"Sain jonkun mielestä ehkä oudon otsikon tärkeään aiheeseen, josta nyt kirjoitan. Mistä kaikki alkoi? Eräänä päivänä sain soittopyynnön uskonsisarelle, jolla oli kysyttävää Raamatusta. Otin yhteyttä häneen toivomuksen mukaan. Kysymys oli lyhyt ja niin myös vastaukseni. Siitä asiasta ei nyt tämän enempää, mutta mistä sitten?
Keskustellessani soittajan kanssa havaitsin kuitenkin, että tässäpä on uskonsisar, joka on kokenut paljon 78-vuotisen elämänsä aikana.
Kiinnostuin niin suuresti, että pyysin häntä kertomaan, mitä hän on kokenut saadessaan olla uskossa nuoruudestaan asti.
Hän kertoi mielellään, jopa innostui saadessaan siihen tilaisuuden."
Näin kirjoitus siis alkaa
Lue lisää linkistä.
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/518/raakelin_tuskan_huuto
Blogin lopusta taas näin..
Hän otti heidät syliinsä.
Raju on tuomio niille, jotka yrittävät viekoitella meitä pois Jumalan yhteydestä, olkoonpa asia tai tapa mikä hyvänsä. Muistakaamme, että ”lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta” (ks. Matt. 18:3).
Kysyn itseltäni ja muilta: Onko meillä vielä mahdollisuus vaikuttaa siihen, että lapset saisivat osakseen sen huomion, minkä vuoksi Jeesus korotti heidät aikuisten edessä.
Tuon iäkkään sisaren sydämestä lähtevä vetoomus – ”Rukoilkaa pienten lasten elämän puolesta!” – ei päästä minua rauhaan.
Toivon ja rukoilen, ettei sinuakaan!
Raakelin tuskan huuto
8
91
Vastaukset
- Toivokaamme
”Rukoilkaa pienten lasten elämän puolesta!” – ei päästä minua rauhaan.
Toivon ja rukoilen, ettei sinuakaan!
Kaunis kirjoitus ja herkkä toivomus perässä. - Tämäkin
Kannatta ainakin lukaista. On hyvää lukemista.
- huh huh huh
Kyllähän se riittää että tenavat istuu koulussa 5 pv/vk. Sielläkin heidät tulisi säästää uskonnolliselta propagandalta.
Eikä tenavat muuten uskonnosta mitään ymmärrä. Siinä vaiheessa kun alkavat ymmärtää, kiertävät uskovaisuuspaikat kaukaa. - Rukoile lastesi p:st
Luitko linkin tarinan. Haluatko lapsesi taivaaseen vai helvettiin. Sinä päätät heidän puolestaan kunnes itse ymmärtävät. Ateistit haluavat perheensäkin hele-vettiin, uskovat taivaaseen.
- Rukoile lasten p:sta
Niin ja ateistithan keskustelevatkin omassa osiossaan. Turha tänne raamatulliselle sivustolle on ateistien tulla. Heidän mielipiteensä kun tiedetään. Ihan turhaa täällä selitellä ja yrittää mitätöidä sivuston aiheen mukaisia kirjoituksia.
- huh huh huh
Kyllä. Ja pyhäkoulut on täyttä turhuutta. Ei ala-asteikäiset ymmärrä mitään uskonnosta. En minä ainakaan ymmärtänyt siinä iässä, nimenomaan pyhäkoulussa kun istuttiin.
- hGL
Silloin kylvetäänkin siemen, joka myöhemmin itää. Minäkin muistan pyhäkoulu asioita.
- ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935