Herra muistutti, että minä luon uutta. Kun se puhkeaa kukkaan, te näette sen.
Älkää katsoko taaksenne, katsokaa eteenpäin. Katsokaa minun haavoitettuihin käsiini. Elopellot ovat vaalenneet, vilja kypsynyt, mutta korjuumiehiä on vähän.
Minä tarvitsen teitä.
Rukouksessa
17
138
Vastaukset
- KTS (Ei kirj,)
Tää kaanaankieliknoppi "Elopellot ovat vaalenneet," on jo loppuun kulunut.
Keksi uusi.- TeH King
miks sä kts kokoaja jatkat täällä jutteluas? ei näitä ihmisiä kiinnosta täällä, sama mite kirjotat, ne haluaa sulle pahaa koska niide mielestä oot paha...aiotko sä maailmaloppuu asti tääl vaa näide kans naputtaa? vaikka jumala ite tulis näille juttelee ne syliks senki naamalle... täältä jos jostain e i kannata hakea huomioita tai vähite mitää ketä oikeesti kiiinnostas joku oikee ihmine
- TeH mies24v
mä ite hylkäsin tän paikan, ei näille kannata jutella, samaa untasa elävät vaikka ovat nii uskovia... joku tulee jotain oikeesti sanoo ei ne nää ei kuule
- Vain Jeesus yksin
Valitan. Jumala ei kysy sulta mitä hän saa puhua ja kenelle. Puhuu ja ilmestyy muuten Jeesus Kristus muslimeillekin. Luehan kirja - Hamasin poika. Edelleenkin Herra on suvereeni Jumala.
- KTS (Ei kirj.)
MItes kun israelfanittajat ei oikein tykkää siitä kirjasta. Hamasin poika tuo siinä nimittäin esiin myös Israelin rötökset.
- 123erf
Psst. Siellä on talvi. Ei ole pelloilla eloa.
- 123erf
Minä multinikkeilen, mutta asiaa ei vahingossakaan suustani ole vielä tullut. Ateistina trollailen ahkerasti vaan. siitä näette järkeni määrän.
23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv 123erf
- Hävetkää
Kakaroille tiedoksi. Raamatussa on oma ilmaisukielensä. Jeesus Kristus puhuu omilleen, siis niille, jotka perillä uskon asioista. Elopellot on ihmisiä, jotka Herra pelastaa, on pelastanut, tai ovat Jumalan pelastamista vailla. Tarvitaan rukoilijoita. Tarvitaan niitä uskovia, jotka tottelevat Jumalaa.
Raamatussa Jeesus puhui paljon vertauksilla.
Jälleen yksi esitys ateisteilta, että kirjoittaa pitää kun pakkomielteitä, vaikka ei asiasta hajuakaan.- 23rtfgb
No eikös se ole kiva että sullakin on tekemistä? Mukavaahan se on oikein päässä puhkumaan omaa paremmuuttaan tuolla tavalla :) Sulla olis tylsää jos ei olis ketään jota potkia :)
- KTS (Ei kirj.)
Jeesus ei nykyajan jälkiteollisessa yhteiskunnassa puhuisi mistään "elopelloista". Oli kaikkea muuta kuin jämähtänyt jätkä.
- KTS (Ei kirj.)
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Jeesus ei nykyajan jälkiteollisessa yhteiskunnassa puhuisi mistään "elopelloista". Oli kaikkea muuta kuin jämähtänyt jätkä.
Joo. Kyllä Jeesus on ilmestynyt homoille, asemiehillekin, joilla on rätti päässä ja palestiinan lippu taustalla.
Silloin ihminen tosin muuttuu eikä trollaile.
- TeH king
kaikki te elätte samaa untanne, suome kansasta uskovii....samanlaista porukkaa
- Entä atet?
Sen sitten halusit kertoa uskoville.
- 16709
Tietenkin kaikki koska tämä on juuri uskovaisten asioista - raamatusta kertova osio.
Ellei uskova, ei ymmärrystäkään sisällöstä, kuten trolleilla onkin tapana vain häiritä. - Levy päällä
Omasta päästä kun laittaa tekstiä niin se on aina samaa matkimista "älkää katsoko taaksenne katsokaa eteen elopelto on vaalennut pla pla pla" Naurettavaa höpinää aikaihmiseltä. Vai oletko aikuinen?
- Reagoi
Sittenhän asia ei sinulle kuulujkaan. Käännä lehteä. Älä jätä levyä päälle turhaan pyörimään.
- ---
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264828Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa133498Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302752Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862486Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181823Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1241341Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41268Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259