvoa minulle.
"Etpä taida tietää mikä sopii sinulle."
Vielä on paljon tietämättä.
"Sitäpaitsi mä lin eilen siellä salilla etkä sä ollut siellä, Ellet sitten ollut piiloutunut vessaan."
Nyt yhtäkkiä olet mukamas tullut paikalle, 10 päivää viime viestin jälkeen, ja vielä pqinoittaen miten et ole tulossa. Huhhuh.
Joka tapauksessa, kyllä minä olin salilla. Monenkos aikaan sinä olit?
"Mikä sua paskahousua oikein vaivaa? Jos muuten vielä vastaat tähän viestiin niin sä olet kynäniskapaskahousu."
7 vuotiaan nörtti Jonnen juttuja.
"Jos sanot vielä jotain oot pelle!1;!!"
Sinä olet pskahousu. Älä nyt liikaa siellä loukkaannu ja hermostu. Juo vähemmän energiajuomia.Niin toi edellinen tällä samalla nimimerkillä kirjotettu viesti ei ollu multa. Mä odotan edelleen että kirjotat jotain mikä osottas sun tietävän treenaamisesta yhtään mitään.
- ukrkle6
1. Aika harva saa penkistä ylös sellaisia painoja joita ei saisi rinnalle jäädessä rullattua nivusiin ja siitä lattialle. Jos alakroppa on treenattu niin se ja selkä on aina niin paljon tissejä vahvempi.
2. Jos treenaat voimaa niin et sä kuitenkaan vedä loppuun saakka vaan aina jää yksi toisto varastoon.
3. Laita "pää kuntoon", eli tee ekassa treenissä 3-5 ykköstä tolla 140 kilolla, jos se onnistuu niin tiedät varmasti ettei 140 ole sinun maksimi ja ensi kerralla 145 tankoon vaan.Rinnalle jääminen? Kaikkein yksinkertaista on kipata tanko sivulle.
Kun toinen pää tyhjenee niin kyllä se toinenkin pää tyhjenee ponnistelematta!
"Viimeinen toisto" on kiinni korvien välistä.
Yhdellä kaverillani se vaatii minun varmistukseni. Heppu ei halua näyttää minulle sen epäonnistumista.
- voimaostaja
Vasta kun menen yli 250 kg alan miettiä varmistajaa.
1) 10 x 200 (lämmittely)
2) 10 x 220 (lämmittely)
3) 15 x 235 (viimeinen lämmittely)
4) 8 x 250 (eka työsarja)
5) tästä eteenpäin fiiliksen mukaan
Ikää 17. Olen perus bodipalstan lukia - BunnerrtajaÄijjä
Laitan yleensä maksimipainot (ilman lukkoja), vaikka ei oo edes varmistusrautoja. Jos ei nouse niin kallistan painoja niin paljon, ett ne liukuu pois tangolta, ja samalla tanko heijaa pois rinnuksilta. Onhan siinä aik akova kolina, kun raudat tippuu salin lattialle, mutt siinähän kolisee..
- Pussit Suuhun Ei
mä en käytä varmistajia alle 300kilon, jos pyydän varmistamaan pyydän hallitrukkia kaverilta ja pomo puikkoihin. en mä uskalla jos finninaama kavereineen tärisee siellä tangon takana.
- noloa
Päätin tammikuussa kokeilla 97,5% maksimista olevaa rautaa penkkipunnerruksessa ilman varmistajia. Tämä siksi koska luotin raudan olevan ns. varma rauta. 10kg painavampana olin tehnyt sillä muistaakseni 4x4 sarjan vuosi takaperin. Kokeilu päättyi nolosti kun noin 5scm ennen telineitä nosto tökkäsi siihen. Pötköttelin hetken tanko rinnalla ja huikkasin sieltä, että jospa joku ehtisi jeesaamaan. Kaksi noin 16-18v tyttöä katseli touhua ja sitten tokaisivat, ettäivät he tuota jaksa nostaa. :D Salin toisesta päästä tuli sitten jeesaamaan pari mieshenkilöä. Kippaamaan ei viittinyt ruveta ja rullaaminen olisi varmasti ollut aika vaivalloista /tuskallista.
Yleisesti ottaen aina varmistaja tai ainakin varmistusraudat käyttöön. Varmistajan kanssa saa yleisesti ottaen paremmin irti treenistä. Silloin ei ole pelkoa jos nosto jää välille. Ja hentoinenkin tyttö pystyy varmistamaan sen verran että tanko telineisiin saadaan. Eri asia sitten jos jotain sattuu / esim. rinta repeää. Siksi ennemmin liian monta varmistajaa kuin liian vähän.Järkeviä tyttöjä! Yleensä kuka ei ole tosissaan penkannut tai kyykännyt ei tajua painoja.
Jokunen aika sitten kaveri teki takakyykkyä matalalle penkille.
Olin ehdottanut penkille muutaman sentin vaahtomuovia antamaan heiti kevyestä kosketuksesta signaalin nousuun. Ei kelvannut.
Olin toisen salin puolella kun alkoi kuulumaan ruminaa ja kiroilua.
Kaveri oli jäänyt istumaan ja huusi lähimmät tyypit auttamaan.
Toiseen päähän fitnesstyttö, n. 50 - 55kg ja toiseen päähän 60kg penkkaava heppu.
Avustajat eivät tajunneet mitä 180kg:n tanko tarkoittaa.
Yrittivät nostaa suoraan kaverin pään yli eteen!
Tanko kaatui etuviistoon tytön puolelle.
Eivät edes ajatelleet kevennystä, että kaveri nostaisi itse tai olisivat ottaneet alas taakse.
En muista koskaan nähneeni vastaavaa.
Omissa kyykkytreeneissä ensimmäisiä opettelemiamme asioita oli tasapaino ja tarvittaessa tangon pudotus taakse.
Tytöltä murtui varvan ja kyykkääjällä vääntyi polvi.- noloa
vm-43 kirjoitti:
Järkeviä tyttöjä! Yleensä kuka ei ole tosissaan penkannut tai kyykännyt ei tajua painoja.
Jokunen aika sitten kaveri teki takakyykkyä matalalle penkille.
Olin ehdottanut penkille muutaman sentin vaahtomuovia antamaan heiti kevyestä kosketuksesta signaalin nousuun. Ei kelvannut.
Olin toisen salin puolella kun alkoi kuulumaan ruminaa ja kiroilua.
Kaveri oli jäänyt istumaan ja huusi lähimmät tyypit auttamaan.
Toiseen päähän fitnesstyttö, n. 50 - 55kg ja toiseen päähän 60kg penkkaava heppu.
Avustajat eivät tajunneet mitä 180kg:n tanko tarkoittaa.
Yrittivät nostaa suoraan kaverin pään yli eteen!
Tanko kaatui etuviistoon tytön puolelle.
Eivät edes ajatelleet kevennystä, että kaveri nostaisi itse tai olisivat ottaneet alas taakse.
En muista koskaan nähneeni vastaavaa.
Omissa kyykkytreeneissä ensimmäisiä opettelemiamme asioita oli tasapaino ja tarvittaessa tangon pudotus taakse.
Tytöltä murtui varvan ja kyykkääjällä vääntyi polvi.Myönnän että olet oikeassa. Tuossa olisi ollut ainakin riski että tanko kippaa toiseen suuntaan jos nostaa epätasaisesti. Ja sitten sitä ei kyllä nostaja itse pysty avittamaan enää. Eli olenkin taas niellyt egoni ja pyytänyt jo hyvissä ajoin varmistajan /varmistajat. Ja mieluiten sellaiset jotka ovat ennenkin varmistaneet , ja rautaa nostaneet. Ja tarvittaessa myös neuvonut ennen nostoa mitä tehdä.
Tosiaan kyykyssä tangon dumppaus taakse onnistuu, jos sitä on treenannut. Penkissä aina ne raudat tai vähintään varmistajat. noloa kirjoitti:
Myönnän että olet oikeassa. Tuossa olisi ollut ainakin riski että tanko kippaa toiseen suuntaan jos nostaa epätasaisesti. Ja sitten sitä ei kyllä nostaja itse pysty avittamaan enää. Eli olenkin taas niellyt egoni ja pyytänyt jo hyvissä ajoin varmistajan /varmistajat. Ja mieluiten sellaiset jotka ovat ennenkin varmistaneet , ja rautaa nostaneet. Ja tarvittaessa myös neuvonut ennen nostoa mitä tehdä.
Tosiaan kyykyssä tangon dumppaus taakse onnistuu, jos sitä on treenannut. Penkissä aina ne raudat tai vähintään varmistajat.Mielestäni varmstajat eivät syö egoa. Pikemminkin päin vastoin.
Oli kyse maksimi ykkösestä tai sarjan viimeisistä niin varmistushan on merkki totisesta treenistä.
Pyydettynä varmistamaan penkkiä yksin, olen aina sanonut penkkaajalle, etten aio nostaa tankoa mutta tarvittaessa kevennän niin vähän kuin on pakko mutta olen valmiina ottamaan myös koko höskän riipuksiin vaikka telineelle en saisikaan.
Riippuu paikasta.
Aina on kevennys riittänyt kun sitä on tarvittu.
- Salil vika
Laitan aina 400 ja jätän siihen,nostelkoot joku niillä jos siltä tuntuu,kiireinen aamutreenaaja pääsee mutkitta treenaamaan.
- pulttim
Silleen ku saa 2 kertaa,ni enskerralla laittaa 2kiloa painoo lisää,jos vielä menee 2 kertaa,ni sitten taas ens kerralla 2 kiloa lisää...
- 6..
? tietysti kaikki mitä löytyy....se mikä koukuista lähtee se myöskin nousee....
- Ranold
Sama periaate, pena on mulle kuitenkin vain treenin yksi osa alue ja ennätysten kokeilu ei oo nyt ajankohtaista.
- vm-43!
Kovia rautoja pojat liikuttelevat!
Aamuisin kanssani smaan aikaan on salilla toinen huru-ukko.
Nuori, vasta 63:na eläköitynyt.
Pappa teki merkkipenkkiä 120kg:lla. Tarjouduin varmistamaan suuremmilla niin pappa kertoi tekevänsä vain perusvoimasarjat submaksimaalisilla raudoilla eikä tarvinnut varmistajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904