Jeesus SYNTYI Jumalasta! Jumala SYNNYTTI / LOI Jeesuksen!

Totuus on tämä!

Jumala SYNNYTTI Jeesuksen!

Jumala EI VOI SYNTYÄ!

Jumalaa EI VOI SYNNYTTÄÄ,
paitsi epäjumalaa!

EPÄJUMALA voi syntyä!

EPÄJUMALAN voi synnyttää!

JEESUS syntyi!

JEESUS on synnytetty!

16

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä ennenkuin

Jeesus syntyi, oli vain Jumala. Ei ollut Jeesusta, ennenkuin Jumala teki hänet.

• Siinä pähkinä.

Mutta, mutta kuka loi Jumalan? Jes.43:10. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.

• Totuus on tämä!
        Siinä pähkinä. kirjoitti:

Mutta, mutta kuka loi Jumalan? Jes.43:10. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.

Ensin oli Jumala, aina ollut, ja vasta sen jälkeen kasvatit sinä sen mielikuvituspähkinäsi, Jumalan ainaista olemassa oloa epäilyttämään!
        Sen sinun pähkinäsi päällä istuu Jeesus, ei Jumala, joka hänet loi, Jeesuksen Kristuksen, josta sinä sitten teit epäjumalan itsellesi, sellaisen pähkinänviljelijän, antikristuksen! Jotta näin on marjat, Maariat ja Marjatat puolukoineen, sun muine neitsyeiden paksuiksi panijoineen!

• otakops

Lataamoon lataamoon , matka vie matka vie

Hiphei Hiphei , Hippulaheiiiiiii

(Loppuvenytys)

• Hiphei Hiphei

Heprealaiskirje 5
        5 Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";

"tänä päivänä minä sinut synnytin"

otakops Jumalalle:
        "Lataamoon lataamoon , matka vie matka vie
        Hiphei Hiphei , Hippulaheiiiiiii"

• otakops
        Hiphei Hiphei kirjoitti:

Heprealaiskirje 5
        5 Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";

"tänä päivänä minä sinut synnytin"

otakops Jumalalle:

Osu ja uppos :D

• Totuus toisenlainen,syntyi pyhästä hengestä neitsyt marjan kautta,tuli ihmiseksi.
      Kärsi syntien takia,nyt on isän oikealla puolella ja on tulevat takaisin kerran.
      totuus

• Hiphei Hiphei

"syntyi pyhästä hengestä neitsyt marjan kautta"

syntyi ja vasta synnyttyään tuli ihmiseksi?
        Vasta syntymisensä jälkeen muuttui ihmiseksi?
        Mahtoi kätilö kauhistua kun veti aivan jotain muuta kuin ihmistä Marian kohdusta!
        Ja kun kätilö oli saanut sen sen kaikkea muuta kuin ihmisen esille, tämä se se, mikä lie, muuttuikin yhtä äkkiä ihmiseksi! Kätilö sai varmaan sydänkohtauksen järkytyksestä:

"tuli ihmiseksi"

otakops Mariaa auttaneelle kätilölle:

"Kärsi syntien takia" :

Jesaja 17
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

• Paha Jumala
        Hiphei Hiphei kirjoitti:

Mahtoi kätilö kauhistua kun veti aivan jotain muuta kuin ihmistä Marian kohdusta!
        Ja kun kätilö oli saanut sen sen kaikkea muuta kuin ihmisen esille, tämä se se, mikä lie, muuttuikin yhtä äkkiä ihmiseksi! Kätilö sai varmaan sydänkohtauksen järkytyksestä:

"tuli ihmiseksi"

"Kärsi syntien takia" :

Jesaja 17
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

Jesaja 7
        Hänen nimensä on Immanuel
        10 Herra puhui jälleen Ahasille ja sanoi hänelle:
        11 "Pyydä Herralta, Jumalaltasi, todisteeksi merkki, pyydä vaikka tuonelan syvyydestä tai taivaan korkeudesta."
        12 Mutta Ahas vastasi: "En pyydä. En pane Herraa koetukselle." [2. Moos. 17:2 ]
        13 Niin Jesaja sanoi: "Kuule siis, sinä Daavidin kuningassuku! Eikö riitä, että te loputtomiin koettelette ihmisten kärsivällisyyttä, kun haluatte koetella vielä Jumalan, minun Jumalani, kärsivällisyyttä?
        14 Sen tähden Herra antaa itse teille merkin: neitsyt* tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel*. [Käännös "neitsyt" perustuu Septuagintaan. Hepreankielisen alkutekstin merkitsee 'nuori nainen'. Nimi Immanuel merkitsee 'meidän kanssamme on Jumala'.][Matt. 1:23]
        15 Pelkkää maitoa ja hunajaa tämä lapsi saa syödä siihen asti kun hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän.
        16 Mutta ennen kuin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, autioituvat ne maat, joita sinä nyt pelkäät noiden kahden kuninkaan vuoksi. [2. Kun. 15:29, 2. Kun. 16:9]
        17 Herra lähettää sinulle ja kansallesi ja omalle suvullesi ajan, jollaista ei ole ennen koettu, ei sitten sen päivän, jolloin Efraim erosi Juudasta -- hän lähettää Assyrian kuninkaan. [1. Kun. 12:16]

Paha Immanuel / Jeesus / mukamas vielä Jumala

Markus 3
        21 Kun Jeesuksen omaiset kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän oli poissa tolaltaan.

Johannes 10
        20 Monet heistä sanoivat: "Hänessä on paha henki, hän on järjiltään. Mitä te häntä kuuntelette?"

"Monet heistä sanoivat"
        JEESUKSEN OMA ÄITIKIN, "NEITSYT" MARIA!

Markus 3
        21 Kun Jeesuksen omaiset kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän oli poissa tolaltaan.

Pakkohoito: milloin ja miten?
        http://www.ebm-guidelines.com/xmedia/duo/duo96004.pdf

• otakops
        Paha Jumala kirjoitti:

Jesaja 7
        Hänen nimensä on Immanuel
        10 Herra puhui jälleen Ahasille ja sanoi hänelle:
        11 "Pyydä Herralta, Jumalaltasi, todisteeksi merkki, pyydä vaikka tuonelan syvyydestä tai taivaan korkeudesta."
        12 Mutta Ahas vastasi: "En pyydä. En pane Herraa koetukselle." [2. Moos. 17:2 ]
        13 Niin Jesaja sanoi: "Kuule siis, sinä Daavidin kuningassuku! Eikö riitä, että te loputtomiin koettelette ihmisten kärsivällisyyttä, kun haluatte koetella vielä Jumalan, minun Jumalani, kärsivällisyyttä?
        14 Sen tähden Herra antaa itse teille merkin: neitsyt* tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel*. [Käännös "neitsyt" perustuu Septuagintaan. Hepreankielisen alkutekstin merkitsee 'nuori nainen'. Nimi Immanuel merkitsee 'meidän kanssamme on Jumala'.][Matt. 1:23]
        15 Pelkkää maitoa ja hunajaa tämä lapsi saa syödä siihen asti kun hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän.
        16 Mutta ennen kuin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, autioituvat ne maat, joita sinä nyt pelkäät noiden kahden kuninkaan vuoksi. [2. Kun. 15:29, 2. Kun. 16:9]
        17 Herra lähettää sinulle ja kansallesi ja omalle suvullesi ajan, jollaista ei ole ennen koettu, ei sitten sen päivän, jolloin Efraim erosi Juudasta -- hän lähettää Assyrian kuninkaan. [1. Kun. 12:16]

Paha Immanuel / Jeesus / mukamas vielä Jumala

Markus 3

Johannes 10
        20 Monet heistä sanoivat: "Hänessä on paha henki, hän on järjiltään. Mitä te häntä kuuntelette?"

"Monet heistä sanoivat"
        JEESUKSEN OMA ÄITIKIN, "NEITSYT" MARIA!

Markus 3

Pakkohoito: milloin ja miten?
        http://www.ebm-guidelines.com/xmedia/duo/duo96004.pdf

Kylläpäs tekeekin kipeää... :D

• otakops
        Hiphei Hiphei kirjoitti:

"tuli ihmiseksi"

"Kärsi syntien takia" :

Jesaja 17

Oikein kihiset raivosta... :)

• Totuus on tämä!
        otakops kirjoitti:

Oikein kihiset raivosta... :)

Hah hah!
        En minä kihise raivosta!
        Mua vaan naurattaa sun omat kihinäs ja sun satujes sikiämiset mielikuvituksistasi!
        Niin tai joo, sinähän olet vain aivopesty heikkomielinen sanelukone PLAY päälle juuttuneena! Ei sun aivos kykene muuhun kuin vain sanelun vastaan ottoon ja sitten vielä vain enään sen toistoon!
        No olihan siinäkin jo jopa peräti kaksi eri vaativaa toimintoa sun suurille aivoillesi!
        Vain? Ei kun jopa! Jopa kaksi eri toimintoa ja se on paljon!
        En minä kihise raivosta!
        Minä kikatan naurusta!
        Jos minun kuitenkin pitäisi kihistä jostain, niin sitten sen kihisemisen sijasta voisin kähistä sinun laistesi puolesta että:
        Jättäkää tuo tuollainen ihmisten aivopesu ja tyhmistäminen!
        Kun ei saa edes onanoida, masturbatioimisesta puhumattakaan, niin johan siinä vaimo saa sitten häävuoteessa happamia, viimeisen päivämäärän jo ohittaneita siemeniä vakoonsa ja pennuista tulee sitten pähkinäaivoisia, levykeasematasoisia hallelujjaapapukaijoja!
        Niin jotta nuorikon kannattais aina lypsää uskisukoltaan vanhat siemenet likaämpäriin hääyönä ja vasta viikon päästä (kork. 6 vrk. päästä) päästää sen täyttämään (vaan ei missään nimessä nauttimaan panemisesta naisen kanssa) maata uusilla ihmisillä! (Hohhoijaa! Ja sitten ihmetellään että miks on niin paljon homoja, kun ei saa ensteks naisia edes ajatella seksuaalisina, eikä missään nimessä runkata niille!)(Minä runkkasin jo pienestä pitäen naiset mielessä, mitä uskispojat ei saa tehdä, eikä musta tullut homoa, kuten naapureiden tosiuskispennuista! Tosiuskisperheet täyttävät maan hinteillä ja lesboilla juu näin on karu totuus ja sitten eheytykseen heh heh vaan!)
        Jotta näin on närhit Te Mielikuvituspyhä Tosiuskikset!
        Mää ihan kihisen nyt raivosta (hahhaa eikun kähisen naurusta) ja mää olen nyt niin kauheen vihanen (hehheh) ja ja kihisen (hohhoh) aivan silmät pullollaan raivosta! Mää olen nyt tosi kihisevä raivopää mmmrrrrrrrrrrrr !
        Mää aivan jo murisen raivosta ja mulla taitaa olla ihan vakavakin vesikauhu kun janottaa niin kovasti ja kihisyttää ja raivostuttaa ja ja mmmrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
        (Mun naapurin koneella on pahanlaisesti pöpöjä kun en saa millään tätä viestiä matkaan. Onkohan sillä imuroinnit jo tälle kuukaudelle imuroitu kun taisin imuroida varomattomuuttani liikaa) Syyttäköön itteään kun ei älyä vetää kortsua koneensa päälle! Tyhmäkin kuin mikä! Ihan kihisee tyhmyyttään! Sillä on hauskoja juttuja päiväkirjassaan! Muistelee vanhoja ja pitää päiväkirjaa!
        No eikö tämä nyt vieläkään?

• Totuus on Totuutta!
        Totuus on tämä! kirjoitti:

Hah hah!
        En minä kihise raivosta!
        Mua vaan naurattaa sun omat kihinäs ja sun satujes sikiämiset mielikuvituksistasi!
        Niin tai joo, sinähän olet vain aivopesty heikkomielinen sanelukone PLAY päälle juuttuneena! Ei sun aivos kykene muuhun kuin vain sanelun vastaan ottoon ja sitten vielä vain enään sen toistoon!
        No olihan siinäkin jo jopa peräti kaksi eri vaativaa toimintoa sun suurille aivoillesi!
        Vain? Ei kun jopa! Jopa kaksi eri toimintoa ja se on paljon!
        En minä kihise raivosta!
        Minä kikatan naurusta!
        Jos minun kuitenkin pitäisi kihistä jostain, niin sitten sen kihisemisen sijasta voisin kähistä sinun laistesi puolesta että:
        Jättäkää tuo tuollainen ihmisten aivopesu ja tyhmistäminen!
        Kun ei saa edes onanoida, masturbatioimisesta puhumattakaan, niin johan siinä vaimo saa sitten häävuoteessa happamia, viimeisen päivämäärän jo ohittaneita siemeniä vakoonsa ja pennuista tulee sitten pähkinäaivoisia, levykeasematasoisia hallelujjaapapukaijoja!
        Niin jotta nuorikon kannattais aina lypsää uskisukoltaan vanhat siemenet likaämpäriin hääyönä ja vasta viikon päästä (kork. 6 vrk. päästä) päästää sen täyttämään (vaan ei missään nimessä nauttimaan panemisesta naisen kanssa) maata uusilla ihmisillä! (Hohhoijaa! Ja sitten ihmetellään että miks on niin paljon homoja, kun ei saa ensteks naisia edes ajatella seksuaalisina, eikä missään nimessä runkata niille!)(Minä runkkasin jo pienestä pitäen naiset mielessä, mitä uskispojat ei saa tehdä, eikä musta tullut homoa, kuten naapureiden tosiuskispennuista! Tosiuskisperheet täyttävät maan hinteillä ja lesboilla juu näin on karu totuus ja sitten eheytykseen heh heh vaan!)
        Jotta näin on närhit Te Mielikuvituspyhä Tosiuskikset!
        Mää ihan kihisen nyt raivosta (hahhaa eikun kähisen naurusta) ja mää olen nyt niin kauheen vihanen (hehheh) ja ja kihisen (hohhoh) aivan silmät pullollaan raivosta! Mää olen nyt tosi kihisevä raivopää mmmrrrrrrrrrrrr !
        Mää aivan jo murisen raivosta ja mulla taitaa olla ihan vakavakin vesikauhu kun janottaa niin kovasti ja kihisyttää ja raivostuttaa ja ja mmmrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
        (Mun naapurin koneella on pahanlaisesti pöpöjä kun en saa millään tätä viestiä matkaan. Onkohan sillä imuroinnit jo tälle kuukaudelle imuroitu kun taisin imuroida varomattomuuttani liikaa) Syyttäköön itteään kun ei älyä vetää kortsua koneensa päälle! Tyhmäkin kuin mikä! Ihan kihisee tyhmyyttään! Sillä on hauskoja juttuja päiväkirjassaan! Muistelee vanhoja ja pitää päiväkirjaa!
        No eikö tämä nyt vieläkään?

Onnistuihan se uudella sivulla, uudella yrityksellä!

• Totuutta kansalle!!!

Paavi tietennii!
      Jeesus on ainoo KAIKKIVALTIAS JUMALA!!!
      Siinä jää sen isäukkoki sen jalkoihin, rukoilemaan jumalanpelossaan omaa Poikaansa!
      JEESUS ON AINUT JUMALA!
      Mitäs sää nyt noin tyhmii kyselet?
      Poika otti vallan!
      Isä tottelee ja pelkää nyt KAIKKIVALTIASTA POIKAJUMALAA!
      KAIKKIVALTIAS POIKAJUMALA voi suutuspäissään heittää viraltaan pois pannun entisen isäjumalan helvettiin jos tämä ei tajua rukoilla tarpeeksi KAIKKIVALTIASTA POIKAJUMALAAnsa!
      Näin on kuulkaas nyt matonkuteet perkules!

SE ON NYT KUULKAAS AIVAN UUSI LIITTO POIKAJUMALAN KANSSA!!!
      USKOKAA NYT JO VIIMEINKIN SE!!!
      HELVETTI SOIKOON, KUN EI MEE SANA PERILLE!!!
      EI SITTEN MILLÄÄN!!!

UNOHTAKAA NYT JO HELVETISSÄ SE ISÄ KUN ON KAIKKIVALTIAS POIKAKIN, JOKA ON NYT KAIKKIVALTIAS JUMALA SAA-TA-NA SOIKOON!!!

USKOKAA KAIKKIVALTIAASEEN POIKAAN TAI JOUDUTTE HELVETTIIN!!!

JEESUS ON JUMALA AINUT!!!

Ja koska Jeesus on Kaikkivaltias Jumala, niin Isä ei sitä enään ole!!! PISTE!!!

• ihminen.....

Johanneksen evankeliumi 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja SANA OLI JUMALA. 2 Hän oli alussa Jumalan tykönä. 3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. 4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus. 5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt. ... 14 Ja SANA TULI LIHAKSI ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jeesus on Sana lihaksi tulleena eli Jumala manifestoituneena.

Matt. 1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi JEESUS, sillä HÄN ON VAPAHTAVA KANSANSA HEIDÄN SYNNEISTÄNSÄ."

Tuossa sanotaan että Jeesus Pelastaa. Muistatteko mitä Jumala sanoo siitä, kuka on Ainoa Pelastaja?

Jesaja 45:21 Ilmoittakaa ja esiin tuokaa - neuvotelkoot keskenänsä - kuka on tämän julistanut hamasta muinaisuudesta, aikoja sitten ilmoittanut? Enkö minä, Herra! Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä. 22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.

Ei ole toista Pelastajaa kuin Jumala. Esim. Matteuksen evankeliumissa sanotaan, että Jeesus Pelastaa.

Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana Jeesus Kristus ja Pyhänä Henkenä.

Anna Rountreen kirjasta Heaven Awaits the Bride kuvaus Jeesuksesta; Jeesus on Taivaan Isän Sydän manifestoituneena.

• n ai s ihminen

Miksi pitää aina kynsin hampain väitellä? Ne, jotka eivät tiedä sylkee Raamatun tekstejä ja yrittävät onnettomana todistaa "minä tiedän". Ne, jotka tuntee sydämessään ja kertovat totuutta tunteidensa perusteella todistaean "minä tunnen niin". Ne, jotka eivät hyväksy sitä, että joku muu voisi tietää enemmän ja ajattelee eri tavalla kuin nämä Raamatun muka uskovaiset, niin juuri nämä ahdasmielistet Raamatun muka uskovaiset haluavat hallita ihmisiä ujuttamalla asian nimeltään "olet hullu - joudut pakkohoitoon". Maallikko ei kykene määrittelemään ihmisen mielenterveyttä ja itseasiassa haluavat vain niin tehdä hallitakseen muita ja se jos mikä on sitä sairasta narsismia.
      Itseasiassa se menee niin, että Jeesus on määriteltävissä niin kuin ihminen häneen uskoo.
      Fyysinen ihminen käsittää Jeesuksen ja Jumalan aika naivisti. Kun taas ihminen, joka on vaeltanut maan päällä kauan ja on sielu, ymmärtää sen oikeammin.

Miten se tulkitaan? Enpä ole keltään kuullut oikeaa vastausta. Kuka sen tietää? Niin, Jeesus itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe