Lapsen käyttö koston välineenä toista vanhempaa kohtaan on ollut puheenaiheena viime aikoina. Itse olen joutunut erilleen lapsestani yh-äidin aloitteesta ilman mitään perusteltavaa syytä. En ole saanut mitään virallista päätöstä tapaamiskiellosta. Tätä on jatkunut 6-7 kuukautta. Minulle ehdotettiin valvottuja tapaamisia kerran kuukaudessa kahden tunnin ajan hintaan 100 euroa / kerta.
Miksi suostuisin kaupankäyntiin lapseni tapaamisesta, varsinkin kun olen viettänyt hänen kanssaan vuoden päivät useasti monesti viikossa, kunnes äiti vaihtoi asenteensa diktatuuriksi? Elatusmaksun kykenen maksamaan, mutta oikeudenkäynteihin en kykene henkisesti enkä taloudellisesti.
Koska olen henkisesti lopussa ja yksin, harkitsen nälkälakkoa ja päivittäistä itsenäistä verenluovutusta ts. passiivista vastarintaa saadakseni ääneni kuuluviin. Kehoitan muita kohtalontovereitani samaan taisteluun sosiaalikoneistoa vastaan.
Itsetuho sossutanttoja vastaan
8
<50
Vastaukset
- Vain ihminen
Älä hyvä ihminen sillä tavalla tee. Hakevat pakkohoitoon eikä ketään kiinnosta. Ei mediat tuohon tartu, tuota tapahtuu päivittäin ja hullunleima pahentaa asiaasi entisestään. Hoida pääsi kuntoon, hyökätään sitten vaikka syksymmällä yhdessä sossujen kimppuun.
- Rage against the mac
Ei ne mua pakkohoitoon hae, kun osaan kommunikoida järkevästi. Ei ole mitään syytä kyseenalaistaa kyvykkyyttäni vanhempana. Tämä yli-feministinen sosiaalipolitiikka on vaan kääntynyt fasismiksi muuten näin hyvässä valtiossa kuin Suomi on.
- Rage against the mac
Tässä alustava kirjeeni Salon sosiaalitantalle:
Olen halukas valvottuihin tapaamisiin, mutta eikö lähetteen pitäisi tulla teiltä eikä yksityishenkilöltä (äidiltä). Onko näillä miehillä, jotka valvovat lupaa raportoida muille tahoille (esim. teille), jos lähete on tehty äidin toimesta?
Lisäksi tämä kerran kuukaudessa tapahtuva kahden tunnin tapaaminen (hintana 100 euroa/kerta) tuntuu kiusanteolta, varsinkin kun olen ollut pojan kanssa vuoden intensiivisesti joskus jopa joka päivä.
Väkivaltaa, kiroilua ja raivokohtauksia lapsi saa kokea äidin taholta - ei minun. Lapsi kärsii äidin kostonhalusta erottamalla hänet isästään. Äiti voi vedota huonoon käytökseeni ja elämäntapaani koskien aikaa ennen eroamistamme. Erostamme on yli viisi vuotta. - Rage against the mac
Sosiaalitantan vastaus - OMA VASTAUKSENI BYROKRAATILLE PAINETTU ISOLLA
Hei,
Valvotuissa tapaamisissa käyminen ei vaadi lähetettä keneltäkään. Jos te sellaisia palvelua hyödynnätte niin te suostutte siihen itse. Sellaisen palvelun käyttäminen ei ole pakollista vaan vapaaehtoista.
NIIN ON VAPAAEHTOISTA JA VAIVAISET 2 TUNTIA KUUKAUDESSA MAKSAA ISÄLLE 100 EUROA. PUOLESTANI SE SAISI OLLA PAKOLLISTA JA MAKSUTONTA. TÄMÄ ON LAPSEN KÄYTTÖÄ KAUPPAKOHTEENA.
Ko. valvova taho ei todennäköisesti yleensä raportoi tapaamisista ulkopuolisille ilman lupaa (toiminta on siis luottamuksellista, ellei asiakkaiden kanssa sitten nimenomaan sovita että he haluavat että jokin muu taho olisi x asiasta tietoinen). Sopinette itse palveluntuottajan kanssa mikäli haluatte että he ylipäänsä kirjaavat käynneistänne mitään erityistä?
VAADIN PALVELUNTUOTTAJAA KIRJAAMAAN KAIKEN MAHDOLLISEN TAPAAMISISTAMME.
SOSIAALITOIMI (ELI HENKILÖKOHTAISESTI TE) TUNTUU OLEVAN TÄYSIN PASSIIVINEN TÄLLAISISSA TAPAUKSISSA. - mene hoitoon!!
Minkähän vitun lapsen koston välineenä. ? :D
- Rage against the mac
Vedä tumppuun. Et osaa edes kirosanaa kirjoittaa oikein.
Kyllä tässä vähän ajan päästä sinne joutuukin - toisin fyysisistä syistä.
- Rage against the mac
Odottelen keltaista lehdistöä ja haluan "Mene hoitoon"-kaverin mukaan. Fug yah!
- Rage against the mac
camilla sonntag-donnerstag = sossutantta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664