Pelin nimeksi olen kaavaillut "Very Angry USA". Pelin teema on se, että joukko neukku-upseereita on joukkoraiskannut pienen amerikkalaisyhteisön suloisen ja alaikäisen tyttölapsen tämän koulumatkalla. Tätä anteeksiantamatonta rikosta kostamaan lähtevät mitäänpelkäämättömät merijalkaväen sotilaat eivät armoa anna eivätkä sitä pyydä. Siinä samovaarit, tekohampaat ja jalkarätit lentävät kun mitäänpelkäämättömät merijalkaväen sotilaat panevat ranttaliksi. Räjäyttelevät rysssien tukikohtia ja lämmittelevät vodkapullo- ja karvahatturovioilla. Aseina toimivat kauko-ohjattavat lentokonetykit jotka ovat luonnollisesti ladattu ydinaseilla. Sopivan alustan löytäminen on vielä hakusessa. Jos jollakin on ideoita peliformaatin suhteen niin otan kiitollisuudella vastaan.
Olen kehittelemässä uutta venäjävastaista mobiilipeliä
Very Angry USA
2
<50
Vastaukset
- paskapeli on
Angry birds nyt on sellanen kopio tosta Bohemian grovesta joka on USAn kaliforniassa jossa palvotaan pimeyden henkiä yms. mustaa magiaa. Tekijänäkin on Rovio.
Tämä on se juttu miten tämä paska koskaan nousi liekkeihin! - TimTT
Ei kukaan osta noin epärealistista peliä?
Kyllä yks kunnon Rambo riittää pistämään pataan koko puna-armeijaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897