Tämä palsta taitaa olla helluntailaisten valloittama.
Joku voisi kysyä, että mistä tiedän. Asia tulee esiin siitä, että täällä ei kyetä asiallisiin keskusteluihin, joissa väitteet perusteltaisiin Raamatulla, Keskustelujen sijaan tällä foorumilla on huomattavissa toistoa. Voisi luulla, että jokin ohjelma heittää palstalle tietyllä kierrolla yhä samoja väittämiä. Sehän on tunnusomaista helluntailaisille. He kun eivät tunne Raamattua, he eivät osaa perustella uskoaan Raamatulla, eivätkä osaa kumota muiden uskoa Raamatulla, he heittelevät forumille tiettyjä loppuunkuluneita väittämiä, hokemia, fraaseja, ja siten kuvittelevat tekevänsä herralleen palvelusta.
Tämän foorumin valloittajille
8
59
Vastaukset
- vierasvuoro
Tämä palsta taitaa olla jehovantodistajien valloittama.
Joku voisi kysyä, että mistä tiedän. Asia tulee esiin siitä, että täällä ei kyetä asiallisiin keskusteluihin, joissa esitetyt väitteet kumottaisiin Vartiotorni-seuran tuotannolla. - Sannamies
Asia tulee esiin siitä, että täällä ei kyetä asiallisiin keskusteluihin, joissa esitetyt väitteet kumottaisiin Vartiotorni-seuran tuotannolla.----
Jeesus on Jummala, hallelujjaahhh !!!!- Raamatulla
Unohditko mitä Jeesus Kristus sanoi? Hän kertoi meille kaikille Raamatun sivuilla., että hänen Isänsä on hänen yläpuolellaan, ja että hänelläkin on Jumala, joka on häntä suurempi..
"28 Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi."
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.14.html#28
"..jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä."
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.14.html#31
"10 Jos noudatatte käskyjäni, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan."
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.15.html#10
"Mene sinä viemään sanaa veljilleni ja sano heille, että minä nousen oman Isäni ja teidän Isänne luo, oman Jumalani ja teidän Jumalanne luo."
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.20.html#17
"1 Tämän puhuttuaan Jeesus nosti katseensa kohti taivasta ja sanoi:
"Isä, . . 3 Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.17.html#3
- von Girbbu
"esitetyt väitteet kumottaisiin Vartiotorni-seuran tuotannolla. "
Mikä väite mieltäsi painanee ? - Todistajien seinä
Todistajien hallinnassa tämä on. Todistajat tuntee siitä että ovat mestareita kääntämään keskustelun ohi aiheen jos kysymyksessä on heille hankala aihe. Eli pökkivät esim. pilkkua jotta päästäisiin kiistelemään epäolennaisesta. Kun todistajilta sitten edelleen tivaa vastausta alkuperäiseen asiaan, he vaikenevat.
Nyt ei kun seuraamaan kuinka paljon tällaista keskustelua täällä on. Niinpä niin. Selviää sekä todistajien hallussa tämä roskafoorumin osa on. - myös huomioinut
Aloittaja on harvinaisen oikeassa.
- Vähäepäilevä
Veljesseura.org
Tarjoaa artikkelisivuja lahkosta ja opeista historioineen sekä keskustelufoorumin - jt mies
Kiva että palstalla on paljon opetettavia " helluntalaiset ovat ihan ihania "
Tällä he ovat oppineet että Jeesus pojalla on isä.
Matteus 7:22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra, emmekö me profetoineet sinun nimessäsi ja ajaneet ulos demoneja sinun nimessäsi ja tehneet monia voimatekoja sinun nimessäsi?
Mitähän nimeä nämä Jeesuksen julkituomat väärä oppineet tässä kovasti ovat painottaneet ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784