Olen lueskellut tätä palstaa jo useamman vuoden ajan ja naureskellut kreationistien kirjoituksille. Jyrr multinikin kirjoituksia seurattuani olen miettinyt erilaisia vaihtoehtoja: Sairastaako hän mytomaniaa? Trollaako hän vain huvikseen? Vai onko hän SamiA:n tavoin vain yksinkertainen perus kreationisti? Nyt olen tullut siihen tulokseen, että hän on oikeasti vain äärimmäisen sitkeä ja vittumainen trolli, jonka ainoa tarkoitus on provosoida ja ärsyttää muita keskustelijoita. Moni oikea kreationisti kirjoittaa hyvin samaan tyyliin kuin jyrrr, mutta asioiden ristiriitaisuudet ja mytomaaniset piirteet puoltavat minusta eniten trolli vaihtoehtoa.
Multinikki jyrrr etc.
Dr. Philly
3
61
Vastaukset
- tutun oloinen
Evolutkuttajien elämää, osa 46487293893567895790239029035935. Uusinta.
- idurhgi
Minä olen seurannut evoluutio-uskovaisten kirjoituksia jo useamman vuoden ajan. Heidän tarkoituksenaan on provosoida ja trollata asiallista keskustelua.
Evoluution "todisteita" taiotaan satukirjojen sivuilta. - jyrrr / jyri.kop
Todellisuudessa tuo mytomaanina tunnettu trolli on katkeroitunut kaappihomo ja Jehovan todistaja. Hän varastaa minulta nikkejä koska olen avoimesti myöntänyt olevani homoseksuaali. Hän on esiintynyt täällä myös monilla muilla vakionikeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894