Tämän foorumin valloittajille

ex-hellari

Tämä palsta taitaa olla helluntailaisten valloittama.

Joku voisi kysyä, että mistä tiedän. Asia tulee esiin siitä, että täällä ei kyetä asiallisiin keskusteluihin, joissa väitteet perusteltaisiin Raamatulla, Keskustelujen sijaan tällä foorumilla on huomattavissa toistoa. Voisi luulla, että jokin ohjelma heittää palstalle tietyllä kierrolla yhä samoja väittämiä. Sehän on tunnusomaista helluntailaisille. He kun eivät tunne Raamattua, he eivät osaa perustella uskoaan Raamatulla, eivätkä osaa kumota muiden uskoa Raamatulla, he heittelevät forumille tiettyjä loppuunkuluneita väittämiä, hokemia, fraaseja, ja siten kuvittelevat tekevänsä herralleen palvelusta.

8

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierasvuoro

Tämä palsta taitaa olla jehovantodistajien valloittama.

Joku voisi kysyä, että mistä tiedän. Asia tulee esiin siitä, että täällä ei kyetä asiallisiin keskusteluihin, joissa esitetyt väitteet kumottaisiin Vartiotorni-seuran tuotannolla.

• Sannamies

Asia tulee esiin siitä, että täällä ei kyetä asiallisiin keskusteluihin, joissa esitetyt väitteet kumottaisiin Vartiotorni-seuran tuotannolla.----

Jeesus on Jummala, hallelujjaahhh !!!!

• Raamatulla

Unohditko mitä Jeesus Kristus sanoi? Hän kertoi meille kaikille Raamatun sivuilla., että hänen Isänsä on hänen yläpuolellaan, ja että hänelläkin on Jumala, joka on häntä suurempi..

"28 Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi."
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.14.html#28

"..jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä."
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.14.html#31

"10 Jos noudatatte käskyjäni, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan."
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.15.html#10

"Mene sinä viemään sanaa veljilleni ja sano heille, että minä nousen oman Isäni ja teidän Isänne luo, oman Jumalani ja teidän Jumalanne luo."
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.20.html#17

"1 Tämän puhuttuaan Jeesus nosti katseensa kohti taivasta ja sanoi:

"Isä, . . 3 Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.17.html#3

• von Girbbu

"esitetyt väitteet kumottaisiin Vartiotorni-seuran tuotannolla. "

Mikä väite mieltäsi painanee ?

• Todistajien seinä

Todistajien hallinnassa tämä on. Todistajat tuntee siitä että ovat mestareita kääntämään keskustelun ohi aiheen jos kysymyksessä on heille hankala aihe. Eli pökkivät esim. pilkkua jotta päästäisiin kiistelemään epäolennaisesta. Kun todistajilta sitten edelleen tivaa vastausta alkuperäiseen asiaan, he vaikenevat.

Nyt ei kun seuraamaan kuinka paljon tällaista keskustelua täällä on. Niinpä niin. Selviää sekä todistajien hallussa tämä roskafoorumin osa on.

• myös huomioinut

Aloittaja on harvinaisen oikeassa.

• Vähäepäilevä

Veljesseura.org
      Tarjoaa artikkelisivuja lahkosta ja opeista historioineen sekä keskustelufoorumin

• jt mies

Kiva että palstalla on paljon opetettavia " helluntalaiset ovat ihan ihania "

Tällä he ovat oppineet että Jeesus pojalla on isä.
      Matteus 7:22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra, emmekö me profetoineet sinun nimessäsi ja ajaneet ulos demoneja sinun nimessäsi ja tehneet monia voimatekoja sinun nimessäsi?

Mitähän nimeä nämä Jeesuksen julkituomat väärä oppineet tässä kovasti ovat painottaneet ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      353
      3027
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1665
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      69
      793
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe