Lapsen käyttö koston välineenä toista vanhempaa kohtaan on ollut puheenaiheena viime aikoina. Itse olen joutunut erilleen lapsestani yh-äidin aloitteesta ilman mitään perusteltavaa syytä. En ole saanut mitään virallista päätöstä tapaamiskiellosta. Tätä on jatkunut 6-7 kuukautta. Minulle ehdotettiin valvottuja tapaamisia kerran kuukaudessa kahden tunnin ajan hintaan 100 euroa / kerta.
Miksi suostuisin kaupankäyntiin lapseni tapaamisesta, varsinkin kun olen viettänyt hänen kanssaan vuoden päivät useasti monesti viikossa, kunnes äiti vaihtoi asenteensa diktatuuriksi? Elatusmaksun kykenen maksamaan, mutta oikeudenkäynteihin en kykene henkisesti enkä taloudellisesti.
Koska olen henkisesti lopussa ja yksin, harkitsen nälkälakkoa ja päivittäistä itsenäistä verenluovutusta ts. passiivista vastarintaa saadakseni ääneni kuuluviin. Kehoitan muita kohtalontovereitani samaan taisteluun sosiaalikoneistoa vastaan.
Itsetuho/nälkälakko sossu-fasismia vastaan
Rage against the mac
1
<50
Vastaukset
- Rage against the mac
Jo aloitettu tyrehtynyt viestiketju on:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12101278#comment-0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet581196- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 59961