Veikkaan, että yhtäkään AITOA voittajaa ei ilmoittaudu. Kaikki isot voitot menevät talon sisälle, right?
Voisiko Bingon suurvoittajat ilmoittautua?
10
82
Vastaukset
- raa3
Kaks jackpottia Topaasista!!
- 7uytrew
Eli alle tonnin rykäisyjä.. entäs ne monen tonnin rykäisyt? Ei oo tainnut näkyä..
- rööööyh..
tottakai suurvoittajia ei näy täällä pröystäilemässä......ovat etelän palmun alla dokaamassa jne
- legendaaasss
Edes yksi tiliote nähtäväksi /nimet summennettuina - että VEIKKAUS on maksanut suurvoiton jonkun tilille. Eipä ole koskaan sellaistakaan näkynyt.
- Arrividerci Roma
Olen suurvoittaja, mutta pankkini ei ole lähettänyt tiliotteita enää kymmeneen vuoteen. En viitsi ottaa ruudusta kuvaa, josta olen tussilla sotannut nimeni, siivooja ei tykkää putsata ruutua.
- voi vee teitä....
JOS mä pelaisin tota bingoo ja voittaisin isomman summan....en tasan tarkkaan rupeisi sitä kellekään todistelemaan...mun työkaveri voitti n. 3300, mutta tuskin hänkään tiliotettaan kellekään esittelee.
- NSa,Supo.
Ja eihän niitä näkynyt. Joku rupinen alle tonnin voittaja ilmoittautui. Mahtavuutta. Onkin pelottavaa ilmoittautua anonyymina netthiin.
- pieni piiri pyörii
eihän kaikki edes lue tätä palstaa, välttämättä edes tiedä koko sivun olemassa oloakaan. Mun mutsikin vaan hoitaa pankkiasiat, sillä on muutakin tekemistä, kun roikkua netissä.
- 4353345
Mitä sun äiti liittyy mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769